Donnu schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 14:47:
Ziggo wordt straks een prima concurrent op de glasvezel van Deltafiber. Gewoon BBC1 en BBC2 in het basispakket. Hopla!
Met upload op VDSL snelheid? No way.

RIPE Atlas probe: 1005104

ernstoud schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 17:16:
[...]

Met upload op VDSL snelheid? No way.
Ziggo levert op glasvezel gewoon symmetrische snelheden. Dat doen ze nu al in Edam-Volendam (infra van de gemeente) en ook op die enkele plek waar Ziggo zelf glasvezel heeft aangelegd (grote nieuwbouw).

[ Voor 25% gewijzigd door RobertMe op 06-03-2026 18:02 ]

RobertMe schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 18:01:
[...]

Ziggo levert op glasvezel gewoon symmetrische snelheden. Dat doen ze nu al in Edam-Volendam (infra van de gemeente) en ook op die enkele plek waar Ziggo zelf glasvezel heeft aangelegd (grote nieuwbouw).
Ik weet het. Kleine gebieden. Ze hebben de Zaram ONT en SFP getest.

• J.E. Weinor
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-07 20:15
Matched: Ziggo
Sjakie0101 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 13:42:
[...]

Dat zul je denk ik niet voor elkaar krijgen. De vrijheid om te schuiven met zenders is er al zins dat er providers bestaan.

Dit zegt de ACM:
Hier zijn de belangrijkste regels en rechten die hierbij gelden:
Wijzigen mag, maar met regels: Aanbieders van tv kunnen het zenderaanbod aanpassen. Dit gebeurt vaker (bijvoorbeeld begin 2025 bij Ziggo en KPN).
Informatieplicht: De provider moet een dergelijke wijziging (zoals het verwijderen van een zender) minimaal 4 weken van tevoren melden.
Recht op opzeggen: Als een wijziging in het zenderaanbod voor jou een wezenlijke verandering is (bijvoorbeeld als je favoriete zender verdwijnt), heb je vaak het recht om je abonnement kosteloos op te zeggen, ook als je nog binnen je eerste contractduur zit.
Uitzondering: Als de wijziging heel klein is, of als de zender wordt vervangen door een vergelijkbare zender, kan de provider soms redeneren dat opzeggen niet mogelijk is, maar bij substantieel verlies van zenders heb je sterke rechten.

Ik vind de wijziging van BBC feitelijk niet substantieel, de zenders blijven bestaan, echter niet binnen het huidige basispakket. Het werkt wel kostenverhogend, maar je kan niet zeggen dat ze niet meer worden aangeboden. Zoals ik al heb beredeneerd had men BBC ook kunnen laten zitten en iedereen een verhoging kunnen geven a 2 euro. Dan weten ze zeker dat de kosten voor BBC gedekt zijn. Nu wordt een deel gedekt vanuit de abonnementen en een deel uit de abonnees die het extra abonnement afnemen.

En tot slot: voor de abonnees met het basis- en extrapakketten werkt het andersom nu ook niet. We krijgen geen korting omdat de BBC zenders verdwijnen en om die reden betalen ook deze klanten meer voor minder.
Dat is de pest van providers halen zenders uit het basis paket en gaan het splitsen, je favorite zender kun je dan alleen kijken door extra te betalen, en krijgt er voor in de plaats voor terug een meukzender die je niet kijkt..
Tenslotte je gaat een abonnement aan waar je favorite zender in het basis paket zit, zoals BBC en verrdwijnt uit het basis paket en je moet extra betalen om te blijven kijken, dan vraag ik mij af of je om die reden niet uit je contract kunt?
Jaarlijks gaan de abonnementstarieven omhoog, dan wel er wordt gesplits verdwijnt uit het pakket etc. en wil je blijven kijken, gaat het je nog meer kosten., net als de basis steeds verder wordt uigekleed en krijgt er meuk voor terug.
Nett als de laagste internet snelheid uit de basis tarief verdwijnt en genoodzaakt bent om een hogere snelgeid te nemen die dan als basis dient, en het gevolg is dat je meer voor betaald de goedkopere alternatief is er niet meer. etc.

• J.E. Weinor
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-07 20:15
RobertMe schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 18:01:
[...]

Sinds wanneer legt ziggo glasvezel aan tot aan de deur heb ik wat gemist? dan wel bij welke provider zit ziggo dan op de glasvezel netwerk, dan alleen via de coax kabel.
J.E. Weinor schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 18:36:
[...]

Sinds wanneer legt ziggo glasvezel aan tot aan de deur heb ik wat gemist? dan wel bij welke provider zit ziggo dan op de glasvezel netwerk, dan alleen via de coax kabel.
nieuws: Ziggo gaat vanaf 2026 internetdiensten aanbieden op Delta's glasvezel...

Schoorvoetend. Kleine gebieden nog.

J.E. Weinor schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 18:36:
[...]

Sinds wanneer legt ziggo glasvezel aan tot aan de deur heb ik wat gemist?
Zie bv nieuws: Ziggo wil voor eind 2025 25.000 XGS-PON-glasvezelaansluitingen aanleggen en [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie

Daarnaast dan dat ze ook willen gaan leveren over het netwerk van Delta in die gebieden waar Ziggo geen coax heeft.

En in de gemeente Edam-Volendam is de infrastructuur (/kabels) van de gemeente en meerdere ISPs kunnen daar over leveren. En daar heeft de gemeenste "recentelijk" (vorig jaar of 2024) ook de overstap gemaakt van coax naar glasvezel waardoor Ziggo dus de keuze had of leveren over glasvezel of stoppen met het aanbieden van diensten in die gemeente. Keuze is dus het eerste geworden.

• Donnu
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 23:26
Delta maakt zijn televisie pakket in sneltreinvaart onaantrekkelijker. Ik ben benieuwd wat Delta nog meer in petto heeft. Het helpt wel enorm de andere providers op de glasvezel van Deltafiber, waar van ik verwacht dat Ziggo de meest aantrekkelijke wordt.
Ziggo leveren op het netwerk van Delta Fiber Netwerk.

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

• Roetzen
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:07
ernstoud schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 17:46:
Niet netjes. En dat is een understatement.
Oordeel je nu niet een beetje al te snel? Ik heb geen TV van Delta en de coax die hier ligt is van Ziggo. Maar zelfs ik heb meegekregen dat Delta het coax netwerk aan het afbouwen is ten faveure van ftth. Dus misschien heeft hij het gewoon gemist?
Of het mailtje was alweer een tijdje terug en is het vergeten. Gebeurt mij ook wel eens.

[ Voor 10% gewijzigd door Roetzen op 07-03-2026 19:48 ]

Ripe Atlas probes 17297 en 26115

• Roetzen
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:07
Donnu schreef op zondag 8 maart 2026 @ 13:14:
[...]

Volgens mij loopt het niet zo'n vaart hoor.
De mensen die ik ken die nog kijken via de coax van Delta hebben nog geen brief of e-mail erover gehad.
Ik denk dat op de in goede staat verkerende coax netwerken, dvb-c nog jaren loopt bij Delta.
Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat zei Wim Kan. Maar in dit geval lijkt het het toch vrij gemakkelijk. Caiway wordt opgeslokt door Delta en Delta heeft - in tegenstelling tot Ziggo - gekozen voor ftth. Er wordt niet meer geïnvesteerd in coax en daar waar inmiddels glasvezel ligt wordt de coax afgebouwd. Dat proces is in volle gang. We hebben dus geen glazen bol nodig om te zien aankomen dat iedereen die nog TV kijkt via de coax van Delta een keer aan de beurt is en dat dat daar waar inmiddels glasvezel van Delta ligt dat op relatief korte termijn zal gebeuren. Daarvoor hoeven we ook de brief niet af te wachten. Delta gaat echt niet langer dan nodig is twee netwerken naast elkaar in de lucht houden. Tja, en waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt. Jammer dan, maar dat gaat het proces niet tegen houden. Een verstandig Tweakers wacht niet af maar bereid zich voor.

Ripe Atlas probes 17297 en 26115

Bij Ziggo wellicht.

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

• PatSurf
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 15-05 16:52
Ook paar maanden Delta met Wifi7 router en paar extenders. Exact hetzelfde probleem.

Minimaal dagelijks maar soms meerdere keren per dag even een internet hickup. Guidion langs geweest en die konden niets doen. Enkel aangeven dat ik moest testen door alle kabels van de router te halen en kijken of het dan nog gebeurt. En ja het gebeurt nog. Zit bedraad op de router met enkel een laptop, het TV kastje bedraad en 1 wifi exterder bedraad.

Ook bedraad op de router heb ik het probleem van het wegvallen van internet. Dat sluit dus uit dat het een Wifi probleem is. (Al ging de streaming radio die op wifi zat ook uit, leek wel dat de wifi nog steeds verbinden was enkel geen internet)

Lijkt ook op vaste tijdstippen te zijn...ga ik nu nog even op letten.
Ook rebooten hielp niet van de router...

Wacht nu ook op een monteur met meer kennis.

Moet wel zeggen dat ik tot nu toe snel en netjes geholpen ben. Je kunt Delta prima bereiken (Via chat) en afspraak met Guidion kon volgende dag al. Nu ook netjes op de hoogte gehouden van volgende stappen in dit meer complexe probleem. Dat is met Ziggo niet beter of hetzelfde.

[ Voor 14% gewijzigd door PatSurf op 14-03-2026 16:39 ]

• PatSurf
  • Registratie: Maart 2026
  • Laatst online: 15-05 16:52
PatSurf schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 16:34:
Ook paar maanden Delta met Wifi7 router en paar extenders. Exact hetzelfde probleem.

Minimaal dagelijks maar soms meerdere keren per dag even een internet hickup. Guidion langs geweest en die konden niets doen. Enkel aangeven dat ik moest testen door alle kabels van de router te halen en kijken of het dan nog gebeurt. En ja het gebeurt nog. Zit bedraad op de router met enkel een laptop, het TV kastje bedraad en 1 wifi exterder bedraad.

Ook bedraad op de router heb ik het probleem van het wegvallen van internet. Dat sluit dus uit dat het een Wifi probleem is. (Al ging de streaming radio die op wifi zat ook uit, leek wel dat de wifi nog steeds verbinden was enkel geen internet)

Lijkt ook op vaste tijdstippen te zijn...ga ik nu nog even op letten.
Ook rebooten hielp niet van de router...

Wacht nu ook op een monteur met meer kennis.

Moet wel zeggen dat ik tot nu toe snel en netjes geholpen ben. Je kunt Delta prima bereiken (Via chat) en afspraak met Guidion kon volgende dag al. Nu ook netjes op de hoogte gehouden van volgende stappen in dit meer complexe probleem. Dat is met Ziggo niet beter of hetzelfde.
Hickups zijn minimaal 1x per dag rond dezelfde tijd. Heel vreemd. Nu 3 dagen rond 15:30. Gebruik verder enkel Delta router/extenders.
ernstoud schreef op vrijdag 27 maart 2026 @ 23:17:
Alleen voor VoIP heb je nog een apart VLAN en moet je als je een ONT of SFP gaat gebruiken een ATA hebben en wat moeite doen om het aan de gang te krijgen via het opvragen van de SIP gegevens e.d., maar ook daar is hier en op Discord ervaring mee. Dus dat kan.
De makkelijkste en goedkoopste oplossing is natuurlijk overstappen :Y) Bij CheapConnect betaal je €9 per jaar (bij Delta vast meer per maand) en max iets van 5,x cent per belminuut (naar mobiel, naar vast maar 2,x cent), en geen starttarief (bij Ziggo betaalde je paar jaar terug 14 cent per minuut naar vast en mobiel + 14 cent starttarief, en dat is niet lager geworden. Waarbij toentertijd Deltas haalbaarheidsonderzoek voor mij de conclusie gaf dat 1. Delta om en nabij net zo duur was; 2. CheapConnect vele malen goedkoper als beide was; en de investering in een VOIP dect basisstation binnen 1 jaar terug verdiend zou puur aan abo (/"abo", CheapConnect is "prepaid") kosten nog zonder de besparing aan gesprekken).

En uiteraard heb je dan volledige vrijheid en hoef je niet een ISP om de inloggegevens te "smeken". (+ kun je telefoon ook op mobiel ontvangen etc etc als je dat zou willen).

Edit:
En zelf nooit geprobeerd. Maar volgens mij kan ik nu met VOIP dect basisstation met twee handsets (die niet vervangen hoefde te worden) ook twee gelijktijdige gesprekken voeren, over dezelfde "lijn". Als je VOIP met een ATA gebruikt (en dan alsnog naar een soortgelijk basisstation) gaat dat weer niet? (Gezien er maar één gesprek kan over dat koper kabeltje? Anders zou je ISDN nodig hebben? :p).

[ Voor 13% gewijzigd door RobertMe op 27-03-2026 23:38 ]

• TomSt
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22:42
Lijkt nu weer te werken (voor nu) Android app. Gelukkig is de coax nog aangesloten op de tv, voor de wat oudere in huis fijner dan NPO app door struinen en ook RTL en SBS nog kijken. Hopelijk sluit Ziggo de kabel nog niet af komende tijd ;)

Edit: op TVos ook weer werkend, moest wel opnieuw inloggen.

[ Voor 11% gewijzigd door TomSt op 02-04-2026 18:29 ]

• jesco_white
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:56
Ik zit nu nog bij Ziggo, maar ben uit contract. Kan eventueel overstappen naar Delta internet na enige aanpassing/omlegging qua bekabeling in huis.

Op dit moment gebruik ik naar tevredenheid 2 eigen OpenWRT accesspoints (Netgear R7800) in huis waarop ook Adguard Home draait als DNS filtering service. Beide accesspoints zijn aangesloten op een Ziggo Ubee 1318 modem (niet in bridge modus, hoeft niet voor mij) waar geen wifi op zit.

Weet iemand of ik in het Delta modem ook de Wifi kan uitschakelen zodat alleen mijn accesspoints een Wifi netwerk opzetten. En kan ik in het Delta modem ook mijn 2 accesspoint als DNS override instellen, zodat het verkeer via mijn accesspoint's Adguard DNS wordt afgehandeld? Hoeveel ethernet uitgangen heeft het Delta modem?
jesco_white schreef op vrijdag 3 april 2026 @ 09:34:
Ik zit nu nog bij Ziggo, maar ben uit contract. Kan eventueel overstappen naar Delta internet na enige aanpassing/omlegging qua bekabeling in huis.

Op dit moment gebruik ik naar tevredenheid 2 eigen OpenWRT accesspoints (Netgear R7800) in huis waarop ook Adguard Home draait als DNS filtering service. Beide accesspoints zijn aangesloten op een Ziggo Ubee 1318 modem (niet in bridge modus, hoeft niet voor mij) waar geen wifi op zit.

Weet iemand of ik in het Delta modem ook de Wifi kan uitschakelen zodat alleen mijn accesspoints een Wifi netwerk opzetten. En kan ik in het Delta modem ook mijn 2 accesspoint als DNS override instellen, zodat het verkeer via mijn accesspoint's Adguard DNS wordt afgehandeld? Hoeveel ethernet uitgangen heeft het Delta modem?
Delta levert drie types gateways (1 met losse ONT dus dat is een router/ap, en twee met geintegreerde ONT) afhankelijk van het abonnement en naar het lijkt ook de stand van de zon. Random dus.

Uiteraard kennen ze in de GUI een setting om WiFi uit te zetten. En DNS is ook instelbaar.

Welk abonnement ga je nemen?

Hier info van de diverse devices:

https://www.delta.nl/medi...ie-handleiding-wifi-7.pdf
https://www.delta.nl/medi..._april2025_a5_website.pdf
https://www.delta.nl/medi...agemcom-f-st-5684-r4a.pdf

Verwijderd

Ik heb de rest van het bericht er even uitgehaald, voor ik bij Delta kwam bufferde youtube ook al, dit is geen apparatuur issue, dit is een youtube issue waar de 1 wel last van heeft en de ander niet, net als offtopic youtube de looks verandert, bij de 1 wel zichtbaar en bij de ander niet omdat ze het zo raar uitrollen bij youtube.

Stellen dat youtube buffering door Delta of Delta apparatuur of errors in log van Delta apparatuur komt vind ik dan te ver gaan omdat ik dit al bij andere providers ook heb gehad met tijd en wijlen (KPN en Ziggo).

Ook dat het modem/router zich heeft herstart wil niet zeggen dat het ging om een update.
Voor zover ik weet heeft de router nog geen update gehad voor de firmware, krijg het eerlijk gezegd ook niet gevonden hoe oud deze firmware is.

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Zou Delta iedereen afraden, hele slechte ervaring mee en dat terwijl ze mij nog geen enkele dienst hebben geleverd :X.

Situatie: In November een abonnement aangevraagd/besteld maar tot op de dag van vandaag nog niets aangelegd. Lijn ligt letterlijk bij de stoep, moet alleen door een aannemer nog het huis ingebracht worden waardoor de oprit even open moet.

Maar na veelvuldig bellen/mailen/escaleren kom ik niet verder, Delta stuurt maar geen aannemer. Bellen/escaleren heeft geen enkele zin. Je wordt afgewimpeld met loze beloftes en men meld constant dat ze niets kunnen doen dan een ticket aanmaken en iemand terug kan laten bellen -> wat natuurlijk nooit gebeurd. Helaas dan maar bij Ziggo blijven want een alternatief heb ik helaas niet.

Benieuwd naar andermans ervaringen met het inschakelen van een aannemer die de lijn nog naar huis moet leggen. Is dat overal een drama of niet?

Turn it off and on again.

Verwijderd

SmokeyTheBandit schreef op woensdag 13 mei 2026 @ 16:22:
Zou Delta iedereen afraden, hele slechte ervaring mee en dat terwijl ze mij nog geen enkele dienst hebben geleverd :X.

Situatie: In November een abonnement aangevraagd/besteld maar tot op de dag van vandaag nog niets aangelegd. Lijn ligt letterlijk bij de stoep, moet alleen door een aannemer nog het huis ingebracht worden waardoor de oprit even open moet.

Maar na veelvuldig bellen/mailen/escaleren kom ik niet verder, Delta stuurt maar geen aannemer. Bellen/escaleren heeft geen enkele zin. Je wordt afgewimpeld met loze beloftes en men meld constant dat ze niets kunnen doen dan een ticket aanmaken en iemand terug kan laten bellen -> wat natuurlijk nooit gebeurd. Helaas dan maar bij Ziggo blijven want een alternatief heb ik helaas niet.

Benieuwd naar andermans ervaringen met het inschakelen van een aannemer die de lijn nog naar huis moet leggen. Is dat overal een drama of niet?
Zutphen Gelderland, situatie heel herkenbaar in mei 2024 glasvezel internet aanvraag bij Delta gedaan, de lijn lag letterlijk op mijn balkon en ik heb tot januari 2025 moeten wachten voor deze naar binnen werd geleid zodat de delta apparatuur erop aangesloten kon worden. Sinds die datum betaal ik maar de lijn was pas in februari 2025 actief omdat de lijn om onduidelijke redenen los was geraakt in de hoofdkast buiten.
En dit was door Gideon monteur niet nagekeken en gecontroleerd toen hij alles aansloot (uit voorzorg hiervoor gekozen omdat alles al in de soep liep vanaf de aanvraag) en merkte dat hij abonnement niet kon activeren en dat oplossen bij ons neerlegde, wij moesten maar bij Delta gaan navragen, bleek zijn werk te zijn had hij moeten doen en dat duurde vervolgens bijna een maand voor dat duidelijk werd, waarna een Delta technische dienst medewerker is gestuurd bij uitzondering volgens Delta en de monteur van Delta zelf. (dus hun reclame dat delta medewerkers thuis komen is in mijn geval complete onzin, het zijn gideon monteurs in opdracht van Delta, is wel een verschil in mijn ogen).

Ik heb veel contact met de aannemer gehad en die legde uit dat hun van Delta de opdracht niet hebben gehad, Delta was zo aardig aan te geven welke aannemer contact zou opnemen na aanvraag, deze ben ik blijven lastigvallen de eerste 2 maanden en daarna ben ik bij Delta en Delta Fiber gaan klagen en aankaarten van jongens dit kan niet, ik had inmiddels geen internet meer omdat mijn abonnement door Delta was stilgezet (overstapservice), ik had een nieuwe abonnement kunnen starten maar Delta gaf elke keer aan deze week wordt het opgelost, ik kan me geen 2 abonnementen veroorloven dus bijna een jaar geen internet gehad.

Ik zag dat iemand zei zit bij de aannemer, de aannemer gaf toch echt aan dat het bij Delta Fiber lag die de aanvraag niet heeft doorgezet zoals wel zou moeten.

Had ik het geweten had ik geen Delta genomen, maar een andere glasvezel provider of langer gewacht op meerdere keuzes al zijn ze hier nog steeds beperkt, wat nu ook bijna onmogelijk lijkt als ik de reviews en problemen lees op diverse fora van mensen die van Delta internet overgaan naar Odido of een Solcon dat ze dan tijdelijk zonder internet etc zitten omdat Delta niet meewerkt.

Gezien mijn/onze mobiel daar ook loopt en ik deze wil en kan opzeggen over 3 maanden en ze problemen hebben met hun facturering door wisseling van systeem(6 maanden achterstand in mijn geval en vorig jaar was dit verhaal van nieuw systeem facturering er ook al en had ik ook 5 maanden achterstand hierdoor) heb ik geen idee of ik mijn nummer wel succesvol kan meenemen, ik zeg dus op goed geluk delta mobiel op en neem wel nieuwe nummers alweer en zet alles op nieuwe nummers zoals de 2factor en zo verder.

• TomSt
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 22:42
RoyVi schreef op vrijdag 29 mei 2026 @ 22:50:
[...]

Is dit Google TV op een TV of de Google TV streamer? Ik zit te overwegen om die te kopen.
GoogleTV op Philips 65OLED810, net nieuwe tv. Als de app werkt werkt het goed, maar te vaak is er nog gedoe mee. In tegenstelling tot Ziggo dat alleen niet werkt als ze zelf storing hebben.
edit:
Kleine rectificatie, het bleek de tv zelf te zijn die kuren had niet Delta, ook Netflix ging niet lekker, YouTube geen enkel probleem. GoogleTV opnieuw opgestart en alles werkte weer, heel gek. Ben geen Apple persoon maar de Appletv ervaring is geweldig!! Behalve afstandbediening niet geweldig voor normaal zappen met cijfers.

[ Voor 30% gewijzigd door TomSt op 29-05-2026 23:13 ]

bluewalk schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 08:23:
[...]

Dat is helaas bij elke provider zo, bestaande klanten kunnen de t*****g krijgen.

Ik betaal 51.23 (vreemd bedrag door de "inflatiecorrectie") voor 500mbit. Nieuwe klanten betalen 30,- euro voor de eerste 14 maanden en daarna 42,50. WTF?! :(
Dat is dus niet zo bij elke provider. Bij Ziggo betalen alle klanten van hetzelfde pakket hetzelfde. (In de basis, nieuwe klanten krijgen uiteraard eerst korting, bestaande klanten kunnen bij verlengen iets van korting krijgen, ...).

Wat Delta doet, de prijsverlaging van 500 vorig jaar, en bestaande klanten de oude prijs laten betalen incl klanten die het pakket aanpassen (bv van 200 of 1000 naar 500) is wel een aardige WTF. Zeker als je het pakket aanpast verwacht je toch dezelfde prijs te krijgen als nieuwe klanten (na de actieperiode). Terwijl klanten met een oud 200 abo nu meer betalen dan nieuwe klanten (na actie) voor 500 8)7 Waarbij die nieuwe klant op geen enkele manier (behalve opzeggen) die lagere prijs kan krijgen.
En KPN doet meen ik iets soortgelijks waarbij prijzen voor bestaande en nieuwe klanten scheef gaan lopen. Maar als je belt om te verlengen krijg je volgens mij wel dezelfde prijs als nieuwe klanten (+ evt nog een korting). Ook daar kun je als je contract vrij bent dus nog wel iets regelen voor een lagere basis prijs.

• nielsiejjj92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-07 22:15
Onlangs Delta Zakelijk aangevraagd. Niet bepaald een positieve ervaring. De overstapservice ging al fout. Dus contact opgenomen en het eerste antwoord was zeg zelf maar op bij Ziggo… na aandringen is het alsnog doorgezet naar de juiste afdeling en in gang gezet. We hebben gebruik gemaakt van een aanbieding waarbij de vastrechtvergoeding wordt kwijtgescholden. Helaas is de communicatie bij Delta heel gebrekkig, na 4 afdelingen en 3 telefoontjes weten we nog niet waar we aan toe zijn en wat de voorwaarden zijn. Medewerkers die het zelf ook niet weten en zeggen dat afdelingen niet met elkaar communiceren. We kijken het nog even aan. Er is nog bedenktijd.
Pagina: 1 ... 16 17

Let op:
- Post geen informatie zonder deze te kunnen beargumenteren middels een bronvermelding.
- Val elkaar niet persoonlijk aan en speel niet op de man.