Wij hebben bijna een jaar geleden internet aangevraagd via Delta. Na meerere maanden wachten en loze beloften is een deel van het glasvezel tracé aangelegd, door omstandigheden afspraak met de BAM gemaakt om de aansluiting later af te ronden. Toen pas bleek dat ze nog geeneens vergunning hadden om de weg de doorkruisen.
Vervolgens werd ik eind vorig jaar gebeld door Delta fiber: u heeft nog steeds geen internet, zonder tegenbericht annuleren wij de aanvraag en krijgt u de aa
nlegkosten gefactureerd. Ik uitgelegd dat ik een afspraak heb met de BAM en niemand mij verteld heeft dat er een ultimatum is. Nu is het al weer weken stil.
Zelf maar met de BAM contact gezocht maar die zijn allemaal nog op vakantie volgens mij, geen enkel nummer te bereiken (heb het afgelopen jaar talloze vaste en mobiele nummers verzameld)
Het is eerder ook al gedoe geweest, Delta verwijst me naar Delta fiber, die kunnen zelf weer niks en leggen alles bij de BAM neer. Zelfs meegemaakt dat BAM me weer verwees naar de provider.
Iemand suggestie of dit vlot te trekken is, of alternatieven? Delta fiber is naast DSL de enige breedband aanbieder. Ben wel een beetje klaar met het trekken aan alles en iedereen om gewoon internet te krijgen.