iBOOD hunt topic |
![]() |
iBOOD hunt? |
Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit: ![]() |
Waarom een iBOOD hunt topic |
Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er waarschijnlijk weer als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussieren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan. |
Handige linkjes voor tijdens de hunt |
Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen. Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:Externe sites ter ondersteuning van de Hunt:
|
Vaak gestelde vragen |
![]() De beruchte en befaamde iBOOD box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op YouTube wat mensen in het verleden ontvangen hebben. Lees hier meer over de iBOOD BOX. ![]() Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen. ![]() Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBOOD ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBOOD dagaanbieding. ![]() Vaak stuurt iBOOD een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBOOD HUNT komt er aan" en vaak kun je op de twitter van iBOOD (@ibood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen! Dit keer is de Hunt dinsdag 27 en woensdag 28 februari 2019. De hunt start dus de nacht van maandag op dinsdag.! ![]() Tijdens de hunt mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt ![]() Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/ of op http://producthistory.eu ![]() Als je ingelogd bent bij iBOOD klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/ ![]() De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 minuten de tijd. ![]() Je kan, net zoals bij de gewone iBOOD producten, enkel iets bestellen als je een geldig postadres hebt in het land waar de hunt bezig is. |
Regeltjes om te reageren |
Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
![]() ![]() |
Topic van 6 dagen oud, en nog geen een reactie.
Kunnen wel stellen dat de ibood-hunt stervende is..
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Ik heb inmiddels alle afgedankte messensets, batterijen, handdoeken en 50Hz TVs al honderd keer voorbij zien komen. Vaak zijn de aanbiedingen ook nog eens nauwelijks voordeliger. iBood is gewoon een online dumpstore geworden, beetje dozen schuiven en that's it. De hunt is dan ook totaal niet interessant meer.MaD_co schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 21:32:
Topic van 6 dagen oud, en nog geen een reactie.
En toch vind ik het jammer, een paar jaar terug was de iBood hunt echt leuk actief bij te blijven... Nu zijn het inderdaad allemaal net niet producten voor oke prijzen. Het concept is denk ik nog steeds ijzersterk, maar de waarde die is tegenwoordig echt te beperkt.stin00 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 21:49:
[...]
Ik heb inmiddels alle afgedankte messensets, batterijen, handdoeken en 50Hz TVs al honderd keer voorbij zien komen. Vaak zijn de aanbiedingen ook nog eens nauwelijks voordeliger. iBood is gewoon een online dumpstore geworden, beetje dozen schuiven en that's it. De hunt is dan ook totaal niet interessant meer.
Volgens mij is de ibood hunt al 2 jaar redelijk dood, waarbij de laatste 2 edities helemaal dramatisch waren.
Ga wel een kijkje nemen, maar zal niet zo actief zijn als in het verleden.
Ga wel een kijkje nemen, maar zal niet zo actief zijn als in het verleden.
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Vrijwel alle deals zijn al lansgekomen afgelopen maanden voor misschien 5% meer. Verder de moeite niet waard te wachten op elke nieuwe aanbieding doordat de meeste al bij de flassales staan. Box nog wel de moeite hoop ik, zat net lekker te appen en ineens scoorde ik er 1, terwijl ik echt 4sec 'te laat' was ongeveer.
Signature
Iemand het kinderbadje voorbij zien komen , die heb ik de afgelopen flashes en hunts meerdere keren gezien ( in de winter )
Ik zie genoeg wat ik zou bestellen, maar dan wel samen met dat wat ik ECHT wil kopen ivm de verzend kosten.
Ik zie genoeg wat ik zou bestellen, maar dan wel samen met dat wat ik ECHT wil kopen ivm de verzend kosten.
[Voor 31% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 26-02-2019 07:39]
Ben benieuwd hoe veel Tweakers inmiddels hebben afgeleerd op de box te jagen, gezien de tegenvallende inhoud afgelopen jaren.
daar ben ik al 3+ hunts eerder mee gestoptfrickY schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 07:57:
Ben benieuwd hoe veel Tweakers inmiddels hebben afgeleerd op de box te jagen, gezien de tegenvallende inhoud afgelopen jaren.
Ach, ik heb nog altijd een box weten te bemachtigen, maar heb de verwachtingen al 2 jaar geleden bijgesteld.frickY schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 07:57:
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Volgens mij betaal je de verzendkosten bij ibood sowieso gewoon per product, en niet gebundeld..HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 07:26:
Iemand het kinderbadje voorbij zien komen , die heb ik de afgelopen flashes en hunts meerdere keren gezien ( in de winter )
Heb inderdaad ook tot nu toe bijna iedere hunt een Box kunnen scoren, maar ik kan je vertellen dat inderdaad de inhoud de laatste paar keer echt slecht te noemen is. Met als hoogtepunt de laatste, waarin o.a. een weegschaal zat waarvan de glasplaat in duizend stukjes was gebroken (en dat kwam niet door het laatste vervoer)...Rooieduvel schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 08:18:
Ach, ik heb nog altijd een box weten te bemachtigen, maar heb de verwachtingen al 2 jaar geleden bijgesteld.
Maar het blijft telkens een leuke uitdaging om erdoor te komen.

Dan ga ik zeker niets bestellen, ondertussen 4 items en voor 60 batterijen ga ik zeker geen verzendkosten betalenWouterL schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:10:
[...]
Volgens mij betaal je de verzendkosten bij ibood sowieso gewoon per product, en niet gebundeld..
Als het allemaal uit flash sales komt, betaal je vziw maar één keer verzendkosten.HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:28:
[...]
Dan ga ik zeker niets bestellen, ondertussen 4 items en voor 60 batterijen ga ik zeker geen verzendkosten betalen
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
Als je één bestelling plaatst, betaal je ook slechts eenmaal verzendkosten. Hierdoor kun je dus meerdere deals uit de Flash Sales combineren in één bestelling, zoals Yorinn terecht aangeeft, en dan slechts één keer de verzendkosten betalen.WouterL schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:10:
[...]
Volgens mij betaal je de verzendkosten bij ibood sowieso gewoon per product, en niet gebundeld..
Ook kun je één van de volgende codes gebruiken. Deze geven eenmalig (wie het eerst komt...) recht op gratis verzending tijdens de HUNT:
JOOSTYuiILxQa
JOOSTndBk2aFT
JOOSTEP7FFN2Z
JOOSTAMe2JUNU
[Voor 4% gewijzigd door Webcare iBOOD op 26-02-2019 10:52]
Dank u, er komen 2 dozen billendoekjes zonder verzendkosten hierheenWebcare iBOOD schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:52:
[...]
Als je één bestelling plaatst, betaal je ook slechts eenmaal verzendkosten. Hierdoor kun je dus meerdere deals uit de Flash Sales combineren in één bestelling, zoals Yorinn terecht aangeeft, en dan slechts één keer de verzendkosten betalen.
Ook kun je één van de volgende codes gebruiken. Deze geven eenmalig (wie het eerst komt...) recht op gratis verzending tijdens de HUNT:
JOOSTYuiILxQa
JOOSTndBk2aFT
JOOSTEP7FFN2Z
JOOSTAMe2JUNU

Webcare iBOOD schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:52:
[...]
Als je één bestelling plaatst, betaal je ook slechts eenmaal verzendkosten. Hierdoor kun je dus meerdere deals uit de Flash Sales combineren in één bestelling, zoals Yorinn terecht aangeeft, en dan slechts één keer de verzendkosten betalen.
JOOSTYuiILxQa Gebruikt, mijn dank![]()
JOOSTndBk2aFT
JOOSTEP7FFN2Z
JOOSTAMe2JUNU
heb de onderste code gebruikt waarvoor dank
Ja ik kwam er ook pas vandaag achter, flash sales zijn niet bepaald spannend tot nu toe, misschien worden er nog leuke dingen toegevoegdRyan1981 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:21:
Oh hunt vandaag!
valt inderdaad vies tegen! ik zat te wachten op een leuke aanbieding van ip cameras ... helaas nog niets. zijn nog geen tv's voorbij gekomen, geen consoles ed! de smartphones die voorbij zijn gekomen zijn vlut op een iphone 7 na! 1x een raspbery PI and thats it!
voor de rest kleding en huishoud spul als een strijkijzer ... huhem!
voor de rest kleding en huishoud spul als een strijkijzer ... huhem!
als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd
@Webcare iBOOD Sh*t, net te laat. Heb wel wat in mijn mandje zitten maar de hoge verzendkosten weerhouden me ervan te bestellen. Wie weet zijn er nog meer codes beschikbaar, nu het zo rustig is? 

Ik wilde inderdaad ook net wat bestellen en toen waren ze ook weg. Voor sommige producten zijn de verzendkosten toch net iets te hoog.
Wow heftig slechts 1 pagina pas, vroeger ramde hier 10 posts per minuut door heen.
tja er zit ook werkelijk niets tussen.Zspirit schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:43:
Wow heftig slechts 1 pagina pas, vroeger ramde hier 10 posts per minuut door heen.
En het werd al steeds minder en minder, maar de aanbiedingen zijn ook niet echt goed.
Voor een paar euro korting koop ik het liever in een goede winkel.
De verzending blijft een melkkoe. Zeker als je ziet wat je voor retourneren betaald.. dan zullen dat wel de daadwerkelijke kosten zijn. Op de laag geprijsde producten gaat dit gewoon richting 30%+ van het totaalbedrag, ongeacht de grootte van het pakket.
ah dat was 1,5 uur geleden, dus niet heel erg 'net gemist'.HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:43:
gratis verzenden code

Gezien de snelheid van dit topic vind ik het wel 'net gemist'Arjant2 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:47:
[...]
ah dat was 1,5 uur geleden, dus niet heel erg 'net gemist'.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Naja ik heb gezien dat er vannacht wel een goede deal langs kwam. Nu hopen dat hij weer langs komt.
zit nog steeds op een kinderzwembad te wachten.
ze hebben ze ooit gehad ( http://www.ibood.com/extr...-zwembad-passaat-221.html )
ze hebben ze ooit gehad ( http://www.ibood.com/extr...-zwembad-passaat-221.html )
Zijn de codes ook geldig voor de Belgische iBood site ?
Ik wil een Samsonite koffer bestellen.
Ik wil een Samsonite koffer bestellen.
[Voor 26% gewijzigd door Blord op 26-02-2019 12:50]
Die stond toch gewoon tussen de flashsales? Volgens mij ben ik die tegen gekomen hoor. Of hij lijkt er anders héél sterk op.HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:49:
zit nog steeds op een kinderzwembad te wachten.
vandaag nog niet gezienremzor schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:50:
[...]
Die stond toch gewoon tussen de flashsales? Volgens mij ben ik die tegen gekomen hoor. Of hij lijkt er anders héél sterk op.
en ook nog niet voorbijgekomen in de hunt
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
[Voor 14% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 26-02-2019 12:56]
In ieder geval genoeg draadloze headsets < 10 euro....
Dat ging wel niet zo snel, ik drukte ik neem er een, toen blijkbaar nog een tweede scherm en ik drukte opnieuw ik neem er een: UITVERKOCHT.Zspirit schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 13:37:
Iemand nog die box gescoord?

Nee, heb denk wel 50 van die captcha's moeten doorklikken en toen ging hij op de airfryer.Zspirit schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 13:37:
Hier net te laat, twijfelde te lang bij de "verder winkelen of checkout" popup.Zspirit schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 13:37:
Dus toen ik daarna op one-click klikte was ik te laat.
Wat was de prijs van de box?Tinusvolkel schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 13:42:
[...]
Hier net te laat, twijfelde te lang bij de "verder winkelen of checkout" popup.
Dus toen ik daarna op one-click klikte was ik te laat.
Yes, hier 1 via 1DKZspirit schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 13:37:

Bleef hangen in verwerking, daarna leeg...
Misschien te laat gestuurd voor vorige box?Tinusvolkel schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 14:17:
11 minuten geleden een push in de app dat er een box aankomt binnen een half uur.
Nope, daar was ie net, maar hij is hier nog bezig met verwerken maar ik zie het somber in...BramVanha schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 14:25:
[...]
Misschien te laat gestuurd voor vorige box?

Haha ja klopt. Ik had hem heel vlot door tot ik op betalen kon klikken via paypal, na een halve seconde kreeg ik al lege winkelmand. Had er goede hoop op aangezien alles vlotjes doorging. Geen geluk deze keerTinusvolkel schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 14:38:
[...]
Nope, daar was ie net, maar hij is hier nog bezig met verwerken maar ik zie het somber in...
BOX! maar de pagina blijft staan op 

Bestelling verwerken
Je order wordt verwerkt. Je wordt automatisch doorgestuurd.
Klik hier om the status te controleren.
[Voor 11% gewijzigd door jigsaws op 26-02-2019 16:26]
Verdomme... constant dat PONG geluid... wat maakt dat geluid toch... paar tabs gesloten, programma met alert ff bekeken.... heb ik die hunt (nog) losstaan.... zeg maar niks. 
Steeds meer deals er om heen of niet? Natuurlijk is het commercieel, dat is het idee van de hunt maar toch.

Steeds meer deals er om heen of niet? Natuurlijk is het commercieel, dat is het idee van de hunt maar toch.
[Voor 28% gewijzigd door The Chosen One op 26-02-2019 16:52]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Philips Bluetooth Speaker | BT7900 | EverPlay
€ 119,95
58% korting
Nu!€ 49,95
pricewatch: Philips BT7900 Blauw
Kost gewoon 59.59
verbaast me iedere keer weer hoeveel ze soms overdrijven.
Begrijp me niet verkeerd, er zitten echt wel koopjes soms tussen maar het is goed zoeken.
€ 119,95
58% korting
Nu!€ 49,95
pricewatch: Philips BT7900 Blauw
Kost gewoon 59.59
verbaast me iedere keer weer hoeveel ze soms overdrijven.
Begrijp me niet verkeerd, er zitten echt wel koopjes soms tussen maar het is goed zoeken.
[Voor 26% gewijzigd door ApC_IcE op 26-02-2019 17:00]
Die adviesprijs is gewoon wat die ooit kostte op release of de officiële site/gedoe. Gewoon marketing.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Lekker Nutella, maar elders is het maar €2 meer.
https://www.gereedschappe...oek-of-op-je-vingers.html

https://www.gereedschappe...oek-of-op-je-vingers.html
Yes, zelf ook een Box gewonnen via FB! 

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Druk hier!
Niets via de hunt gekocht tot nu toe, wel een leuke fietsendrager via de normale sales voor een prima prijsje.
Niets via de hunt gekocht tot nu toe, wel een leuke fietsendrager via de normale sales voor een prima prijsje.
Als @iBOOD hier nog wel eens kijkt, ik mis de USB-C accesoires. Een verloopje naar HDMI, USB-C kabels van Anker, zulk soort spul.
Het valt me nu pas op dat iBood niet meer in de cashback-sites sta die ik gebruik. Heb ik iets gemist?
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Viel mij ook op en de prijzen zijn slecht.pven schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 08:59:
Het valt me nu pas op dat iBood niet meer in de cashback-sites sta die ik gebruik. Heb ik iets gemist?
Althans, de dingen waarvan ik dacht "he wellicht leuk" vind ik online goedkoper

Of de prijs is elders al lager of het komt door de verzendkosten. Gezien iBood nu niet echt bekend staat om goede garantie koop ik het liever elders.
Denk dat de activiteit in het topic wel genoeg zegt..
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Hoi,
gratis verzending met de onderstaande code! Deze is alleen vandaag geldig (tot en met woensdag 27 februari), bij een besteding vanaf €20,-.
fs2702h8fmemwL
gratis verzending met de onderstaande code! Deze is alleen vandaag geldig (tot en met woensdag 27 februari), bij een besteding vanaf €20,-.
fs2702h8fmemwL
Kennelijk al gebruikt, niet geldigTheDutchsteww schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:53:
Hoi,
fs2702h8fmemwL
Goeie genade, kom toevallig eens kijken: echt rustig hier, ook niet geheel onverwacht gezien de magere aanbiedingen en de teleurstellende inhoud van de boxen (naar ik heb begrepen wordt geretourneerde elektronica ivm de pricavywetgeving niet meer toegevoegd). De box van de laatste hunt is dan ook retour gegaan en kijk alleen als ik toevallig ff niks te doen heb (zoals nu
). Gezien de paar miljoen verlies die iBood vorig jaar blijkbaar heeft gedraaid is het onedayfly scenario alleen met dank aan de MM tot nu toe uitgebleven... Hopelijk komt er ooit een goed alternatief want iBood heeft het niet meer en krijgt het niet meer voor elkaar...jammer

dat is gek, want ik heb die vanuit mn mail hier in gezet. misschien iemand die m heeft gebruikt en het niet heeft gemeld dan..
Zelfde geldt voor mij. Klantenservice van iBood is gewoon slecht. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd en je betaald de volle pond.
Ook voor deze Hunt, soms even kijken. Maar de aanbiedingen zijn nou niet je van het. Jammer maar het iBood tijdperk is wel over.
Ook voor deze Hunt, soms even kijken. Maar de aanbiedingen zijn nou niet je van het. Jammer maar het iBood tijdperk is wel over.
If it ain't broke, don't fix it
Inderdaad: de steeds terugkerende gebrekkige/onvolledige beschrijvingen van artikelen en de al jaren aanhoudende klachten over de klantenservice was ik nog vergetenBerreber schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 12:15:
Zelfde geldt voor mij. Klantenservice van iBood is gewoon slecht. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd en je betaald de volle pond.

Als coolblue nou zoiets zou organiseren (hoop doet leven he)

Ibood krijgt het nog wel voor elkaar, nog steeds de beste en goedkoopste 1dags koopjes site.derhenno schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 12:03:
Goeie genade, kom toevallig eens kijken: echt rustig hier, ook niet geheel onverwacht gezien de magere aanbiedingen en de teleurstellende inhoud van de boxen (naar ik heb begrepen wordt geretourneerde elektronica ivm de pricavywetgeving niet meer toegevoegd). De box van de laatste hunt is dan ook retour gegaan en kijk alleen als ik toevallig ff niks te doen heb (zoals nu). Gezien de paar miljoen verlies die iBood vorig jaar blijkbaar heeft gedraaid is het onedayfly scenario alleen met dank aan de MM tot nu toe uitgebleven... Hopelijk komt er ooit een goed alternatief want iBood heeft het niet meer en krijgt het niet meer voor elkaar...jammer
Ik merk dat er steeds heel wat producten zijn uitverkocht dus het werkt nog wel, zelf heb ik voor 1/3 van de prijs een nieuwe reiskoffer gekocht. Titan X2, Prima deal!

Aan de boxen doe ik al lang niet meer mee, na de 3de box staat mijn huis helemaal vol en verkopen is een heel gedoe en de discussies achteraf niet waard.
Soms zit er idd wel wat tussen hoor en het is niet alleen maar kommer en kwel, maar desondanks draaien ze wel met verlies...dan doe je iets toch niet goed dunkt me...Tec7lol schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 12:21:
[...]
Ibood krijgt het nog wel voor elkaar, nog steeds de beste en goedkoopste 1dags koopjes site.
Ik merk dat er steeds heel wat producten zijn uitverkocht dus het werkt nog wel, zelf heb ik voor 1/3 van de prijs een nieuwe reiskoffer gekocht. Titan X2, Prima deal!![]()
Aan de boxen doe ik al lang niet meer mee, na de 3de box staat mijn huis helemaal vol en verkopen is een heel gedoe en de discussies achteraf niet waard.
https://www.msn.com/nl-nl...nbiedingssites/ar-BBT90X6
[Voor 8% gewijzigd door derhenno op 27-02-2019 12:26]
Online is er ook steeds meer keus, meer concurrentie van amazon ed. maar Ibood zit ook niet stil, er zijn meer producten dan ooit beschikbaar op de site. (ja, ook producten die niet goedkoop zijn en daar maken ze waarschijnlijk hun winst mee) maar er zijn ook wel vele restpartijen die ze opkopen en dan voor een appel en een ei doorverkopen.derhenno schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 12:23:
[...]
Soms zit er idd wel wat tussen hoor en het is niet alleen maar kommer en kwel, maar desondanks draaien ze wel met verlies...dan doe je iets toch niet goed dunkt me...
Dat is de reden dat we nog steeds de ibood site in het oog houden

Edit: Als ik het artikel lees, moet Ibood zich ook maar eens gaan bezig houden met het verkopen van tickets en reizen

[Voor 8% gewijzigd door Tec7lol op 27-02-2019 12:29]
Helemaal mee eens. Zo had ik onlangs een incompleet product ontvangen. Kreeg als reactie dat ik het wel even terug mocht sturen want het was niet meer leverbaar bij de leverancier. (2 boxen van 25KG, dus fijn om mee naar het postkantoor te gaan).derhenno schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 12:20:
[...]
Inderdaad: de steeds terugkerende gebrekkige/onvolledige beschrijvingen van artikelen en de al jaren aanhoudende klachten over de klantenservice was ik nog vergeten![]()
Als coolblue nou zoiets zou organiseren (hoop doet leven he)![]()
![]()
![]()
![]()
Aantal dagen later, zelfde product WEER in de flashsale. Maar weer besteld, zelfde resultaat. Namelijk weer een incompleet product. We kregen de boxen zonder versterker, maar de prijs van de boxen los was goedkoper dan wat wij hebben betaald voor de set. Echter dit kon uit aangezien er een versterker bij zou zitten.
Dus situatie nogmaals uitgelegd aan de mensen van iBood, krijg je een opeens een andere smoes te horen. En ook dat pakket mocht ik terug gaan sturen. En tot mijn verbazing, paar dagen later tijdens de hunt (vorige hunt) kwam het product opnieuw voorbij.
We konden een compensatie krijgen in de vorm van een gratis verzenden coupon. Dat compenseert wel voor het 2x naar het postkantoor moeten rijden, meerder malen moeten bellen/mailen en contact opnemen.

Ik heb iBood door dat soort fratsen wel een beetje geschoten. Vind het wel prima, je betaald bij de concurrent niks niet meer, maar je hebt wel het voordeel van goede service

En ja er zullen heus goede aanbiedingen 'zo nu en dan' langskomen. Maar daar bouw je geen bedrijf mee. Is zoals je aangeeft ook te zien in hun verliezen. Zal toch ergens door komen denk je niet?

If it ain't broke, don't fix it
Iedereen roept het al jaren: het is en wordt niet meer wat het is geweest (cijfers tonen het naar ik vrees tot nu toe ook aan alhoewel we niet weten of en wat de strategie voor de lange termijn is). Hoe meer ik erover nadenk: coolblue moet ibood overnemen en nieuw leven inblazen, want de MM bakt er niet veel van... 

Tja heb laatst bij Bol.com 2 grote koffers gekocht (75cm hoog) voor 30 euro per stuk. Als ik de reviews van de Titan X2 lees is dat zo'n beetje dezelfde "kwaliteit".....
Als je iets heel specifieks zoekt, kan iBOOD wel eens, heel soms, een dealtje hebben. Maar normaal gesproken zijn er veel betere opties/alternatieven voor wat ze aanbieden.
Heb enkel de huntgeschiedenis gekeken (hunt dit jaar niet meer, goed voornemen :-P ) en heb daadwerkelijk geen enkele goede deal gezien. OF uberhaupt een deal....
Mijn laatste box heb ik 2 of 3 dingen verkocht, waardoor ik de waarde er (net niet ) uit had. Alle andere rommel heb ik, linea recta, naar de kringloop gebracht. Kan iemand daar nog een dealtje scoren...
Als je iets heel specifieks zoekt, kan iBOOD wel eens, heel soms, een dealtje hebben. Maar normaal gesproken zijn er veel betere opties/alternatieven voor wat ze aanbieden.
Heb enkel de huntgeschiedenis gekeken (hunt dit jaar niet meer, goed voornemen :-P ) en heb daadwerkelijk geen enkele goede deal gezien. OF uberhaupt een deal....
Tja de voorraad kan ook gewoon klein zijn. dan is het ook uitverkocht. ;-) Maar daar kan je niet alle mensen van betalen, dus verlies.Tec7lol schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 12:21:
[...]
Ibood krijgt het nog wel voor elkaar, nog steeds de beste en goedkoopste 1dags koopjes site.
Ik merk dat er steeds heel wat producten zijn uitverkocht dus het werkt nog wel, zelf heb ik voor 1/3 van de prijs een nieuwe reiskoffer gekocht. Titan X2, Prima deal!![]()
Mijn laatste box heb ik 2 of 3 dingen verkocht, waardoor ik de waarde er (net niet ) uit had. Alle andere rommel heb ik, linea recta, naar de kringloop gebracht. Kan iemand daar nog een dealtje scoren...
Nou, ik ben nog blij met iBood. Je moet gewoon goed vergelijken en dan appels met appels en peren met peren
Dan zitten er regelmatig goede deals bij. De overdaad aan producten wordt mij soms wel wat teveel van het goede, dan kijk ik niet eens meer.
Communicatie is wel erg goed over leveringen, dat was vroeger anders. After sales geen problemen mee, behalve soms wat traag als het anders dan de standaard afhandeling gaat.
On-topic; de hunt is niet zo spannend meer; de gewone site staat vol met (soms betere) aanbiedingen en daarbij komt dat we ook gewoon overal terecht kunnen.

Communicatie is wel erg goed over leveringen, dat was vroeger anders. After sales geen problemen mee, behalve soms wat traag als het anders dan de standaard afhandeling gaat.
On-topic; de hunt is niet zo spannend meer; de gewone site staat vol met (soms betere) aanbiedingen en daarbij komt dat we ook gewoon overal terecht kunnen.
De condooms vliegen je om de oren 

[Voor 5% gewijzigd door derhenno op 27-02-2019 13:07]
En dan komt de box... alleen maar in de app....
Waarom kan dat eens niet opgelost worden?
Beter dat als wat anders

Toon Thermostaat Expert | ToonWiki.nl
Op mijn pc ook totaal ongezien voorbijgegaan, maar goed...zit te ver van de server verwijdert dus dankzij die paar milliseconden extra grijp ik er sowieso naastRooieduvel schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 13:16:

Heb echt geen idee waar je op doelt....enlighten me?

Hmm de app liet net niks zien, dus dat zal de box wel zijn geweest...Rooieduvel schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 13:16:
ik hoor eigenlijk niemand over de videokaarten die ze hebben staan bij de electronics.
http://www.ibood.com/elec...ing-rx470-4g-led-oem.html
voor 99,95
http://www.ibood.com/elec...82/asus-rx580-8g-oem.html
voor 179.95
http://www.ibood.com/elec...rx-580-gaming-8g-oem.html
voor 169,95
deze laatste staat op tweakers voor €281
pricewatch: Gigabyte Radeon RX 580 Gaming 8G MI
voor 99,95
voor 179.95
voor 169,95
Omdat die niet onder de Hunt vallen.Madman_K schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:27:
ik hoor eigenlijk niemand over de videokaarten die ze hebben staan bij de electronics.
voor 99,95
voor 179.95
voor 169,95
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
Dat is waar, maar tijdens de Hunt zijn er wel meer van dit soort Flashsales
En in vergelijking met de Hunt, is dit nog het beste wat ik ben tegengekomen

Zijn inderdaad prima prijzen van de RX580's.
i
Ik ben wel toe aan een nieuwe videokaart.
Bedankt voor de tip dus :-). De gigabyte besteld.
Gisteren door de deals gegaan en toen niet gezien, niet verwacht dat er vandaag nieuwe producten zouden zijn.Madman_K schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:27:
voor 99,95
voor 179.95
voor 169,95
Ik ben wel toe aan een nieuwe videokaart.
Bedankt voor de tip dus :-). De gigabyte besteld.
Ben ik de enige die om 18:03 uur een notificatie over een Box binnen een half uur heb gekregen, maar niets voorbij heeft zien komen op de website, 1DK of de app?
Daar heb ik gisteren ook al iets over gelezen, blijkt dat de app die meldingen veel te laat stuurt....IThom schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 18:40:
Ben ik de enige die om 18:03 uur een notificatie over een Box binnen een half uur heb gekregen, maar niets voorbij heeft zien komen op de website, 1DK of de app?
En als de box al voorbij komt ben je ook te laatJochemd13 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 19:04:
[...]
Daar heb ik gisteren ook al iets over gelezen, blijkt dat de app die meldingen veel te laat stuurt....

Ik moet zeggen dat ik alsnog een geslaagde Hunt heb..
Exploding kittens voor €10,- uit de flash Hunt (met gratis verzending)
Vandaag pizza voor €1,- (kreeg er 2 geleverd)
Nu nog even afwachten wat er in de box zit!
Exploding kittens voor €10,- uit de flash Hunt (met gratis verzending)
Vandaag pizza voor €1,- (kreeg er 2 geleverd)
Nu nog even afwachten wat er in de box zit!
Voor het eerst gelukt om een box te scoren sinds de hunt. Was toevallig net achter de pc toen hij voorbij kwam. Ben erg benieuwd wat er in zit 

AMD Phenom II x4 955, 2x4096MB DDR3 1600, SSD: PNY 240GB, NVidia GTX 550, X-Fi Elite Pro, Coolermaster M620, 24" Samsung, Onkyo TX-NR626, Synology DS214Play NAS
Lol jij wel, voor het eerst tot aan het afreken scherm gekomen en toen pas een errorjohn2 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:18:
Voor het eerst gelukt om een box te scoren sinds de hunt. Was toevallig net achter de pc toen hij voorbij kwam. Ben erg benieuwd wat er in zit

Paar jaar moeten wachten maar box gescoord zojuist
(2volw.+1kind) Hoekwoning'59: 2420wp PV / spouw&dak&leidingisolatie / Apparatuur A++ > / HR+ glas/ ledlampen 26x /luchtlucht warmptepomp >Doelstelling jaarverbruik : Water 86m³, Gas 850m³, -200kWh incl PV. Lasten?Gereduceerd!
Ik heb, na jaren telkens achter het net te vissen, er eindelijk ook weer eentje gescoord, ben benieuwd.
[Voor 6% gewijzigd door navlim op 27-02-2019 22:27]
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Als ik het zo hoor zijn er veel mensen die net een box hebben gescoord, incl ikzelf. Hopelijk geen slecht teken 

Misschien ook omdat deze niet vantevoren was aangekondigd. Blijkbaar krijg je via de ibood app een notificatie half uur vantevoren.Junia schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:28:
Als ik het zo hoor zijn er veel mensen die net een box hebben gescoord, incl ikzelf. Hopelijk geen slecht teken
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Ik reageerde pas met klikken iets van 20 seconden nadat hij er op stond, belooft weinig goedsnavlim schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:29:
[...]
Misschien ook omdat deze niet vantevoren was aangekondigd. Blijkbaar krijg je via de ibood app een notificatie half uur vantevoren.

Weet niet of het al gepost is, maar de verzendkosten van de huntdeals zijn tot einde hunt gratis, de flashdeals zijn nog wel met verzendkosten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Kortingscodes mogen, zoals altijd, gepost worden in iBOOD kortingscodetopic.
• Shopreviews zijn hier niet de bedoeling. Deze mogen, zoals gewoonlijk, geplaatst worden via https://tweakers.net/shopreview/7861/ibood/shopreviews/
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
• Weten of je iets gemist hebt? Hier is de historie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod
• Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
• Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Kortingscodes mogen, zoals altijd, gepost worden in iBOOD kortingscodetopic.
• Shopreviews zijn hier niet de bedoeling. Deze mogen, zoals gewoonlijk, geplaatst worden via https://tweakers.net/shopreview/7861/ibood/shopreviews/
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
• Weten of je iets gemist hebt? Hier is de historie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod