Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• T-Infinity
  • Registratie: juli 2002
  • Nu online

T-Infinity

Heen en weer....

kpg schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 09:55:
[...]

De eigenwoningreserve vervalt niet na 3 jaar, maar na 3 jaar geen Box 1 woning te hebben.
Op het moment dat je een woning koopt, geldt dus de reserve op het moment van aankoop. Dat verandert niet na 3 jaar.
Oh excuses, dan zit ik er inderdaad naast. Voor specifiek deze situatie is het erg moeilijk om informatie te vinden. Zo lees ik bijvoorbeeld: "Koop je binnen drie jaar een nieuwe eigen woning, dan dien je alsnog met de overwaarde van je oude woning rekening te houden. Uiteindelijk vervalt de overwaarde na drie jaar."
Dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd geinterpreteerd, en moet ik er volgend jaar even rekening mee houden met de BD-aangifte (dat zitten mijn 3 jaar erop en dacht ik er vanaf te zijn, blijkbaar niet dus :/ ).

Hmm, en toch he... op de BD site staat dit:

Vind ik dan toch onduidelijk. Maar je hebt inderdaad gelijk.

T-Infinity wijzigde deze reactie 27-03-2019 10:11 (8%)

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True