Mijn appartement heeft in het verleden last van vochtplekken en lekkage van bovenburen gehad. Nu dacht ik dat daar vast wel een goedkope IoT device voor zou zijn. In gedachten hing ik mijn appartement al vol met IoT sensoren van hooguit twee tientjes, aangestuurd door een J.A.R.V.I.S. achtige app die mij vriendelijk aan de hand van een 3D model van mijn appartement waarschuwt waar een verhoogd vocht-risico is. (Ik weet dat ik dat beeld wat moet terugschroeven naar een onhandige app die het contact met 3 sensoren steeds kwijt is en mijn data doorverkoopt aan een of andere broker)
Ik ben al een tijd aan het surfen en ik kom wel vochtsensoren tegen, maar die vallen niet in de categorie "enkele tientjes". Sommige hebben zelfs kabels. Ik was zocht meer iets met batterijen en WiFi. Bestaat zulke (goedkope) devices wel?
Kunnen jullie me misschien doorverwijzen naar Tweaker topics die ik misschien over het hoofd gezien heb?
Ik ben al een tijd aan het surfen en ik kom wel vochtsensoren tegen, maar die vallen niet in de categorie "enkele tientjes". Sommige hebben zelfs kabels. Ik was zocht meer iets met batterijen en WiFi. Bestaat zulke (goedkope) devices wel?
Kunnen jullie me misschien doorverwijzen naar Tweaker topics die ik misschien over het hoofd gezien heb?