Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Geruchten en speculaties over de Nokia 9
Dit jaar lijkt Nokia nog met een nieuw toptoestel te komen en langzaam maar zeker begint de geruchtenmolen op gang te komen.

Een aantal zekerheden lijken voor de hand te liggen. De Snapdragon 845 soc kan bijna niet missen. Nagenoeg alle toptoestellen van dit moment krijgen deze soc en dat zal dus voor de Nokia 9 niet anders zijn. Ook Android P lijkt het meest logische besturingssysteem voor dit toestel te worden.

Dat het toestel een notch krijgt om daarin de FF-camera te huisvesten zal ook maar weinig personen verbazen. En -waarschijnlijk- zal de vingerafdrukscanner onder het beeldscherm geplaatst worden in plaats van aan de achterzijde of in een knop in de onderste bezel.

Wat wel bijzonder is, is dat het toestel aan de achterkant 5 camera's lijkt te krijgen. Een nieuwe ontwikkeling van Zeiss. Als dit daadwerkelijk zo gaat worden uitgevoerd, dan wordt het verkrijgen van de naam "PureView" ook ineens heel logisch. Nokia bracht tot enige tijd geleden haar camera-phones uit onder deze noemer met bekende producten als de 1020 PureView en de inmiddels legendarische 808 Pureview.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rKBSdGGzY9qByiFlNO8H2RwN/full.jpg

Naast deze bijzondere camera lijkt het toestel nog iets bijzonders mee te krijgen. De accu is volgens de laatste geruchten maar liefst 4150 mAh groot. Nomofoben moeten daar heel erg blij van worden, maar het roept wel vraagtekens op wat dit voor gevolgen heeft voor de dikte van het toestel. Krijgen we te maken met een dikkertje of heeft Nokia daar een slimme oplossing voor gevonden?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mgGhgviFqFTK18N1L8wbViaB/medium.jpg

Pocketnow heeft op basis van de geruchten een render van de voor en achterzijde gemaakt. Als die eennbeetje klopt wordt de Nokia 9 (of Nokia 10) een gelikt toestel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fdFo6VwF8JN3e2N66KTnsDO1/full.jpg

Dit topic is bedoeld om alle geruchten rond dit toestel te verzamelen. Zodra het toestel gepresenteerd wordt, gaat het dicht om verder te gaan in een Ervaringen topic.

Op 15 september verscheen onderstaande concept render video op het internet. Hierin is te zien dat het scherm geen notch krijgt, maar wel afgeronde zijkanten. Op de achterzijde is uiteraard de penta lens prominent te zien.
Nieuwsberichten op Tweakers over de Nokia 9
nieuws: Foto toont Nokia-smartphone met vijf camera's aan de achterkant
nieuws: 'HMD werkt aan Nokia-smartphone met vingerafdrukscanner achter oledsc...
nieuws: Foto's tonen voorkant mogelijk Nokia 9 en 7.1 Plus

[ Voor 26% gewijzigd door PaT op 17-09-2018 07:33 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-05 20:56
Na zo'n beetje alle top-end Nokia's te hebben gehad vanaf de N70 tot en met de Lumia 950XL, zit ik nu op Android met een Nokia 8 en ben ik best wel benieuwd naar dit toestel.

Ik mag al verlengen, maar wacht mooi nog even af totdat dit toestel door HMD gereleased gaat worden. De Zeiss technologie klinkt erg interessant, hopelijk hebben ze dit keer ook hun camera software goed op orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Dat is inderdaad niet onbelangrijk. Met de Lumia's was dat dik in orde. Nu ze ook een goede soc gaan gebruiken zal alles dus afhangen van de gebruikte software.

Ik ben benieuwd hoe alles uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:14

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik hoop op een beetje handzaam formaat. Maar op de foto's lijkt het weer een formaat Note 9 te worden, instant pass voor mij.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-03 20:05
Ik hoop op een formaat Nexus 6p of ietsjes groter (maar meer scherm, minder bezels). Mijn vrouw heeft een 3.1 en een vriend de 7.1 en dat zijn mooie toestellen! Uiteraard speelt het voor mij ook mee dat er Android One op draait, lekker stock.

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:42

oscarwashere

"Very nice"

Ik ben echt super benieuwd, zeker ook naar het prijskaartje gezien de cameramodule en vingerafdrukscanner. Volgens oudere geruchten zou hij al in augustus 2018 aangekondigd worden, maar ik heb nog niets gevonden over een meer actuele aankondigingsdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:10
https://m.gsmarena.com/no...s_displays-news-33269.php

Hopelijk wordt dit eindelijk de echte opvolger van mijn lumia 1020 heb nu tijdelijk de 7 plus. Die mij ook heel goed bevalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Dit zou mij als een 7 plus upgrade ook wel bevallen, als de specs echt op dot high end nivo landen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
De geruchten hebben het over een 5,9 inch scherm. Eerder werd er 5,5 geroepen, maar aangezien alles steeds groter wordt zal die 5,9 inch eerder gebeuren dan de 5,5 inch.
Ruudox schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 21:02:
https://m.gsmarena.com/no...s_displays-news-33269.php

Hopelijk wordt dit eindelijk de echte opvolger van mijn lumia 1020 heb nu tijdelijk de 7 plus. Die mij ook heel goed bevalt
Een scherm zonder notch. Volgens mij onderscheid je je daar op dit moment echt mee.

Edit: en een nieuwe conceptrender. I like!

[ Voor 65% gewijzigd door PaT op 15-09-2018 10:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oscarwashere

oscarwashere

"Very nice"

Lancering Nokia 9 uitgesteld tot februari 2019 door Nokia CPO - Androidworld.nl, 18-09-2018
Volgens een bron op Twitter zou de lancering van de Nokia 9 niet meer dit jaar plaatsvinden maar in februari 2019. De Chief Product Officer zou net als in 2017 met de Nokia 8 Sirocco de lancering van het de Nokia 9 tegenhouden omdat het nog niet klaar voor lancering zou zijn. Wederom is CPO Juvo Sarhikas voor een lancering van een vlaggenschip gaan liggen, en opnieuw wil hij het uitstellen tot het MWC 2019 in Barcelona.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SeelenSchmerz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 18:04
Nokia stapt in de gaming wereld #GameOn
De volgende Nokia smartphone wordt een indrukwekkende gaming smartphone als we het merk mogen geloven. Nokia India poste vandaag de onderstaande teaser met een hint naar een gaming telefoon: #GameOn.

Gaming smartphones zijn hot sinds de Razer Phone lancering. Xiaomi en zelfs Samsung betraden de gaming markt en nu wil HMD Global ook een graantje mee pikken. Vermoedelijk wordt deze gaming phone bekend gemaakt onder de naam Nokia 9.

Stay tuned for a phone you can #GameOn pic.twitter.com/CiuxGbIvkR

— Nokia Mobile India (@NokiamobileIN) September 18, 2018
Teaser: https://twitter.com/i/status/1042072912633716736

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SeelenSchmerz
Nokia 9 or Nokia 7.1 Plus could land on October 4
HMD Global – the company behind the recent Nokia phones – is holding an event on October 4 where it’s set to announce a new smartphone.

We know this because we've got an invite and it reads that the event will be used to “welcome the latest addition to the Nokia smartphone family," so there’s no doubt that we’ll get a new Nokia-branded handset there, what remains in question though is which one.

The invitation doesn’t contain any clues, but there are two obvious candidates, namely the Nokia 9 and the Nokia 7.1 Plus, as both these phones have been rumored.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeelenSchmerz
Nokia 9 PureView 'bevestigd': camera met vijf lenzen
Winfuture's @rquandt heeft een tweet geplaatst waarin hij claimt dat de fabrikant de naam 'PureView' wederom zal gaan gebruiken voor zijn nieuwste Nokia-vlaggenschip. Met PureView wordt de penta-lens achterop aangeduid als unieke feature van de smartphone. De benaming PureView werd in het verleden al eens gebruikt door Nokia en later Microsoft. Nu is het dus weer in handen van HMD Global.

Roland Quandt heeft in het verleden vaker betrouwbare informatie gepost. In een reactie op zijn tweet plaatste een gebruiker een afbeelding wat lijkt op een marketing voor de Nokia 9 PureView:
Op de afbeelding staat "powered by light", wat wellicht naar camera hardware van Light zou kunnen verwijzen?

Afbeeldingslocatie: https://content.hwigroup.net/images/editorial/1920/038421_145904-phones-news-nokia-9-pureview-confirmed-and-could-be-with-us-very-soon-image1-sdfhggx3b2.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door SeelenSchmerz op 03-10-2018 16:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SeelenSchmerz
Nokia Malaysia store confirms Nokia 9's existence, might come to Malaysia soon with penta-lens setup
Just today on Nokia Malaysia's Facebook page (note: it's an authorized dealer page of Nokia, by the way), they posted and confirm the next big device, the Nokia 9 could actually come to Malaysia.
Afbeeldingslocatie: https://technave.com/data/files/mall/article/201810031401423903.png

[ Voor 9% gewijzigd door SeelenSchmerz op 04-10-2018 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeelenSchmerz
Vandaag 4 oktober 2018 om 17:00h (GMT) Nokia London event waar aankondigingen van nieuwe toestellen worden verwacht:

https://www.facebook.com/events/324214798345214/
https://twitter.com/NokiaMobile

[ Voor 17% gewijzigd door SeelenSchmerz op 04-10-2018 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Het is wel weer heerlijk schimmig rond de launch date. 4 oktober was het dus niet. Welke events heeft Nokia nog meer gepland staan dit jaar? Volgens mij niet zo veel meer toch? Dan komt het MWC inderdaad rap in beeld als meest logische moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lohost
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-04 11:13

lohost

iemand had al localhost :-(

Nog meer videomateriaal via 91mobiles:

---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertware
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04 16:48
Vandaag kondigt HMD (3?) nieuwe toestellen aan, livestream start om 16:00¨

Volgens NokiaPowerUser zou de 9 er wel eens bij kunnen zitten, al heeft die site er regelmatig naast gezeten. Daar staan tevens een aantal artikels met renders van hoesjesfabrikanten, al kan ik ook hier niet zeggen hoe betrouwnbaar deze zijn.
https://nokiapoweruser.co...-the-full-frontal-design/

[ Voor 57% gewijzigd door bertware op 05-12-2018 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Alleen de nieuwe N8 voor 399 euro?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Zo, hoog tijd voor een schopje in dit topic.

Op de Frontpage (nieuws: HMD: Nokia 9 komt begin 2019) is te lezen dat we de Nokia 9 pas begin 2019 gepresenteerd krijgen. Waarschijnlijk dan met een SD845 aan boord. Hoewel het technisch een prima soc is/zal zijn, vind ik dat je altijd met 'the latest and greatest' moet komen op je echte topper.
LG flikte dat ook al eens met (uit mijn hoofd) de G6 die een SD821 kreeg terwijl de concurrentie een SD835 gebruikte.

Wellicht zit ik er naast, maar ik zou dat toch wel erg jammer vinden van dit erg interessante toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
PaT schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 22:13:
Waarschijnlijk dan met een SD845 aan boord. Hoewel het technisch een prima soc is/zal zijn, vind ik dat je altijd met 'the latest and greatest' moet komen op je echte topper.
Hoewel ik dat met je eens ben kan HMD altijd nog een Nokia 9.1 of Nokia 10 met SD855 in H2 2019 uitbrengen. In tegenstelling tot bijvoorbeeld de Pixel 3 van Google hoeft de Nokia 9 niet voor lange tijd het vlaggenschip te zijn, kijkend naar de snelheid waarmee HMD smartphones in de markt zet.

De Nokia 9 is qua hardware-ontwikkeling al lang klaar en lijkt vooral tegengehouden te worden door software issues met de camera's. Last minute de SoC wisselen is nu eenmaal niet mogelijk. Vergeet ook niet dat de Snapdragon 855 pas net in massaproductie is gegaan en de eerste telefoons pas eind Q1 2019 verwacht worden. Als HMD ervoor zou kiezen om de SoC te upgraden dan kijken we opnieuw maandenlang uitstel van deze telefoon.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

XWB schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:19:
Last minute de SoC wisselen is nu eenmaal niet mogelijk.
Zouden die beide SoCs niet pin-compatible zijn? Het zou echter wel kunnen dat ze al een hoop 845's ingekocht hebben, of iig de capaciteit bij de fabriek. Dan kun je niet zonder veel boetes daar vanaf. En de 845 is ook na de introductie van de 855 een best redelijke SoC natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Mee eens dat er weinig mis is met een 845, maar als je een toptoestel koopt, wil je ook topspecs en niet de top specs van vorig jaar. Ik verwacht dat de N9 ook minstens 800 euro moet gaan kosten en waarschijnlijk nog wel meer. Dan wil ik ook top of the line spul.

De 855 kunnen we logischerwijs vergeten, dat zou inderdaad voor NOG meer vertraging zorgen.

Wel jammer, maar wie weet is de N9.1 wel de absolute topmachine die we met de N9 verwachtten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere

oscarwashere

"Very nice"

Heeft iemand ondertussen alweer nieuwe nieuwtjes voorbij zien komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
oscarwashere schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 23:59:
Heeft iemand ondertussen alweer nieuwe nieuwtjes voorbij zien komen?
Het lijkt erop dat HMD op 24 februari twee nieuwe smartphones zal aankondigen, waaronder de Nokia 9.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Ik ben nog steeds benieuwd naar dit toestel. Qua looks schiet ik er aan de voorzijde weinig mee op ten opzichte van mijn LG G5. Ik vind de bezels relatief lomp voor een moderne smartphone. Dat kan zowel een nadeel als een voordeel zijn.

Ik hoop vurig dat Nokia de camera's inclusief bijbehorende software meer dan prima voor elkaar heeft. Dat dit zeg maar 'de benchmark' wordt qua smartphone camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127014

Zelf ben ik ook wel heel benieuwd naar dit toestel, maar als de volgende gegevens kloppen, https://nokiamob.net/2019...-enterprise-program-site/ …… 4Gb ram, een 845Soc.... dat klinkt toch echt verouderd met wat concurenten in 2019 op de markt gaan zetten als zijnde "Flagship". Dan moet de camera wel heeeel erg speciaal zijn als deze foon een beetje wil gaan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Laatst online: 22:51
En natuurlijk de prijs moet meevallen,als ze toch voor de oude soc gaan.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
PaT schreef op maandag 11 februari 2019 @ 22:05:
Ik ben nog steeds benieuwd naar dit toestel. Qua looks schiet ik er aan de voorzijde weinig mee op ten opzichte van mijn LG G5. Ik vind de bezels relatief lomp voor een moderne smartphone. Dat kan zowel een nadeel als een voordeel zijn.
Het design is overduidelijk 2018. Maar dat komt omdat de telefoon eigenlijk halverwege vorig jaar had moeten uitkomen, maar de camera setup was naar verluid geplaagd door software issues en HMD had daardoor meer ontwikkelingstijd nodig.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ook ik ben erg benieuwd naar deze telefoon. Die Snapdragon 845 maak ik mij niet druk om, die gaat de komende jaren nog snel genoeg zijn. Het snelheidsverschil wat we een paar jaar geleden hadden tussen telefoons (S2 & S3) is er niet meer.

Het is inderdaad hopen dat de hardware en software goed in elkaar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RanDyJ
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-05-2022
Stefan22 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 12:27:
Ook ik ben erg benieuwd naar deze telefoon. Die Snapdragon 845 maak ik mij niet druk om, die gaat de komende jaren nog snel genoeg zijn. Het snelheidsverschil wat we een paar jaar geleden hadden tussen telefoons (S2 & S3) is er niet meer.

Het is inderdaad hopen dat de hardware en software goed in elkaar zitten.
Die 845 maak ik mij ook niet druk om, alleen jammer dat er waarschijnlijk maar 4gb ram inzit ipv de gespeculeerde 6gb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonniebwoi
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-05 09:43
imo voor een flagship moet je anno 2019 niet meer afkomen met 4gb ram...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
RanDyJ schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 09:31:
[...]

Die 845 maak ik mij ook niet druk om, alleen jammer dat er waarschijnlijk maar 4gb ram inzit ipv de gespeculeerde 6gb...
Ik had begrepen dat er een 4GB en 6GB versie kwam. Al zou het inderdaad vanaf 6GB moeten gaan.

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Anoniem: 127014 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 22:21:
4Gb ram, een 845Soc.... dat klinkt toch echt verouderd met wat concurenten in 2019 op de markt gaan zetten als zijnde "Flagship".
Dat geldt sowieso voor meer recente toestellen met de Snapdragon 845. De Google Pixel 3 was als het ware direct verouderd toen de Snapdragon 855 een maand later aangekondigd werd, maar de 845 zal voor voldoende mensen snel genoeg zijn.

Of de Nokia 9 succesvol wordt zal uiteindelijk van de prijs afhangen en niet zozeer van de SoC. Hopelijk heeft HMD van de Nokia 8 Sirocco geleerd en zetten ze hun nieuwe flagship niet té duur in de markt.

En wie weet krijgen we later dit jaar nog een Nokia 9.1 of 9 Plus met Snapdragon 855 :9

March of the Eagles

Ik ben helemaal niet zo van shiny enzo, maar dit ziet er gelikt uit qua specs / prijs en design;
Nokia 9 PureView

Nokia 9 PureView

Nokia 9 PureView

Nokia 9 PureView

Nokia 9 PureView

Nokia 9 PureView

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Ik vind hem persoonlijk wel erg mooi! Als de prijs meevalt, en de camera aan de hoge verwachtingen voldoet, kan dit wel een succes worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-12-2024
Wordt de prijs komend weekend ook bekend gemaakt?

Durven jullie een gok te doen wat te prijs zou worden?

[ Voor 12% gewijzigd door michellep77 op 22-02-2019 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
michellep77 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 08:31:
Wordt de prijs komend weekend ook bekend gemaakt?
Ja
Durven jullie een gok te doen wat te prijs zou worden?
Heel interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127014

https://nokiamob.net/2019...-and-nokia-1-plus-at-e99/ 599 zou wel een mooi prijsje zijn ja...

Eerste sample van de Nokia9 camera....
https://nokiapoweruser.co...edible-amount-of-details/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
De genoemde prijs schijnt niet correct te zijn:
Unfortunately, the price of 599 euros for Nokia 9 Pureview is not correct.
Guys, 599 euros is the cost price... (
https://twitter.com/nokia_anew

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertware
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-04 16:48
XWB schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 21:52:
De genoemde prijs schijnt niet correct te zijn:

[...]

[...]

https://twitter.com/nokia_anew
Van https://nokiamob.net/2019...-and-nokia-1-plus-at-e99/ :

UPDATE: Nokia Anew states via Twitter that the price of €599 is not correct. The price for Europe shouldn’t be less than €749, as per Nokia Anew’s source.

Ook is op de twitter van Nokia_Anew de volgende vergelijking te vinden:
Huawei Mate 20 pro vs Nokia 9

[ Voor 14% gewijzigd door bertware op 22-02-2019 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog minder dan twee uurtjes, klaar voor pre-orders hier!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
CLB schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:11:
Nog minder dan twee uurtjes, klaar voor pre-orders hier!?
Eind dit jaar mag ik pas verlengen, tot die tijd moet ik het doen met de Nokia 5.1 Plus. :P

Hier nog foto's die vermoedelijk gemaakt zijn op de Nokia 9: https://www.instagram.com...hare&igshid=1up5ttj7fjghm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
Ik mag al sinds Juli vorig jaar verlengen, maar heb geduldig gewacht op de Nokia 9. Mijn Nokia 8 voldeed al die tijd nog prima.

Hoop echt dat ze het gaan waarmaken wat hun camera modules betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
Oooh wow! Ik hoop echt dat de foto's echt zo goed zijn en dat de prijs meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Hands-on van Mr Mobile: YouTube: Could This Be The Best Camera Phone Of 2019?

Wordt maar beperkt geproduceerd helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RanDyJ
Netjes hoor, verkoopprijs van $699 met 6gb ram en 128gb opslag. Heb niks gehoord welke type Snapdragon Erin zit, maar voor 99% zeker dat dit mijn volgende telefoon word!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:24
RanDyJ schreef op zondag 24 februari 2019 @ 16:53:
Netjes hoor, verkoopprijs van $699 met 6gb ram en 128gb opslag. Heb niks gehoord welke type Snapdragon Erin zit, maar voor 99% zeker dat dit mijn volgende telefoon word!
De video in de post boven je zegt heel duidelijk dat het de Snapdragon 845 is in de Nokia 9.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RanDyJ
Hahn schreef op zondag 24 februari 2019 @ 16:54:
[...]

De video in de post boven je zegt heel duidelijk dat het de Snapdragon 845 is in de Nokia 9.
Had dat filmpje nog niet gezien, zat naar de livestream te kijken en daar werd geen type Snapdragon aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarwashere

oscarwashere

"Very nice"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
Hij staat op belsimpel voor 599,- losse verkoop.

Ik denk dat ik zo al mijn abonnement ga verlengen...

Durf de gok qua camera wel aan.

Bij het bestellen krijg ik de vraag of ik al een gewone simkaart heb van Telfort. En dan staan er 3 plaatjes, mini, micro en nano.
Ik heb een micro en een micro usb. Wat valt er dan onder een gewone simkaart?

[ Voor 43% gewijzigd door michellep77 op 24-02-2019 18:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04 20:00

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Belsimpel.nl linkje.

Ik ga deze ook vrijwel zeker kopen; mijn OnePlus 3 is inmiddels bijna 3 jaar oud en ben wel toe aan een nieuwe telefoon. Nu nog stiekem hopen op gratis earbuds bij een pre-order, maar dat zal wel niet.

edit:
De volgende actie geldt als je hem pre-ordert op nokia.com: (verwachte verzenddatum is 18 maart).
Een ongeluk doet zich vaak voor wanneer je dat het minst verwacht; het scherm van je telefoon maakt daar helaas geen uitzondering op. Daarom bieden we in de eerste drie maanden na aankoop gratis een vervangend scherm voor in aanmerking komende Nokia-smartphones.
Edit2:
In .uk wel pre-order met gratis earbuds.

Pre-order now and get a free pair of Nokia True Wireless Earbuds⁶

[ Voor 48% gewijzigd door FREAKJAM op 24-02-2019 20:21 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
michellep77 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 18:02:
Ik heb een micro en een micro usb. Wat valt er dan onder een gewone simkaart?
Je hebt vast en zeker een micro en nano... Gewone is van jaren geleden, zo'n ding van 2x1 centimeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is de 'algemene' pagina, specifieke is https://www.belsimpel.nl/nokia-9-pureview/blauw

A next generation camera for photography lovers “straight out of the labs” with 5 cameras and ZEISS optics
o Worlds first, unique, five camera array.
o Two color sensors provide accurate vibrant color images. Three panchromatic sensors allow the array to collect up to 10-times the amount of light as a single standard sensor.
o Unique multi-camera native black & white photography mode for sharp, incredibly atmospheric shots.
o Advanced depth of field control to create beautiful bokeh
o Fully integrated into Google Photos – refocus on alternative areas of the scene from within Google Photos after you have taken the shot.
o Capture rich and vibrant UHD 4k HDR video with spatial audio capture.

Exceptional detail and dynamic range for exceptional photography
o Enjoy incredible detail and texture both inside and out with fast accurate autofocus
o Each of our 5 cameras automatically adjusts the exposure across the scene, not just for a single focal point. This ensures you get a wide dynamic range, with outstanding detail in both areas of bright sunlight and dark shadows – at the same time
o Shoot “Raw” DNG format images with unparalleled dynamic range, details and low noise then edit on device within Adobe Lightroom for advanced editing control, retaining the dynamic range that you would ordinarily lose in a jpg.
o Our Pro camera UI delivers unparalleled control over your photography and allows you to see your camera adjustments in real time. Capture exciting time lapse photography with support for exposure times up to 10 seconds.

Premium design and performance
o Edge to edge 5.99”QHD 2k pOLED display
o Enhanced viewing experience with “PureDisplay” technology that transforms any content to perfection. Accurate colours, Sunlight Readability Enhancement and HDR10 support lets you enjoy latest content with crisper details, greater contrast and richer colours
o Strong, durable 6000 series aluminium chassis, 8mm slim with Gorilla Glass 5 on both sides
o Fingerprint sensor integrated under screen.
o Effortless performance from the bespoke Qualcomm Snapdragon 845 mobile platform and imaging co-processor
o With Qualcomm® aptX™ audio, music lovers can enjoy better than CD quality sound wirelessly over Bluetooth
o Integrated Qi wireless Charging (Qi 10W)

• Pure, Secure and Up-to-Date – part of the Android One family
Pure:
o Free from bloat ware – meaning no apps the customer doesn’t need, and no hidden processes eating up their battery life.
Key benefit is more storage and more battery life out of the box.
o Android Untouched – no skins and no UI changes. This is an untouched clean version of Android
Secure:
o 3 years of monthly security updates – will come as standard with Nokia. We will keep your phone as secure as possible
Up to Date:
o The latest Android that improves over time – our phones will launch on the latest version of Android Pie
so you know you are ahead of the game. We guarantee 2 years of ‘letter’ updates.
o The freshest updates - customers get to experience Android features and innovations from our friends at Google with Nokia’s regular updates

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 24-02-2019 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
CLB schreef op zondag 24 februari 2019 @ 19:01:
[...]

Je hebt vast en zeker een micro en nano... Gewone is van jaren geleden, zo'n ding van 2x1 centimeter.
Neem toch aan dat je niet ineens weer zo'n grote moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
michellep77 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 19:06:
Neem toch aan dat je niet ineens weer zo'n grote moet hebben.
Neehoor, zal wel foutje zijn op de website, ik ga uit van nanosim :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
:D

Ga m maar gewoon bestellen vd week, even salaris afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playah007
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-03 10:33

playah007

live life and be proud!

ik weet niet of mijn vraag hier op plaats is.
maar, ik zit al tijden uit te kijken naar dit toestel.
De prijs is alleszins redelijk gezien huidige prijsstellingen van telefoons (al vind ik 600 eigenlijk nog steeds teveel...).

Echter er zijn twee dingen waar ik over val.
1. geen 3.5 inch jack.
2. glazen achterkant (stupide ontwikkeling).

nu heb ik al tijd op internet zitten zoeken want ik heb helemaal niks met glazen, breekbaar achterkant (maar word niet veel wijzer).
als je scherm kapot is kun je ook vaak zelf repareren. nu was ik benieuwd of er iemand een website weet die ipv glazen achterkanten ook metalen of plastic achterkanten maakt. Mogelijk dat ik dan gelijk van dag 1 de achterkant vervang voor een fatoenlijke, draadloos heb ik op huidige lumia 930 ook nog nooit gebruikt.

is er iemand die hier meer over weet, en als ik het op een andere locatie (of hele nieuwe thread moet openen) dan hoor ik dat graag.

mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bestaat simpelweg niet en tevens is dat glas ook niet alleen voor wireless charging. Ook doorlaten van bijvoorbeeld WiFi-signalen, Bluetooth enzovoort. Tevens wil je denk ook echt geen nieuw toestel uit elkaar halen, zo direct je garantie verliezen en dan hopen dat je alles netjes in elkaar krijgt en alles blijft werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
michellep77 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 18:02:
Hij staat op belsimpel voor 599,- losse verkoop.
Valt lager uit dan ik verwacht had. Ik had € 749 in gedachten aangezien dat de introductieprijs van HMD's vorige flagship was (Nokia 8 Sirocco).

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
XWB schreef op zondag 24 februari 2019 @ 22:53:
[...]

Valt lager uit dan ik verwacht had. Ik had € 749 in gedachten aangezien dat de prijs van HMD's vorige flagship was (Nokia 8 Sirocco).
Ik ben er heel heel erg blij mee. Had eigenlijk al niet meer verwacht nog Nokia te kunnen nemen, omdat die 9 naar steeds uitgesteld werd. En vind het nog steeds jammer dat de camera van de 8 niet zo goed is als die zou kunnen/moeten zijn. Hoewel mbv enkele apps echt wel toffe foto's mee te maken zijn.

Had me er bij neergelegd voor Samsung te gaan, maar nu kwam 'ineens' de 9 nu en ook nog eens voor een schappelijke prijs... Ben alleen heel erg benieuwd of de foto's echt zo goed zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prijs, maakt het een heel aantrekkelijk apparaat ja, ik zoek nog wel confirmatie van microSD-kaartslot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Volgens Belsimpel en https://arstechnica.com/g...ach-to-phone-photography/ is er geen kaartslot aanwezig.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
CLB schreef op zondag 24 februari 2019 @ 23:31:
Prijs, maakt het een heel aantrekkelijk apparaat ja, ik zoek nog wel confirmatie van microSD-kaartslot...
zit er niet in helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacht ik ook hoor, maar op de site van Nokia zie ik het nergens zwart op wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
CLB schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:09:
[...]

Dacht ik ook hoor, maar op de site van Nokia zie ik het nergens zwart op wit.
Inderdaad, dat staat nergens. Maar diverse sites geven aan dat het geheugen niet uitgebreid kan worden helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Prijs is meer dan oke. Specs zijn oke. Helaas heb ik een paar maanden geleden mijn telefoon laten vallen en een 2de hands iPhone 7 gekocht. Deze doet het nog te goed om meteen te vervangen. Misschien aan het eind van het jaar als deze N9 rond de 400 euro zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1067133

offtopic, dus weg

[ Voor 97% gewijzigd door PaT op 25-02-2019 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
offtopic, dus weg

[ Voor 93% gewijzigd door PaT op 25-02-2019 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik stond bijna op het punt een Google Pixel 3 te kopen vanwege de goede camera, maar ik wacht even af wat deze Nokia 9 laat zien qua foto's....
Bij nader inzien niet zo enthousiast over de cameratechniek, gaat hem niet worden.

[ Voor 22% gewijzigd door draakhoofd op 27-02-2019 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
Wanneer zouden de eerste foto's komen? Al voordat die hier in NL leverbaar is denk ik? In andere landen is die nu al leverbaar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

zonoskar schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:57:
Prijs is meer dan oke. Specs zijn oke. Helaas heb ik een paar maanden geleden mijn telefoon laten vallen en een 2de hands iPhone 7 gekocht. Deze doet het nog te goed om meteen te vervangen. Misschien aan het eind van het jaar als deze N9 rond de 400 euro zit.
Hij komt in "beperkte" oplage beschikbaar wordt er gezegd. Dan zal het prijsverloop zich wat anders gaan gedragen dan bij modellen die tot EOL leverbaar blijven. Misschien beperkt omdat er sprake is van een update waarbij de SD845 vervangen gaat worden door een SD855?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

In de preview van tweakers wordt gesproken over een processing tijd van 15 sec voor een foto. Dat is bizar veel. Je kunt de telefoon overigens wel blijven gebruiken (en foto's blijven maken) in die tijd. Toch wel een minpuntje voor mij.

[ Voor 24% gewijzigd door zonoskar op 25-02-2019 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
T-mobile heeft wel een actie met gratis draadloze oordopjes, echter alleen bij een abonnement.
en alleen voor de eerste 150 klanten, zie https://nokia.myactions.eu/home.php?lang=nl&region=nl
https://www.t-mobile.nl/s...nokia-9-pureview/22031356

Heb gevraagd of hij ook los te verkrijgen is, maar "alle nieuwere telefoons zijn alleen in combinatie met een abonnement te verkrijgen in de T-mobile shop". Jammer de bammer :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-04 16:01
Ik keek echt uit naar deze smartphone: geen lelijke punch hole / notch, goede prijs, vooruitstrevende camera, goed formaat, etc.

Toen ik de Tweakers video zag: "geen uitbreidbaar geheugen". Spijtig genoeg onmiddelijk een no-go hierdoor :(
Zeker gezien de grootte van de bestanden van de foto's, als je daarbij wat games, productivity apps en andere apps nog bijrekent, zit die 128GB zo vol. Een gemiste kans in mijn opzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De vraag is dan, ga je in RAW-formaat schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Als je inderdaad 10 seconden naar het verwerken van een foto kan zitten staren, dan is een SD855 dus blijkbaar meer dan welkom voor dit toestel. Als je dan nagaat dat de SD855 45% sneller kan zijn dan de SD845, dan ga je, in theorie van 10 naar iets meer dan 5. Dat zal een enorme sprong in gebruikerservaring zijn.
Ook ben ik benieuwd wat de extra Light chip voor gevolgen heeft voor de ondersteuning van dit toestel. Als HMD steeds bij iedere OS update de speciale drivers voor die Light chip moet bijwerken, dan zal de ondersteuning denk ik geen lang leven beschoren zijn.

Mij bekruipt dan ook het gevoel dat dit toestel vooral een proof of concept is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
PaT schreef op maandag 25 februari 2019 @ 19:23:
Als je inderdaad 10 seconden naar het verwerken van een foto kan zitten staren,
Je hoeft natuurlijk niet zitten staren, want het verwerken wordt in de achtergrond uitgevoerd en je kan dus verder werken met het toestel.
dan is een SD855 dus blijkbaar meer dan welkom voor dit toestel. Als je dan nagaat dat de SD855 45% sneller kan zijn dan de SD845, dan ga je, in theorie van 10 naar iets meer dan 5. Dat zal een enorme sprong in gebruikerservaring zijn.
De winst zal kleiner zijn, want de Snapdragon stuurt niet alle camera's aan. Dan is het alsnog wachten tot wanneer de Light Lux Capacitor-chip klaar is met verwerken.
Mij bekruipt dan ook het gevoel dat dit toestel vooral een proof of concept is.
Dat ontkent HMD ook niet. Sterker nog, zij zeggen dat deze telefoon maar in beperkte aantallen op de markt komt.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Wanneer ik foto's wil bewerken op mijn smartphone ben ik meestal niet met andere zaken bezig. Het is niet zo dat ik tijdens het bewerken even de frontpage van Tweakers ga lezen. Het feit dat je door kan werken, wil nog niet zeggen dat dat logisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michellep77
Ik heb de gok gewoon genomen...
Gisteren bij BelSimpel besteld. Nu afwachten tot die leverbaar is. Mijn huidige scherm lijkt meer te gaan scheuren, dus andere moet toch echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik heb de telefoon vorige week bij Nokia gekocht/pre-order. Stond volgens mij toen leverbaar half maart. Nu keek ik vandaag en stond er 1 april. Hebben ze het verschoven of komt dat doordat er al een bepaald aantal is besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasteis
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 17:48
Wat ik me afvroeg, hoe zit het met de optische zoom? Geruchten zeidden dat met name de vele camera's er voor konden zorgen dat ie scherp kon inzoomen... maar is dit ook uitgekomen?

Helaas viel de aankondiging tegen, ik had graag een 3,5mm jack gezien en minstens een accu van 4000 mAh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pasteis schreef op zondag 3 maart 2019 @ 17:53:
Wat ik me afvroeg, hoe zit het met de optische zoom? Geruchten zeidden dat met name de vele camera's er voor konden zorgen dat ie scherp kon inzoomen... maar is dit ook uitgekomen?
Nee, vijf camera's die samen één foto maken en waarbij met 60MP aan data 1 foto wordt gemaakt van 12 MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Laatst online: 24-03 20:05
Ook gereserveerd bij Nokia zelf. Mijn 6p is echt op aan het raken (barst in scherm, accu wat minder) dus tijd voor iets nieuws.

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasteis
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-05 17:48
CLB schreef op zondag 3 maart 2019 @ 18:02:
[...]

Nee, vijf camera's die samen één foto maken en waarbij met 60MP aan data 1 foto wordt gemaakt van 12 MP.
Ik wacht de reviews nog even af, of de camera aanzienlijk groter voordeel heeft ten opzichte van een S10 of de nog te aankondigen P30 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lohost
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-04 11:13

lohost

iemand had al localhost :-(

Ben ook heel benieuwd, mijn bestelling is geplaatst.

---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Ik heb geinformeerd bij Nokia waarom levertijd is aangepast:
Currently we are experiencing high interest in Nokia 9 and that`s why there may be a delays in the delivering.
We hope that the phone will reach to you as soon as possible!

Ik heb de telefoon inmiddels ook bij een winkel gereserveerd, ik hoop dan toch al half maar de telefoon te ontvangen. Mijn Nokia 8 zit met plakband aan elkaar vandaar mijn haast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierba
  • Laatst online: 08:16
Ik heb hem vorige week maandag ook besteld bij Belsimpel. stond toen een levertijd van 3 weken bij wat zou uitkomen op halverwege maart. Bij T-Mobile en Coolblue op de website's staat leverbaar/verwacht op 15 maart. Vanmorgen een mailtje gestuurd naar Belsimpel met de vraag of hun ook een verwachte leverdatum kunnen geven, nog geen antwoord op gekregen maar zal nog wel komen. Ik zie wel nu dat op de productpagina bij Belsimpel de levertijd veranderd is naar 2 weken dus wat dat betreft lijken hun ook zo rond de 15de te zitten.

Ik ben benieuwd wanner hij geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Ben benieuwd, ik mailde er nog achteraan of het voor heel Nederland zou gelden:
As we experience big interest in Nokia 9 there could be some delay for everyone in Nederlands

Soms hebben bedrijven als Coolblue vooraf een bepaald aantal ingekocht die ze dan wel eerder krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierba
  • Laatst online: 08:16
Folkifoon schreef op maandag 4 maart 2019 @ 15:35:
Soms hebben bedrijven als Coolblue vooraf een bepaald aantal ingekocht die ze dan wel eerder krijgen.
Ja zoiets had ik ook in gedachten.

Ik heb ondertussen bericht terug van Belsimpel en hun verwachten ook 15 maart de telefoon te hebben en uit te kunnen leveren. De verwachte leverdatum die op de productpagina staat wordt iedere keer bijgewerkt als ze meer weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MClaeys
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-03 17:31
Rate pre-order bonus, gratis herstel van het scherm de eerste 90 dagen.
Ik wou hem bestellen maar de winkel waar ik kan kopen haalt em niet in het assortiment...
Geen 3,5" en niet uitbreiden geheugen is een tegenvaller. Maar de SD845 is geen dealbreaker hier, men huidige is een Lenovo K6 dus alles is een dikke upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 10:34

DaRoot

Some say...

Ik heb mijn Moto Z laten vallen, glas gebarsten..
Was al tijdje naar het kijken aan wat anders, maar met mijn wensenlijstje komt je dan al snel bij de Galaxy S10 uit.. € 899 gaat met toch iets te gek.
En ineens komt de ingeving Nokia 9..
Denk dat dit hem dus maar wordt..

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 14:26

SebasFM

BOFH

MClaeys schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 03:36:
Rate pre-order bonus, gratis herstel van het scherm de eerste 90 dagen.
Ik wou hem bestellen maar de winkel waar ik kan kopen haalt em niet in het assortiment...
Geen 3,5" en niet uitbreiden geheugen is een tegenvaller. Maar de SD845 is geen dealbreaker hier, men huidige is een Lenovo K6 dus alles is een dikke upgrade.
Was die 90 dagen glasherstel niet alleen via de eigen Nokia webshop? Of geldt dat ook voor de gewone retailers? Heb de 9 ook gepre-ordered. Kan niet wennen aan de Xiaomi Mi8 met MIUI waardoor ik toch steeds op mijn Nokia 7Plus met bedrijfssim dingen zit te doen. Ergens wel jammer, de Mi8 maakt best wel mooie foto's.
Maar die 90 dagen glasherstel zet je wel aan het denken: zou het glas extra makkelijk breekbaar zijn o.i.d. Waarom geven ze zoiets weg? En voor slechts 90 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MClaeys
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-03 17:31
Die pre order bonus is inderdaad enkel voor via de Nokia store. Gezien hij niet te krijgen is in de winkel waar ik via het werk kan kopen overweeg ik nu een Mate 20 pro of een S10, maar misschien vind ik iemand die zo een toestel wil kopen dan kan ik met t geld in een andere winkel alsnog voor de Nokia 9 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04 20:00

FREAKJAM

"MAXIMUM"

SebasFM schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:53:
[...]

Was die 90 dagen glasherstel niet alleen via de eigen Nokia webshop? Of geldt dat ook voor de gewone retailers? Heb de 9 ook gepre-ordered. Kan niet wennen aan de Xiaomi Mi8 met MIUI waardoor ik toch steeds op mijn Nokia 7Plus met bedrijfssim dingen zit te doen. Ergens wel jammer, de Mi8 maakt best wel mooie foto's.
Maar die 90 dagen glasherstel zet je wel aan het denken: zou het glas extra makkelijk breekbaar zijn o.i.d. Waarom geven ze zoiets weg? En voor slechts 90 dagen?
In .UK krijg je de ear buds er gratis bij. Hier nu teveel twijfel tussen de Mi9 en deze, hoewel ze in veel opzichten verschillen van elkaar. Ik hoop eigenlijk op een Nokia 9 plus over een tijdje.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Zojuist maar besteld via Coolblue, ga niet wachten tot 1 april, gaat mijn Moto Z niet meer halen ben ik bang voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
DaRoot schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:21:
Zojuist maar besteld via Coolblue, ga niet wachten tot 1 april, gaat mijn Moto Z niet meer halen ben ik bang voor..
Is ook niet 100% zeker dat ze die leveren half maart. Nokia zelf redt dat ook niet, ik heb met Coolblue gemaild, ik heb daar ook een pre-order en ze brengen mij op hoogte wanneer het later wordt

reactie:

"Ik heb het meteen voor je nagevraagd. Wat blijkt, mijn collega's van de Dienst Inkoop hebben afspraken gemaakt met Nokia. Daardoor staat 15 maart 2019 als verwachte leverdatum op onze website. Wel wil ik je graag mee geven dat dit een verwachte leverdatum is. Het kan altijd zijn dat door onvoorziene omstandigheden de levering later gebeurd. Als je de Nokia 9 via Coolblue besteld, dan ontvang je hier een e-mail over mocht dit gebeuren"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Folkifoon schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:50:
[...]

Is ook niet 100% zeker dat ze die leveren half maart. Nokia zelf redt dat ook niet, ik heb met Coolblue gemaild, ik heb daar ook een pre-order en ze brengen mij op hoogte wanneer het later wordt

reactie:

"Ik heb het meteen voor je nagevraagd. Wat blijkt, mijn collega's van de Dienst Inkoop hebben afspraken gemaakt met Nokia. Daardoor staat 15 maart 2019 als verwachte leverdatum op onze website. Wel wil ik je graag mee geven dat dit een verwachte leverdatum is. Het kan altijd zijn dat door onvoorziene omstandigheden de levering later gebeurd. Als je de Nokia 9 via Coolblue besteld, dan ontvang je hier een e-mail over mocht dit gebeuren"
Tja... we gaan het meemaken.. ik gok er maar op dat het eerder is dan via Nokia zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkifoon
Ja ik ook. Heb de telefoon bij Nokia al betaald maar goed dat annuleer ik dan wel. Ik vind het echt vreemd dat je een toestel aankondigt en een paar dagen later ineens de leverdatum aanpast.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.