Vrees dat TO geen foto;s heeft gemaakt van het pakket voordat hij deze opende. Uiteraard heb je als koper rechten maar voor PostNL heb je die foto's vrees ik hard nodig. De voorwaarden van PostNL zou je er eens bij moeten pakken, zou nog wel eens een escape in kunnen zitten. PostNL heeft denk ik ook een geschillencommissie en dat is wellicht een goedkopere oplossing dan de rechter.Pyramiden schreef op zondag 24 februari 2019 @ 20:52:
[...]
TS geeft aan dat de Ipad gewoon in de originele doos zat. Die Ipad dozen zijn enorm stevig, dus het pakket moet zo'n beetje zijn dubbelgevouwen om deze schade aan de Ipad te bereiken. Schade tijdens transport lijkt mij dan ook onaannemelijk.
@RWK__ Ik denk dat @LucyLG het heel goed voor je samenvat. Gelijk hebben en gelijk krijgen gaat een probleem worden.
Heb je de foto's van Marktplaats nog? Of kun je vragen of de verkoper de originele niet gecomprimeerde foto's naar je opstuurt? Lijkt me dat hij dat wel kan doen als hij ten goeden trouw is.
Dan kan je in ieder geval bepalen of de schade voor transport aanwezig was, tenzij de foto's natuurlijk van erbarmelijke kwaliteit waren....
Ondanks dat je wellicht een lastige zaak hebt, zou ik toch stellig zijn. Een claim is snel afgewezen namelijk en wil niet zeggen dat je geen gelijk hebt. Succes en nee heb je maar ja kan je krijgen.
check deze link:
https://www.postnl.nl/kla...robleem-klacht/beschadigd
onmiddelijk melden dus!
[ Voor 3% gewijzigd door LucyLG op 24-02-2019 21:13 ]