Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:01:
Rage 2 krijgt een 8 van IGN. Benieuwd wanneer Nederlandse review sites wat posten.
https://gamer.nl/artikele...soms-net-niet-ver-genoeg/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:36
Jammer maar ergens wel verwacht :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

2Dutch schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 08:16:
Heb het idee dat ik bijzonder rap door het verhaal zoef, content wat beperkt zodat ze in de zomermaanden weer wat extra's kunnen uitbrengen. Helaas beetje standaard bij veel games. Zou co-op wel lache gevonden hebben bij zo'n game als dit.
Ik heb normaal gesproken geen problemen met DLC maar dan moet de main game wel lang zijn, 8 uur single player is veel te kort. imho moet het main verhaal minstens 12-15 uur zijn en dan nog wat optionele zaken voor opvulling.

ik ga geen 55 euro betalen voor een game van 8 uur, de borderlands vibe spreekt me aan maar voor nu wahct ik wel tot Rage in de budget bak ligt.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:00

s0kkie

Cowabunga

Ik vind het persoonlijk niks negatiefs dat je gemiddeld na 8 uur er al doorheen kan zijn. Momenteel nog met Days Gone bezig maar ik vind persoonlijk dat deze juist weer veels te lang duurt (komt maar geen einde aan en ik zit zeker al op 15+ uur, veel te veel herhaling in missies).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Als een game na een paar uur al saai is dan is de game gewoon niet goed.

Main story van the Witcher 3 duurt ongeveer 50 uur maar is geen moment langdradig.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:31
Nou goed aangevoeld dat de game stukken interessanter is over een half jaar als alle DLC uit is en dan voor prikkie te koop is.

Gamen wordt zo stuk goedkoper, met al die domme beslissingen van publishers, als het zo door gaat, koop ik nooit meer een game op de release date. d:)b

Gevoel dat ik iets mis of direct moet spelen heb ik al tijden niet meer, zeker niet bij singleplayer games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

unfor schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:08:
Steam staat op mixed momenteel: https://store.steampowere.../RAGE_2/#app_reviews_hash

63% positive.

En tussen de steam reviews zie ik ook veel de vergelijking die ik hier eerder maakte: Mad Max clone.
Zelf nog geen Rage 2 gespeeld, maar als ik de filmpjes zie, lijkt Mad Max ook nog eens een stuk sneller te spelen. Achtervolgingen in Rage 2 zien er eerder uit als een rustig ritje met de familie op een zondagmiddag.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:02:

Main story van the Witcher 3 duurt ongeveer 50 uur maar is geen moment langdradig.
Ik vond TW3 eigenlijk vanaf het begin al behoorlijk saai en langdradig waarbij ik het nog heb weten te rekken tot een uurtje of 10 speeltijd, maar toen was ik er wel echt helemaal klaar mee. De volkomen gare besturing, combat en lelijke animaties hielpen ook niet echt mee. De main story ging na een paar uur overigens al volkomen langs me heen. Geen idee waar het over ging.

Maar 8 uur is gewoon vrij kort voor een open wereld game. Een shooter hoeft van mij ook geen 150 uur te duren (inclusief side content), maar ik verwacht voor de story toch wel minimaal 15 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:10:
Zou je hier iets meer over willen vertellen? Voor mij is lengte van het verhaal belangrijk, samen met hoeveel er te doen is in de wereld :)
Als je focust op de main story ben je daar vermoedelijk vrij snel doorheen. Zou dus eigenlijk gewoon alle sidemissions moeten doen per stad ook, en rustiger met de mainmissies moeten doen. Voor het goeie ;)

Er zijn een aantal steden waar je wat mensen moet opzoeken om info te krijgen om je verder te helpen. Kan de manier van vertellen zijn, maar het lijkt erop alsof ik daar al vrij ver mee ben. Niet dat er niks te doen is in de wereld, want het stikt van de badguyscamps en andere bezighoudtherapie om mee verder te neuzen. Geen idee hoever ik kan zonder te moeten wachten op DLC voor eventuele extra gebieden ofzo?

Wel even een kanttekening dat ik games als The Witcher III gewend ben..en Skyrim :+

[ Voor 33% gewijzigd door 2Dutch op 14-05-2019 14:54 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-06 16:16
2Dutch schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 14:51:
[...]

Als je focust op de main story ben je daar vermoedelijk vrij snel doorheen. Zou dus eigenlijk gewoon alle sidemissions moeten doen per stad ook, en rustiger met de mainmissies moeten doen. Voor het goeie ;)

Er zijn een aantal steden waar je wat mensen moet opzoeken om info te krijgen om je verder te helpen. Kan de manier van vertellen zijn, maar het lijkt erop alsof ik daar al vrij ver mee ben. Niet dat er niks te doen is in de wereld, want het stikt van de badguyscamps en andere bezighoudtherapie om mee verder te neuzen. Geen idee hoever ik kan zonder te moeten wachten op DLC voor eventuele extra gebieden ofzo?

Wel even een kanttekening dat ik games als The Witcher III gewend ben..en Skyrim :+
Maar ook 8 uur bezig met het verhaal?

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-06 10:28
Als ik de benchmarks moet geloven dan haal je amper 60 fps op 1440p/ultra met een RTX 2070...kan iemand dit bevestigen. Ik wou het kopen maar had toch wel meer fps verwacht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-07 16:29
Iemand die Rage 1 leuk vond en dit spel nu ook heeft?
Ben namelijk benieuwd, hoe zo iemand rage 2 beoordeeld.

Rage 1 werd nauwelijks over gesproken op sites en was leuk spel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Nick25 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 15:21:
Maar ook 8 uur bezig met het verhaal?
Dit soort uitspraken waag ik me niet aan. Ik zou ook niet weten hoe ik uit al die uren pielen zou moeten extraheren hoeveel tijd ik met main missies only ben bezig geweest :+

Ik ga eens drivers updaten en weer wat rondjes maken. Benieuwd of de framerate nog wat is verbeterd :)

-edit-
lijkt wat soepeler te draaien, maar moet wel fancy meuk uitzetten voor een beetje stabiele 60 fps..oh well, prima speelbaar verder :) (1070/1440p)

[ Voor 15% gewijzigd door 2Dutch op 14-05-2019 21:56 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15:40
bangkirai schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 19:40:
Iemand die Rage 1 leuk vond en dit spel nu ook heeft?
Ben namelijk benieuwd, hoe zo iemand rage 2 beoordeeld.

Rage 1 werd nauwelijks over gesproken op sites en was leuk spel namelijk.
Ik heb Rage zowel op de 360 als PC kapot gespeeld.Nu met deze heb ik ook weer veel plezier. :)

Qua gameplay lijkt het nu nog meer op DOOM[2016] En dat kleuren gebruik vind ik wel leuk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-07 21:59
Ik wacht toch maar even tot dat de game in de budget bak zit of de DLC's uit zijn.
Hoor te veel verhalen dat je er binnen 1 dag doorheen bent en dat de actie niet heel erg spectaculair is dan gehoopt.

Doom 2016 heb ik ook pas vorig jaar gekocht voor 15 euro ofzo.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:00
Net even geprobeerd draait prima op 2160p hier mee ga ik me prima mee vermaken.
Dit is een lekkere knaller En het rijden stuurt goed .
Ik was ook al fan van deel 1 en die was ook al niet te lang als singleplayer maar wel leuk .
Draai op ultra settings resolutie scale op 90%
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/D1Uk28MRLX1HoctKipWef1oK/thumb.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Beaudog op 15-05-2019 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Knip. Warez bespreek je elders.

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 15-05-2019 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:34
Super fun game, wel 1 irritant dingetje.

Crouch/run kan je kiezen uit toggle/hold, maar met richten niet?

Nu moet ik constant mn rmb ingedrukt houden als ik richt, terwijl ik in apex/overwatch gewend ben 1 keer te klikken en dan blijft hij ingezoomed.

Grr.. super onwennig. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ambition88 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 09:12:
Super fun game, wel 1 irritant dingetje.

Crouch/run kan je kiezen uit toggle/hold, maar met richten niet?

Nu moet ik constant mn rmb ingedrukt houden als ik richt, terwijl ik in apex/overwatch gewend ben 1 keer te klikken en dan blijft hij ingezoomed.

Grr.. super onwennig. :P
Ik heb ook nog nooit gehoord dat iemand zo speelt. Al helemaal niet in een fast paced shooter. Je wilt toch weer uitzoomen zodra je ADS loslaat, lijkt me. Dat is intuïtiever en vooral effectiever als je bijvoorbeeld snel weg moet rennen.

Hoe zijn de graphics eigenlijk? Ik lees op Era dat zowel PC als console erg blurry zijn en het gebrek aan HDR helpt ook niet mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 14:58
bram1984 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 09:21:
[...]
Hoe zijn de graphics eigenlijk? Ik lees op Era dat zowel PC als console erg blurry zijn en het gebrek aan HDR helpt ook niet mee.
Het ziet er op high uit alsof er iemand met vaseline over het scherm is gegaan:

https://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/rage-2-test-gpu-cpu

Ik heb vaker veel gebruik van blur gezien, maar RAGE2 slaat alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-07 10:19

Luukwa

o/

Dat laatste is strict persoonlijk, ik kon mijzelf er niet toe zetten.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
bram1984 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 09:21:
[...]

Ik heb ook nog nooit gehoord dat iemand zo speelt. Al helemaal niet in een fast paced shooter. Je wilt toch weer uitzoomen zodra je ADS loslaat, lijkt me. Dat is intuïtiever en vooral effectiever als je bijvoorbeeld snel weg moet rennen.

Aan HDR doet Bethesda blijbaar niet in hun games.

Ja ook op de One X is hij blurry.Ik denk dat ze bij Bethesda/id puur voor de Apex engine gekozen hebben voor het open-wereld gedeelte.

Wel vind ik de game beter dan wat de reviews laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:00
Dat blurry vindt ik wel meevallen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Ik snap het gezeur over de graphics ook niet zo, het is geen spel wat in de top 10 mooiste spellen allertijden komt te staan en het is idd voor de console gebruikers jammer dat er geen HDR in zit, maar het ziet er hier bij mij op de pc met alles op high/ultra meer dan prima uit. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Ambition88 op 15-05-2019 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Beaudog schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 10:51:
Dat blurry vindt ik wel meevallen .
Ik meld het omdat het soms wel aanwezig is hier op de Xbox One X.Dat deze niet naar 1440p of 1800p gebracht kan worden ligt denk aan die Apex engine.

Al met al heb ik veel plezier met deze Rage 2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Net bezig maar begint toch wel lekker hoor :) erg soepele en snelle actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:09

Dhrax

Prog Lord

jori040 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 11:38:
[...]
Ik meld het omdat het soms wel aanwezig is hier op de Xbox One X.Dat deze niet naar 1440p of 1800p gebracht kan worden ligt denk aan die Apex engine.
Denk het niet, puur console hardware restricties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Dhrax schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 11:55:
[...]

Denk het niet, puur console hardware restricties :)
Games als bv Red Dead 2 & Wolfenstein 2 draaien wel 4K dus ik denk dat Rage 2 op zijn minst 1440p had kunnen draaien.

Just Cause 4[Avalanche studios] heeft met de Apex engine wel HDR en draait op de One X volgens mij wel op een hoge resolutie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Na mijn eerste stappen in de wereld moet ik zeggen dat de game een stuk leuker speelt dan verwacht. Een kruising van Mad Max en Doom :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-07 12:58

Plainside

I browse when I'm at work

Gokje gewaagt met de aanschaf eergisteren avond voor de release (had no geld in steam wallet). Geen spijt van gehad toen ik gisteren het spel eenmaal speelde.

Zit een lekker moeilijkheidsgraad aan, een outpost is niet te makkelijk over te nemen. Iets wat wel vaak zo is (Zie farcry serie). De actie is zoals velen hier al zeggen lekker, ook fijn dat het allemaal wat sneller speelt (of zo voelt). Kan niet zeggen dat ik Rage 1 gespeeld heb dus verhaal lijn is voor mij onduidelijk (wat ervoor gebeurt is). Ga er gewoon lekker van genieten en maar zien hoe ver ik kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:09

Dhrax

Prog Lord

jori040 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 12:38:
[...]

Games als bv Red Dead 2 & Wolfenstein 2 draaien wel 4K dus ik denk dat Rage 2 op zijn minst 1440p had kunnen draaien.

Just Cause 4[Avalanche studios] heeft met de Apex engine wel HDR en draait op de One X volgens mij wel op een hoge resolutie.
Technisch kan het ook wel, met restricties doelde ik meer op het feit dat de ontwikkelaar er vermoedelijk voor heeft gekozen om dit achterwege te laten om de uiteindelijke performance te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat ik na Days toch maar eerst Odyssey afmaak ....

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Dhrax schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 13:18:
[...]

Technisch kan het ook wel, met restricties doelde ik meer op het feit dat de ontwikkelaar er vermoedelijk voor heeft gekozen om dit achterwege te laten om de uiteindelijke performance te verbeteren.
60fps is bij een titel als deze natuurlijk wel een must ja. :)

Voor mensen die een standaard PS4 of Xbox hebben snap ik de frustratie wel dat zij hem alleen in 30fps kunnen spelen.

Gezien er in het hoesje een flyer van DOOM:Eternal zit denk ik dat die dit najaar nog komt. :)

[ Voor 9% gewijzigd door jori040 op 15-05-2019 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 13:19:
Ik denk dat ik na Days toch maar eerst Odyssey afmaak ....
Haha de TS die de game niet eens heeft? :P

Ik ga na DG denk ik lekker verder met mijn backlog. Heb op korte termijn niks wat uitkomt en een must voor mij is, volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-07 21:25
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 12:51:
Na mijn eerste stappen in de wereld moet ik zeggen dat de game een stuk leuker speelt dan verwacht. Een kruising van Mad Max en Doom :9
Oh crap...beiden games vond ik geen hol aan:) Heb deze een beetje impulsief gekocht, omdat ik Rage 1 erg vet vond en ik momenteel even niets te gamen heb,.

Ga het vanavond wel ervaren. Kan nu alleen maar meevallen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
steefje schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 14:02:
[...]

Oh crap...beiden games vond ik geen hol aan:) Heb deze een beetje impulsief gekocht, omdat ik Rage 1 erg vet vond en ik momenteel even niets te gamen heb,.

Ga het vanavond wel ervaren. Kan nu alleen maar meevallen.
Oh dan ga je een slechte avond hebben want het lijkt qua combat heel erg op DOOM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:50
*knip* totaal verkeerde topic.

[ Voor 86% gewijzigd door Wom op 15-05-2019 14:16 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
jori040 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 14:07:
[...]

Oh dan ga je een slechte avond hebben want het lijkt qua combat heel erg op DOOM.
Gelukkig is er ook voetbal😉

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
@steefje haha als je Max Max en Doom niks vond dan vind je dit ook niks :p is echt een love baby van de twee games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 14:07:
[...]

De combat van DOOM vind ik op zich wel okay-ish (ik had de game persoonlijk wat vetter gevonden als het wat langzamer was geweest met zaken als reloaden en cover, maar ik begrijp de design keuze volledig), echter vond ik die gore nests op een gegeven moment echt tenenkrommend slap en herhalend worden. Echt een heel slap gameplay excuus. Als dit weer in Eternal zit, sla ik hem over.

Ik geloof niet dat dit in Rage 2 zit, dus dat zit wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 13:55:
[...]

Haha de TS die de game niet eens heeft? :P

Ik ga na DG denk ik lekker verder met mijn backlog. Heb op korte termijn niks wat uitkomt en een must voor mij is, volgens mij.
Hmmmja, heb ook nog een wishlist van games nog te spelen en ik was net voor Days aan Odyssey begonnen, dus slim om die maar af te maken denk ik ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 14:22:
@steefje haha als je Max Max en Doom niks vond dan vind je dit ook niks :p is echt een love baby van de twee games.
Het was vooral de setting van Doom die me niet zo boeide. De vorige doom games vond ik altijd wel vet, de laatste niet. Mad Max heb ik wel even geprobeerd, setting vond ik wel tof alleen was ik het vrij snel zat.

Ik heb gisteren een uurtje gespeeld, maar speelt op zich wel lekker weg. Vind het grafisch niet zo bijzonder. Had er iets meer van verwacht. Vanavond maar eens verder spelen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Voor diegenen die met een controller spelen, hoe vinden jullie dat het aimen op zich gaat, ik las op reddit een aantal mensen klagen dat er verschrikkelijke aim acceleratie inzit en dat ook de deadzone van de sticks groot is en niet aan te passen.
Nog steeds in twijfel of ik hem ga halen vrijdag maar ik neig toch meer naar even wat patches afwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Gisteravond Days Gone uitgespeeld dus gelijk door naar Rage 2 :P
Al is het grafisch niet altijd top, speelt het toch wel heel lekker weg. Gewoon snel en chaotisch knallen, typische Doom of Wolfenstein actie en daar hou ik wel van op z'n tijd af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Even een vraag over progressie die ik maar tussen spoiler tags zet ivm verhaal:

spoiler:
In het begin moet je 3 mensen bezoeken, waarmee je hun project unlock't en daarmee upgrades. Ik lees ook dat deze 3 mensen bezoeken eigenlijk het hele verhaal is en je beter eerst de map kan ontdekken. Maar als ik dat eerst doe laat ik veel upgrades links liggen.. Kan ik ook 1 missie doen om project te unlocken voor die 3 mensen voor upgrades of is dan mijn spel echt afgelopen qua verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-07 15:35

luigi87

Domotica Fanaticus

Heb nu 2 keer een uurtje gespeeld denk.
en moet zeggen dat het heerlijk weg speelt, doe eigenlijk niks met de verhaal lijn en ben gewoon lekker beetje aan het verkennen. zoek me alleen wel vaak het schompes naar die roze voorraad dozen op die loakties.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Ik zit gewoon vast in een tutorial missie....Defribliation. Een power waarbij je weer een beetje leven krijgt als je dood gaat. Er volgt een mini quicktime event. Pres X, Press Y. Je hebt er ruim de tijd voor. Ik druk die knoppen en Failed....lijkt op een bug.

Geen bug je moet echt wachten. I.p.v. meteen drukken. Niet heel logisch

[ Voor 13% gewijzigd door steefje op 17-05-2019 17:51 ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Ben nu bij de final boss en zit op 7 uur 57 minuten, heel vermakelijke game voor een paar uurtjes maar de final boss is niveau gooi je controller door de kamer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
s0kkie schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 17:53:
Ben nu bij de final boss en zit op 7 uur 57 minuten, heel vermakelijke game voor een paar uurtjes maar de final boss is niveau gooi je controller door de kamer :(
Oh nee, daar ben ik allergisch voor. Wat is er zo frustrerend aan ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

-SaveMe- schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 18:25:
[...]

Oh nee, daar ben ik allergisch voor. Wat is er zo frustrerend aan ?
Ik had zelf te weinig medpacks dus dat maakte het nog lastiger.
Maar wat me frustreerde was aanvallen die niet te ontwijken zijn en wat het soms oneerlijk maakte :p
Na zeker 20 retry heb ik het uitgespeeld eindelijk 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 165097

steefje schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 17:26:
Geen bug je moet echt wachten. I.p.v. meteen drukken. Niet heel logisch
Duurde ook een tijdje voordat ik dit door had inderdaad. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
Doe je rap?

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Het is geen hele lange game en ik ging alleen voor de story missies :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

luigi87 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 11:58:
Heb nu 2 keer een uurtje gespeeld denk.
en moet zeggen dat het heerlijk weg speelt, doe eigenlijk niks met de verhaal lijn en ben gewoon lekker beetje aan het verkennen. zoek me alleen wel vaak het schompes naar die roze voorraad dozen op die loakties.
Ik had dat ook..die ene datapad of stash die ik dan niet kon vinden, maar toch echt voor me neus lag/stond. Je kunt daar later skills voor unlocken zodat je ze beter kunt vinden.

Nog een tandje erger zijn die mutanten spawn-gore-dingen. Denk dat door het kleurgebruik van de game en de vele gore het gewoon niet goed genoeg opvalt..of ik ben gewoon slechtziend aan het worden :+

Vermaak me prima met de game. Rij veel rond, af en toe toch maar ff zo'n trade town in voor main story en met wat questgivers babbelen. Lees ook vooral de (overwelmende) hoeveelheid intel eens door. Zie vele knipogen, erg leuk :) Ben ik de enige die bij de stem van je Phoenix bak een soort Claptrap-vibe krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-07 15:35

luigi87

Domotica Fanaticus

2Dutch schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 14:13:
[...]

Ik had dat ook..die ene datapad of stash die ik dan niet kon vinden, maar toch echt voor me neus lag/stond. Je kunt daar later skills voor unlocken zodat je ze beter kunt vinden.

Nog een tandje erger zijn die mutanten spawn-gore-dingen. Denk dat door het kleurgebruik van de game en de vele gore het gewoon niet goed genoeg opvalt..of ik ben gewoon slechtziend aan het worden :+

Vermaak me prima met de game. Rij veel rond, af en toe toch maar ff zo'n trade town in voor main story en met wat questgivers babbelen. Lees ook vooral de (overwelmende) hoeveelheid intel eens door. Zie vele knipogen, erg leuk :) Ben ik de enige die bij de stem van je Phoenix bak een soort Claptrap-vibe krijgt :P
Die skills zijn wel fijn. Welke is dit dan? Het ontneemt mij wel eens het verken plezier.
Vindt de phoenix opmerking eigenlijk maar irritant. Net zoals ik dat van claptrap vond, maar die had nog goede humor.

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

luigi87 schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 20:21:
Die skills zijn wel fijn. Welke is dit dan? Het ontneemt mij wel eens het verken plezier.
Vindt de phoenix opmerking eigenlijk maar irritant. Net zoals ik dat van claptrap vond, maar die had nog goede humor.
Onder [Projects] , [Search en Recover] zitten de upgrades voor het tracken van datapads, storage containers, feltrite, ark chests en spy drones :)

Borderlands heeft wel meer/betere humor, dat klopt. Maar toch hebben ze het leuk gedaan in Rage 2 qua humor. Als je een beetje ronddwaalt en oplet wat mensen zeggen en doen krijg je toch wel een grijns op je gezicht vaak. (die dude die 'blood angels' snow angel-style maakt buiten zo'n trade town..wth :P )

[ Voor 25% gewijzigd door 2Dutch op 18-05-2019 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Pas na 7 uur spelen kwam ik erachter dat je je skills zelf ook kan upgraden. Dus los van de upgrades +100% regen, +125%, +150% enzovoorts kun je ze zelf ook nog openen waar weer een nieuwe upgarde tree in verscholen zit :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Piet_Piraat7 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 09:53:
Pas na 7 uur spelen kwam ik erachter dat je je skills zelf ook kan upgraden. Dus los van de upgrades +100% regen, +125%, +150% enzovoorts kun je ze zelf ook nog openen waar weer een nieuwe upgarde tree in verscholen zit :p.
Ik vind het hele upgrade systeem wat omslachtig en onoverzichtelijk. Zoek me de tandjes. Heb er dan ook nog niet veel mee gedaan

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
2Dutch schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 14:13:
[...]

met de focus knop worden die mutant spawn gore dingen zoals jij ze noemt gewoon zichtbaar (wallhack) :P
die datapads en rozekisten niet :') althans nog niet bij mij, zoek me ook kapot.
bandit camp van 2min. daarna 10min aan het rond rennen voor die kisten :P
2Dutch schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 20:56:
[...]

Onder [Projects] , [Search en Recover] zitten de upgrades voor het tracken van datapads, storage containers, feltrite, ark chests en spy drones :)

Borderlands heeft wel meer/betere humor, dat klopt. Maar toch hebben ze het leuk gedaan in Rage 2 qua humor. Als je een beetje ronddwaalt en oplet wat mensen zeggen en doen krijg je toch wel een grijns op je gezicht vaak. (die dude die 'blood angels' snow angel-style maakt buiten zo'n trade town..wth :P )
dat ga ik meteen upgraden straks _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Proxx op 21-05-2019 11:51 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Proxx schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:49:
met de focus knop worden die mutant spawn gore dingen zoals jij ze noemt gewoon zichtbaar (wallhack) :P
die datapads en rozekisten niet :') althans nog niet bij mij, zoek me ook kapot.
bandit camp van 2min. daarna 10min aan het rond rennen voor die kisten :P
Dat merkte ik dus vandeweek ook pas _O- , gebruikte focus vrijwel niet (behalve karretje fixen ;) ) , nu dus rijkelijker aangeslingerd om in ieder geval de pods en evt fueltanks te laten oplichten.

Met die kisten en pads en evt ark dozen is het vaak de belichting in het spel die ze wat lastig zichtbaar maken. Loop je er 10x langs omdat er toevallig een roze gloed van een of ander iets over de halve ruimte valt..of ligt er een datapad gewoon op de grond ergens midden in je pad terwijl je op kisthoogte loopt te zoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
oké goed om te weten dat die mutant spawn dingen oplichten met focus :p heb me echt kapot gezocht. Zijn jullie al bij dat punt geweest van 4 flats waar 2 reuzen rondlopen die dood moeten? Digg en Dugg's Hood ofzoiets. Eerste twee keer ging ik finaal af, derde keer bleef ik achter een hoekje staan en bleven zij ook staan.. kon ze makkelijk doden. De AI is niet super in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 12:59:
oké goed om te weten dat die mutant spawn dingen oplichten met focus :p heb me echt kapot gezocht. Zijn jullie al bij dat punt geweest van 4 flats waar 2 reuzen rondlopen die dood moeten? Digg en Dugg's Hood ofzoiets. Eerste twee keer ging ik finaal af, derde keer bleef ik achter een hoekje staan en bleven zij ook staan.. kon ze makkelijk doden. De AI is niet super in de game.
Yep, ging daar vrij vlot doorheen maar volgens mij heb ik ook beetje om een hoekje lopen peeken :P Heb ook wel dat er vijanden gewoon staan te staan, en dan kan ik zowat in hun nek hijgen en gebeurt er nog niks. Vooral langs de weg of in de bosjes als ik daar net wat mensen om zeep geholpen heb. Alsof ze nog ff later spawnen maar inactief blijven ofzo, heel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07 09:37
Toch maar gekocht.

In eerste instantie teleurstellend, als in: dit is gewoon Mad Max versie 1.1 (wat ik kapot heb gespeeld), maar de toevoeging van Doom-achtige shooter mechanics voegt wel wat toe en maakt het leuk. Het voelt niet hetzelfde als id Tech zoals in Rage of Doom, maar het is zo belachelijk snel en soepel dat het niet uitmaakt.

Full rage mode aggressief spelen en je hebt in 30 seconden een basis van 20 mannetjes plat, dat heeft wel wat. Vervolgens wel 10 minuten zoeken naar collectibles (grrrrr).

Inmiddels gruwelijk sterk, met de juiste wapens (Pulse cannon) leg ik een Abaddon crusher in 2 seconden plat. Vind het een beetje te makkelijk op normal.

Nanite skills upgraden... yep, ook niet gezien. Kom er vandaag pas achter na vele vele uren spelen.

Grafisch: meh. Niet bijzonder. Vind het nogal onscherp op 1440p, de AA maakt veel kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1044053

Ik heb the Witcher 3 al een behoorlijk lange tijd en ik ben nog steeds rond het eerste dorpje bezig waar zo'n dronkenlap rondloopt als ik het me goed kan herinneren.
Rage 2 lijkt me gezien de reacties het rippen niet eens waard.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 1044053 op 22-05-2019 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Anoniem: 1044053 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:07:
[...]

Ik heb the Witcher 3 al een behoorlijk lange tijd en ik ben nog steeds rond het eerste dorpje bezig waar zo'n dronkenlap rondloopt als ik het me goed kan herinneren.
Rage 2 lijkt me gezien de reacties het rippen niet eens waard.
Dat is wel heel overdreven. Er zitten een paar toffe dingen in, maar in de regel mis je er weinig aan.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
Zo, net de credits over het scherm zien rollen, erg korte main story idd.

Omdat ik best veel side-content heb gecleared heb ik mij toch redelijk bezig weten te houden (15 uurtjes op de teller)

Vermakelijk game en erg fun, maar zeker geen 60 euro waard. Ik vind een 7 wel justified.
Echt? ik had hem in 1 keer down, wellicht dat hij idd meer een pain in the ass is met een controller, of had je erg weinig upgrades als je zo snel bij het einde was. Nou moet ik zeggen dat ik het hele spel eigenlijk wel erg makkelijk vind, maargoed deze game is denk ik ook niet bedoelt om uitdagend te zijn.

Op naar Metro! O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Ambition88 op 22-05-2019 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Toch maar besteld voor mijn aankomende lange weekend, voor diegenen die de game te makkelijk vinden, kwam op reddit een post tegen dat er waarschijnlijk een bug is qua difficulty, naar het schijnt ook zal zet je de game op nightmare dat na het afluiten de setting terug gaat naar easy mode ondanks dat nightmare nog steeds wordt aangegeven.

Tijdelijke fix zou zijn, game op easy zetten, opnieuw opstarten en dan weer op nightmare zetten.

Wordt tijd dat ze deze game eens patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
spoiler:
die easteregg van elon musk... ik moest wel lachen :P

[ Voor 51% gewijzigd door Proxx op 31-05-2019 13:38 ]

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan er niet zo snel iets over vinden, maar kun je de hitmarkers inmiddels uitschakelen? Dat is eigenlijk het enige wat me weerhoudt.

@Ambition88 Lees ik nu goed dat je de mainstory en sidequests hebt gedaan en dat alles in maar 15 uur??

[ Voor 29% gewijzigd door bram1984 op 21-06-2019 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:04
Zoals ik eigenlijk wel had verwacht is dit spel een hele snelle dood gestorven. Ik wacht zelf wel tot ik hem een keer voor een 10-20 euro kan vinden. Ben wel blij dat ik ooit gestopt ben met alles maar full price pre orderen. BF5 had ik ook al voor 3 tientjes een paar weken na launch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 04-07 17:08
Staat nu aan 45€.. toch maar kopen of wachten tot de addons er zijn een GOTY-versie kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Derbiss Ik ga zelf voor het laatste. Toch nog meer dan genoeg te spelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
-SaveMe- schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 11:58:
@Derbiss Ik ga zelf voor het laatste. Toch nog meer dan genoeg te spelen ...
Mja.. zeker met al die kortingen die ze nu naar je oren smijten.
Eigenlijk gooien ze hun eigen ruiten in; bij een launch wacht je 1 maand en het kost al 15-20€ minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derbiss schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 11:41:
Staat nu aan 45€.. toch maar kopen of wachten tot de addons er zijn een GOTY-versie kopen?
Ik heb 'm inmiddels voor 3 tientjes besteld. Heb wel weer zin in een no-nonsense open wereld shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
bram1984 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 16:01:
[...]

Ik heb 'm inmiddels voor 3 tientjes besteld. Heb wel weer zin in een no-nonsense open wereld shooter.
Ik heb hem toch maar aangeschaft voor 40€ ofzo.
Was in het begin even wennen maar ik doe gewoon mn zin eigenlijk. Ik weet dat het verhaal an sich heel kort is maar ik zoek gewoon op mijn gemak die hele kaar door en knal af wat ik vind.
De gameplay zelf is wel superbe maar de rest..eens je het accepteert leer je ermee leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derbiss schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:26:
[...]

Ik heb hem toch maar aangeschaft voor 40€ ofzo.
Was in het begin even wennen maar ik doe gewoon mn zin eigenlijk. Ik weet dat het verhaal an sich heel kort is maar ik zoek gewoon op mijn gemak die hele kaar door en knal af wat ik vind.
De gameplay zelf is wel superbe maar de rest..eens je het accepteert leer je ermee leven :)
Zo is dat. Ik heb nu al meer lol gehad dan in mijn gehele RDR2 playthrough. Wat is meer waard?

Net dat vliegtuigje unlocked, dus hoef ik niet meer in die vervelende auto te zitten. Gaat een stuk sneller allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
bram1984 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:36:
[...]

Zo is dat. Ik heb nu al meer lol gehad dan in mijn gehele RDR2 playthrough. Wat is meer waard?

Net dat vliegtuigje unlocked, dus hoef ik niet meer in die vervelende auto te zitten. Gaat een stuk sneller allemaal.
Ik doe juist alles met die 1ste auto. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 16:14:
[...]

Ik doe juist alles met die 1ste auto. ;)
Ja ik vind dat rijden dus totaal niet boeiend of leuk, helemaal niet als ik een grote afstand moet afleggen. Dat duurt en dat duurt maar. Het gaat mij vooral om het door een kamp heen rennen en alles kapot knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
bram1984 schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:36:
[...]

RDR2 was op papier heel mooi maar miste een aantal essentiële dingen maar dat is een andere discussie.
Ik rij nog altijd met mijn eerste auto.. is ook de beste dacht ik. Dat vliegtuig staat nog op mn lijst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:04
Hopelijk kan iemand mij helpen met het volgende. Ik heb het spel onlangs in een steam sale met 50% korting gekocht en ben nu toch stiekem wel veel aan het genieten van dit spel. De wereld ziet er prachtig uit op 1440p alles ultra, echt een verademing. En verrassend genoeg geniet ik ook echt van het rond crossen met de pyshics die de omgeving ( bomen en met name rotsen ) hebben als je ze ramt.

Alleen met dat rijden heb ik wel een issue, de wapens locken automatisch op een vijand en dat vind ik zeer kinderachtig en storend. Ik wil gewoon een vrije crosshair en schieten waar ik wil. Nu locked hij tot het poppetje dood is en dan verspringt hij opeens naar het volgende doelwit. of ik moet de muis zo ver weg slepen dat hij unlocked en dan snapt hij wel weer naar een ander doelwit. Kan dit uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tygernoot
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:14
Ik heb tot nu toe wel een hoop lol met dit spel.

Die auto-aim vind ik ook beetje spijtig. En lastig, want soms staat ie auto-aimed op iemand maar loopt dat karretje gewoon rechtuit te schieten omdat het kanon niet zo ver kan draaien 8)7

Helaas heb ik een erger probleem: https://bethesda.net/comm...1/kvasir-lab-clipping-bug

Dit is nogal game-breaking, ik kan niet meer verder met de main quest. En ben ook niet geneigd ondertussen side-missions te doen, in de hoop later weer door te kunnen als dit ooit opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Ben dit weekend begonnen, tweedehands via de V&A hier een copy te pakken gekregen. Moet zeggen dat het prima draait op mijn Xbox One S. Grafisch best wel fraai met momenten en de shooteractie is wel echt dik te noemen. Had wel moeite met de gevoeligheid van het rondkijken, komende van flink wat uren Gears 5. Maar gewenning is alles in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk ook maar eens aan deze begonnen. Gelijk een beetje een zure appel, grafisch is dit echt twee steps down van Fallen Order die ik net heb uitgespeeld. Verhaal is ook echt bagger lijkt me, maar ik ga deze ook niet voor het verhaal spelen :9 Ik lees dus mooi al die info niet.

Shooter actie voelt wel goed aan zo op het eerste gevoel, eens kijken hoe lang het leuk blijft ... Geen idee eigenlijk ook of het een lange game is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kun je met focus alleen de enemies zien en niet de kistjes enzo? Is daar een upgrade voor, zoek me rot steeds....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:48
Ja daar is even upgrade voor. Ik weet alleen niet meer waar, het is een tijd geleden dat ik het gespeeld heb. In ieder geval bij de 2e of 3e basis, waar je missies kan doen en je skills kan upgraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
@-SaveMe-, een tip. Heb de uitbreidingen en DLC ook uitgespeeld. Wacht hier niet mee tot je volledig bent geupgrade want dan worden deze iets te makkelijk. Iets wat ik wel gemerkt heb.

En idd, je kunt die focus upgraden zodat je alle kisten en data logs etc kunt zien. Je krijgt later ook een soort van locatiealarm als je er in de buurt bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thanks! Die upgrades heb ik ondertussen.

Wat is de combat/gunplay bruut in deze game. Erg gaaf, soort mix van Bulletstorm en Doom. Vermaak me er prima mee. Verhaal skip ik volledig, lees niks, General Cross is alles wat ik moet weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De gameplay / combat is echt briljant. Heb nu bijna alle areas op de map 100% gecleared. Heb me geen moment verveeld, ondanks dat er bijna geen missies zijn. De combat maakt het clearen van de locaties erg fun!

Dan maar eens de story uitspelen en kijken of ik nog wat trophies zie die leuk zijn om te doen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Game uitgespeeld. Mis drie trophies, denk niet dat ik daar nog aan ga beginnen, al is het volgens mij niet echt veel meer ... Klaar is klaar. Wel enorm genoten van de combat/gameplay ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:36
Misschien nog maar eens opnieuw proberen, eerste keer dat ik Rage 2 speelde was ik er snel klaar mee, tientallen clips leeg geschoten op 1 simpele vijand. Wel doorgezet, auto hier, upgrade daar maar het schieten was verre van wat ik van Doom gewend was. Doe vast iets verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Galvatron schreef op maandag 20 januari 2020 @ 21:37:
Misschien nog maar eens opnieuw proberen, eerste keer dat ik Rage 2 speelde was ik er snel klaar mee, tientallen clips leeg geschoten op 1 simpele vijand. Wel doorgezet, auto hier, upgrade daar maar het schieten was verre van wat ik van Doom gewend was. Doe vast iets verkeerd.
Zorg dat je abilities en wapens upgrade. Daar wordt de gameplay veel beter van. Zoek wat Arks voor wapens en gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Galvatron schreef op maandag 20 januari 2020 @ 21:37:
Raar, headshots zijn over het algemeen one hit kills bij enemies zonder helm. Enemies zijn helemaal geen bullet sponges. En met de abilities is het helemaal vet. Ik heb het grootste deel van de game alles gedaan met mijn assault rifle en de shotgun, gewoon omdat dat zo lekker schiet :)

Ook nog maar ff de laatste trophies gedaan, koste me 20 minuutjes, dus dat viel mee. Platinum dus :9

[ Voor 7% gewijzigd door -SaveMe- op 21-01-2020 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Galvatron
-SaveMe- schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 13:41:
[...]

Raar, headshots zijn over het algemeen one hit kills bij enemies zonder helm. Enemies zijn helemaal geen bullet sponges. En met de abilities is het helemaal vet. Ik heb het grootste deel van de game alles gedaan met mijn assault rifle en de shotgun, gewoon omdat dat zo lekker schiet :)

Ook nog maar ff de laatste trophies gedaan, koste me 20 minuutjes, dus dat viel mee. Platinum dus :9
Dan ga ik het nog een keer proberen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Probeer eerst gelijk wat arks te bezoeken voor wat abilities. Ik zou zo snel mogelijk gaan voor de double (grav) jump, weet alleen ff niet waar die zit, en verder slam, earth scar ark in de torn planes en shatter, Junkers pass ark in twisting canyons.

Upgrade ook zsm je assault rifle maximaal en je bent al lekker op weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
-SaveMe- schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 14:49:
Probeer eerst gelijk wat arks te bezoeken voor wat abilities. Ik zou zo snel mogelijk gaan voor de double (grav) jump, weet alleen ff niet waar die zit, en verder slam, earth scar ark in de torn planes en shatter, Junkers pass ark in twisting canyons.

Upgrade ook zsm je assault rifle maximaal en je bent al lekker op weg :)
Will do!!! 😀
Pagina: 1 2 Laatste