Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://cdn.psx-sense.nl/wp-content/uploads/2019/04/f1-2019.jpg
Ontwikkelaar: Codemasters Birmingham
Platforms: PC, Xbox One & Playstation 4
Release-datum: 28 Juni 2019

De game van Codemasters verschijnt dit jaar al op 28 juni, dik twee maanden eerder dan we gewend zijn. De ontwikkelaar is dan ook al twee jaar bezig met deze game, dus dat belooft wat. Het verklaart ook waarom er zo weinig vernieuwende onderdelen in F1 2018 zaten, maar dat terzijde. Dat gaat Codemasters dit jaar helemaal goed maken

Afbeeldingslocatie: https://cdn.psx-sense.nl/wp-content/uploads/2019/04/Knipsel-178-580x214.jpg

Formule 2 Kampioenschap:

In het huidige seizoen zien we drie rookies die vanuit de Formule 2 zijn doorgestroomd naar de Formule 1. Het betreft hier George Russel, Lando Norris en Alexander Albon, het Formule 2 kampioenschap vormt dus een belangrijk onderdeel in de carrière van veel coureurs.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.psx-sense.nl/wp-content/uploads/2019/04/F2-2019-580x326.jpg

Vanaf de release van F1 2019 zal het Formule 2 kampioenschap van 2018 in z’n geheel beschikbaar zijn, na de release zal Codemasters het 2019 seizoen aan de game gaan toevoegen. Dit kampioenschap stelt je in staat om het tegen de rookies van het huidige seizoen op te nemen en gezamenlijk door te stromen naar de Formule 1 nu.

Hoe het Formule 2 kampioenschap precies in het Formule 1 kampioenschap geïntegreerd zal worden is nog wat onduidelijk, maar Codemasters zal hier binnen een paar weken meer over bekendmaken. In de tussentijd hebben ze alvast wat screenshots vrijgegeven van de Formule 2.

Wanneer er meer info bekend is word dit topic geupdated, Mede-acteurs zijn welkom.

[ Voor 49% gewijzigd door G_Dragon op 03-05-2019 11:41 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:10
G_Dragon schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 11:53:
dik twee maanden eerder dan we gewend zijn.
Nou, dat belooft wat. Vorige versie was ook niet bepaald bugvrij. Wel fijn dat we wat meer van het seizoen kunnen meedoen.
De ontwikkelaar is dan ook al twee jaar bezig met deze game, dus dat belooft wat.
Iedere AAA game is minimaal twee jaar in ontwikkeling. Dit is marketingpraat.
Het verklaart ook waarom er zo weinig vernieuwende onderdelen in F1 2018 zaten
Ik snap niet wat de aanleiding gaf tot deze opvatting. Deze titels zijn gewoon parallel in ontwikkeling geweest. Jij suggereert dat 2018 heeft geleden onder de ontwikkeling van 2019, maar dat had helemaal niet gehoeven.
Dat gaat Codemasters dit jaar helemaal goed maken
Laten we het hopen, maar ik zou niet weten waarom je dat zo stellig stelt. Hype? Dat ene F2 shot? Het blijft een marketingvideo en die zitten vaak vol nog te breken beloften. Eerst zien, dan geloven.

Ik hoop op een F2 career, maar dat vind ik niet erg logisch voor een F1 titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-06 23:01
Bedankt voor de nuance SlaadjeBla, ze mogen nu eens met iets nieuws op de proppen komen. Dit is nu eigenlijk al 2-3 jaar flink cashen. Tuurlijk, elke game verbeterd, maar de game is vanaf 2016 behoorlijk identiek. Een beetje het Fifa verhaal, maar dan met nóg minder moeite (nu hoef je maar 20 rijders aan te passen in plaats van duizenden voetballers :+ ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukiq
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-08-2021
"Wanneer er meer info bekend is word dit topic geupdated, Mede-acteurs zijn welkom."

Mede acteurs?

hihi! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Super gaaf dat je kan beginnen in de Formule 2 en kan doorstromen naar de Formule 1 8)
Pukiq schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 22:15:
"Wanneer er meer info bekend is word dit topic geupdated, Mede-acteurs zijn welkom."

Mede acteurs?

hihi! :)
Wilt u samen dit topic doen? dan voeg ik u namelijk toe :)

[ Voor 62% gewijzigd door G_Dragon op 26-04-2019 15:04 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-06 16:25
G_Dragon schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:03:

[...]

Wilt u samen dit topic doen? dan voeg ik u namelijk toe :)
Lees zijn post nog eens heel goed door ;)

Ondanks dat er nog weinig bekend is over het spel toch een aantal weken geleden al voor €50 gepreorderd. Mocht er in de career modus weer weinig verandering zitten kan ik hem altijd nog cancelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Tim01 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 16:07:
[...]

Lees zijn post nog eens heel goed door ;)

Ondanks dat er nog weinig bekend is over het spel toch een aantal weken geleden al voor €50 gepreorderd. Mocht er in de career modus weer weinig verandering zitten kan ik hem altijd nog cancelen
Gedaan en hij vraagt naar mede-acteurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-06 16:25
Wat zijn mede-acteurs? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-06 13:59
Ze zouden bij Codemasters een game moeten maken waarbij je in 2010 (of later voor spelers die niet 10 jaar terug willen beginnen) kan instappen en dan door alle jaren heen. Ze hebben immers de licentie voor die jaren en de game engine is ook nagenoeg hetzelfde.
Dan maak je alles mee. Rijderswissels, regelmentswijzigingen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:37

Pykow

Angelo OTR

Ik hou ervan dat je F1 ook simpel kan spelen als minder goede autokenner.
De races zijn leuk, maar banden, fuel,energy op pijl houden is voor mij te lastig.

Gelukkig kan je niveau lager zetten en daardoor minder druk te hoeven maken over het verbruik.

Ik wil gewoon racen en als ik beter wordt het niveau aanpassen.

Zou leuk zijn als je als F2 coureur naar F1 kan doorstromen. Ook zou het leuk zijn dat er een live modus is.
Bijvoorbeeld dat je op dezelfde positie begint dan in de echte wereld.
Fifa had/heeft dat namelijk ook.
Als team slecht speelt in de echte wereld. Dan worden de stats ook slechter in de gamemode aftrap

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online
Ik mis de random failures in grandprix mode. Het is toch een stuk spannender als je auto ook nog kapot kan gaan wanneer je op kop ligt. Ook zou ik in grandprix mode eens vanuit het achterveld willen starten in een red bull zonder dat ik de kwalificatie doe.

Maar eigenlijk mis ik het hele grandprix 4/3/2/1gevoel van vroeger. Een spel dat zijn tijd ver vooruit was en afgezien van de carriere modus, graphics en geen online modus was dat spel de beste f1 game ooit.

Overigens rij ik nog steeds met een afgestofte logitich Momo. Zou dat qua snelheid veel uitmaken als ik nu bijvoorbeeld met een normale Thrustmaster t150 of logitech g29 ga rijden? Kom nu tot niveau 95 ongeveer, maar sneller lukt echt niet. In de league races zijn er gasten die rijden nog 2 a 3 seconden harder in kwalificatie/race. Zou niet weten waar ik dat verschil vandaan moet halen, maar het valt mij wel op dat mijn bandenslijtage erg laag is. Wellicht kan ik toch niet scherp genoeg insturen ofzo?

[ Voor 6% gewijzigd door Aartstyle op 29-04-2019 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-06 12:48
Volgens mij is gisteren het Preview event geweest. Dus ik verwacht eigenlijk de eerste previews vandaag of morgen wel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-06 13:49
Er is wat gameplay verschenen. Qua geluid en graphics lijk het er een stuk op vooruit te zijn gegaan.
Hier zit ook nog een stukje 2018 > 2019 vergelijking in : https://www.youtube.com/watch?v=s8Bi-Ma9A-A

Ik gok dat de verbeterde belichting er voor zorgt dat het er een stuk natuurlijker uit ziet.

XBL: Plank268

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-06 14:35

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Vind het er erg mooi uitzien. Ga deze game wel halen denk! Alleen ben nog niet echt in race scène. Speel laatste tijd alleen shooters..

Zal m’n t300 weer is opstellen voor F1 2019

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:24

Oxigeon

En zo is dat!

Ik speelde alle f1 games op de ps4 tot nog toe met een controller aangezien ik in de woonkamer geen playseat willen hebben staan en ik het liefst gewoon onder in de woonkamer game.

Echter is het vrijwel niet mogelijk om met een controller het banden management etc te doen in de practise. Hopelijk hebben ze hier wat aan veranderd in de 2019 editie. Dat het met een controller makkelijker wordt

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Heel goed om te lezen dat dit spel 2 maanden eerder uitgebracht wordt, want het seizoen is al ver onderweg als het uitkomt.

Ook mooi dat de Formule 2 eraan toegevoegd wordt.

Ik hoop dat het rijden zelf weer een stapje realistischer wordt.

Het komt bij mij zo over dat ze deze serie (dit spel) beter in de (race / sim) markt willen zetten.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:11
Zojuist besteld! De default Anniversary edition dan....Had nooit echt iets met F1, maar dit seizoen helemaal het virus te pakken. Bij een vriend F1 2016 en F1 2018 gespeeld, en echt onwijs tof!

Op de PS4, dus begin even met de DualShock, maar wellicht dat ik wel een Logitech G29 of een ThrustMaster stuurtje haal. :) Nog een maandje geduld!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:33
Iemand nog vragen over de game? Mag vanmiddag previewen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Nu online
nee ik speel de beta al van f1 2019 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastForwardNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 30-06 12:31
Boinkie schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:27:
Iemand nog vragen over de game? Mag vanmiddag previewen :)
Heb je F1 2018 ook gespeeld? Ik ben benieuwd of de, op het oog, weinig veranderingen een aankoop rechtvaardigen als je 2018 ook al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:33
Ja, qua F1 gedeelte niet echt denk ik. De Formule 2 heb ik mij wel kostelijk mee vermaakt moet ik bekennen! Het ziet er allemaal weer wat gelikter uit. Maar qua beleving is er niet veel anders dan 2018 in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Boinkie schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 21:56:
Ja, qua F1 gedeelte niet echt denk ik. De Formule 2 heb ik mij wel kostelijk mee vermaakt moet ik bekennen! Het ziet er allemaal weer wat gelikter uit. Maar qua beleving is er niet veel anders dan 2018 in mijn ogen.
Wat kan ik mij voorstellen bij Formule 2 in carrière modus? Als je het goed doet kan je gevraagd worden voor F1? Of blijf je gewoon je carrière aanhouden in F2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
RR21 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 14:57:
[...]

Wat kan ik mij voorstellen bij Formule 2 in carrière modus? Als je het goed doet kan je gevraagd worden voor F1? Of blijf je gewoon je carrière aanhouden in F2?
Iemand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:17
Je kies een F2 team en dan doe je 3 of 4 races in de F2 en aan de hand van welke F2 team je heb gekozen en hoe je het gedaan heb in de races krijg je een contract voorgeschoteld van een F1 team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ziet er weer hetzelfde uit als afgelopen 7 jaar, tijd voor nieuwe engine/graphics.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-06 19:53
Jackson6 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 08:20:
Ziet er weer hetzelfde uit als afgelopen 7 jaar, tijd voor nieuwe engine/graphics.
reviews: F1 2012

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartMijnen
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-11-2023
Aan het begin van de Career kun je kiezen uit 2 keuzes. 1 je kiest een driver acedemy, hierbij kun je kiezen ui Mercedes, Ferrari, RedBull en Renault. Bij deze optie begin je bij de F2 , hier rij je een aantal races en aan de hand van jou prestaties ga je naar de F1. De 2e keuze is meteen beginnen bij een F1 team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
MartMijnen schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 11:23:
Aan het begin van de Career kun je kiezen uit 2 keuzes. 1 je kiest een driver acedemy, hierbij kun je kiezen ui Mercedes, Ferrari, RedBull en Renault. Bij deze optie begin je bij de F2 , hier rij je een aantal races en aan de hand van jou prestaties ga je naar de F1. De 2e keuze is meteen beginnen bij een F1 team.
Heb je enig idee hoe het werkt, als ik bij Red Bull rij, kan ik dan evengoed een aanbieding van Mercedes krijgen?of is de kans groter dat ik dan ook daadwerkelijk een aanbieding van Toro Rosso of Red Bull ga krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartMijnen
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-11-2023
Dat lijkt mij wel. Jij kiest een driver academy als begin van je career. bijvoorbeeld je kiest voor de RedBull driver academy en je begint bij Toro Rosso, en gaat later naar RedBull. Het lijkt logisch dat je daarna altijd nog naar Ferrari of Mercedes kunt. Dit gebeurt ook in het echt. Dus ik ga er van uit dat dit ook in de game kan. Verder weet ik niet precies hoe dit elkaar zit. De game komt volgende dinsdag 25 juni uit (F1 2019 Legend Edition) en de standaard editie vrijdag 28 juni we gaan dan vanzelf zien hoe dat allemaal werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Laatst online: 29-06 15:37
Niet veel hype voor de game hier op het forum. Topic sinds maart en niet eens 1 pagina aan posts en dat terwijl er best veel mensen in het sim racing stoeltje zijn gaan zitten (aan de vooraad op de Fanatec site te merken).

Zelf speel ik eigenlijk alleen online (of geen carreer iig) en hoop dat het niet meer van hetzelfde is als F1 2018 (die in multiplayer redelijk wat vervelende bugs had).

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:47
Sup4rdurt schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:15:
Niet veel hype voor de game hier op het forum. Topic sinds maart en niet eens 1 pagina aan posts en dat terwijl er best veel mensen in het sim racing stoeltje zijn gaan zitten (aan de vooraad op de Fanatec site te merken).

Zelf speel ik eigenlijk alleen online (of geen carreer iig) en hoop dat het niet meer van hetzelfde is als F1 2018 (die in multiplayer redelijk wat vervelende bugs had).
Er zijn (helaas) betere racegames tekoop. Ik heb jarenlang de game gekocht en sommige edities na een halfuur spelen in de la gegooid (2013 zeg ik zo). Twee edities geleden gestopt met kopen, er kwamen ieder jaar allemaal nieuwe (domme) gimmicks in maar naar 't pure racen werd minder gekeken. Dat is een persoonlijke opvatting natuurlijk. Wens iedereen veel plezier met het nieuwe deel :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
De eerste career videos staan online.

Wat opvalt:

- Keuzes lijken geen impact te hebben voor de 3 F2 scenarios.
- Driver academy kiezen levert alleen value op bij een team voor een beter contact. Dus je kan alsnog kiezen wat je wil na F2. Enige impact is contract value.

Vind het nog steeds jammer dat je gewoon zelf vrije keuze hebt in het kiezen van een team. Je hoeft er niet voor te werken zeg maar. F2 gebeuren in career lijkt mij, voor nu, wat nutteloos te zijn. Hopelijk brengt het in het F1 seizoen daarna nog wat met zich mee.

Ik ga het spel, in tegenstelling tot voorgaande jaren, niet gelijk kopen. Eerst maar eens zien of het voor de mensen speelbaar is en wat de bugs zijn e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 878433

Ik kan wel huilen: https://www.thecheckeredf...formula-1-game-ever-made/

@Jordy8 Je mist het belangrijkste: er zitten driver transfers in ook met echte rijders. Dit is HUGE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:20

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

ik heb gisteren een Logitech G29 + Playseat gekocht voor deze game...ben vooral benieuwd naar het league system...zou zelf graag een leuke league vinden voor de donderdagavond (enige vrije avond in de week).

eerst maar even oefenen met het stuur in de carreer mode...

ik kijk er iig erg naar uit!

/edit: na het lezen van de review nog meer zin in...

[ Voor 8% gewijzigd door Nutterd op 21-06-2019 12:20 ]

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Nutterd schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:12:
ik heb gisteren een Logitech G29 + Playseat gekocht voor deze game...ben vooral benieuwd naar het league system...zou zelf graag een leuke league vinden voor de donderdagavond (enige vrije avond in de week).

eerst maar even oefenen met het stuur in de carreer mode...

ik kijk er iig erg naar uit!

/edit: na het lezen van de review nog meer zin in...
Playseat en stuur staat ook nog op mijn wensenlijstje. Maar is me bij elkaar wat te gortig aan prijs. De review ziet er verder toppie uit inderdaad. Toch maar eens ergens bestellen. Al heb ik er toch spijt van dat ik de game niet eerder heb gepre-orderd aangezien de prijzen toen beter waren (€50,-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Oxigeon schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:26:
[...]

Playseat en stuur staat ook nog op mijn wensenlijstje. Maar is me bij elkaar wat te gortig aan prijs. De review ziet er verder toppie uit inderdaad. Toch maar eens ergens bestellen. Al heb ik er toch spijt van dat ik de game niet eerder heb gepre-orderd aangezien de prijzen toen beter waren (€50,-)
Bij bol.com is hij nu met gratis f1 2019...scheeltt toch weer €60,-...

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
Anoniem: 878433 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:57:

@Jordy8 Je mist het belangrijkste: er zitten driver transfers in ook met echte rijders. Dit is HUGE!
Oeh, dat is wel een hele goede toevoeging! Maakt het weer wat interessanter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:17
via steam legend edition kun je de game al spelen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Anoniem: 878433 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:57:
Ik kan wel huilen: https://www.thecheckeredf...formula-1-game-ever-made/

Toch vooral een hoge score op wat mij betreft randzaken. De gameplay en driveability is vrijwel gelijk gebleven zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MikeyMan schreef op maandag 24 juni 2019 @ 21:03:
[...]

Toch vooral een hoge score op wat mij betreft randzaken. De gameplay en driveability is vrijwel gelijk gebleven zo te zien.
Die was toch al goed? Verder:

“You can basically move any element of the race HUD (standings, MFD, lap count, your position, the yellow flags box, ANYTHING), to ANYWHERE you want on your screen.

Want the Minimap to be half the size of the entire screen? Done.

Want your current lap timer to appear at the bottom? Done.

Want the timer for when you do pitstops to be 5 pixels big? Also done. It's pretty cool.“

En:

“Transfers will be included in the game, with young drivers replacing retirees – both postseason and during the season.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Anoniem: 878433 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 21:31:
[...]

“You can basically move any element of the race HUD (standings, MFD, lap count, your position, the yellow flags box, ANYTHING), to ANYWHERE you want on your screen.

Want the timer for when you do pitstops to be 5 pixels big? Also done. It's pretty cool.“

En:

“Transfers will be included in the game, with young drivers replacing retirees – both postseason and during the season.”
Goed? Rekbaar begrip.

Het is geen automobilista of rfactor zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MikeyMan schreef op maandag 24 juni 2019 @ 21:36:
[...]

Goed? Rekbaar begrip.

Het is geen automobilista of rfactor zeg maar...
Het is geen Sim en dat gaat het ook nooit worden, dus dat verwachten is zoiets als verwachten dat je de loterij wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
Dit spel is wel ff anders dan f1 2018 sodeknetters veel meer gevoel en echt meer sim zonder hulpjes.
Anoniem: 878433 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:44:
[...]

Het is geen Sim en dat gaat het ook nooit worden, dus dat verwachten is zoiets als verwachten dat je de loterij wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Het spel is ook bedoeld voor mensen die gewoon op de console met controller op de bank het spel willen spelen. Dus ze moeten rekening houden met beide kanten. Vind zelf dat ze dat toch wel redelijk goed doen. Beetje bij beetje wordt het minder arcade terwijl het met controller nog goed te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Laatst online: 25-11-2023
2017 veel gespeeld maar de 2018 zo goed als niet.

Nu 2019 aan het downloaden omdat ik de key voor 1 euro via Fanatec kreeg . Een aanbieding bij aanschaf stuur.

Benieuwd naar de verbeteringen t.o.v vorige F1 editions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-06 20:26
Zijn er meer tweakers die F1 2019 met controller spelen ipv stuur? Lees alleen maar verhalen van mensen met stuur ik zelf zal met controller spelen en ben benieuwd of dit ook weer goed te doen is zoals in eerdere versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
michaeltjeh1 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:26:
Zijn er meer tweakers die F1 2019 met controller spelen ipv stuur? Lees alleen maar verhalen van mensen met stuur ik zelf zal met controller spelen en ben benieuwd of dit ook weer goed te doen is zoals in eerdere versies.
Ik vond in eerdere versies altijd die tyre management niet te doen met de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
[...]

En:

Dat zijn wel grote verbeterpunten btw. Ook het feit dat je nu een timer gedurende de practice en qualifying sessies kunt hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th4M45ta
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-06 21:45
Kan iemand al bevestigen dat die duim draai knoppen op de nieuwe fanatec stuurtjes werken met de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-06 19:52
Downloading :)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:14
[...]

En:

Maar hoe dan? :o

Key vanmorgen gekregen van Fanatec, meteen aan het uitproberen. Speelde voorheen op de xbox en nu PC. Het menu bedienen is echt een drama.... M'n muis doet t niet ingame, en sommige menus moet ik met F7/F8 door scrollen. Maar ik gebruik een draadloos keyboard waar de F toetsen ook functie knoppen zijn en dus moet ik FN+F7/8 doen de hele tijd.. Super irritant! Als iemand weet waar ik deze controls kan veranderen, hoor ik het graag. Heb het zelf nog niet gevonden.

Verder ziet het er wel gelikt uit allemaal, mooi nieuw hoofdmenu, alles ziet er tandje mooier uit. Jammer genoeg wel een beetje FPS issues maar dat zal meer aan m'n systeem/instellingen liggen als het spel..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:31
De game is vandaag uitgekomen, althans de Legends editie, dus heb hem gelijk even getest.

Heb het stukje F2 voltooid en zojuist ook mijn eerste GP weekend in de F1 weten te voltooien met een mooie P6 in een McLaren. De race bevatte direct ook een VSC en aan het einde een flinke regenbui.

De dingen die me tot nu toe zijn opgevallen:
- Ai valt uit met mechanische pech
- Ai vecht echt met elkaar, waarbij ook fouten worden gemaakt en ook hard wordt verdedigd tegen elkaar
- Ai verdedigt en valt stukken beter aan. Echt wel een stap voorwaarts
- Bandenslijtage is echt een dingetje, zeker in de F2. Je moet echt goed op je banden letten, anders ga je dat merken aan het einde van je stint (of ik ben gewoon te agressief :+)
- ERS magement is nu echt een dingetje. Waar je in 2018 zo goed als de hele race je ERS op medium kon laten staan en af en toe kon opschroeven naar high, moet je nu echt wel vaker terug naar low of none om energie te sparen
- De F2 wagens zijn wel echt even wennen met remmen en insturen, maar rijden verder wel geinig
- In de F2 heb je echt heerlijke gevechten. Puur genieten voor de raceliefhebbert!
- De F1 wagens lijken iets gemakkelijker te besturen te zijn en iets minder gevoelig te zijn voor de kerbs
- Je ziet naar mijn idee nog minder in de regen als je dicht achter je voorganger zit. Positieve verbetering!

Tot nu toe verder geen rare bugs of maffe dingen tegengekomen. Laten we dat zo houden! _/-\o_

Tot slot, vind het wel een beetje een tegenvaller hoe de F2 nu in je career modus verwerkt zit. Ik had liever een heel seizoen in de F2 gereden om uiteindelijk omhoog te klimmen naar de F1. Kost wel veel tijd wellicht, maar maak het dan een optie... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:37

SomerenV

It's something!

2019 nog niet gespeeld maar 2018 was qua rijden prima te doen met de controller. In de menu's navigeren tijdens het racen is wel wat lastiger omdat je daar je (stuur) duim voor nodig hebt, maar het is te doen als je er aan gewend bent. Met een stuur bakte ik er overigens niks van in die game :+ Is denk ik maar net wat je gewend bent.

Edit: Tip - als je het irritant vindt dat je je zijspiegels niet kunt zien vanuit de cockpit (drivercam) dan moet je in de instellingen de field of view wat omhoog zetten :)

[ Voor 12% gewijzigd door SomerenV op 25-06-2019 20:45 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
F2 2019 seizoen komt later dit jaar beschikbaar.
With the longest development cycle of any Codemasters® F1® game, F1® 2019 features of series of firsts including the 2018 FIA Formula 2 Championship™ where players can compete alongside F1® rookies, Lando Norris, George Russell and Alexander Albon. The game launches with the F2™ Feeder Series; a scenario-based introduction which alters the outcome of the game based on the player’s success, actions and responses. The F2™ 2019 season will be added via a free digital download later in the year.*
http://www.codemasters.com/tag/f1-2019/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 12:08
Erwin schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 11:19:
[...]

Er zijn (helaas) betere racegames tekoop. Ik heb jarenlang de game gekocht en sommige edities na een halfuur spelen in de la gegooid (2013 zeg ik zo). Twee edities geleden gestopt met kopen, er kwamen ieder jaar allemaal nieuwe (domme) gimmicks in maar naar 't pure racen werd minder gekeken. Dat is een persoonlijke opvatting natuurlijk. Wens iedereen veel plezier met het nieuwe deel :) .
Zoals je al zegt een persoonlijke mening, want ik speel ook die "betere" sims normaal gesproken en toch vind ik het elk jaar weer leuk om deze game op te pikken. Zal er niet meer dan 30-50 uur in stoppen thuis, maar wat ik mis in AC(C) ,Raceroom, AM enz is een boeiende careermode en vooral sfeer. Natuurlijk kan ik heerlijk rondjes rijden in AC en een MP race rijden, maar soms wil ik een ander doel dan een betere tijd of zo hoog mogelijk eindigen.

Daar naast hebben wij op de zaak ook een competitie (simrig in de kantine) waar we met het seizoen meerijden dus moet wel een beetje trainen natuurlijk :+

Nou moet ik wel eerlijk bekennen dat ik jaarlijks een key van cdkeys.com oppik en dat blijf ik doen tot ze VR toevoegen aan het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Beakzz schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:06:
[...]

Zoals je al zegt een persoonlijke mening, want ik speel ook die "betere" sims normaal gesproken en toch vind ik het elk jaar weer leuk om deze game op te pikken. Zal er niet meer dan 30-50 uur in stoppen thuis, maar wat ik mis in AC(C) ,Raceroom, AM enz is een boeiende careermode en vooral sfeer. Natuurlijk kan ik heerlijk rondjes rijden in AC en een MP race rijden, maar soms wil ik een ander doel dan een betere tijd of zo hoog mogelijk eindigen.

Daar naast hebben wij op de zaak ook een competitie (simrig in de kantine) waar we met het seizoen meerijden dus moet wel een beetje trainen natuurlijk :+

Nou moet ik wel eerlijk bekennen dat ik jaarlijks een key van cdkeys.com oppik en dat blijf ik doen tot ze VR toevoegen aan het spel.
Same exact story!
Maar elke verbetering aan de handling is meegenomen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-06 11:32
Ik lees mensen die hem in een bepaalde uitvoering al spelen. Is dat ook op de PS4? en waar kan ik deze krijgen :)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 13:18
Ik gebruik ook de controller, maar ik ben wel een casual racer, dat scheelt waarschijnlijk in wat je verwacht van besturing. Ik heb eigenlijk alleen problemen in Monaco in Mirabeau (?), die is lastig te halen. Maar goed, Monaco sla ik meestal over omdat ik daar nooit een schadevrije ronde weet te rijden 8)7
(Dat ligt meer aan mij dan aan de game overigens O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-06 11:32
bk1985 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 07:38:
Ik lees mensen die hem in een bepaalde uitvoering al spelen. Is dat ook op de PS4? en waar kan ik deze krijgen :)?
De legends editie is sinds gisteren uit. Die kun je bij diverse webshops bestellen of via de PS Store kopen en downloaden. De standaard editie komt vrijdag uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-06 12:30
Ik snap eigenlijk niet helemaal waarom mensen zo enthousiast zijn over 2019, het is bijna allemaal hetzelfde.
Careermode is op de F2 challenge na helemaal hetzelfde toch? Gezien ik alleen Career speel valt er weinig meer te halen.
Grafisch is het iets beter misschien maar vond 2018 al prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14:15
Weet iemand of het mogelijk is om zelf mechanische pech aan te zetten? Het was best frustrerend in 2018 om de concurrentie in 25% van de races te zien uitvallen, maar zelf niet.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:46
lremcol schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:36:
Ik snap eigenlijk niet helemaal waarom mensen zo enthousiast zijn over 2019, het is bijna allemaal hetzelfde.
Careermode is op de F2 challenge na helemaal hetzelfde toch? Gezien ik alleen Career speel valt er weinig meer te halen.
Grafisch is het iets beter misschien maar vond 2018 al prima.
Succesvolle Codemasters marketing... Kleine verbeteringen als een wereldschokkende vernieuwing presenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Nu online
Maurice079 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 14:45:
Weet iemand of het mogelijk is om zelf mechanische pech aan te zetten? Het was best frustrerend in 2018 om de concurrentie in 25% van de races te zien uitvallen, maar zelf niet.
Nee, ik weet dat de forum moderator van codemasters hier nog wel een poll van heeft gemaakt. Was duidelijk dat 99% dat wilde. Maar vervolgens zit het er niet in zover ik gezien heb.

Tja,...... Zelfs de Grand prix spellen 3/4 deden dat al een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-06 17:33

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Als iemand intresse heeft ik heb nog een pc key te koop

V&A aangeboden: F1 2019 - Legends Edition, PC

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Laatst online: 30-06 23:01
Waslijst aan vragen; Kun je nu wél de carrièremodus in de F2 beginnen en het gehele seizoen doorlopen (en daarna doorgroeien naar de F1), of staat een seizoen in F2 helemaal los van de F1? Of zit de F2 er puur in voor die 3 gevalletjes die je moet doorlopen als inleiding voor je carrière in F1? Ik kan dat niet goed uit de reviews halen en is mij erg onduidelijk hoe de verbinding tussen F2 en F1 gaat. Groeien andere coureurs uit de F2 ook door met de driver transfer en kunnen bestaande F1 coureurs met pensioen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

@Milan1NL zitten die audio crackles in die game ? ik hoor een hoop gekraakt / clipping in die audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Hebben andere op de pc ook crashes naar het bureaublad? Net Bahrain gereden en bam... net geen autosave kunnen doen dus moet het opnieuw.

Na de Australië race al 3 keer een crash gehad toen ik de invitational wou doen. Volgende keer maar even in dx 11 starten om te kijken of dat verbetering geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Jordy8 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:49:
Hebben andere op de pc ook crashes naar het bureaublad? Net Bahrain gereden en bam... net geen autosave kunnen doen dus moet het opnieuw.

Na de Australië race al 3 keer een crash gehad toen ik de invitational wou doen. Volgende keer maar even in dx 11 starten om te kijken of dat verbetering geeft.
Yes, heb ik ook last van. Lijkt aan dx te liggen, nog niet kunnen testen. Keep me posted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Steam in-game overlay uitzetten heeft bij mij de problemen met crashes opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-06 12:04

Metian

Snert is vies

Kw4kje schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:23:
Steam in-game overlay uitzetten heeft bij mij de problemen met crashes opgelost.
Wanneer ik de game start in DX12 crasht die hier ook direct; met uitschakelen van in-game overlay was hier ook het probleem opgelost. Dus zeker de moeite waard om dit uit te proberen als de game crasht bij opstarten of tijdens het spelen.
Divak schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:13:
Waslijst aan vragen; Kun je nu wél de carrièremodus in de F2 beginnen en het gehele seizoen doorlopen (en daarna doorgroeien naar de F1), of staat een seizoen in F2 helemaal los van de F1? Of zit de F2 er puur in voor die 3 gevalletjes die je moet doorlopen als inleiding voor je carrière in F1? Ik kan dat niet goed uit de reviews halen en is mij erg onduidelijk hoe de verbinding tussen F2 en F1 gaat. Groeien andere coureurs uit de F2 ook door met de driver transfer en kunnen bestaande F1 coureurs met pensioen gaan?
Bij het beginnen van carrieremodus begin je in F2; maar dit is maar paar races. Wel is bekend dat later dit jaar F2 2019 seizoen volledig komt. Dus in begin is het nu alleen zo dat je maar paar races speelt om het "verhaal" te starten.

Wat betreft het doorstromen; volgens mij (maar weet niet zeker) gebeurd dit ook in F1 2019.

[ Voor 52% gewijzigd door Metian op 26-06-2019 16:53 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
Je kunt de F2 in Carreer ook skippen. Heb je die rivaal uit de F2 ook niet in de F1 zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:14
Daarstraks ook een crash gehad na de eerste race in Australië. Meteen nadat ik op 'advance' klikte. Dus die kan ik weer opnieuw doen :/. Heb de steam overlay uit staan maar run de game in Dx12.. Straks maar eens dx11 proberen..

Ook een crash gehad bij het joinen van een MP lobby... Begint wel lekker zo...
Kw4kje schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:03:
Je kunt de F2 in Carreer ook skippen. Heb je die rivaal uit de F2 ook niet in de F1 zitten. :)
Dat is goed om te weten! Begin ik gelijk opnieuw met de campaign. Vind het zo stom om een half veld met echte namen te zien en dan een paar gefingeerde namen ertussen...

[ Voor 37% gewijzigd door Pyr0_ op 26-06-2019 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
Nutterd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:19:
[...]

welk niveau is dit? en zonder TC en ABS of?
F1 met niveau 80%.

F2 met niveau 85 of 86%.

Moet nog ff voor mezelf ondervinden hoe & wat. Maar kan idd al iets omhoog.

Qua hulpmiddelen is alles uit. Behalve ERS (nog op automaat).

Zijn er mensen misschien nog met wat wensen die je graag wilt zien? Bepaalde auto met een bepaalde baan? Zou het persoonlijk erg leuk vinden om iets op te nemen. 👍🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
Divak schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 15:13:
Is gewoon idd 3 (kleine) stukjes. De 3rde van Abu Dabi (schrijf het was verkeerd 😅😅), is een hele race van 5 rondjes. Dan ga je naar de F1 toe met het gewenste team wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Heeft iemand de Mclaren GT3 op de PS4 al geprobeerd? Ik kan maar niet uitvogelen waar de L2 knop op dit stuur zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YRH
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12:23

YRH

Is de game het geld waard of is er echt heel weinig verandering tov F1 2018?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Ik heb de key uit eindelijk zelf toch maar geactiveert om het spelletje ff te testen ;)

YouTube: F1 2019 Game Ferrari F2004 @ COTA World Record

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordy8
Gisteren voor de zekerheid maar in DX11 verder gegaan, en geen crash meer gehad. Overlay ook uitgeschakeld.

Vind de AI trouwens wel een stuk beter. De gevechten die ik voor mij heb gezien, AI met AI, en hoe dat soms fout kan gaan is heerlijk. Ze gaan ook niet zomaar meer aan de kant voor je. Erg tevreden daarover. Speel dit spel nooit multiplayer dus de AI is voor mij erg belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
Idd vind ik ook @Jordy8 👍🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
Duren de races / kwalificaties net zo lang als in het echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:34

Pierre

Van nature lui!

G.Scholtens schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:26:
Duren de races / kwalificaties net zo lang als in het echt?
Als jij dat wil wel ja, dus lekker een lang weekend knallen met 30 graden buiten.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Pierre schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:29:
[...]

Als jij dat wil wel ja, dus lekker een lang weekend knallen met 30 graden buiten.
Is dus in te stellen begrijp ik? Net zoals je met fifa tijden kan aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deknegt
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 25-06 12:54
G.Scholtens schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:32:
[...]

Is dus in te stellen begrijp ik? Net zoals je met fifa tijden kan aanpassen
Correct, je kan race afstanden instellen van 3 rondjes tot een volledig 100% race met alles er op en er aan. Maar ook tussenstappen zoals 25/50% als je lang wilt racen, maar niet een hele race.

Kwalificaties kan je ook aanpassen, zoals gewoon een one-shot (je rijd 1 vlot rondje en dat is het) of 1 sessie e.z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukiq
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-08-2021
Eerste impressie is wel okay. Codemasters heeft weer een paar nieuwe dingen toegevoegd. Rijder transfers (zelfs f2 rijders kunnen instromen)

Speel zelf alleen maar offline cariere.

Het enige waar ik teleurgesteld in ben is dat de auto's niet in lijn zijn met de 2019 real life auto's. Merc hoort beter te zijn. Williams hoort veel slechter te zijn.

Meestal als Codemasters hun f1 games uitbrengen zijn er problemen, Wachten op een patch/update van ze dus.

Jammer dat zelfs met de extra jaar die ze eraan hebben besteed dit nog niet goed voorelkaar krijgen bij de rellease.
Dit is de laatste keer dat ik de dure versie van het spel heb gekocht van ze.

Als de patch erover heen is denk ik dat de game heel erg goed zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Pukiq schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 16:27:
Eerste impressie is wel okay. Codemasters heeft weer een paar nieuwe dingen toegevoegd. Rijder transfers (zelfs f2 rijders kunnen instromen)

Speel zelf alleen maar offline cariere.

Het enige waar ik teleurgesteld in ben is dat de auto's niet in lijn zijn met de 2019 real life auto's. Merc hoort beter te zijn. Williams hoort veel slechter te zijn.

Meestal als Codemasters hun f1 games uitbrengen zijn er problemen, Wachten op een patch/update van ze dus.

Jammer dat zelfs met de extra jaar die ze eraan hebben besteed dit nog niet goed voorelkaar krijgen bij de rellease.
Dit is de laatste keer dat ik de dure versie van het spel heb gekocht van ze.

Als de patch erover heen is denk ik dat de game heel erg goed zal zijn.
dit word inderdaad aangepast bij de eerstvolgende patch heb ik gelezen.

Iemand toevallig al een G29 gesetupped voor F1 2019 en goeie instellingen gevonden? Ben zelf nog een stuur noob dus heb graag een goed startpunt qua stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
Nutterd schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 16:54:
[...]

dit word inderdaad aangepast bij de eerstvolgende patch heb ik gelezen.

Iemand toevallig al een G29 gesetupped voor F1 2019 en goeie instellingen gevonden? Ben zelf nog een stuur noob dus heb graag een goed startpunt qua stuur.
Als ik thuis ben na me avond shift 00:00, zal ik je ff de stuur instellingen sturen. 👍🏼

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:04
ik had net een vaag probleem, nadat ik mijn eerste pitstop had genomen is mijn auto veranderd in een slowmotion mobiel (op vol gas) (vergeef mijn slechte video kwaliteit fps)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:43

Hoogie2004

Whohooooo

Gisteren even time-trial geprobeerd met de F2 op Spielberg, en dat zijn toch wel erg leuke wagentjes :D

Ga misschien wel meer F2 doen als F1 :+

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
deknegt schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:21:
[...]

Correct, je kan race afstanden instellen van 3 rondjes tot een volledig 100% race met alles er op en er aan. Maar ook tussenstappen zoals 25/50% als je lang wilt racen, maar niet een hele race.

Kwalificaties kan je ook aanpassen, zoals gewoon een one-shot (je rijd 1 vlot rondje en dat is het) of 1 sessie e.z.
Bedankt voor de info, wil deze zeker wel gaan halen. Wacht even op prijsverlaging. Rond de 65 vind ik iets te veel nog en nog vele race games liggen.

Maar als f1 fan moet deze wel in je collectie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:00

Kevinr1989

I am the danger

Milan1NL schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 17:54:
[...]

Als ik thuis ben na me avond shift 00:00, zal ik je ff de stuur instellingen sturen. 👍🏼
Als je deze ook naar mij zou willen sturen, graag :)

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

straks als ik van mijn werk kom kan ik eindelijk ook aan de slag...

als er mensen zijn die me willen toevoegen op PSN mijn gamertag is: MRVleisboeketje doe dat! het is vooral leuk om dan wat tijden te vergelijken enzovoort en in de toekomst online te racen...heb nu heel weinig contacten op PSN (gebruik mijn ps4 niet heel veel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11:36
Ik zag van de week dat bij de Media Markt de game voor de Xbox One €52,- was, op de site wordt nu verteld dat deze niet meer leverbaar is en dat alleen de Anniversary editie te koop is voor €69,-. Is er toevallig iemand in de Media Markt geweest die de €52 versie wel heeft gezien in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04 13:49
Sinds gisteren de ps4 normal edition kunnen spelen.

Rijdt prima en de gevechten met de AI zijn heerlijk.

Wel een freeze gehad toen in bij een race een auto ging kiezen.

Verder vind ik het prijsverschil tussen de normal en Legends editie erg hoog. 15 -20 Euro voor 2 auto's?

Ik vind de classic cars in F1 games van Codemasters ook niet overtuigend aanvoelen. Daar gebruik ik liever andere games voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:34

Pierre

Van nature lui!

Milan1NL schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 17:54:
[...]

Ik hou me ook graag aanbevolen _/-\o_

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sup4rdurt
MarcoM schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 08:59:
Ik vind de classic cars in F1 games van Codemasters ook niet overtuigend aanvoelen. Daar gebruik ik liever andere games voor.
Het geluid is wel lekkerder :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Als ik de reviews zo lees moet deze toch iets beter zijn dan zijn voorganger. Normaal koop ik op de release maar wacht het nu eventjes af. De bugs in de careermode houden me normaal tegen om verder te gaan. En later oppakken zit er dan niet meer in. Nu 1 of 2 maanden wachten voordat ik hem aanschaf (PS4).

1. Scheelt in prijs (gok dat deze over 2 maanden €30,-) kost
2. De meeste bugs zijn eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04 13:49
@Sup4rdurt , haha, dat wel ja.

Al vind ik het geluid van de 2019 F1's in de game zeeeer goed gedaan hoor.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste