Derde alinea: GOogle -> Google
nieuws: Google zet mens in bij meer dan 36 procent van Duplex-restaurantreser...
nieuws: Google zet mens in bij meer dan 36 procent van Duplex-restaurantreser...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hoge.Op technisch vlak gooit Total War: Three Kingdoms hogen ogen, zowel op de campagnemap als in de gevechten.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
In het Nederlands wordt de genitief-s aan het hoofdwoord vast geschreven: 'Piets patat' en 'Huaweis telefoons'. De rest is verbeterd.deadlock2k schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 19:04:
nieuws: Gerucht: Huaweis OS draait Android-apps en komt uiterlijk begin 2020 ...
De titel, Huawei's, niet Huaweis.
-> kondigen'Oké Google, wat heb je aan te kondingen?'
Die moet dat zijn.Er is geen enkel huidig model die onder die zelf gestelde grens van 250g komt.
Van -> Bij. Het Europees Hof van Justitie is de allerhoogste stap, verder kan je dan dus niet in beroep. De uitspraak die er nu is, is er een van het Europees Gerecht van Justitie. Zie ook AronB in 'nieuws: EU-Hof: Europese Commissie keurde fusie Vodafone en Ziggo t...Het bedrijf zou nog in beroep kunnen tegen de uitspraak van het Europese Hof van Justitie.
downloads: Microsoft Windows Server version 1903deze krijgen achttien maanden ondersteuning mee en bevatten geen giu
in nieuws: Mkb wil uitzonderingspositie voor privacywet vanwege onduidelijkheiddaarin, en
By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]
Er moet er -> Er moetEr moet er 'een veel stevigere uitzonderingspositie komen' voor bedrijven 'die alleen doorsnee dingen met gegevens doen', zeggen de organisaties.
Dan zijn ze nog ruim op tijd dus.Het doel was om deze in de October 2019 Update van Windows 10 te integreren.
Eerste alinea van nieuws: OnePlus 7 Pro kan '3x zoom' bereiken door crop van camera met telelens2,2x zookm
Verder moet Windows To Go het veld ruimen.Verder moet Windows To Go het veld ruimen te roamen.
Asus voorziet de FX505 met GTX 1660 Ti-videokaart en, Ryzen 7-processor van, 16GB ram een 256GB-ssd en een 1TB-hdd.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.
Behalve te hebben bijgedragen heeft Microsoft natuurlijk ook het nodige geschrapt en vervangen bij Chromium.
[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 24-05-2019 16:18 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
met demet eerder geïntroduceerde
Verwijderd
Verwijderd
In de Duitse brontekst staat "also unverschlüsselt", wat ik als "dus onversleuteld" zou vertalen, al zou ik waarschijnlijk gewoon het voegwoord weglaten. Na i.e. (id est) volgt in het Engels sowieso een opsomming, ik denk een fout van de vertaalcomputer."I.e. onversleuteld."
Ja dat voelt raar als ik het zo lees. Al klopt het volgens mij wel want het zijn afzonderlijke gesprekken met de labels, niet één grote meeting. Anyway, ik pas het wel ff aanVerwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 18:27:
nieuws: 'Snapchat in gesprekken met platenlabels om muziek aan berichten toe ...
Kan aan mij liggen maar vind de titel erg verwarrend. Moet dit niet gewoon gesprek ipv gesprekken zijn?
Stom, had ik moeten weten!Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 20:05:
nieuws: Duitse Minister van Binnenlandse Zaken pleit voor verbod op versleute...
Der Spiegel is een tijdschrift, geen krant.
Ja inderdaad, Google Translate-dingetje denk ik. M'n Duits is niet meer wat het geweest is...Verder melden jullie een quote
[...]
In de Duitse brontekst staat "also unverschlüsselt", wat ik als "dus onversleuteld" zou vertalen, al zou ik waarschijnlijk gewoon het voegwoord weglaten. Na i.e. (id est) volgt in het Engels sowieso een opsomming, ik denk een fout van de vertaalcomputer.
