Update.
Billie zegt: Goedemorgen, je chat met *knip*, wat kan ik voor je doen?
Hallo,
*knip*, ik zou graag even contact hebben over bestelnummer [xxxxx]
En vooral over de respons op mijn chat: Je vraag op de chat [CASE: [xxxxx]]]
En dan weer om precies te zijn over de opmerking " Ik kan begrijpen dat je het bedrag liever terug op je rekening had gekregen in dit geval maar helaas kan ik dat niet voor je in orde maken."
;-)
Billie zegt:Ik pak het mailtje er eventjes bij
Je zegt:Dankjewel!
Billie zegt:Je wil het dus graag wel echt op je rekening?
Je zegt:Dolgraag! ;-)
Je zegt:En bol.com is dat ook wettelijk verplicht
Je zegt:Ik kan je een linkje geven naar het burgerlijk wetboek, Boek 7 artikel 9
Je zegt:Daar staat precies omschreven wat de afspraken hierover in Nederland zijn
Billie zegt:Ik zal het doorsturen naar een andere afdeling als verzoek!
Je zegt:Ik heb betaald voor een dienst namelijk levering tussen 1800 en 2200 dezelfde dag nog
Je zegt:De dienst is niet geleverd.
Je zegt:Dan heb ik recht op mijn geld terug
Je zegt:Geen store credits / tegoedbon
Billie zegt:Ik stuur het voor je door.
Je zegt:Harstikke mooi, ik wacht wel even
Billie zegt:Je krijgt zo snel mogelijk per mail een terugkoppeling, ik kan het helaas niet via chat doorgeven
Dus:
*knip* via de livechat: nee, het is niet mogelijk om het bedrag terug te storten
*knip* via de email: Helaas kan ik dat niet voor je in orde maken
*knip* via de livechat: je wilt het dus echt graag? ik zal het doorsturen naar een andere afdeling, je hoort er binnen twee dagen wat van
Dit draadje is verder geen aanklacht tegen bol.com hoor. Bestel er al lang en vaak en heb geen slechte ervaringen, op het gerotzooi van PostNL na. Maar er gaan bij mij wat belletjes af als ik het gevoel heb voor het lapje gehouden te worden. Dit soort dingen als avondbezorging zijn relatief nieuwe ontwikkelingen in e-shop-land en ik vind dat dit soort spelletjes in de openbaarheid dienen te worden uitgeknokt, en niet talloze keren per dag in 1vs1 contactjes.
Namen van medewerkers voegen niets toe en kunnen dus achterwege blijven.
[
Voor 25% gewijzigd door
Yorinn op 02-04-2019 14:05
]