Op een vertrouwde plaats kan je het ook unlocked laten toch?michellep77 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 10:15:
Hier ook hoesje erom. Vind het zonde van de mooie kleur en het voelt toch minder fijn. Maar ben er wel echt zuinig op. Dus dan maar hoesje.
Foto's hier ook wel echt tevreden, verwerken duurt idd (te) lang, maar voor echt goede foto's heb ik dat wel over.
Ben wel benieuwd naar de foto's van anderen en naar de instellingen daarvan!
Ik heb m nu gewoon op automatisch staan, wel dieptekaart aan.
Ik moet alleen even wennen aan de schermbeveiliging. Heb dat nu toch maar eens ingesteld, maar vind het irritant dat ik elke keer die beveiliging heb. Heb thuis als vertrouwde plaats ingesteld, maar moet toch elke keer op FP of gezichtsscanner wachten.
Gezichtscanner is echt snel moet ik zeggen.
Vingerscanner werkt minder goed moet ik zeggen, maar dat komt omdat scanner oppervlak klein is.
Als je goed kijkt zie je het zitten, je scherm moet wel zwart zijn. Is een vierkantje, te klein naar mijn mening!
Maar heb gemerkt dat als je je vinger niet precies in het midden plaatst maar beetje eronder dan werkt het wel goed.
Maar dit kan ook hoe je vinger geregistreerd is, ga zo weer op nieuw registreren.