I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.
Er staat dat jullie het upgrade model hebben getest, de i9-9880H, vervolgens staat er direct in de tabel daaronder i7:Naast het instapmodel biedt Apple ook een 'upgrademodel' met i9-9880H-processor, 16GB geheugen, een 1TB ssd, en AMD 5500M-gpu met 4GB geheugen aan voor 3199 euro. Dat is de uitvoering die Apple ons uitleende om te testen voor deze review.
Foutje denk ik?Processor: Intel Core i7-9880H
Whatts in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 45"
De fouten zijn niet allemaal gecorrigeerd.
van nadat → nadatDe hoeveelheid dataroaming binnen de EU vertienvoudigde van nadat in 2017 de extra kosten daarvoor werden afgeschaft.
Dat moet nu veertiende zijn, aangezien versie 70 al de 13e was.Mozilla Firefox 2019 logo (79 pix) Mozilla heeft versie 71 van zijn webbrowser Firefox uitgebracht, de dertiende versie gebaseerd op Firefox Quantum.
[ Voor 10% gewijzigd door Room42 op 04-12-2019 02:18 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
moet zijn:Mozilla meldt dat gebruikers kunnen controleren over de picture-in-picture-functie beschikbaar is, door simpelweg met de cursor over een video in de browser te schuiven
Mozilla meldt dat gebruikers kunnen controleren of de picture-in-picture-functie beschikbaar is, door simpelweg met de cursor over een video in de browser te schuiven
de Google → GoogleOok wil Genius bereiken dat de Google en LyricFind niet langer doorgaan met wat de songtekstwebsite omschrijft als 'onethische en oneerlijke concurrentiebeperkende handelingen'.
Songtekstwebsite Genius klaagt zowel Google als dienst partner LyricFind aan
Heb er i9-9880H van gemaakts0ulmaster schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 08:21:
De zelfde macbook review staat in het 2e tabel op de "hardware en benchmark" pagina de i7-9980 benoemd
dit moet de i9-9880 zijn.
so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook
Typefout: probjecten
Uit de aanklacht blijkt dat Genius vindt dat Google en LyricFind ieder aansprakelijk zijn voor een bedrag van tenminste 50 miljoen dollar.
"tenminste" moet zijn: "ten minste".
Tenminste = per slot van rekening
Ten minste = minstens
[ Voor 8% gewijzigd door Super_Fred op 04-12-2019 12:29 ]
opgedaan maken > ongedaan maken ?
Moet natuurlijk freebuDs zijn.een functie die concurrenten Apple AirPods Pro, Sony WF-1000XM3 en Huawei FreeBus 3 al wel hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door Fly-guy op 04-12-2019 20:22 ]
2e Alinea:
Er mist een spatie na de punt.Deze restrictie is vergelijkbaar met andere vpn-diensten.Firefox Private Network is
nope
draadlloze -> draadlozeDat is te verklaren doordat de draadlloze netwerkkaart bij veel Intel-laptops onderdeel is van het platform en bij Ice Lake 'hoort' een Intel AX201-netwerkkaart.
nieuws: Starship Troopers-strategiespel van Belgische maker komt volgend jaar...
stategiespel -> strategiespelDe uitgever zegt bij monde van Iain McNeil dat het spel te beschouwen is als een omvorming van de film in een stategiespel, waarin het draait om overleven.
nieuws: Nintendo Switch is vanaf 10 december beschikbaar in China
geleverd met het een -> geleverd met eenDeze versie betreft de vernieuwde editie met een langere accuduur en wordt geleverd met het een voorgeïnstalleerde trial-versie van New Super Mario Bros. U Deluxe Edition,
nieuws: Chinese geheugenfabrikant wil op termijn gddr6 produceren en euv inze...
duurde -> duurderDit type geheugen is bovendien duurde dan regulier ddr-geheugen,
- krijgtDe console heeft een custom AMD Zen 2-cpu en een Radeon Navi-gpu met gddr6 krijgt.
Niet zeker of het een tikfout is, maar het artikel gaat over Motorola, en dan wordt ineens Lenovo genoemd, klopt dat wel?
I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.
Strikt genomen waarschijnlijk niet fout, maar het is hier wel zo duidelijk om Lenovo-dochter Motorola te noemen.HJTP schreef op donderdag 5 december 2019 @ 08:22:
nieuws: Motorola One Hyper met snellaadtechniek tot 45W komt in januari uit
Niet zeker of het een tikfout is, maar het artikel gaat over Motorola, en dan wordt ineens Lenovo genoemd, klopt dat wel?
De rest is ook rechtgezet.
Iets mist er tussen "van" en "klagen".Gebruikers van klagen dat ze de Steam-versie van Tron:
nieuws: Tron: Evolution is niet langer speelbaar op Steam door afgesloten drm...
Het probleem kwam dus aan het licht op het Steam-forum (zoek daar op 'DRM') en werd met meer details geanalyseerd op het Reddit-forum.Het probleem kwam recent aan het licht in een Reddit-thread, waar een gebruiker meldt dat zijn game-licentie op Steam is verlopen. Daarbij haalt de gebruiker een topic op het Steam-forum aan, waar gamers melding maken van eenzelfde probleem.
Algoritmes, maar dan supersnel uitgevoerd, dat is zeg maar mijn ding
Ofwel "In juni" ofwel "Begin juni"; "wordt" -> "zal"quote: LeadIn begin juni volgend jaar wordt zowel versie 9.0 als versie 8.9 uitkomen.
De Nederlandse minister Ferd Grapperhaus van Veiligheid pleit opnieuw....
(Ferdinand)
nieuws: Providers betalen minimaal 900 miljoen euro bij eerste Nederlandse 5g...
BE AT THE BEAT ♫ DeComponeur.nl
In de laatste alinea:
-> veiling. De consultatie (niet de veiling) duurt zes weken.Keijzer begint donderdag met de consultatie waarin iedereen kan reageren op het voorstel voor de veiling Die duurt zes weken.
Bron: Rijksoverheid: Consultatie Nederlandse veiling
De consultatie loopt zes weken vanaf 5 december 2019.
Zelf vindt hij 'Ferd' goed genoeg.slijkie schreef op donderdag 5 december 2019 @ 12:59:
nieuws: Minister Grapperhaus pleit bij Europese Unie voor achterdeur in encry...
De Nederlandse minister Ferd Grapperhaus van Veiligheid pleit opnieuw....
(Ferdinand)
Rest is gerepareerd.
Gebruikers die probeerde de dienst te gebruiken
-> Gebruikers die probeerden de dienst te gebruiken
In de inleiding:
wegen -> wegensInmiddels is er ook een aanklacht tegen TikTok in de VS wegen het tracken van kinderen.
nieuws: Disney+ werkt vanaf nu op Linux-systemen
In de eerste alinea:
kunnen -> kanDit wil zeggen dat Netflix-content op dergelijke apparaten bijvoorbeeld niet in 4k-resolutie gestreamd kunnen worden, maar verder werkt de dienst doorgaans naar behoren.
nieuws: VS klaagt twee verdachten achter Evil Corp en Dridex-bankmalware aan
In de eerste alinea:
kunnen -> kanDe VS looft een beloning van 5 miljoen dollar uit voor informatie die tot de arrestatie van de hoofdverdachte, de 32-jarige, kunnen leiden.
nieuws: Analist Kuo verwacht dat Apple in 2021 iPhone zonder Lightning-poort uitbrengt
In de eerste alinea:
correct -> correcteDe Japanse analist staat er om bekend dat hij goed op de hoogte is van de plannen van Apple en met regelmaat brengt hij correct informatie over komende Apple-producten naar buiten.
[ Voor 74% gewijzigd door Santford op 05-12-2019 21:45 ]
Daarom -> Daar om. Daar verwijst naar bewijs in dezelfde zin en om hoort bij vragen => ergens om vragen, bijvoorbeeld. Daarom wordt meestal gebruikt bij/voor onderbouwingen => En daarom heeft de politie om de gegevens gevraagd.Die moet techbedrijven dwingen om bewijs aan te leveren over kindermisbruiknetwerken als politiediensten daarom vragen.
[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 05-12-2019 18:56 ]
Loation Services > Location Services
oohh schreef op donderdag 5 december 2019 @ 20:56:
nieuws: Apple: iPhone 11 vraagt locatie zonder toestemming op vanwege ultra-w...
Loation Services > Location Services
Afgelopen week berichtte analisten van JPMorgan al te verwachten dat Apple halfjaarlijks nieuwe iPhone-modellen wil aankondigen.
waarna de gebruikers stellen de encryptiesleutel te verstrekken.
--> de makers
> waarna de gebruikers stellen de encryptiesleutel te verstrekken
gebruikers moet m.i. criminelen zijn.
Er mist een woordje achter of, waardoor de zin niet lekker loopt. "om" is mijn suggestie.Het probleem is te verhelpen door Reverse path-filtering in te schakelen, Bogon-filtering te activeren of de versleutelde pakketjes van dezelfde omvang te maken.
320.00 huishoudens over glasvezel van het bedrijf moeten kunnen beschikken. (In het artikel)
320.00 moet dan 320.000 zijn denk ik.
Sorry voor het mierenneuken
empatische -> empathischemaar de verbeterde ai van Cimon 2 moet van de robot ook een 'empatische metgezel' maken,
nieuws: Nederlandse regering kan providers verplichten netwerkapparatuur te v...
mininister -> ministerDe regering zegt in de Algemene Maatregel van Bestuur dat een Nederlandse mininister vanaf nu onder bepaalde voorwaarden de mogelijkheid heeft om een provider op te leggen alleen netwerkapparatuur van vertrouwde leveranciers te gebruiken.
Voorlaatste zin: “...of om de pakketjes...”
Dat zal wel “of door de pakketjes” moeten zijn.
wordt gedownloadt. —> wordt gedownload.
Titel: krijgt —> krijgt boete?
[ Voor 3% gewijzigd door Alpha89 op 06-12-2019 19:30 ]
“ Het nieuws kwam naar buiten in een email die door Bloomberg gebracht.”
Daar mist iets, en ik vraag me af of “gebracht” überhaupt richting een goede NL zin ging.
Bensimpel
Positieve meneer
Forint moet zijn Florint
😆 - Denk ook eens om ;)
Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.
Bensimpel
Positieve meneer
My bad, ach van dat geld heb ik nooit wat begrepenTijsZonderH schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 21:02:
Bijgewerkt, dank allemaal! En @Bensimpel, het is wel degelijk forint.
😆 - Denk ook eens om ;)
Tussenvoegsel "en" (3e alinea) hoort geen komma ervoor te hebben. Idem voor de nieuws post erna.
Pana 5j
In de laatste regel staat geschreven: "Zo zou Cloudflares eigen NTP-software niet compatibel zijn met de dienst. De dienst heeft ook al geleid tot een NTC-cliënt die in Go is geschreven."
Ik geloof dat de link "NTC-Client" een s ipv een s (NTS-Client) moet zijn, aangezien dat logischer is in de context, en de link ook wijst naar een NTS implementatie.
Dit is niet foutmrbullet schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 23:17:
nieuws: TimeNL-dienst van SIDN Labs krijgt ondersteuning voor Network Time Se...
Tussenvoegsel "en" (3e alinea) hoort geen komma ervoor te hebben. Idem voor de nieuws post erna.
Kun je beter even een apart topic voor aanmaken aangezien er inhoudelijk naar gekeken moet worden.estej schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 23:47:
TimeNL-dienst van SIDN Labs krijgt ondersteuning voor Network Time Security
In de laatste regel staat geschreven: "Zo zou Cloudflares eigen NTP-software niet compatibel zijn met de dienst. De dienst heeft ook al geleid tot een NTC-cliënt die in Go is geschreven."
Ik geloof dat de link "NTC-Client" een s ipv een s (NTS-Client) moet zijn, aangezien dat logischer is in de context, en de link ook wijst naar een NTS implementatie.
In de eerste alinea:
Egypische -> EgyptischeDaarbij heeft de Egypische tak van Ericsson schuld bekend, [...]
reviews: De smartphonecamera wordt steeds beter
Ref: https://www.cookeoptics.com/
F-16 en F-18 simulator → F-16- en F-18-simulatorBelgisch bedrijf biedt vliegervaring aan in professionele F-16 en F-18 simulator
F-16 en F-18 simulator → F-16- en F-18-simulatorDie prijzen beginnen bij 69,90 euro voor een half uur, of 129,90 euro wanneer de F-16 en F-18 simulator tegelijk worden gehuurd voor een tweekamp met een vriend.
niet maar → niet, maarTechnische details over de vliegsimulatoren geeft het bedrijf niet maar uit een tutorial valt op te maken dat het van de softwarepakketten X-Plane en Prepar3D gebruikmaakt, terwijl voor het aanpassen van de beelden aan de schermen de software van Fly Elise-ng ingezet wordt.
op een steenworp → op een steenworp afstand (zie ook https://www.woorden.org/woord/steenworp)Brussels Flight Simulators is gevestigd in Zaventem, op een steenworp van de internationale luchthaven van België.
een naar eigen zeggen voldoende tijd → naar eigen zeggen voldoende tijdHet bedrijf zegt dit te doen om een naar eigen zeggen voldoende tijd voor een soepele updateprocedure te hebben.
startup → start-upDe Nederlandse startup Innovation In Motion brengt zijn IoT-gordijnsysteem Slide vrijdag uit in Nederland.
smarthomestartup → smarthomestart-upDe Slide is een ontwerp van smarthomestartup Innovation In Motion uit Amsterdam.
een speciale rails → een speciale railAutomatische gordijnen zijn van oudsher een maatwerkproduct waarvoor een speciale rails precies op maat moet worden gemaakt.
startup → start-upTweakers sprak destijds met de tweaker die de startup oprichtte, Thijs Olthof.
draaien → draait (want 'Surface Neo-toestel' is onderwerp en enkelvoud)Dat is gebaseerd op Windows 10X, het OS waarop het nieuwe Surface Neo-toestel draaien.
met → uitMogelijk is dat één van de onderdelen van Windows Core OS, een project waarbij Windows met verschillende lagen wordt opgebouwd zodat het voor verschillende apparaten geschikt is.
Ik doe ook een nederige bijdrage:
nieuws: Apple maakt nieuwe Mac Pro beschikbaar op 10 december
/cc @RoDzij kunnen vanaf die datum ene order plaatsen
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Soms heb ik mijn momenten...
Je hebt er eentje gemist, zie hieronder.
nieuws: Vacature wijst op mogelijk IoT-besturingssysteem op basis van Windows 10X
draaien → draait (want 'Surface Neo-toestel' is onderwerp en enkelvoud)Dat is gebaseerd op Windows 10X, het OS waarop het nieuwe Surface Neo-toestel draaien.
email → e-mail (email zit o.a. op sommige kookgerei)Het nieuws kwam naar buiten in een email die Bloomberg onder ogen zag.
zag → kwam (hier worden onder ogen zien en onder ogen komen met elkaar verward)Het nieuws kwam naar buiten in een email die Bloomberg onder ogen zag.
"De data wordt dus niet meteen verwerkt, opgepoetst of gecodeerd, maar in een gigantische rambuffer bewaard om vervolgens op een computer verder te worden behandeld."
Titel moet volgens mij zijn (al weet ik het niet 100% zeker):
Oftewel goedverlichte moet aan elkaar, al keurt de spellingscontrole van de browser het woord bij mij fout.Code hint op komst Google Maps-navigatie via goedverlichte wegen
En ls tweede horen er volgens mij nog enkele aanhalingstekens om "Google Maps" heen:
Het gaat tenslotte om de navigatie van "Google Maps", al valt ook te beweren dat het gaat om de Maps-navigatie van Google. Maar dan zou het eigenlijk Googles Maps-navigatie moeten zijn, maar dat ziet er niet uit.Code hint op komst 'Google Maps'-navigatie via goedverlichte wegen
[ Voor 32% gewijzigd door jvdmeer op 08-12-2019 23:43 ]
Het werkwoord 'goedverlichten' bestaat niet, dus is wat er staat correct.jvdmeer schreef op zondag 8 december 2019 @ 23:40:
nieuws: Code hint op komst Google Maps-navigatie via goed verlichte wegen
Titel moet volgens mij zijn (al weet ik het niet 100% zeker):
[...]
Oftewel goedverlichte moet aan elkaar, al keurt de spellingscontrole van de browser het woord bij mij fout.
Zoals het er staat, is duidelijk genoeg dat het om de naam Google Maps gaat. Nog eens aanhalingstekens erbij is in dergelijke gevallen overbodig.En ls tweede horen er volgens mij nog enkele aanhalingstekens om "Google Maps" heen:
Het gaat tenslotte om de navigatie van "Google Maps", al valt ook te beweren dat het gaat om de Maps-navigatie van Google. Maar dan zou het eigenlijk Googles Maps-navigatie moeten zijn, maar dat ziet er niet uit.
De rest is verbeterd.
Loopt niet echt lekker dit (?)en iemand die al enige tijd Sony-medewerker in Europa noemt op Reddit bevestigt dat de upgrade voor veel modellen niet zal komen.
In de eerste alinea:
tot -> tochDe officiële ondersteuning stopt vanaf die datum, maar systeembeheerders kunnen met de ESU tegen betaling tot beschermd blijven met patches.
veschenen -> verschenenNaast de tool is het ook nodig om de onlangs veschenen KB4528069-update te downloaden
O ja, dat moest ik nog laten weten: we vatten 'data' op als enkelvoud, zoals gebruikelijk in de technologiewereld.
Oh dat wist ik niet. Ik vind het lelijk, maar goed.Delpozo schreef op maandag 9 december 2019 @ 12:28:
[...]
O ja, dat moest ik nog laten weten: we vatten 'data' op als enkelvoud, zoals gebruikelijk in de technologiewereld.
nieuws: Google Play Movies lijkt ondersteuning voor Dolby Vision te krijgen
"Google lijkt zicht voor te bereiden....." moet waarschijnlijk zijn "Google lijkt zich voor te bereiden....."
"Ze werkte eerder bij Fireaxis aan franchises als Sid Meier's Civilization en Xcom. Fireaxis is ook een studio van moederbedrijf Take-Two."
De studio is Firaxis. Dus niet Fireaxis.
laatste zin inleiding:
Epic zou zijn eigen betaalsysteem wil behouden, wat tegen de regels van Google is.
"wil" zou willen moeten zijn
EDIT: ik maakte zelf een typo

[ Voor 5% gewijzigd door HuugTheSeal op 09-12-2019 16:47 . Reden: typo ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
ontwikkelaar → ontwikkelingDe ervaringen die Bosch en Mercedes hiermee opdoen moet volgens de bedrijven leiden tot meer kennis over en inzicht in de verdere ontwikkelaar van autonome rijsystemen die gebruikmaken van een level 4- of level 5-autonomie.
besturingssyteem -> besturingssysteemMicrosoft onthulde de Surface Neo begin oktober samen met het nieuwe besturingssyteem.
nieuws: Telenet biedt klanten betaald beveiligingspakket aan met speciale mod...
ddos-aanval uit te voeren servers -> ddos-aanval uit te voeren op serversVerder kunnen slimme toestellen volgens de operator onder bepaalde omstandigheden misbruikt worden om een ddos-aanval uit te voeren servers of websites van bedrijven.
voorbij -> voorbijeKlanten kunnen via de app ook zien welke toestellen beveiligd zijn en of er in de voorbij weken een aanvalspoging heeft plaatsbevonden.
plaatsbevonden -> plaatsgevonden
nieuws: Google maakt incognitomodus voor Maps op iOS beschikbaar
Laatste zin
webrowser -> webbrowserDeze modus is overigens al langer beschikbaar in webrowser Chrome, YouTube en in de zoekfunctie van Google.
[ Voor 12% gewijzigd door Munchie op 09-12-2019 21:47 ]
Microsoft eigen To Do-app -> Microsofts eigen To Do-app
Cunning linguist.
Irisscan hoeft hier niet met hoofdletter denk ik?
iets -> fiets?zij een iets ver- en ontgrendelen
Virussen? Scan ze hier!
Een fiets is ook iets
Dit en de rest is verbeterd.
"KPN-dochtermerk Simyo komt met een bundel van een tientje per maand, waarmee gebruikers onbeperkt mobiel internet met 128Kbit/s kunnen afnemen."
K=Kelvin, k=kilo
Kbit/s --> kbit/sec
Verdrievoudigt -> Verdrievoudigd
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
nieuws: IDC: aantal geleverde oordopjes en hoofdtelefoons verdrievoudigt in e...:
Met "verdrievoudigt" wordt aangegeven dat dit een trend is die doorzet; spreekt het oorspronkelijke artikel daarvan, of is het een verslag waarin wordt gemeld dat het aantal verkopen het afgelopen jaar is verdrievoudigd, zonder voorspelling voor de toekomst?
[ Voor 7% gewijzigd door CodeCaster op 10-12-2019 10:56 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Simyo komt met bundel voor traag onbeperkt internet voor prepaidklanten
@dabronsg: ‘onbeperkt traag’ en ‘traag onbeperkt’ zijn hetzelfde. In gewone tekst zouden we er een komma tussen zetten, maar die laten we in een kop liever achterwege.
Verder zijn we weer bij.
Eerste zin:
AMD gaat hoogtwaarschijnlijk...
Mist een S in 'hoogstwaarschijnlijk'
<a href=http://www.tweakers.net/gallery/53099/sys>Mijn systeem</a>
reviews: Community Update - November
Bij het gedeelte over +3 Reacties:
Superaankoop is een webwinkel waar de FIOD onderzoek naar doetOok interessant waren de toevoegingen van Groningerkoek over btw-verleggingen en van Jb! over gebrek aan fraudebestrijding door het VK, naar aanleiding van de FIOD-actie tegen webwinkel Supercoop.
Supercoop is een Nederlandse supermarktketen
Verder alles verbeterd.
...Voor klanten verandert de factuur en het bankrekeningnummer waar het geld naartoe moet... veranderen
... Het spel werd geprijsd voor een vermakelijke combinatie van nieuwe en klassieke gameplay ...
Hier moet staan 'geprezen' en niet geprijsd.
'Oppo heeft een eigen evenement een prototype getoond van een smartphone met een
frontcamera die achter het scherm zit. '
Heeft -op- een eigen ...
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Inleiding:
De Mac Pro begint bij 6499 dollar en de monitor is te koop vanaf 5499 euro.
Dollar -> euro
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
het nieuwe besturingssysteem → een nieuwer besturingssysteem (of anders 'het nieuwste besturingssysteem'; er staat nl. nergens in de vorige zinnen wat 'het nieuwe besturingssysteem' precies is)Onlangs bleek na een rondvraag van Tweakers dat de helft van de Nederlandse gemeenten nog niet volledig over was naar het nieuwe besturingssysteem.
De man heet William Barr, met dubbel r dus.spreken de directeuren van WhatsApp en Facebook Messenger zich uit tegen het verzoek van de Amerikaanse minister William Bar.
01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110
Derde alinea, tweede zin:
te allen tijden
Bepaalde HPE-sas-ssd's gaan kapot na 32.768 uur
- Inleiding, eerste zin:die het bedrijf gebruikt in zijn servers,
- Derde alinea, derde zin:die de update later krijgen,
Antennes Nederlands-Chinese radiotelescoop achter maan zijn deels uitgeschoven
De aardse atmosfeer blokkeert die signalen; daarom is ervoor gekozen
TikTok: verwijdering video over Oeigoeren had niets te maken met inhoud
Derde alinea, laatste zin:
gebruikers, onder wie veel kinderen.
Professionele go-speler die won tegen AlphaGo stopt wegens te sterke computers
Tweede alinea, derde zin:
worden͜."
Mozilla tekent Contract for the Web van Tim Berners Lee niet
Titel:
Berners-Lee
Schiphol test risicoprofielen reizigers op basis van beelden slimme camera's
Tweede alinea, laatste zin:
Welke data allemaal precies wordt meegenomen bij het opstellen van profielen,
Marktaandeel van Windows 7 ligt nog steeds boven de 25 procent
Eerste alinea, derde zin:
die het web bezoeken,
Qualcomm werkt aan vr-toepassing via streamingtechnologie zonder videobeelden
een kort toekomstige tijdsvenster
Onderzoekers vinden kwetsbaarheid om Android-permissies over te nemen
- Tweede alinea, derde zin:vragen om bepaalde permissies
- Vierde alinea, tweede zin:een of meerdere apps
'Inlichtingendiensten bewaren te veel data om aan Wiv te kunnen voldoen'
- Eerste alinea, laatste zin:'interne processen, [...] controlemechanismen'.
- Tweede alinea, zesde zin:data die op grote schaal wordt verzameld
- Tweede alinea, achtste zin:Alles dat niet relevant is,
- Derde alinea, vierde zin:een van de belangrijkste
Mozilla verwijdert Firefox-extensies Avast en AVG van add-on-portal na klachten
- Derde alinea, laatste zin:Zowel Mozilla als Google staat niet toe
- Vierde alinea, eerste zin:Nadat Palant zijn blog in oktober gepubliceerde had,
Twee Python-libraries zijn offline voor het stelen van ssh- en gpg-sleutels
- Inleiding, eerste zin:nadat gebleken is dat
- Eerste alinea, derde zin:een namaakversies van jellyfish, waarbij de eerste l als een I werd geschrevende standaard dateutil-library, die erg populair is
- Derde alinea, tweede zin:Voor jeIlyfish
- Derde alinea, derde zin:Hoe vaak de malware is gedownload,
Magnetische trilhaartjes moeten dichtslibben kanaaltjes lab-on-a-chip voorkomen
- Eerste alinea, laatste zin:tot nu toe toe
- Vierde alinea, derde zin:bij͜effect
- „Update”:Cursor..
Minister Grapperhaus pleit bij Europese Unie voor achterdeur in encryptie
Tweede alinea, tweede zin:
daar͜om vragen
Emotielezende Cimon 2-robot vliegt naar ISS en zal bemanning 3 jaar ondersteunen
- Overal:Cimon-2
- Vierde alinea, derde zin:Cimon-2 gaat volgens hem weer een stap verder.
Kwetsbaarheid in Linux-distro's, Android en iOS maakt kapen vpn mogelijk
Tweede alinea, derde zin vs. derde alinea, eerste zin:
ofReverse Path
Reverse path
TimeNL-dienst van SIDN Labs krijgt ondersteuning voor Network Time Security
- Tweede alinea, derde zin:die is toegevoegd om dat proces te versimpelen,
- Derde alinea, laatste zin:NTS-cliënt
Hack maakt gratis verlengde beveiligingsondersteuning Windows 7 mogelijk
Eerste alinea, tweede zin:
stopt op die datum
Australiër bouwt universele Lego-sorteermachine met kunstmatige intelligentie
Tweede alinea, eerste zin:
boven op de sorteermachine
Google voorziet ARCore van functie om diepte te berekenen zonder aparte sensors
Eerste alinea, laatste zin:
ARCore
David Foster: ''We moeten leren wanneer we een robot een knuffel moeten geven''
- „Robots schilderen, schrijven, componeren en spelen”
Eerste alinea, derde zin:Wat hem vooral opvalt, - „Kennis is toegankelijk, ook voor wie niet bij Google werkt”
- Eerste alinea, derde zin:die hij daarbij vaak hoort van developers,
- Tweede alinea, eerste zin:dat hij graag aanstipt,
- Tweede alinea, zesde zin:wat je online leest,
- Tweede alinea, tiende zin:dat iets bouwt van blokken,
- Eerste alinea, derde zin:
- „Een AI begrijpt schoonheid niet”
Tweede alinea, derde zin:die zich zich toelegt
@Tweakers Partners Prijzenparade is één woord. Het staat zelfs fout in de banner!

[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 11-12-2019 03:26 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Dit topic is gesloten.