Dit doe ik sowieso met pakketten die ik binnen krijg.
Ik maak foto's van begin uitpakken tot dat ik besluit het te houden, en anders ga ik door met foto's maken totdat het ingepakt is voor retour..
Ik weet het zou niet hoeven, maar op deze manier ben ik alle gezeik voor door gewoon foto's te kunnen sturen wanneer ze moeilijk doen
en dan kan in een keer alles wel snel en makkelijk afgehandeld worden.
@Verwijderd En zoals hierboven al gezegd wordt, laat je niet zo snel afschepen bij Bol.com uiteindelijk zijn hun de verkopende partij geweest (je haalt het bij Bol.com) en hun kunnen hierbij prima helpen om tot een oplossing te komen.
Ik maak foto's van begin uitpakken tot dat ik besluit het te houden, en anders ga ik door met foto's maken totdat het ingepakt is voor retour..
Ik weet het zou niet hoeven, maar op deze manier ben ik alle gezeik voor door gewoon foto's te kunnen sturen wanneer ze moeilijk doen
@Verwijderd En zoals hierboven al gezegd wordt, laat je niet zo snel afschepen bij Bol.com uiteindelijk zijn hun de verkopende partij geweest (je haalt het bij Bol.com) en hun kunnen hierbij prima helpen om tot een oplossing te komen.
Hackus schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 08:33:
@Anoniem: 1196444 Dit hoor je steeds vaker bij 3e partijen. Jammer, maar als jij het netjes retour hebt gemeld en via aanbevolen weg retour hebt gestuurd,ligt de verantwoording bij hen. (retour gestuurd als ontvangen of beter verpakt. is aan te bevelen) Nogmaals, dit hoor je steeds vaker via 3e partijen en ook als Afterpay erbij betrokken is, dus niet direct betaald.
In het geval jij aangeeft, lees ik dat er een verkeerd product is geleverd dan wat er besteld is.
Is dat gecommuniceerd, en advies gevolgd ?
Is het 'gewoon' retour gestuurd ?
* Het begint de kant op ta gaan dat de koper zelf overal foto's van moet maken bij retour en ontvangst.
dit om dit soort gedrag te kunnen ontkrachten.
[ Voor 8% gewijzigd door Knee-Buckler op 29-03-2019 08:41 ]