Welke verzend datum staat jullie box?

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
1 maart
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Met dit soort berichten weet ik wel zeker dat het een load of crap dozen zullen worden
Yep, als soort van cadeautje kreeg je vanaf 22.00 tot einde de verzendkosten van het huis.miicker schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:53:
Bij mij ook 1 maart, valt me nu pas op dat er geen bezorgkosten bij zatenklopt dat?
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
ik ga ook uit van een retour, eerst hopen dat ik de box überhaupt ontvang aangezien mijn oude adres ingevuld stond, morgen maar even bellen dusJunia schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:58:
[...]
Met dit soort berichten weet ik wel zeker dat het een load of crap dozen zullen worden
Maatje had gisteren een doos met verzenddatum 2maart. Doos van zojuist heeft 1maart als verzenddatum
Junia schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:58:
[...]
Maatje had gisteren een doos met verzenddatum 2maart. Doos van zojuist heeft 1maart als verzenddatum
In mijn bevestiging staat:ik ga ook uit van een retour, eerst hopen dat ik de box überhaupt ontvang aangezien mijn oude adres ingevuld stond, morgen maar even bellen dus
[Voor 4% gewijzigd door EK89 op 28-02-2019 01:17]
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Woow dat is snel! Met PostNL kan je wel al het gewicht zien.. al zegt dat natuurlijk nietsharmpie21 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 13:28:
Yeeej!
Mijn box wordt vandaag verzonden. Zojuist verzendbevestiging gekregen, en daarvoor al aangemeld bij PostNL.
Dat heb ik ook meteen gedaan, alleen krijg je dan de melding "We behandelen je verzoek zo snel mogelijk". Oftewel er komt nog handwerk aan te pas.Song schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 01:04:
[...]
In mijn bevestiging staat:
Afleveradres aanpassen?
Zolang je bestelling nog niet in het verzendproces zit, kun je dit doen via Mijn iBOOD. Ga naar Mijn iBOOD > Bestelling & Service> Toon details
Dat lijkt me sneller dan tot morgen wachten om te bellen?
De nieuwe bewoner kan ook de box gewoon accepteren..... denk niet dat iBood dan je geld retourneert.miicker schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 15:09:
[...]
Dat heb ik ook meteen gedaan, alleen krijg je dan de melding "We behandelen je verzoek zo snel mogelijk". Oftewel er komt nog handwerk aan te pas.
Vanochtend om 10.00 precies gebeld (toen ging de helpdesk wel open). Dat woordje help kun je trouwens wel achterwegen laten. Ik werd 'geholpen' door een medewerker die me vertelde dat er niets meer aan gedaan kan worden, want de status was al "wordt opgehaald voor verzending". Ik heb hem een aantal gevraagd "Die doos staat nog toch ergens bij jullie in een magazijn, hoe moeilijk kan het zijn om er een ander verzendlabel op te plakken?"
Ik kreeg hele dubieuze en vraag ontwijkende antwoorden. Hij vond dat hij wel een prima oplossing bood:
Namelijk na drie mislukte bezorgpoging zou hij automatisch retour gaan en kreeg ik mijn geld terug. Dus ik zei: maar ik wil die box hebben. Hij gaf aan dat ze na een retour niet nog eens konden uitleveren.
Echt wat voor klote systeem heb je dan, als je niet eens direct na het plaatsen van de bestelling het aflever adres kan aanpassen. En bij welk baggerbedrijf kun je pas om 10.00 uur telefonisch contact opnemen. Die moderatoren op het iBood forum konden het blijkbaar ook niet aanpassen, want ook zij gaven direct na het plaatsen van de bestelling de tip om direct om 10.00 uur te bellen. Of ja, ze noemde geen openingstijden, ik vermoed dat ze zich daarvoor schamen.
Ook mooi, de medewerker zei: ja volgende keer meteen bij het bestellen het adres aanpassen. Dus toen reageerde ik: dus jij denkt dat als ik mijn adres toen had aangepast dat ik de box überhaupt nog had kunnen bestellen.
Die gast kwam over alsof hij niet eens wist wat een iBood box is..
Zijn allemaal fulfilment solutions, iBood heeft zover igeen eigen magazijnen en dus ook geen eigen magazijn personeel.miicker schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 15:09:
[...]
"Die doos staat nog toch ergens bij jullie in een magazijn, hoe moeilijk kan het zijn om er een ander verzendlabel op te plakken?
Gewoon geluk, al word er wel gespeculeerd dat er mensen zijn die scripts gebruiken.willie99 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 20:24:
Helaas tot nu toe nog nooit een box kunnen scoren.
Is er een truckje voor of echt gewoon geluk hebben.
Ik heb de afgelopen hunts telkens een box weten te bemachtigen. Deze keer (woensdag rond 22:30 uur) was het echt heel makkelijk. Heb zelfs nog een paar keer heen en weer geklikt (per ongeluk omdat m.i. de 'verder winkelen' en de 'naar de checkout' knoppen omgekeerd zitten ;-)navlim schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 20:27:
[...]
Ik heb mijn laatste box 4 jaar terug weten te bemachtigen om even aan te geven, en dat terwijl er 2 a 3 keer per jaar een hunt is.
Oeh dat is balen zeg, jammer!Termi schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 07:54:
Mijn box is onderweg naar een niet bestaand adres, dat zal wel retour gaan. Ik had het direct na het bestellen online aangepast maar dat mocht niet baten.
harmpie21 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 13:28:
Yeeej!
Mijn box wordt vandaag verzonden. Zojuist verzendbevestiging gekregen, en daarvoor al aangemeld bij PostNL.
PostNL komt op dinsdagen en vrijdagen met een busje langs bij ons op kantoor. Dus vanaf vrijdagmiddag zullen de eerste updates in de Track & Trace tevoorschijn komen.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Zeker niet. ze hebben een samenwerking met Docdata.miicker schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 18:50:
@chriistiix volgens mij hebben ze wel degelijk een eigen magazijn.
Neem vooral een snelle browser (chrome of UC browser) en plak alvast stickertjes op je scherm waar je moet gaan klikken, daarna niet meer met de zoominstellingen spelen natuurlijk. Ook regelmatig even opnieuw uitloggen en inloggen. Deze tips heb ik in het verleden voorbij zien komen. Verder is het vooral héééél veel geluk hebben en achter de pc blijven met veel koffie.willie99 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 20:24:
[Voor 3% gewijzigd door mcbacon0 op 01-03-2019 13:15]
Is echt geluk hebben, deze gelukt via gsm (op wifi netwerk via chrome) paar jaar geleden 1 x gelukt op t werk met glasvezel... andere hunts niet gelukt... thuis niet en ook niet op t werk. Heb niet idee dat t daarmee te maken heeft. Puur geluk op juiste moment klikken.willie99 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 20:24:
(2volw.+1kind) Hoekwoning'59: 2420wp PV / spouw&dak&leidingisolatie / Apparatuur A++ > / HR+ glas/ ledlampen 26x /luchtlucht warmptepomp >Doelstelling jaarverbruik : Water 86m³, Gas 850m³, -200kWh incl PV. Lasten?Gereduceerd!
[Voor 27% gewijzigd door erwinwernars op 01-03-2019 14:07]
6 handdoeken, in totaal dus 8 handdoeken...
[Voor 8% gewijzigd door erwinwernars op 01-03-2019 14:43]
AMD Phenom II x4 955, 2x4096MB DDR3 1600, SSD: PNY 240GB, NVidia GTX 550, X-Fi Elite Pro, Coolermaster M620, 24" Samsung, Onkyo TX-NR626, Synology DS214Play NAS
Dit hoop ik dus ook, save the best for last!Richh schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:14:
Die van mij heeft inmiddels de status 'verwerking', dus die verwacht ik morgen
(2volw.+1kind) Hoekwoning'59: 2420wp PV / spouw&dak&leidingisolatie / Apparatuur A++ > / HR+ glas/ ledlampen 26x /luchtlucht warmptepomp >Doelstelling jaarverbruik : Water 86m³, Gas 850m³, -200kWh incl PV. Lasten?Gereduceerd!
Ook een hoop rommel dus... ze zijn echt niet beschaamd bij ibood 😤pielle007 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 16:09:
Dafuq?!
Portable geneva touring/s (dab+ en bluetooth speaker)
2 riemen
Bbq spray
Keukenmes
Lacoste shirt
Vrieszakjes
Toilet accessoires (houders etc) ... Niet gebruikt lol
En de doos met 6 handdoeken
Adviesprijs: 300,-pielle007 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 16:09:
Dafuq?!
Portable geneva touring/s (dab+ en bluetooth speaker)
2 riemen
Bbq spray
Keukenmes
Lacoste shirt
Vrieszakjes
Toilet accessoires (houders etc) ... Niet gebruikt lol
En de doos met 6 handdoeken
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
[Voor 71% gewijzigd door navlim op 01-03-2019 16:51]
Zo blijven ze er mee weg komen natuurlijk.pielle007 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 16:37:
Ik accepteer mijn "verlies" zijn binnenkort wat mensen jarig, lol
Wel laatste keer geweest bij ibood.
Heeft er niks mee te maken, had ook nml dhl.navlim schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 17:13:
Ben overigens benieuwd naar de boxen die met PostNL zijn verstuurd, mijne kwam namelijk met DHL. Misschien dat dat andere/betere boxen zijn?
AMD Phenom II x4 955, 2x4096MB DDR3 1600, SSD: PNY 240GB, NVidia GTX 550, X-Fi Elite Pro, Coolermaster M620, 24" Samsung, Onkyo TX-NR626, Synology DS214Play NAS
[Voor 36% gewijzigd door pielle007 op 01-03-2019 18:48]
Het is ooit wel eens anders geweest.DeenVisual schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 18:49:
grootste scam ooit
Kijk dit willen we zien!El_BingO schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 19:19:
[Afbeelding]
1x Audio-technica DSR9BT bluetooth headphones (link)
1x Cuisinart Classic koksmes
2x Sleep4u dekbedhoes
1x Non stick BBQ spray
6x handdoeken
1x 20 vacuüm zip bags
1x Puma shirt xxl
1x handtasje
2x riemen
1x USB kabel
Ben wel blij met de headphones! :-)
Als er een hoop teruggestuurd worden kun je die opnieuw labellen en naar de mensen sturen waarbij het iets langer duurde.Blord schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 19:06:
Waarom worden de boxen zo vlug verzonden ? Als je een gewoon product koop dan kan het soms wel 1-2 weken duren voor het verzonden worden. De boxen worden zeker met prioriteit behandeld.
En een adviesprijs van €300Honnes schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 19:52:
Dit is het meest droevige ooit..... Wat een klinkklare rotzooi. Ik ga toch maar even brutaal zijn en vragen wat ontbreekt...
2 riemen van 1cm breed. Plastic rommel.
Humberto tan schoenen maat kano.
20 vacuüm zakjes welke ook nog bij een speciaal apparaat horen.
Weber BBQ spray welke op knallen staat.
2 dekbed overtrekken waarvan ik ondertussen 5 heb.
Een mes welke bij een set hoort.
Één rode carnaval broek.
En Sandisk telefoon lader en backup apparaat in één.
Een gek bluetooth ding voor specifieke Bosch accu machines.
Een T-shirt.
Een stoofpan
En de klapper een toetsenbord met hoesje voor een oud type tablet.
Schiet mij met lek....
[Voor 23% gewijzigd door Xephicon op 01-03-2019 20:02]
PSN: bryanlost
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Het is niet voor niets dat dit topic nog maar 8 pagina's lang is. Ik heb geen enkele seconde op de website gezeten gedurende deze hunt en dat ben ik ook nooit meer van plan.Rooieduvel schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 21:50:
Als ik dit zo zie, ben ik blij dat mijn streak van 14 boxen over is en dat ik dit keer geen box heb. Het werd inderdaad al minder, maar dit is echt bedroevend. Ben ik eigenlijk ook alleen maar gewend in de boxen van Mei.
Geluk bij een ongeluk dat geretourneerde boxen niet wederom bij een volgende hunt worden uitgeleverd?!?!skdevil schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 01:00:
Dit is overigens exact de doos die ik vorige hunt had
https://jouwveilingen.nl/...onics-and-more-021-187787
[Voor 21% gewijzigd door derhenno op 02-03-2019 03:16]
[Voor 13% gewijzigd door SgtElPotato op 02-03-2019 11:59]
iBood heeft zich gelukkig ook gewoon aan het herroepingsrecht te houden.SgtElPotato schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 11:24:
Ik vraag me af waarom iedereen zoveel waarde verwacht in zijn box van 50 of 100 euro. Er waren vroeger genoeg boxen met veel waarde, maar er zaten ook genoeg boxen tussen waarbij de 50 / 100 euro verkoopwaarde net gehaald werd..
Misschien kan iBood de boxen voortaan als loterij aanbieden en er zo voor zorgen dat ze niet retour gestuurd mogen worden? Zet je gewoon in de voorwaarden dat de waarde van de boxen 1 tot 500 euro kan zijn en voila dan hou je de zeikerds al buiten de deur!
Misschien kunnen ze dat mooi omzeilen door het als een loterij aan te bieden. Een gewonnen prijs kun je immers niet retourneren!wardjj schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 11:29:
[...]
iBood heeft zich gelukkig ook gewoon aan het herroepingsrecht te houden.
Verder kan je dit soort boxen toch ook niet serieus nemen, die met de Linksys/Ubiquiti producten zijn leuk maar de rest is 99% troep wat je toch niet nodig hebt. Snap niet waarom mensen nog voor zo’n box gaan.
Via https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns kon je heel gemakkelijk het antwoord vinden.skdevil schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 11:55:
Was er via Paypal een manier om de retourkosten terug te krijgen? Moet ik hem hiervoor eerst bij ibood aanmelden of?
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
Ah ja inderdaad! Had die service niet geactiveerd 😁Yorinn schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 12:24:
[...]
Via https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns kon je heel gemakkelijk het antwoord vinden.
[Voor 10% gewijzigd door Ralphie op 02-03-2019 14:15]
HODL
Dat kan je dan beter ook aan iBOOD meedelen, gezien die hier niet alles meelezen.Kees030 schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 16:20:
Na jaren eindelijk een box bemachtigd. Die zou gisteren bezorgd worden. Krijg ik een bericht van iBOOD “De bezorger van DHL stond vandaag voor je deur met je bestelling, maar de deurbel bleef onbeantwoord.”. Er is niet aangebeld en ook geen kaart achtergelaten. Het lijkt erop dat de bezorger een valse verklaring heeft afgelegd en helemaal niet aan de deur is geweest. Dat is me bij DHL wel vaker overkomen. Wellicht kan iBOOD als (grote) verzender hierop DHL aanspreken of een andere vervoerder kiezen.
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
Al gedaanYorinn schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 16:22:
[...]
Dat kan je dan beter ook aan iBOOD meedelen, gezien die hier niet alles meelezen.
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details