Heb de game sinds vrijdag gespeeld (press review) en ik had eerst zoiets van "hmm" (heb Rage nooit gespeeld), maar ben nu aardig hooked. Vind het een beetje Mad Max (daar ben ik toevallig een paar weken geleden eens mee begonnen
) meets Borderlands, maar dan on coke ofzo
Graphics ogen okee (hallo Doom), lekker veel gore, maar ondanks redelijke specs en niet al te gekke instellingen zie ik geen 60+ fps wat ik normaliter toch wel zie. Misschien nog een kwestie van wat meer tweaken 
Controls zijn zoals bij veel games weer half borked, want ik gebruik custom controls en sommige dingen zijn hardcoded
Maar overleefbaar want de normale acties zijn uit te voeren: schieten, schieten en slam, pets, boem, kletter, zap en kloink 
1 hinderlijke ergernis is dat scherm (of 2 eigenlijk) als je een opdracht hebt afgerond waar je doorheen moet Enteren, meh. Laat dat lekker links- of rechtsonder in beeld zappen en haal me niet uit m'n flow
Heb het idee dat ik bijzonder rap door het verhaal zoef, content wat beperkt zodat ze in de zomermaanden weer wat extra's kunnen uitbrengen. Helaas beetje standaard bij veel games. Zou co-op wel lache gevonden hebben bij zo'n game als dit.
Controls zijn zoals bij veel games weer half borked, want ik gebruik custom controls en sommige dingen zijn hardcoded
1 hinderlijke ergernis is dat scherm (of 2 eigenlijk) als je een opdracht hebt afgerond waar je doorheen moet Enteren, meh. Laat dat lekker links- of rechtsonder in beeld zappen en haal me niet uit m'n flow
Heb het idee dat ik bijzonder rap door het verhaal zoef, content wat beperkt zodat ze in de zomermaanden weer wat extra's kunnen uitbrengen. Helaas beetje standaard bij veel games. Zou co-op wel lache gevonden hebben bij zo'n game als dit.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |