Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:50
Aartstyle schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 11:39:
Codemasters heeft zijn f1 licentie verlengd tot 2027. Jammer hoor, had de hoop door de terugkeer van Microprose dat zij wellicht die licentie zouden krijgen. Weer een aantal jaar CTRL C en CTRL V. Marketingmachine aan en harken maar.
Racing_Reporter schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:35:
Klopt, het is twee jaar korter dan wat Aart zegt. Dát vind ik dan wel weer goed nieuws, een meevaller zal ik maar zeggen.
Jeetje wat zuur. We hadden 10 jaar lang geen f1 game op de pc toen de licentie in handen van sony lag. Verder heeft de game toch een behoorlijke evolutie meegemaakt tussen 2010 en 2019. Wat mij betreft heeft codemasters echt een top engine in elkaar gezet. Grafisch gelikt en draait op vrijwel alle hardware als een trein.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-07 17:53

Racing_Reporter

Contentmaker

Hoor eens, als je kritische bugs jarenlang niet fixt, dan moet je niet verwachten dat iedereen maar met lof zwaait. Ja, de engine is ZOVEEL beter dan pre-2015, maar er zijn nog steeds dingen mis die alláng opgelost hadden moeten zijn. Wat dat betreft ga ik echt geen blad voor m'n mond nemen.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
Racing_Reporter schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:13:
Hoor eens, als je kritische bugs jarenlang niet fixt, dan moet je niet verwachten dat iedereen maar met lof zwaait. Ja, de engine is ZOVEEL beter dan pre-2015, maar er zijn nog steeds dingen mis die alláng opgelost hadden moeten zijn. Wat dat betreft ga ik echt geen blad voor m'n mond nemen.
Van mij mag je best commentaar hebben maar dan moet het wel constructief zijn.

Ik ben afgehaakt na f1 2011 en ik zie nu een game die volwassen is geworden. In f1 doen de wagens wat ik verwacht, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Project Cars2 waarbij een Ferrari Enzo schijnbaar met trommelremmen wordt uitgerust. Grafisch is het ook beter dan alles dat ik ooit in een race game heb gezien. Die engine loopt bovendien vreselijk efficiënt, het is geen game waar je met moeite 60 fps haalt. Als jij de hardware hebt dan loop je dik 120 fps. Qua stabiliteit heb ik in 140 uur 3x een crash to desktop gehad en dat was elke keer bij het aanpassen van de lobby settings (=bug). Die bug is ondertussen opgelost. De enige andere bug die mij is opgevallen is in de single player bij het gebruik van instant replay in de pitstraat, dan spawnt de pitcrew opnieuw en dan kost dat je 10-15 seconde extra. Dus daar moet je wel even mee oppassen.

Dus ik zou zeggen maak de klachten even concreet en refereer dan, in ieder geval kort, aan de bugs die jij ondervind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Je weet net zo goed als ik dat al die bugs tot in den treure beschreven zijn in topics zoals deze en op het officiële forum. Waarom zou ik gaan herhalen wat iedereen al weet.

Doet verder niets af aan de game, het rijdt lekker en is aardig vermakelijk, maar volgens mij staat het ook in de officiële review van Tweakers: dat soort grappen kan gewoon niet. Dus dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Racing_Reporter schreef op zondag 3 november 2019 @ 14:32:
Je weet net zo goed als ik dat al die bugs tot in den treure beschreven zijn in topics zoals deze en op het officiële forum. Waarom zou ik gaan herhalen wat iedereen al weet.
Nee, en dat blijkt al uit mijn reactie.Je verwacht dat andere mensen gaan googlen, maar voor jou zelf is het te veel moeite om in 3 zinnen aan te geven welke bugs je last van hebt 8)7

Op deze manier is er geen discussie te voeren. Alleen maar een niet onderbouwde mening roeptoeteren vind ik in algemene zin weinig toevoegen, maar op een forum is dat helemaal geen plaats voor. Zou jij het mee eens moeten zijn lijkt me.

Zoals gezegd ben ik in 140 uur 149 uur geen game breaking bugs tegen gekomen. Als ik in dit topic zoek op bug dan zie ik daar weinig schokkends. Ik zie iemand die de droog weer banden niet kan vinden en daarbij vermeld dat in de laatste 50 seconde zijn q3 tijd nog is verbeterd na accelerate time te gebruiken. Verder wat mensen met stabiliteits problemen. Ook niet echt schokkend, die kom je in elke game tegen als je daar na gaat zoeken. Dat is Inherent aan pc gaming.

Dus ik zie oprecht het probleem niet en kan die negativiteit die jij uit dus totaal niet plaatsen.

Wellicht zijn er bugs die ik niet heb opgemerkt of die niet op mij van toepassing zijn. Maar op deze manier is bij mij niet bekend waar het over gaat en blijft voorlopig op basis van mijn ervaring (en die van 5 anderen waar ik mee race) mijn waarde oordeel dat de negativiteit overdreven is.

[ Voor 130% gewijzigd door sdk1985 op 03-11-2019 17:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-07 13:21
Ben ook niet heel negatief over f1 2019. Ben wel negatief over hoe codemasters omgaat met bugs die er al jaren zijn. Safetycar, hobbel op suzuka, etc.

Ook mis ik echte crashes van de AI (hoe vaak gebeurt dat nou), random failures in grandprix mode. Realistischere driver performance (albon kwalificeert sneller dan max in gp mode) etc. De multiplayer gedeelte werkt ook niet altijd even goed.

Al met al is het zeker wel een leuke game, maar ik denk dat er nog meer van te maken is. En wat dat betreft is de marketing machine van codemasters een stuk beter dan de afdeling die de jarenlange meldingen van de community negeert.