[ Voor 98% gewijzigd door Technomania op 25-05-2019 11:07 ]
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
ISO en ANSI staan verkeerd om, in de review van het toetsenbord staat dit wel goed beschreven. ANSI is met US layout (platte enter, grote shift links) ISO in dit geval met NL(L-vormige enter, kleine shift links).Het G Pro-toetsenbord van Logitech ten slotte tikt met zijn Romer G-switches prettig, maar de iso-variant is slecht verkrijgbaar. De ansi-lay-out is stukken goedkoper en als je daarmee kunt leven, een prima koop.
draaien → voerenSinds 2006 stelt de Wi-Fi Alliance de ondersteuning voor wpa2 verplicht om het wifi-logo te mogen draaien.
Dit is net aangepast maar nu staat er dus 2 keer ANSI.x6m schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 12:12:
reviews: Vijf compacte toetsenborden getoetst - Mechanisch en tenkeyless
Conclusie, laatste alinea:
[...]
ISO en ANSI staan verkeerd om, in de review van het toetsenbord staat dit wel goed beschreven. ANSI is met US layout (platte enter, grote shift links) ISO in dit geval met NL(L-vormige enter, kleine shift links).
ja, daag.
[ Voor 27% gewijzigd door arnold_m op 26-05-2019 23:17 ]
Porthsmouth
Porthsmouth
Neural Engine, die bedoeld is
die beter beveiligd moeten worden dan anderen,
Dat stelt staatssecretaris
Dat komt ook doordat
mededingingsbeleid
een wetenschappelijke paper die
De Europese Unie [...] waarbij zij individuen [...] sneller wil kunnen straffen.
die zich bezighouden met digitale aanvallen,
dat op de website van de Britse overheid is gepubliceerd,
die hacks uitvoeren,
en hun sancties op te leggen
nadat [...] langs Pluto gevlogen was en de eerste foto's van dichtbij gemaakte had
bassin
Zowel VodafoneZiggo als T-Mobile toont zich verheugd
waarop wij de campagne hebben lopen,
een duizendste
Kármán-lijn
spionagewet.
De krant meldt dat hij|zij net
boven op de al geformuleerde aanklacht
veroordeeld tot vijftig weken gevangenisstraf
nadat Ecuador zijn asielstatus ingetrokken had
Zowel de VS als Zweden willen
dat het Verenigd Koninkrijk hem uitlevert
wil dat berichtenapps 'verplicht moeten worden
die niet aan die eisen voldoen,
wil [...] dat het technisch ook mogelijk moet wordt
'state [...] is'.
convenant
een wetenschappelijke paper
(van .... tot ?)De kloksnelheid varieert van 3,6GHz met een boost naar 4,4GHz.
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
De twaalf cores beschikken over in totaal 70MB cache en passen nog steeds binnen een 105W-tpd.
Netter zou zijn een komma tussen vervolgen en al, dat leest prettiger en bij het uitspreken van de zin last men daar (normaliter) automatisch een adempauze in.De politie kan de opbrengst van de 'Mijn onderzoek' gebruiken bij zijn eigen pogingen verdachten op te sporen en te vervolgen al geven politie en OM geen garantie dat er iets met de resultaten gebeurt.
Mijn reviews al gezien?
De drie moet een vijf zijn, volgens je eigen bron. En de zin loopt niet helemaal lekker.De drie derde generatie Ryzen-processors zijn geproduceerd op 7nm zijn vanaf 7 juli verkrijgbaar.
[ Voor 20% gewijzigd door Flamesz op 27-05-2019 10:31 ]
Moet volgens mij gewoon integer zijn, net als in het Engels.A77 presteert 20 procent beter bij integraalrekeningen en 35 procent beter bij floatingpointrekenwerk.
[ Voor 1% gewijzigd door ninteresting op 27-05-2019 11:30 . Reden: foutje in alinea nummer ]
Vermoedelijk verkeerde naam of verkeerd geplaatst.De Aorus heeft onder andere een metalen backplate en verstevigde pci-e-sleuven.
De drones maken gebruik van Lidar, een lasertechnologie waarmee de wetenschappers dwars door het bladerdak heen kunnen kijken.
Lidar → lidar (in de rest van het artikel wordt het woord wel correct geschreven)Met Lidar kan de verspreiding van dit soort schadelijke planten sneller worden opgespoord, zodat de dienst voor bosbeheer maatregelen kan treffen.
Laten we met het belangrijkste beginnen: @Koekiemonsterr hulde voor het gebruik van de accenten!In 2017 pleitte Maroš Ŝefčovič, de toenmalige Eurocommissaris voor de Energie-unie
[ Voor 14% gewijzigd door Raymon1988 op 28-05-2019 08:28 ]
Wat je zegt klopt, maar daarmee is de variant zonder 'de' nog niet fout.Fraaank schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 08:00:
nieuws: Listing op Amazon en video tonen onaangekondigde moto Z4 smartphone
Daaruit blijkt dat het gaat om een telefoon met oledscherm van rond 100 vierkante centimeter, met een afmeting van rond 14,7x6,8cm.
Volgens mij zeggen/schrijven de meeste mensen: rond DE 100 vierkante centimeter, niet rond 100 vierkant centimeter.
2x 'een'Het OM eist niet alleen jarenlange celstraffen tegen drie mannelijke verdachten, maar ook een een celstraf van 24 maanden tegen een vrouw, waarvan acht maanden voorwaardelijk.
registrerenin → registreren inDe omschrijving van alledrie de aanvragen bij het EUIPO, het bureau waar bedrijven merken kunnen registrerenin de Europese Unie, vermeldt dat het gaat om 'design en ontwikkeling van compilersoftware en besturingssystemen voor elektronische apparaten' en 'design en ontwikkeling van mobiele telefoonapplicaties met compilersoftware'.
fma = fast memory access? Moet dat niet fused multiply-add zijn?Ook de execution units kunnen meer data verwerken met 256bit-fma's, waar Zen 128bit-fma's had.
Oeps, foute oplossing geplakt.Lenigoor schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 11:09:
Ryzen 3000 en Zen 2 Preview
[...]
fma = fast memory access? Moet dat niet fused multiply-add zijn?
Gefikst.Jochemd13 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 16:42:
"een onaangekongide smartphone"
In de inleiding @arnoudwokke
nieuws: Listing op Amazon en video tonen onaangekondigde Moto Z4-smartphone
Moet naturlijk X570 zijn.in navolging van de AMD X750-chipset met pci-e 4.0-ondersteuning.
Moet dit niet 512 GB zijn ipv MB?Met welke opslaghoeveelheden de ssd uitkomt is niet bekend, maar de controller kan overweg met hoeveelheden van 512MB tot en met 2TB.
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Dat is dus het hele leuke van het USB consortium met hun gerommel. De 20Gbit/s is USB 3.2 Gen 2 2x2 en USB 3.2 Gen 2 is 10Gbit/skh65 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 23:02:
reviews: Ryzen 3000 en Zen 2 - Nieuwe 7nm-processors en een nieuwe chipset
Bij de beschrijving van de 570 chipset staat dat acht usb 3.2-poorten met 10Gbit/s bandbreedte mogelijk zijn.
Dat moet toch zijn usb 3.1 gen 2 poorten?
Want USB 3.2 kan 20Gbit/s aan.
[ Voor 9% gewijzigd door NotLikeTheOther op 28-05-2019 23:06 ]
Ik snap dat je technisch gezien gelijk hebt.NotLikeTheOther schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 23:04:
[...]
Dat is dus het hele leuke van het USB consortium met hun gerommel. De 20Gbit/s is USB 3.2 Gen 2 2x2 en USB 3.2 Gen 2 is 10Gbit/s
En dat is een discussie voor in een ander topickh65 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 23:28:
[...]
Ik snap dat je technisch gezien gelijk hebt.
Ook de oude 3.0 USB mag je inderdaad 3.2 noemen want er staat 'up to 2 channels 5Gbit' in de specs:
https://tweakers.net/nieuws/127609/usb-32-specificatie-beschrijft-verdubbeling-doorvoersnelheid.html
Maar ik zou toch verwachten dat we op tweakers niet meegaan met de zo prachtig voor de marketing bedachte en verwarrende c.q. misleidende type nummers.
Het is toch gewoon logischer dat we een connectie van 10Gbit via usb noemen: usb 3.1 gen 2 ?
I.p.v. dat er net zoals bij sommige moederborden staat dat ze usb 3.1 ondersteunen terwijl
ze alleen maar de oude 3.0 = 5Gbit versie ondersteunen = usb 3.1 gen 1 ?
7400 Wp op het dak
Tijdens staat hier teveel.Hij beloofde dat al tijdens in april...
MacNerd
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Gamertag: FinrazielNL
teveel → te veel (zie ook https://taaladvies.net/taal/advies/vraag/775)Met name dat laatste onderdeel is nog niet helemaal afgerond, omdat het om teveel werk gaat.
bewust zijn → zich bewust zijnVerder moet de software dankzij kunstmatige intelligentie bewust zijn van de bezigheden van de gebruiker en hem daarbij helpen.
waarop verschillende Windows-versies op gebaseerd kunnen worden → waarop verschillende Windows-versies gebaseerd kunnen wordenDit is, eveneens volgens geruchten, een soort basis waarop verschillende Windows-versies op gebaseerd kunnen worden en waar Microsoft onder de codenaam 'Santorini' aan zou werken.
Microsft > MicrosoftGebruikers moeten Microsft 365 hebben om gebruik te kunnen maken van de functie.
Moet zijn: accountantskonden sinds vorig jaar onder meer accounts de persoonsgegevens en aangiften van oud-cliënten inzien en aanpassen
Er staat twee keer toegang.Dat betekent dat onbevoegden in ieder geval ruim een half jaar toegang toegang hadden tot de persoonlijke gegevens van personen die eerder een machtiging hebben afgegeven voor de belastingaangifte.
dit moet ook accountants zijn.waardoor bijvoorbeeld accounts inzage
Hij stelt dat vast dat de blokkeerfunctie
contentblockersvoorkomen dat contentblocker
naar adblockers. De zin gaat niet over specifieke adblockers, dus "de" hoort hier niet.naar de ad- blockers
FirefoxHij verwijst daarbij naar FireFox
[ Voor 18% gewijzigd door Tsunami op 31-05-2019 12:36 ]
[ Voor 81% gewijzigd door TR1969 op 31-05-2019 14:16 ]
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
downloads: SyncBackFree 9.0.0.41De VR Ink Pilot Editionkan dus gebruikt worden om 'in de lucht' te tekenen, maar werkt ook gewoon op 2d-oppervlaktes.
In versie 9.o heeft het programma onder meer een nieuw uiterlijk gekregen.
[ Voor 24% gewijzigd door PeacekeeperNL op 31-05-2019 15:02 ]
Mijn reviews al gezien?
powershell → PowerShell (zie ook https://docs.microsoft.com/en-us/powershell/)Chocolatey is een opensource package manager, waarmee via de command line of powershell software op de computer geïnstalleerd, bijgewerkt en verwijderd kan worden.
versie → Versieversie 0.10.14 van Chocolatey uitgekomen en de changelog daarvan zier er als volgt uit:
Chocolatey uitgekomen → Chocolatey is uitgekomenversie 0.10.14 van Chocolatey uitgekomen en de changelog daarvan zier er als volgt uit:
zier → zietversie 0.10.14 van Chocolatey uitgekomen en de changelog daarvan zier er als volgt uit:
zijn. Al → zijn, alHet bedrijf spreekt de hoop uit dat de storing aan het einde van de middag verholpen is, waarbij KPN inmiddels de verwachting uitspreekt dat rond 16:00 uur alles weer opgelost moet zijn. Al houdt het bedrijf een slag om de arm door te melden dat de werkzaamheden nog kunnen uitlopen.
de vaste telefoon, internet en tv eruit ligt → de vaste telefoon, internet en tv eruit liggen (want 'de vaste telefoon, internet en tv' is meervoud)Een gebruiker meldt dat in Enschede de vaste telefoon, internet en tv eruit ligt en op Twitter meldt KPN dat er ook een storing is op het vaste net in Zwolle.
was → waren (want '2g en 3g' is meervoud)Hij benadrukt dat 2g en 3g gedurende de storing wel gewoon beschikbaar was.
wat → wantDe indeling van de meeste componenten is ook deels bekend, wat hoe fancy je je moederbord ook wil maken, je zult toch rekening moeten houden met de routering van de signaallijnen tussen cpu en geheugen; die mogen niet te lang zijn.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq