Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.
Beide bedrijven noemen geen bedrag, maar bronnen van onder andere de Financial Times zeggen dat Amazon 1,2 miljard dollar betaalt voor de startup.
startup → start-upZoox is een startup die in 2014 van start ging.
Ik heb onderstaande al meerdere keren vermeld, maar hier gaan we nog een keertje:
Hier ligt een regel aan ten grondslag: https://woordenlijst.org/leidraad/12/1, uitzonderingsregel 12.B, lid d. Geef het a.u.b. door aan alle redacteurs zodat ze dat soort fouten niet meer maken (lay-out, plug-in, back-up, etc.).
de koop → te koopDe sleutels in dit artikel zijn allemaal daadwerkelijk de koop via Amazon, bol.com of andere retailers,
Terzijde spijkerzoekerij
Ik kreeg er drie: rood, zwart en transparant. Goedkoopste usb-a variant direct van SoloKeys - met gratis verzending vanwege covid-19.Je krijgt wel twee rubberen hoesjes bij de sleutel om hem te beschermen,
nieuws: SIDN: grote stijging van aantal phishingwebsites met .nl-domein
melden → meldingenDie zijn met respectievelijk 210 en 146 melden
die → dat (Het onderwerp van deze zin is Het aantal notice and takedown-verzoeken die het SIDN in Q1 van 2020 kreeg. Vanwege het aantal is er (altijd) sprake van enkelvoud en daarom dat.)Het aantal notice and takedown-verzoeken die het SIDN in Q1 van 2020 kreeg
[ Voor 32% gewijzigd door zonder.h op 27-06-2020 06:34 ]
3e pagina 1e paragraaf
“ De sleutels in dit artikel zijn allemaal daadwerkelijk de koop via ...”
Moet “te koop” zijn.
[ Voor 99% gewijzigd door FitTiv op 27-06-2020 10:01 . Reden: koffie nodig ]
dagelijks → dagelijkse ('gebruik' is onzijdig, wat betekent dat alleen bij onbepaalde lidwoorden [een] het bijvoeglijk naamwoord ervoor niet verbogen wordt, maar in alle andere gevallen wel; vergelijk bijv. met 'je grote huis')Kijk ook naar je dagelijks gebruik.
@TijsZonderH bij dezen.richy3908 schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 00:10:
nieuws: Amazon koopt bedrijf Zoox dat zelfrijdende auto's bouwt
[...]
[...]
startup → start-up
Ik heb onderstaande al meerdere keren vermeld, maar hier gaan we nog een keertje:
Hier ligt een regel aan ten grondslag: https://woordenlijst.org/leidraad/12/1, uitzonderingsregel 12.B, lid d. Geef het a.u.b. door aan alle redacteurs zodat ze dat soort fouten niet meer maken (lay-out, plug-in, back-up, etc.).
dat kan toont → dat dat/dit kan toont (Er mag een komma tussen kan en toont.)en dat kan toont hij sinds zaterdag
reviews: Desperados III - Modern, maar toch klassiek
ander → anderewat ook weer voor mooie - en net wat ander - beelden zorgt.
naar mate → naarmatemaar wordt gecompliceerder en uitdagender naar mate je verder komt.
Buitengewoon Optioneel
Vooraf: Ik vind het een hartstikke leuk voorbeeld van creatief taalgebruik, als het ook zo bedoeld is. Met andere woorden: ik kan me voorstellen dat (de) haken en ogen hier expres zijn geïntroduceerd om deze in het volgende gedeelte terug te laten komen.Daar komen steeds meer haken en ogen bij kijken, en die haken en ogen worden steeds ingewikkelder.
Aan de andere kant zie ik hier een vermenging van twee uitdrukkingen (contaminatie), namelijk:
- Daar komt steeds meer bij kijken
- Daar zitten haken en ogen aan
- Daar zitten nogal/behoorlijk wat haken en ogen aan, en die haken en ogen worden steeds lastiger te ontwijken.
- Daar zitten nogal wat haken en ogen aan, die zorgen voor steeds meer/ingewikkeldere uitdagingen.
- Daar komt steeds meer bij kijken en met meer en meer haken en ogen om in de gaten te houden, wordt het steeds ingewikkelder.
[ Voor 70% gewijzigd door zonder.h op 28-06-2020 14:04 ]
command lines → de command line (of anders "commando's")Windows File Recovery werkt op basis van command lines en is beschikbaar in de Microsoft Store voor versie 2004, momenteel de nieuwste, van het OS.
Schoonheidsfoutje, er moet geen spatie tussen MI en 100.Instinct MI 100 en MI200-gpu's
Ook zou Alder Lake het eerste platform van Intel zijn die ondersteuning krijgen voor ddr5-geheugen.
... platform dat onstersteuning krijgt ...
Deze leg ik bij @Tweakjur neer - ik kan me inderdaad voorstellen dat dit met opzet zo is geschrevenzonder.h schreef op zondag 28 juni 2020 @ 06:40:
[...]
Vooraf: Ik vind het een hartstikke leuk voorbeeld van creatief taalgebruik, als het ook zo bedoeld is. Met andere woorden: ik kan me voorstellen dat (de) haken en ogen hier expres zijn geïntroduceerd om deze in het volgende gedeelte terug te laten komen.
[...]
uitvoering → uitvoerigin de afgelopen tijd uitvoering getest
nieuws: Google en Mozilla gaan geldigheid tls-certificaten limiteren tot 398 ...
blijkt → blijkt uitmaar de wijziging blijkt opmerkingen op de Github-site
reviews: Xiaomi Poco F2 Pro - Aanrader met veel asterisken
zijn alleen nog per app uit te schakelen zijn (Grijs kader "Samengevat" aan begin van de review.)Advertenties in de Miui-skin zijn alleen nog per app uit te schakelen zijn in plaats van een enkel vinkje in de set-up en dat is meer werk.
[ Voor 49% gewijzigd door zonder.h op 29-06-2020 10:03 ]
Versie 20.06.28 van Shotcut is uitgekomen en hierin zijn de volgende veranderingen en verbeteringen aangebracht:
moet → en moetDeze raket borduurt voort op Ariane 5 moet vooral het aantal lanceringen verhogen en de kosten per lanceringen flink terugbrengen.
de kosten per lanceringen → de kosten per lancering
nieuws: Telegram treft miljoenenschikking met Amerikaanse beurswaakhond over ...
token → tokensals aanbieder van cryptocurrency of digitale token
[ Voor 41% gewijzigd door zonder.h op 29-06-2020 13:00 ]
RAR Labs heeft de finalrelease van versie 5.91 van zijn archiveringsprogramma's RAR en WinRAR uitgebracht. Deze populaire compressietool is beschikbaar voor diverse besturingssystemen, waaronder Windows, Linux en macOS. Het programma kan overweg met de gangbaarste formaten - waaronder rar, zip, cab, arj, lzh, tar, gz, uue, bz2, jar, iso, 7z en z - heeft een skinnable interface, en ondersteuning voor Zip64- en multivolume-cab-bestanden. In versie 5.90 zijn de volgende veranderingen en verbeteringen aangebracht:
En daarbij ook de text van de download-links!Orac schreef op maandag 29 juni 2020 @ 14:41:
downloads: WinRAR 5.91
RAR Labs heeft de finalrelease van versie 5.91 van zijn archiveringsprogramma's RAR en WinRAR uitgebracht. Deze populaire compressietool is beschikbaar voor diverse besturingssystemen, waaronder Windows, Linux en macOS. Het programma kan overweg met de gangbaarste formaten - waaronder rar, zip, cab, arj, lzh, tar, gz, uue, bz2, jar, iso, 7z en z - heeft een skinnable interface, en ondersteuning voor Zip64- en multivolume-cab-bestanden. In versie 5.90 zijn de volgende veranderingen en verbeteringen aangebracht:
[ Voor 98% gewijzigd door ymmv op 29-06-2020 15:36 ]
Ik vermoed dat de bedoeling was iets te zeggen over het (niet) verder delen van de data, bijvoorbeeld: De data wordt niet verder gedeeld (met) of verkocht aan derden.De data wordt niet verder verdeeld of verkocht aan derden.
maakt het lastig maakt (NB: Het betreft hier een quote van de WRR (Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid) p.35 (kolom 2))"Het ontbreken van echt ontwrichtende gebeurtenissen maakt het lastig maakt om verstoring te agenderen,
Uiteindelijk blijkt het voor de meeste vitale infrastructuur alsnog te moeilijk is.
- Uiteindelijk blijkt dat het voor de meeste vitale infrastructuur alsnog te moeilijk is.
- Uiteindelijk blijkt het voor de meeste vitale infrastructuur alsnog te moeilijk te zijn.
- Uiteindelijk blijkt het voor de meeste vitale infrastructuur alsnog te moeilijk is.
[ Voor 32% gewijzigd door zonder.h op 29-06-2020 17:49 ]
Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.
Indiërsvan miljoenen Indianen
Palthe
Pleonasme? Het overgrote deel of Het merendeel, lijkt me.Het overgrote merendeel
gebanned → geband (zie o.a. https://www.woorden.org/woord/bannen en https://woordenlijst.org/leidraad/12/2)Reddit heeft de controversiële subreddit The_Donald gebanned.
niet toegestaan → niet-toegestaanOok heeft Reddit een nieuwe regel toegevoegd waarin het eerdere regels rondom niet toegestaan gedrag samenvat.
gebanned → geband (zie o.a. https://www.woorden.org/woord/bannen en https://woordenlijst.org/leidraad/12/2)De beruchtste subreddits die zijn gebanned zijn The_Donald, een groot pro-Trumpforum, en ChapoTrapHouse, een spinoff-forum van een populaire linkspolitieke podcast.
gebanned → geband (zie o.a. https://www.woorden.org/woord/bannen en https://woordenlijst.org/leidraad/12/2)Andere forums die zijn gebanned richtten zich veel op kwetsbare groepen.
gebanned → geband (zie o.a. https://www.woorden.org/woord/bannen en https://woordenlijst.org/leidraad/12/2)Onder andere de subreddits Soyboys, Cumtown, Gendercritical en DarkHumorandMemes zijn gebanned.
Laatste zin: "Die heeft een 502mAh-accu",
Denk er er ergens 0 ontbreekt want 500 lijkt me echt wel weinig
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
In het artikel van MacOS Big Sur wordt 'Control Center' geschreven als 'Control Centre', maar dat lijkt me onjuist.
Er staat over de Redmi 9 dat deze accu een vermogen heeft van 502 mAh.
Ik vermoed dat er een 0 mist.
Zou voor een smartphone een zeer kleine capaciteit zijn...
zou een Die zouDe Series S zou een Die zou goedkopere variant van de Xbox Series X zijn
Geen echt pleonasme, want 'overgroot' heeft op zichzelf geen vergelijkende betekenis en 'merendeel' geeft geen gradatie aan.palthe schreef op maandag 29 juni 2020 @ 23:36:
nieuws: Reddit bant controversieel The_Donald-subforum en 2000 andere subreddits
[...]
Pleonasme? Het overgrote deel of Het merendeel, lijkt me.
De rest is gerepareerd. Dank voor jullie scherpte!
Volgens mij moet het "Officieel heeft Netflix noch Apple iets bekendgemaakt" zijn?Officieel hebben Netflix noch Apple iets bekendgemaakt over de verhoging van de maximale resolutie van de dienst op Safari
had de verdachte 'een gestructureerde vorm van misdaad' → had de verdachte een belangrijke rol in/bij 'een gestructureerde vorm van misdaad' (Voor de leesbaarheid en als minimale aanvulling op de samenvatting van het oordeel van de rechtbank betreffende het aandeel van deze verdachte. Het gaat er kort om dat deze verdachte een cruciale rol speelde binnen het functioneren van de criminele organisatie. (6.3 De ernst van de feiten, laatste zin.) Het ging hier immers niet om een eenmansoperatie, o.a. zijn (half)broer was hierbij betrokken.)Volgens de rechter had de verdachte 'een gestructureerde vorm van misdaad', waar een 'aanzienlijke vrijheidsbenemende straf' bij past.
Optioneel:
Voor de goede orde: 18 (achttien) maanden, waarvan 9 voorwaardelijk.nieuws: Toezichthouder: AIVD en MIVD gaven meerdere keren verkeerde informati...
zijn → haar (Het woordgeslacht van commissie is vrouwelijk, dus haar. Zie ook de eerste zin van het jaarverslag zelf.)De Toetsingscommissie Inzet Bevoegdheden geeft in zijn jaarverslag aan dat
naleeft → nalevenDe TIB ziet erop toe dat de AIVD en MIVD de Wet inlichtingen- en veiligheidsdiensten uit 2017 naleeft.
nieuws: Google stopt met automatisch back-uppen van WhatsApp-media naar Foto'...
in → enBestaande foto's in video's blijven gewoon in Foto's staan.
[ Voor 56% gewijzigd door zonder.h op 30-06-2020 16:24 ]
nieuws: Gerucht: Microsoft kondigt goedkopere next-gen-Xbox in augustus aan
[ Voor 70% gewijzigd door Zware Unit op 30-06-2020 15:32 ]
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
crossplatformbenchmarkttool → crossplatformbenchmarktoolGeekbench is een crossplatformbenchmarkttool
wat lager → wat lager is (Alternatief: dat is wat lager dan ..)Geekbench maakt melding van een kloksnelheid van 2,4GHz, wat lager dan de kloksnelheid van 2,49GHz die de soc bij iPad Pro-modellen heeft.
ARM-soc → een ARM-soc (Alternatief: ARM-socs)gaan komende MacBook Pro-modellen en een iMac ARM-soc met twaalf cores gebruiken,
[ Voor 39% gewijzigd door zonder.h op 30-06-2020 15:56 ]
In de overzichts tabel:
Volgens mij kan sequentieel zonder umlaut geschreven worden.Sequentiëel lezen
Sequentiëel schrijven
aray → arrayhebben een full aray local dimming-backlight voor hdr-weergave.
et → teen is er een koppeling et maken met Amazon Alexa.
nieuws: Google neemt Canadees bedrijf over dat augmentedrealitybrillen maakt
op hand zijnde → ophanden zijndeover de op hand zijnde overname.
nieuws: Qualcomm maakt nieuwe socs voor wearables op 12nm in plaats van 28nm
volgende → volgen deDe Snapdragon Wear 4100-socs volgende Snapdragon Wear 3100-modellen uit 2018 op.
zijn → hunDie waren op zijn beurt vrijwel gelijk aan de Snapdragon Wear 2100-socs uit 2016.
zoal → zoalszoal weergeven van de tijd of een stappenteller.
[ Voor 67% gewijzigd door zonder.h op 30-06-2020 19:26 ]
=> aanwezigOndersteuning is aawezig voor zowel uefi
Stay safe
Plus:
300 verschillende ios-bestanden
Moet zijn:
300 verschillende iso-bestanden
en:
vergelijkbare tools.De usb-stick hoeft slechts
Moet zijn
vergelijkbare tools. De usb-stick hoeft slechts
(spatie voor De)
[ Voor 17% gewijzigd door ge-flopt op 30-06-2020 20:01 ]
"In de nieuwe socs zitten vier Coretx-A53-kernen met een snelheid tot 1,7GHz"
Moet zijn Cortex.
I hide at work because good employees are hard to find.
Eerste zin
voor dubbelDe Amerikaanse telecomwaakhond FCC heeft de Chinese bedrijven Huawei en ZTE definitief bestempeld als een gevaar voor voor de nationale veiligheid.
When life gives you lemons, start a battery factory
Early Access ipv Early Acces
In titel en artikel.
die → dat (want het woord heeft betrekking op 'het ontwerp', dat onzijdig is)Die had al het ontwerp zoals die nu zou gaan verschijnen.
de ontwerp → het ontwerp (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=ontwerp)Een van de designers zegt in de video dat het bepalen van de ontwerp drie tot vier weken heeft gekost.
[ Voor 5% gewijzigd door richy3908 op 30-06-2020 22:56 ]
het extreemrechtse blog → het het extreemrechtse blog (of 'de extreemrechtse blog'; zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=blog)De stichting noemt meerdere oorzaken, zoals het feit dat het extreemrechtse blog Breitbart een 'vertrouwde nieuwsbron' noemde, en dat het opruiende berichten rondom de protesten in Amerika online liet staan
één maal → eenmaalDe usb-stick hoeft slechts één maal geprepareerd te worden en daarna kunnen net zoveel iso-bestanden op de stick geplaatst of aangepast te worden als er ruimte is.
tools.De → tools. De (was al eerder gemeld door @ge-flopt, maar de verbetering is niet doorgevoerd)De manier waarop het dat doet is echter anders dan vergelijkbare tools.De usb-stick hoeft slechts één maal geprepareerd te worden en daarna kunnen net zoveel iso-bestanden op de stick geplaatst of aangepast te worden als er ruimte is.
boot menu → bootmenuVentoy maakt zelf automatisch een boot menu aan voor de aanwezige iso-bestanden.
[...] detectie, kan de impact [...]"Een combinatie van basismaatregelen, zoals segmentatie van het netwerk en goede monitoring en detectie, de impact van een aanval reduceren."
zijn → is (Alternatief: spammail → spammails)De spammail die gebruikers in hun inbox krijgen, zijn duidelijk als spam te herkennen.
[ Voor 10% gewijzigd door zonder.h op 01-07-2020 05:58 ]
In de tabel met de budgetten staat een foutje bij het high end game systeem. Dat moet €2000 ipv €300 zijn.
- stroomrekenening
- High-end gamesysteem € 300
- Gavanceerde thuisserver
[ Voor 13% gewijzigd door eNaSnI op 01-07-2020 07:05 ]
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
Ik denk dat het juist omgekeerd moet zijn. De prijs is correct, maar een AMD Athlon 3000G Boxed lijkt mij nu niet bepaald een high end game systeemAapenootjes schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 06:11:
Desktop Best Buy Guide Juli 2020
In de tabel met de budgetten staat een foutje bij het high end game systeem. Dat moet €2000 ipv €300 zijn.
MotorkapFreeNAS maakt onder de moterkap gebruik van zfs,
nieuws: Beveiligingsonderzoekers vinden op macOS gerichte ransomware in torrents
De bedoelde software heet niet "Mixed In The Key", wel "Mixed In Key" . In key betekent op toon, en verwijst naar de toonaard van de muziek. Wikipedia: Mixed In Key
Alliance met dubbel L.United Launch Aliance
aslof moet alsof zijn.
Het ASRock J4105-ITX heeft een J4105-processor aan boord, zie ook de begeleidende tekst: "Onze keuze is gevallen op een ASRock J4105 ITX-moederbord. Dit bevat een geïntegreerde Intel Celeron J4105, een low-powerquadcore met een geïntegreerde gpu"SMGGM schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 11:56:
Jullie instapthuis server heeft geen CPU
reviews: Desktop Best Buy Guide - Juli 2020
[Afbeelding]
RTL Nieuwsn deed navraag bij Marktplaats nadat gebruikers
Try SCE to Aux
mede-oprichter van M2H
het is onbekend hoe lang deze fase duurt
dat > dan? of dat gaat gepaard?Spotify is los van Premium ook gratis te gebruiken, maar dat gepaard met advertenties.
Sorry, niet gespot dat ie al was gemeld. Peacekeeper is niet helemaal wakker...

[ Voor 94% gewijzigd door PeacekeeperNL op 01-07-2020 14:25 ]
Mijn reviews al gezien?
... en gaat over tot de orde van de dag
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
digitale → digitaaltijdens een eigen digitale evenement
nieuws: WhatsApp introduceert bewegende stickers
Ik snap best wat er bedoeld wordt, maar het leest vreemd. Poging tot reparatie als dat gedeelte over dochterbedrijf van Facebook zijn er zo nodig in moet blijven: Daarnaast voegt WhatsApp, een dochterbedrijf van Facebook, een donkere modus toe aan de desktop versie van de chatapp.Daarnaast voegt de chatapp, een dochterbedrijf van Facebook, een donkere modus toe aan desktopapplicatie WhatsApp Desktop.
touchscreen die gemaakt is -> touchscreen dat gemaakt is
nieuws: Geekbench-resultaat toont Apple iMac met onaangekondigde cpu en gpu
als de 10900K -> zoals bij de 10900K
[ Voor 25% gewijzigd door Muyz op 01-07-2020 21:40 ]
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
dat is dat → dat is watWant dat is dat ze in feite met die frequenties zullen doen.
26Ghz → 26GHzDe 3,5GHz- en 26Ghz-banden,
Optioneel:
Misschien is dit een vraag en is een vraagteken op zijn plaats?Want hoe houdbaar is hun positie als hofleverancier van socs voor high-end-smartphones.
nieuws: Google stopt met aanvullen voorraden van Pixel 3a-smartphonesop gebruik van de camera en het krijgen van lange ondersteuning met snelle upgrades en updaes.
[ Voor 3% gewijzigd door dutchnltweaker op 02-07-2020 07:39 ]
die YouTube → die op YouTubeDaar stond een trailer van het spel, die YouTube nog is te zien.
updaes --> updates
//edit: was al gespot zie ik
[ Voor 6% gewijzigd door phYzar op 02-07-2020 08:23 ]
@Xenomorphh: we beperken het gebruik van volledig in hoofdletters gestelde namen.
[ Voor 56% gewijzigd door Delpozo op 02-07-2020 09:17 ]
Na de tweede alinea: "Het verhoor is onderdeel van een onderzoek naar de monopoliepositie ... "
In Zeewolde komt bijvoorbeeld een hyperscaladatacenter van een niet nader genoemd Amerikaans bedrijf.
Dit lijkt me hyperscaledatacenter te moeten zijn.
Zombaya
nieuws: Fujifilm werkt aan tape-opslagcartrige van 400TBnotifcatiebalk
behoudMet strontiumferriet denkt het bedrijf de deeltjes voor de tape-opslag nog 40 procent te kunnen verkleinen met behoudt, of zelfs verbetering van de magnetische eigenschappen.
[ Voor 45% gewijzigd door TheLunatic op 02-07-2020 13:07 ]
Mother, will they like this song?
Tweede alinea staat "behoudt" waar dit "behoud" moet zijn.
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Begin derde alinea: de goede en de slechten,
slechten -> slechte
elektriciteitsnetwerk teveel wordt belast
->
elektriciteitsnetwerk te veel wordt belast
zie
https://onzetaal.nl/taaladvies/teveel-te-veel
geschikt → beschiktdat Google uiteindelijk alle gevoelige data waar Fitbit over geschikt zal combineren met zijn eigen data.
nieuws: 'Google wil voor Steam-ondersteuning Chrome OS Ubuntu gebruiken'
gaan → gaatdat Steam vermoedelijk eerst op Chromebooks met een tiende generatie Intel Core-processor gaan werken.
nieuws: Politie las in real time mee met otr-berichten op cryptotelefoons van...
Interpol → Europol (In ieder geval Europol, ik kan geen verwijzing naar Interpol vinden.)Ook Interpol was bij de actie betrokken.
nieuws: Microsoft verhoogt maximale bestandsgrootte voor OneDrive naar 100GB
al uitgerold → zijn al uitgeroldEnkele functies, waaronder de toegenomen maximale bestandsgrootte, al uitgerold.
[ Voor 13% gewijzigd door zonder.h op 02-07-2020 19:25 ]
geek: Ontwikkelaar maakt tool die Microsoft Band 2 na reset bruikbaar houdtDaarom kan het instellingsproces na bijvoorbeeld een bijvoorbeeld niet worden afgemaakt.
Klopt volgens mij niet?
Misschien ook een jaartal vermelden voor de volledigheid?Microsoft bracht de Band 2 in oktober op de markt, al werd deze nooit officieel in Nederland verkocht.
fabrieksrest -> fabrieksreset
Sjengcity schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 21:40:
In geek: Ontwikkelaar maakt tool die Microsoft Band 2 na reset bruikbaar houdt
[...]
Misschien ook een jaartal vermelden voor de volledigheid?

In de laatste alinea:
te brengen -> uit te brengenHet bedrijf stopte een jaar later met de smartwatch, om sindsdien nooit meer een dergelijk apparaat te brengen.
De politie gaat een nieuwe chatbot ontwikkelingen --> ontwikkelen
niet zeker over deze:
de eerste proefperioden --> proefperiode
en
en ontwikkelde zich verder naarmate het aantal conversaties dat hij voert. --> naarmate het aantal... [opliep/steeg?] --> Moet een woord bij, en de tijd klopt niet helemaal (ontwikkelde (verleden) vs voert (tegenwoordig --> voerde?)
[ Voor 40% gewijzigd door phYzar op 03-07-2020 08:46 ]
Dit topic is gesloten.