Epic Games Store

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joever
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01-04 18:13
Anoniem: 1044053 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:23:
Hoe lang blijft de game exclusive op Epic?
Dit is nog niet bekend. Ze hebben niet aangegeven hoe lang de deal met Epic gaat duren. Eerdere spellen zoals Phoenix Point hebben een contract voor een jaar. Of dit met Anno 1800 ook zo is, is niet bekend, maar het zou zo maar kunnen.
Bart ® schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:29:
[...]

Exact 0 dagen, aangezien de game ook gewoon te koop is in de Ubi store.
Dit is het platform van de uitgever zelf en zal daar vanzelfsprekend te krijgen zijn. Het feit dat hij buiten dit platform en Epic nergens anders te krijgen is, maakt het nog steeds een exclusive.
GrimScythe schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:24:
[...]

6 maanden meen ik, je kan wel gewoon via uplay kopen en spelen.
Via epic en steam wordt uplay ook gestart meen ik.
Heb je toevallig een bron @GrimScythe? Zover ik gelezen heb is er nog niet bekend gemaakt over hoe lang de exclusive gaat duren. Ben wel benieuwd.

[ Voor 16% gewijzigd door Joever op 16-04-2019 09:49 ]

Miniature painting commission: https://www.fiverr.com/miniaturejoe/paint-your-tabletop-miniatures-at-a-reasonable-price --- Instagram: https://www.instagram.com/miniature_joe/

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:05

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Joever schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:48:

[...]

Dit is het platform van de uitgever zelf en zal daar vanzelfsprekend te krijgen zijn. Het feit dat hij buiten dit platform en Epic nergens anders te krijgen is, maakt het nog steeds een exclusive.
*snip* Als het in twee verschillende shops te krijgen is, is het per definitie niet exclusief verkrijgbaar in één shop. Maar het is natuurlijk erg hip om te klagen over Epic.

[ Voor 9% gewijzigd door Geronimous op 16-04-2019 22:50 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-04 20:55

PB-powell

Mr. Laziness

Bart ® schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:52:
[...]

[...]

Grapje zeker 8)7? Zoek anders nog even op wat het woord 'exclusief' betekent. Als het in twee verschillende shops te krijgen is, is het per definitie niet exclusief verkrijgbaar in één shop. Maar het is natuurlijk erg hip om te klagen over Epic.
En vooral een lekkere non-discussie... B)

Hopelijk vanavond even tijd om de campaign op te starten, de beta van afgelopen weekend smaakte wel naar meer :D En kijken of ik de chess tables alsnog kan verkrijgen, misschien nog even wat proberen via uplay zelf.

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

PB-powell schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:02:
[...]

En vooral een lekkere non-discussie... B)
Dat sowieso :D d:)b.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-05 01:53

GrimScythe

Game Addict

@Joever Had het ergens gelezen maar kan het niet zo snel meer terug vinden.
Zal even blijven zoeken en anders kan het dat ik het mij verkeerd herinner |:(

Edit: lijkt er inderdaad op dat mijn geheugen mij parten speelt. Het stond in een aankondiging met Borderlands 3 en deze zou 6 maanden exclusief zijn.
Bij Anno 1800 geven ze inderdaad geen antwoord erop. -O-

[ Voor 40% gewijzigd door GrimScythe op 16-04-2019 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimNomivaas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Al was dat wel zo, het gaat er toch om wat je speelt?

Ik ben ook geen fan van de Epic mannier, en het liefst zou ik alles in Steam aanschaffen omdat dat veruit de meest complete client is. Maar het is nu eenmaal zo dat ik heel graag deze game wil spelen. Dus gekocht via uplay, waar ik ook al the division, farcry 3, Rainbow Six Siege en nog wat andere games heb aangeschaft.

Optie 1: Steam, Optie 2: dev zelf/client van de uitgever, optie 3: Andere client als het nergens anders te koop is.

Geen optie: Spel niet aanschaffen omdat het toevallig ergens te koop is wat niet mijn voorkeur heeft.

Als ik een product wil dat exclusief bij supermarkt A ligt waar ik normaal niet kom, ga ik toch echt niet zeggen "Ik wil dat product maar dat hebben ze alleen bij A dus laat maar zitten"... ik wil dat product toch?

Maargoed, vanavond eens kijken, ik heb er in ieder geval heel veel zin in. Wat ik er tot nu toe van gezien heb (Keralis op youtube, briljante gast!) ademt dit spel sfeer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-05 18:48
TimNomivaas schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:51:
Al was dat wel zo, het gaat er toch om wat je speelt?

Ik ben ook geen fan van de Epic mannier, en het liefst zou ik alles in Steam aanschaffen omdat dat veruit de meest complete client is. Maar het is nu eenmaal zo dat ik heel graag deze game wil spelen. Dus gekocht via uplay, waar ik ook al the division, farcry 3, Rainbow Six Siege en nog wat andere games heb aangeschaft.

Optie 1: Steam, Optie 2: dev zelf/client van de uitgever, optie 3: Andere client als het nergens anders te koop is.

Geen optie: Spel niet aanschaffen omdat het toevallig ergens te koop is wat niet mijn voorkeur heeft.

Als ik een product wil dat exclusief bij supermarkt A ligt waar ik normaal niet kom, ga ik toch echt niet zeggen "Ik wil dat product maar dat hebben ze alleen bij A dus laat maar zitten"... ik wil dat product toch?
Geef de klant dan ook enig voordeel. Klanten worden nu gepakt omdat hun database verspreid word. Meer spul op hun computer omdat iemand anders meer winst wil hebben. De prijzen zijn precies het zelfde bij steam of epic. Verlaag de prijs op epic, en verhoog iets op steam.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TimNomivaas
  • Niet online
Ik begrijp nooit zo waarom "meer spul op je computer" zo'n probleem is, los van dat het gewoon handiger is om 1 client te hebben.

Ik gebruik Battle.net, Steam, Origin, Uplay, Windows store en dan nog wat clients specefiek voor 1 game (FAF, DCS World, Twitch voor WoW addons etc.). Al deze clients starten niet met het starten van windows maar worden pas gestart als ik een bepaalde game start. Als ik WoW speel heb ik 0 last van dat er andere clients dan Battle.net op mijn computer staan geinstalleerd.

Heel simpel, als ik kan kiezen kies ik steam, maar als dat niet kan dan toch lekker niet, installeer ik een clientje erbij.

Wat betreft de klant voordeel geven afhankelijk van waar het te koop is vindt ik juist weer niks. ik denk juist dat je spel overal hetzelfde zou moeten kosten, zodat je kan kiezen welk systeem je het prettigst vindt zonder "ja maar daar istie een tientje goedkoper".

Om maar weer terug te komen op de supermarkt, ik ga naar supermarkt A omdat ik daar het prettigst kan winkelen en het assortiment grotendeels is wat ik wil hebben, en voor de enkele producten die ze alleen elders hebben ga ik naar supermarkt B,C of D. Niet de helft bij A en de andere helft ergens anders omdat dat goedkoper is.

Maargoed, het wordt wel erg offtopic nu, laten we vooral lekker met zen allen van dit spelletje genieten en het daar over hebben! Zin in vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:52
rejer schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 11:35:
[...]

Geef de klant dan ook enig voordeel. Klanten worden nu gepakt omdat hun database verspreid word. Meer spul op hun computer omdat iemand anders meer winst wil hebben. De prijzen zijn precies het zelfde bij steam of epic. Verlaag de prijs op epic, en verhoog iets op steam.
Het gaat dan ook niet direct om de klant maar om de ontwikkelaars. Epic neemt nu eenmaal een stuk minder provisie vergeleken met Steam. En dat is op zich geen slechte ontwikkeling. Epic is op dit moment alleen erg aggressief in het nemen van exclusives om zich te onderscheiden van Steam. Dat is op dit moment misschien vervelend voor de gebruikers, maar voor de lange termijn hoop ik op een positief effect. Al heb ik nu ook wel meer dan genoeg launchers :') (De epic nog niet, want nog niet nodig)

Helaas heb ik vandaag geen tijd om het te spelen... Ik hoop morgen maar wat tijd te hebben. Paasweekend is helaas ook redelijk volgeboekt... ;( De beta heeft in ieder geval wat los gemaakt. Ik heb een gevoel dat ik flink wat uurtjes hier in ga steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1044053

Bart ® schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:52:
[...]

[...]

* Als het in twee verschillende shops te krijgen is, is het per definitie niet exclusief verkrijgbaar in één shop. Maar het is natuurlijk erg hip om te klagen over Epic.
Ik heb geen woord gezegd over Epic, dat maak jij er van...
Ubisoft verkoopt exclusief aan Epic games.

Er is niet gezegd dat het spel door 1 bepaalde shop exclusief wordt aangeboden.
*snip*

[ Voor 11% gewijzigd door Geronimous op 16-04-2019 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Anoniem: 1044053 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 13:06:
[...]

Ubi verkoopt niet exclusief aan Epic. Ubi verkoopt de game ook aan jou en mij.

*

[ Voor 7% gewijzigd door Geronimous op 16-04-2019 22:52 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:22

g0tanks

Moderator CSA
Anoniem: 1044053 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 13:06:
[...]

Misschien wat beter lezen voordat je reageert.
Laat ik dan de bal terugkaatsen en zeggen dat je het beter had kunnen verwoorden.

Anno 1800 is verkrijgbaar in de Ubisoft Store en Epic Games Store. Qua verkoop is het dus niet exclusief voorbehouden aan Epic, maar doet Ubisoft het zelf ook.

Wel is Epic de enige derde partij die het mag verkopen, maar het is niet 'exclusive op Epic' zoals je hieronder stelt.
Anoniem: 1044053 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:23:
Hoe lang blijft de game exclusive op Epic?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
"exclusieve rechten" Hoe je het ook went of keert Epic mag exclusief Anno aanbieden, naast Ubisoft zelf. Irritante is vooral dat Epic betaald om het van Steam te verwijderen.

Maar voor Ubisoft games totaal niet boeiend, uiteindelijk moet je toch de Uplay laucher gebruiken, of jet via Steam koop of via Epic. Die launcher is best wel goed en leuk dat je je muntjes die je verdiend met gamen kan inruilen tegen daadwerkelijk nuttig dingen zoals korting, of ingame items.

Laat dat Epic lekker links liggen! Allemaal gratis marketing voor de verkapte Tencent store

[ Voor 29% gewijzigd door evilpin0 op 16-04-2019 14:30 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:30
Het kinderactige wellus-nietus geneuzel weggeknipt. Eens kijken of we het hier met z'n allen volwassen over de Epic Store & exclusives kunnen hebben

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Kan je hier een volwassen discussie over hebben dan? Het probleem is een vocale minderheid die huilt dat een spel niet op hun favo store beschikbaar is, hoewel je hem perfect op 2 andere platformen kan kopen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
TimNomivaas schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 11:51:
Ik begrijp nooit zo waarom "meer spul op je computer" zo'n probleem is, los van dat het gewoon handiger is om 1 client te hebben.
Iets wat ik nog handiger vind is nul clients te hebben. Ik mis nog steeds wat ze toevoegen. Oké, het is handig dat ik direct kan spelen en niet eerst op updates hoef te wachten, in theorie. In de praktijk echter doe ik hetzelfde als jij doet: Het eerste wat ik doe bij een launcher is automatisch starten bij Windows opstarten uitschakelen, anders heb ik er zo 6+ lopen (en dan heb ik helemaal niet veel spellen erop staan, nog geen eens 6, maar om nou direct oude launchers weer te verwijderen, daarvoor zijn ze te klein). En als hij niet opstart, zal hij ook niks updaten. (Behalve de Oculus runtime, gezien die wel moet draaien, en die vind het ook leuk om gewoon volledige internet dicht te trekken bij een update op de achtergrond).

Dus wat leveren die launchers mij op? Weinig behalve ergenis. Vooral bijvoorbeeld een battle.net launcher: Ik start Starcraft op, wat doet dat ding? Alleen de launcher opstarten waarna ik alsnog Starcraft weer moet opstarten. Origin en Steam enzo starten iig direct dan het spel op wat ik wilde. Maar die denken weer als ik afsluiten druk dat ik minimalizeren bedoel.

Maakt me dus weinig uit dat dingen bij de Epic store staan. Maar het was wel leuk geweest als de klant er wat van terug zag. Release een spel dan voor €50 op Steam of €45 op Epic, dan kunnen mensen zelf de beslissing nemen, en nog steeds houdt de uitgever er meer aan over op de Epic store.

Maar mijn TL;DR: Ik haat alle launchers gelijk, en zou willen dat een winkel geen eigen launcher had. Ik kon ook altijd bij de Bart Smit kopen zonder de Bart Smit launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimNomivaas
  • Niet online
Sissors schreef op woensdag 17 april 2019 @ 08:55:
[...]

Iets wat ik nog handiger vind is nul clients te hebben. Ik mis nog steeds wat ze toevoegen. Oké, het is handig dat ik direct kan spelen en niet eerst op updates hoef te wachten, in theorie. In de praktijk echter doe ik hetzelfde als jij doet: Het eerste wat ik doe bij een launcher is automatisch starten bij Windows opstarten uitschakelen, anders heb ik er zo 6+ lopen (en dan heb ik helemaal niet veel spellen erop staan, nog geen eens 6, maar om nou direct oude launchers weer te verwijderen, daarvoor zijn ze te klein). En als hij niet opstart, zal hij ook niks updaten. (Behalve de Oculus runtime, gezien die wel moet draaien, en die vind het ook leuk om gewoon volledige internet dicht te trekken bij een update op de achtergrond).

Dus wat leveren die launchers mij op? Weinig behalve ergenis. Vooral bijvoorbeeld een battle.net launcher: Ik start Starcraft op, wat doet dat ding? Alleen de launcher opstarten waarna ik alsnog Starcraft weer moet opstarten. Origin en Steam enzo starten iig direct dan het spel op wat ik wilde. Maar die denken weer als ik afsluiten druk dat ik minimalizeren bedoel.

Maakt me dus weinig uit dat dingen bij de Epic store staan. Maar het was wel leuk geweest als de klant er wat van terug zag. Release een spel dan voor €50 op Steam of €45 op Epic, dan kunnen mensen zelf de beslissing nemen, en nog steeds houdt de uitgever er meer aan over op de Epic store.

Maar mijn TL;DR: Ik haat alle launchers gelijk, en zou willen dat een winkel geen eigen launcher had. Ik kon ook altijd bij de Bart Smit kopen zonder de Bart Smit launcher.
Het voegt wat mij betreft een groot stuk makkelijk bereikbare community toe. Al mijn gamende vrienden zijn in elke client toegevoegd aan mijn vriendenlijst en dat maakt het erg makkelijk om samen te kunnen gamen.

Het is gewoon een stuk makkelijker om elkaar te vinden, en je hoeft niet telkens in elk spel elkaar als vriend toe te voegen of connecten op IP of wat dan ook.

Steam is ver uit het compleetste platform met zijn user reviews, gift systeem, forum, de workshop, etc.

Verder komt het inderdaad wel eens voor dat ik een spel wil starten en dat die dan net moet updaten, maar dan haal ik even een bak koffie of wandel even een stuk met de hond en als ik terug kom is de game geupdate. Vervolgens worden de andere games die updates moeten hebben op de achtergrond geupdate terwijl ik aan het gamen ben. Dit is dus een van de voordelen van een client voor mij, en dan bij voorkeur 1 client met alles daar in.

De meeste clients hebben de optie om dataverkeer te limiteren, dus dat "het hele internet dichtgetrokken wordt" is ook te voorkomen.

De meeste clients hebben ook de optie " x = close of x = minimize to tray"

Voor troubleshooting kun je vaak in een client een repair of reinstall optie vinden terwijl dat met losstaande games nog wel eens zoeken is naar een losse exe ergens ver in een folder.

Ik zou inderdaad graag wat extra betalen om al mijn games in steam te hebben, maar dan heb je weer het probleem dat niet iedereen zo denkt. Dan is en avondje gamen ipv rechts klik op je vriend -> join game weer elkaar in de betreffende game opzoeken, 9 van de 10 keer met een net iets andere username dan ze normaal hebben omdat een dev vindt dat bepaalde tekens niet kunnen of een naam te lang of te kort is. En ik kan je verzekeren dat niet iedereen daar even goed in is... ;) . Gedoe dus.

Mijn voorkeur gaat dus uit naar 1 client voor alles (steam), of anders, en eigenlijk onvermijdelijk meerdere clients maar een spel maar op 1 platform uitbrengen. WoWen? battle.net, Anno? Uplay, Battlefield? Origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:31
Ik heb zelf alle clients er gewoon op staan, echter Steam is de enige die met de pc mee op start. Alhoewel dat beter op dit moment Battle.net zou kunnen zijn.
Vind het verder niet zo boeiend eigenlijk. Ze staan ook niet echt in de weg en kan makkelijk de nodige spellen installeren waar nodig. Dat scheelt wel ipv stand alone installeren.

Tuurlijk is het fijn als het alleen Steam zou kunnen zijn, maar kan me voorstellen dat concurrentie ook wel fijn is voor iedereen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1044053

Arunia schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:04:
Ik heb zelf alle clients er gewoon op staan, echter Steam is de enige die met de pc mee op start. Alhoewel dat beter op dit moment Battle.net zou kunnen zijn.
Vind het verder niet zo boeiend eigenlijk. Ze staan ook niet echt in de weg en kan makkelijk de nodige spellen installeren waar nodig. Dat scheelt wel ipv stand alone installeren.

Tuurlijk is het fijn als het alleen Steam zou kunnen zijn, maar kan me voorstellen dat concurrentie ook wel fijn is voor iedereen.
Concurrentie is (bijna) altijd goed. De vraag is in hoeverre het concurrentie is als een partij er voor zorgt dat iets alleen op hun platform beschikbaar is.

Gezonde concurrentie is in mijn ogen dat de ene partij een lagere prijs heeft dan de andere, of bepaalde extra services aan kan bieden etc.

Een extra store-launcher is voor mij ook niet zo'n probleem al heb ik liever alles op 1 platform. Het enige waar ik mij aan heb gestoord is het volgende:

Ik wilde een jaartje terug Far Cry 3 weer eens spelen welke ik op Steam had gekocht. Vervolgens werd gezegd dat ik de Ubisoft launcher moest installeren, en daarna kwam ik bij het punt dat ik mijn e-mail en wachtwoord in moest voeren.

Je raadt het misschien al (sort of) het e-mail adres bestond al jaren niet meer :+
Na een paar keer contact te hebben gehad met Ubisoft heb ik uiteindelijk alles kunnen herstellen, waarna ik eigenlijk al zoiets had van.. ik ga wel wat anders spelen.

Download Anno 1800 nu met 10mbit, het duurt zo lang :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
TimNomivaas schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:53:
[...]

Het voegt wat mij betreft een groot stuk makkelijk bereikbare community toe. Al mijn gamende vrienden zijn in elke client toegevoegd aan mijn vriendenlijst en dat maakt het erg makkelijk om samen te kunnen gamen.

Het is gewoon een stuk makkelijker om elkaar te vinden, en je hoeft niet telkens in elk spel elkaar als vriend toe te voegen of connecten op IP of wat dan ook.

Steam is ver uit het compleetste platform met zijn user reviews, gift systeem, forum, de workshop, etc.
Maar voor al die dingen heb je geen launcher nodig. Ja, wel voor vrienden systemen, maar dat zou los moeten staan van een winkel imo. Ik kan toch ook bij de Bart Smit een spel kopen zonder dat ik moet horen wat mijn vrienden spelen? Een digitale winkel hoeft niks meer te zijn. Dat ze optioneel dan een launcher voor zulk soort zaken meeleveren zou prima zijn, dat ze allemaal hem door mijn strot duwen vind ik minder.

Maar goed, het is nou eenmaal zo. En dan maakt het mij dus niet uit of ik nou 7 of 8 launcher op mijn PC heb.
De meeste clients hebben de optie om dataverkeer te limiteren, dus dat "het hele internet dichtgetrokken wordt" is ook te voorkomen.
Niet Oculus dus :P. Of nou ja, die is er wel, maar dat is één globale setting. Oftewel als ik hem lekker limiteer op 10mbps, wat prima is voor achtergrond updates, dan mag ik ook met 10mbps een spel dat ik net gekocht heb downloaden.
Ik zou inderdaad graag wat extra betalen om al mijn games in steam te hebben, maar dan heb je weer het probleem dat niet iedereen zo denkt. Dan is en avondje gamen ipv rechts klik op je vriend -> join game weer elkaar in de betreffende game opzoeken, 9 van de 10 keer met een net iets andere username dan ze normaal hebben omdat een dev vindt dat bepaalde tekens niet kunnen of een naam te lang of te kort is. En ik kan je verzekeren dat niet iedereen daar even goed in is... ;) . Gedoe dus.

Mijn voorkeur gaat dus uit naar 1 client voor alles (steam), of anders, en eigenlijk onvermijdelijk meerdere clients maar een spel maar op 1 platform uitbrengen. WoWen? battle.net, Anno? Uplay, Battlefield? Origin.
Nu ben ik over Discord nog steeds skeptisch, maar ik vind het dan een stuk handiger zoiets te gebruiken daarvoor, dan een winkel te gebruiken om direct ook je vrienden te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:30

The Chosen One

Zie signature!

Mijn 1e Epic(store) game gekocht. World War Z.

L4D met vleugje anders. Erg fun dus blij dat ik em toch voor 'volle' (relatief goedkoop voor nieuwe game) prijs gekocht heb.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --jasper--
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online
Even een vraagje geen idee of dit het juiste topic is,
maar heeft Epic Game Store ook korting acties zoals bij Steam?

Of blijven die games een jaar of een half jaar €59,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Niet in de zin van dagelijkse acties e.d. maar ik heb wat games met korting gezien (geen idee of dat er nu nog is, Division 2 was het ieg dacht ik).
Zal in de toekomst vast wel vaker gebeuren en misschien beginnen ze wel met elk weekend eerst of zo.

Voor nu zijn de gratis games al een prima actie. ;p

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Ze hebben op dit moment een actie, waarbij elke spel vanaf 15 euro, 10 euro korting krijgt. Op zich wel een leuke actie, vooral bij spellen van 15 euro of net er boven. Zit nog te twijfelen of nu het moment is om World War Z game te kopen of toch nog te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Bisamrat schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 07:20:
Ze hebben op dit moment een actie, waarbij elke spel vanaf 15 euro, 10 euro korting krijgt. Op zich wel een leuke actie, vooral bij spellen van 15 euro of net er boven. Zit nog te twijfelen of nu het moment is om World War Z game te kopen of toch nog te wachten.
Ik denk: Dan eens kijken naar Anno 1800. Dus je gaat naar de Epic Store toe, en ziet dat daar alles in één grote ongeordende lijst staat. Niet echt ideaal, maar goed. Dan maar zoeken op "Anno" of "Anno 1800": Nul resultaten.

Terwijl je er via Google wel gewoon kan komen. Dus het zou wel handig zijn als ze hun store minder een puinhoop maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Hades (aanrader, ook van Supergiant games dus duh), Afterparty, John Wick Hex, Operencia The Stolen sun, Satisfactory erbij.

(World War Z had ik al, erg vet)

En de store zal zeker verbeterd worden, al met vele andere zaken, de vraag is alleen wanneer precies. Weet niet of de Store apart vermeld staat op de roadmap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-04 16:04

Madstorm

Derping all the way!

Hoewel ik geen Epic Store fan ben is de 10 euro korting toch wel netjes.

Ik had 1.5 week geleden (toen de korting er nog niet was) World War Z gekocht. Heb van het weekend een mailtje gekregen, omdat de game nu met 10 euro korting te krijgen is hebben ze 10 euro tegoed op mijn account terug gezet.
What if I bought a game just before the Epic Mega Sale?
For all game purchases between May 2nd, 2019 and May 15th, 2019 we will refund you the difference in price between what you paid and what you would have paid during the Epic Mega Sale (inclusive of the $10 off from Epic). You will receive your refund automatically to the payment method you used in the next 7-12 days.
Zit nu te twijfelen om hiervan Subnautica Below Zero te halen, met de korting kost deze een 6 euro..

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelloz
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:29
Epic login:
Sorry, you are visiting our service too frequent, please try again later.
Ja zeg, kan ik mijn wekelijkse gratis game niet eens meer claimen :(
Snap ook niet waar bericht vandaan komt, log sporadisch eens in om te kijken wat er gratis te regelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

World War Z the game is gratis bij de Epic Store deze week. Een leuke verrassing want het stond nergens aangekondigd. Waarschijnlijk doen ze het omdat de 1 jaar exclusive deal over drie weken afloopt en de game op Steam kan verschijnen (hoewel hier niks over bekend is nog). Maar mij hoor je niet klagen :P en het werkt ook want ik heb nog drie andere mensen overgehaald om de Epic Store te installeren voor deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-05 15:56
Gerucht!

GTA V kan je tijdelijk gratis scoren via de store vanaf 17:00 uur t/m 21 mei. Zou er nooit wat kopen, maar gratis is altijd tof. Wilde hem altijd nog eens kopen voor de pc, maar mocht dit echt waar zijn dan is het lekker gratis en voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:48
EPIC ligt er uit ??? krijg een error

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:15
ravw schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 17:03:
EPIC ligt er uit ??? krijg een error
Ja om stipt 17:00 ging de nieuwe gratis mystery game online. Dus iedereen is aan het refreshen als een malle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-05 13:15
GTA 5 gratis op de epic store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
loki504 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 17:05:
[...]

Ja om stipt 17:00 ging de nieuwe gratis mystery game online. Dus iedereen is aan het refreshen als een malle.
dus wat betekend dat ...dat iedereen even moet gaan eten of zo ik eerst :D :D :D :D :D

nog steeds

An unexpected error has occurred. :o

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 14-05-2020 17:07 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:15
ravw schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 17:06:
[...]

dus wat betekend dat ...dat iedereen even moet gaan eten of zo ik eerst :D :D :D :D :D

nog steeds

An unexpected error has occurred. :o
Volgens twitter zijn ze hard aan het werk. Ik zou echt niet in hun schoenen willen staan nu😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
loki504 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 17:10:
[...]

Volgens twitter zijn ze hard aan het werk. Ik zou echt niet in hun schoenen willen staan nu😀
Ze hadden dit kunnen zien aankomen
daarom begrijp ik ook niet dat dit gebeurd

kom op zeg stream met de summersale gaat ook wel eens onder uit maar dan heb je het wel over 1000 games die in de aanbieding zijn , m
nu gaat het er maar om 1 game die bijna iedereen al heeft en nog gooien we de server plat _/-\o_ :9~ :9~

oke ze hebben de wereld lockdown nu ook wel tegen , maar het is wel een leuke manier om te kijken of je een goede stressbestendige server heb staan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-02 23:43
"Unexpected" error is inderdaad wel een tikkeltje lachwekkend; ongeveer iedereen had je kunnen vertellen dat je een enorme traffic-piek kon verwachten als je GTA5 gratis weg gaat geven.

Flauw gezever over een onfortuinlijk verwoorde standaard foutmelding daargelaten echter: Epic host hun zaakjes zelf, en dan schaal je nou eenmaal wat lastiger op naar dit soort pieken. Alle Cloudflares/Akamais/noemmaarops van de wereld gaan je niet helpen om je belachelijk zwaar overbelaste account/transactie-DB servers te ontlasten; en je kunt nog zoveel assets zolang extern hosten, maar als je niet kunt schalen op die kern, gaat het je niet veel helpen.
Alle gemiep over kosten/afhankelijkheid van/bij cloud-oplossingen daargelaten, een zwik extra Azure/AWS/whatever instances extra opspinnen was in dit soort uitzonderingsgevallen best fijn geweest. Dat gaat in-house gehost gewoon een stuk lastiger (en nee, ik weet dat 'cloud' ook niet automagisch alles oplost als je zaakjes niet lekker parallelliseren, maar nu maakt dat helemaal niet uit, natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Laatst online: 21:29

Basszje

Reisvaap!]

Het is wel vrij bizar dat als de heren bij de winkel het kennelijk te druk hebben je gelijk ook niet meer bij de geinstalleerde games kan ( of als je die wilt verwijderen ). Zo zie je maar weer dat zo'n goedkope webschil suboptimaal is.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
Basszje schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 17:57:
Het is wel vrij bizar dat als de heren bij de winkel het kennelijk te druk hebben je gelijk ook niet meer bij de geinstalleerde games kan ( of als je die wilt verwijderen ). Zo zie je maar weer dat zo'n goedkope webschil suboptimaal is.
nitpick: verwijderen kan via windows ook. (overigens als je een snelkoppeling op je bureaublad hebt staan kun je de game waarschijnlijk ook opstarten, maar wie doet dat nog, inderdaad :+ )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Basszje schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 17:57:
Heb je al eens een bethesda of uplay game proberen verwijderen? Je moet verplicht inloggen om te uninstallen. Geen netwerkverbinding? Brute pech.

Euh ik bedoel, FUCK EPIC, EPIC SLECHT!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-05 12:02
iceheart schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 04:55:
[...]

nitpick: verwijderen kan via windows ook. (overigens als je een snelkoppeling op je bureaublad hebt staan kun je de game waarschijnlijk ook opstarten, maar wie doet dat nog, inderdaad :+ )
Ik, maar dan nog start hij Epic Games Launcher -> Logt in -> start dan je game. Gisteren Satisfactory willen starten, maar opgegeven toen hij na een paar retries naar de russische settings ging.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:39
hij doet het hier trouwens weer goed, in het engels, met volle bak downloads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamkaasbroodje
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 24-04 10:57
boe2 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 08:36:
[...]

Heb je al eens een bethesda of uplay game proberen verwijderen? Je moet verplicht inloggen om te uninstallen. Geen netwerkverbinding? Brute pech.
Je kan natuurlijk ook naar je C:\Program Files\Bethesda Launche of uplay gaan en dan de map waarin je het heb geïnstalleerd verwijderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Suicyder schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 08:40:
[...]

maar opgegeven toen hij na een paar retries naar de russische settings ging.... :+
ik heb ze alle talen wel gehad geloof ik ... spaans , russische chinees of wat , nog eens vreemde taal engels en NL ..

PS : het niet kunnen verwijderen van games .. altijd nog de beste oplossing voor ongewenst spullen op je hd ... Format C: >:) of D waar je games dan ook op staan

kijk uit de rest raak je ook kwijt maar goed het ongewenste is er ook af :+

het word hier ook eens tijd voor een grote harde schijf .. 1 TB ( Ful) 6 TB (Full) 500GB (Full) 240 GB (Full) :o >:) :X en dan heb ik nog ergens iets van 2 a 3 externe hd liggen met backups

[ Voor 17% gewijzigd door ravw op 15-05-2020 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Laatst online: 21:29

Basszje

Reisvaap!]

iceheart schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 04:55:
[...]

Ik zie eigenlijk alleen steam games in de windows verwijderaar. Maar als echte Nederlander wil ik wel gratis dingen hebben en nog iets hebben om over te klagen natuurlijk :+

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-05 02:55
Leuke deals, toch maar eens The Witcher 3 en Anno 1800 proberen. Uiteraard GTA V ook maar in de Epic Store geclaimed voor als Steam het ooit opgeeft...

Dus, installeren op de pc en gaan... Helaas, het 2FA mailtje met de security code komt maar niet aan... Dus mocht je overwegen dit weekend een aankoop te doen en je 2FA nog niet te hebben geactiveerd, misschien nog even wachten met activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
Basszje schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 15:28:
[...]

Ik zie eigenlijk alleen steam games in de windows verwijderaar. Maar als echte Nederlander wil ik wel gratis dingen hebben en nog iets hebben om over te klagen natuurlijk :+
...Wel verhip. Inderdaad, geen enkele via Epic geinstalleerde game in de windows Apps & Features lijst.
Eerste drie letters van assume hier, kennelijk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:17

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Voor de PC Game liefhebbers, er zijn 3 gratis games te claimen in de Epic Game Store

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/98J5NBKs_GpiLe7p9nk4NLTJ3Co=/800x/filters:strip_exif()/f/image/34RqZnYwGVDHhckC4LqCxu2A.png?f=fotoalbum_large

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mgK8h9Y5MX6F066fIgJEcp9T4Kw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9sKIMbHzZGTitZJmQS0pToT7.png?f=user_large

Weer 2 Gratis games in de Epic Game Store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D1z0iY39ZMC9DzWYcfo3BJeEsAc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FFUynEJ2QFxu1zz7KYsphohe.png?f=fotoalbum_large

Alleen vandaag is A Total War Saga: TROY voor de PC gratis te claimen in de Epic Game Store, die is een gratis game van maar lieftst €50,00.

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:02
Is het niet de eerste 24h gratis?

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02:30
Linksquest schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 17:03:

Alleen vandaag is A Total War Saga: TROY voor de PC gratis te claimen in de Epic Game Store, die is een gratis game van maar lieftst €50,00.
- het is niet "vandaag", het is 24h. Dus mensen hebben tot vrijdag 15h

- het is geen volwaardige TW game. vorige saga titels waren €40 op release (en niet altijd even goed gereviewed)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

AntiChrist7 schreef op donderdag 13 augustus 2020 @ 19:53:
[...]

- het is niet "vandaag", het is 24h. Dus mensen hebben tot vrijdag 15h
Dat zou goed kunnen als ze de Amerikaans tijd of welke ze ook aanhouden gebruiken, ik kwam hem tegen en wilde hem met jullie hier delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Weer 2 gratis games te claimen in de Epic store.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ut0a_Y0gXCdivaszr7Pj246_Dpw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GlE7KIJTA6VSmEWX1587F2i2.png?f=user_large

Gaat lekker bij Epic, heb inmiddels 26 games sinds ik mijn gaming laptop heb en nog geen Euro uit gegeven. Vraag je je toch af hoe ze het doen.

[ Voor 23% gewijzigd door Linksquest op 14-08-2020 11:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Linksquest schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 11:21:

[Afbeelding]

Gaat lekker bij Epic, heb inmiddels 26 games sinds ik mijn gaming laptop heb en nog geen Euro uit gegeven. Vraag je je toch af hoe ze het doen.
Komt vanzelf, eerst zorgen voor gebruikers op hun platform. Ik vind deze methode niet erg :)

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taakbalk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-04 21:24

Taakbalk

weergeven

[Afbeelding]

De Epic store heeft iedere vrijdag 1 of meer gratis games.

Computing bit by bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

[Afbeelding]
Vergeet Total War: TROY niet ;)

Doen ze dat trouwens vaak, games weggeven op release-dag? (Ben nieuw bij Epic)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
anandus schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 14:12:
[...]
Vergeet Total War: TROY niet ;)

Doen ze dat trouwens vaak, games weggeven op release-dag? (Ben nieuw bij Epic)
Ik kan het me niet heugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

*knip* spam

[ Voor 100% gewijzigd door Geronimous op 16-08-2020 17:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Weer zijn weer 2 gratis games te claimen in de Epic store. Deze kun je claimen tot en met de 27ste 15:00.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q8ny9M_-CYAyexL6T1BlpAjjPxM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5I51a3KUTl3N1gerBUoUxJUK.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Ik zie net dat ook Episode 2 en Episode 3 van het spel 3 out of 10 nu gratis te claimen zijn, weet daar alleen even geen eind datum van.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yvwrx-fbeVYgY5yKWLtuMxl0HOE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yuEpvYYN2sy5diwzZm0abuna.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Weer zijn er 2 gratis games te claimen in de Epic store. Deze kun je claimen tot en met de 3 september 15:00.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/chLAtnY9nMNgP3vv1kkbk6gJA4Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ROkzHsNpbUMSAGDCjpjxYmH0.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

En ook Episode 4 van het spel 3 out of 10 is nu gratis te claimen zijn, weet daar alleen even geen eind datum van, maar de eerdere 3 episodes zijn ook nog altijd gratis te claimen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VoKfHSNdxiGLQ49NoIn3M35zHVs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0eKjLKziurzJwBRtFQ693ez8.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

In de Epic Game Store is nu "Into The Breach" gratis te claimen. Deze kan tot 10 september geclaimd worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FtpP8RoTTTo8LhXVvmbgtbYTqsc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0YtkUowMgj8spdEzuASCpxhX.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

En ook Episode 5 van het spel 3 out of 10 is nu gratis te claimen zijn, weet daar alleen even geen eind datum van, maar de eerdere 4 episodes zijn ook nog altijd gratis te claimen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YrGdFkXXqyTlsjo3B0pyX0LuXqM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wZEJDa5Nm3dd1FTcy15PdS2g.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Weer zijn er 2 gratis games te claimen in de Epic store. Deze kun je claimen tot en met de 17 september 15:00.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cFZy1ENpAoIo1YUs_Wl-eJsiVLI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vyu71tk1B4nelQXt1sVxHCs9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Ik weet dat het free to play game is, maar voor de mensen die het niet weten, spellbreak is ook gratis te claimen/spelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TYmAffB79dExXhtOIfcDaID29E4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NOKGLLsnIT9v3P0k7W2j3FWO.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 15% gewijzigd door Linksquest op 11-09-2020 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Geen idee of het hier kan of eigen topic, maar kan er verder niets over vinden.
Ik heb voor in de Epic Games Store Jedi Fallen Order gekocht.
Deze heeft altijd prima gewerkt met doorlinken naar Origin etc. Duurt wel eventjes, maar ach.
Echter sinds vandaag krijg ik de melding dat ik het spel opnieuw moet starten om de accounts te koppelen.
Heb al van alles geprobeerd wat er op internet naar voren kwam. Zoals high res settings op EAlink.exe aanpassen e.d., maar dat alles heeft niet gewerkt.

Enige wat ik nu nog zou kunnen proberen is Origin en wellicht Epic Games Store verwijderen en opnieuw installeren om te zien of dat het op lost.

Iemand anders al eens zoiets gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Ik heb tot heden alleen Ubi moeten koppelen en dat werkt nog altijd perfect. Misschien is inderdaad opnieuw installeren een optie, kan best zijn dat er door een App update een van de 2 niet meer perfect werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Linksquest Dank je. Gisteren uiteindelijk toch opnieuw beide geinstalleerd, maar uitkomst hetzelfde.
Ik wacht wel even af. Achteraf wellicht beter dat spel in de eigen store kunnen kopen, maar wist niet dat het op die manier gelinkt werd. En, tot nu toe totaal geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
@Arunia ik zou de Customer Support even contacten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-04 14:00

garriej

Ik las ondertieten.

Mooi wel hoe dit topic van "De epic games store is kutd" gegaan is naar "CLAIM JE GRATIS GAMES".

Krijgen ze toch mensen naar hun platform toe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@418O2 Was inderdaad al op zoek naar hun support contact informatie...
Ergens op die site. edit: gevonden!
Ben er in ieder geval achter in mijn onderzoek dat ik echt Epic moet hebben en niet EA.

@garriej Haha, heb er eigenlijk nooit echt problemen van gemaakt dat er meerdere launchers zijn. Koppel alles aan GoG Galaxy 2.0. Hoewel die ook wel hikjes heeft zoals nu bijvoorbeeld geen Steam die koppelt, maar goed. Dan hebben we de originele launcher nog zonder problemen.

En toen na een paar keer heen en weer mailen bleek het een storing te zijn. Daar hebben ze me naar verwezen en was ondertussen opgelost. :P
Het werkt weer.

[ Voor 15% gewijzigd door Arunia op 15-09-2020 23:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
garriej schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:52:
Mooi wel hoe dit topic van "De epic games store is kutd" gegaan is naar "CLAIM JE GRATIS GAMES".

Krijgen ze toch mensen naar hun platform toe :+
De Epic game store is nog steeds kut :P
Maar gratis is gratis :) en als ik iets koop doe ik dat op Steam (of liever nog, GoG).
Als Epic al die spellen weg kan geven, dan hebben ze mijn geld toch niet nodig :+

En met de GOG Galaxy maakt het niet uit in welke store je spellen staan, heb je toch alles op 1 plek.

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 15-09-2020 11:12 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IPKrFblsuc8fWLH1X9nkZvtNCnE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SG1IMw4EXIFFHF5r2phAtY4s.png?f=fotoalbum_large

Weer 3 Gratis games in de Epic Store. Deze kun je claimen tot en met de 24 september 15:00.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Linksquest schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 16:31:
[Afbeelding]

Weer 3 Gratis games in de Epic Store. Deze kun je claimen tot en met de 24 september 15:00.
post dan gelijk even linkjes, zoals ook al in het budget gaming topic was gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Laatst online: 01:56
418O2 schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 16:33:
[...]

post dan gelijk even linkjes, zoals ook al in het budget gaming topic was gedaan

[...]
op die link klikken, inloggen en ‘kopen’ is genoeg toch? de launcher enzo op pc hoeft dan niet toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
TweakerVincent schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 19:24:
[...]

op die link klikken, inloggen en ‘kopen’ is genoeg toch? de launcher enzo op pc hoeft dan niet toch?
Zeker :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jwOVelrJXHKHkxailaS6loM0CWo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3t1wcwh1PTkKsOzeMl0SHL0H.png?f=user_large

Rollercoaster Tycoon 3: Complete Edition is nu gratis in de Epic Games Store. Deze kunen tot 1 oktober 2020 16:00 geclaimd worden.

https://www.epicgames.com...n-3-complete-edition/home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Rogue Company nu free-to-play, Rogue Company lanceerde op 20 juli als gesloten bèta en is nu gratis te downloaden voor via de Epic Game Store. PS Ook te krijgen voor de PS4 en Xbox One.

https://www.epicgames.com...roduct/rogue-company/home

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/63RsGsRasWAxzEKYYU1wcoE6G4Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rxoOBseVGoYy6TPCjDlM1hVs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Pikuniku is nu gratis in de Epic Game Store. Deze kunen tot 8 oktober 2020 16:00 geclaimd worden.

https://www.epicgames.com/store/en-US/product/pikuniku/home

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LjDMeX8Xe3D-eIs4HRHT_Sg6lAc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/f0FHm7A2O0PF8t9u0L92beKi.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Weer 2 Gratis games in de Epic Store. Deze kun je claimen tot en met de 15 oktober 16:00.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nn2iyL-uDR4vkASZ5J-ZjcnVvQk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3x1ChhDLTpLakNEKK5lUJoyQ.png?f=user_large

ABZU: https://www.epicgames.com/store/en-US/product/abzu/home
Rising Storm 2: Vietnam: https://www.epicgames.com...sing-storm-2-vietnam/home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Laatst online: 01:56
Linksquest schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 23:35:
Weer 2 Gratis games in de Epic Store. Deze kun je claimen tot en met de 15 oktober 16:00.

[Afbeelding]

ABZU: https://www.epicgames.com/store/en-US/product/abzu/home
Rising Storm 2: Vietnam: https://www.epicgames.com...sing-storm-2-vietnam/home
thanks voor posten!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Weer 2 Gratis games in de Epic Store. Deze kun je claimen tot en met de 22 oktober 16:00.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/59f8a1wea5wMXW_EznXPMUo1pi4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dbqOwSOgDZCo4fZpd9iirtUn.png?f=user_large

Kingdom New Lands: https://www.epicgames.com...ct/kingdom-new-lands/home
Amnesia: A Machine for Pigs: https://www.epicgames.com...a-a-machine-for-pigs/home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Weer 2 Gratis games in de Epic Store. Deze kun je claimen tot en met de 29 oktober 16:00.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tIOjXskSX4h-k5YuNUoq7ggTAEw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/d6ryVABRYtx8JbAelulF3rsm.png?f=user_large

Costume Quest 2: https://www.epicgames.com...duct/costume-quest-2/home

Layers of Fear 2: https://www.epicgames.com...uct/layers-of-fear-2/home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Deze week 2 hele mooie gratis games in de Epic store, deze kun je claimen tot en met 5 november 16:00.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y_hi5kvUYiFqUKyGhmCZDHd5giI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/w04eKK0vqwkgJPcz9R2VBIxZ.png?f=fotoalbum_large

Blair Witch: https://www.epicgames.com.../product/blair-witch/home

Ghostbusters: The Video Game Remastered: https://www.epicgames.com...ideo-game-remastered/home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Deze week is Dungeons 3 gratis in de Epic store, deze kun je claimen tot en met 12 november 16:00.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7IqRVCOVoulRYXNBdki2eevTufk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aKBbbhAbrlmUrHJOewESc2oq.png?f=user_large

Download hem gratis via: https://www.epicgames.com...S/product/dungeons-3/home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Deze week is The Textorcist: The Story of Ray Bibbia gratis in de Epic Game Store, deze kun je claimen tot en met 19 november 16:00.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nqAiLFh-Umb4ae3vUT1Ihtd3RXM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/l4koG6QlTbsvS7kpISrJvkso.png?f=user_large

Download hem gratis via: https://www.epicgames.com...oduct/the-textorcist/home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Deze week 2 hele mooie gratis games in de Epic Game Store, deze kun je claimen tot en met 26 november 16:00.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AC-8QhIAcQ1qck8BCB9pkUWKU4Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uDduDTqyifr6SAGjEh4eOu40.png?f=fotoalbum_large

The World Next Door: https://www.epicgames.com.../the-world-next-door/home

Elite Dangerous: https://www.epicgames.com...duct/elite-dangerous/home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Deze week is gewoon tijdens de Black Friday, MudRunner gratis in de Epic Game Store, deze kun je claimen tot en met 3 december 16:00 geclaimd worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1skMBk2_rjhjjbDuXKAlchdqpgE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/10GyyqYROa3roBXTGb7kQat1.png?f=user_large

Download hem gratis via: https://www.epicgames.com/store/en-US/product/mudrunner/home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Deze week is Cave Story+ gratis in de Epic Game Store, deze kun je claimen tot en met 10 december 16:00.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XEJpEGe93ze2eotKmiTnhfWkY_I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0CuuVO8nqHGfLvH8IbO8Y4BK.png?f=user_large

Download hem gratis via:https://www.epicgames.com/store/en-US/product/cave-story-plus/home

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maekoda
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-02 22:58
XPJWP-Q6UD7-DDTXT-JWBFX

X = E

Dit is een ransack outfit voor Spellbreak. Mocht iemand dit spelen en willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Thnx, ik geef iemand anders de eer want speel het toch even niet :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-04 13:49
Deze week (10-12 17u - 17-12 17u) gratis in de Epic game store:
  1. Pillars of Eternity - Definitive Edition
  2. Tyranny - Gold Edition
Volgende week begint het met 2 weken lang (15 games) dagelijks een gratis spel. Deze spellen zijn nog niet bekend op dit moment, verschil is dat je maar 24 uur hebt om het spel te claimen.
Mocht je dus nog geen Epic account hebben, tijd om er 1 te maken ;)

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

[b]Postman schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:23:

Volgende week begint het met 2 weken lang (15 games) dagelijks een gratis spel. Deze spellen zijn nog niet bekend op dit moment, verschil is dat je maar 24 uur hebt om het spel te claimen.
Mocht je dus nog geen Epic account hebben, tijd om er 1 te maken ;)
Is dit vanavond komende maandag of vanaf wanneer precies?

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Linksquest schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:45:
[...]

Is dit vanavond komende maandag of vanaf wanneer precies?
Vanaf 17 december, zie link

Steam/Epic: Deurstopper

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Zag het inderdaad daarna, was op de telefoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tj7wbU5ytxx_4Bmf853gcpJ-pTE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7quJO9JZHejERAgOD8sg15Lk.png?f=fotoalbum_large

Warframe is nu gratis te spelen in de Epic Game Store, maar voor een korte tijd kun je ook de Unreal Tournament Weapon Bundle gratis claimen.

Link naar de game: https://www.epicgames.com/store/en-US/product/warframe/home
Link naar de gratis DLC: https://www.epicgames.com...-tournament-weapon-bundle

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

De 15 mystery games zijn waarschijnlijk uitgelekt, gaat nog om gerucht maar zijn hele mooie games als het waar is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SpXY1vcMhmsmeZPrk4yFHi2wM7s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AViQlcDwICS5tgvqejj7MdsN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Kan ik me haast niet voorstellen, dat zijn veel te veel triple-A's
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Let op:
Zie het PC Budget Gaming topic om ook andere PC game Deals te vinden: PC Budget Gaming topic