Had graag gezien dat er weer een simulatie versie kwam als Grand prix 4 van microprose toendertijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:36
Dit is mijn eerste F1 game, maar ik moet zeggen dat ik het echt heel vet vind. Ben bezig met de career, daarnaast heb ik bij Mexico en VS het weekly event gedaan. De trainingen en kwalificatie zijn opzich leuk om te doen. De race is 14 rondes online. Daarbij was ik heel blij met mijn 2e plaats! Echt een aanrader om is te doen. Sowieso krijg je hier 2 trophys voor op de PS4

Af en toe speel ik gewoon multiplayer. Alleen kom je vrijwel altijd in een lobby waar de race al gaande is. Ook vind ik het jammer dat je bij ranked geen F1 autos's ziet. Waarschijnlijk een goede reden voor, maar dat mis ik wel.

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Yes, weer een nieuwe update! Niks bijzonders maar toch:

https://steamcommunity.co...etail/1606024451697881005
Version 1.16 is out on PC – please find the notes for this hotfix right here:
  • Addressed a crash for some users who attempted to load a career save from a previous version.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sdk1985
Volledig:
Version 1.16 is out on PC – please find the notes for this hotfix right here:
Addressed a crash for some users who attempted to load a career save from a previous version.

We are continuing to track down and fix more bugs and we’ll have more information about any further patches soon - if you notice anything about these notes that aren't right, or you think don't work as they should, please let us know in our discussion thread right here on Steam.

Aartstyle schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:46:
Ben ook niet heel negatief over f1 2019. Ben wel negatief over hoe codemasters omgaat met bugs die er al jaren zijn. Safetycar, hobbel op suzuka, etc.

Ook mis ik echte crashes van de AI (hoe vaak gebeurt dat nou), random failures in grandprix mode. Realistischere driver performance (albon kwalificeert sneller dan max in gp mode) etc. De multiplayer gedeelte werkt ook niet altijd even goed.

Al met al is het zeker wel een leuke game, maar ik denk dat er nog meer van te maken is. En wat dat betreft is de marketing machine van codemasters een stuk beter dan de afdeling die de jarenlange meldingen van de community negeert.

Had graag gezien dat er weer een simulatie versie kwam als Grand prix 4 van microprose toendertijd.
Wat gaat er mis met de safety car? Doel je op dat hij soms te snel komt en soms niet terwijl je hem wel verwacht? Ik krijg vooral vaak een VSC.

Wat gaat er mis bij welke hobbel op suzuka?

Multiplayer kan ik overigens wel bevestigen dat er soms een split optreed tussen groepen spelers, peer 2 peer issues.

Nieuwste patch sloopt bij mij force feedback op de xbox 360 controller. Dit is de eerste patch die daadwerkelijk negatieve impact heeft op mijn game ervaring |:( .

Vandaag werkt force feedback weer als vanouds.

[ Voor 46% gewijzigd door sdk1985 op 09-11-2019 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
Idd. Safetycar komt willekeurig naar buiten. De suzuka hobbel na laatste chicane bij opkomen rechte stuk bij start finish. Bij vol gas ben je hem zomaar kwijt in het spel. In het echt merk je er (bijna) niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:16

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ik had laatst wel dat ik onder de Safetycar de pit inging en toen ik er weer uitkwam kreeg ik een waarschuwing dat ik een illigal overtake had. Terwijl ik nog achter de pitlane streep reed toen ik de andere coureur voorbij ging, dit telt dan toch niet als illigaal? want ik zelfs de controle over de auto nog niet terug..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
G_Dragon schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 08:57:
Ik had laatst wel dat ik onder de Safetycar de pit inging en toen ik er weer uitkwam kreeg ik een waarschuwing dat ik een illigal overtake had. Terwijl ik nog achter de pitlane streep reed toen ik de andere coureur voorbij ging, dit telt dan toch niet als illigaal? want ik zelfs de controle over de auto nog niet terug..
Ze krijgen de regels inderdaad niet goed geimplementeerd, maar dat is ook wel lastig in sommige gevallen. Net zoals het illegaal inhalen bij een gele vlag online bij de start. Dat is ook niet te programmeren, maar wel kut dat je dan meteen 5 seconden straf krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Aartstyle schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 08:49:
Idd. Safetycar komt willekeurig naar buiten. De suzuka hobbel na laatste chicane bij opkomen rechte stuk bij start finish. Bij vol gas ben je hem zomaar kwijt in het spel. In het echt merk je er (bijna) niks van.
Sorry maar dat ben ik niet met je eens, kijk even naar real life telemetrie hoeveel gas die jongens daar geven. Die hoeken hun rechterpedaal echt niet vierkant naar beneden. Gaat geleidelijk, en als ze meer risico nemen zie je ze kleine correcties maken met het stuurwiel om te voorkomen dat de achterkant totaal wegschiet.

[ Voor 7% gewijzigd door Racing_Reporter op 08-11-2019 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:38
Het gaat er denk ik meer om dat er in het spel echt een serieuze hobbel zit zo ongeveer ter hoogte v.d. lijn op ong 0:04s, als je daar niet rekening mee houd dan ga je er gewoon af. Zonder die hobbel zou je em (natuurlijk geleidelijk) al veel eerder kunnen vloeren daar. Maar door de hobbel hou je 60-70% gas ofzo totdat je er overheen bent en dan pas kun je plankgas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Ondertussen ben ik beter gewend aan het spel en de Xbox 360 controller en heb ik de AI gestaag verhoogd van 40 naar 90 (master) :) . Alsnog zit er nog wel iets in want ik werd zojuist 6e daar waar mijn teammaat 10e werd. Maar voorlopig staat hij goed zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
Ik hem hem nou op 87 staan op pc met thrustmaster t150. Zonder bijna alle assists, alleen ideale lijn in bochten. Tevens gebruik ik cockpit view wat het nog lastiger maakt dan die T-cam.

Win regelmatig races met de red bull, op power circuits is dat wel wat lastiger. Denk dat ergens tussen de 90 en 95 moet lukken om competitief te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:51
Ik denk ik probeer eens een ritje met Traction Control op off maar zodra ik het gas maar iets indruk sta ik al achterste voren op de baan??

Rij met een T150 RS Pro stuur.

Iemand enig idee qua instellingen of wat ik anders verkeerd doe?

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
Heb je in het calibratie scherm gekeken wat er gebeurd als je het gaspedaal geleidelijk indrukt. Gaat dat goed, of is het vol gas of niks? Als dat wel goed gaat dan moet je er gewoon aan wennen. Op het moment dat je gas geeft moet je eigenlijk al weer het stuur laten terugdraaien. In iedergeval niet scherper sturen dan je al deed want dan sta je achterste voren. Ook een tip is om een versnelling hoger te pakken. Is je tractie wellicht wat minder maar spin je ook minder snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Aartstyle schreef op maandag 11 november 2019 @ 10:49:
Heb je in het calibratie scherm gekeken wat er gebeurd als je het gaspedaal geleidelijk indrukt. Gaat dat goed, of is het vol gas of niks? Als dat wel goed gaat dan moet je er gewoon aan wennen. Op het moment dat je gas geeft moet je eigenlijk al weer het stuur laten terugdraaien. In iedergeval niet scherper sturen dan je al deed want dan sta je achterste voren. Ook een tip is om een versnelling hoger te pakken. Is je tractie wellicht wat minder maar spin je ook minder snel.
Calibratiescherm? :$

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
Ja onder opties, controllers. T150 selectere en dan edit. Dan is het volgens mij 2e tabblad waar je onderaan kan zien of je wel het juiste bereik hebt. Althans met de pc versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Aartstyle schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:03:
Ja onder opties, controllers. T150 selectere en dan edit. Dan is het volgens mij 2e tabblad waar je onderaan kan zien of je wel het juiste bereik hebt. Althans met de pc versie.
Ik speel op een PS4

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rb88
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 15-04 09:05
Zodra je op het circuit bent kan je op de options knop op je playstation controller drukken. (Of de overeenkomende knop op je stuur)
Druk op R1 om naar het tabblad preferences te gaan.
Daar zie je als 3e item. Controls, Vibration & Force Feedback staan.
Daar kan je je geselecteerde profiel kiezen en dan op edit drukken.
Vervolgens kan je daar allerlei specifieke settings aanpassen.

Daar kan je dus ook de input van je pedaal zien.
Ook staan er genoeg filmpjes op youtube voor specifieke settings voor bepaalde sturen...

[ Voor 3% gewijzigd door Rb88 op 11-11-2019 12:48 . Reden: typo ]

Mijn youtube channel: https://www.youtube.com/channel/UCy-23p6kSmP2n7O7v8_eMQQ/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-07 17:45
Iemand interesse om mee te rijden op de PS4 in league verband? We hebben nog 5 stoeltjes beschikbaar voor een volledig volle grid :)

[PS4] F1 2019 GoT Racing League

Alle stoeltjes reeds vergeven :)

[ Voor 10% gewijzigd door Sup4rdurt op 28-11-2019 11:08 ]

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aartstyle
patch 1.18 is uit. Belangrijkste in deze update voor mij is het aanpassen en bewaren van de camera settings per auto.

GENERAL - Added the ability to save custom camera setups per car
GENERAL - Addressed an issue where audio could periodically drop out between sessions
EVENTS - Addressed an issue where assists set in the weekly event would not carry into the race
LEAGUES - User is now notified how many applications are waiting
CAREER - User will now receive a mail detailing why they received a grid penalty
CAREER - User will now be notified which F1 teams they are affiliated with if they selected a driver academy
CAREER - User can now see who gained the fastest lap throughout the season on the season results tab
MULTIPLAYER - Users can now view a player's super licence on the session list screen

• Prev
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-07 14:29
Sup4rdurt schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:43:
Iemand interesse om mee te rijden op de PS4 in league verband? We hebben nog 5 stoeltjes beschikbaar voor een volledig volle grid :)

[PS4] F1 2019 GoT Racing League
Heb helaas een Xbox One anders had ik graag meegedaan.
Maarr..

Zijn er spelers op de Xbox One die ook interesse hebben om onder de tweakers een Racing League te starten?

• Aartstyle
Ik speel op de pc. Zou het ook wel leuk vinden om zo nu en dan met wat tweakers coureurs een race te doen.

• ChaosChameleon
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-07 15:43
Prev schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:57:
[...]
Zijn er spelers op de Xbox One die ook interesse hebben om onder de tweakers een Racing League te starten?
Ik heb je een paar maanden geleden toegevoegd, maar we hebben nog niet samen gespeeld :/.
Lijkt me leuk om met een league mee te doen, en dan worden we 'verplicht' om met elkaar te racen :).

Misschien dat @Denn666 en Vlierik ook mee willen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Aartstyle schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:10:
Ik speel op de pc. Zou het ook wel leuk vinden om zo nu en dan met wat tweakers coureurs een race te doen.
Stuur maar een DM met je steam profiel. Ik race meestal op vrijdag en zondag avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Same, mij mag je ook benaderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prev
ChaosChameleon schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:54:
[...]

Ik heb je een paar maanden geleden toegevoegd, maar we hebben nog niet samen gespeeld :/.
Lijkt me leuk om met een league mee te doen, en dan worden we 'verplicht' om met elkaar te racen :).

