Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
"Een onderzoek van Foerster uit 2018 onder Zwitserse scholieren laat een samenhang zien tussen mobiele telefoongebruik en verandering in geheugen."

Eerste indicatie dat draadloze en mobiele telefoons invloed kunnen hebben op de werking van de hersenen, met name het beeldgeheugen.

Bron: https://www.kennisplatfor...ZDptU5VL_-KiY_SXmOYsJoH5g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 14:20
En nu?

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Is het niet zo dat merendeel van de mensen een 'tekstueel' geheugen heeft en een klein deel een denkt in beelden, zoals doven en mensen met een fotografisch geheugen? Kan mij niet heugen dat ik iemand ken, anders dan mij (doof) die denkt in beelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bert pit
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:21

bert pit

asdasd

Ik herinner me een flat waar een GSM zendmast op gezet werd. Bewoners en buurtgenoten protesteerden en kregen klachten. Hoofdpijn, geheugenproblemen et cetera.

Drie maanden later werd de zendmast aangesloten....

Tijdens het lezen van deze zin, wordt wereldwijd circa 1.000.000 liter olie verstookt. Dus niet 2X lezen hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 20:58
Mwa, de introductie van het internet zou een factor zijn om rekening mee te houden. De enorme wijsheid die het internet zou brengen naar de mensheid zou de wereldbevolking als geheel omhoog brengen in kennis.

Fast forward;

De gemiddelde internetter doet niet veel meer dan meedoen in de rat race naar sociale erkenning op Facebook, post nog wat op instagram en lacht om kattenfilmpjes op youtube.

Het verval in parate kennis is er eigenlijk niet, ander dan dat er tegenwoordig geleerd wordt dat alles via internet op te zoeken valt.

Ach, je kan het uitgeholde onderwijssysteem bedanken voor dit.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
@Greymore1 wat is precies de discussie die wilt starten, je startpost is nu niets meer dan bericht en bevat geen discussie stelling, zie ook ons beleid:
Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid#topicopenen

Verder is dit onderwerp al meerdere malen besproken, vorig jaar nog hier:
GSM-straling 2G,3G,4G & Gezondheid : Reden tot zorg?

Aangezien de huidige TS geen discussie stelling bevat doe ik deze op slot.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.