5e alinea
De Video Doorbell Dual sloeg thumbnails echter ook lokaal op, ook als gebruikers ervoor hadden gekozen om video's alleen lokaal op te slaan.
Hier moet ws “in de cloud” staan
nieuws: ING-storing leidt tot problemen bij internetbankieren, app en iDEAL-b...
Last
Samsung heeft een firmwareupdate uitgebracht voor de 980 Pro-ssd's. Door die fout kan een drive in read-only-modus raken. De update repareert kapotte ssd's niet, maar voorkomt wel dat het probleem opduikt.
Inleiding is wat vreemd. welke 'die'? is de firmwareupdate fout?
[ Voor 3% gewijzigd door Tazzios op 01-02-2023 13:15 ]
De fabrikant kwam eerder al met twee deskopkaarten op basis van Intel Arc-gpu's.
deskopkaarten mist een T
Bedankt voor de bevestiging. In het artikel stond dat het gaat om het meten van de prestaties, dus mijn twijfel zat hem er in, of we nog steeds een constante snelheid meten. Ik kon me ergens nog voorstellen dat bijvoorbeeld caching een grotere rol zou zijn gaan spelen bij SSD's, waardoor er een andere manier van meten nodig is. Maar ik ging wel uit van een spel fout, daarom postte ik het hierrichy3908 schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 12:35:
review: Goedkope 1TB-ssd's - Al vanaf 50 euro een ssd van 1TB
[...]
MB/s per seconde → MB/s (@PB. mag er dan over twijfelen, ik weet zeker dat MB/s/s een eenheid voor versnelling is en dat het MB/s moet zijn, want het gaat over snelheid)
[...]
Inderdaad, thanks!darkevilapie schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 14:32:
nieuws: Gerucht: Acer werkt aan losstaande videokaarten met AMD-gpu's
De fabrikant kwam eerder al met twee deskopkaarten op basis van Intel Arc-gpu's.
deskopkaarten mist een T
game -> de gameer is ondersteuning voor alle inputs en spelers kunnen dus kiezen hoe ze game het liefste spelen.
novermber -> novemberDefinitive Edition voor de Xbox-consoles werd vorig jaar aangekondigd en de game verscheen al in novermber 2019 voor de pc.
voortsorteren → voorsorterenDe stichting wil voortsorteren op dat moment door nu al met RDAP te testen.
smartphone → smartphonesFairphone verkoopt momenteel smartphone en draadloze oordopjes.
meest recente → recentste (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=recent en https://taaladvies.net/om...an-vergelijking-algemeen/, @arnoudwokke)Het meest recente model is de Fairphone 4, die in 2021 uitkwam.
manifest → Manifest (zie ook https://blog.mozilla.org/...er-21-on-firefox-nightly/, @Drobanir)In versie 109 heeft Mozilla onder meer versie 3 van manifest, wat voor extensies wordt gebruikt, nu standaard ingeschakeld, en is de Windows-versie nu voorzien van Arbitrary Code Guard exploit protection.
wat → dat (zie ook https://taaladvies.net/het-boek-wat-of-dat/)In versie 109 heeft Mozilla onder meer versie 3 van manifest, wat voor extensies wordt gebruikt, nu standaard ingeschakeld, en is de Windows-versie nu voorzien van Arbitrary Code Guard exploit protection.
@Drobanir
Pro en Lite uitgaven → Pro- en Lite-uitgavenEen overzicht van de mogelijkheden en de verschillen tussen de Pro en Lite uitgaven is op deze pagina te bekijken.
vinden, dit → vinden; dit (zie ook https://onzetaal.nl/zoekresultaten?zoek=puntkomma)De changelog voor Serato DJ Lite is op deze pagina te vinden, dit is de changelog voor Serato DJ Pro
naar verwachten → naar verwachtingEr wordt niet bij gezegd hoe lang de problemen naar verwachten zullen aanhouden.
