Het wordt langzaam tijd om mijn computer van een update te voorzien. Het werkt allemaal nog wel maar het is niet meer zo vlot als voorheen.
Ik gebruik de computer hoofdzakelijk voor gamen (WoW) en wat internet/email/enz.
Ik heb, niet gehinderd door enige kennis, een lijstje gemaakt. Er op schieten mag
Mijn oude kast en PSU kan ik nog een keer gebruiken, dat scheelt weer in de kosten.
Waarom de bovenstaande componenten?
CPU: Mij is verteld (via het grote boze internet) dat deze CPU erg geschikt is voor gaming.
MOBO: Ik heb een allround MOBO uitgezocht, niet om een bepaalde reden.
GPU: De 2000 serie is nog te duur, dit lijkt me een goed alternatief.
MEM: 32GB snel geheugen om klaar voor de toekomst te zijn.
SSD: Voldoende opslag zodat ik niet dubbele disks hoef te gebruiken (een voor OS/Software en een voor data), liever alles op een partitie.
En nu is het prijsschieten. 3 keer schieten voor een knaak, altijd prijs!
Ik gebruik de computer hoofdzakelijk voor gamen (WoW) en wat internet/email/enz.
Ik heb, niet gehinderd door enige kennis, een lijstje gemaakt. Er op schieten mag
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 403,96 | € 403,96 |
| 1 | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | € 232,- | € 232,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 AERO 8G OC | € 589,- | € 589,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 213,- | € 213,- |
| 1 | Intel 660p 1TB | € 116,99 | € 116,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.554,95 | |
Mijn oude kast en PSU kan ik nog een keer gebruiken, dat scheelt weer in de kosten.
Waarom de bovenstaande componenten?
CPU: Mij is verteld (via het grote boze internet) dat deze CPU erg geschikt is voor gaming.
MOBO: Ik heb een allround MOBO uitgezocht, niet om een bepaalde reden.
GPU: De 2000 serie is nog te duur, dit lijkt me een goed alternatief.
MEM: 32GB snel geheugen om klaar voor de toekomst te zijn.
SSD: Voldoende opslag zodat ik niet dubbele disks hoef te gebruiken (een voor OS/Software en een voor data), liever alles op een partitie.
En nu is het prijsschieten. 3 keer schieten voor een knaak, altijd prijs!