Zijn er meer mensen die zo'n moeite hebben om van telefonie van Delta af te komen? Op 28-10 heb ik nummerportering naar cheapconnect aangevraagd, dat zou per 28-11 dan ingaan. Op de factuur van 20-11 kom ik nog steeds een volle maand telefonie tegen, op 30-11 kan ik nog steeds niet uitbellen vanuit huis. Niet persé een ramp, ik zit nu toch even in Kenia. Maar toch even gekeken op mijndelta, daar zie ik dat telefonie nog steeds in mijn flexpakket zit. 18-12 kreeg ik de nieuwe factuur, weer met telefonie. Met veel gedoe vanuit Kenia met de helpdesk gechat, inderdaad, een foutje, de order is niet door de molen gegaan. De ont even een minuutje van de stroom zou moeten helpen. Nu ismijn zoon ook de beroerste niet en ook nog toevallig thuis, dus dat is geregeld. Uitproberen, geen telefonie vanuit de huistelefoon mogelijk. Nachtje wachten, gisteren opnieuw geprobeerd, weer niks. Opnieuw een chatsessie met de helpdesk, nee, inderdaad, de order is niet getriggerd, tweedelijns moet het oplossen. Nu wacht ik op tenminste een terugkoppeling, maar moet dat handmatig loskoppelen van mijn telefonie bij Delta nu echt zo lang duren? En zijn er geen andere methoden om erachter te komen dat een order niet is uitgevoerd dan een piepsysteem? Er zal toch wel enige monitoring bestaan? Ik heb in oktober wel een "Wij hebben uw aanpassing verwerkt"-mail gehad.