Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:21
Vraagje, wij zijn voornemens de V11 absolute Extra te kopen. Het nog luxere model heeft weinig extra voordeel met nu het losstaande laadstation wat je krijgt.
We willen hem in onze trapkast hangen/neerzetten om te laden. Echter, als ik the size of that thing zie met de stang, gaat dat nooit normaal passen daar. Is het mogelijk om hem te laden zonder de stang eraan? Dat komt ik nergens tegen namelijk.

Vrienden van ons hebben er één van een lager model, daarmee kan het gewoon. Aanname, dat het met deze ook gewoon kan.

[ Voor 13% gewijzigd door Arunia op 23-12-2020 17:49 ]

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-06 21:33
Citroen schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:01:
Denken jullie dat het de moeite is om nu nog een V11 te bestellen?
De nieuwe modellen lanceren ze blijkbaar al enkele jaren in maart.
Ik heb er laatst een gekocht, heel blij mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Arunia schreef op woensdag 23 december 2020 @ 16:55:
Vraagje, wij zijn voornemens de V11 absolute Extra te kopen. Het nog luxere model heeft weinig extra voordeel met nu het losstaande laadstation wat je krijgt.
We willen hem in onze trapkast hangen/neerzetten om te laden. Echter, als ik the size of that thing zie met de stang, gaat dat nooit normaal passen daar. Is het mogelijk om hem te laden zonder de stang eraan? Dat komt ik nergens tegen namelijk.

Vrienden van ons hebben er één van een lager model, daarmee kan het gewoon. Aanname, dat het met deze ook gewoon kan.
dat kan hij zeker, zo laden wij hem ook altijd op

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

vhal schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:21:
[...]

Een krappe week, misschien sneller als UPS meewerkte.

Had je een mail gestuurd naar help@dyson.nl en had je je machine ook geregistreerd bij Dyson? Ik had hem direct bij Dyson zelf gekocht, misschien dat het daarom sneller ging.
Mijn V11 Absolute Pro viel na iets meer dan een half jaar ook steeds uit tijdens het stofzuigen. Leek wel alsnog de trigger knop niet meer goed was.

Gebeld naar Dyson en had een paar dagen later een nieuwe V11 basis unit binnen als vervangend onderdeel. Opvangbak en accu verwisselen was zo gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@Leipo dank je wel. Gisterenavond besteld via Coolblue. Zou vandaag binnen moeten komen. Denk dat het enige verschil met bestellen via Dyson zelf is dat je de extra lader er meteen bij krijgt. Via CB krijg je hem ook, maar moet je hem aanvragen bij Dyson. Liever de zuiger eerder haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Citroen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01-06 19:20
Arunia schreef op donderdag 24 december 2020 @ 08:40:
@Leipo dank je wel. Gisterenavond besteld via Coolblue. Zou vandaag binnen moeten komen. Denk dat het enige verschil met bestellen via Dyson zelf is dat je de extra lader er meteen bij krijgt. Via CB krijg je hem ook, maar moet je hem aanvragen bij Dyson. Liever de zuiger eerder haha.
21 december rechtstreeks besteld en levering verwacht vandaag, dus valt best mee dat wachten :D
Het oplaadstation duurt 3 weken om na te bestellen bij Coolblue. Dat vond ik een erover...

Spijtig eigenlijk dat ze partners 'benadelen' en niet extra korting ofzo laten geven. Want in het geval van problemen kan die partner zelf vaak een commerciële geste doen of harder pushen bij de fabrikant.

Heb alleen een beetje schrik voor al die defecten maar als ik dan hoor hoe ze het afhandelen is het meestal wel goed geregeld. Enkel wat na de garantieperiode want ik verwacht er wel een jaar of 4/5 mee te doen :o.

Ik lees veel verhalen van haters die het wellicht niet kunnen/willen betalen. Is bij Apple ook het geval. Voor mij moeten toestellen gewoon werken en liefst met de (semi-)beste technologie. Als ik reken hoeveel een poetsvrouw ons zou kosten vergeleken met een stofzuiger op 5 jaar die we elke dag gebruiken...

[ Voor 24% gewijzigd door Citroen op 24-12-2020 10:16 ]

• Arunia
@Citroen bij ons was de keuze dat we eerder de stofzuiger wilden hebben en de lader bijzaak zou zijn.

Onze huidige Philips doet het nog steeds, maar wilden makkelijker de spullen mee naar boven nemen om vaker te kunnen zuigen.
De Philips is al best oud om eerlijk te zijn, dus hoop minimaal de helft er mee te kunnen doen. Maar ben bang dat dat hem niet gaat worden.

Edit:
Vraagje, we hebben hem even gebruikt. Moet zeggen dat onze oude zuiger nog uit de hoge vermogens tijdperk komt. 1800w
Mijn vrouw had het idee dat de Dyson niet echt in Amsterdam mag gaan werken. :+
Heb wel al aangegeven dat je een andere manier van werken moet hebben met deze zuiger.
Denk dat de medium stand überhaupt het meeste wordt gebruikt hier.
Daarnaast hebben jullie ook een soort doing geluid als je de trekker los laat?

En buiten het leeg gooien, kun je ook die voorkant er af halen om goed schoon te maken?

Edit:
Volgens mij hebben we ondertussen alles wel gevonden qua dingen die hierboven stond.

[ Voor 46% gewijzigd door Arunia op 25-12-2020 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Vandaag kwam de houder/lader binnen...
Tja, voor ons is het weinig nuttig eigenlijk. De gigantisch stang, vloerplaat en wat ik voor het bedrag dat je normaal betaald raar vind, is dat er dus geen adapter bij zit.
We kunnen deze dus niet ergens anders plaatsen en in gebruik nemen zonder ongeveer 50 euro extra neer te leggen.

Weet nog even niet wat we met de standaard gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-05 15:24
Arunia schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:59:
@Citroen
Daarnaast hebben jullie ook een soort doing geluid als je de trekker los laat?
Klopt! Heb ik op de V10 ook. Vind het wel grappig :+
Heb je een manier gevonden om de voorkant eraf te halen?

[ Voor 10% gewijzigd door CuBras op 02-01-2021 16:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:03
Ik heb nu ruim een maand de V11, ben er op zich erg tevreden over. Vooral het feit dat de drempel om "even snel" iets op te zuigen een heel stuk lager is, is fijn. Normaal gesproken was dat toch altijd wel een heel geklooi om de hele stofzuiger aan te sluiten.

Grootste nadeel vind ik dat ik niet meer makkelijk onder bepaalde objecten kan stofzuigen (een kast, ons bed), omdat je de boel niet zo plat krijgt als met een normale stofzuigerstang. Heeft iemand hier al een oplossing voor? Misschien een stuk flexibele buis ofzo?

omniscale.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@CuBras echt nog geen idee. Nog niet nodig gehad gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertJan2012
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-05 20:18
Citroen schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:01:
Denken jullie dat het de moeite is om nu nog een V11 te bestellen?
De nieuwe modellen lanceren ze blijkbaar al enkele jaren in maart.
Ik was eigenlijk al zover dat ik er eentje zou willen gaan bestellen, maar jou opmerking heeft mij wel aan het twijfelen gebracht. Voor de mensen die zo’n V11 hebben, is de grote wijziging die jullie bij nieuwe modellen zouden willen zien het feit dat je de “start” knop kunt vastzetten ipv dat je die constant moet indrukken? Of is dat in de praktijk geen hinderlijk Iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:27
GertJan2012 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 19:51:
[...]

Ik was eigenlijk al zover dat ik er eentje zou willen gaan bestellen, maar jou opmerking heeft mij wel aan het twijfelen gebracht. Voor de mensen die zo’n V11 hebben, is de grote wijziging die jullie bij nieuwe modellen zouden willen zien het feit dat je de “start” knop kunt vastzetten ipv dat je die constant moet indrukken? Of is dat in de praktijk geen hinderlijk Iets?
Ik vind dat niet hinderlijk. Meer zuigkracht of duur voor mij ook niet. Groter vuilreservoir misschien

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-05 15:24
Snowhite0901 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 20:26:
[...]

Ik vind dat niet hinderlijk. Meer zuigkracht of duur voor mij ook niet. Groter vuilreservoir misschien
Ik weet niet of een groter reservoir veel nut heeft. Persoonlijk leeg ik de V10 direct na het stofzuigen. Maar ik loop toch langs de vuilnisbak als ik richting de kast loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroen
GertJan2012 schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 19:51:
[...]

Heb zelf toch maar de V11 gekocht omdat we echt een vervangende steelstofzuiger nodig hadden.

Zeer tevreden van de aankoop (en meegeleverde stand). Totaal geen last van de knop. Die is zo licht dat je ze bij het vastnemen al indrukt. Ik moet wel zeggen dat het toestel op zich vrij zwaar is. Helaas inherent aan het design dus weet niet of ze dat ooit opgelost krijgen. De zuigkracht is wel bijna evenwaardig aan onze Miele. Wonderbaarlijk wat hij uit het tapijt krijgt. Het huis zijn we op een klein half uurtje rond en dan zitten we nog op ongeveer 30% batterij.

De fluffy-borstel is trouwens quasi overbodig geworden door de 'nieuwe' powerhead. Als je geen parket hebt zie ik het nut er niet echt meer van in. Super handig dat hij automatisch van zuigkracht kan veranderen.

Enige wat ik mis tegenover onze oude steelstofzuiger zijn ledlampjes om verdoken vuiltjes beter te zien.

Als je het nodig hebt zou ik niet twijfelen want het voelt wel aan als een bijna uitontwikkeld toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroen
Citroen schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 22:44:
[...]

Heb zelf toch maar de V11 gekocht omdat we echt een vervangende steelstofzuiger nodig hadden.

Zeer tevreden van de aankoop (en meegeleverde stand). Totaal geen last van de knop. Die is zo licht dat je ze bij het vastnemen al indrukt. Ik moet wel zeggen dat het toestel op zich vrij zwaar is. Helaas inherent aan het design dus weet niet of ze dat ooit opgelost krijgen. De zuigkracht is wel bijna evenwaardig aan onze Miele. Wonderbaarlijk wat hij uit het tapijt krijgt. Het huis zijn we op een klein half uurtje rond en dan zitten we nog op ongeveer 30% batterij.

De fluffy-borstel is trouwens quasi overbodig geworden door de 'nieuwe' powerhead. Als je geen parket hebt zie ik het nut er niet echt meer van in. Super handig dat hij automatisch van zuigkracht kan veranderen.

Enige wat ik mis tegenover onze oude steelstofzuiger zijn ledlampjes om verdoken vuiltjes beter te zien.

Als je het nodig hebt zou ik niet twijfelen want het voelt wel aan als een bijna uitontwikkeld toestel.
Amper drie weken oud en we hebben al een defect... begint goed...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uTyiDFeZi9K_-fH48dtmCdvGJdo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tdytn8rtD115YqkWXRlRFxxY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
Citroen schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:58:
[...]

Amper drie weken oud en we hebben al een defect... begin goed...[Afbeelding]
Waar kijk ik naar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Citroen
De ronde "bollen" aan de zijkant van de borstel die op de grond rusten.

Service is wel top want één mailtje en een dag later gaan ze al een nieuwe borstel opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donaldinho
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:13
Cobraa schreef op woensdag 25 november 2020 @ 13:47:
[...]

Thanks voor de tip!! Krijg je dan ook de nieuwe waarbij je de accu kunt verwisselen?

EDIT: De kortingscode bij Bijenkorf is 15% max op 100 euro. Dus dan krijg je maar 15 euro korting in totaal
ik zie in de voorwaarden van de bijenkorf kortingskaart het volgende:
  • Per aankoop of online bestelling bij de Bijenkorf kun je maximaal 10 de Bijenkorf cadeaucards inwisselen.
  • Je mag de cadeaucards stapelen. Dus bij besteding van € 200,- bij de Bijenkorf is het bijvoorbeeld mogelijk 2 cadeaucards van € 100,- in te wisselen. Je totale korting bedraagt in dat geval € 30,-.
Liep je tegen problemen aan toen je dit probeerde?

You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Mijn vrouw heeft de bak eraf gehad en hem even met lauw water schoon gemaakt
Nu piept het lekker. >_>
Het is ondertussen wel minder, maar toch maar eens onderzoeken wat de beste manier van schoonmaken is, want dat dikke boek wat ze een handleiding noemen, geeft alleen een paar plaatjes en geen uitleg hoe alles precies gaat. :D

Verder nog steeds blij met de zuiger. Er wordt nu ruim meer stof gezogen dan met de oude stofzuiger.

[ Voor 13% gewijzigd door Arunia op 13-01-2021 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobraa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:48
Donaldinho schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 22:21:
[...]

ik zie in de voorwaarden van de bijenkorf kortingskaart het volgende:
  • Per aankoop of online bestelling bij de Bijenkorf kun je maximaal 10 de Bijenkorf cadeaucards inwisselen.
  • Je mag de cadeaucards stapelen. Dus bij besteding van € 200,- bij de Bijenkorf is het bijvoorbeeld mogelijk 2 cadeaucards van € 100,- in te wisselen. Je totale korting bedraagt in dat geval € 30,-.
Liep je tegen problemen aan toen je dit probeerde?
Nee helemaal niet, is allemaal goed gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:27

CeesKees

I rest my Kees

Arunia schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 22:30:
Mijn vrouw heeft de bak eraf gehad en hem even met lauw water schoon gemaakt
Nu piept het lekker. >_>
Het is ondertussen wel minder, maar toch maar eens onderzoeken wat de beste manier van schoonmaken is, want dat dikke boek wat ze een handleiding noemen, geeft alleen een paar plaatjes en geen uitleg hoe alles precies gaat. :D

Verder nog steeds blij met de zuiger. Er wordt nu ruim meer stof gezogen dan met de oude stofzuiger.
Is op YouTube vast te vinden zonder dik boek.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DG90
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
Vraagje! Welke borstel te gebruiken als je een pvc vloer hebt? Beschadigd de harde borstel (automatische) de vloer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
DG90 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 12:58:
Vraagje! Welke borstel te gebruiken als je een pvc vloer hebt? Beschadigd de harde borstel (automatische) de vloer?
Geen enkele borstel beschadigt je vloer :) Ik gebruik zelf overal de high torque opzetstuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DG90
  • Registratie: Mei 2019
  • Nu online
stin00 schreef op zondag 24 januari 2021 @ 14:11:
[...]

Geen enkele borstel beschadigt je vloer :) Ik gebruik zelf overal de high torque opzetstuk
Top bedankt! Heb je ook een pvc vloer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Net een accoisseres houder bestelt bij ome Ali voor 3,88.
De grap is, Bol staat er vol mee, maar dan voor bijna 20 euro. En dat zijn exact dezelfde.
Ik wilde de Dyson zelf in de trapkast monteren. Echter hangt hij dan vol in de opening. Dus dan kijken of ik de houder plat kan monteren op een plank. Staat hij mooi opgeborgen te laden.
Wellicht later een module er tussen zodat de lader max 3,5 aan blijft. Maar dat zien we dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:33
Arunia schreef op zondag 14 februari 2021 @ 15:31:

Wellicht later een module er tussen zodat de lader max 3,5 aan blijft. Maar dat zien we dan wel weer.
https://www.vanmelis.nl/b...klok-analoog-dagprogramma

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@S0epkip zoiets, maar denk dat het toch eerder smart gaat worden. Of zoals nu, Fuck it, constant aan de lader. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
Arunia schreef op zondag 21 februari 2021 @ 22:18:
@S0epkip zoiets, maar denk dat het toch eerder smart gaat worden. Of zoals nu, Fuck it, constant aan de lader. :p
Bij electrische fietsen zijn er wel mensen met power sensing tussemstekkers die met behulp van domotica bij een bepaald wattage worden onderbroken; maar de WAF is laag en het werkt nogal gevoelig. Effect: geen volle accu :P

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@S0epkip Haha, inderdaad. We zijn wel langzaam bezig met Domotica, dus dat komt wel goed. Al was het maar in de nacht laden voor die tijd en dan weer uit.
Komt vanzelf. Voor nu laat ik hem gewoon in de lader hangen. Volgens mij kan dat ook weinig kwaad.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-06 21:17
Ik heb de V11 Absolute al bijna anderhalf jaar nu en ik vind hem overrated. Dat high torque is handig voor haartjes en stof, maar bij kruimels houdt het al heel snel op.
Denk hierbij aan kattenbakkorrels of stukjes steen op je mat van je voordeur. Dan denk je dat alles opgezogen is, maar blijft het hangen in de mond. Als je dan je hand van de trigger afhaalt, dan rammelt alles weer op de vloer.

Ook met bijvoorbeeld een plastic folie van de rietje van een klein pakje drinken of papiersnippers. Die wilt hij maar niet opzuigen, want waarschijnlijk door de centrifugerende kracht plakt hij tegen de wand aan en blijft hij in de mond hangen..

Ook is alles van goedkoop plastic gemaakt waardoor na gedurende tijd de delen die slijten een soort plastic stof ontstaat en stroef bewegen. Denk hierbij aan het open en dichtdoen van het reservoir. Of het vervangen van een mondstuk.

We gebruiken hem hier als een snelle kruimeldief, en voor het echte werk halen we eens in de week de Bosch zakstofzuiger tevoorschijn.
Voor 550 euro wat ik er destijds voor betaald heb vind ik het overrated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdegraaf82
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 28-05 12:28
Hallo,

Ik ben mij aan het oriënteren voor een dyson. Ik zie dat er verschillende v11 versies zijn. Ik zie alleen nergens het verschil tussen de v11 absolute en de V11 Torque Drive Extra (scheelt 100euro tussen de 2). Iemand een idee?
Jullie hebben allemaal ervaring met dit product wat raden jullie aan? Het is namelijk een hoop geld voor een stofzuiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
Inmiddels heb ik voor de tweede keer last van bovenmatige speling tussen de behuizing en de steel van de stofzuiger. Na een jaar is mijn V11 vervangen, nu is hetzelfde euvel terug. De body van de stofzuiger kantelt echt flink heen en weer op de steel als je van zuigrichting verandert. Ben benieuwd wat Dyson hier van zegt, het valt eigenlijk net buiten de 2j garantie van de originele aankoop, maar is een jaar na vervanging...

Iemand anders ook speling tussen de behuizing van de stofzuiger en de steel?

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:05
Ik heb meer dat de rollers van het mondstuk steeds zwaarder gaan, ook al heb ik alle haren van de vrouwen hier in de rui eruit gehaald.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:39

HollovVpo1nt

I like gadgets

Hallo allemaal,
Vraagje, ik heb een V7. Prima ding de standaard zuigmond is niet helemaal geschikt voor laminaat. Nu lijken de onderdelen van de V11 en V7 uitwisselbaar. In dat kader een vraag: kunnen jullie een (goedkoper) parketborstel aanraden wat meer geschikt is voor laminaat?

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 19:49
Gisteren de V15 Complete Extra via de post binnen gekregen, nu met de Black Friday Vacuum Cleaner Brush LED Yellow/Nickel extra erbij.
Heb jaren lang Miele stofzuigers gehad. Mijn positieve ervaring met de V15 begint al met het design, de accessoires, de laser technologie en het led opzet stuk voor als je in je auto stofzuigt op de donkere plekken.
Ik dacht dat mijn Miele prima kon stofzuigen todat ik met het Laser opzet stuk door het huis ging, ik wist niet dat er nog zoveel beter gezogen kon worden ;)
Ook snoerloos is toch wel echt een hele grote stap voorwaarts. De Miele pakken was altijd met tegenzin omdat je het snoer eruit moest trekken en weer alles terug doen en de kast in. De Dyson op de oplaad standaard en klaar.
Absolute aanrader voor mensen die een vervanging van een Miele of oude Dyson zoeken!

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-03 14:07
Kan iemand mij helpen? Ik heb de Dyson V15 Detect Absolute zojuist uit de verpakking gehaald en opgeladen tot 100%. Nu probeer ik de stofzuiger te gebruiken met de Anti-Tangle Comb (de grote vloerzuigmond) en ervaar twee dingen die niet lijken te kloppen:
- De Anti-Tangle Comb maakt lawaai als een boormachine die aan het boren is. Is dat normaal? Als ik de kop vervang met de Laser kop, dan is dit lawaai er niet.
- Na letterlijk één minuut geeft het apparaat al aan dat het filter moet worden gewassen. En dat terwijl de inhoud van de container is uiteraard nog nagenoeg leeg is. Als ik het filter er uithaal en check (kijken en met vingers voelen) lijkt er niks in het filter te zitten. En het filter ziet er schoon uit.

Klinkt dit iemand bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
Hi NL-X, ik heb ook de v15 met de vloerbedekking zuigmond (Anti-Tangle Comb) dat ding gaat als een malle tekeer op mijn vloertapijt en maakt inderdaad een soort drillend geluid. Maar ongeloofelijk effectief! De eerste keer op mijn vloerkleed was bijna de gehele stofzuiger bak vol met haren , echter ook met vloerbedekking... deze zuigmond trekt letterlijk de haren maar ook je tapijtstof uit je tapijt ;)
Filter cleaning is denk ik een factory error, daar heeft die van mij geen last van. Zou dit melden bij je Authorized dealer en wellicht krijg je een nieuwe.
Ik ben nog altijd super happy met de V15!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nl-x
Dank voor je reactie, @Luxurydiver
Inderdaad. Ik heb Dyson net gesproken. En het apparaat wordt omgeruild voor een nieuwe. (Normaal vervangen ze alleen de hoofdbehuizing, maar deze is niet op voorraad.) Het schijnt een bekend probleem te zijn met de filtermelding.

Het boormachine geluid is normaal, ook volgens hen. Zij adviseren de grote kop te gebruiken op tapijt, alwaar het minder lawaai zou maken. En om de zachtere (laser) borstel te gebruiken op een harde ondergrond.

[ Voor 1% gewijzigd door nl-x op 02-12-2021 00:54 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 13:14
Zojuist met Dyson gesproken. De hoogste stand op mijn Dyson geactiveerd en ik kon in het begin een minuut of 25 zuigen. Nu anderhalf jaar later ( 6 maanden binnen de garantie dus) is het niet langer dan 5 min op de hoogste stand. Antwoord van DYSON, ja dat is de gemiddelde tijd die we verwachten op de hoogste stand. Het apparaat functioneert dus prima. Hoe kan je dat met droge ogen beweren zeg maar. Jammer.

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
heeft er ook iemand ervaring met een dweil opzet stuk?

Zo iets als

Afbeeldingslocatie: https://m.media-amazon.com/images/I/61RI1vwQeUL._AC_SL1200_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
nl-x schreef op woensdag 1 december 2021 @ 14:18:
Dank voor je reactie, @Luxurydiver
Inderdaad. Ik heb Dyson net gesproken. En het apparaat wordt omgeruild voor een nieuwe. (Normaal vervangen ze alleen de hoofdbehuizing, maar deze is niet op voorraad.) Het schijnt een bekend probleem te zijn met de filtermelding.

Het boormachine geluid is normaal, ook volgens hen. Zij adviseren de grote kop te gebruiken op tapijt, alwaar het minder lawaai zou maken. En om de zachtere (laser) borstel te gebruiken op een harde ondergrond.
hmm ik heb ook die filtermelding, maar toen ik contact opnam zeiden ze dat ik het filter moest vervangen...dat werkt beter, maar krijg nog steeds af en toe de melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
Snowhite0901 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:31:
[...]

hmm ik heb ook die filtermelding, maar toen ik contact opnam zeiden ze dat ik het filter moest vervangen...dat werkt beter, maar krijg nog steeds af en toe de melding.
Hoe nieuw is jouw Dyson? En hoe vaak krijg je die melding? En ziet bij zo een melding het filter er ook een beetje vies uit?

Bij mij kwam de melding 1 minuut na het apparaat splinternieuw te hebben gebruikt.

[ Voor 99% gewijzigd door nl-x op 14-01-2022 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl-x
krizzziz schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:13:
Zojuist met Dyson gesproken. De hoogste stand op mijn Dyson geactiveerd en ik kon in het begin een minuut of 25 zuigen. Nu anderhalf jaar later ( 6 maanden binnen de garantie dus) is het niet langer dan 5 min op de hoogste stand. Antwoord van DYSON, ja dat is de gemiddelde tijd die we verwachten op de hoogste stand. Het apparaat functioneert dus prima. Hoe kan je dat met droge ogen beweren zeg maar. Jammer.
Misschien vergis je je. Op de hoogste stand kun je 5 a 10 minuten zuigen. Met de middelstand kun je een halfuur. En met de eco stand kun je pak 'm beet een uur zuigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nl-x
Marc3l schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:00:
heeft er ook iemand ervaring met een dweil opzet stuk?
U heeft mijn aandacht.
Maar gaat je Dyson daar niet heel snel stuk van?
Wat zorgt er voor dat er geen vocht in de motor belandt?
Bij mij gaat zelfs vuil voorbij de rubberen ring in het reservoir.

Edit: Deze meneer zegt Do Not Buy. YouTube: DYSON Power Mop Kitchen Demonstration, "DO NOT BUY!"

[ Voor 37% gewijzigd door nl-x op 14-01-2022 14:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowhite0901
nl-x schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 13:04:
[...]

Hoe nieuw is jouw Dyson? En hoe vaak krijg je die melding? En ziet bij zo een melding het filter er ook een beetje vies uit?

Bij mij kwam de melding 1 minuut na het apparaat splinternieuw te hebben gebruikt.
sinds 5-2019... We krijgen nu met een nieuw filter nog steeds af en toe de melding. Is begonnen denk ik een jaar nadat we hem gekocht hadden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nl-x
Snowhite0901 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 15:28:
[...]

sinds 5-2019... We krijgen nu met een nieuw filter nog steeds af en toe de melding. Is begonnen denk ik een jaar nadat we hem gekocht hadden.
Je kan ze wassen he. Ik neem aan dat je dat af en toe ook doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
nl-x schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 19:10:
[...]

Je kan ze wassen he. Ik neem aan dat je dat af en toe ook doet?
Ja dat deed ik sowieso al. Maar volgens de helpdesk moet je hem ondanks dat 1x per jaar minimaal vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
nl-x schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 13:09:
[...]

U heeft mijn aandacht.
Maar gaat je Dyson daar niet heel snel stuk van?
Wat zorgt er voor dat er geen vocht in de motor belandt?
Bij mij gaat zelfs vuil voorbij de rubberen ring in het reservoir.

Edit: Deze meneer zegt Do Not Buy. YouTube: DYSON Power Mop Kitchen Demonstration, "DO NOT BUY!"
Sorry, beetje een late reactie. Ik heb geen ook geen idee, lees wisselende ervaringen.
Maar durf het ook niet aan, anders had Dyson zelf ook wel iets gemaakt denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

We hebben een roborock ST max die dagelijks de benedenverdieping doet en 1x per week de slaapkamers.
Desondanks is een stofzuiger er bij best handig.

We hebben een zakloze Samsung, maar die is na 4 jaar best op (mede dankzij gebruik als bouwstofzuiger), hij doet het nog zeer matig en het filter boven de cycloon raakt snel verstopt (na 2x gebruik echt weer uitkloppen).
De Samsung gebruiken we toch zeker eens per maand, voor waar de roborock toch niet goed komt of ff extra zuigkracht nodig is.

Wat is nu een goede voor er bij, een Dyson V11, of een Bosch?

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matomatisch
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-05 10:06
DropjesLover schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 16:10:
We hebben een roborock ST max die dagelijks de benedenverdieping doet en 1x per week de slaapkamers.
Desondanks is een stofzuiger er bij best handig.

We hebben een zakloze Samsung, maar die is na 4 jaar best op (mede dankzij gebruik als bouwstofzuiger), hij doet het nog zeer matig en het filter boven de cycloon raakt snel verstopt (na 2x gebruik echt weer uitkloppen).
De Samsung gebruiken we toch zeker eens per maand, voor waar de roborock toch niet goed komt of ff extra zuigkracht nodig is.

Wat is nu een goede voor er bij, een Dyson V11, of een Bosch?
Als het maar een stofzuiger voor erbij is, dan zou ik de Dyson V8 nemen. Wij hebben ook een robotstofzuiger en de V8 voldoet prima voor de hoeken en andere plaatsen waar de robot niet kan komen.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-05 22:15
Even dit topic omhoog gooien...

De standaard zuigkop (voor harder vloeren) van onze V11 heeft na een paar jaar al z´n beste tijd gehad.

Hebben meer mensen deze ervaring? Ik vind het wel erg snel. Ik ben daarom huiverig om een nieuwe kop van Dyson te bestellen (als ik die al kan vinden). Er zijn zat 3rd party alternatieven, waarvan ik er eentje via Bol besteld had, maar die was nog slechter dan de huidige gare Dyson kop ;)

Weet iemand wellicht een goed alternatief?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slingertj3
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:37
Heb een v11 uit begin 2020. Nu weigert de aan en uit knop 9 van de 10 keer.
Maak ik nog kans op garantie? Of wordt het zelf uit elkaar halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doogster
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Slingertj3 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 10:41:
Heb een v11 uit begin 2020. Nu weigert de aan en uit knop 9 van de 10 keer.
Maak ik nog kans op garantie? Of wordt het zelf uit elkaar halen?
Het zou kunnen zijn dat de trigger-knop gescheurd/gebroken is. Dat was ook bij mijn V10 het geval en ik heb dit zelf kunnen repareren met behulp van YouTube en een nieuwe trigger (merkloos). Het is wat gepriegel maar met het filmpje is het mij gelukt in een klein uurtje.

https://www.amazon.nl/dp/..._487767311_302_E_DDE_dt_1

https://youtu.be/cRRy1Gh7nn0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slingertj3
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:37
Prima oplossing. Even geduld op een regenachtige zondag. Dyson doet het weer als nieuw !

Vanuit dyson zelf was het 100 voor nieuwe behuizing geweest. Of 85 dan maken ze hem. Ben je hem 2 weken kwijt zeiden ze.
doogster schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 11:12:
[...]

Het zou kunnen zijn dat de trigger-knop gescheurd/gebroken is. Dat was ook bij mijn V10 het geval en ik heb dit zelf kunnen repareren met behulp van YouTube en een nieuwe trigger (merkloos). Het is wat gepriegel maar met het filmpje is het mij gelukt in een klein uurtje.

https://www.amazon.nl/dp/..._487767311_302_E_DDE_dt_1

https://youtu.be/cRRy1Gh7nn0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routepr0bleem
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 16-05 16:51
Iemand al de dyson v15 submarine geprobeerd of de detect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
Routepr0bleem schreef op woensdag 1 november 2023 @ 22:51:
Iemand al de dyson v15 submarine geprobeerd of de detect?
Wij hebben hier de Dyson v15 detect direct na release vorig jaar gekocht en die kan ik alleen maar aanraden. Helaas moeten wij iedere dag stofzuigen doordat wij een langharige hond en kat hebben die heel veel haren en andere zaken van buiten in het huis verliezen.
De v15 stofzuiger gekocht in de meest luxe vorm zodat je alle attributen, laad paal en extra batterij pack erbij krijgt.
Het is een hele grote investering, maar de stofzuiger heeft zich al terugbetaald met de eenvoud die een snoerloze stofzuiger bied. Onze vorige stofzuiger was een dure Miele speciaal voor honden en katten haren met snoer. Ja een stofzuiger met snoer heeft iets meer zuig kracht, maar de speciale borstels van de dyson reinigen met minder zuigkracht.
Dacht eerst dat de Dyson kwaliteit niet zo goed zou zijn als de Miele, maar niets is minder waar. Veel botsen tijdens dagelijks zwaar gebruik kan de Dyson goed aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-06 23:54
Wij hebben sinds kort een Dyson V11 en ik overweeg om hem op te hangen in de garage omdat we niet echt een andere goede plek hebben.

Nu kan het in de garage alleen wel flink koud worden, tot een paar graden boven nul. Kan de Dyson hier tegen? Iemand ervaring mee?
Pagina: 1 2 3 Laatste