Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het plan is om er games als Arma 3, PUBG en Escape From Tarkov op te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het zo rond de 2000,- houden en ga de uitdaging aan om hem zelf in elkaar te zetten met wat hulp van mijn vader.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf als een toetsenbord, muis, koptelefoon en een LG 27ud88-W monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Omdat ik toch wel graag voorbereid ben op de aankomende jaren wil ik wel iets als een RTX 2080 aanschaffen zodat ik daar een tijd mee door kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb me laten vertellen en uitgezocht dat de RTX 2080 geen verkeerde optie is voor mij, dus daar wil ik wel voor gaan.
Verder wil ik nog toevoegen dat ik niet extra wil betalen tenzij het de performance boost, dus als opties met lichtjes of iets dergelijks duurder zijn bij welk onderdeel dan ook, ik liever voor de saaiere variant ga.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb nog geen idee welke case ik zou nemen en ben eigenlijk opzoek naar een die wat geluiddempend is, maar niet de boel laat verhitten, die mag tot 150 euro kosten.
Ga je overklokken?
Daar is nog geen zekerheid over
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen of ik hier een build maak die logisch is. Het doel is uiteindelijk om de best presterende PC voor mijn game-doeleinden te bereiken voor ongeveer die 2000 euro. Als ik iets totaals verkeerd doe hoor ik het met alle liefde aan en wacht met nieuwsgierigheid op jullie advies
alvast heel erg bedankt allemaal, ik stel dit enorm op prijs.
heel veel liefde,
Per
Het plan is om er games als Arma 3, PUBG en Escape From Tarkov op te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het zo rond de 2000,- houden en ga de uitdaging aan om hem zelf in elkaar te zetten met wat hulp van mijn vader.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf als een toetsenbord, muis, koptelefoon en een LG 27ud88-W monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Omdat ik toch wel graag voorbereid ben op de aankomende jaren wil ik wel iets als een RTX 2080 aanschaffen zodat ik daar een tijd mee door kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb me laten vertellen en uitgezocht dat de RTX 2080 geen verkeerde optie is voor mij, dus daar wil ik wel voor gaan.
Verder wil ik nog toevoegen dat ik niet extra wil betalen tenzij het de performance boost, dus als opties met lichtjes of iets dergelijks duurder zijn bij welk onderdeel dan ook, ik liever voor de saaiere variant ga.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb nog geen idee welke case ik zou nemen en ben eigenlijk opzoek naar een die wat geluiddempend is, maar niet de boel laat verhitten, die mag tot 150 euro kosten.
Ga je overklokken?
Daar is nog geen zekerheid over
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen of ik hier een build maak die logisch is. Het doel is uiteindelijk om de best presterende PC voor mijn game-doeleinden te bereiken voor ongeveer die 2000 euro. Als ik iets totaals verkeerd doe hoor ik het met alle liefde aan en wacht met nieuwsgierigheid op jullie advies
alvast heel erg bedankt allemaal, ik stel dit enorm op prijs.
heel veel liefde,
Per
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 450,50 | € 450,50 |
| 1 | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | € 194,40 | € 194,40 |
| 1 | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | € 849,- | € 849,- |
| 1 | Corsair Hydro H115i PRO RGB 280mm Liquid CPU Cooler | € 124,90 | € 124,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LED CMU16GX4M2C3200C16R | € 149,- | € 149,- |
| 1 | Corsair HX750i | € 134,90 | € 134,90 |
| 1 | Samsung 970 Evo 500GB | € 118,58 | € 118,58 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.021,28 | |