Pixel 7 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna
KaiseRRuby schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:29:
Jongens, ik ben echt net zo nieuwsgierig als jullie maar ik weet pas over 10 minuten iets meer.
En afwachten maar
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Anoniem: 320788
[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 320788 op 02-04-2019 15:34 ]
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
De wijzen komen uit het Oosten!
Iets archeologisch? Dat zie je vaker.NoepZor schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:35:
Wellicht plannen voor een ondergrondse wietplantage? Ik zou anders geen idee hebben waarom je een grote kelder zou willen uitgraven.
Laat even weten als je op TV komt
Een flink wat jaren geleden was er iemand in Hilversum die een hippie-auto uit de jaren '60 tegen kwam. Uiteindelijk was er niks te traceren, en is de kuil voor dichtgestort. De grondeigenaar vond het te duur om alles uit te graven.
[ Voor 29% gewijzigd door AW_Bos op 02-04-2019 15:37 ]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Zal later veel geld opleveren
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Anoniem: 39993
Goh, een gangenstelsel onder huizen in Lombok. Wat 'n toeval. Ik zie brandweer... politie...
Lekker bezig TS!!
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 39993 op 02-04-2019 15:37 ]
Ah, we zien je vanavond op het NOS Journaal? Doe even een tweakers log op of zowKaiseRRuby schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:34:
Oké, wauw. Ik word echt belaagd door verslaggevers en alles.

Lijk wel zo'n karretje op Mars, als ik de foto zie
[ Voor 14% gewijzigd door AW_Bos op 02-04-2019 15:39 ]
Wij weten wel wie hier verantwoordelijk voor is.Het onderzoek van de defensie-robot kon rond 15.20 uur beginnen. Brandweerlieden hebben eerst water uit de tunnel gepompt.
SeeSharpDev schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:40:
[...]
Wij weten wel wie hier verantwoordelijk voor is.
Catch a smile out there!
Catch a smile out there!
Ik denk eerder dat ze ineens een lading water in hun gezicht kregen en geschrokken zijnAW_Bos schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:42:
Maar stel dat het criminelen zouden zijn die een bezoekje aan de TS wouden brengen, maar niet verder konden graven omdat er opens een schutting in de weg stond?

En omdat er liters water als tegenaanval werden gebruikt door TS? hahahahAW_Bos schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:42:
Maar stel dat het criminelen zouden zijn die een bezoekje aan de TS wouden brengen, maar niet verder konden graven omdat er opens een schutting in de weg stond?
Pixel 7 | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Nissan Leaf 40 Tekna
[ Voor 9% gewijzigd door L.N. op 02-04-2019 15:46 ]
Lees even een stukje terug in het topic. Antwoord is ja haha
Met die robot en al.
★ Lijkt joop.nl wel hier ★
Graaf eens terug in dit topic
Je moet ergens beginnen moeten de buren van TS gedacht hebbenLapras schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:44:
Het is nog een eind graven naar De Nederlandsche Bank vanuit Utrecht.
De koninklijke munt ligt in/tegen de wijk LombokLapras schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:44:
Het is nog een eind graven naar De Nederlandsche Bank vanuit Utrecht.
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Hij woont er zelfs enkele deuren vandaan.L.N. schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:44:
Woon jij in Utrecht? Ja dus: Agenten ontdekken gangenstelsel onder woningen in Utrecht
En ik lees dat ze vanaf nummer 100 naar aflopende huisnummers aan het graven waren, dan ga je wel zuidelijk richting het Muntgebouwbonzz.netninja schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:46:
[...]
De koninklijke munt ligt in/tegen de wijk Lombokjust sayin
Hmm.. grappig, dan hadden ze dus met eigen risico onder het water door moeten graven.bonzz.netninja schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:46:
[...]
De koninklijke munt ligt in/tegen de wijk Lombokjust sayin

Mag je misschien naast Piet Paulusma het weer doen... oh wacht haha.KaiseRRuby schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:50:
Zal ik anders even een interview geven voor SBS6, dan ben ik wellicht bekend.
Nee ik weet het! Vanavond in Gat van Nederland... de man die met liters water de tunnelgravers tegenhield!
[ Voor 17% gewijzigd door Jivebunny op 02-04-2019 15:52 ]
Hart van Nederland, mooi man!KaiseRRuby schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:50:
Gewoon doen, is leuk.KaiseRRuby schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:50:
Doe dan wel even de groetjes aan je vrienden van TweakersKaiseRRuby schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:50:
Wel even de credits geven aan Tweakers, dat zij jouw geholpen hebben bij het oplossen van het mysterieKaiseRRuby schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:50:
Wel even een tweakers trui aanKaiseRRuby schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:50:
Toen ik deze topic voor het eerst zag dacht ik er niet zoveel van.
Dat lijkt mij toch een behoorlijk stuk graven.
En even om serieus op je originele vraag in te gaan: langs de Vaartsche Rijn in Utrecht stond vroeger heel veel stenenindustrie voor de hele stad. Ik weet in ieder geval dat heel Oud Hoograven (jaren 20-30) is opgehoogd met puin, omdat de polderstructuur die er lag te zompig was voor woningbouw. Laagje klei erover en bouwen maar! (Ik heb dr voor de uitbouw zelf in staan graven. Wat een bende zeg, en precies hetzelfde als jij naar boven haalde.
Misschien is dit bij de bouw van Lombok ook wel gedaan, was zo te zien ook eerst oude boerenverkaveling. En de Vleutense wetering.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

GTA VI - All aboard the hype train!!
https://www.politie.nl/ni...oenstraat-in-utrecht.htmlGangenstelsel onder J.P. Coenstraat in Utrecht
Laatste update:
02-04-2019 | 15:56
Utrecht - De politie deed vandaag, op 2 april 2019, een opmerkelijke vondst: onder woningen in de Jan Pieterszoon Coenstraat in Utrecht werd een gangenstelsel aangetroffen. Het gangenstelsel loopt dood.
Politielogo op gevel
De afgelopen tijd kreeg de politie meerdere meldingen van bewoners die een onverklaarbare kleilucht roken in hun woning. Op basis daarvan startte de politie een onderzoek. Op 2 april 2019 rond 10 uur is de politie naar binnen gegaan in een leegstaande woning in de straat. Vanuit deze woning is het gangenstelsel aangetroffen. Een robot van de EOD is het gangenstelsel ingestuurd om te kijken hoe het eruit zag. Naar schatting is het zo’n 18 meter lang. Het stelsel loopt dood. De enige in- en uitgang is dus vanuit de leegstaande woning. Er zijn in de gang en in het huis geen strafbare zaken aangetroffen.
Bewoners van de huizen waaronder de gang loopt, doen aangifte van vernieling. De politie doet hiernaar onderzoek.

He, zonde. Zo dichtbij, en toch zo ver weg.KaiseRRuby schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:08:
Er is zojuist onderzoek naar mijn gat geweest. Waren ze niet van onder de indruk, helaas. Waarschijnlijk gewoon een oude beerput, ze adviseerden om hem dicht te gooien. Ik mocht helaas het karretje niet lenen van de EOD om er eens in te kijken.
Enige context is hier wel belangrijk.KaiseRRuby schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:08:
Er is zojuist onderzoek naar mijn gat geweest. Waren ze niet van onder de indruk, helaas. Waarschijnlijk gewoon een oude beerput, ze adviseerden om hem dicht te gooien. Ik mocht helaas het karretje niet lenen van de EOD om er eens in te kijken.

[ Voor 101% gewijzigd door SeeSharpDev op 02-04-2019 16:32 ]
Vergeet niet www.hackertyper.com op je pc aan te zetten.KaiseRRuby schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:50:
Ik denk dat jij je een beetje vergistAW_Bos schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:39:
Gaaf robotje trouwens:
[Afbeelding]

Share and Enjoy!
Zegt mijn vriendin ook altijd over mijKaiseRRuby schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:08:
Er is zojuist onderzoek naar mijn gat geweest. Waarschijnlijk gewoon een oude beerput [..]
Komt ie misschien nog op DWDD

[ Voor 16% gewijzigd door Jivebunny op 02-04-2019 16:29 ]
Op zích kan dit wel interessant zijn, natuurlijk niet zo stoer als de geheimzinnige tunnels, al zal dat nieuws morgen wel aflopen met de mededeling dat de tunnels niét door de Illuminati of de Bilderberg groep gegraven zijn (maar wij weten wel beter dan de Sheeples die de leugens van de main-stream media gelovenKaiseRRuby schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:08:
[ Voor 3% gewijzigd door bernard038 op 02-04-2019 16:37 ]
[ Voor 14% gewijzigd door AW_Bos op 02-04-2019 16:31 ]
Die zitten beiden op hetzelfde niveau, prima plan!AW_Bos schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:30:
Een verhaal over een beerput, lijkt me toch een mooi item voor SBS6 Hart van Nederland
YouTube: Bomb disposal robot runs on VistaAW_Bos schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:39:
Gaaf robotje trouwens:
[Afbeelding]

[quote] Van het AD: Onder zeker vier woningen in de Jan Pieterszoon Coenstraat in Utrecht is een gangenstelsel met een lengte van achttien meter gevonden. Bij de politie is daarover een anonieme tip binnengekomen, waarna vanochtend een inval volgde. [/quote]
Mysterieus gangenstelsel ontdekt onder huizen in Lombok
[ Voor 55% gewijzigd door HKLM_ op 02-04-2019 16:43 ]
Cloud ☁️
De tunnel werd gebruikt voor zandafvoer. Dat zand ligt niet onder mijn huis, wel onder de huizen tussen nummer 100 en mijn huis.
Spuit 22, dit is de afgelopen 3 pagina's al heel veel gepost hahaHKLM_ schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:39:
Aangezien @KaiseRRuby daar ook woont zou ik toch eens verder gaan kijken![]()
[...]
Mysterieus gangenstelsel ontdekt onder huizen in Lombok
Ja ik zie hetWannial schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:41:
[...]
Spuit 22, dit is de afgelopen 3 pagina's al heel veel gepost haha

Cloud ☁️
KaiseRRuby schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:08:

-insert prostaatonderzoek gerelateerde grap-KaiseRRuby schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:08:
Er is zojuist onderzoek naar mijn gat geweest. Waren ze niet van onder de indruk, helaas.
Heb even een kleine rectificatie gedaan rondom mijn filmpje. Wat een sensatie allemaal.vj_slof schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:47:
Smile - you're on GEENSTIJL: https://www.geenstijl.nl/...l-onder-woningen-utrecht/
Vrijwilligers om eens in mijn kruipruimte te duiken? Tunnel schijnt daar doorheen te lopen. Dan nog vrijwilligers om op een omgedraaid kratje bier of een tuinstoel erbij te gaan zitten kijken en nieuwe theorieën te opperen? Ik verzorg bier en chips.
Tuin afgraven mag ook, misschien zit hier nog wel een kelder + gangenstelsel.
Hierbij reserveer ik één tuinstoel, meerdere biertjes en een enorme hoeveelheid chips! (Niet om te graven, daar is een ander véél beter in).KaiseRRuby schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:08:
[...]
..... Dan nog vrijwilligers om op een omgedraaid kratje bier of een tuinstoel erbij te gaan zitten kijken en nieuwe theorieën te opperen? Ik verzorg bier en chips.
[ Voor 7% gewijzigd door bernard038 op 02-04-2019 17:13 ]
Ik ben daar lachend bij.KaiseRRuby schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:08:
[...]
Heb even een kleine rectificatie gedaan rondom mijn filmpje. Wat een sensatie allemaal.
Vrijwilligers om eens in mijn kruipruimte te duiken? Tunnel schijnt daar doorheen te lopen. Dan nog vrijwilligers om op een omgedraaid kratje bier of een tuinstoel erbij te gaan zitten kijken en nieuwe theorieën te opperen? Ik verzorg bier en chips.
Als je zo’n oproep op GS zou plaatsen kun je vast Project-X achtige taferelen in je straat verwachten... kijk maar uit.KaiseRRuby schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:08:
[...]
Heb even een kleine rectificatie gedaan rondom mijn filmpje. Wat een sensatie allemaal.
Vies mannetje ben je eigenlijk ook... Wat voor buurt is dat daar in Utrecht?KaiseRRuby schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:08:
Er is zojuist onderzoek naar mijn gat geweest. Waren ze niet van onder de indruk, helaas. Waarschijnlijk gewoon een oude beerput. Ik mocht helaas het karretje niet lenen van de EOD om er eens in te kijken.
Jup.vj_slof schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:12:
[...]
Als je zo’n oproep op GS zou plaatsen kun je vast Project-X achtige taferelen in je straat verwachten... kijk maar uit.
Alle gekheid op een stokje. Mijn buren hebben dit al een tijdje beweerd en hadden dus gelijk. Zij hebben hier daadwerkelijk heel veel last van gehad en werden raar aangekeken omdat ze beweerden dat er zoiets als dit gaande was. Zij hebben ook het probleem, want dat zand moet weer weg en die funderingen moeten hersteld worden.
We maken er nu een lolletje van maar dat is het absoluut niet. Ook de gedachte dat mensen heel eenvoudig in je huis hadden kunnen komen (het is slechts een luik wat omhoog gaat en je staat binnen) is super eng.
Daarnaast hebben we geen idee wat die mensen van plan waren en dat is ook eng.
Sterkte met de hele zaak.KaiseRRuby schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:17:
[...]
Jup.
Alle gekheid op een stokje. Mijn buren hebben dit al een tijdje beweerd en hadden dus gelijk. Zij hebben hier daadwerkelijk heel veel last van gehad en werden raar aangekeken omdat ze beweerden dat er zoiets als dit gaande was. Zij hebben ook het probleem, want dat zand moet weer weg en die funderingen moeten hersteld worden.
We maken er nu een lolletje van maar dat is het absoluut niet. Ook de gedachte dat mensen heel eenvoudig in je huis hadden kunnen komen (het is slechts een luik wat omhoog gaat en je staat binnen) is super eng.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
"Ja, ik hoorde dus ineens van KRRRRATATAAAA!”KaiseRRuby schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:50:
[ Voor 12% gewijzigd door Gluten Parody op 02-04-2019 22:23 ]
Ok je hebt gelijk, voor 3 mensen is dit helemaal niet grappig en dat moeten we niet bagatelliseren!KaiseRRuby schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:17:
[...]
We maken er nu een lolletje van maar dat is het absoluut niet.
“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]
Hoe is deze tunnel?
[ Voor 19% gewijzigd door frisianstar op 02-04-2019 17:46 ]
20x JA Solar 6.9KW; Fronius Symo 7.0; Panasonic J Mono 7KW; Atlantic Explorer V3
https://www.ad.nl/utrecht...uizen-in-lombok~a1350c77/
Heel toevallig in de zelfde wijk en buurt
Hetzelfde probleem.JustM3 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:33:
Lees toevallig net het volgende bericht
https://www.ad.nl/utrecht...uizen-in-lombok~a1350c77/
Heel toevallig in de zelfde wijk en buurt
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Dat is dan weer veel minder leuk. En volgens mij wenst iedereen jullie hier veel sterkte mee!KaiseRRuby schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:17:
[...]
Ben ik blij dat de wasmachine hier op het luik staat.KaiseRRuby schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 17:17:
[...]
Jup.
Dus ik zoek dit topic weer eens op en jahoor..

Geniaal!
"Gedupeerde" schrijven ze dan bij je naam.KaiseRRuby schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:50:
NeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeKaiseRRuby schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:08:
I have stability. The ability to stab.
Edit: om 19:30 schijnbaar nog meer erover, ook rtl4.
[ Voor 36% gewijzigd door Plenkske op 02-04-2019 18:32 ]
Je zou haast denken van wel.IThom schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 18:33:
https://nos.nl/artikel/22...o-dwpwepS5NBVp65KksqTBkR0
Heeft dit er misschien mee te maken?
GTA VI - All aboard the hype train!!
Dat vraag ik me ook al de gehele dag af als ik in de berichtgeving hoor dat de tunnel diende voor het afvoeren van het zandAmphiebietje schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 19:08:
Op zich ook wel bijzonder dat je een tunnel graaft om van zand voor je illegale kelder af te komen - want waar moet het zand van de tunnel zelf heen?
Hoeder van het Noord-Meierijse dialect
Dit topic is gesloten.