Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31
En daar zijn de eerste glitches :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

RayNbow schreef op maandag 15 juli 2019 @ 18:03:
[...]

Hoe wil je dat doen? Het was voor mezelf al veel werk om een eigen level uit SMM1 te documenteren (77 screenshots/notities aan elkaar geplakt tot ik een enkele png had van 16285x3628 pixels).
Zoals ik al zei, details later als er interesse is. Ik heb over een aantal dingen nagedacht, andere dingen moeten besproken worden.. In dit geval bouwt en upload ieder z'n eigen stukje, ik "speel" ze en bouw ze handmatig na. Dat leek mij het makkelijkst.

Edit:

Eindelijk m'n 3de level klaar:

(klik die "pic" link voor een video preview)

Bedoelt voor versus, al zal dat waarschijnlijk nauwelijks gespeeld in die mode. Gebruik de on/off switch in het eerste scherm voor een auto start in single player. Een redelijke korte speedrun / obstacle course, recht toe recht aan.

[ Voor 25% gewijzigd door Sméagol op 15-07-2019 21:50 ]

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Heb m'n tweede level geupload. Een level die goed werkt voor zowel singleplayer als multiplayer.

Code: YDJ-9HQ-56G

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:34

RayNbow

Kirika <3

Sméagol schreef op maandag 15 juli 2019 @ 19:02:
[...]

Zoals ik al zei, details later als er interesse is. Ik heb over een aantal dingen nagedacht, andere dingen moeten besproken worden.. In dit geval bouwt en upload ieder z'n eigen stukje, ik "speel" ze en bouw ze handmatig na. Dat leek mij het makkelijkst.
Ik voorzie dat er weinig animo er voor zal zijn. Het kost redelijk wat werk en voor iedereen die wat bouwt is er niet per se meteen een bevredigend gevoel over het resultaat. De kracht van Mario Maker zit 'm m.i. vooral in de snelle en korte feedback loop van editen/spelen. Die korte feedback loop wordt uitgerekt als je iedereen stukjes laat maken die later aan elkaar worden gelijmd. Als je daarentegen een offline meeting regelt of iets als een livestream opzet voor het samen bouwen van een level, dan behoud je daarmee de korte feedback loop (alleen is de drempel om mee te doen daarmee ook een stuk hoger).

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:11
Waarom worden alle comments in de levels gespamd met (...)-gang? Vinegang, Koopagang etc? Een of andere YouTuber?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:59
Nieuw level: FBR-RMF-0VF. Veel speel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
nieuws: Nintendo verwijdert populair Mario Maker 2-level zonder duidelijke reden

Nintendo is zichzelf weer populair aan het maken....

Het zou volgens GrandPOOBear niet te maken met zijn naam of de naam van het level welke het woord Poo bevatten. Dat zou Nintendo hem verteld hebben.

[ Voor 36% gewijzigd door Zeror op 17-07-2019 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
ach ja.. it happens, is niet veel anders dan SMM1. Dus om nu met ze allen te roepen "wow dit hadden we niet verwacht"

Of zullen we bij elk verwijderd level even een minuut stilte houden? Dan heeft CarlSagan nog wat minuten te goed in SMM2.

GPB maakt er graag een drama van. Past bij zijn personaliteit.

[ Voor 12% gewijzigd door corset op 17-07-2019 14:17 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dat z'n level offline gehaald is, is niet echt het probleem hier. Dat Nintendo niet aangeeft waarom het level offline gehaald wordt wel. Het zou fijn zijn als Nintendo daar iets duidelijk over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zeror schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 14:35:
Dat z'n level offline gehaald is, is niet echt het probleem hier. Dat Nintendo niet aangeeft waarom het level offline gehaald wordt wel. Het zou fijn zijn als Nintendo daar iets duidelijk over is.
En nogmaals, dat is al sinds SMM1 heel normaal, en Nintendo hoeft niks te doen. Dat fans dat eisen, dat is wat anders.

Ik vind het ook bizar zo, maar om er gelijk een gigantisch drama van te maken... 8)7

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
corset schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 14:45:
[...]

En nogmaals, dat is al sinds SMM1 heel normaal, en Nintendo hoeft niks te doen. Dat fans dat eisen, dat is wat anders.

Ik vind het ook bizar zo, maar om er gelijk een gigantisch drama van te maken... 8)7
Toen in SMM1 na het verwijderen van 1 level ineens ook al zijn levels verwijderd waren, is dat terecht een reden om er een drama van te maken, maar van 1 level inderdaad niet. Maar dat doet ie dan ook niet. De media maakt er een drama van omdat ie een bekend streamer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zeror schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 14:57:
[...]

Toen in SMM1 na het verwijderen van 1 level ineens ook al zijn levels verwijderd waren, is dat terecht een reden om er een drama van te maken, maar van 1 level inderdaad niet. Maar dat doet ie dan ook niet. De media maakt er een drama van omdat ie een bekend streamer is.
nou.. zijn youtube video is ook redelijk schreeuwerig. Maar nogmaals, zo is hij nu eenmaal. Goede speedrunner die graag de aandacht opzoekt. Niet zo erg als Cosmo, maar dat is ook heel lastig te halen als niveau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:42
Zeror schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 14:57:
... Maar dat doet ie dan ook niet. De media maakt er een drama van omdat ie een bekend streamer is.
Als je er een video van 11 minuten over kan maken, waarin je vooral zegt er geen drama van te maken... vind ik dat best drama 8)
corset schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 14:16:

GPB maakt er graag een drama van. Past bij zijn personaliteit.
Idd :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Chillz schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 15:02:
[...]

Als je er een video van 11 minuten over kan maken, waarin je vooral zegt er geen drama van te maken... vind ik dat best drama 8)

[...]

Idd :)
En op Twitter, en op andere social media. Maar nee hoor, hij wil er geen drama van maken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smellysock
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-05 08:00
Sméagol schreef op maandag 15 juli 2019 @ 17:14:
Even voorzichtig polsen, maar is hier interesse om samen een community level te bouwen? Ik geloof niet dat er echt interesse is op het Nintendo forum waar ik zit.

In het kort, voordat ik details ga posten (althans zoals ik het voor me zie):
Een level dat samen gebouwd wordt door verschillende deelnemers. Ieder bouwt een stukje (of meerdere). Ik als de organisator bouw al die stukken na en stop ze bij elkaar.

Nogmaals, meer details als er interesse is.
Lijkt mij wel leuk. Ik ben er wel voor in. Als mijn stukje credits krijgt in de omschrijving :P

Je kan natuurlijk iedereen die meedoet een x bij x aantal blokjes als max geven. Lijkt me prima te doen om de verschillende levels te mergen.

[ Voor 9% gewijzigd door smellysock op 17-07-2019 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Sméagol schreef op maandag 15 juli 2019 @ 17:14:
Even voorzichtig polsen, maar is hier interesse om samen een community level te bouwen? Ik geloof niet dat er echt interesse is op het Nintendo forum waar ik zit.

In het kort, voordat ik details ga posten (althans zoals ik het voor me zie):
Een level dat samen gebouwd wordt door verschillende deelnemers. Ieder bouwt een stukje (of meerdere). Ik als de organisator bouw al die stukken na en stop ze bij elkaar.

Nogmaals, meer details als er interesse is.
Leuk idee.

Kunnen we misschien wel doen hier. Wel met een aantal richtlijnen dan. Zoals: Werkgebied is bepaalde gelimiteerde grootte, geen deuren/warppipes/bowsers/snakeblocks of andere dingen die gelimiteerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggcitizen
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 22-06-2024
wie houd de lijst van levels eigenlijk bij? Moet 1 van mijn levels daar uithalen (omdat ik het level heb moeten aanpassen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-09 18:02
Sméagol schreef op maandag 15 juli 2019 @ 19:02:
[...]

Edit:

Eindelijk m'n 3de level klaar:

[Twitter]
(klik die "pic" link voor een video preview)

Bedoelt voor versus, al zal dat waarschijnlijk nauwelijks gespeeld in die mode. Gebruik de on/off switch in het eerste scherm voor een auto start in single player. Een redelijke korte speedrun / obstacle course, recht toe recht aan.
Hoe maak je die previews?!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

ZuidJ schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 09:50:
[...]

Hoe maak je die previews?!
Deze knop lang ingedrukt houden:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FNdfM59.png

Resulteert in een video van de laatste 30 seconden (indien de game het ondersteunt) die je kunt trimmen en posten naar FB of Twitter via het album op de home screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinK92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:38
Ik heb dan eindelijk ook m'n eerste level geupload vanaf de vakantiebestemming: een simpele platformer. Laat maar weten wat jullie ervan vinden.

RP8-65T-H6G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smellysock
RayNbow schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 11:05:
[...]

Deze knop lang ingedrukt houden:
[Afbeelding]

Resulteert in een video van de laatste 30 seconden (indien de game het ondersteunt) die je kunt trimmen en posten naar FB of Twitter via het album op de home screen.
Handig om te weten! Ik heb geen facebook of twitter, kan je het ook op een andere manier delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

smellysock schreef op zondag 21 juli 2019 @ 10:41:
[...]

Handig om te weten! Ik heb geen facebook of twitter, kan je het ook op een andere manier delen?
Als je een SD kaart in je Switch hebt zitten: Switch (volledig) uitzetten, SD kaart eruit halen, SD kaart in je computer stoppen en de videobestanden kopiëren.

En anders gewoon een Twitter account aanmaken puur voor het uploaden van screenshots en video's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Dit level heb ik afgelopen week al geüpload, maar nog niet hier gedeeld. Magikoopa's Manic Mansion, een remake van een oud Super Mario Maker 1 level (Magikoopa's a-Maze-ing Mansion):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8DJLlRVt665YhQ4y1irnClWq/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Zp7UIKfQjwSultNKA1yg6NvN/full.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Aets8rfGtDaUAWL0e2KbzyxV/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/aE8NPc5Oag0cmT9fbv3Jiy9s/full.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lyAwnwFzlrooY1dm50vXalFS/full.png

Level-code: 1Q2-2DH-BKG

Optionele uitdagingen (level secrets):
  • Vind de 50-coins (4x)
  • Vind de fire flowers (2x)
  • Vind de 1-up mushrooms (5x)
  • Vind de big mushroom (1x)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Complexity
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-08-2024
KevinK92 schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 19:51:
Ik heb dan eindelijk ook m'n eerste level geupload vanaf de vakantiebestemming: een simpele platformer. Laat maar weten wat jullie ervan vinden.

RP8-65T-H6G
Net een mooie tijd op je level neergezet. 01:16:738

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarknessFood
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 24-12-2023
Zeror schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 16:58:
[...]

Leuk idee.

Kunnen we misschien wel doen hier. Wel met een aantal richtlijnen dan. Zoals: Werkgebied is bepaalde gelimiteerde grootte, geen deuren/warppipes/bowsers/snakeblocks of andere dingen die gelimiteerd zijn.
En de moeilijkheid is misschien ook wel een ding?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeror
Kwam deze tegen op Reddit. Voor wie de balans op de Seesaw wilt berekenen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xpUNQyA.png

[ Voor 31% gewijzigd door Zeror op 23-07-2019 11:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
Er is een software update geweest. Je kan nu tot 64 courses uploaden ipv 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:55
Niet dat ik die ooit ga volmaken, maar toch mooi om te zien. Ben bijna klaar met level 7, moet nog wat dingetjes doen en aanpassen maar dan is het leuk genoeg.
Soms wel een beetje een designersblok waarin gewoonweg niets goed genoeg lijkt te zijn, maar soms gewoon even wat anders doen helpt vaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smellysock
Akaendra schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 12:15:
Niet dat ik die ooit ga volmaken, maar toch mooi om te zien. Ben bijna klaar met level 7, moet nog wat dingetjes doen en aanpassen maar dan is het leuk genoeg.
Soms wel een beetje een designersblok waarin gewoonweg niets goed genoeg lijkt te zijn, maar soms gewoon even wat anders doen helpt vaak :)
Daar heb ik nog geen last van, heb nu 10 levels ongeveer. Wat ik wel merk is dat de eerdere levels te moeilijk lijken voor de gemiddelde speler.

Dus ik heb nu een serie gemaakt met makkelijk speelbare levels: Easy casual world 1, 2, & 3. Gemaakt voor mensen met heel weinig doorzettingsvermogen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
smellysock schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 12:44:

Daar heb ik nog geen last van, heb nu 10 levels ongeveer. Wat ik wel merk is dat de eerdere levels te moeilijk lijken voor de gemiddelde speler.
Dit is sowieso lastig
Om zelf in te schatten hoe moeilijk een ander het gaat vinden.
En ook, wat heeft iemand nodig om het nogmaals te proberen.

Ik zag bij een paar levels dat een paar man een poging gedaan hadden. Dan ergens (vrij aan het begin nog) af gingen. En dat was het dan...
Je zou verwachten (of hopen) dat men het dan nog eens probeert en niet zomaar afhaakt :F

Zelf probeer ik altijd wel een level te finishen, of in ieder geval zo ver mogelijk doorgaan.
Doodgaan is niet erg, als ik er maar wat mee leer en voortgang denk te maken.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_acker
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 16:31
Ik ben even benieuwd wat jullie van mijn tweede level vinden. Het is geen Kaizo, maar het is absoluut geen eenvoudig level. Maar omdat het pas mijn tweede level is, is elke feedback welkom.

Code: 8LV-GWY-P0G
(voorlaatste karakter is een nul - level zou Yesterdays moeten heten).

Het volgende level is in de maak en wordt een 3D Land, maar ook weer niet eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Interessant hoe POW-blocks zich gedragen:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smellysock
r_acker schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 17:28:
Ik ben even benieuwd wat jullie van mijn tweede level vinden. Het is geen Kaizo, maar het is absoluut geen eenvoudig level. Maar omdat het pas mijn tweede level is, is elke feedback welkom.

Het volgende level is in de maak en wordt een 3D Land, maar ook weer niet eenvoudig.
Na poging 15 afgehaakt. Ben tot het eerste vliegende beestje gekomen.

Misschien is een geleidelijkere opbouw van moeilijkheid beter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-04 22:01
Ik heb een reeks van vier puzzel levels gemaakt (ook prima los van elkaar te spelen uiteraard). De opzet is steeds dat er een code/puzzel nodig is om binnen te komen waarna je meerdere opdrachten krijgt, die deels snelle actie zijn en deels puzzelen.
  1. S0P-J2K-BKG "Forsaken Pyramid"
  2. HTX-0LM-WTF "Perilous Temple"
  3. M3D-2QD-N0H "Lost Woods"
  4. VDK-193-6XF "Haunted Castle"
Het designersblok ken ik deels wel, mij helpt het om mezelf steeds een andere "beperking" op te leggen of van een bepaald concept uit te gaan.

Ook vind ik het leuk allerlei mechanismes te proberen te bouwen en dingen uit te proberen, kijken wat werkt en wat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smellysock
Twilight Burn schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 08:27:
Ik heb een reeks van vier puzzel levels gemaakt (ook prima los van elkaar te spelen uiteraard). De opzet is steeds dat er een code/puzzel nodig is om binnen te komen waarna je meerdere opdrachten krijgt, die deels snelle actie zijn en deels puzzelen.
Het designersblok ken ik deels wel, mij helpt het om mezelf steeds een andere "beperking" op te leggen of van een bepaald concept uit te gaan.

Ook vind ik het leuk allerlei mechanismes te proberen te bouwen en dingen uit te proberen, kijken wat werkt en wat niet.
Ik ga ze NU proberen :)

1/4 gedaan haha. Heel cool gemaakt! De manier waarop je steeds weer bij de checkpoint terecht komt is super goed gedaan!

[ Voor 6% gewijzigd door smellysock op 26-07-2019 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity

Ik geraak al niet voorbij de 'Forsaken Pyrmaid'.
Welke leuke levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
Complexity schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 08:59:
[...]

Ik geraak al niet voorbij de 'Forsaken Pyrmaid'.
Welke leuke levels.
Waar zit je vast? Kan altijd een hint geven ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Complexity
Twilight Burn schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 09:54:
[...]

Waar zit je vast? Kan altijd een hint geven ;-)
De 2e ruimte al, waar de de verschillende POW blokken aanwezig zijn.

Maar ik ben dan ook niet echt goed in zo een levels, maar het blijft wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Ben nu redelijk door alle story levels heen. Zaten wat pittige tussen. Heb het idee dat ik er nog wat mis, maar niemand heeft nieuwe missies. Nahja, nu nog geld halen voor de wat uitbreidingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Arunia schreef op zondag 28 juli 2019 @ 08:52:
Ben nu redelijk door alle story levels heen. Zaten wat pittige tussen. Heb het idee dat ik er nog wat mis, maar niemand heeft nieuwe missies.
Hier is een soort van checklist:
  • Waar kwam je de duif voor 't laatst tegen?
  • Heb je een hidden coin block gevonden?
  • Heb je de credits roll gezien?
  • Heb je de robot gevonden?
Nahja, nu nog geld halen voor de wat uitbreidingen.
Er is zeker nog 1 allerlaatste level als je aan Chief Toadette kruiwagens vol geld hebt gegeven om een kunstwerk te bouwen:
spoiler:
W1-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@RayNbowDank voor het lijstje. Ik heb de checklist iig al gedaan. Kwam inderdaad die laatste nog tegen. Maar dat moest ik even zoeken op internet.
Dat bouwwerk moet ik nog af maken, maar je spoiler heb ik nog niet gezien. Dus denk dat ik de normale levels nog moet doen.
Daarna hunten naar de outfits e.d.
Heb een aantal levels van hier nog op mijn checklist staan om te gaan doen.

Man, easy world course kom ik alleen maar boss levels tegen en van een aantal zie ik niet dat ze easy zijn. Eerder normal, maar goed. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:30
r_acker schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 17:28:

Ben hem nu aan het spelen. Maar dat gedeelte met de wig zit ergens tussen de categorie janky en hot garbage in.

Het probleem is, ik krijg die setup niet consistent. De eerste twee gedeeltes, is gewoon een strak (en een beetje pittig) platformen. Maar daarna bij de wig lukt het mij niet om constant het schildje de goede kant op te sturen (met de juiste hoek).

Nu is dat niet super erg als je vaak genoeg kan proberen. Maar er kan (en gaat) zoveel mis vaak:
- teveel koopas die jouw kant op komen.
- thwomp die de wig uit balans haalt
- thwomp die je dood maakt
- thwomp die schildjes mee naar boven neemt
- schildjes die tegen thwomp aan komen en weer terug kaatsen
- schildjes die de switch niet raken en terug komen
- dan spring je omhoog om zo'n schildje te ontwijken, raakt ie nog last minute de musicblock, vliegt ie omhoog recht op Mario.

Je hebt er bijna geen grip op. En als je dat dan gehaald hebt, zit er weer een strak stukje platformen bij naar de vlag toe. Je hebt dus eerst een 1:30 kans dat je langs de wig komt, en dan nog een giga moeilijk stukje platformen.

Als ik twee tips mag geven:
- had dat laatste stukje voor de vlag verwisseld met de wig. Dan heb je drie moeilijke platform gedeeltes en daarna een random iets met de wig.
- had er een blauwe pijp neergezet zodat de koopas er langzamer komen.

Wil je hem moeilijker maken: de parachute Beetle is overbodig. Wordt de jump wel lastiger maar is te doen.

Ps. Haal jij zelf wel de wig consistent? Als in, binnen 5 schildjes lukt het minimaal 1 keer consistent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Ow en de grootste fucking troll: dan is de switch afgegaan, knalt het schild terug over de music notes, via de thwomp, terug naar de music notes weer tegen de switch aan. Echt ffs, wat een schijt mechaniek zit er achter.

Nog een extra gratis tip: de arm die je vast moet grijpen vlak voor de vlag een blokje naar rechts plaatsen. Of coins gebruiken waar naartoe je moet springen. Nu overschiet je hem standaard als je volle vaart gaat.

Edit: uitgespeeld. 2/3 wat na de wig komt is vermakelijk. Ik vrees alleen dat 95% van de wereld dat nooit zal zien, alleen maar vanwege de onvoorspelbaarheid van de wig.

Dit heeft mij ruwweg 2 uur gekost en zon 650 levens waarvan 1,75 uur en 630 levens bij de wig zijn verloren gegaan.

[ Voor 24% gewijzigd door Robkazoe op 28-07-2019 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
Complexity schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 19:38:
[...]

De 2e ruimte al, waar de de verschillende POW blokken aanwezig zijn.

Maar ik ben dan ook niet echt goed in zo een levels, maar het blijft wel leuk.
Dat is een code puzzle, op het eerste scherm kun je de juiste combinatie vinden, hoe vaak je elke stapel pows moet raken.
spoiler:
tel de blauwe spinies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smellysock
Robkazoe schreef op zondag 28 juli 2019 @ 15:56:
Ow en de grootste fucking troll: dan is de switch afgegaan, knalt het schild terug over de music notes, via de thwomp, terug naar de music notes weer tegen de switch aan. Echt ffs, wat een schijt mechaniek zit er achter.

Nog een extra gratis tip: de arm die je vast moet grijpen vlak voor de vlag een blokje naar rechts plaatsen. Of coins gebruiken waar naartoe je moet springen. Nu overschiet je hem standaard als je volle vaart gaat.

Edit: uitgespeeld. 2/3 wat na de wig komt is vermakelijk. Ik vrees alleen dat 95% van de wereld dat nooit zal zien, alleen maar vanwege de onvoorspelbaarheid van de wig.

Dit heeft mij ruwweg 2 uur gekost en zon 650 levens waarvan 1,75 uur en 630 levens bij de wig zijn verloren gegaan.
Het is toch ook helemaal niet leuk om dat soort levels te spelen? Honderden keren doodgaan omdat je de ene super moeilijke sprong na de ander moet doen.

Doe mij maar gewone leveltjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Twilight Burn zou zeggen dat DGR die heeft gespeeld. Of iig iets met dat mechaniek, maar twijfel of het niet een level was van een andere bekende youtuber (naam ontschoten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_acker
Robkazoe schreef op zondag 28 juli 2019 @ 15:56:

Wow. Ik wist dat ie moeilijk was en 95% niet zou halen. Maar ik sta verbaasd dat de wig zo ontzettend lastig was. Voor mij is dat stuk veel consequenter te doen. Ik denk dat ik er daarom ook blind aan voorbij ben gegaan. Ik maakte mij veel meer zorgen om die sprong van het aan/uit blok richting de grijper. Ook is die consequent te doen, maar de timing is lastig om te ontdekken als het stuk daarvoor ook al moeilijk is.

Overigens had ik de grijper eerst 1 blok naar rechts staan, maar had ik daar juist meer moeite om "gegrepen" te worden.

Thanks voor je feedback en excuus voor de frustraties. Maar het doel was wel voor nu een lastig level te maken zonder kaizo trucs. Blij dat deel 2 en 3 in ieder geval al goed te doen waren.

Update: ik heb gisteren het nog een keer nagespeeld. Tweede keer was ik meteen door het lastige stuk. Hier even een korte opname:
https://twitter.com/Wax_M.../1155929901381246976?s=19

[ Voor 9% gewijzigd door r_acker op 29-07-2019 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje

Leuke level. Heb er 1 gehaald.

Ben benieuwd hoe je dat eerste deel gemaakt hebt. Kun je daar een tipje over geven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
RayNbow schreef op zondag 21 juli 2019 @ 14:27:
Dit level heb ik afgelopen week al geüpload, maar nog niet hier gedeeld. Magikoopa's Manic Mansion, een remake van een oud Super Mario Maker 1 level (Magikoopa's a-Maze-ing Mansion):

[Afbeelding]

[Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]

Level-code: 1Q2-2DH-BKG

Optionele uitdagingen (level secrets):
  • Vind de 50-coins (4x)
  • Vind de fire flowers (2x)
  • Vind de 1-up mushrooms (5x)
  • Vind de big mushroom (1x)
Net je level gespeeld en uitgespeeld. Die 4x 50 was eigenlijk voor mij heel snel gevonden.
De rest ben ik niet mee bezig geweest eigenlijk. Was het vergeten. Heb er 6 minuten en een beetje over gedaan. Leuk level om te doen.

@Twilight Burn die eerste start niet op bij mij. Kan hem niet vinden. De tweede kom ik eigenlijk niet voorbij de kamer met de springs. Maar heb nog niet rustig kunnen proberen.

[ Voor 6% gewijzigd door Arunia op 29-07-2019 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_acker

Ik heb 2 van je levels gespeeld en ze zijn erg sterk. Goede puzzels, superstrakke layout, creatieve opzet.

Als ik zou moeten miereneuken: bij de pyramide was het bij een van de stukken wel makkelijk om je te softlocken door de spring net even te veel naar het midden te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
daveytje schreef op maandag 29 juli 2019 @ 19:54:
[...]

Leuke level. Heb er 1 gehaald.

Ben benieuwd hoe je dat eerste deel gemaakt hebt. Kun je daar een tipje over geven?
Hoe dat mechaniek werkt bedoel je? Ik heb een screenshot staan op:
https://imgur.com/a/yBBzZ8K

Als de code goed is dan word de shell door de bob-ombs heen geschoten tegen de on/off switch aan. Als de code fout is dan word de shell ergens tegengehouden en de P-switch geraakt.
r_acker schreef op maandag 29 juli 2019 @ 23:02:
[...]

Ik heb 2 van je levels gespeeld en ze zijn erg sterk. Goede puzzels, superstrakke layout, creatieve opzet.

Als ik zou moeten miereneuken: bij de pyramide was het bij een van de stukken wel makkelijk om je te softlocken door de spring net even te veel naar het midden te plaatsen.
Dat is inderdaad helaas zo. Dat is ook de reden dat de spike daar zit, kon niet echt wat anders bedenken wat ik zelf mooi vond.
Arunia schreef op maandag 29 juli 2019 @ 22:27:
[...]

Net je level gespeeld en uitgespeeld. Die 4x 50 was eigenlijk voor mij heel snel gevonden.
De rest ben ik niet mee bezig geweest eigenlijk. Was het vergeten. Heb er 6 minuten en een beetje over gedaan. Leuk level om te doen.

@Twilight Burn die eerste start niet op bij mij. Kan hem niet vinden. De tweede kom ik eigenlijk niet voorbij de kamer met de springs. Maar heb nog niet rustig kunnen proberen.
De code vand e eerste kamer had ik er eerst fout op staan. De juiste is S0P-J2K-BKG. Bij de kamer met de springs moet je ze in de juiste volgorde raken. Wat dat is kun je in het begin vinden als je goed op let ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Twilight Burn Ik lees de eerste letter van je zin en weet meteen waar ik niet naar gekeken heb. Mede ook door de muntjes bij je reactie daarboven. Snapte in eerste instantie al niet waarom ik iedere keer naar beneden viel. Nou ja, snapte wel dat ik iets verkeerds deed. :P
De andere code ga ik even opschrijven en dan aan de slag met de levels hier.

Nu met je eerste bezig. Heb nu al dat die zijwaartse thwomp verdwijnt als ik hem laat gaan en naar links loop. Dan valt hij buiten het veld en komt niet meer terug. Weet niet of dat cheese is of intended.
Eerste level uitgespeeld. Dank aan de 2 checkpoints. Dat ging prima. Leuk level inderdaad, met leuke mechanics erin. Ga binnenkort door met de volgende levels. Ben ze aan het afstrepen zeg maar.

Ben blij dat ik wel de humor in zie van de "trolls" zoals DGR dat ook doet. Stay positive. Ga wel vaak dood, maar niet op een rotte manier en ook wel door eigen fout.

[ Voor 46% gewijzigd door Arunia op 30-07-2019 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Voor de mensen die muzieklevels willen maken heeft iemand op Reddit een handige tool gemaakt:
https://www.reddit.com/r/...2_music_block_soundboard/

Directe link: http://davidmrothwell.com/bd/current/Soundboardv31.html

[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 30-07-2019 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
Twilight Burn schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 08:05:
[...]

Hoe dat mechaniek werkt bedoel je? Ik heb een screenshot staan op:
https://imgur.com/a/yBBzZ8K

Als de code goed is dan word de shell door de bob-ombs heen geschoten tegen de on/off switch aan. Als de code fout is dan word de shell ergens tegengehouden en de P-switch geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
Arunia schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:02:
@Twilight Burn Ik lees de eerste letter van je zin en weet meteen waar ik niet naar gekeken heb. Mede ook door de muntjes bij je reactie daarboven. Snapte in eerste instantie al niet waarom ik iedere keer naar beneden viel. Nou ja, snapte wel dat ik iets verkeerds deed. :P
De andere code ga ik even opschrijven en dan aan de slag met de levels hier.

Nu met je eerste bezig. Heb nu al dat die zijwaartse thwomp verdwijnt als ik hem laat gaan en naar links loop. Dan valt hij buiten het veld en komt niet meer terug. Weet niet of dat cheese is of intended.
Eerste level uitgespeeld. Dank aan de 2 checkpoints. Dat ging prima. Leuk level inderdaad, met leuke mechanics erin. Ga binnenkort door met de volgende levels. Ben ze aan het afstrepen zeg maar.

Ben blij dat ik wel de humor in zie van de "trolls" zoals DGR dat ook doet. Stay positive. Ga wel vaak dood, maar niet op een rotte manier en ook wel door eigen fout.
Dat is cheese, intended is er vooruit rennen en de on/off raken. Cheese vind ik prima, leuk voor creatieve mensen.

Aan de andere kant heb ik ook geen problemen iemand dood te laten gaan, maar het moet wel fair blijven. Echt trollen noem ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Twilight Burn Op zich maakt het het niet sneller, maar inderdaad. Viel me ineens op. Mijn manier was. Naar beneden springen en dan omhoog twirlen. Wanneer hij weer terug komt, dan er overheen springen en rennen. Maar omdat hij niet terug kwam, heb ik die manier gebruikt. Meteen er langs rennen is nooit in eerste opzicht mijn manier van spelen haha.

Was ook inderdaad geen troll iets. Ga gewoon dood door eigen stomme fouten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe

Eerste gespeeld. Snap alleen niet dat ie een 2% clear rate heeft. Erg vermakelijk! Ga de drie anderen ook nog wel een keer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smellysock
Robkazoe schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 17:41:
[...]

Eerste gespeeld. Snap alleen niet dat ie een 2% clear rate heeft. Erg vermakelijk! Ga de drie anderen ook nog wel een keer doen.
Ik snap dat wel, mensen zoals ik willen gewoon lekker een mario leveltje spelen. Als je dan direct aan het begin vast zit omdat er een combinatie word gevraagd die -in eerste instantie- niet makkelijk te kraken is haken mensen af.

De enige reden dat ik dat level uitspeelde was omdat hij van iemand hier op tweakers afkomstig is. Het begin is ook het zwakste deel van het hele leven imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
Robkazoe schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 17:41:
[...]

De clear rate is afhankelijk van het aantal tries, niet het aantal unieke spelers. Als je vaak dood gaat (wat gebeurd) en hem uiteindelijk wel haalt is de clear rate toch laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
@Twilight Burn Heb de rest van je levels ook gespeeld. Allemaal erg leuk. Behalve het zwemlevel. Twee uur kloten met een mechanisme wat niet werkt, gaat mij niet te ver. Maar dat trage zwemmen was ik na 10 minuten wel klaar mee. :D

Waren allemaal erg leuke levels. Dacht eerst dat je allemaal hetzelfde soort levels had gemaakt maar er zaten toch nog best wat verschillen in en het was allemaal erg afwisselend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Twilight Burn De tweede ook uitgespeeld. Was even puzzelen na de ingang, maar is gelukt. Meeste moeite had eigenlijk met het drybones gedeelte. Vooral uiteindelijk het laatste stukje, maar toen ik die door had ging het automatisch eigenlijk. Erg leuk gedaan. Op naar de volgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
Robkazoe schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 09:14:
@Twilight Burn Heb de rest van je levels ook gespeeld. Allemaal erg leuk. Behalve het zwemlevel. Twee uur kloten met een mechanisme wat niet werkt, gaat mij niet te ver. Maar dat trage zwemmen was ik na 10 minuten wel klaar mee. :D

Waren allemaal erg leuke levels. Dacht eerst dat je allemaal hetzelfde soort levels had gemaakt maar er zaten toch nog best wat verschillen in en het was allemaal erg afwisselend.
Moest even denken wat je met het zwemlevel bedoelde, maar inderdaad dat is de minste uit de reeks. Het idee erachter
spoiler:
Dat je hetzelfde stuk drie keer speelt, normaal, groene yoshi, rode yoshi
vind ik nog steeds een leuk idee, maar het komt niet zo goed uit de verf en is ook niet meteen duidelijk. Heb hints toe proberen te voegen maar dat mocht ook niet baten.
Arunia schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 13:17:
@Twilight Burn De tweede ook uitgespeeld. Was even puzzelen na de ingang, maar is gelukt. Meeste moeite had eigenlijk met het drybones gedeelte. Vooral uiteindelijk het laatste stukje, maar toen ik die door had ging het automatisch eigenlijk. Erg leuk gedaan. Op naar de volgende.
Het drybones gedeelte is zeker pittig, maar vind dat wel de leukste eruit, samen met de bommen. Vooral omdat het zo veelzijdig is wat je er mee kan. Ik wil dat nog eens uitwerken naar een volledig Level.

[ Voor 24% gewijzigd door Twilight Burn op 31-07-2019 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Met dit gaan we troll levels krijgen op een geheel nieuw niveau:
https://www.reddit.com/r/...inone_character_detector/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Zeror schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 21:07:
Met dit gaan we troll levels krijgen op een geheel nieuw niveau:
https://www.reddit.com/r/...inone_character_detector/
Nooit geweten dat de characters net iets anders schoten van elkaar. Ik had verwacht dat iedere character eigenlijk identiek was qua karakteristieken ingame zodat je juist niet dit soort differentaties kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Remmetje schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 09:17:
[...]

Nooit geweten dat de characters net iets anders schoten van elkaar. Ik had verwacht dat iedere character eigenlijk identiek was qua karakteristieken ingame zodat je juist niet dit soort differentaties kunt maken.
Het moet er bewust zijn ingebouwd. Maar zou mij niets verbazen als ze dat gaan terugdraaien. Zoals op Reddit meteen bovenaan staat, kun je nu levels maken die je niet uit kunt spelen met 2 van de 3 karakters (toad en todette zijn gelijk qua animaties).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:55
Even bezig met Fire Emblem nu, maar op mijn maker ID zijn een totaal van 8 levels, dus speel ze als je kan :D Zitten vast wel wat leuke levels tussen, Maker ID staat als het goed is in het document op de eerste pagina :D

P0K-S58-61G dus.

Wil wel meer levels gaan aanmaken uiteindelijk,nog zeker wel wat ideeen.

[ Voor 18% gewijzigd door Akaendra op 01-08-2019 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Twilight Burn net je 3e level gespeeld. Niet uitgespeeld overigens. Is inderdaad onduidelijk wat je moet doen. Ben helemaal in het zwem gedeelte naar rechts gegaan en gevonden hoe je door moest. Daar uiteraard dood. Toen was de pauze voorbij. Ga vanavond er nog eens doorheen. Kijken of het nu wel lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
Bij dat jullie ze kunnen waarderen. Ik heb overigens nog een ander level gemaakt, met vier "arcade classic" minigames (Pac Man, Frogger, Space Invaders en Donkey Kong): XT1-D86-XYF Niet heel lang en goed te doen voor de meeste mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smellysock
Ik heb een nieuwe course: Piece of cave.

Niet erg moeilijk. Vrij veel variatie. Deel 1 is platformen, deel 2 is speedrun, deel drie is gewoon een beetje weird.

CSH-14W-VXF

have fun :) oh en probeer mijn andere courses ook even ;)

Update: nu net Easy casual world 4 gemaakt en geupload!

CST-8C4-3GF

Have fun :)

[ Voor 15% gewijzigd door smellysock op 05-08-2019 20:45 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Dit moet wel het beste multiplayer level ooit zijn:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:22
RayNbow schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 10:49:
Dit moet wel het beste multiplayer level ooit zijn:
[Twitter]
omg hilarisch!! zeker heerlijk :D

hier ook een variant erop:
[Video: https://twitter.com/i/status/1159924584461656065]

[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 12-08-2019 13:03 ]

nothing stops this train

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Komende week mag ik mijn switch welkom heten en dit is het eerste spel die ik ga halen. Ik heb nog weinig gelezen over die update dat je met vrienden kan spelen, hoop toch wel dat die er snel is :)

• Zeror
Skinnyice schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:20:
Komende week mag ik mijn switch welkom heten en dit is het eerste spel die ik ga halen. Ik heb nog weinig gelezen over die update dat je met vrienden kan spelen, hoop toch wel dat die er snel is :)
Hoopte eigenlijk dat er gisteren in de Direct meer bekend over zou worden. Maar helaas. Die zal later wel een eigen direct krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
Ik vermaak me echt geweldig met dit spel. Jammer dat dit topic niet meer zo actief is, hopelijk komt die update snel om met vrienden te kunnen spelen.
Van de week m’n eerste level gemaakt en het is leuk om te zien hoeveel mensen je level spelen (uiteindelijk heeft een vriend van me tot 3x toe het record kunnen verbreken) Nu de advanced technieken maar gaan bestuderen om echt kwalitatieve levels te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Eens,
Vanaf dag 1 en vermaak me nog steeds goed. Voornamelijk Endless Challenge
Skinnyice schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:26:
... en het is leuk om te zien hoeveel mensen je level spelen
Ik vind juist dat levels zo weinig gespeeld worden...

Heb er tot nu toe in de eerste weken 3 gemaakt. Maar er komen maar weinig plays bij.
Of je moet ze echt continue gaan lopen promoten ofzo misschien?? (bij eentje geprobeerd, maar dat zakte na een paar dagen, begrijpelijk, ook weer ver in)
Ik heb daar ook weinig zin in... Als je toch kijkt naar de aantallen games die gespeeld worden, challenges, dan zou je toch denken dat die roulatie beter moet kunnen... ?

(ondertussen heb ik bij (Normal) Endless al wel eens het idee dat ik sommige levels eerder heb gedaan, terwijl er toch meer dan genoeg keus zou moeten zijn om unieke te krijgen)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
Chillz schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:25:
Eens,
Vanaf dag 1 en vermaak me nog steeds goed. Voornamelijk Endless Challenge

[...]

Ik vind juist dat levels zo weinig gespeeld worden...
Ik merk zelf heel erg dat het per level kan verschillen.
Gisterenmiddag nog. Bij “New Courses” een speedrun level die net was geüpload. Ik half uurtje proberen (was een pittige) toen ging ik even uit het level. Hadden 160 mensen hem al geprobeerd waarvan 1 gehaald. Terwijl mijn level na 4 dagen de 40 aantikt. Uiteindelijk die speedrun wel kunnen halen. Geeft veel voldoening als je met nog een seconde op de klok naar die vlag vliegt

• Robkazoe
Even een subtiel kickje, maar welke creators volgen jullie? Vaak speel ik Endless of kijk ik wat de populaire courses zijn en speel ik die. Maar zou eigenlijk ook wat meer creators willen volgen zodat ik bij het "Ster"-tabblad ook standaard een berg goede levels meteen kan spelen.

Zal mijn lijstje ook even posten, heb nu mijn Switch niet bij de hand.

• Skinnyice
Kijk, daar zou ik ook erg vrolijk van worden. Heb het spel pas net dus heb nog geen echte toevoeging.

Wat wel erg handig zou zijn mocht iemand een lijstje neerzetten is de moeilijkheid (over het algemeen) van de levels. Vaak maken bepaalde creators toch voor eenzelfde doelgroep levels.

• Arunia
Ik filter zelf op puzzle levels zo nu en dan. Maar er is bijvoorbeeld geen filter voor troll levels. Dus dat zou ik dan echt nog moeten zoeken.

• Skinnyice
Probeer al 3 dagen een speedrun te halen, maar het wil gewoon niet lukken. Op het punt met die 3 rode ballen kom ik elke keer net 2 blocks tekort, super frustrerend.

Mocht iemand hem willen proberen:

4BD-V3Y-75G

[edit] na 200+ pogingen is het eindelijk gelukt, man wat is dat satisfying zeg

[ Voor 15% gewijzigd door Skinnyice op 25-09-2019 17:33 ]

• Robkazoe
Skinnyice schreef op woensdag 25 september 2019 @ 17:00:
Probeer al 3 dagen een speedrun te halen, maar het wil gewoon niet lukken. Op het punt met die 3 rode ballen kom ik elke keer net 2 blocks tekort, super frustrerend.

4BD-V3Y-75G

In 20 minuten gehaald. Het meest vervloekte deel was voor mij het begin en de 300 onnodige effecten.

Dat met die kanonnen omhoog was een klein beetje lastig. Sprong je te vroeg, dan haalde je de overkant niet (spike in je reet). Had echter ook een paar keer gehad dat ik te laat sprong. Dan kom je in de vliegende vlammen terecht. :')

Het einde ging wel. Eerste keer was ik in de war waardoor ik hem niet haalde, de tweede keer kwam ik met te kort en had geen tijd meer om te keren. Derde keer vloog ik door de finish heen, precies goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
Robkazoe schreef op woensdag 25 september 2019 @ 10:14:
Even een subtiel kickje, maar welke creators volgen jullie? Vaak speel ik Endless of kijk ik wat de populaire courses zijn en speel ik die. Maar zou eigenlijk ook wat meer creators willen volgen zodat ik bij het "Ster"-tabblad ook standaard een berg goede levels meteen kan spelen.

Ik had in het begin wat makers die ik volgde, maar die hebben niet echt nieuwe levels gemaakt. Een lijstje lijkt me wel leuk!

Bedankt trouwens voor het spelen en liken van mijn levels ;-)

Om ook nog wat toe te voegen, ik heb nog een aantal levels gemaakt.

In de categorie "Moeilijke puzzel levels":
  • 9YB-C5W-YKF Four Elements (3D World)
  • 06W-2MW-82G Cloud City (gebruik items op een andere manier dan normaal)
En overige:
  • QWG-HQG-K0H Bone Bucket Breakout (Boneshell tech)
  • 9XS-6L6-8RG 6 Golden Coins (Gebaseerd op Super Mario Land 2 voor de Gameboy)
  • WR9-N39-6QG Aliens ate my Babysitter (Mijn inzending voor de Chopped Challenge week 7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
Robkazoe schreef op donderdag 26 september 2019 @ 19:27:
[...]

In 20 minuten gehaald. Het meest vervloekte deel was voor mij het begin en de 300 onnodige effecten.

Dat met die kanonnen omhoog was een klein beetje lastig. Sprong je te vroeg, dan haalde je de overkant niet (spike in je reet). Had echter ook een paar keer gehad dat ik te laat sprong. Dan kom je in de vliegende vlammen terecht. :')

Het einde ging wel. Eerste keer was ik in de war waardoor ik hem niet haalde, de tweede keer kwam ik met te kort en had geen tijd meer om te keren. Derde keer vloog ik door de finish heen, precies goed.
20 minuten... ongelofelijk. Zag dat de maker van dit level meerdere speedruns heeft gemaakt, dus daar ben ik nu mee bezig.

Ook vond ik deze erg interessant:

https://reddit.com/r/Mari...e_of_speedrun_i_love_the/

Net een andere manier van spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 15:58
Is Mario Maker leuk als je geen Nintendo online abonnement hebt? Ik geloof dat je dan geen levels van anderen kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Piet_Piraat7 Je hebt bij deel 2 een singleplayer, maar op een gegeven moment heb je die ook wel gehad.
Aan de andere kant, voor een klein bedrag heb je een jaar online.

Zou zelf geen SMM doen zonder online abo. Je mist een hoop. Zoals multiplayer vs en coop en alle levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
Voor 35 euro per jaar heb je een familieabo waar je 8 accounts op kunt aansluiten. Mochten er vrienden of familie zijn die ook een switch hebben, ben je toch een stuk goedkoper uit dan die 2 tientjes per jaar.

• r_acker
Skinnyice schreef op woensdag 25 september 2019 @ 17:00:

4BD-V3Y-75G

Thanks voor de tip, was mijn eerste echte speedrun level dat ik speelde omdat ik daar meestal niet van hou. Maar deze had wel een lekkere flow. Was er wel iets sneller door dan jij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:36

L0g0ff

omg

Mijn zoontje van 7 heeft MM voor zijn verjaardag gehad. Nu zit er ook een jaar Nintendo online (individual) bij.

Nu hebben wij 4 accounts op de switch. Wat ik graag zou willen is dat hij met zijn account online kan gaan. Zodat hij iig zelf die levels kan downloaden en spelen.

Moet ik dan een nieuw account voor hem aanmaken? Ik heb namelijk begrepen dat je daar officieel volwassen voor moet zijn. Of kan ik het verder onder mijn account activeren en dat hij er ook gewoon mee online kan.

Wat ik iig wil voorkomen is dat er creditcard/PayPal accounts gekoppeld worden zodat hij op een zondag middag even heel die switch vol zet met betaalde content.

Hoe zouden jullie dit oplossen?

Edit. Ok beetje trial en error. Maar ik heb via accounts.nintendo.com een child account aangemaakt en zijn switch account gekoppeld met dit nieuwe account. Daarna die Nintendo online code gekoppeld aan zijn account. Dit werkt precies zoals ik graag zou willen. En dan kan ik ook nog limieten voor hem instellen >:)

Beetje off topic misschien maar mocht er iemand hetzelfde willen als mij dan is dit de manier ;)

[ Voor 23% gewijzigd door L0g0ff op 29-09-2019 15:25 ]

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 13:51

BoGu5

hmmmz

Robkazoe schreef op woensdag 25 september 2019 @ 10:14:

CarlSagan42 (Maker ID: D2G-W84-50H)
Heeft een aantal aardig kaizo oefenlevels gemaakt. Ook bekende SMM2 streamer.

Voor puzzle levels:
Seanhip2 (Maker ID: G9K-PP1-6JF)
Maakt echt toffe (one screen) puzzle levels.
vexorian (Maker ID: G9K-1PX-1SF)
Vind ik ook een aardige puzzelbouwer:

[ Voor 9% gewijzigd door BoGu5 op 30-09-2019 12:51 . Reden: MakerID en extra user toegevoegd. ]

request.getCookies();

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Een update:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skinnyice
Yessss, hier zat ik op te wachten, eindelijk friends multiplayer

Ver. 1.1.0 (Released October 1, 2019)

Course World
Network Play
  • Added “Play with friends”
  • You can now play online with friends in either Multiplayer Versus or Multiplayer Co-op modes.
  • You can now select courses uploaded to Course World as well as courses saved to Coursebot.
  • The Nintendo Switch Online mobile app is now supported.
  • You can automatically match online with people that you were matched with via the app, and can voice chat with them.
  • Added features to “Nearby Play”
  • You can now play in Multiplayer Co-op mode as well as Multiplayer Versus mode.
  • You can now select courses uploaded to Course World as well as courses saved to Coursebot.
  • When playing a course saved to Coursebot, the host system doesn’t need to be connected to the internet.
  • Added “LAN Play”
  • Players connected to the same LAN (Local Area Network) can now wirelessly play together.
  • fter selecting Network Play, you can switch to LAN Play mode by clicking in the L Stick and pressing the L or R buttons.
  • If the connection is unstable before Multiplayer Co-op or Multiplayer Versus starts, the match will be cancelled.
  • In Multiplayer Co-op, when everyone chooses “Let’s start over!”, the timer will now be reset.
  • Changed the look of the gauge for S+, the highest rank in Multiplayer Versus.
  • If a player places Builder Boxes after a warp point, other players will now be able to break them and proceed forward.
  • All players will take the same amount of time to move through a Warp Pipe, regardless of the state of their character.
  • After updating to Ver. 1.1.0, you will no longer be able to match with players using Ver. 1.0.1 or lower in Network Play.
Course Info
  • You can now select Play Together directly from any course uploaded to a player’s profile.
  • Simplified the display of comments containing stamps in “View comments.”
Maker Profile
  • Added a refresh/update button to “Courses uploaded.”
  • Added a list showing a user’s 100 most recent First Clears.
  • Now displays a user’s total number of First Clears.
  • Now displays a user’s total number of world-record times.
Official Makers
  • Added a list of Official Makers in Leaderboards.
Course Maker
  • You can now use touch with button controls in handheld mode.
  • You can also go back to touch-only controls from Settings in the Main Menu.
General
  • You can now play with a horizontal Joy-Con in all Game Modes.
  • You can change your controller grip from Settings in the Main Menu.
  • Other issues have been fixed to make for a more pleasant gaming experience.

[ Voor 95% gewijzigd door Skinnyice op 02-10-2019 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Mooi dat de update er eindelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
You can now select Play Together directly from any course uploaded to a player’s profile
Dat maakt offline multiplayer wel in één keer een heel stuk makkelijker... Mooie toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Nintendo heeft op Twitter laten weten dat er in de toekomst ook nog nieuwe courseparts naar de game komen :)

https://twitter.com/ninte.../1179228769275564032?s=21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Nieuwe Ceave vid:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:06
Misschien interessant voor de Mario Maker spelers: Nintendo België houdt een wedstrijd waarbij je Mario Maker levels kan submitten en zo tickets voor FACTS Comic Con (19-20 oktober in Gent) te winnen.

Info voor deelname vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Vaak vind ik het leuk om naar SMM2 streams te kijken, met name van Ryukahr en ThaBeast. Echt ongelooflijk met welk gemak zij levels spelen.

Afgelopen weekend heb ik Hot Sponge 1 en 2 en Cold Sponge van Ryukahr gespeeld. Erg uitdagend, maar ook erg leuk om te spelen. Tof als dat na veel pogingen eindelijk lukt. Zelf ook maar eens een level gemaakt en geüpload. Ik ben benieuwd hoevaak dat gespeeld wordt, want het aanbod is groot zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_acker
saviour schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:12:
Zelf ook maar eens een level gemaakt en geüpload. Ik ben benieuwd hoevaak dat gespeeld wordt, want het aanbod is groot zeg.
Wat is je levelcode? Ik vind het altijd wel leuk om lvls te spelen van lokale mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
r_acker schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 22:53:
[...]

Wat is je levelcode? Ik vind het altijd wel leuk om lvls te spelen van lokale mensen...
Die staat in de GoT database. Aankomende week moet ik doe levels ook maar eens spelen.
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste

Let op:
We hebben een course/maker database waar je jouw Course ID of Maker ID kunt toevoegen en die van andere Tweakers kunt checken! ;)