hoog-energetische → hoogenergetische (onnodig koppelteken, @Koekiemonsterr)Rondom Jupiter is sprake van straling van hoog-energetische deeltjes doordat de zonnewind tegen het magnetische veld van de planeet botst en de verwachting was dat de camera daardoor niet zo lang zou meegaan.
meer populaire → populairdere (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=populair en https://taaladvies.net/om...an-vergelijking-algemeen/, @Koekiemonsterr)Het lijkt er dus niet op dat elke nieuwe productie automatisch de ondersteuning krijgt, maar alleen de meer populaire titels.
meer filmische → meer filmischere (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=filmisch)De technologie moet volgens Netflix een meer filmische geluidservaring teweeg brengen op welk apparaat dan ook, zonder dat er speciale apparatuur voor nodig is zoals speakers rondom en boven de luisterpositie.
Update 2-2-2023: Oeps, bedoelde natuurlijk filmischere! Vergeten meer weg te halen!
teweeg brengen → teweegbrengen (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=teweegbrengen)De technologie moet volgens Netflix een meer filmische geluidservaring teweeg brengen op welk apparaat dan ook, zonder dat er speciale apparatuur voor nodig is zoals speakers rondom en boven de luisterpositie.
Premium-abonnement → Premium-abonnement uitNetflix brengt nog een tweede vernieuwing voor afnemers van het Premium-abonnement.
[ Voor 3% gewijzigd door richy3908 op 02-02-2023 08:50 ]
pilot abonnement → pilotabonnementOpenAI introduceert een pilot abonnement voor zijn AI-chatbot ChatGPT.
manieren geld → manieren om geldOpenAI zei eerder al dat het werkt aan betaalde versies van ChatGPT; het bedrijf is op zoek naar manieren geld te verdienen aan zijn chatbot.
Laatste alinea: 'Zo heeft Intel met de A770 een kaart die daadwerkelijk op prijs én prestaties kan concurreren met instapkaarten van AMD en Intel.' Dat moet natuurlijk NVIDIA zijn.
102.7.0 → 102.7.1De Mozilla Foundation heeft versie 102.7.0 van Thunderbird uitgebracht. .... .... ... .... Deze uitgave bevat diverse bugfixes, waaronder voor het probleem met het aanmelden bij Microsoft 365-accounts voor school of werk.
2e alinea:
“bijna al onze”Meta richt zijn nieuwe diensten dit jaar voornamelijk op kunstmatige intelligentie die tekst, plaatjes of video's genereert, zegt oprichter Mark Zuckerberg in een toelichting op de kwartaalcijfers. "We hebben diverse werkstromen in bijna l onze producten om die nieuwe technologieën te gebruiken,
Een meer weggestreept (foutje van mijn kant, er stond eerst meer filmische en ik wilde filmischere suggereren, maar was vergeten om meer ervoor weg te halen, die dan natuurlijk niet meer nodig is).De technologie moet volgens Netflix een meer filmischere geluidservaring teweegbrengen op welk apparaat dan ook, zonder dat er speciale apparatuur voor nodig is zoals speakers rondom en boven de luisterpositie.
2e alinea:
Moet denk ik zijn "waar de game om gaat"Directeur Andrew Wilson [...] hoort bij de gameplay van Apex en dat is waar de game of gaat. Dat [...]
Volgens mij is deze zin."Er is een niveau van immersie en complexiteit die hoort bij de gameplay van Apex en dat is waar de game of gaat.
EDIT:
Ik zie nu pas dat de post boven mij over hetzelfde gaat, was een beetje in de war geraakt doordat niet de gehele zin gequote was daarin.
[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 02-02-2023 10:00 ]
De term fiscale/fiscaal jaar is een foutieve vertaling van fiscal year. De juiste vertaling is boekjaar. Als een boekjaar niet op 31-12 eindigt dan noem je dat een gebroken boekjaar. Ik zou het gewoon boekjaar noemen in deze tekst.Sony geeft nog geen percentage over heel 2022, omdat het fiscale jaar bij het bedrijf tot eind maart duurt.
