Toon posts:

iBOOD Hunt 26 & 27 Februari 2019 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 25.485 views

• reinders00
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-05-2022

iBOOD hunt topic

http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag.
Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nÛg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.

Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?

We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website!
Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er waarschijnlijk weer als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussieren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Handige linkjes voor tijdens de hunt

Natuurlijk kan het soms lastig zijn om je object van keuze in je begeerde hartje te krijgen.
Gebruik maken van de volgende links kan ervoor zorgen dat het hunten wat gemakkelijker is:Externe sites ter ondersteuning van de Hunt:

Vaak gestelde vragen

:? Wat is een box/ wat is die box waar jullie het over hebben?
De beruchte en befaamde iBOOD box, hier betaal je een X bedrag (30, 40, 50 euro) en dan krijg je een verrassingsdoos met producten ter waarde van het bedrag wat je hebt betaald of meer. Wat er in zit is altijd een verrassing, maar er zijn voorbeelden van te vinden op YouTube wat mensen in het verleden ontvangen hebben. Lees hier meer over de iBOOD BOX.

:? Moet ik voor elk product apart verzendkosten betalen?
Ja, helaas betaal je apart voor elk product de verzendkosten, zelfs bij een 1 euro product. Je moet alle producten ook apart afrekenen omdat de aanbiedingen elkaar zo snel opvolgen.

:? Is het echt zo goedkoop, die hunt?
Houd allereerst natuurlijk de pricewatch in de gaten ter vergelijking, maar vaak zijn de producten die vandaag worden aangeboden goedkoper dan toen iBOOD ze voor het eerst aanbood. Dat kan van 5 tot 50 euro goedkoper zijn ten opzichte van de eerste iBOOD dagaanbieding.

:? Wanneer is de hunt?
Vaak stuurt iBOOD een paar dagen van te voren een emailtje met "Pssst, de iBOOD HUNT komt er aan" en vaak kun je op de twitter van iBOOD (@ibood) ook hints vinden over de hunt. Als je dit leest is de hunt waarschijnlijk bezig, dus opletten geblazen! Dit keer is de Hunt dinsdag 27 en woensdag 28 februari 2019. De hunt start dus de nacht van maandag op dinsdag.!

:? Dit topic zit vol slowchatters, hoe zit dat?
Tijdens de hunt mag hier geslowchat worden, verder kun je op de IRC terecht: http://irc.tweakers.net/iboodhunt

:? Waar kan ik alle producten vinden die al geweest zijn?
Op de ibood website; http://nl-nl.forum.ibood.com/ of op http://producthistory.eu

:? Waar is die directe bestelpagina ook alweer?
Als je ingelogd bent bij iBOOD klik je hier: https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/

:? Op welk moment is de aanbieding voor jou?
De aanbieding is voor jouw op het moment dat je op het betaal scherm komt; dan heb je 15 minuten de tijd.

:? Kun je in BelgiÎ/Nederland ook meedoen?
Je kan, net zoals bij de gewone iBOOD producten, enkel iets bestellen als je een geldig postadres hebt in het land waar de hunt bezig is.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan naast de titel van het topic
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif Happy posting! http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/img/sirenes.gif

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:07
Topic van 6 dagen oud, en nog geen een reactie.

Kunnen wel stellen dat de ibood-hunt stervende is..

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
MaD_co schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 21:32:
Topic van 6 dagen oud, en nog geen een reactie.

Kunnen wel stellen dat de ibood-hunt stervende is..
Ik heb inmiddels alle afgedankte messensets, batterijen, handdoeken en 50Hz TVs al honderd keer voorbij zien komen. Vaak zijn de aanbiedingen ook nog eens nauwelijks voordeliger. iBood is gewoon een online dumpstore geworden, beetje dozen schuiven en that's it. De hunt is dan ook totaal niet interessant meer.

• tritimee
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:33
stin00 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 21:49:
[...]

Ik heb inmiddels alle afgedankte messensets, batterijen, handdoeken en 50Hz TVs al honderd keer voorbij zien komen. Vaak zijn de aanbiedingen ook nog eens nauwelijks voordeliger. iBood is gewoon een online dumpstore geworden, beetje dozen schuiven en that's it. De hunt is dan ook totaal niet interessant meer.
En toch vind ik het jammer, een paar jaar terug was de iBood hunt echt leuk actief bij te blijven... Nu zijn het inderdaad allemaal net niet producten voor oke prijzen. Het concept is denk ik nog steeds ijzersterk, maar de waarde die is tegenwoordig echt te beperkt.

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-03 18:35

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Volgens mij is de ibood hunt al 2 jaar redelijk dood, waarbij de laatste 2 edities helemaal dramatisch waren.
Ga wel een kijkje nemen, maar zal niet zo actief zijn als in het verleden.

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:11
Vrijwel alle deals zijn al lansgekomen afgelopen maanden voor misschien 5% meer. Verder de moeite niet waard te wachten op elke nieuwe aanbieding doordat de meeste al bij de flassales staan. Box nog wel de moeite hoop ik, zat net lekker te appen en ineens scoorde ik er 1, terwijl ik echt 4sec 'te laat' was ongeveer.

Signature

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
Iemand het kinderbadje voorbij zien komen , die heb ik de afgelopen flashes en hunts meerdere keren gezien ( in de winter )

Ik zie genoeg wat ik zou bestellen, maar dan wel samen met dat wat ik ECHT wil kopen ivm de verzend kosten.

[Voor 31% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 26-02-2019 07:39]

iRacing Profiel

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:16
Ben benieuwd hoe veel Tweakers inmiddels hebben afgeleerd op de box te jagen, gezien de tegenvallende inhoud afgelopen jaren.

• HeAdWaVe74
frickY schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 07:57:
Ben benieuwd hoe veel Tweakers inmiddels hebben afgeleerd op de box te jagen, gezien de tegenvallende inhoud afgelopen jaren.
daar ben ik al 3+ hunts eerder mee gestopt

iRacing Profiel

• Rooieduvel

Rooieduvel

frickY schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 07:57:
Ach, ik heb nog altijd een box weten te bemachtigen, maar heb de verwachtingen al 2 jaar geleden bijgesteld.

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:37
HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 07:26:
Iemand het kinderbadje voorbij zien komen , die heb ik de afgelopen flashes en hunts meerdere keren gezien ( in de winter )

Ik zie genoeg wat ik zou bestellen, maar dan wel samen met dat wat ik ECHT wil kopen ivm de verzend kosten.
Volgens mij betaal je de verzendkosten bij ibood sowieso gewoon per product, en niet gebundeld..

• El_BingO
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:17
Rooieduvel schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 08:18:
Ach, ik heb nog altijd een box weten te bemachtigen, maar heb de verwachtingen al 2 jaar geleden bijgesteld.
Heb inderdaad ook tot nu toe bijna iedere hunt een Box kunnen scoren, maar ik kan je vertellen dat inderdaad de inhoud de laatste paar keer echt slecht te noemen is. Met als hoogtepunt de laatste, waarin o.a. een weegschaal zat waarvan de glasplaat in duizend stukjes was gebroken (en dat kwam niet door het laatste vervoer)...

Maar het blijft telkens een leuke uitdaging om erdoor te komen. ;)

• HeAdWaVe74
WouterL schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:10:
[...]

Volgens mij betaal je de verzendkosten bij ibood sowieso gewoon per product, en niet gebundeld..
Dan ga ik zeker niets bestellen, ondertussen 4 items en voor 60 batterijen ga ik zeker geen verzendkosten betalen

iRacing Profiel

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:28:
[...]

Dan ga ik zeker niets bestellen, ondertussen 4 items en voor 60 batterijen ga ik zeker geen verzendkosten betalen
Als het allemaal uit flash sales komt, betaal je vziw maar één keer verzendkosten.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• Webcare iBOOD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-10-2021

Webcare iBOOD

Bedrijfsaccount iBOOD
WouterL schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:10:
[...]

Als je één bestelling plaatst, betaal je ook slechts eenmaal verzendkosten. Hierdoor kun je dus meerdere deals uit de Flash Sales combineren in één bestelling, zoals Yorinn terecht aangeeft, en dan slechts één keer de verzendkosten betalen.

Ook kun je één van de volgende codes gebruiken. Deze geven eenmalig (wie het eerst komt...) recht op gratis verzending tijdens de HUNT:
JOOSTYuiILxQa
JOOSTndBk2aFT
JOOSTEP7FFN2Z
JOOSTAMe2JUNU

[Voor 4% gewijzigd door Webcare iBOOD op 26-02-2019 10:52]

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Webcare iBOOD schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:52:
[...]

Als je één bestelling plaatst, betaal je ook slechts eenmaal verzendkosten. Hierdoor kun je dus meerdere deals uit de Flash Sales combineren in één bestelling, zoals Yorinn terecht aangeeft, en dan slechts één keer de verzendkosten betalen.

Ook kun je één van de volgende codes gebruiken. Deze geven eenmalig (wie het eerst komt...) recht op gratis verzending tijdens de HUNT:
JOOSTYuiILxQa
JOOSTndBk2aFT
JOOSTEP7FFN2Z
JOOSTAMe2JUNU
Dank u, er komen 2 dozen billendoekjes zonder verzendkosten hierheen >:)

Strava

• sjoerdjuuh
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-11-2022
Webcare iBOOD schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:52:
[...]

JOOSTYuiILxQa Gebruikt, mijn dank _/-\o_
JOOSTndBk2aFT
JOOSTEP7FFN2Z
JOOSTAMe2JUNU

• R3DJE
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-02 13:44
JOOSTEP7FFN2Z Gebruikt dank

• van duin
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-11-2020
heb de onderste code gebruikt waarvoor dank

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-03 18:56

Ryan1981

Je ne sais pas

Oh hunt vandaag!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-03 12:40
Ja ik kwam er ook pas vandaag achter, flash sales zijn niet bepaald spannend tot nu toe, misschien worden er nog leuke dingen toegevoegd

• BJBoes
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23-02 07:44
valt inderdaad vies tegen! ik zat te wachten op een leuke aanbieding van ip cameras ... helaas nog niets. zijn nog geen tv's voorbij gekomen, geen consoles ed! de smartphones die voorbij zijn gekomen zijn vlut op een iphone 7 na! 1x een raspbery PI and thats it!

voor de rest kleding en huishoud spul als een strijkijzer ... huhem!

als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:38
@Webcare iBOOD Sh*t, net te laat. Heb wel wat in mijn mandje zitten maar de hoge verzendkosten weerhouden me ervan te bestellen. Wie weet zijn er nog meer codes beschikbaar, nu het zo rustig is? ;)

• Rooieduvel

Rooieduvel

Ik wilde inderdaad ook net wat bestellen en toen waren ze ook weg. Voor sommige producten zijn de verzendkosten toch net iets te hoog.

• HeAdWaVe74
net gemist

iRacing Profiel

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-03 11:01

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-03 19:07
Wow heftig slechts 1 pagina pas, vroeger ramde hier 10 posts per minuut door heen.

• HeAdWaVe74
gratis verzenden code

iRacing Profiel

• Arjant2
Zspirit schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:43:
Wow heftig slechts 1 pagina pas, vroeger ramde hier 10 posts per minuut door heen.
tja er zit ook werkelijk niets tussen.
En het werd al steeds minder en minder, maar de aanbiedingen zijn ook niet echt goed.
Voor een paar euro korting koop ik het liever in een goede winkel.

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-03 23:00
De verzending blijft een melkkoe. Zeker als je ziet wat je voor retourneren betaald.. dan zullen dat wel de daadwerkelijke kosten zijn. Op de laag geprijsde producten gaat dit gewoon richting 30%+ van het totaalbedrag, ongeacht de grootte van het pakket.

• Arjant2
ah dat was 1,5 uur geleden, dus niet heel erg 'net gemist'. ;)

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:34

Arjan A

Cenosillicafoob

Arjant2 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:47:
[...]

ah dat was 1,5 uur geleden, dus niet heel erg 'net gemist'. ;)
Gezien de snelheid van dit topic vind ik het wel 'net gemist' :')

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• Zspirit
Naja ik heb gezien dat er vannacht wel een goede deal langs kwam. Nu hopen dat hij weer langs komt.

• HeAdWaVe74
zit nog steeds op een kinderzwembad te wachten.

ze hebben ze ooit gehad ( http://www.ibood.com/extr...-zwembad-passaat-221.html )

iRacing Profiel

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:17

Blord

Hello Kitty !

Zijn de codes ook geldig voor de Belgische iBood site ?
Ik wil een Samsonite koffer bestellen.

[Voor 26% gewijzigd door Blord op 26-02-2019 12:50]

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:38
HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:49:
zit nog steeds op een kinderzwembad te wachten.

ze hebben ze ooit gehad ( http://www.ibood.com/extr...-zwembad-passaat-221.html )
Die stond toch gewoon tussen de flashsales? Volgens mij ben ik die tegen gekomen hoor. Of hij lijkt er anders héél sterk op.

• HeAdWaVe74
remzor schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:50:
[...]

Die stond toch gewoon tussen de flashsales? Volgens mij ben ik die tegen gekomen hoor. Of hij lijkt er anders héél sterk op.
vandaag nog niet gezien

en ook nog niet voorbijgekomen in de hunt

http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis

[Voor 14% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 26-02-2019 12:56]

iRacing Profiel

• Jochemd13
In ieder geval genoeg draadloze headsets < 10 euro....

• Zspirit
Iemand nog die box gescoord?

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-02 13:19
Dat ging wel niet zo snel, ik drukte ik neem er een, toen blijkbaar nog een tweede scherm en ik drukte opnieuw ik neem er een: UITVERKOCHT. :/ :O

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-03 17:06
Nee, heb denk wel 50 van die captcha's moeten doorklikken en toen ging hij op de airfryer.

• Tinusvolkel
  • Nu online
Hier net te laat, twijfelde te lang bij de "verder winkelen of checkout" popup.
Dus toen ik daarna op one-click klikte was ik te laat.

Strava

• MuVo
Tinusvolkel schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 13:42:
[...]

Hier net te laat, twijfelde te lang bij de "verder winkelen of checkout" popup.
Dus toen ik daarna op one-click klikte was ik te laat.
Wat was de prijs van de box?

• Zspirit
MuVo schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 13:43:
[...]

Wat was de prijs van de box?
99.95 as usual

• MuVo

• sjoerdjuuh
Yes, hier 1 via 1DK :)

• Rooieduvel

Rooieduvel

Bleef hangen in verwerking, daarna leeg...

• Tinusvolkel
  • Nu online
11 minuten geleden een push in de app dat er een box aankomt binnen een half uur.

Strava

• BramCoding
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-01 17:05
Tinusvolkel schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 14:17:
11 minuten geleden een push in de app dat er een box aankomt binnen een half uur.
Misschien te laat gestuurd voor vorige box?

• Tinusvolkel
  • Nu online
BramVanha schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 14:25:
[...]

Misschien te laat gestuurd voor vorige box?
Nope, daar was ie net, maar hij is hier nog bezig met verwerken maar ik zie het somber in... -O-

Strava

• BramCoding
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-01 17:05
Tinusvolkel schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 14:38:
[...]

Nope, daar was ie net, maar hij is hier nog bezig met verwerken maar ik zie het somber in... -O-
Haha ja klopt. Ik had hem heel vlot door tot ik op betalen kon klikken via paypal, na een halve seconde kreeg ik al lege winkelmand. Had er goede hoop op aangezien alles vlotjes doorging. Geen geluk deze keer

• jigsaws
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-04-2019
BOX! maar de pagina blijft staan op :/
Bestelling verwerken
Je order wordt verwerkt. Je wordt automatisch doorgestuurd.

Klik hier om the status te controleren.

[Voor 11% gewijzigd door jigsaws op 26-02-2019 16:26]

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-03 22:06

The Chosen One

Zie signature!

Verdomme... constant dat PONG geluid... wat maakt dat geluid toch... paar tabs gesloten, programma met alert ff bekeken.... heb ik die hunt (nog) losstaan.... zeg maar niks. :+

Steeds meer deals er om heen of niet? Natuurlijk is het commercieel, dat is het idee van de hunt maar toch.

[Voor 28% gewijzigd door The Chosen One op 26-02-2019 16:52]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:25

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Philips Bluetooth Speaker | BT7900 | EverPlay
€ 119,95
58% korting
Nu!€ 49,95

pricewatch: Philips BT7900 Blauw
Kost gewoon 59.59

verbaast me iedere keer weer hoeveel ze soms overdrijven.
Begrijp me niet verkeerd, er zitten echt wel koopjes soms tussen maar het is goed zoeken.

[Voor 26% gewijzigd door ApC_IcE op 26-02-2019 17:00]

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-03 22:06

The Chosen One

Zie signature!

Die adviesprijs is gewoon wat die ooit kostte op release of de officiële site/gedoe. Gewoon marketing.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• jigsaws
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-04-2019
Lekker Nutella, maar elders is het maar €2 meer. :|

https://www.gereedschappe...oek-of-op-je-vingers.html

• harmpie21
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:30
Yes, zelf ook een Box gewonnen via FB! :)

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-03 09:53
Druk hier!
Niets via de hunt gekocht tot nu toe, wel een leuke fietsendrager via de normale sales voor een prima prijsje.

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-03 23:06
Als @iBOOD hier nog wel eens kijkt, ik mis de USB-C accesoires. Een verloopje naar HDMI, USB-C kabels van Anker, zulk soort spul.

• Zspirit

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het valt me nu pas op dat iBood niet meer in de cashback-sites sta die ik gebruik. Heb ik iets gemist?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Nu online

Famous

R 400+

pven schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 08:59:
Het valt me nu pas op dat iBood niet meer in de cashback-sites sta die ik gebruik. Heb ik iets gemist?
Viel mij ook op en de prijzen zijn slecht.
Althans, de dingen waarvan ik dacht "he wellicht leuk" vind ik online goedkoper :+

Of de prijs is elders al lager of het komt door de verzendkosten. Gezien iBood nu niet echt bekend staat om goede garantie koop ik het liever elders.
Denk dat de activiteit in het topic wel genoeg zegt..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-02 19:35
iBood? Noem het maar iDood.

• TheDutchsteww
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-06-2019
Hoi,

gratis verzending met de onderstaande code! Deze is alleen vandaag geldig (tot en met woensdag 27 februari), bij een besteding vanaf €20,-.

fs2702h8fmemwL

• rookie no. 1
TheDutchsteww schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:53:
Hoi,

gratis verzending met de onderstaande code! Deze is alleen vandaag geldig (tot en met woensdag 27 februari), bij een besteding vanaf €20,-.

fs2702h8fmemwL
Kennelijk al gebruikt, niet geldig

• derhenno
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:10
Goeie genade, kom toevallig eens kijken: echt rustig hier, ook niet geheel onverwacht gezien de magere aanbiedingen en de teleurstellende inhoud van de boxen (naar ik heb begrepen wordt geretourneerde elektronica ivm de pricavywetgeving niet meer toegevoegd). De box van de laatste hunt is dan ook retour gegaan en kijk alleen als ik toevallig ff niks te doen heb (zoals nu :P ). Gezien de paar miljoen verlies die iBood vorig jaar blijkbaar heeft gedraaid is het onedayfly scenario alleen met dank aan de MM tot nu toe uitgebleven... Hopelijk komt er ooit een goed alternatief want iBood heeft het niet meer en krijgt het niet meer voor elkaar...jammer

• TheDutchsteww
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-06-2019
rookie no. 1 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 11:52:
[...]

Kennelijk al gebruikt, niet geldig
dat is gek, want ik heb die vanuit mn mail hier in gezet. misschien iemand die m heeft gebruikt en het niet heeft gemeld dan..

• Berreber
  • Laatst online: 12-02 13:16
Zelfde geldt voor mij. Klantenservice van iBood is gewoon slecht. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd en je betaald de volle pond.

Ook voor deze Hunt, soms even kijken. Maar de aanbiedingen zijn nou niet je van het. Jammer maar het iBood tijdperk is wel over.

If it ain't broke, don't fix it

• derhenno
Berreber schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 12:15:
Zelfde geldt voor mij. Klantenservice van iBood is gewoon slecht. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd en je betaald de volle pond.

Ook voor deze Hunt, soms even kijken. Maar de aanbiedingen zijn nou niet je van het. Jammer maar het iBood tijdperk is wel over.
Inderdaad: de steeds terugkerende gebrekkige/onvolledige beschrijvingen van artikelen en de al jaren aanhoudende klachten over de klantenservice was ik nog vergeten ;)

Als coolblue nou zoiets zou organiseren (hoop doet leven he) :9 :9 :9 :9 :9

• Tec7lol
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17-03 11:44
derhenno schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 12:03:
Goeie genade, kom toevallig eens kijken: echt rustig hier, ook niet geheel onverwacht gezien de magere aanbiedingen en de teleurstellende inhoud van de boxen (naar ik heb begrepen wordt geretourneerde elektronica ivm de pricavywetgeving niet meer toegevoegd). De box van de laatste hunt is dan ook retour gegaan en kijk alleen als ik toevallig ff niks te doen heb (zoals nu :P ). Gezien de paar miljoen verlies die iBood vorig jaar blijkbaar heeft gedraaid is het onedayfly scenario alleen met dank aan de MM tot nu toe uitgebleven... Hopelijk komt er ooit een goed alternatief want iBood heeft het niet meer en krijgt het niet meer voor elkaar...jammer
Ibood krijgt het nog wel voor elkaar, nog steeds de beste en goedkoopste 1dags koopjes site.
Ik merk dat er steeds heel wat producten zijn uitverkocht dus het werkt nog wel, zelf heb ik voor 1/3 van de prijs een nieuwe reiskoffer gekocht. Titan X2, Prima deal! :)

Aan de boxen doe ik al lang niet meer mee, na de 3de box staat mijn huis helemaal vol en verkopen is een heel gedoe en de discussies achteraf niet waard.

• derhenno
Tec7lol schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 12:21:
[...]

Ibood krijgt het nog wel voor elkaar, nog steeds de beste en goedkoopste 1dags koopjes site.
Ik merk dat er steeds heel wat producten zijn uitverkocht dus het werkt nog wel, zelf heb ik voor 1/3 van de prijs een nieuwe reiskoffer gekocht. Titan X2, Prima deal! :)

Aan de boxen doe ik al lang niet meer mee, na de 3de box staat mijn huis helemaal vol en verkopen is een heel gedoe en de discussies achteraf niet waard.
Soms zit er idd wel wat tussen hoor en het is niet alleen maar kommer en kwel, maar desondanks draaien ze wel met verlies...dan doe je iets toch niet goed dunkt me...

https://www.msn.com/nl-nl...nbiedingssites/ar-BBT90X6

[Voor 8% gewijzigd door derhenno op 27-02-2019 12:26]

• Tec7lol
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17-03 11:44
derhenno schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 12:23:
[...]

Soms zit er idd wel wat tussen hoor en het is niet alleen maar kommer en kwel, maar desondanks draaien ze wel met verlies...dan doe je iets toch niet goed dunkt me...
Online is er ook steeds meer keus, meer concurrentie van amazon ed. maar Ibood zit ook niet stil, er zijn meer producten dan ooit beschikbaar op de site. (ja, ook producten die niet goedkoop zijn en daar maken ze waarschijnlijk hun winst mee) maar er zijn ook wel vele restpartijen die ze opkopen en dan voor een appel en een ei doorverkopen.
Dat is de reden dat we nog steeds de ibood site in het oog houden :)

Edit: Als ik het artikel lees, moet Ibood zich ook maar eens gaan bezig houden met het verkopen van tickets en reizen ;)

[Voor 8% gewijzigd door Tec7lol op 27-02-2019 12:29]

• Berreber
  • Laatst online: 12-02 13:16
derhenno schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 12:20:
[...]

Inderdaad: de steeds terugkerende gebrekkige/onvolledige beschrijvingen van artikelen en de al jaren aanhoudende klachten over de klantenservice was ik nog vergeten ;)

Als coolblue nou zoiets zou organiseren (hoop doet leven he) :9 :9 :9 :9 :9
Helemaal mee eens. Zo had ik onlangs een incompleet product ontvangen. Kreeg als reactie dat ik het wel even terug mocht sturen want het was niet meer leverbaar bij de leverancier. (2 boxen van 25KG, dus fijn om mee naar het postkantoor te gaan).

Aantal dagen later, zelfde product WEER in de flashsale. Maar weer besteld, zelfde resultaat. Namelijk weer een incompleet product. We kregen de boxen zonder versterker, maar de prijs van de boxen los was goedkoper dan wat wij hebben betaald voor de set. Echter dit kon uit aangezien er een versterker bij zou zitten.

Dus situatie nogmaals uitgelegd aan de mensen van iBood, krijg je een opeens een andere smoes te horen. En ook dat pakket mocht ik terug gaan sturen. En tot mijn verbazing, paar dagen later tijdens de hunt (vorige hunt) kwam het product opnieuw voorbij.

We konden een compensatie krijgen in de vorm van een gratis verzenden coupon. Dat compenseert wel voor het 2x naar het postkantoor moeten rijden, meerder malen moeten bellen/mailen en contact opnemen. :F

Ik heb iBood door dat soort fratsen wel een beetje geschoten. Vind het wel prima, je betaald bij de concurrent niks niet meer, maar je hebt wel het voordeel van goede service :)

En ja er zullen heus goede aanbiedingen 'zo nu en dan' langskomen. Maar daar bouw je geen bedrijf mee. Is zoals je aangeeft ook te zien in hun verliezen. Zal toch ergens door komen denk je niet? |:(

If it ain't broke, don't fix it

• derhenno
Iedereen roept het al jaren: het is en wordt niet meer wat het is geweest (cijfers tonen het naar ik vrees tot nu toe ook aan alhoewel we niet weten of en wat de strategie voor de lange termijn is). Hoe meer ik erover nadenk: coolblue moet ibood overnemen en nieuw leven inblazen, want de MM bakt er niet veel van... :P

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
Tja heb laatst bij Bol.com 2 grote koffers gekocht (75cm hoog) voor 30 euro per stuk. Als ik de reviews van de Titan X2 lees is dat zo'n beetje dezelfde "kwaliteit".....

Als je iets heel specifieks zoekt, kan iBOOD wel eens, heel soms, een dealtje hebben. Maar normaal gesproken zijn er veel betere opties/alternatieven voor wat ze aanbieden.

Heb enkel de huntgeschiedenis gekeken (hunt dit jaar niet meer, goed voornemen :-P ) en heb daadwerkelijk geen enkele goede deal gezien. OF uberhaupt een deal....
Tec7lol schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 12:21:
[...]

Tja de voorraad kan ook gewoon klein zijn. dan is het ook uitverkocht. ;-) Maar daar kan je niet alle mensen van betalen, dus verlies.

Mijn laatste box heb ik 2 of 3 dingen verkocht, waardoor ik de waarde er (net niet ) uit had. Alle andere rommel heb ik, linea recta, naar de kringloop gebracht. Kan iemand daar nog een dealtje scoren...

• rookie no. 1
Nou, ik ben nog blij met iBood. Je moet gewoon goed vergelijken en dan appels met appels en peren met peren :) Dan zitten er regelmatig goede deals bij. De overdaad aan producten wordt mij soms wel wat teveel van het goede, dan kijk ik niet eens meer.

Communicatie is wel erg goed over leveringen, dat was vroeger anders. After sales geen problemen mee, behalve soms wat traag als het anders dan de standaard afhandeling gaat.

On-topic; de hunt is niet zo spannend meer; de gewone site staat vol met (soms betere) aanbiedingen en daarbij komt dat we ook gewoon overal terecht kunnen.

• derhenno
De condooms vliegen je om de oren :P

[Voor 5% gewijzigd door derhenno op 27-02-2019 13:07]

• rookie no. 1
Condooms zijn zo 1999 :p

• Rooieduvel

Rooieduvel

En dan komt de box... alleen maar in de app....
Waarom kan dat eens niet opgelost worden?

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:39
derhenno schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 13:07:
De condooms vliegen je om de oren :P
Beter dat als wat anders :X

Toon Thermostaat Expert | ToonWiki.nl

• derhenno
Rooieduvel schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 13:16:
Op mijn pc ook totaal ongezien voorbijgegaan, maar goed...zit te ver van de server verwijdert dus dankzij die paar milliseconden extra grijp ik er sowieso naast ;)
Heb echt geen idee waar je op doelt....enlighten me? :P

• Tinusvolkel
  • Nu online
Rooieduvel schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 13:16:
Hmm de app liet net niks zien, dus dat zal de box wel zijn geweest...

Strava

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-03 21:13
ik hoor eigenlijk niemand over de videokaarten die ze hebben staan bij de electronics.
http://www.ibood.com/elec...ing-rx470-4g-led-oem.html
voor 99,95

http://www.ibood.com/elec...82/asus-rx580-8g-oem.html
voor 179.95

http://www.ibood.com/elec...rx-580-gaming-8g-oem.html
voor 169,95

deze laatste staat op tweakers voor €281
pricewatch: Gigabyte Radeon RX 580 Gaming 8G MI

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
Die 470 heeft enkel 1x dvi-d. Want mining card

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Omdat die niet onder de Hunt vallen.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-03 21:13
Yorinn schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 16:50:
[...]

Omdat die niet onder de Hunt vallen.
Dat is waar, maar tijdens de Hunt zijn er wel meer van dit soort Flashsales
En in vergelijking met de Hunt, is dit nog het beste wat ik ben tegengekomen :X

• rookie no. 1
Zijn inderdaad prima prijzen van de RX580's.

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
i
Gisteren door de deals gegaan en toen niet gezien, niet verwacht dat er vandaag nieuwe producten zouden zijn.
Ik ben wel toe aan een nieuwe videokaart.
Bedankt voor de tip dus :-). De gigabyte besteld.

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-03 23:06
Ben ik de enige die om 18:03 uur een notificatie over een Box binnen een half uur heb gekregen, maar niets voorbij heeft zien komen op de website, 1DK of de app?

• Jochemd13
IThom schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 18:40:
Ben ik de enige die om 18:03 uur een notificatie over een Box binnen een half uur heb gekregen, maar niets voorbij heeft zien komen op de website, 1DK of de app?
Daar heb ik gisteren ook al iets over gelezen, blijkt dat de app die meldingen veel te laat stuurt....

• derhenno
Jochemd13 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 19:04:
[...]

Daar heb ik gisteren ook al iets over gelezen, blijkt dat de app die meldingen veel te laat stuurt....
En als de box al voorbij komt ben je ook te laat :P :9

• sjoerdjuuh
Ik moet zeggen dat ik alsnog een geslaagde Hunt heb..
Exploding kittens voor €10,- uit de flash Hunt (met gratis verzending)
Vandaag pizza voor €1,- (kreeg er 2 geleverd)
Nu nog even afwachten wat er in de box zit!

• john2
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:42
Voor het eerst gelukt om een box te scoren sinds de hunt. Was toevallig net achter de pc toen hij voorbij kwam. Ben erg benieuwd wat er in zit :)

AMD Phenom II x4 955, 2x4096MB DDR3 1600, SSD: PNY 240GB, NVidia GTX 550, X-Fi Elite Pro, Coolermaster M620, 24" Samsung, Onkyo TX-NR626, Synology DS214Play NAS

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:08
john2 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:18:
Voor het eerst gelukt om een box te scoren sinds de hunt. Was toevallig net achter de pc toen hij voorbij kwam. Ben erg benieuwd wat er in zit :)
Lol jij wel, voor het eerst tot aan het afreken scherm gekomen en toen pas een error :X

• pielle007
  • Laatst online: 19-03 16:58
Paar jaar moeten wachten maar box gescoord zojuist

(2volw.+1kind) Hoekwoning'59: 2420wp PV / spouw&dak&leidingisolatie / Apparatuur A++ > / HR+ glas/ ledlampen 26x /luchtlucht warmptepomp >Doelstelling jaarverbruik : Water 86m³, Gas 850m³, -200kWh incl PV. Lasten?Gereduceerd!

• navlim
  • Laatst online: 25-02 00:04
Ik heb, na jaren telkens achter het net te vissen, er eindelijk ook weer eentje gescoord, ben benieuwd.

[Voor 6% gewijzigd door navlim op 27-02-2019 22:27]

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

• Junia
  • Laatst online: 16:56
Als ik het zo hoor zijn er veel mensen die net een box hebben gescoord, incl ikzelf. Hopelijk geen slecht teken :p

• navlim
Junia schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:28:
Als ik het zo hoor zijn er veel mensen die net een box hebben gescoord, incl ikzelf. Hopelijk geen slecht teken :p
Misschien ook omdat deze niet vantevoren was aangekondigd. Blijkbaar krijg je via de ibood app een notificatie half uur vantevoren.

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

• Junia
  • Laatst online: 16:56
navlim schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:29:
[...]

Misschien ook omdat deze niet vantevoren was aangekondigd. Blijkbaar krijg je via de ibood app een notificatie half uur vantevoren.
Ik reageerde pas met klikken iets van 20 seconden nadat hij er op stond, belooft weinig goeds :p

• navlim
Weet niet of het al gepost is, maar de verzendkosten van de huntdeals zijn tot einde hunt gratis, de flashdeals zijn nog wel met verzendkosten.

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
Het bespreken van scripts, in welke vorm dan ook, is NIET de bedoeling in dit topic, noch ergens anders op Tweakers.
• Kortingscodes mogen, zoals altijd, gepost worden in iBOOD kortingscodetopic.
• Shopreviews zijn hier niet de bedoeling. Deze mogen, zoals gewoonlijk, geplaatst worden via https://tweakers.net/shopreview/7861/ibood/shopreviews/
• Vragen naar kortingscodes, in welke vorm dan ook, is niet de bedoeling op Tweakers.
• Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen bestraft worden.
• Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
• Dit topic is NIET bedoeld voor V&A. Dit kan via de reguliere kanalen.
• Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan een TopicReport aan.
• Weten of je iets gemist hebt? Hier is de historie: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis

Ruilen / verkoop is NIET de bedoeling in het topic, maak daarvoor gebruik van Vraag & Aanbod

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee