Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Balance
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 18-11 15:10
Dyson V11 snoerloze stofzuigers
Ervaringen & Discussie

Inleiding
Snoerloze stofzuigers zijn al jaren in opkomst met Dyson als marktleider. Hun nieuwe high-end stofzuiger, de Dyson V11, vergroot die voorsprong met meer zuigkracht, langere accuduur en een slime zuigkop.

Varianten
De Dyson V11 komt in drie verschillende varianten met verschillende accessoires:
  • Dyson V11 Animal+ (€599): Standaardeditie met 1 vloerzuigmond, 1 gemotoriseerde mini-borstel en 3 accessoires. Geschikt voor harde vloeren, tapijt, vloerkleden en dierenharen.
  • Dyson V11 Absolute (€649): Pakket met een tweede, gladde vloerzuigmonden geschikt voor houten vloeren en gietvloeren.
  • Dyson V11 Absolute Pro (€679): Gouden uitvoering met extra borstel voor bovenop kasten en flexibele kierenzuiger

Review

Links

• ChrisW
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Zit er nog een voordeel aan om de V11 via Dyson.nl zelf te bestellen ten opzichte van Bol, MM of CB?
(Sinds vandaag is de Pro pas via Dyson zelf te bestellen)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 21:55
Ja, 100 euro korting met ING rentepunten. Ik heb de duik maar genomen en een V11 absolute besteld voor 'slechts' 549 :+

2430Wp ZW

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 00:36

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Mijn vrouw wil ook graag een dyson omdat de gewone bosch zo onhandig is.

Dus ik even op coolblue kijken maar ik zie door de stofzuigers het stof niet meer. Waarom zijn er in vredesnaam alleen van Dyson al 10 verachillende draadloze steel stofzuigers 8)7

De dyson website is ook niet bijster overIchtelijk, je kunt de modellen niet gemakkelijk vergelijken. Eerst maar eens de verschillen tussen de V8, V10 en V11 achterhalen.

Greatness Awaits! PSN: Wanderer200

Acties:
  • +1Henk 'm!

• S0epkip
YouTube biedt uitkomst, maar, je wil vanzelf de V11:

YouTube: Dyson V11 vs V10 Cordless Vacuum TESTS / REVIEW / COMPARISON bijvoorbeeld

S0epkip wijzigde deze reactie 22-04-2019 20:17 (40%)

2430Wp ZW

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 00:36

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Zuigkracht is beter maar bij de v10 ook al ruimvoldoende, accuduur is beter maar die van de v10 is ook voldoende. Nee ik ben nig niet echt overtuigd van de meerprijs :P

Greatness Awaits! PSN: Wanderer200

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ChrisW
  • Niet online
Op de Dyson site zijn alleen nog maar de V11 Absolute en V11 Animal+ te bestellen, de Pro is nergens meer te vinden. Lijkt er op dat de Absolute de extra's van de Pro heeft gekregen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• S0epkip
Nee de pro was alleen beschikbaar als speciale launch editie, in goud. De absolute mist tov de pro bijvoorbeeld de flex slang en up top adapter.
De animal mist tov de absolute (pro) de torque drive motorhead, die heeft alleen de fluffy vloerzuigmond.

V11 Animal+

Inclusief 5 extra accessoires
  • Combinatie-accessoire.
  • Kierenzuiger.
  • Gemotoriseerde miniborstel.
  • Zachte afstofborstel.
  • Hardnekkig vuil borstel.
  • Ophangsysteem
  • Wand storage clip
Artikelnummer: 268801-01
EAN: 2000000813981

V11 absolute

• Combinatie-accessoire.
  • Kierenzuiger.
  • Zachte afstofborstel.
  • Ophangsysteem
  • Wand storage clip
EAN: 2000000814179
Artikelnummer: 268700-01

V11 Absolute Pro

Inclusief 7 extra accessoires
  • Combinatie-accessoire.
  • Kierenzuiger.
  • Zachte afstofborstel.
  • Up top adaptor,
  • Flexibele kierenzuiger
  • Ophangsysteem
  • Wand storage clip
EAN: 2000000814308
Artikelnummer: 268791-01

https://shop.dyson.it/dyson-v11-absolute-pro-268791-01

S0epkip wijzigde deze reactie 05-05-2019 19:05 (126%)

2430Wp ZW

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ChrisW
  • Niet online
Daar heb je inderdaad gelijk in S0epkip.
Nu is de Absolute Pro overigens wel weer beschikbaar in de NL Dyson shop...

Echter heb ik deze week de gewone V11 Absolute al voor mijn verjaardag gekregen van MevrouwW O+

Laatste keer stofgezogen met de Bosch Free'e 2400W van 3 jaar oud maar het is verbazingwekkend hoeveel de V11 uit het gewone kleed, speelkleed, de deurmat en de trapbekleding weet te halen!
De Bosch had vooral moeite om de hondenharen en vrouwenharen uit de deurmat te krijgen maar nu zijn ze allemaal weg na 1x zuigen. De langste haren rollen soms om de gemotoriseerde borstel heen en die moest ik wel met een schaar losknippen om ze uit de borstel te krijgen.
Zeker met de eerste paar keer zuigen zit het reservoir van de V11 wel snel vol maar hierna is het alleen maar bijhouden en dan zal het zeker wel voldoende groot zijn.

Uiteraard maakt de V11 wel herrie maar het is geen onaangenaam geluid en deze heeft ook nog geen andere bijgeluiden of vieze warme luchtstromen zoals bij de vorige sledestofzuiger al wel het geval is.

Heerlijk stofzuigen zonder dat je de stofzuiger achter je aan moet trekken en botst of ergens blijft hangen en ondanks een snoer van 15 meter is zonder snoer een verademing als je 2 trappen en 3 verdiepingen wilt stofzuigen. Je moet alleen wel de juiste borstel voor de juiste toepassing kiezen voor het beste resultaat. De kierenzuiger vond ik tegenvallen met zuigkracht maar die probeer ik de volgende keer wel op de hoogste stand.

Vooralsnog kan ik de hoge prijs wel goedpraten en ga ik zo maar eens de houder in de trapkast schroeven.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• S0epkip
ChrisW schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 10:19:
...

Vooralsnog kan ik de hoge prijs wel goedpraten en ga ik zo maar eens de houder in de trapkast schroeven.
Haha herkenbaar dit, hier in het eerste weekend ook ruimte gemaakt in de trapkast en de houder aan de muur gehangen, wel lekker dat hij in de houder meteen oplaadt.

Ik heb geen ervaring met andere snoerloze stofzuigers, maar het is wel écht waar dat je zo'n dyson V heel snel ff pakt, het werkt fijn. Wel is de borstelkop wat groot/dik waardoor hij bijvoorbeeld in de keuken lastig totaan de plintjes onder de kastjes komt. Verder nog geen andere nadelen gevonden (OK, batterijduur had best nóg langer mogen zijn, maar op eco doet hij het bijvoorbeeld echt een uur). De auto stand werkt ook zeer handig.

2430Wp ZW

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 23:12
S0epkip schreef op zondag 5 mei 2019 @ 17:32:
Nee de pro was alleen beschikbaar als speciale launch editie, in goud. De absolute mist tov de pro bijvoorbeeld de flex slang en up top adapter.
De animal mist tov de absolute (pro) de torque drive motorhead, die heeft alleen de fluffy vloerzuigmond.

V11 Animal+

• Combinatie-accessoire.
  • Kierenzuiger.
  • Zachte afstofborstel.
  • Ophangsysteem
  • Wand storage clip
Artikelnummer: 268801-01
EAN: 2000000813981

[Afbeelding]

V11 absolute

• Combinatie-accessoire.
  • Kierenzuiger.
  • Zachte afstofborstel.
  • Ophangsysteem
  • Wand storage clip
EAN: 2000000814179
Artikelnummer: 268700-01

[Afbeelding]

V11 Absolute Pro

Inclusief 7 extra accessoires
  • Combinatie-accessoire.
  • Kierenzuiger.
  • Zachte afstofborstel.
  • Up top adaptor,
  • Flexibele kierenzuiger
  • Ophangsysteem
  • Wand storage clip
EAN: 2000000814308
Artikelnummer: 268791-01

[Afbeelding]

https://shop.dyson.it/dyson-v11-absolute-pro-268791-01
En zijn die extra's 30 euro waard? Of gebruik je ze nooit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• S0epkip
Snowhite0901 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 17:36:
[...]

En zijn die extra's 30 euro waard? Of gebruik je ze nooit.
Denk het niet, ik heb de absolute (niet pro) en zelfs daarvan heb ik de helft vd accessoires nog niet gebruikt..

Bovendien lijkt dat 'goud' van de steel van de pro me wat tacky..

2430Wp ZW

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Snowhite0901
S0epkip schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:26:
[...]

Denk het niet, ik heb de absolute (niet pro) en zelfs daarvan heb ik de helft vd accessoires nog niet gebruikt..

Bovendien lijkt dat 'goud' van de steel van de pro me wat tacky..
Thx! Helaas opgezocht en laten zien aan mijn vrouw wat ze konden en hun normale prijs.... Je begrijpt dat er in huize Snowhite nu een gouden staat.... Bevalt goed trwns

Acties:
  • +1Henk 'm!

• S0epkip
Haha, achja, ook mooi zullen we maar zeggen.
Btw: hoe bedoel je normale prijs, was er een aanbieding?

2430Wp ZW

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Snowhite0901
S0epkip schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 07:26:
Haha, achja, ook mooi zullen we maar zeggen.
Btw: hoe bedoel je normale prijs, was er een aanbieding?
De meerprijs van de pro tov 2x de normale per stuk prijs van die hulpstukken. Dat scheelt wel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 23:31
Die schuimborstel lijkt me na een tijdje vrij ranzig, of valt dat mee?

En iemand een idee of je een normale (van DC nogwat) Dyson parketborstel ook kunt gebruiken op de v11?

En als laatste: moet je die gemotoriseerde stand gebruiken? Lees dat de accu langer meegaat als je niet gemotoriseerde borstel gebruikt, maar alles wat er bij zit lijkt een motorborstel te hebben (of kijk ik verkeerd)?

100m2, alles laminaat, wat is wijsheid?
v8 voor €300, v10 voor €450 of v11 voor €550
Voldoet de v8 prima voor zo'n ruimte (vooral stof, geen huisdieren, geen kinderen), of krap qua accuduur.

matthijst wijzigde deze reactie 09-06-2019 14:43 (30%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 23:31
V8 voor 300 gekocht.
Tip: op marktplaats kun je voor 2.50/5.00 een 50/100 euro Dyson kortingsbon kopen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Axel Moonshine
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 16-11 17:33
S0epkip schreef op zondag 21 april 2019 @ 22:33:
Ja, 100 euro korting met ING rentepunten. Ik heb de duik maar genomen en een V11 absolute besteld voor 'slechts' 549 :+
Nog bedankt voor de Tip, die korting van 100 euro maakte de keuze een stuk gemakkelijker.
De V11 Absolute zuigt nu hier de vezels uit het tapijt. :D

We hebben 86 m2 vloeroppervlak, waarvan maar 25 m2 zachte vloer. Het is me nog niet gelukt om de batterij leeg te trekken met een stofzuigbeurt.

Wat een stof er nog verzameld wordt de eerst paar beurten, is gewoon "amazing".
Echt een top machine.
Enige nadeel is dat de zuigmond groter is dan van de bedraade stofzuiger. Hierdoor moet ik vaker van accessoire wisselen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Theo74
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 19:27
matthijst schreef op zondag 9 juni 2019 @ 14:18:
Die schuimborstel lijkt me na een tijdje vrij ranzig, of valt dat mee?

En iemand een idee of je een normale (van DC nogwat) Dyson parketborstel ook kunt gebruiken op de v11?

En als laatste: moet je die gemotoriseerde stand gebruiken? Lees dat de accu langer meegaat als je niet gemotoriseerde borstel gebruikt, maar alles wat er bij zit lijkt een motorborstel te hebben (of kijk ik verkeerd)?

100m2, alles laminaat, wat is wijsheid?
v8 voor €300, v10 voor €450 of v11 voor €550
Voldoet de v8 prima voor zo'n ruimte (vooral stof, geen huisdieren, geen kinderen), of krap qua accuduur.
Niet alle accessoires van Dyson zijn onderling tussen de verschillende Dyson machines uitwisselbaar. Volgens mij geeft de kleur (en vorm) van de bevestigingsclip op het accessoire deel aan waar deze op past.
Wel kun je via Ali in China verloopstukjes kopen. Al moet je denk ik wel oppassen of bijvoorbeeld de aangeleverde spanning van het type stofzuiger matched met het gemotoriseerde accessoire.

Als je geen gemotoriseerde borstel gebruikt gaat je accu vanzelfsprekend langer mee. Maar in de meeste gevallen wil je juist die gemotoriseerde borstel gebruiken omdat dit i.c.m. de stofzuiger het maximale resultaat op vloeren en vlakke ondergronden geeft.
Zelf heb ik de kleine gemotoriseerde borstelkop vaak in gebruik om de bank te ontdoen van haren en kruimels. Werkt erg goed.
De V11 kent 3 standen, laag, midden, hoog. Mijn ervaring i.c.m. de motorborstel is dat de middelste stand eigenlijk voor alles goed is. Deze combinatie geeft zéker 15 minuten continue gebruik, als het niet langer is.

Of de V8 in jouw geval voldoet durf ik niet te zeggen. Zelf heb ik de V11 Motorhead met motorborstel voor tapijt. (Werkt ook voldoende op harde vloeren). Misschien is het in jouw geval handig om de V8, V10 en V11 even naast elkaar te leggen qua specificaties en dan een keuze maken. De nodige soms goede reviews op YouTube kunnen hierbij helpen.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21:29
Waarschijnlijk heel dom. Maar hoe kom ik erachter welke accessoire ik voor wat moet gebruiken?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• S0epkip
Uh motorhead voor alles, tot ie te groot is, dan verder proberen :P

2430Wp ZW

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 19-11 10:09
giantgiantus schreef op maandag 22 juli 2019 @ 20:22:
Waarschijnlijk heel dom. Maar hoe kom ik erachter welke accessoire ik voor wat moet gebruiken?
Opzoeken in de handleiding, of uitproberen wat je zelf vindt werken.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 21:29
Het probleem is dat ik twee moterheads heb. 1 helemaal stof en 1 met wat stoffen randjes.

En eerlijk, voor het eerst in m’n leven eens een boekje bekeken. Staat echt helemaal niets in.

giantgiantus wijzigde deze reactie 22-07-2019 22:13 (15%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• S0epkip
Ah ja, volgens mij is die helemaal stoffen eigenlijk voor tapijt, maar die rol met borsteltjes werkt voor alles.

2430Wp ZW

• nistuf
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 02-11 20:11
Op deze site staat per opzetstuk een korte instructie / beschrijving, wellicht handig?

link

• bounto
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 08-11 04:56
Mijn v11 absolute is nu al voor de 2de keer kapot. Knopje is lam waardoor hij niet meer aan gaat. Voor een product van 650 euro, mag je toch betere kwaliteit verwachten.

• noodel1988
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 23:02
Dyson lijkt korting te hebben van 50,-. In weet alleen niet of dat ook te combineren is met ING waardebon.
https://shop.dyson.nl/dys...dyson-snoerloze/dyson-v11

Trakt | Last.fm | discogs

• Supreme
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 20:32
noodel1988 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:24:
Dyson lijkt korting te hebben van 50,-. In weet alleen niet of dat ook te combineren is met ING waardebon.
https://shop.dyson.nl/dys...dyson-snoerloze/dyson-v11
Volgens hun chat, kan je daar nog steeds een ING coupon voor gebruiken. Niet getest overigens, alleen gevraagd :)
bounto schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:13:
Mijn v11 absolute is nu al voor de 2de keer kapot. Knopje is lam waardoor hij niet meer aan gaat. Voor een product van 650 euro, mag je toch betere kwaliteit verwachten.
Hoe is hun aftersales?

Supreme wijzigde deze reactie 21-11-2019 11:10 (27%)

• KeaveXL
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 21:03
Er is nu ook een Black Friday 'aanbieding'. Een total clean uitvoering, met zwarte stang. Vind het niet zo'n beste aanbieding alleen, voor 30 euro meer t.o.v. de Absolute Pro, krijg je een dan wel een exlusieve zwarte stang, maar drie accessoires minder.

https://shop.dyson.nl/dyson-v11-total-clean-342573-01

PSN: KeaveXL

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True