[ Voor 15% gewijzigd door tdn135 op 02-02-2023 10:52 ]
In de eerste zin ontbreekt het kwartaal waarna verwezen wordt, waarschijnlijk Q4 2020Tot voor kort was het kwartaal met het hoogste aantal leveringen dat waarin de PS5 uitkwam. Sony leverde toen 4,5 miljoen exemplaren. In het feestdagenkwartaal van 2021 kwam het tot 3,4 miljoen exemplaren. Sony zei onlangs al dat de PS5 beter leverbaar zou zijn.
Vrij bijzondere hoofdletterOm te functioneren moeten Apparaten met een bepaald account
Mijn reviews al gezien?
We hebben diverse werkstromen in bijna al onze producten om die nieuwe technologieën te gebruiken, vooral de 'large language models' en 'diffusion models' voor het generen van plaatjes en video's.
Dat zou mooi zijn, dat Meta plaatjes en video's creeërt die zichzelf al generen, maar dat zal nog wel een paar jaar duren, schat ik..
in titel:
Intoduceert -> introduceert
Zo te zien staat dat al goed.Skyaero schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 16:08:
nieuws: PS5-bèta-update introduceert Discord-voicechat en vrr-ondersteuning v...
in titel:
Intoduceert -> introduceert
gebruik maakt → gebruikmaakt (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=gebruikmaken, @arnoudwokke)Samsung zei tijdens zijn Unpacked-evenement woensdagavond dat het samenwerkt met Qualcomm en Google aan een apparaat dat gebruik maakt van mixed reality.
smartphone → smartphonesSamsung had al jarenlang zijn Gear VR-headsets die dienden als houder voor zijn smartphone om VR-software te draaien.
Redfall, de bovennatuurlijke-openwereldshooter van Bethesda die op 2 mei uitkomt voor de Xbox Series-consoles en pc, en die ook onderdeel zal zijn van de Game Pass, vergt een continue internetverbinding voor spelers die zich beperken tot de singleplayer.
ContinuVooral op de eis van een continue internetverbinding is vaak kritiek, omdat problemen bij de servers van de uitgever of ontwikkelaar of het sluiten van die servers kunnen betekenen dat het spelen onmogelijk wordt gemaakt.
https://taaladvies.net/een-continue-of-continu-proces/
Als je iets verder had gelezen in het door jou aangehaalde artikel van Taaladvies.net, had je in de tweede alinea het volgende gelezen:
Aangezien verbinding vrouwelijk is, dus een de-woord, is continue wel degelijk correct.Continu krijgt altijd een buigings-e als het voor een enkelvoudig de-woord of voor een meervoudsvorm staat: een continue strijd (vergelijk: een eeuwige strijd), de continue bevolkingsaangroei, zijn continue vooruitgang, continue processen.
In de slotalinea:
licentie laten zien -> licentie te laten zienVolgens Torrentfreak is Rusland bezig met wetgeving die streamingdiensten en bioscopen in staat stelt om films zonder licentie laten zien.
in staat stelt -> toestaat
Cnet → CNET (in de Schrijfwijzer staat dat met ingang van 17 september 2020 eigen-, merk- en productnamen worden geschreven zoals de eigenaar het wil, met een maximum van vier opeenvolgende hoofdletters, @arnoudwokke; nota bene Cnet/CNET wordt als voorbeeld gebruikt als zijnde geen echte afkorting bestaande uit alleen hoofdletters)Samsung-topman TM Roh zegt in gesprek met Cnet dat Samsung de technologie mogelijk wel zal gebruiken in de toekomst.
kijkje in de keuken → een kijkje in de keukenIn veel gevallen is het ook goed om eens kijkje in de keuken te kunnen nemen en te zien hoe een individuele politicus de totstandkoming van een wet beleeft en probeert te beïnvloeden.
De link onderaan het artikel linkt niet...
The answer is 42.
Je moet nu 1399 euro neertellen voor dit vlaggenschip. Voor dat geld krijg je dit keer een smartphone met een 6,8"-scherm, 8 tot 12GB ram, 256GB tot 1TB opslagruimte en de welbekende geïntegreerde stylus.
bijzonder dat alle modellen het zelfde kosten
lijkt mij dat er een meerprijs is bij meer opslag of ram?
De layout van de knoppen is ook hetzelfde als bij de S22 Ultra dus daar gaan we even kort doorheen. Links zitten de power- en volumeknop.
Bij mijn S22 Ultra zitten deze aan de rechterkant, tenzij ik naar de achterkant kijk.
VM mist bij de startware heeft versie 17.0.1 van zijn virtualisatiesoftware Workstation Pro uitgebracht. Met dit programma..
Nu niet meer!BoAC schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 19:09:
download: VMware Workstation Pro 17.0.1
[...]
VM mist bij de start
Een de weggestreept.Eerder had de minister De Jonge voor Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening bezwaren tegen het plan om de adresgegevens beter af te schermen, maar die heeft hij laten varen, schrijft het NOS.
het NOS → de NOS (want stichting is vrouwelijk)Eerder had de minister De Jonge voor Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening bezwaren tegen het plan om de adresgegevens beter af te schermen, maar die heeft hij laten varen, schrijft het NOS.
Yeşilgöz → Yeşilgöz-Zegerius (zie ook https://www.rijksoverheid...n/dilan-yesilgoz-zegerius)Tijdens een debat gaf minister Yeşilgöz van Justitie en Veiligheid aan dat De Jonge ermee aan de slag gaat, 'mits het niet te zeer ten koste gaat van de openbare informatie die bijvoorbeeld nodig is voor het vastgoed'.
Ministerie van Economische Zaken → ministerie van Economische Zaken (of anders Ministerie van Economische Zaken en Klimaat; zie ook https://www.rijksoverheid...nomische-zaken-en-klimaat, @Koekiemonsterr)De privacytoezichthouder deed in 2021 al een oproep aan het Ministerie van Economische Zaken om de woonadressen van thuiswerkende zelfstandigen af te schermen, maar dat advies werd destijds niet overgenomen.
opvraagbaar → opvraagbaar.Van zzp'ers die vanuit huis werken, is het woonadres in de praktijk alsnog opvraagbaar
Ceo → CEO (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=CEO, @Koekiemonsterr)Dit aantal werd behaald tijdens het afgelopen vierde kwartaal van vorig jaar, meldt Ceo Tim Cook tijdens een toelichting op de kwartaalcijfers.
en is er → en er is (zie ook https://taaladvies.net/tantebetjeconstructie/, @Drobanir)Nieuw in versie 17 is onder meer een virtuele TPM 2.0-module, wat ondersteuning voor Windows 11 en Windows Server 2022 mogelijk maakt, en is er ondersteuning voor OpenGL 4.3 en Windows Display Driver Model 1.2.
moest → moesten (want deze problemen is onderwerp en meervoud, @Hayte)Daardoor kon het bedrijf ook niet inschatten of deze problemen aan aandeelhouders gemeld moest worden, wat voor SEC aanleiding is om het bedrijf een boete te geven.
seksueel overschrijdend → seksueel grensoverschrijdend (seksueel overschrijdend slaat natuurlijk als een tang op een varken, want dan wordt seks of seksualiteit overschreden of zo? Het gaat natuurlijk over seksuele grenzen oftewel grenzen m.b.t. seksualiteit die worden overschreden. Zie ook seksueel grensoverschrijdend in de Dikke Van Dale.)Later stelde de Amerikaanse staat Californië dat binnen het bedrijf een brede cultuur van seksueel overschrijdend bedrag en seksuele intimidatie speelde.
Eerste zin van de intro:
Moet dat niet 'één' zijn? Leest verwarrend zoDeze remake van Dead Space zal voor de een een nostalgisch weerzien zijn
[ Voor 8% gewijzigd door Fire69 op 04-02-2023 12:01 ]
'Eén' (met streepjes) moet in principe alleen als je het getal bedoelt of als er een lezing mogelijk is met 'een'. Dat is hier allebei niet het geval, dus dit laat ik staanFire69 schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 12:01:
review: Dead Space Remake - Dit is hoe een remake hoort te zijn
Eerste zin van de intro:
[...]
Moet dat niet 'één' zijn? Leest verwarrend zo
...Dat is vorig jaar tweemaal gebeurt... gebeurd
heeft heeft ---> heeft het
belanden → belanddenPasfoto's van zeker 6,5 miljoen buitenlanders die naar Nederland komen, belanden in de database van de politie
komen → kwamen, of zijn gekomen
(er wordt een aantal genoemd, dus de zin hoort (voltooid?) verleden zijn te zijn)
[ Voor 16% gewijzigd door Bergen op 04-02-2023 23:17 ]
maakte ik de beslissing → nam ik de beslissing (zie ook https://taaladvies.net/beslissing-maken-of-nemen/, @arnoudwokke)Dat geloofde ik ook, en dus maakte ik de beslissing om significant meer te investeren.
in een rechtszaak overgaat → tot een rechtszaak overgaat (zie ook https://www.vandale.nl/gr...rlands/betekenis/overgaan, betekenis 7, @Kevinkrikhaar)De WSJ meldt dat het mogelijk is dat de Amerikaanse waakhond uiteindelijk niet in een rechtszaak overgaat, aangezien het wel vaker is gebeurd dat de FTC na dergelijke voorbereidingen toch besloot om het daarbij te laten.
mogelijke concurrentieverstorende praktijken → mogelijk concurrentieverstorende praktijken (bijwoord i.p.v. een bijvoeglijk naamwoord, zodat mogelijk iets zegt over concurrentieverstorende praktijken i.p.v. over alleen praktijken)Het persbureau haalt niet net als de WSJ voorbeelden aan van mogelijke concurrentieverstorende praktijken, maar zegt wel dat overnames zoals die van Roomba-maker iRobot erin meegenomen kunnen worden.
gebeurt -> gebeurd, vanwege voltooid deelwoordDat is vorig jaar tweemaal gebeurt, zegt een woordvoerder tegen RTL Nieuws.
Daarnaast vind ik de zinsconstructie van de eerste zin wat apart:
Dit suggereert dat deze 6.5 miljoen mensen nog onderweg zijn.Pasfoto's van zeker 6,5 miljoen buitenlanders die naar Nederland komen
Moet dat niet 'zijn gekomen' zijn?
[ Voor 24% gewijzigd door DwarV op 05-02-2023 08:44 ]
Gebeurd is de voltooid verleden tijd.Dat is vorig jaar tweemaal gebeurt, zegt een woordvoerder tegen RTL Nieuws.
nieuws: 'Politie heeft database met pasfoto's van miljoenen onschuldige buite...
Omdat het kan...
Wie doet de investering nu precies? Alphabet wordt genoemd in de titel en in de tekst een keertje, daarna is het opeens Google? Ik snap de verwarring, maar ik zou wel consequent blijven.
[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 05-02-2023 11:00 ]
geïnvesteerd Anthropic → geïnvesteerd in AnthropicGoogle-moederbedrijf Alphabet zou zo'n 300 miljoen dollar, of 277 miljoen euro, hebben geïnvesteerd Anthropic, waar een aandeel van tien procent van de start-up tegenover staat.
nieuws: Activision Blizzard krijgt miljoenenboete om slecht bijhouden werknem...
bedrag → gedragLater stelde de Amerikaanse staat Californië dat binnen het bedrijf een brede cultuur van seksueel grensoverschrijdend bedrag en seksuele intimidatie speelde.
3e Alinea
Twitter —> Netflix
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
nieuws: Netflix: pagina over delen van accounts stond 'door fout' onlineEerder deze week ontstond veel ophef toen Twitter een hulppagina online zette waarop het de regels toelichtte voor het delen van accounts.
Dit moet Netflix zijn neem ik aan.
Costaricanen → Costa Ricanen (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=costaricaan, @TijsZonderH)Daar zat volgens het bedrijf de fout; de pagina had alleen voor Costaricanen, Chilenen en Peruanen leesbaar moeten zijn.
scenes → scènes (zie ook https://www.vandale.nl/gr...ederlands/betekenis/scene, @Drobanir)Ook is het mogelijk om jpg-afbeeldingen van scenes van de video te maken.
invididuele -> individueleDat gebeurde meestal in invididuele landen.
release notes → releasenotes (zoals in talloze andere Meuktracker-artikelen, waaronder download: Chocolatey 1.2.1, download: Matomo 4.13.0 en download: Tor Browser 12.0, @Drobanir)De release notes voor deze uitgave kunnen hieronder worden gevonden
Everything is Energy, Energy is Everything ^ it's nice to be important, but it's more important to be nice
Versie 12 → Versie 13Versie 12 heeft een nieuwe en eenvoudigere manier om multiplayerspellen te spelen.
versie 12 → versie 13De complete changelog voor versie 12 is hier te vinden; dit is de aankondiging voor deze uitgave
"...de variant met 8/265GB kost 349 euro..."
Dat moet vast 256 GB zijn... (of 256 GiB; maar de SI-namen zijn op computergebied nog niet echt doorgedrongen naar de markt).
projectenaan grote waterstofproject toekent
nieuws: The Information: Twitter heeft 290.000 betalende Blue-gebruikers
"In Europa kan het abonnement alleen worden afgenomen in Frankrijk, Duitsland, Italië, Portugal en Spanje. Daarnaast is Blue beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk,"
Ondanks Brexit, is het Verenigd Koningkrijk nog steeds deel van het continent Europa
Laatste tekstkolom, laatste zin:
read-onlymodus -> read-only modusOnlangs bleek dat 980 Pro-ssd's na een firmware-update in read-onlymodus kunnen komen, waarna Samsung gebruikers moest aanraden hun ssd's niet te updaten.
Wust um yn 'e moele ha? :p
'Read-onlymodus' is correct. Het woord staat niet in het GB, maar 'read-onlyfile' wel (https://woordenlijst.org/#/?q=read-onlyfile).John Stopman schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 13:22:
-> nieuws: Samsung erkent problemen met verslechterende ssd's en werkt aan oplos...
Laatste tekstkolom, laatste zin:
[...]
read-onlymodus -> read-only modus
Wust um yn 'e moele ha? :p
Een in weggestreept (want anders staat er dat er vier jaar lang überhaupt geen Android-upgrades zijn gegeven aan het toestel en dat is onmogelijk, want het komt net op de markt).OnePlus belooft dit jaar voor het eerst in vier jaar Android-upgrades te geven aan het toestel en de smartphone vijf jaar lang te voorzien van beveiligingsupdates.
En als ik dan toch bezig ben, @arnoudwokke, nog wat specificaties die incorrect zijn.
12 of 16GB Lpddr5x-geheugen → 8 of 16GB Lpddr5x-geheugen (zie ook https://www.oneplus.com/nl/oneplus-11)Het toestel draait op een Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2-soc, bijgestaan door 12 of 16GB Lpddr5x-geheugen en 256 of 512GB UFS 4.0-opslag.
256 of 512GB UFS 4.0-opslag → 128GB UFS 3.1- of 256GB UFS 4.0-opslag (zie ook https://www.oneplus.com/nl/oneplus-11; verderop in het artikel is de hoeveelheid opslag van het duurdere model weer wel correct, dus ook nog inconsequent)Het toestel draait op een Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2-soc, bijgestaan door 12 of 16GB Lpddr5x-geheugen en 256 of 512GB UFS 4.0-opslag.
De fabrikant zegt het niet, dus de telefoon kan niet draadloos opgeladen worden (lijkt mij vrij voor de hand liggend). Deze zin valt ook niet te rijmen met de eerste zin van de laatste alinea:Of de telefoon draadloos kan laden, zegt de fabrikant niet.
Ten opzichte van de Pro van vorig jaar is draadloos laden verdwenen.
Incorrect, zie ook wat zit er in de doos op https://www.oneplus.com/nl/oneplus-11.De fabrikant levert de 100W-adapter er apart bij en gebruikers moeten daarvoor betalen.
Incorrect, het basismodel heeft net zoveel opslag als het basismodel van de 10 Pro, nl. 128 GB (zie ook https://www.oneplus.com/nl/10-pro/specs).Ten opzichte van de Pro van vorig jaar is de prijs iets lager en heeft het basismodel meer opslag.
256GB opslag → 128GB opslag (zie ook https://www.oneplus.com/nl/oneplus-11)Het model met 8GB werkgeheugen en 256GB opslag gaat 829 kosten.
In de tabel onderaan:
256GB/512GB UFS 4.0 → 128GB UFS 3.1/256GB UFS 4.0256GB/512GB UFS 4.0
De controllers zitten juist wel vast aan de Lite versie.Het model heeft wel een functionele beperking ten opzichte van de andere versies: de controllers zitten er niet aan vast, waardoor het niet te gebruiken is als console om op tv te spelen met losse controllers.
Misschien een wat groter 'foutje' is dat het plaatje bij het artikel ook een Switch OLED versie betreft, geen Lite variant maar dat kan uiteraard een bewuste keuze zijn geweest.
[ Voor 5% gewijzigd door OverloadOfRed op 07-02-2023 20:09 ]
Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent
NIET vastzitten wat juist wel moet zijn
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
zitten er aan vast → zitten eraan vastde controllers zitten er aan vast,
Titelfout: Venement -> Evenement
zorgt ook voor dezelfde fout in de URLKeypunchie schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 21:16:
nieuws: Nintendo kondigt Direct-venement aan voor presentatie games
Titelfout: Venement -> Evenement
Daarnaast wordt de term 'Direct-evement' en 'Direct-presentatie' gebruikt. Beter is om consequent 'Direct-evement' te gebruiken.
Dich bis echt unne foëzen haas
geen andere Linux-distro's → geen andere Linux-distroOpvallend is dat de distro standaard dinit gebruikt in plaats van systemd, wat bij vrijwel geen andere Linux-distro's het geval is.
Een dat weggestreept.De makers van het OS zeggen dat ze inmiddels schijfencryptie werkend hebben gekregen en dat dat CKMS als kernelmodule is gekozen.
Of de telefoon draadloos kan laden, zegt de fabrikant niet. De 100W-adapter zal erbij zitten in de verpakking.
Ok ok dit had allicht beter in een topic gemoeten en niet hier. Maar deze zinnen spreken elkaar tegen.Ten opzichte van de Pro van vorig jaar is draadloos laden verdwenen.
er op → erop (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=erop)Zo'n 62 procent van de totale Blue-abonnementen zou uit de VS komen, wat er op neer komt dat Twitter wereldwijd ongeveer 290.000 betalende gebruikers heeft.
neer komt → neerkomt (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=neerkomen, @TijsZonderH)Zo'n 62 procent van de totale Blue-abonnementen zou uit de VS komen, wat er op neer komt dat Twitter wereldwijd ongeveer 290.000 betalende gebruikers heeft.
Daarbij hebben we fouten genmaakt
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Dit topic is gesloten.
![]()
:fill(white):strip_exif()/f/image/oWqVjWsAlaMYKI0DBiqPttxq.png?f=user_large)