Misschien dat @Denn666 en Vlierik ook mee willen doen?
Yes dat klopt mijn fout - ga er nog is naar kijken.
League racing heeft voordelen en nadelen natuurlijk. Het feit dat je misschien met een mannetje 6-12 zou kunnen racen op gezette tijden lijkt mij wel tof en dus een voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:15
Mensen mogen mij ook op steam toevoegen (Bartske). Al ben ik niet zo heel goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Bartske schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:53:
Mensen mogen mij ook op steam toevoegen (Bartske). Al ben ik niet zo heel goed :+
Niet kunnen vinden, tegenwoordig heb je overigens ook een friend code: 22397100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intr3pid
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-11-2024
PC spelers mogen mij ook wel toevoegen op Steam: 10831483

Ben altijd wel in voor een leuke pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn666
  • Laatst online: 17-06-2024
@Prev @ChaosChameleon

Heb de laatste tijd ook geen energie in F1 gestopt, was meer bezig met andere games.

League racen word voor mij niks, kan geen vaste dagen spelen, had wel leuk gevonden, misschien in de toekomst voor mij.

Ik zou vanavond wel kunnen racen als jullie ook de mogelijkheid hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosChameleon
Denn666 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 08:00:
League racen word voor mij niks, kan geen vaste dagen spelen, had wel leuk gevonden, misschien in de toekomst voor mij.
Ah helaas
Ik zou vanavond wel kunnen racen als jullie ook de mogelijkheid hebben?
Ik kan vanavond ook dus dat is prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prev
ChaosChameleon schreef op woensdag 4 december 2019 @ 10:09:
[...]

Ah helaas

[...]

Ik kan vanavond ook dus dat is prima
Ik kan ook vanavond. Wat komt jullie uit qua tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn666
  • Laatst online: 17-06-2024
@Prev @ChaosChameleon Ik ben er tussen 20:00 en 20:30 uur .

[ Voor 3% gewijzigd door Denn666 op 04-12-2019 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosChameleon
Ja ik kan ook vanaf een uur of 8
@Prev @Denn666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
  • Laatst online: 20:59
Bartske schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:53:
Ho ho, niemand is zo slecht als ik, ik blijf maar tijd laten liggen in de bochten. Die @sdk1985 speelt met mij zal ik maar zeggen. :9 Maar ik blijf het wel leuk vinden voor een paar races. Zou er niet de hele avond zoet mee wezen met racen, misschien vandaar dat ik niet beter word zoals ik nu ben. Vooral niet als schade aanstaat haha

Twtich: Highf33d Steam: Highfeed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Nieuwe hot-fix: https://steamcommunity.co...etail/1707357256141891602
Hey all,

Version 1.18.1 is out on PC – please find the notes for this hotfix right here:

GENERAL - addressed a crash with specific graphics cards

We are continuing to track down and fix more bugs and we’ll have more information about any further patches soon - if you notice anything about these notes that aren't right, or you think don't work as they should, please let us know in our discussion thread right here on Steam.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlHungus
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 10-06 07:33

KarlHungus

I fix the cable.

Om de een of andere reden kom ik altijd in Spectator Mode terecht, ondanks dat er genoeg plek is in de lobby.

Iemand suggesties?

My name is Karl. Ich bin expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-07 00:24
Pyr0_ schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 14:01:
Het gaat er denk ik meer om dat er in het spel echt een serieuze hobbel zit zo ongeveer ter hoogte v.d. lijn op ong 0:04s, als je daar niet rekening mee houd dan ga je er gewoon af. Zonder die hobbel zou je em (natuurlijk geleidelijk) al veel eerder kunnen vloeren daar. Maar door de hobbel hou je 60-70% gas ofzo totdat je er overheen bent en dan pas kun je plankgas.
Yep hier ook. Vind het persoonlijk een k*t circuit met die hobbel. 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordyktm
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-07 12:17

jordyktm

Catch me if you can.

Hi,

Voor de gene die het tof vinden om een PC league te rijden op vrijdag of zondag avond neem eens een kijkje in de discord channel van RaceStars. https://discord.gg/CCmURu3

Een leuke league met actieve, enthousiaste rijders. :)

- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Wat een verrassing! Vrij grote update: https://steamcommunity.co...etail/1709614868021090585
Patch 1.20 is now live on PC. You can find the notes for this patch below:

General
  • Safety car deployment frequency has been adjusted so that it is more likely to come out within race sessions.
  • Addressed an issue where the Logitech G29 rotary dial could not be assigned in a clockwise direction
  • Further stability fixes
Leagues
  • Users can now save between sessions in private leagues.
  • Users can now add reserves in private leagues.
Career
  • Addressed an issue where progress would not be saved in Practice 1 in Australia of a new career.
  • Addressed an issue where a selected team-mate would change if the user exited the game before completing Practice 1 in Australia of a new career
  • Addressed an issue where DNFs would incorrectly show with the fastest lap indicator in the season results tab
  • Addressed an issue where Butler and Weber would appear after skipping the F2 Feeder Series if the user quit in Practice 1 of Australia
  • User will now be warned before purchasing upgrades towards the end of a season if the department has experienced a regulation change
Multiplayer
  • Addressed an issue where the camera selection would not save if selected in a multiplayer session
Spectator
  • User can now enable the track map for the session they are spectating
Events
  • Users can now manually navigate through the weekly event prizes
Want to read more about the league improvements and functionality, as well as the Safety Car updates? You can find out more in our deep dives on our forums right here

Thanks!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Gister een race gereden in Carreer mode waar ik 3e ben geworden, iemand onbedoeld de baan af heb gereden oeps :o .. Ik had moeten kijken toen ik de bocht uitkwam maar de focus was iets te hoog en had niet door dat er iemand mij probeerde in te halen, hield mijn eigen lijn aan en drukte hem onbedoeld van de baan 8)7.

Tot mijn grote verbazing kreeg ik alleen maar een waarschuwing voor het incident, ik rij trouwens voor Mclaren.
Torro Rosso en Alfa Romeo zijn de koplopers bij R&D , die steken 20% boven de rest uit op het tabel.
Zal vanavond wel even een foto uploaden.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Weer een nieuwe update!
Patch 1.21 is now out on PC, and you can find the notes for this patch right here!
General
  • When ‘Repair Wing Damage’ is set to ‘Yes’ on the MFD, the pit crew will now change the front wing regardless of how much physical damage it has taken
Leagues
  • Addressed an issue where users would get stuck between qualifying sessions if full qualifying and saving between sessions was enabled.
Spectator
  • Addressed an issue where users could see drivers on incorrect tyres after a pit stop
  • The spectated car will no longer appear ghosted in one-shot qualifying
Time Trial
  • F2 car leaderboards will now show which era car has been used (2018 or 2019)

Thanks!
https://steamcommunity.co...etail/1706238420882917775

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Deze patches zijn niet alleen voor pc, op hun officiële site staat dat ze voor alle platformen zijn :) :) .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

G_Dragon schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:37:
[...]

Deze patches zijn niet alleen voor pc, op hun officiële site staat dat ze voor alle platformen zijn :) :) .
Nice, maar waar zeg ik het tegenovergestelde dan? 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:45:
[...]

Nice, maar waar zeg ik het tegenovergestelde dan? 🤔
Niet dat het een erg groot ding is :), maar hier stond het.
Als sommige wel echt denken dat dit alleen voor PC is dan kan er verwarring ontstaan :P .

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/wdHd5tc/Patchnotes.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

G_Dragon schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 12:43:
[...]

Niet dat het een erg groot ding is :), maar hier stond het.
Als sommige wel echt denken dat dit alleen voor PC is dan kan er verwarring ontstaan :P .

[Afbeelding]
Dat komt omdat Steam een pc-platform is en ik het daar vandaan heb gekopieerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 12:50:
[...]

Dat komt omdat Steam een pc-platform is en ik het daar vandaan heb gekopieerd.
Ik had hem al door :), verder geen grote ramp.
Maar wou verwarring voorkomen :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Na een moeilijk begin van het 4e seizoen kom ik eindelijk weer terug op in het klassement, momenteel sta ik 3e en heeft Webber zijn 1ste plek verloren aan Leclerc, Het verschil tussen de nummer 1,2 en 3 is momenteel maar 6 punten. De laatste drie races waren een grote strijd om de eerste plek te bemachtigen.

Zoals je hier in de foto ziet zijn Haas, Alfa Romeo en Torro Rosso erg ver doorontwikkeld op de rest.
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/WNrNWcW/F1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Ik ben stiekem overgestapt naar Forza Horizon maar nu het f1 seizoen weer voor de deur staat begint het toch wel weer te kriebelen...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aartstyle
Weer een update. O.a. met visuele speedtrap tijdens de practice sessions.

Ze blijven wel lang updaten dit jaar. Dit doet mij tevens vermoeden dat f1 2020 later komt dan de 2019 en/of wellicht wel als DLC. Aangezien ze de studio van PCcars hebben overgenomen en de nieuwe generatie spelcomputers eraan komt dat ze in 2021 met een compleet vernieuwde graphics engine komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Zal voor een F1 game lastig worden wanneer de eerste race(s) straks niet door gaan. McLaren gaat in ieder geval al niet mee doen. Gezien de huidige ontwikkeling is het maar de vraag of zandvoort door gaat. Vergeet niet dat het in China 3 maanden heeft geduurd voor de situatie onder controle was en ze daar heel wat verder zijn gegaan dan hier (tot nu toe).

Link met de game is dat het mij lastig lijkt de teams de juiste handling en performance te geven zo lang er niet of nauwelijks is geraced in het 2020 seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Update: Melbourne, Bahrein en Vietnam nu afgelast. Zandvoort nog onduidelijk (ik verwacht dat die ook wordt afgelast gezien de beperkte maatregelen hier). Lijkt me zeer problematisch voor codemasters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:38
sdk1985 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 14:14:
Update: Melbourne, Bahrein en Vietnam nu afgelast. Zandvoort nog onduidelijk (ik verwacht dat die ook wordt afgelast gezien de beperkte maatregelen hier). Lijkt me zeer problematisch voor codemasters.
Er is al sprake tot eind mei = Azerbeidzjan 1ste GP!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rb88
sdk1985 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 14:14:
Persoonlijk denk ik dat codemasters het makkelijk heeft. Nieuwe liveries zijn bekend. Banen zijn bekend.
Het enige wat ze nog moeten doen en dat is wat ze altijd doen een performace update patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Rb88 schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 14:38:
[...]

Persoonlijk denk ik dat codemasters het makkelijk heeft. Nieuwe liveries zijn bekend. Banen zijn bekend.
Het enige wat ze nog moeten doen en dat is wat ze altijd doen een performace update patch.
Niemand heeft op zandvoort gereden met data collectie, hoe ga je die in de game stoppen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rb88
Hoe ze dat nu ook doen? Met simulaties...

Ze gebruiken geen laser scanned tracks maar bouwen ze zelf. Icm de performance van de auto's van afgelopen jaar weten we hoe snel ze daar rond kunnen gaan. Ook is er bekend aan de hand van de testdata waar de huidige auto's ongeveer toe in staat zijn.

Ik zie geen problemen voor Codemasters.. De grote vraag is wat gaan ze doen. Krijgen we een game die aansluit op de werkelijkheid van dit jaar? Zoals ze het altijd doen volgens de licentie.
Dus misschien krijgen we wel F1 2020 zonder de gecancelde grand prixs? Dat zou het alleen nog maar makkelijker maken voor Codemasters.

Ik zou me hier absoluut geen zorgen om maken in de huidige tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:18

Raimond613

Simracer

Volgens PC Gamer is F1 2019 nu via Steam gratis te spelen tot 18 maart:

https://www.pcgamer.com/f1-2019-is-free-to-play-on-steam

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:47
F1 proberen te spelen, maar na 3 bochten crashed de game. Is dit een bekende ''bug''? Kreeg geen error ofzo te zien.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rb88
CryptoNL schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 15:35:
F1 proberen te spelen, maar na 3 bochten crashed de game. Is dit een bekende ''bug''? Kreeg geen error ofzo te zien.
Iets meer context zou prettig zijn.
Welk platform?
Is t op alle banen of een specifieke baan?
Wat zijn de omstandigheden?
Enz...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CryptoNL
Rb88 schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 16:42:
[...]

Iets meer context zou prettig zijn.
Welk platform?
Is t op alle banen of een specifieke baan?
Wat zijn de omstandigheden?
Enz...
Ow sorry pc, maar het was directx12 schijnbaar een veel voorkomend probleem.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:38
Nu met de steam free days heb ik F1 2019 geïnstalleerd en het lijkt wederom een verbetering te zijn tov F1 2018.

Voor 14€ is dit geen miskoop lijkt mij.

Ik heb de ene crash en vastloper na de andere, tot ik gisteren avond ingame mijn refreshrate van de monitor op max 60Hz zette.
Sindsdien heb ik eindelijk meer dan 1 ronde kunnen rijden.
Maar nu vroeg ik mij af omdat mijn monitor tot 200Hz kan gaan en ik gemakkelijk +144 FPS kan halen, hoe ik nu van die max 60Hz af kan graken zonder dat mijn game crashed?

DX 11 of 12
steam overlay
geforce overay
shader cache
enz allemaal al geprobeerd maar niets helpt.

[ Voor 122% gewijzigd door Astratuner op 16-03-2020 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Alternatief voor de race van Austrialie in f1 2019 met o.a. Lando Norris en Stoffel
CryptoNL schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 15:35:
Heb de game 167 uur gespeeld op dx12 zonder noemenswaardige problemen. Zo uit mijn hoofd zijn er wat issue met Ryzen en een bepaalde audio setting?

[ Voor 50% gewijzigd door sdk1985 op 18-03-2020 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:22
Zijn hier nog mensen die op de PC racen? Ik en een maat willen graag met meer mensen rijden maar willen niet direct aan een onbekende League meedoen en onze andere gamevrienden willen er niet aan, dus we zijn (in eerste instantie) op zoek naar een klein aantal individuen om mee te racen.

Wij rijden op zich graag serieus en hechten wel veel waarde aan clean rijden en helpen elkaar sneller rijden waar mogelijk. We rijden meestal op een AI difficulty van ~70. Qua pure rondetijden is dit wel onder ons niveau maar we hebben graag perspectief om nog in de punten te rijden wanneer een van ons achterstevoren staat, wat nog weleens voorkomt.

Als er iemand is die zich hierin kan vinden en graag eens mee wil rijden, laat het me als reactie of in dm maar weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Laatst online: 22:25
F1 2019 voor ps4 en xbox gratis 30 dagen,volledige game.

Is pas vanaf morgen.

[ Voor 17% gewijzigd door Amaze86 op 21-03-2020 20:17 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Recrush schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 17:06:
Zijn hier nog mensen die op de PC racen? Ik en een maat willen graag met meer mensen rijden maar willen niet direct aan een onbekende League meedoen en onze andere gamevrienden willen er niet aan, dus we zijn (in eerste instantie) op zoek naar een klein aantal individuen om mee te racen.

Wij rijden op zich graag serieus en hechten wel veel waarde aan clean rijden en helpen elkaar sneller rijden waar mogelijk. We rijden meestal op een AI difficulty van ~70. Qua pure rondetijden is dit wel onder ons niveau maar we hebben graag perspectief om nog in de punten te rijden wanneer een van ons achterstevoren staat, wat nog weleens voorkomt.

Als er iemand is die zich hierin kan vinden en graag eens mee wil rijden, laat het me als reactie of in dm maar weten :)
Ik ben wel in. Race al een paar jaar op elite difficulty (geen assists, etc etc) met stuur. Je kan mij op Discord toevoegen: AnonymousWP#8035

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-06 13:49
Amaze86 schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 15:09:
F1 2019 voor ps4 en xbox gratis 30 dagen,volledige game.

Is pas vanaf morgen.
Kan je iets specifieker zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rb88
Kapot schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 23:48:
[...]

Even een Google gedaan
Het lijkt erop dat de demo de komende 30 dagen de volledige game is.

https://www.hotukdeals.co...-1-month-for-free-3425599

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Laatst online: 22:25
Kapot schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 23:48:
[...]

Demo downloaden en je hebt de volledige game...rond 22.00-22.30 vanavond.

[ Voor 6% gewijzigd door Amaze86 op 22-03-2020 15:15 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-06 13:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 16:16:
[...]

Ik ben wel in. Race al een paar jaar op elite difficulty (geen assists, etc etc) met stuur. Je kan mij op Discord toevoegen: AnonymousWP#8035
Nice! Ik zal je toevoegen. Ben zelf wel bijna altijd op Teamspeak in plaats van Discord dus mochten we elkaar daar niet direct treffen kun je me ook adden op Steam: Joomadbro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madhouse1979
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-04 19:07

Count me in! Ik rij op het zelfde niveau. Bijna alle assists uit, enkel TC op medium en pit assists aan.

Mijn Steam: SimRaceBlogNL

Hebben jullie al een league?

www.simraceblog.nl - Over 5 Years of Simracing News & Reviews!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
Ik wil ook wel een keer meedoen. Mijn steam naam: Superaart.

Rij met stuur, alle assists uit behalve ideale lijn (corners only) en eventueel in league racing de pit assists.

Overigens heeft codemasters een hele slechte beurt gemaakt gisteren bij de Bahrein virtuele grand prix. Hierbij een filmpje van Lando Norris die meedoet aan het spel en Max belt tussen kwalificatie en race in :)

YouTube: Lando Norris calls Max Verstappen, Carlos Sainz, George Russell, Ant...

Hilarisch

[ Voor 57% gewijzigd door Aartstyle op 23-03-2020 10:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recrush
Madhouse1979 schreef op zondag 22 maart 2020 @ 21:54:
[...]

Count me in! Ik rij op het zelfde niveau. Bijna alle assists uit, enkel TC op medium en pit assists aan.

Mijn Steam: SimRaceBlogNL

Hebben jullie al een league?
We hebben een League met 2 man, maar al een tijd geen race gedaan. Grote kans dat we gewoon een nieuwe gaan starten als er wat mensen blijven plakken!
Aartstyle schreef op maandag 23 maart 2020 @ 08:41:
Ik wil ook wel een keer meedoen. Mijn steam naam: Superaart.

Rij met stuur, alle assists uit behalve ideale lijn (corners only) en eventueel in league racing de pit assists.

Overigens heeft codemasters een hele slechte beurt gemaakt gisteren bij de Bahrein virtuele grand prix. Hierbij een filmpje van Lando Norris die meedoet aan het spel en Max belt tussen kwalificatie en race in :)

YouTube: Lando Norris calls Max Verstappen, Carlos Sainz, George Russell, Ant...

Hilarisch
Gisteravond live gekeken, vond het een prachtig contrast om Lando zo te zien ouwehoeren terwijl er 4 man serieus zitten te casten. Go #landobot :D

Ik voeg jullie beiden toe! Leuk dat er toch wat animo is *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madhouse1979
Recrush schreef op maandag 23 maart 2020 @ 15:39:
We hebben een League met 2 man, maar al een tijd geen race gedaan. Grote kans dat we gewoon een nieuwe gaan starten als er wat mensen blijven plakken!
Als iedereen die mee wil doen in de PC league mij wil toevoegen op Steam en daar even aangeeft dat hij/zij mee wil doen. Ik maak dan een groepchat en dan bespreken we daar de regels etc. wel en de dagen dat we kunnen. Ik kan evt. de league wel maken en promoten op Instagram en mijn website.

Steam: https://steamcommunity.com/id/simraceblognl

[ Voor 4% gewijzigd door Madhouse1979 op 23-03-2020 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-07 09:55

Doe graag een keer mee. Zit ongeveer op hetzelfde niveau met F1 2019. Heb alleen niet echt vaste tijden waarop ik beschikbaar ben dus een league is voor mij lastig of het moet net goed uitvallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Madhouse1979
Ik heb een chat op Steam gemaakt: F1 2019 PC League

Link: https://s.team/chat/AVIHoq9L

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recrush
Rudolf schreef op maandag 23 maart 2020 @ 16:03:
[...]

Doe graag een keer mee. Zit ongeveer op hetzelfde niveau met F1 2019. Heb alleen niet echt vaste tijden waarop ik beschikbaar ben dus een league is voor mij lastig of het moet net goed uitvallen.
Voeg mij maar toe op steam! IGN: Joomadbro (zelfde profile pic als hier).

Ik en m'n maat zijn in eerste instantie niet op zoek naar het starten van een league maar gewoon mensen om wat races mee te rijden wanneer het uitkomt, dus het gebrek aan vaste tijden is voor ons geen probleem! Gewoon lekker racen zonder verplichtingen :)

Ondanks het initiatief van Madhouse1979 om een league te starten zullen ik en m'n maat ons hier op dit moment dus niet bij aansluiten, dat is simpelweg niet de behoefte die wij op dit moment hebben en was niet mijn persoonlijke intentie bij mijn oproep. We zijn echt op zoek naar mensen die zich bij ons willen aansluiten om casual te racen, mocht dat op langere termijn gezellig en uitdagend zijn zien we wel weer verder *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madhouse1979
Recrush schreef op maandag 23 maart 2020 @ 17:55:
[...]
Ondanks het initiatief van Madhouse1979 om een league te starten zullen ik en m'n maat ons hier op dit moment dus niet bij aansluiten, dat is simpelweg niet de behoefte die wij op dit moment hebben en was niet mijn persoonlijke intentie bij mijn oproep. We zijn echt op zoek naar mensen die zich bij ons willen aansluiten om casual te racen, mocht dat op langere termijn gezellig en uitdagend zijn zien we wel weer verder *O*
Voor mij is casual racen ook prima hoor! Vind beiden opties prima en sluit graag aan wanneer iemand kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-07 12:26
wie raced er met T150 RS PRO en pc ? Goede combinatie? revieuws zijn over het algemeen ook goed, maar hoor graag ook van mijn mede tweakers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rb88
joppe113 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 16:06:
wie raced er met T150 RS PRO en pc ? Goede combinatie? revieuws zijn over het algemeen ook goed, maar hoor graag ook van mijn mede tweakers...
Absoluut een prima stuur.
Iedereen z'n portemonnee is anders.
Instapmodellen zijn toch al snel deze en de Logitech g29.

Ik heb de Logitech nooit gehad maar ik vond deze thrustmaster een prima stuur om mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
Ik rij met de t150 RS Pro. Is idd prima. Ben wel aan het kijken naar een betere setup. Wie heeft er tips? Zou ik ook alleen het stuur+base kunnen vervangen en de t3pa pedalen houden? Wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rb88
Aartstyle schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 10:22:
Ik rij met de t150 RS Pro. Is idd prima. Ben wel aan het kijken naar een betere setup. Wie heeft er tips? Zou ik ook alleen het stuur+base kunnen vervangen en de t3pa pedalen houden? Wat raden jullie aan?
Ik zou juist eerst de pedalen vervangen. Maar dat is mijn persoonlijke mening ;)
Ik weet natuurlijk ook niet wat je upgrade budget is...

Loadcell pedalen zorgen voor veel meer consitentie in het remmen. Wat voor mij veel plezier gaf.

Maar voor dit soort dingen hebben we een race sturen topic O-)

[ Voor 11% gewijzigd door Rb88 op 26-03-2020 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-07 12:26
Heb hem intussen binnen, maar vind het heel lastig om de instellingen goed te zetten voor het stuur, kan je me ook een screen shot sturen hoe jij die hebt staan? Dan heb ik een begin punt zeg maar....
Rb88 schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 22:42:
[...]

Absoluut een prima stuur.
Iedereen z'n portemonnee is anders.
Instapmodellen zijn toch al snel deze en de Logitech g29.

Ik heb de Logitech nooit gehad maar ik vond deze thrustmaster een prima stuur om mee te beginnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Madhouse1979
We hebben met een aantal personen een GoT F1 2019 PC League bedacht, mocht je mee willen doen dan ben je van harte welkom.

Tijden etc. worden gecommuniceerd in Discord announcements channel.

Vanavond om 19:30u de eerste race: GP Australia

Discord: https://discord.gg/BXT3dX
F1 2019 League code: CM#_QXQJMP

Regels GoT F1 2019 League:
- Kwalificatie: 18 minuten
- Raceafstand: 25%
- AI 65%
- F1 2019 Auto's
- Equal performance
- Manual Race starts
- Brake assists: Off
- Anti-lock: On
- Traction Control: Medium
- ERS: Auto

[ Voor 12% gewijzigd door Madhouse1979 op 28-03-2020 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 21:15
Leuk, ik ben er bij vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madhouse1979
Het was een succes!

Morgen weer om 19:30u de GP van Canada 🇨🇦

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:05
Ben nu 4 races onderweg in career mode, speel full Quali en merk dat er een behoorlijk irritant probleem in F1 2019 zit.

Elke keer (echt elke keer) als ik een snelle ronde in duik komt er een auto uit de pit die mij behoorlijk gaat hinderen in mijn snelle ronde.

Lijkt wel of dat er standaard een auto in de pit spawnt zodra je over start/finish gaat

[ Voor 14% gewijzigd door schumi1986 op 28-03-2020 22:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rb88
schumi1986 schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 22:21:
Ben nu 4 races onderweg in career mode, speel full Quali en merk dat er een behoorlijk irritant probleem in F1 2019 zit.

Elke keer (echt elke keer) als ik een snelle ronde in duik komt er een auto uit de pit die mij behoorlijk gaat hinderen in mijn snelle ronde.

Lijkt wel of dat er standaard een auto in de pit spawnt zodra je over start/finish gaat
Het is inderdaad vervelend.
Oplossingen?
- ga naar buiten als iedereen dat doet. Dan zit je niet out of sync waardoor dit fenomeen veel minder voorkomt.
- zet je minimap op het volledige circuit. Als je de laatste sector in komt kan je zien of mensen de pits straat verlaten. En even rustiger rijden.
- breek je ronde gelijk af ers uit en benzine op lean en probeer het de ronde daarop nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
doe eens niet

[ Voor 87% gewijzigd door BM op 29-03-2020 18:55 ]

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Offtopic. Er is een Corona themaforum, dit topic is alleen voor de game.

[ Voor 82% gewijzigd door Geronimous op 29-03-2020 23:20 ]

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sdk1985
schumi1986 schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 22:21:

Auto's staan netjes in de garage en je kunt zien wie er naar buiten gaat door je map op full lap te zetten in plaats van alleen vlak voor je (gekleurde bolletje). Net als in het echt is timing onderdeel van het spelletje. Je bijvoorbeeld een snelle ronde afblazen wanneer je van te voren ziet dat het mis gaat en dan snel naar lean fuel mix schakelen of even wachten met naar buiten gaan tot het rustig is op de baan (ipv direct naar buiten bij de start). Houdt verder rekening met banden slijtage, de snelste ronde zet je neer op gloed nieuwe rode banden. Na een ronde of 4-5 ben je meteen 0.5 seconde trager.

edit: @Rb88 zegt het eigenlijk al :o

[ Voor 7% gewijzigd door sdk1985 op 30-03-2020 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1313580

Iemand anders ook geen Trophie gehad na weekly event (xbox)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1140925

Hallo, ik heb een trustmaster t150 en geüpdatet naar firmware 11.
Nu kan ik in game gas geven echter auto valt gewoon stil... Ik geef dus geen gas terwijl gaspedaal wel. Aangeeft dat ik vol gas heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1140925

Datzelfde probleem heb ik ook. In asseto en andere race games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madhouse1979
Voor de liefhebbers, wij gaan een [PC] F1 2019 GoT Racing League starten.

[ Voor 19% gewijzigd door Madhouse1979 op 10-04-2020 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Tijd voor een nieuw topic:

The first trailer for F1 2020 is here 😍

🌟 New circuits added
🔧 Become the 11th team on the grid

🎮 Race two-player split screen

🗓 Drops July 10 2020

#F1