Natuurlijk! 👍 Hier is een nieuwe, ludieke handtekening die je op je profiel op Tweakers kunt zetten! 🔥
Tuurlijk, ik ben benieuwd wat zij ervan vinden. Enne, gefeliciteerd met je verjaardag!TijsZonderH schreef op zondag 1 januari 2023 @ 12:21:
[...]
Deze laat ik heel even liggen voor @MoniqueVdB en @Delpozo die er morgen weer zijn, ik weet namelijk niet helemaal zeker of dat nou klopt, volgens mij kan het namelijk wel zoals het er nu staat maar ik heb graag een second (of third, in dit geval) opinion.
Rest is verbeterd, dank allemaal en fijne dag nog!
Edit: hmmm, jarig op 1-1-1970, de Unix-epoch ...
[ Voor 4% gewijzigd door richy3908 op 01-01-2023 15:18 ]
De oude versies van LineageOS maakten gebruil van Snap, een fork van Qualcomms camera-app.
Gebruik
de komende versie niet 19.x zou worden, maar alleen nog als volledige versienummers uit zou komen → de komende versies niet 19.x zouden worden, maar alleen nog als volledige versienummers uit zouden komenDe ontwikkelaars zeiden toen al dat de komende versie niet 19.x zou worden, maar alleen nog als volledige versienummers uit zou komen.
uit kwam → uitkwam (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=uitkomen)Versie 20 van het OS is gebaseerd op Android 13, dat pas in oktober van 2022 uit kwam.
kun → konDat LineageOS zich zo snel naar het nieuwe OS kun aanpassen, heeft volgens de makers te maken met het feit dat grote veranderingen in de UI al in Android 12 werden doorgevoerd.
2x steltDit programma stelt je in staat stelt
commando-set → commandoset (onnodig koppelteken)Versie 2.0 bevat een nieuwe commando-set die veel gestructureerder is, maar die niet compatibel is met de 1.1-versies.
2035: einde van de brandstofauto
In juli 2022 hebben alle EU-lidstaten toestemming gegeven voor een voorstel van de Europese Commissie om vanaf 2025 de verkoop van nieuwe auto's met verbrandingsmotor te verbieden.
In de tekst wordt 2025 geschreven. Dit moet 2035 zijn.
[ Voor 34% gewijzigd door TKroon op 02-01-2023 07:21 ]
Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV
Veel mensen twijfelen eraan dat de gestelde doelen onhaalbaar zijn.
-->
Veel mensen twijfelen eraan dat de gestelde doelen haalbaar zijn.
Fia → Fiat...zoals de Dacia Spring Electric, de Renault Twingo Electric, de Smart EQ fortwo en de Fia 500E...
... en gaat over tot de orde van de dag
Was dat niet 2035?
2x "verschenen" in 1 zinEind vorig jaar verschenen er al nieuwe promotionele beelden verschenen van de Samsung Galaxy S23
... en gaat over tot de orde van de dag
'Mogelijkheid' en 'kunnen' in 1 zin is idd wat veel van het goede.TijsZonderH schreef op zondag 1 januari 2023 @ 12:21:
[...]
Deze laat ik heel even liggen voor @MoniqueVdB en @Delpozo die er morgen weer zijn, ik weet namelijk niet helemaal zeker of dat nou klopt, volgens mij kan het namelijk wel zoals het er nu staat maar ik heb graag een second (of third, in dit geval) opinion.
Rest is verbeterd, dank allemaal en fijne dag nog!
Tweede alinea:
Volgens mij zou het "open source machine learning framework" moeten zijn. "Open source" en "machine learning" worden vziw sowieso eigenlijk niet als samenvoegsel geschreven en het zou de leesbaarheid ook ten goede komen om de woorden te scheiden.opensourcemachinelearningframework
In V2x sectie:
Dat bedoelde dan - v2g - te zeggen daar.Ook kunnen terugleveren aan het grid - v2x - zou enorme voordelen hebben voor de energietransitie.
@TijsZonderH
Volgens mij moet dat de-installeren zijn.De ontwikkelaars waarschuwen iedereen die PyTorch-nightly tussen 25 en 30 december heeft gedownload via pip om dat meteen te installeren.
If you installed PyTorch-nightly on Linux via pip between December 25, 2022 and December 30, 2022, please uninstall it and torchtriton immediately
"De ontwikkelaars waarschuwen iedereen die PyTorch-nightly tussen 25 en 30 december heeft gedownload via pip om dat meteen te installeren."
Moeten ze het niet juist de- installeren?
Who wants to life forever anyway...
De Nederlandse manier van woorden samenstellen is soms even wennen.biteMark schreef op maandag 2 januari 2023 @ 10:40:
nieuws: PyTorch waarschuwt voor malware die via dependency confusion werd ver...
Tweede alinea:
[...]
Volgens mij zou het "open source machine learning framework" moeten zijn. "Open source" en "machine learning" worden vziw sowieso eigenlijk niet als samenvoegsel geschreven en het zou de leesbaarheid ook ten goede komen om de woorden te scheiden.
De rest is verbeterd.
Dat zijn dus snelheden net onder de 10 GB/s, en niet erboven.Daarbij werden een lees- en schrijfsnelheid van respectievelijk 10098,8MB/s en 10225,7MB/s behaald
Ja inderdaad, ik was kennelijk nog niet scherp genoeg in de ochtend en had in mijn hoofd even 1GB = 1000MB gedaan, maar dat is natuurlijk niet exact zo. Ik pas e.e.a aan, dank.Aiii schreef op maandag 2 januari 2023 @ 11:59:
nieuws: Preview van eerste PCIe 5.0-ssd toont snelheden van boven 10GB/s
[...]
Dat zijn dus snelheden net onder de 10 GB/s, en niet erboven.
Indianapolis is de hoofdstad van de staat Indiana. moet volgens de bron dan ook Indiana zijn volgens mij?Het bedrijf betaalt de staat Indianapolis volgens Associated Press 20 miljoen dollar, Washington D.C. krijgt 9,5 miljoen dollar.
“Dat valt op, omdat de eerder dit jaar uitgebrachte Hi Reader geen smartphone is, maar een e-reader.”
Overgenomen uit het bronartikel, maar dat artikel was van 30 december. Er moet dus vorig jaar staan.
Tesla leverde vorig jaar ongeveer 1,31 miljoen voertuigen, een stijging van 40 procent ten opzichte van 2021. Daarmee mist het bedrijf zijn doelstelling om 50 procent te groeien in 2022. Tesla produceerde daarnaast 1,37 miljoen auto's in 2022.
???
1,31 miljoen vorig jaar?!? Maar vorig jaar dat was toch in 2022?
En vervolgens staat er in die laatste zin dat het 1,37 miljoen auto's in 2022 waren???
Hier klopt iets niet. Of er is een groot verschil tussen leveren en produceren.
Of wordt er bedoeld dat er zoveel voorraad is geproduceerd?
[ Voor 6% gewijzigd door ehtweak op 02-01-2023 21:20 ]
Er is inderdaad een verschil tussen leveren en produceren. Een geproduceerde auto is een auto die uit de fabriek is gerold, maar nog niet is geleverd aan een klant. Een geleverde auto is dat wel. Tesla produceerde afgelopen jaar ongeveer 60.000 meer auto's dan dat het geleverd heeft aan klantenehtweak schreef op maandag 2 januari 2023 @ 21:17:
nieuws: Tesla leverde recordaantal auto's in 2022, maar haalt groeidoelstelli...
Tesla leverde vorig jaar ongeveer 1,31 miljoen voertuigen, een stijging van 40 procent ten opzichte van 2021. Daarmee mist het bedrijf zijn doelstelling om 50 procent te groeien in 2022. Tesla produceerde daarnaast 1,37 miljoen auto's in 2022.
???
1,31 miljoen vorig jaar?!? Maar vorig jaar dat was toch in 2022?
En vervolgens staat er in die laatste zin dat het 1,37 miljoen auto's in 2022 waren???
Hier klopt iets niet. Of er is een groot verschil tussen leveren en produceren.
Of wordt er bedoeld dat er zoveel voorraad is geproduceerd?
Wel een hoop auto's op parkeerterreinen en in showrooms dan.
In de tabel:
Accu-elektrisch → Accuelektrisch (onnodig koppelteken, want geen klinkerbotsing)Accu-elektrisch (bev)
In dezelfde tabel:
Plug-in hybride → Plug-inhybride (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=plug-inhybride)Plug-in hybride (phev)
accu-elektrisch → accuelektrischAls we kijken naar busjes en lichte vrachtwagens dan rijden daar nu 13.070 emissieloze modellen van rond, waarvan 13.056 accu-elektrisch en 14 waterstofelektrisch.
accu-elektrisch → accuelektrischVan zware trucks van meer dan 3,5 ton zijn er nu 312 emisslozeloze modellen, waarvan 285 accu-elektrisch en 27 waterstofelektrisch.
best verkochte → bestverkochte (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=bestverkocht)In november 2022 was de Tesla Model Y de best verkochte auto in de EU: er werden er meer van verkocht dan van de Dacia Sandero en de Toyota Yaris.
accu-electrisch → accuelektrisch (let op: ook een foutieve c i.p.v. k!)En ook mondiaal is het nu echt merkbaar: 11 procent van alle nieuwe auto's wereldwijd is accu-electrisch.
pickups → pick-ups (zoals in de rest van het artikel)Een van de elektrische pickups die al uitgeleverd is, is de Rivian R1T, al kent ook die een aardige wachtlijst.
ByD → BYD (zie ook https://www.byd.com)Ook staan er diverse Chinese nieuwkomers in de startblokken, onder andere van Nio, Xpeng en ByD.
In het lijstje rechts:
ByD → BYDByD Han
ByD → BYDByD Tang
Ik stop voor nu even, want het wordt te laat. Wordt mogelijkerwijs vervolgd.
Verder wordt LockBit en Lockbit afwisselend gebruiktOok zeggen de hackers niets over de data die bij mogelijk is gestolen bij de aanval.
[ Voor 6% gewijzigd door PeacekeeperNL op 03-01-2023 07:45 ]
Mijn reviews al gezien?
De komma moet een punt zijn, tenzij bedoeld wordt dat er een Tesla-voertuig ergens bestaat die voor 278-duizendste deel is geleverd.Afgelopen kwartaal leverde Tesla naar eigen zeggen 405,278 voertuigen (...)
Moet zijn Firefox 110 en Firefox 119, zoals ook blijkt uit het vervolg:In de huidige versies van de browser wordt die useragent nog aangemerkt als rv:110.0 voor Firefox 10 of rv:119 voor Firefox 19.
Om die reden komt het probleem ook alleen voor bij Firefox-versies 110 tot 119.
2e alinea
[qoute]
[...]Deze actieradius klopt volgens een Zuid-Koreaans ministerie wel, maar alleen bij temperaturen van zo'n 20 tot 30 graden Celsius en bij een mengsel van snelweg- en stadkilometers.
[/qoute]
klopt volgens een Zuid-Koreaanse minister wel
of
klopt volgens het Zuid-Koreaanse ministerie wel
Weet niet of het ook echt een 'fout' betreft, maar het leest een beetje gek. Alsof een willekeurig ministerie zich ermee heeft bemoeid, maar het lijkt me dat er een specifiek ministerie is die zich daarover buigt (?)
Een alinea later wordt namelijk wel specifiek benoemd "[...]stelt het Zuid-Koreaanse ministerie van Milieu"
[ Voor 20% gewijzigd door Daffie op 03-01-2023 11:49 ]
https://freight.associates
Moet denk ik zijnRijdt Model 3 Long Range in koudere omstandigheden en alleen in de binnenstad, ...
Rijdt de Model 3 Long Range in koudere omstandigheden en alleen in de binnenstad, ...
Is het nu 71, 72 of 73?Moritz Bunkus heeft versie 71 van MKVToolNix uitgebracht en wegens enkele kleine problemen kan 72 ook al worden opgehaald.
Beetje vreemde zin. Het klopt sowieso niet, maar misschien is het handig om te beginnen in de zin met het juiste versienummer en daarna de weg er naartoe vermelden....?
Dat vermaledijde copy-paste ook.Fairy schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 13:36:
download: MKVToolnix 73.0.0
[...]
Is het nu 71, 72 of 73?
Beetje vreemde zin. Het klopt sowieso niet, maar misschien is het handig om te beginnen in de zin met het juiste versienummer en daarna de weg er naartoe vermelden....?
Dan jaar ervoor.
@Bergen
Je hebt gelijk, biertje teveel op denk ik....
[ Voor 10% gewijzigd door pjot1 op 03-01-2023 18:44 ]
Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.
Als is correct. Groter dan, kleiner dan, en evenveel (of zoveel) als.
@pjot1 proost
nieuws: Techbedrijven ontsloegen vorig jaar 10 keer zoveel mensen als jaar er...
@arnoudwokke De infographic mist een legenda en getallen enzo.
[ Voor 83% gewijzigd door Bergen op 03-01-2023 18:47 ]
2x optieheeft de Wellness-optie er diverse opties bijgekregen
-optie → -versie?
De H770 en B760 laten het niet toe om de cpu-multiplier aan te passen, in tegenstelling tot de Z790.De H770 en B760 laten het niet toen om de cpu-multiplier aan te passen, in tegenstelling tot de Z790.
nieuws: LG presenteert nieuwe Gram-laptops met oledschermen
In de tabel staan de afmetingen van deze flinterdunne laptops:
Model Gram Ultraslim (15Z90RT) Gram Style (16Z90RS) Gram Style (14Z90RS)
Afmetingen 35,6 x 22,7 x 12,5cm 35,5 x 24,1 x 15,9cm 31,1 x 21,3 x 15,9cm
De (door mij) dikgedrukte afmetingen is de dikte. Dit moet een factor 10 omlaag, dus 1.25 cm voor de eerste laptop.
Nu met WP, PV, EV en PC
Typo in de resolutie:
Het scherm heeft een resolutie van 220x1650 pixels, wat neerkomt op 207dpi -> deze moet waarschijnlijk 2200 pixels zijn, anders nogal een vreemde resolutie.
Pieter
RISC-V is een opensource instructieset, geen architectuur. Ik verwacht daar anders veel comments over.
Hier mag de auteur even naar kijken.Guus... schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 11:51:
nieuws: Google geeft Android ondersteuning voor RISC-V-processors
RISC-V is een opensource instructieset, geen architectuur. Ik verwacht daar anders veel comments over.
@unilizer: die resolutie is verbeterd.
Titel:
Beheerder van 25 besloten torrentsites schikt met Brein voor 12.000 euro
Eerste zin:
Een beheerder van vijfentwintig besloten torrentsites heeft voor 12.000 euro met Brein geschikt.
Naast dat de eerste zin vrijwel precies hetzelfde is als de titel, waardoor het een beetje een déjà vu is om het te lezen, wordt '25' op twee (2?) verschillende manieren geschreven.
Mij is altijd geleerd, ook tijdens mijn Tweakers nieuwspostdagen, dat nummers boven de twintig het beste niet volledig uitgeschreven kunnen worden, om het leesbaar te houden
The devil is in the details.
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Scherp, ik dacht dat het tot 25 wasHahn schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 19:29:
@Hayte nieuws: Beheerder van 25 besloten torrentsites schikt met Brein voor 12.000 euro
Titel:
Beheerder van 25 besloten torrentsites schikt met Brein voor 12.000 euro
Eerste zin:
Een beheerder van vijfentwintig besloten torrentsites heeft voor 12.000 euro met Brein geschikt.
Naast dat de eerste zin vrijwel precies hetzelfde is als de titel, waardoor het een beetje een déjà vu is om het te lezen, wordt '25' op twee (2?) verschillende manieren geschreven.
Mij is altijd geleerd, ook tijdens mijn Tweakers nieuwspostdagen, dat nummers boven de twintig het beste niet volledig uitgeschreven kunnen worden, om het leesbaar te houden
titel is fout: 57.000 Exchange-servers zijn nog kwetsbaar voor rce-kwetsbaarheid ondanks update
zou beter zijn: 57.000 ongepatchte Exchange-servers zijn nog kwetsbaar voor rce-kwetsbaarheid
de patch maakt ze juist niet meer kwetsbaar
[ Voor 4% gewijzigd door dasiro op 04-01-2023 22:10 ]
tegen in is -> in strijd metZij vonden dat dit tegen de AVG in is en klaagden daarom bij privacytoezichthouders.
overnemen -> over nemenOmdat de toezichthouders er niet onderling uitkwamen, moest de European Data Protection Board er een besluit overnemen.
Is het gebruik van ‘al’ een constructiefout in deze zin?De DPC wilde voor het gebrek aan transparantie wel meteen een boete geven, al heeft de DPC deze verhoogd omdat de EDPB dit eiste.
[ Voor 23% gewijzigd door Santford op 05-01-2023 07:45 . Reden: Linkje naar het artikel toegevoegd ]
Ik geef het door aan de redacteur.Juanluca schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 09:09:
In de zojuist gepubliceerde best buy guide smartphones, in de categorie 200-350 euro, https://tweakers.net/revi...ri-2023-200-350-euro.html wordt de Samsung Galaxy A33 als alternatief genoemd, maar ontbreekt deze in de testresultaten.
Het bedrijf brengt zijn draagbare draadbare Philips Hue GO-tafellamp op 21 februari ook naar Europa voor 160 euro.
review: De heilige graal van televisietechniek - Samsung zet flink in op micr...
Er mist hier een paar woorden om de zin mooi te maken, ik denk dat er "zou starten in" moet staan...Volkswagen zei bij de ID.AERO dat de productie in de tweede helft van 2023 zou China, pas daarna volgen Europa en de Verenigde Staten.
nieuws: Elektrische Volkswagen-sedan ID.7 krijgt actieradius van 'circa' 700 ...
http://specs.tweak.to/5253
Dit hoort Xperi te zijn, niet (Sony's) XperiaIn het persbericht van DTS-moederbedrijf Xperia
is/zijn/specifiek typenummer?In zijn eerste benchmarks claimt AMD dat de Ryzen 7000X3D-processors 13 tot 24 procent sneller is dan de Core i9-13900K van Intel.
Dit rijbereik van 800km is waarschijnlijk alleen mogelijk al er genoeg zon schijnt en de geïntegreerde zonnepanelen op het dak en de motorkap ook daadwerkelijk genoeg instraling krijgen.
als
exemplaren, neem ik aan?In totaal worden er maximaal 946 modellen van de Lightyear 0 geproduceerd.
Kleine toevoeging hier op: de titel heeft niet de juiste versie van Firefox.thanx schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 18:46:
download: Mozilla Firefox 108.0.1
Is dat niet Firefox 108.0.2
ninder = minderHet product weegt 625 gram en dat is meer dan de Quest 2, maar ninder dan de 722 gram zware Quest Pro.
Laatste zin:
volgenEr is geen ondersteuning voor eye-tracking aanwezig, maar er komen later dit jaar wel een optionele module voor het volgens van de ogen van de gebruiker of het gezicht.
Ja, 108.0.1 kwam al op 17 december uit.thanx schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 18:46:
download: Mozilla Firefox 108.0.1
Is dat niet Firefox 108.0.2
pre-orders → preorders (onnodig koppelteken, want geen klinkerbotsing, @Koekiemonsterr)De bedrijven herhalen de intentie dat de pre-orders voor de eerste helft van 2025 gepland staan, gevolgd door de verkoop tegen eind 2025 en de leveringen in de lente van 2026.
time-of-flight-sensoren → time-of-flightsensoren (zie ook https://woordenlijst.org/leidraad/6/6)De fabrikant noemt onder meer de integratie van time-of-flight-sensoren, maar ook lidar, ultrasone sensoren en radar zullen aanwezig zijn.
meest recente → recentste (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=recent, @Koekiemonsterr)Binnenkort wordt het ook mogelijk voor de meest recente Pixel- en Samsung-smartphones om WhatsApp-gesprekken te voeren via Android Auto.
navigatie-app → navigatieapp (onnodig koppelteken, want geen klinkerbotsing)Voorheen gaf Android Auto prioriteit aan of de mediaspeler of de navigatie-app, waarbij de andere naar onderen werd geduwd en in beeld bleef in de vorm van een statusbar.
te vinden → te vinden zijnAls onderdeel van het herontwerp is de balk onderaan het scherm nog steeds aanwezig, waar recent gebruikte apps te vinden.
Doxen is uiteraard een nieuw woord en de Dikke van Dale is er nog niet over uit maar
gedoxxed
gedoxt lijkt mij logischer https://nl.wiktionary.org/wiki/doxen
BE AT THE BEAT ♫ DeComponeur.nl
e-emailadressen moet e-mailadressen zijn
Het lidwoord hoort hier niet.Herkelman vervolgt dat AMD en partnerbedrijven de desbetreffende Radeon RX 7900 XTX-kaarten zullen omruilen voor nieuwe exemplaren. De AMD roept gebruikers daarbij op om contact op te nemen met de klantenservice van de fabrikant die hun videokaart heeft verkocht: AMD zelf of een partnerbedrijf. Volgens AMD zijn er voldoende videokaarten op voorraad om de getroffen modellen om te ruilen.
…en is verwijderd.skimine schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 16:25:
https://tweakers.net/nieu...defecte-vaporchamber.html
[...]
Het lidwoord hoort hier niet.
"Tijdens de hackathon zijn niet alleen ontwikkelaars van Red Hat aanwezig, maar ook van Valva, Intel, AMD en Nvidia en van KDE."
Valva -> Valve denk ik?
Tweede zin: "De Robosock S8, S8 Plus en S8 Ultra hebben meer zuigkracht dan de voorgaande modellen."
Robosock → Roborock
Vond 't wel een heel leuke verspreking!
Verder ook:Opblaaskrokodil schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 19:58:
nieuws: Roborock brengt drie S8-robotstofzuigers uit met dweilfunctie en 6000Pa zuiging
Tweede zin: "De Robosock S8, S8 Plus en S8 Ultra hebben meer zuigkracht dan de voorgaande modellen."
Robosock → Roborock
Dacht iig dat er 3 modellen waren aangekondigd, geen 4De S8 en de Plus- en Pro Ultra-varianten
Maar, kijk even of het de Pro Uktra of de Ultra is. Iets eerder staat ie als Ultra benoemd, verderop Pro Ultra
goedkoopste model de dezelfde zuigkracht.
[ Voor 12% gewijzigd door PeacekeeperNL op 06-01-2023 20:29 ]
Mijn reviews al gezien?
Samen met GoldenBE in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..." kun je je afvragen waar m'n hoofd vanavond zat lol. Is aangepast iig.Opblaaskrokodil schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 19:58:
nieuws: Roborock brengt drie S8-robotstofzuigers uit met dweilfunctie en 6000Pa zuiging
Robosock → Roborock
Dat ding heet dus echt de S8 Pro Ultra, welk marketinggenie dat er doorheen heeft gekregen heeft z'n kerstbonus niet verdiend imo maar ik heb het in ieder geval aangepast in het stuk.PeacekeeperNL schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 20:13:
[...]
Verder ook:
[...]
Dacht iig dat er 3 modellen waren aangekondigd, geen 4
Maar, kijk even of het de Pro Uktra of de Ultra is. Iets eerder staat ie als Ultra benoemd, verderop Pro Ultra
[...]
Thanks allemaal!
Natuurlijk! 👍 Hier is een nieuwe, ludieke handtekening die je op je profiel op Tweakers kunt zetten! 🔥
Tijd voor weekend heet datTijsZonderH schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 20:54:
[...]
Samen met GoldenBE in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..." kun je je afvragen waar m'n hoofd vanavond zat lol. Is aangepast iig.
[...]
Dat ding heet dus echt de S8 Pro Ultra, welk marketinggenie dat er doorheen heeft gekregen heeft z'n kerstbonus niet verdiend imo maar ik heb het in ieder geval aangepast in het stuk.
Thanks allemaal!
Maar dan dus deze:
+ProDe Plus- en Ultra-modellen kunnen worden geïntegreerd in een automatisch afvalsysteem en kunnen ook dweilen.
wat een naam... Zullen ze wellicht inspiratie hebben opgedaan bij Apple ofzo
Mijn reviews al gezien?
Ik zie dat het zo ook op de site van Roborock zelf staat, maar deze robots zijn dus echt geen 965mm hoog. Eerder 96.5mm.De robots hebben ook alledrie dezelfde afmeting: 350x353x965mm.
De dweil kan ook 5mm van de grond worden opgestold ? voor als de stofzuigers over vloerkleed of tapijt rijdt.
Abit nf7-s v2.0 - 2600+ Barton @2300mhz - 2x 256 pc3200 infineon - 60gig ata133 80/120 ata100 - MSI gf4ti4200 128mb - iIlyama 452pro - - - - En nog een paar bakken:)
voldoen een compliance-eisen —> voldoen aan compliance-eisen
Overigens is (regulatory) compliance “voldoen aan wet- en regelgeving”, dus je compliance-eisen zijn eisen om te voldoen aan wetten en regels, dat is een beetje een overbodige formulering.
@TijsZonderH Ik doe er nog een schepje bovenopTijsZonderH schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 20:54:
Samen met GoldenBE in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* ande..." kun je je afvragen waar m'n hoofd vanavond zat lol. Is aangepast iig.
nieuws: Roborock brengt drie S8-robotstofzuigers uit met dweilfunctie en 6000...
dan → vanDe S8 en de Plus- en Pro Ultra-varianten zijn opvolgers dan de S7
de dezelfde → dezelfdeIn de nieuwe S8-serie heeft zelfs het goedkoopste model de dezelfde zuigkracht.
opgestold → opgerold (zoals reeds gemeld door @Bladerider)De dweil kan ook 5mm van de grond worden opgestold voor als de stofzuigers over vloerkleed of tapijt rijdt.
rijdt → rijden (want stofzuigers is meervoud)
een maximale draaitijden hebben maximale draaitijd van 180 minuten
Dat is wel érg hoog, een robot van bijna een meter hoogDe robots hebben ook alledrie dezelfde afmeting: 350x353x965mm.
De stofzuigersStofzuigers komen in maart uit in Europa.
Geniet van je weekend.
''De dweil kan ook 5mm van de grond worden (opgerold? of opgetild?) voor als de stofzuigers over vloerkleed of tapijt rijdt.''
@Bergen Ik vermoed dat ''rijdt'' wel klopt maar dat de ''s'' achter stofzuiger weg moet. (Anders klopt de rest van de zin ook niet echt)
Abit nf7-s v2.0 - 2600+ Barton @2300mhz - 2x 256 pc3200 infineon - 60gig ata133 80/120 ata100 - MSI gf4ti4200 128mb - iIlyama 452pro - - - - En nog een paar bakken:)
GeForce Now → GeForce NOW (zoals in de titel en in de eerste link in het artikel)LG Electronics heeft tijdens de CES-beurs in Las Vegas bekendgemaakt dat Nvidia's gamestreamingdienst GeForce Now naar LG-televisies uit 2020 komt.
GeForce Now → GeForce NOWGeForce Now krijgt volgens LG later dit jaar een upgrade van 1080p naar 4k60, al is dat beperkt tot een aantal niet nader genoemde modellen.
Alledrie → Alle drie (zie ook https://taaladvies.net/al...ee-alledrie-of-alle-drie/, https://woordenlijst.org/#/?q=alledrie en https://onzetaal.nl/taalloket/alledrie-alle-drie, @TijsZonderH)Alledrie de modellen hebben verder een accu van 5200mAh en produceren 67dB aan geluid.
Alledrie → Alle drieDe robots hebben ook alledrie dezelfde afmeting: 350x353x965mm.
geupload → geüpload (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=uploaden, @TijsZonderH)In de praktijk betekent dat dat alle nieuwe objects die naar een Simple Storage Service- of S3-bucket op Amazon Web Services worden geupload, automatisch worden versleuteld aan de serverkant.
Server side encryption → Server-side encryption (zie ook https://aws.amazon.com/bl...s-new-objects-by-default/, maar tevens cursief, omdat het Engelstalig is)Server side encryption voor S3, ook wel SSE-S3 genoemd, was al sinds 2011 optioneel te gebruiken in AWS-buckets.
waren → was (zoals eerder in het artikel; tevens heeft de Tweakers-redactie ervoor gekozen om data in de betekenis van gegevens te beschouwen als enkelvoud)In het verleden kwamen er regelmatig grote datalekken naar buiten, zoals toen onderzoekers een onbeveiligde bucket vonden met honderden gigabytes aan data, of in 2019 toen data van 22.000 Facebook-gebruikers op een onbeveiligde AWS-server te vinden waren.
bij een lagere telefoonsegment -> in een lager telefoonsegmentApple zou daarom bij wijze van proef diens modem willen testen bij een lagere telefoonsegment, alvorens te bepalen of deze ook gebruikt gaat worden in de iPhone 16.
Titel zelf: zuiging
Suction == zuigkracht, zoals later ook gebruikt.
De zuiging bijv. van een schip is in onze taal toch net wat anders.
Inconsistent hoofdlettergebruik
qled
vs.
QLED
en
QD OLED
vs.
QD-oled
vs.
qd-oled (wat niet gebruikt wordt maar consistenter zou zijn met qled)
en
Neo
vs
NEO
Titel: Samsung QD-oled en qled 2023 Preview
Eerste alinea: NEO QLED-televisies. De lagere qled-modellen
Kop: QN95C Neo QLED
Fotocollage: Samsung S95C QD OLED (1 / 5)
Verwijderd
.geek: Schrijver van 'einde' van Minecraft zegt dat Microsoft dat einde niet ...
Verslaan = VerslagenDe schrijver van het 'Endgedicht' van Minecraft, dat verschijnt nadat spelers de Enderdraak hebben verslaan en de game hebben 'uitgespeeld'
Dit topic is gesloten.
![]()