Lijkt alsof er een ruimte onder mijn tuin zit

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 64.210 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:48

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Amphiebietje schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:08:
Op zich ook wel bijzonder dat je een tunnel graaft om van zand voor je illegale kelder af te komen - want waar moet het zand van de tunnel zelf heen?
Die "tunnel" bestaat voornamelijk uit een doorbraak naar de volgende kruipruimte.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Maar waarom!!! Ik wil weten waarom!! :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boes94
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 16-09-2024
Precies! Nog steeds zoveel vragen! Ik heb even alles bijgelezen en wat een verhaal haha
Flagg schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:14:
Maar waarom!!! Ik wil weten waarom!! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Ssst, niet graven in je achtertuin, gewoon laten liggen, wat daar ligt kan nog wel eens van pas komen ;)
Wikipedia: Operatie Gladio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kabeltjekabel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-02-2021
PalingDrone schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:38:
Ssst, niet graven in je achtertuin, gewoon laten liggen, wat daar ligt kan nog wel eens van pas komen ;)
Wikipedia: Operatie Gladio
De Nederlandse stashes zouden toch opgeruimd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilbert123
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-04 13:21
Heb je filmpje gezien... Nu moet ik naar de WC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-05 01:54

PcDealer

HP ftw \o/

Check deze:

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rickysedai
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-05 23:47

rickysedai

Whoop whoop

Dit is inderdaad nu al hét topic van 2019! Begin met een vreemde en tot de verbeelding sprekende casus. Vervolgens komen er de meest wilde complottheorieën voorbij en daarna lijkt het topic een stille dood te sterven. Om dan uiteindelijk een plotwending te krijgen die bijna nog bizarder is dan de gemiddelde complottheorie. Het is bijna boekwaardig. Ik meld me overigens aan voor de chips, bier en tuinstoel!

Leg de lat laag, dan ben je altijd succesvol!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Het zal wel aan mij liggen, maar als ik hoor dat er een tunnel in mijn kruipruimte uitkomt zou ik er toch direct ingaan. Al was het maar om de internetkarma ;)

Of is het door de politie verboden erin te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-05 13:17
KaiseRRuby schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:17:
[...]

Jup.

Alle gekheid op een stokje. Mijn buren hebben dit al een tijdje beweerd en hadden dus gelijk. Zij hebben hier daadwerkelijk heel veel last van gehad en werden raar aangekeken omdat ze beweerden dat er zoiets als dit gaande was. Zij hebben ook het probleem, want dat zand moet weer weg en die funderingen moeten hersteld worden.

We maken er nu een lolletje van maar dat is het absoluut niet. Ook de gedachte dat mensen heel eenvoudig in je huis hadden kunnen komen (het is slechts een luik wat omhoog gaat en je staat binnen) is super eng.

Daarnaast hebben we geen idee wat die mensen van plan waren en dat is ook eng.
En onder dat andere huis, van de vermoedelijke dader, is dus een kelder uitgediept? Dat kan nooit goed zijn voor de fundering of zelfs het hele huis.

Succes met de afhandeling.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noslen
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-05 17:59
Misschien is de tunnel wel gestopt bij jouw huis omdat de gang daar instabiel werd en er grond vanuit jouw tuin de tunnel in kwam rollen? Beetje zoals je de stop lostrekt uit je badkuip, klei in suspensie stroomt zo het gat in. Lijkt wel een verband aanwezig, of ik wil dat zien ;) Ben benieuwd....

[ Voor 17% gewijzigd door noslen op 02-04-2019 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39993

Wacht maar tot de TS de beerput opentrekt.... :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leandra66
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-03 15:26

Leandra66

is onmogelijk

KaiseRRuby schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:40:
Er is een kelder, er lijkt een tunnel te zijn, er is geen gangenstelsel en het gat in mijn tuin lijkt er niet bij te horen.

De tunnel werd gebruikt voor zandafvoer. Dat zand ligt niet onder mijn huis, wel onder de huizen tussen nummer 100 en mijn huis.
En dat terwijl er in jouw tuin waarschijnlijk gewoon een oude beerput ligt die zo volgestort had kunnen worden zonder dat iemand het doorhad....

Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wannial
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-05 13:29
kabeltjekabel schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:52:
[...]

De Nederlandse stashes zouden toch opgeruimd zijn?
De grote stashes wel, de privé stashes niet....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zijn ze niet gestopt omdat ze op een oude beerput gestuit waren met een flinke lading water?

Moet je overigens nagaan hoe lang ze hier mee bezig geweest zijn, dan slaap je echt niet fijn meer.
En dan de buren die het al aangaven maar afgescheept werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:27
Ze zijn er inderdaad waarschijnlijk vanaf januari mee bezig geweest. Blijft een hele rare gedachte dat ze inderdaad zo onder je huis konden kruipen. Moet wel zeggen dat het wel een uitdaging is om onder mijn huis rond te kruipen hoor, veel puin en heel weinig ruimte door allerlei balken muurtjes.

Ben benieuwd wat de gemeente gaat doen, die gaan een brief sturen met hoe en wat. Ik hoop op een soort inspectie van de funderingen, dat is voor mij ideaal om eens erachter te komen hoe het gesteld is.

Los van dit: ik weet dus nog steeds niet exact wat het gat in mijn tuin is, behalve: ‘hoogstwaarschijnlijk een beerput’. Ik laat het daar ook maar even bij (maar dat zei ik de vorige keer ook).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
sambalbaj schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 23:28:
Moet je overigens nagaan hoe lang ze hier mee bezig geweest zijn, dan slaap je echt niet fijn meer.
En dan de buren die het al aangaven maar afgescheept werden.
En dat die buren wel iets door hadden (hoe, eigenlijk?), maar verder helemaal niemand? Hebben die gravers de fundering met een lepel open zitten krabben of hoe doe je zoiets zonder geluid te maken?

@KaiseRRuby succes ermee iig!

[ Voor 4% gewijzigd door h3ll op 03-04-2019 00:22 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

'kleilucht' was de hint waaruit ik opmaakte dat het detectiemechanisme olfactorisch was.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_83
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06:33
h3ll schreef op woensdag 3 april 2019 @ 00:21:
[...]

En dat die buren wel iets door hadden (hoe, eigenlijk?), maar verder helemaal niemand? Hebben die gravers de fundering met een lepel open zitten krabben of hoe doe je zoiets zonder geluid te maken?

@KaiseRRuby succes ermee iig!
Dacht ergens gelezen te hebben dat iemand een internet storing had en toen de kabels ging nalopen in de kruipruimte en het daar zo aantrof.

Gasloos sinds 01-12-2017 zonder slotje of verwijdering, dus een "gevaarlijke situatie" volgens Liander. Verwarming met een Loria duo 6010. Pelletkachel voor de fun. EDIT 22-09-21 de (gevaarlijke) gasleiding in opdracht van Liander verwijderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
KaiseRRuby schreef op woensdag 3 april 2019 @ 00:19:

Los van dit: ik weet dus nog steeds niet exact wat het gat in mijn tuin is, behalve: ‘hoogstwaarschijnlijk een beerput’. Ik laat het daar ook maar even bij (maar dat zei ik de vorige keer ook).
Nee neee neeeee! Dat kan je nu echt niet meer doen! Niet alleen voor jezelf maar ook voor ons moet de waarheid boven tafel komen! We hebben antwoorden nodig! :p

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-05 14:10

McGryphon

Veul vrouwkes!

Gezien TS aangeeft klaar te zijn met het hele gebeuren en de comments verzanden in HK-niveau gaat hier maar een slot op. Jammer.

@KaiseRRuby mocht je toch nog hier op terug willen komen in het topic, schiet me even een DM.

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.