Toon posts:

iBOOD Hunt 26 & 27 Februari 2019 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Acties:
  • 25.485 views

• sjoerdjuuh
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-11-2022
Welke verzend datum staat jullie box?:)

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
net per ongeluk een box gekocht :P

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-02 00:04
sjoerdjuuh schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:47:
Welke verzend datum staat jullie box?:)
1 maart

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

• miicker
  • Niet online
Bij mij ook 1 maart, valt me nu pas op dat er geen bezorgkosten bij zaten :o klopt dat?

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:56
Met dit soort berichten weet ik wel zeker dat het een load of crap dozen zullen worden :p

Maatje had gisteren een doos met verzenddatum 2maart. Doos van zojuist heeft 1maart als verzenddatum

• navlim
miicker schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:53:
Bij mij ook 1 maart, valt me nu pas op dat er geen bezorgkosten bij zaten :o klopt dat?
Yep, als soort van cadeautje kreeg je vanaf 22.00 tot einde de verzendkosten van het huis.

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

• miicker
  • Niet online
Junia schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:58:
[...]

Met dit soort berichten weet ik wel zeker dat het een load of crap dozen zullen worden :p

Maatje had gisteren een doos met verzenddatum 2maart. Doos van zojuist heeft 1maart als verzenddatum
ik ga ook uit van een retour, eerst hopen dat ik de box überhaupt ontvang aangezien mijn oude adres ingevuld stond, morgen maar even bellen dus

• sjoerdjuuh
Die van mij stond ook op 1 maart (2e doos van de Hunt) alleen staat nu op 2 maart..
Junia schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:58:
[...]

• derhenno
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:10
Zie dat er een hele hoop mensen opeens wel een box hebben. Ik hoop dat het geen fout betreft zoals een paar jaar geleden (mijn eerste box). Na weken te hebben gewacht kreeg iedereen precies hetzelfde in de box :'(

Hoop oprecht dat het geen fout betreft voor jullie, dus van harte gefeliciteerd (onder voorbehoud ;) )

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Lol tijdens de Hunt probeert iBood een iPad Pro voor 599 te slijten met US stekker... Nu staat er in de Extra diezelfde iPad Pro 64gb, maar dit maal met EU stekker voor €569.

Is de Hunt nu officieel duurder dan de gewone dagaanbiedingen? 8)7

(hier trouwens ook een box, die van dag 1 / 0:30)

• Song
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-02 05:55
ik ga ook uit van een retour, eerst hopen dat ik de box überhaupt ontvang aangezien mijn oude adres ingevuld stond, morgen maar even bellen dus
In mijn bevestiging staat:
Afleveradres aanpassen?
Zolang je bestelling nog niet in het verzendproces zit, kun je dit doen via Mijn iBOOD. Ga naar Mijn iBOOD > Bestelling & Service> Toon details
Dat lijkt me sneller dan tot morgen wachten om te bellen?

• EK89
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 21-01 10:20
Gelukkig ook weer een box binnen kunnen halen en ook nog eens tijdens de happy hour! d:)b

[Voor 4% gewijzigd door EK89 op 28-02-2019 01:17]

• BramCoding
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-01 17:05
Hier deze hunt helaas geen box gescoord. Altijd de 'er is een fout opgetreden' melding bij het afrekenen ofwel het 'verwerken van je betaling'-scherm en er dan alsnog uitgekickt.

Misschien volgende keer, al vond ik het niet zo prettig dat de boxen bijna altijd aangekondigd worden en dat ze op de drukkere momenten komen. Ook geen echte deal tegengekomen voor mij.

We'll see. Proficiat aan ieder die een box heeft, ik verlang voor de unboxing :D

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-03 18:35

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Na 14 hunts geen box weten te bemachtigen.
Ach, misschien ook wel eens goed, anders wordt het zo standaard. :)

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

• harmpie21
  • Laatst online: 08:30
Yeeej!

Mijn box wordt vandaag verzonden. Zojuist verzendbevestiging gekregen, en daarvoor al aangemeld bij PostNL.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• sjoerdjuuh
harmpie21 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 13:28:
Yeeej!

Mijn box wordt vandaag verzonden. Zojuist verzendbevestiging gekregen, en daarvoor al aangemeld bij PostNL.
Woow dat is snel! Met PostNL kan je wel al het gewicht zien.. al zegt dat natuurlijk niets :)

• miicker
  • Niet online
Song schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 01:04:
[...]

In mijn bevestiging staat:
Afleveradres aanpassen?
Zolang je bestelling nog niet in het verzendproces zit, kun je dit doen via Mijn iBOOD. Ga naar Mijn iBOOD > Bestelling & Service> Toon details
Dat lijkt me sneller dan tot morgen wachten om te bellen?
Dat heb ik ook meteen gedaan, alleen krijg je dan de melding "We behandelen je verzoek zo snel mogelijk". Oftewel er komt nog handwerk aan te pas.

Vanochtend om 10.00 precies gebeld (toen ging de helpdesk wel open). Dat woordje help kun je trouwens wel achterwegen laten. Ik werd 'geholpen' door een medewerker die me vertelde dat er niets meer aan gedaan kan worden, want de status was al "wordt opgehaald voor verzending". Ik heb hem een aantal gevraagd "Die doos staat nog toch ergens bij jullie in een magazijn, hoe moeilijk kan het zijn om er een ander verzendlabel op te plakken?"

Ik kreeg hele dubieuze en vraag ontwijkende antwoorden. Hij vond dat hij wel een prima oplossing bood:
Namelijk na drie mislukte bezorgpoging zou hij automatisch retour gaan en kreeg ik mijn geld terug. Dus ik zei: maar ik wil die box hebben. Hij gaf aan dat ze na een retour niet nog eens konden uitleveren.

Echt wat voor klote systeem heb je dan, als je niet eens direct na het plaatsen van de bestelling het aflever adres kan aanpassen. En bij welk baggerbedrijf kun je pas om 10.00 uur telefonisch contact opnemen. Die moderatoren op het iBood forum konden het blijkbaar ook niet aanpassen, want ook zij gaven direct na het plaatsen van de bestelling de tip om direct om 10.00 uur te bellen. Of ja, ze noemde geen openingstijden, ik vermoed dat ze zich daarvoor schamen.

Ook mooi, de medewerker zei: ja volgende keer meteen bij het bestellen het adres aanpassen. Dus toen reageerde ik: dus jij denkt dat als ik mijn adres toen had aangepast dat ik de box überhaupt nog had kunnen bestellen.
Die gast kwam over alsof hij niet eens wist wat een iBood box is..

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:54
miicker schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 15:09:
[...]

Dat heb ik ook meteen gedaan, alleen krijg je dan de melding "We behandelen je verzoek zo snel mogelijk". Oftewel er komt nog handwerk aan te pas.

Vanochtend om 10.00 precies gebeld (toen ging de helpdesk wel open). Dat woordje help kun je trouwens wel achterwegen laten. Ik werd 'geholpen' door een medewerker die me vertelde dat er niets meer aan gedaan kan worden, want de status was al "wordt opgehaald voor verzending". Ik heb hem een aantal gevraagd "Die doos staat nog toch ergens bij jullie in een magazijn, hoe moeilijk kan het zijn om er een ander verzendlabel op te plakken?"

Ik kreeg hele dubieuze en vraag ontwijkende antwoorden. Hij vond dat hij wel een prima oplossing bood:
Namelijk na drie mislukte bezorgpoging zou hij automatisch retour gaan en kreeg ik mijn geld terug. Dus ik zei: maar ik wil die box hebben. Hij gaf aan dat ze na een retour niet nog eens konden uitleveren.

Echt wat voor klote systeem heb je dan, als je niet eens direct na het plaatsen van de bestelling het aflever adres kan aanpassen. En bij welk baggerbedrijf kun je pas om 10.00 uur telefonisch contact opnemen. Die moderatoren op het iBood forum konden het blijkbaar ook niet aanpassen, want ook zij gaven direct na het plaatsen van de bestelling de tip om direct om 10.00 uur te bellen. Of ja, ze noemde geen openingstijden, ik vermoed dat ze zich daarvoor schamen.

Ook mooi, de medewerker zei: ja volgende keer meteen bij het bestellen het adres aanpassen. Dus toen reageerde ik: dus jij denkt dat als ik mijn adres toen had aangepast dat ik de box überhaupt nog had kunnen bestellen.
Die gast kwam over alsof hij niet eens wist wat een iBood box is..
De nieuwe bewoner kan ook de box gewoon accepteren..... denk niet dat iBood dan je geld retourneert.
Misschien kun je bij DHL wel met je T&T aangeven dat het naar een DHL punt moet. (weet niet hoever je bent verhuist)

Hier ook een doos gisterenavond gescoord, en net de T&T van DHL gekregen.
Hopelijk is het een betere doos dan de vorige keer, daarvan heb ik nog een hoop meuk liggen wat ik zelfs gratis niet kwijt krijg. Als hij weer zo is, dan gaat hij terug en ;w

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-03 15:24
miicker schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 15:09:
[...]
"Die doos staat nog toch ergens bij jullie in een magazijn, hoe moeilijk kan het zijn om er een ander verzendlabel op te plakken?
Zijn allemaal fulfilment solutions, iBood heeft zover igeen eigen magazijnen en dus ook geen eigen magazijn personeel.
Dus ja zulk soort verzoeken zijn in veel gevallen niet mogelijk om te doen. Er zit zo'n gigantisch groot process in zulke magazijn.

T.Net Creality 3D Printer Discord

• miicker
  • Niet online
@chriistiix volgens mij hebben ze wel degelijk een eigen magazijn.

Daarnaast noemde zelfs DHL het letterlijk 'een stel prutsers'. DHL vertelde me net aan de telefoon dat de verzender zoiets heel eenvoudig kan aanpassen a.d.h.v. de T&T code. Maar goed, als ik morgen DHL bel als het pakket onderweg is kunnen ze ervoor zorgen dat het wordt afgeleverd bij een pick-up point. Dat is dan wel weer netjes.

• willie99
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-02 09:58
Helaas tot nu toe nog nooit een box kunnen scoren.
Is er een truckje voor of echt gewoon geluk hebben.

• navlim
willie99 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 20:24:
Gewoon geluk, al word er wel gespeculeerd dat er mensen zijn die scripts gebruiken.

Ik heb mijn laatste box 4 jaar terug weten te bemachtigen om even aan te geven, en dat terwijl er 2 a 3 keer per jaar een hunt is.

• El_BingO
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:17
navlim schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 20:27:
[...]
Ik heb mijn laatste box 4 jaar terug weten te bemachtigen om even aan te geven, en dat terwijl er 2 a 3 keer per jaar een hunt is.
Ik heb de afgelopen hunts telkens een box weten te bemachtigen. Deze keer (woensdag rond 22:30 uur) was het echt heel makkelijk. Heb zelfs nog een paar keer heen en weer geklikt (per ongeluk omdat m.i. de 'verder winkelen' en de 'naar de checkout' knoppen omgekeerd zitten ;-)

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:01
Mijn box is onderweg naar een niet bestaand adres, dat zal wel retour gaan :'). Ik had het direct na het bestellen online aangepast maar dat mocht niet baten.

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-03 19:07
Termi schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 07:54:
Mijn box is onderweg naar een niet bestaand adres, dat zal wel retour gaan :'). Ik had het direct na het bestellen online aangepast maar dat mocht niet baten.
Oeh dat is balen zeg, jammer!

Mijn Box is onderweg, helaas ben ik niet thuis dus hoop dat ze hem bij de buren afleveren.

• harmpie21
  • Laatst online: 08:30
harmpie21 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 13:28:
Yeeej!

-O- -O-

Nog steeds niet bij PostNL... Wordt morgen. Zojuist dit gekregen van iBOOD:
PostNL komt op dinsdagen en vrijdagen met een busje langs bij ons op kantoor. Dus vanaf vrijdagmiddag zullen de eerste updates in de Track & Trace tevoorschijn komen.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• Christoxz
  • Laatst online: 22-03 15:24
miicker schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 18:50:
@chriistiix volgens mij hebben ze wel degelijk een eigen magazijn.
Zeker niet. ze hebben een samenwerking met Docdata.

T.Net Creality 3D Printer Discord

• sjoerdjuuh
Wel allemaal een lijstje plaatsen hé! Ben erg benieuwd :)
Die van mij stond op morgen verzenden (laatste keer dat ik in 'Mijn ibood' kon kijken.
Het lijkt alsof ze die laatste boxen allemaal eerder verzenden.

Geduldig wachten dus maar! :)

• pvnzoest
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-03 08:09
Ook deze keer staat er weer een boxsheetje online (zoals altijd).

Linkje:
https://docs.google.com/s...JxodM/edit#gid=1733489712

Aub inhoud vullen zodat we meer en meer data krijgen over de inhoud van dozen :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• huntertweaker
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-05-2019
Neem vooral een snelle browser (chrome of UC browser) en plak alvast stickertjes op je scherm waar je moet gaan klikken, daarna niet meer met de zoominstellingen spelen natuurlijk. Ook regelmatig even opnieuw uitloggen en inloggen. Deze tips heb ik in het verleden voorbij zien komen. Verder is het vooral héééél veel geluk hebben en achter de pc blijven met veel koffie.

• Vsteegman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-12-2022
Ik heb ook voor de eerste keer in mijn leven een iBood Box weten te bemachtigen. Woensdag avond rond 22:00 gekocht die van €100,- en wordt naar verwachting vandaag geleverd. Ben benieuwd..

• Cevie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-03 21:01
nog steeds geen unboxing van een box...

Acties:
  • +3Henk 'm!

• mcbacon0
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:29
Eindelijk een keer iets in een doos dat meer dan 50 euro waard is.

Helly Hansen fleecetrui rood (XL) (€60)
Freenet TV DVB-T2 HD Einsteiger Paket (€ 99)
Lexware Lohn + gehalt pro 2016 (€23)
Tamaris riem (€20)
Dames Riem (€?)
Cuisineart chef mes (€12)
Gabano overhemd (XXL) (€40)
Weber nonstick bbq spray (€8)
Philips winnieh the pooh lampenkap (€15)
6 badhanddoeken (€30)

Aurora vulpen 98rna/k-e 014b (€75)
Linksys VELOP AC3900 (€269)

En GEEN hunt lamp! Die zijn kennelijk op.

[Voor 3% gewijzigd door mcbacon0 op 01-03-2019 13:15]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jerry2215
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-02-2022
Ik heb ook eindelijk weer eens een box, maar ja, valt een beetje tegen.

1 item met echte waarde:
- Pryma 01 koptelefoon, nieuwprijs 300 euro, maar gaan op marktplaats voor ~90
- Pine64 Android mini computer (~40)
- Legende van Andor bordspel
- 6 badhanddoeken
- 2 normale handdoeken
- Een mes
- BBQ spray
- 2 lelijke riemen
- Mickey mouse lamp

Ga eens kijken of ik die koptelefoon kan verkopen om m'n geld eruit te krijgen, anders retourrrr

• Richh
  • Nu online
Collega van me heeft die van hem al binnen, maar weet niet wat er in zit.

Die van mij heeft inmiddels de status 'verwerking', dus die verwacht ik morgen :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pielle007
  • Laatst online: 19-03 16:58
Is echt geluk hebben, deze gelukt via gsm (op wifi netwerk via chrome) paar jaar geleden 1 x gelukt op t werk met glasvezel... andere hunts niet gelukt... thuis niet en ook niet op t werk. Heb niet idee dat t daarmee te maken heeft. Puur geluk op juiste moment klikken.

(2volw.+1kind) Hoekwoning'59: 2420wp PV / spouw&dak&leidingisolatie / Apparatuur A++ > / HR+ glas/ ledlampen 26x /luchtlucht warmptepomp >Doelstelling jaarverbruik : Water 86m³, Gas 850m³, -200kWh incl PV. Lasten?Gereduceerd!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zspirit
prima doos van mcbacon!
Ik hoop dat ik ook die mooie riemen krijg.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vsteegman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-12-2022
@mcbacon0 Volgens mij ben jij wel de winnaar van vandaag, rest is allemaal troep haha

• EStyleFancy
  • Laatst online: 06-03 23:52
Die van mij gaat denk ik retour, het duurste wat er in zit zijn Humberto schoenen(+/- 100 euro nieuw)....

Acties:
  • +2Henk 'm!

• erwinwernars
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-03 00:53

Hopelijk zijn dit geen refurbished tandenborstels 8)7

[Voor 27% gewijzigd door erwinwernars op 01-03-2019 14:07]

• El_BingO

• MR._.CAT
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-01 21:45
Meuie handoeken

Acties:
  • +1Henk 'm!

• erwinwernars
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-03 00:53
El_BingO schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:40:
[...]

Wat zit er in de doos rechts?
6 handdoeken, in totaal dus 8 handdoeken...

handdoeken zijn heel fragiel !!!

[Voor 8% gewijzigd door erwinwernars op 01-03-2019 14:43]

• john2
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:42
Ik heb mijn box ook binnen :)

AMD Phenom II x4 955, 2x4096MB DDR3 1600, SSD: PNY 240GB, NVidia GTX 550, X-Fi Elite Pro, Coolermaster M620, 24" Samsung, Onkyo TX-NR626, Synology DS214Play NAS

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sjoerdjuuh
Richh schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:14:

Die van mij heeft inmiddels de status 'verwerking', dus die verwacht ik morgen :)
Dit hoop ik dus ook, save the best for last! ;)
Hij staat alleen bij mij nog op 'verwerking'

• Snailgoo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-03-2019
Grote hoop rommel. Ze zouden beschaamd moeten zijn om dit “mooie deal” te noemen.
6 handdoeken €12,95?
Dekbedovertrek (140cm) €15?
Mes
2 riemen van €0,95
Oortjes in knalgeel
Stoffen pantoffels
Chinees horloge
Inzet voor een wokpan waarvan ibood na klacht aangeeft dat deze €119 kost... lever dan de rest van de pot bij he. Wat ben ik met een onderdeel. De boxen zijn echt belachelijk, ik begrijp niet hoe ze hiermee reclame durven maken 🤬

• pielle007
Dafuq?!

Portable geneva touring/s (dab+ en bluetooth speaker)
2 riemen
Bbq spray
Keukenmes
Lacoste shirt
Vrieszakjes
Toilet accessoires (houders etc) ... Niet gebruikt lol
En de doos met 6 handdoeken

(2volw.+1kind) Hoekwoning'59: 2420wp PV / spouw&dak&leidingisolatie / Apparatuur A++ > / HR+ glas/ ledlampen 26x /luchtlucht warmptepomp >Doelstelling jaarverbruik : Water 86m³, Gas 850m³, -200kWh incl PV. Lasten?Gereduceerd!

• Snailgoo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-03-2019
pielle007 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 16:09:
Dafuq?!

2 riemen
Bbq spray
Keukenmes
Lacoste shirt
Vrieszakjes
Ook een hoop rommel dus... ze zijn echt niet beschaamd bij ibood 😤

• Zspirit
pielle007 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 16:09:
Dafuq?!

2 riemen
Bbq spray
Keukenmes
Lacoste shirt
Vrieszakjes
Adviesprijs: 300,-

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:24

Soggney

Zeekomkommer

Er staan op pagina 1 al genoeg waarschuwingen met de brakke inhoud tegenwoordig. En nog ga je ervoor. Kan je enkel jezelf toeschrijven

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yahiko750
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:50

Yahiko750

Master of Puppets

Prachtig dit, ben benieuwd naar die van mij. retourlabel is al aangemaakt :P.

Acties:
  • +9Henk 'm!

• Rwinio
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-03 20:15
http://i66.tinypic.com/15z1k5w.jpg

http://i68.tinypic.com/2hx7jib.png

Screenshots van IBOOD prijzen:
Humbero Sneakers maat 46
Jette Handoekenset, 6 stuks
Quintezz LED Moodlight bol (product is gebruikt en beschadigd)
Puma Sportshirt maat M
Rapoo H8020 (verpakking open geweest/gebruikt)
Weber Anti-aanbakspray
Tutle wax Bug & Tar remover, uit een 6-delige set á €19,95
Cuisinart mes, 1 van de messen uit een 11-delige set á €27,95
2x een riem á 95 cent
Curver opberbox, 1 bakje uit een 28-delige set á €14,95

@Webcare iBOOD Ongelooflijk dat het uit kan IBOOD, zoveel waarde in een box van 100 euro. De galg die jullie in mijn box hadden gestopt is helaas wel te klein. De moodlamp omschrijft mijn "mood" dan wel weer perfect, naast dat hij beschadigd ontbreekt ook de afstandsbediening en zo blijft hij dus geweldig duister! Dit is weer zoals ik jullie ken!

• miicker
  • Niet online
Denk dat die van mij retour gaat, al twijfel ik wel:

Inhoud met geschatte waarde gevolgd door de geschatte verkoop waarde:
2 Riemen - waardeloos - waardeloos
BlastAR Pro - €30 - €5
Mes - waardeloos - waardeloos
Humberto schoenen (maat 44) - €80 - €30
KitchenAid pan 24cm/8liter - €120 - €50? (geen idee, kitchenaid, dus zal wel duur zijn)
BBQ spray - waardeloos - waardeloos
Vita + Verde stoofpan 24cm - €30 - €5
Lacoste overhemd maat 39 - €70 - €30
6 handdoeken - geen idee - waardeloos

Met moeite kan ik het geld er denk ik wel uithalen. De reden dat ik vooral twijfel is omdat ik die schoenen op zich wel kan gebruiken en het is mijn maat. Het overhemd is helaas niet mijn maat. Maar ik vermoed dat hij retour gaat.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pielle007
Ik accepteer mijn "verlies" zijn binnenkort wat mensen jarig, lol

Wel laatste keer geweest bij ibood.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• navlim
Mijne gaat ook retour, ik had geen hoge verwachtingen, maar dit is echt een deceptie. ;w
Geen enkel product wat in de hunt zelf te verkrijgen was, maar gewoon bij elkaar geraapt rommelmarktspul.

6 x Jette handdoeken
4 x Valentino riemen 8)7
2 x random riemen
2 x koksmes
1 x 10 osram dimmable Gu5.3 lampen
1 x Puma tshirt
1 x vacu zipbags
2 x dekbedovertrek
1 x bbq spray
1 x boss zonnebril
1 x finanzmanager 2017 software
2 x boxershort pierre cardin

[Voor 71% gewijzigd door navlim op 01-03-2019 16:51]

• skdevil
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-03 18:39
pielle007 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 16:37:

Zo blijven ze er mee weg komen natuurlijk.
Terugsturen kost ze geld, wellicht dat ze dan eens gaan stoppen met deze ongein :)

• navlim
Ben overigens benieuwd naar de boxen die met PostNL zijn verstuurd, mijne kwam namelijk met DHL. Misschien dat dat andere/betere boxen zijn?

• pielle007
navlim schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 17:13:
Ben overigens benieuwd naar de boxen die met PostNL zijn verstuurd, mijne kwam namelijk met DHL. Misschien dat dat andere/betere boxen zijn?
Heeft er niks mee te maken, had ook nml dhl.
Ligt er maar net aan wat de ibood minions er in gesodemieterd hebben

Acties:
  • +1Henk 'm!

• john2
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:42
In mijn box zaten 2 dingen waardoor ik hem niet retour doe:

DEVOLO GigaGate Starter Kit (bij Mediamarkt 148,00, elders duurder)
Sphero R2-D2 incl. Force Band (bij bol.com 78,95)

Voor de rest dezelfde meuk.

AMD Phenom II x4 955, 2x4096MB DDR3 1600, SSD: PNY 240GB, NVidia GTX 550, X-Fi Elite Pro, Coolermaster M620, 24" Samsung, Onkyo TX-NR626, Synology DS214Play NAS

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bobbie181K
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12:59

Mijn doos is ook binnengekomen. Niet zoveel spullen als eerdere dozen die ik heb gehad, maar zeker tevreden! De linksys maakt het goed helemaal goed, jammer dat ik net een Netgear Orbi had aangeschaft.

- Linksys Velop AC3900
- Valentino Winter Lili Piombo
- Aurora Vulpen
- Lexware büro easy
- 2 lelijke riemen
- Cuisinart koksmes
- Gabano XXL overhemd
- 6x Jette handdoek
- Winnie the Pooh hanglamp
- BBQ spray

Acties:
  • +2Henk 'm!

• sjoerdjuuh
Nou, die van mij is zojuist verzonden.. fingers crossed!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zspirit
Hier ook een mooie doos binnen:
- 6 handdoeken €12,95?
- Dekbedovertrek (140cm) €15?
- Mes
-BBQ spray
- 2 riemen van €0,95
- veho mini speaker
- 6 handdoeken
- lelijke handtas
- Vacuum zakken
- schoennen merkloos?
- Lacoste polo 20? (ziek groot)

En de klapper:
-Insta air 360 35,-

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DeenVisual
  • Laatst online: 02-05-2021
Nou nou nou wat triest ibood, krijg vandaag me box binnen en ben diep en diep teleurgesteld in hun.

Om het allemaal heel kort te houden dit is wat ik in de box heb gekregen:
- 6 handdoeken van een onbekend merk
- 1 keukenmes ( die van een 11 delig set afkomt, waardeloos dus)
- 2 vrouwenriemen (merkloos)
- 20 plastic zakken (ja serieus, geen grapje)
- 1 paar Bjorn Borg sokken
- 1 erg goedkope LED lamp
- 1 waardeloze Puma sport shirt
- 1 paar goedkope schoenen van een of ander vaag merk

Menen ze dit serieus? Ik heb alle producten opgezocht en letterlijk elk product is bijna waardeloos, diep diep diep triest!

De box is mooi weer retour nu!

ibood, nooit meer

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Richh
  • Nu online
Nou mijn doos is ook onderweg en komt morgen met DHL. Ben benieuwd of iBood mee heeft gelezen vandaag, want als het overeen komt met de totale meuk wat ik tot dusver zie dan gaat de mijne dezelfde dag nog retour :P

Al zijn er ook wel weer doosjes waar wel iets aan te verdienen is. Die mesh network units zijn wel leuk.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Zspirit
Het is duidelijk een manier geworden om van niet verkoopbare troep af te komen ipv retouren ed.
Prima had ook niet anders verwacht, hoop dat ze plezier gaan hebben met de retouren!

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Sollie555
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-02 12:47
Ik ben gewoon bang om me Box morgen open te maken :(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pielle007
Ze hebben iig veel boxen verstuurd, vrouwtje van DHL vertelde dat ze wagen vol had liggen

De 5x xl riemen, 3XL polo's, vacuumzakken en handdoeken komen ze bij ibood voorlopig niet vanaf _O-

[Voor 36% gewijzigd door pielle007 op 01-03-2019 18:48]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DeenVisual
  • Laatst online: 02-05-2021
grootste scam ooit

Acties:
  • +2Henk 'm!

• pielle007
Het is ooit wel eens anders geweest.
Vind t tot op bepaalde hoogte ook wel ok dat t iets minder wordt door de jaren heen. Maar dit is gewoonweg niet goed te praten als ik sommige inhoud zie.

Dr zal altijd wel een uitzondering zijn en daar profiteert ibood natuurlijk van.
Exclusiviteit is iig weg.

Zie persoonlijk dan liever een paar boxen gevuld met gadgets twv €1000 + en de illusie hebben dat ik die ook ooit wil scoren, dan een doos die nog droger is dan die van mijn vrouw na een 20 jarige relatie

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:17

Blord

Hello Kitty !

Waarom worden de boxen zo vlug verzonden ? Als je een gewoon product koop dan kan het soms wel 1-2 weken duren voor het verzonden worden. De boxen worden zeker met prioriteit behandeld.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• El_BingO

1x Audio-technica DSR9BT bluetooth headphones (link)
1x Cuisinart Classic koksmes
2x Sleep4u dekbedhoes
1x Non stick BBQ spray
6x handdoeken
1x 20 vacuüm zip bags
1x Puma shirt xxl
1x handtasje
2x riemen
1x USB kabel

Ben wel blij met de headphones! :-)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Zspirit
El_BingO schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 19:19:
[Afbeelding]

1x Audio-technica DSR9BT bluetooth headphones (link)
1x Cuisinart Classic koksmes
2x Sleep4u dekbedhoes
1x Non stick BBQ spray
6x handdoeken
1x 20 vacuüm zip bags
1x Puma shirt xxl
1x handtasje
2x riemen
1x USB kabel

Ben wel blij met de headphones! :-)
Kijk dit willen we zien!
Gefeliciteerd met je mooie box :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Blord schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 19:06:
Waarom worden de boxen zo vlug verzonden ? Als je een gewoon product koop dan kan het soms wel 1-2 weken duren voor het verzonden worden. De boxen worden zeker met prioriteit behandeld.
Als er een hoop teruggestuurd worden kun je die opnieuw labellen en naar de mensen sturen waarbij het iets langer duurde. ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Honnes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-02 09:33
Dit is het meest droevige ooit..... Wat een klinkklare rotzooi. Ik ga toch maar even brutaal zijn en vragen wat ontbreekt...

2 riemen van 1cm breed. Plastic rommel.
Humberto tan schoenen maat kano.
20 vacuüm zakjes welke ook nog bij een speciaal apparaat horen.
Weber BBQ spray welke op knallen staat.
2 dekbed overtrekken waarvan ik ondertussen 5 heb.
Een mes welke bij een set hoort.
Één rode carnaval broek.
En Sandisk telefoon lader en backup apparaat in één.
Een gek bluetooth ding voor specifieke Bosch accu machines.
Een T-shirt.
Een stoofpan
En de klapper een toetsenbord met hoesje voor een oud type tablet.

Schiet mij met lek....

Acties:
  • +2Henk 'm!

• pielle007
Honnes schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 19:52:
Dit is het meest droevige ooit..... Wat een klinkklare rotzooi. Ik ga toch maar even brutaal zijn en vragen wat ontbreekt...

2 riemen van 1cm breed. Plastic rommel.
Humberto tan schoenen maat kano.
20 vacuüm zakjes welke ook nog bij een speciaal apparaat horen.
Weber BBQ spray welke op knallen staat.
2 dekbed overtrekken waarvan ik ondertussen 5 heb.
Een mes welke bij een set hoort.
Één rode carnaval broek.
En Sandisk telefoon lader en backup apparaat in één.
Een gek bluetooth ding voor specifieke Bosch accu machines.
Een T-shirt.
Een stoofpan
En de klapper een toetsenbord met hoesje voor een oud type tablet.

Schiet mij met lek....
En een adviesprijs van €300 8)7

Ik citeer ibood vanuit t blad dat in de box zat "we willen je vragen om een leuke unboxing video te maken en op onze Facebook pagina te plaatsen! Wij zijn nml ook trots op de inhoud!" < Nee dat willen jullie niet!

....." Feit dat je als klant een VEEL hogere waarde aan producten krijgt dan je voor de box hebt betaald" < Really???!!! Zie hierboven, of heeft de bezorger de boxen leeg geroofd en de garderobe van thuis ingewisseld?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Xephicon
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-12-2022
Box van een vriend van me:

https://imgur.com/a/panpRyj

Die heeft nog een redelijke box

[Voor 23% gewijzigd door Xephicon op 01-03-2019 20:02]

• derhenno
Zoals ik reeds vermoedde: ook deze keer weer een enkele goeie box en de rest(partij) van de firma B.Agger.

Het goede spul dat overblijft / wordt geretourneerd wordt via jouwveilingen.nl verkocht ipv in de box gestopt. Deze week is er wederom een mooie lading artikelen van iBood binnengekomen...jammer

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-03 23:03
Ik heb mijn box van 100€ ook binnen gehad. Te erg dat ik em niet eens wil posten hier, label is aangemaakt en morgen stuur ik hem weer in.

Was meer van hetzelfde dat hier was, enige wat enigzins waardevol was was een grote zwarte soeppan en een valentino handtas, maar ik ga er nooit geen 100€ uithalen als ik het verkoop.

PSN: bryanlost

Acties:
  • +1Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:38
Bestel gewoon geen box meer en koop producten die je wilt hebben/nodig hebt (zoals ik doe en veel anderen met mij). Dat de inhoud van zo’n box bagger is weten we allang, was de laatste 3-4 keer toch niet anders?
Ik doe bewust niet eens een poging ervoor. Zie nooit een product dat ik kan gebruiken, met een beetje geluk heb je iets voor de verkoop maar that’s it.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-03 18:35

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Als ik dit zo zie, ben ik blij dat mijn streak van 14 boxen over is en dat ik dit keer geen box heb. Het werd inderdaad al minder, maar dit is echt bedroevend. Ben ik eigenlijk ook alleen maar gewend in de boxen van Mei.

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-03 15:57

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Rooieduvel schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 21:50:
Als ik dit zo zie, ben ik blij dat mijn streak van 14 boxen over is en dat ik dit keer geen box heb. Het werd inderdaad al minder, maar dit is echt bedroevend. Ben ik eigenlijk ook alleen maar gewend in de boxen van Mei.
Het is niet voor niets dat dit topic nog maar 8 pagina's lang is. Ik heb geen enkele seconde op de website gezeten gedurende deze hunt en dat ben ik ook nooit meer van plan. :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• skdevil
Dit is overigens exact de doos die ik vorige hunt had :D

https://jouwveilingen.nl/...onics-and-more-021-187787

• derhenno
Geluk bij een ongeluk dat geretourneerde boxen niet wederom bij een volgende hunt worden uitgeleverd?!?! :9

Dan maar een mysterybox via jouwveilingen.nl maar let op: ken nie retour he 8)7 :P

https://jouwveilingen.nl/...il-waarde-250-euro-185129

[Voor 21% gewijzigd door derhenno op 02-03-2019 03:16]

• Richh
  • Nu online
Ik kreeg gisteren een T&T van iBood dus verwachtte mijn doos vandaag, maar DHL zegt ook nu nog steeds 'planning wordt gemaakt'. Blijkbaar zijn gisteren de codes aangemaakt, maar zijn ze niet daadwerkelijk verzonden?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bastiaan050
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-03-2019
DHL werkt statussen in het weekend niet bij. Ik heb hetzelfde probleem. Ik mag hopen dat ik het pakket vandaag nog retour kan sturen. ;-)

• pielle007

heb me toch bedacht, € 99 voor alleen een dab+ radio (die we al hebben) is me toch te veel
rest van de XXXXXXL producten kunnen we ook niemand blij meemaken
retourlabel aangemaakt, en doos staat in auto

Portable geneva touring/s (dab+ en bluetooth speaker): heeft alleen engelse stekker, buiten t feit we er al 1 hebben
2 riemen: veeeeel te groot
Bbq spray: fles staat op ontploffen
Keukenmes: blijkt onderdeel te zijn van een set die er niet bij zit
Lacoste shirt: 3x XL (is een grote krokodil, maar wel eens wat anders dan een kat in de zak
vacuum zakken: om te kunnen gebruiken heb je t apparaat nodig, waardeloos dus
Toilet accessoires: geen toegevoegde waarde als je reeds bent voorzien
En de doos met 6 handdoeken: genoeg

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Ik vraag me af waarom iedereen zoveel waarde verwacht in zijn box van 50 of 100 euro. Er waren vroeger genoeg boxen met veel waarde, maar er zaten ook genoeg boxen tussen waarbij de 50 / 100 euro verkoopwaarde net gehaald werd..

Misschien kan iBood de boxen voortaan als loterij aanbieden en er zo voor zorgen dat ze niet retour gestuurd mogen worden? Zet je gewoon in de voorwaarden dat de waarde van de boxen 1 tot 500 euro kan zijn en voila dan hou je de zeikerds al buiten de deur!

Het is gewoon Nederlander zijn ten top. Genoeg ervaringen met klanten die de wereld van je verwachten terwijl ze 1/10 van de prijs hebben betaald.

[Voor 13% gewijzigd door SgtElPotato op 02-03-2019 11:59]

• wardjj
  • Laatst online: 17:03
SgtElPotato schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 11:24:
Ik vraag me af waarom iedereen zoveel waarde verwacht in zijn box van 50 of 100 euro. Er waren vroeger genoeg boxen met veel waarde, maar er zaten ook genoeg boxen tussen waarbij de 50 / 100 euro verkoopwaarde net gehaald werd..

Misschien kan iBood de boxen voortaan als loterij aanbieden en er zo voor zorgen dat ze niet retour gestuurd mogen worden? Zet je gewoon in de voorwaarden dat de waarde van de boxen 1 tot 500 euro kan zijn en voila dan hou je de zeikerds al buiten de deur!
iBood heeft zich gelukkig ook gewoon aan het herroepingsrecht te houden.

Verder kan je dit soort boxen toch ook niet serieus nemen, die met de Linksys/Ubiquiti producten zijn leuk maar de rest is 99% troep wat je toch niet nodig hebt. Snap niet waarom mensen nog voor zo’n box gaan.

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
wardjj schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 11:29:
[...]

iBood heeft zich gelukkig ook gewoon aan het herroepingsrecht te houden.

Verder kan je dit soort boxen toch ook niet serieus nemen, die met de Linksys/Ubiquiti producten zijn leuk maar de rest is 99% troep wat je toch niet nodig hebt. Snap niet waarom mensen nog voor zo’n box gaan.
Misschien kunnen ze dat mooi omzeilen door het als een loterij aan te bieden. Een gewonnen prijs kun je immers niet retourneren!

Tja, ik snap niet waar de verwachting vandaan komt dat iedere box goed gevuld moet zijn. Ze geven aan dat er goede of gebruikte maar nog goede producten in de doos zitten en dat de waarde hoger is dan wat je betaald hebt, en dat klopt tot nu toe nog altijd..

• Bastiaan050
Niet mee eens. De afgelopen hunt had ik er een Mavic Pro refurb €699 in en eerder het jaar een Laptop van een waarde van meer dan €750.

Dus ergens ja. Veel troep. Maar toch zijn er boxen met veel waarde.

• skdevil
Hier is hij weer dichtgeplakt.

Wat zat erin?
Hugo boss zonnebril (vorige keer ook, moeilijk verkoopbaar)
10x Philips led spot (alweer)
Theedoek
Ductape
Handdoeken
Mes
Hunt zwaailicht.

Was er via Paypal een manier om de retourkosten terug te krijgen? Moet ik hem hiervoor eerst bij ibood aanmelden of?

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

skdevil schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 11:55:

Was er via Paypal een manier om de retourkosten terug te krijgen? Moet ik hem hiervoor eerst bij ibood aanmelden of?
Via https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns kon je heel gemakkelijk het antwoord vinden.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• skdevil
Ah ja inderdaad! Had die service niet geactiveerd 😁

• sjoerdjuuh

Hierbij mijn lijstje:
10x Philips MAS LEDspot D 9.5-75W 827 PAR30S 25D (+- €70,- verkoop)
Hugo Boss zonnebril (nieuw +- €100,- zelf houden)
2x aurora fountain vulpen (+- €100 samen voor verkoop)
KitchenAid mengkom (+- €30 verkoop)
iPhone 7 hoesje
Blouse maat XXL
2x Bjorn borg Boxer (maat M)
Led lamp
2x betonlook lamp fitting
VitaVerde pan
Dekbedovertrek
Claessens v-neck shirt XXL (np.€19,95 )
Mooie grote riem

En denk de klapper uit de box:
Beam labs Smart projector (lamp fitting)
Die is nieuw tussen de €150 & €300

Ik denk dat ik deze box wel houd! Alhoewel het dezelfde box is als vorige keer maar dan met extra spullen aangevuld!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-03 17:06
Echt weer een giller dit, 1 van de 5 artikelen geleverd gekregen ondanks de melding dat alles verzonden zou zijn en die gaat retour want duidelijk B-keus (Profuomo Pull-Over waar de de aanzettingen er een paar steekjes naastzitten bij de helft van de hals en beide mouwen).

Ga wel ontbinden want ga met iBood nooit meer een garantiezaak aan..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ralphie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:36
Hij is hier ook binnen. Te grote aanfluiting om zelfs maar te op te zoeken wat het waard is. Riemen, schoenen, overtrek een mes een pan, velgenreiniger, BBQ reiniger, en 2 filters voor een luchtreiniger

OH vergat de 6 handdoeken.

Nooit weer iig

[Voor 10% gewijzigd door Ralphie op 02-03-2019 14:15]

HODL

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bastiaan050
Faal. Doos niet binnen en zal ook niet meer komen vandaag.

• Kees030
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-03 01:31
Na jaren eindelijk een box bemachtigd. Die zou gisteren bezorgd worden. Krijg ik een bericht van iBOOD “De bezorger van DHL stond vandaag voor je deur met je bestelling, maar de deurbel bleef onbeantwoord.”. Er is niet aangebeld en ook geen kaart achtergelaten. Het lijkt erop dat de bezorger een valse verklaring heeft afgelegd en helemaal niet aan de deur is geweest. Dat is me bij DHL wel vaker overkomen. Wellicht kan iBOOD als (grote) verzender hierop DHL aanspreken of een andere vervoerder kiezen.

Vandaag is de box alsnog bezorgd. Helaas geen inhoud waar ik blij van word:

-2 stroomkabels (een met engelse stekker)
-barbeque spray
-Disney hanglamp
-6 handdoeken
-keukenmes
-kookpan
-dunne (regen)jas
-2 paar -voor mij te kleine- schoenen
-BT hoofdtelefoon.

Op de 'bluetooth hoofdtelefoon met touch control' na prullaria ;( Als je de adviesprijzen optelt zul je wel boven de €100 uitkomen, maar geen van de spullen zou ik zelf hebben gekocht. Ik snap nu waarom het nu gelukt is zo'n box te bemachtigen 8)7

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Kees030 schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 16:20:
Na jaren eindelijk een box bemachtigd. Die zou gisteren bezorgd worden. Krijg ik een bericht van iBOOD “De bezorger van DHL stond vandaag voor je deur met je bestelling, maar de deurbel bleef onbeantwoord.”. Er is niet aangebeld en ook geen kaart achtergelaten. Het lijkt erop dat de bezorger een valse verklaring heeft afgelegd en helemaal niet aan de deur is geweest. Dat is me bij DHL wel vaker overkomen. Wellicht kan iBOOD als (grote) verzender hierop DHL aanspreken of een andere vervoerder kiezen.
Dat kan je dan beter ook aan iBOOD meedelen, gezien die hier niet alles meelezen. ;)

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kees030
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-03 01:31
Yorinn schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 16:22:
[...]

Dat kan je dan beter ook aan iBOOD meedelen, gezien die hier niet alles meelezen. ;)
Al gedaan ;)

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Kortingscodes mogen, zoals altijd, gepost worden in iBOOD kortingscodetopic.
• Shopreviews zijn hier niet de bedoeling. Deze mogen, zoals gewoonlijk, geplaatst worden via https://tweakers.net/shopreview/7861/ibood/shopreviews/
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
• Weten of je iets gemist hebt? Hier is de historie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis

Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee