Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjusterbaarlik
  • Registratie: December 2022
  • Niet online
ernstoud schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 22:58:
[...]

Ik denk dat je je vergist, dekkingskaart (glasvezel) Delta:
Nee ik niet misschien klopt de kaart van alle storingen niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bjusterbaarlik schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 07:32:
[...]

Nee ik niet misschien klopt de kaart van alle storingen niet.
Rare discussie dit. Jij beweert dat het een landelijke storing was. Zonder verdere informatie of bron. Volgens allestoringen kwamen de meeste meldingen uit de Randstad. Wat volgens jou een vertekend beeld zou geven. Ik toon de dekkingskaart van Delta die laat zien dat ze minder in de Randstad actief zijn en meer in het buitengebied. Volgens mij toont dat toch behoorlijk aan dat het vooral een - redelijke beperkt overigens - storing in de Randstad was.

Als Delta relatief weinig klanten in de Randstad heeft maar allestoringen laat zien dat juist daar klanten een storing ervaarden betekent dit dat het juist logisch is dat het vooral in de Randstad speelde.

En nu zeg je dat de kaart van allestoringen misschien niet klopt. Tja, misschien klopt alles om ons heen wel niet en leven we in The Matrix 8) . Red or blue pill?

RIPE Atlas probe: 1005104

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjusterbaarlik
  • Niet online
Is geen discussie hoor. Plaatste gewoon een feit, doe er mee wat je wil of niet. Is mij om het even. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bjusterbaarlik schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 12:58:
Is geen discussie hoor. Plaatste gewoon een feit, doe er mee wat je wil of niet. Is mij om het even. :p
Ok. Het is een feit. Dat het een landelijke storing was. Volgens jou dan.

Dan vraag ik om een bron. Wel boter bij de vis dan graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g00gle
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:44
offtopic:
Als het een DNS storing is heb ik daar meteen een opmerking over, waarom zijn er tweakers die gebruik maken van de DNS van hun ISP. Zou altijd zelf iets draaien met meerdere DNS servers voor failover bij issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ernstoud schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 13:01:
[...]

Hier geen storingen in Twente

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjusterbaarlik
  • Niet online
ernstoud schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 13:01:
[...]

Ik post het dus het zal wel van mij komen.

Ik vind wel dat je er wel een heel groot probleem van maakt. Als je het echt zo belangrijk vindt kun je het toch gewoon verifiëren bij Delta zelf?
Sjakie0101 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:05:
[...]

Hier geen storingen in Twente
Zoals ik al aangaf, de storing was bij een beperkt aantal mensen. Dus ja de kans is veel groter dat je er geen last van had dan wel.

[ Voor 11% gewijzigd door bjusterbaarlik op 10-10-2025 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bjusterbaarlik schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:59:
[...]

Ik post het dus het zal wel van mij komen.

Ik vind wel dat je er wel een heel groot probleem van maakt. Als je het echt zo belangrijk vindt kun je het toch gewoon verifiëren bij Delta zelf?
Ik ben nogal allergisch voor wazige uitspraken zonder bron en zonder op de feiten te reageren. Auditor, je kent dat wel.

Maar goed ik begrijp dat we jou als insider bij Delta erbij hebben. Dat is mooi. Want sinds het vertrek van @R3D daar is inside informatie schaars.

Pagina: 1 ... 126 127 Laatste

Let op:
- Post geen informatie zonder deze te kunnen beargumenteren middels een bronvermelding.
- Val elkaar niet persoonlijk aan en speel niet op de man.