Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk games spelen op ultra qualiteit. Ik wil dat dit vlekkeloos verloopt en nog een lange tijd een relevante PC blijft. Dus ik wil dat het echt een beest van een ding wordt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximale bedrag dat ik nu heb gespaard voor de PC is 2900 euro, dus niet meer dan dat.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, ik heb al een muis en toetsenbord en een beeldscherm (HP OMEN Quad HD 27" LED Gaming Monitor - Black)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een Nvidea 2080Ti 11GB, omdat deze nu zeer goed is en betrouwbaar (zo ver ik gehoord heb) en verder alle andere componenten die je in een PC nodig hebt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil zeker een RTX 2080Ti (van Nvidea) en een intel processor is denk ik ook een goede optie(ik weet alleen niet zeker of ik voor een i7 of i9 zal gaan).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil de pc bouwen in de CORSAIR CRYSTAL SERIES 460X RGB GAMING CASE
Ga je overklokken?
Daar is geen zekerheid over, maar dat stel ik zeker niet uit.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop op een hele mooie PC met de beste performance voor dit geld.
Super bedankt alvast
liefs,
Hendrix
Hoofdzakelijk games spelen op ultra qualiteit. Ik wil dat dit vlekkeloos verloopt en nog een lange tijd een relevante PC blijft. Dus ik wil dat het echt een beest van een ding wordt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het maximale bedrag dat ik nu heb gespaard voor de PC is 2900 euro, dus niet meer dan dat.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, ik heb al een muis en toetsenbord en een beeldscherm (HP OMEN Quad HD 27" LED Gaming Monitor - Black)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een Nvidea 2080Ti 11GB, omdat deze nu zeer goed is en betrouwbaar (zo ver ik gehoord heb) en verder alle andere componenten die je in een PC nodig hebt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil zeker een RTX 2080Ti (van Nvidea) en een intel processor is denk ik ook een goede optie(ik weet alleen niet zeker of ik voor een i7 of i9 zal gaan).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil de pc bouwen in de CORSAIR CRYSTAL SERIES 460X RGB GAMING CASE
Ga je overklokken?
Daar is geen zekerheid over, maar dat stel ik zeker niet uit.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop op een hele mooie PC met de beste performance voor dit geld.
Super bedankt alvast
liefs,
Hendrix
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-9700K Boxed | € 436,21 | € 436,21 |
| 1 | Asus ROG Maximus XI Hero | € 295,- | € 295,- |
| 1 | Nvidia GeForce RTX 2080 Ti Founders Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Crystal 460X RGB Zwart | € 137,96 | € 137,96 |
| 1 | Corsair Hydro H115i PRO RGB 280mm Liquid CPU Cooler | € 131,- | € 131,- |
| 1 | Corsair Vengeance LED CMU32GX4M4C3600C18 | € 464,- | € 464,- |
| 1 | Corsair HX750i | € 161,05 | € 161,05 |
| 1 | Samsung 860 EVO 1TB | € 149,- | € 149,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.774,22 | |
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2019 22:59 . Reden: aanpassing wenslijst ]