Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Haha, frustrerend is dat...al ben ik al blij om dat level überhaupt te halen. In de voorgaande delen koste me dat enorm veel moeite. Het lukt mij niet om consequent die obstakels te masteren..zit wat meer geluk bij van mijn kant.uchiha tijntje schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:32:
Potverdikkeme. Gisteren Inferno V geprobeerd. Uiteindelijk heb ik de track wel goed door. Maar uiteindelijk nog net niet op Gold kunnen rijden. Gewoon net niet! Ik zag in de laatste klim die klote ghost me voorbij rijden
@JSchut Op de fiets....netjes.
PSN ID Binloading_nl
Heb nu ook wat vrienden aan het spelen gekregen, maar wat een kl*testreek dat je nog niet online met elkaar kan rijden zeg. Niet eens samen een race joinen.
En de grind ben ik ook nog niet uit wat ik er van vind. De weg naar de extremes is mij echt te lang. Geef mij gewoon die contracts achteraf of zo en laat mij gewoon rijden waar ik zin in heb. Sommige contract zijn misschien nog wel frustrerender dan de extremes
17 seconds inverted airtime

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 05-03-2019 12:58 ]
Op de fiets is serieus makkerlijker dan met de mantis. Zo veel meer grip.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Klopt. Is inderdaad een stuk betere keuze. Met name voor de stijle hellingen. Als je echt power nodig hebt wat minder maar overall is het een stuk betere keus.JSchut schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:06:
[...]
Op de fiets is serieus makkerlijker dan met de mantis. Zo veel meer grip.
Of moet je daarvoor ook alle final stadiums hebben gecomplete?
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-03-2019 23:20 ]
Verwijderd
Medalcount gaat omhoog door die stadium challenges dus ik gok van wel.uchiha tijntje schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:03:
Aaargh, heb ik alle extremes op gold. Zelfs een ninja track gecomplete, maar de achievement Golden Hero " Get a Gold medal or better in all the career tracks from World Map, including R.A.C.E league" unlocked niet.. Iemand anders daar ook last van?
Of moet je daarvoor ook alle final stadiums hebben gecomplete?
____
Ben nu bij hard aangekomen. Nou ja, heb ze allemaal in max 2 pogingen goud incl contracten. EN ik ben een enorme prutser wat trials betreft.
En trials university is briljant. Ik snap eindelijk hoe bunny hoppen en omhoog rijden werken!
Gaat het dan om alle losse tracks of ook echt de final waar je drie tracks achter elkaar moet rijden?Verwijderd schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:37:
[...]
Medalcount gaat omhoog door die stadium challenges dus ik gok van wel.
____
Ben nu bij hard aangekomen. Nou ja, heb ze allemaal in max 2 pogingen goud incl contracten. EN ik ben een enorme prutser wat trials betreft.Ik vind de afwisseling in tracks wel fenomenaal. In Fusion verveelde ik me (en vond ik de soundtrack rete irritant). Bij deze heb ik vaak een glimlach op mijn gezicht.
En trials university is briljant. Ik snap eindelijk hoe bunny hoppen en omhoog rijden werken!

Trials University is inderdaad echt een aanrader. Leer je op een grappige manier toch wel echt de basics om de extreme tracks te kunnen clearen.
@JSchut Haal mij maar weg bij de Switch versie hoor. Misschien nog eens in een sale, maar ik hoor er weinig goeds over
[ Voor 16% gewijzigd door Beakzz op 06-03-2019 15:09 ]
Done en done!Beakzz schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:07:
Nou ik heb het eindelijk voor elkaar om mijn Xbox en PSN accounts aan (de juiste) Uplay te linken dus als het goed is heeft iedereen uit de startpost een invite op XBox live en Uplay gekregen. Denk wel dat jullie mij ook via uplay moeten accepten wil het werken. Dus laat even weten als je dat doet, want ben benieuwd of dit (goed) gaat werken.
@JSchut Haal mij maar weg bij de Switch versie hoor. Misschien nog eens in een sale, maar ik hoor er weinig goeds over
Verwijderd
De tweede lichting Hard is plotseling, echt hard. Yay!
Toegevoegd!Verwijderd schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 20:51:
Ik wil ook wel graag Trials vriendjes. Ghosts en meer tijden zijn alleen maar leuk. Mijn Xbox gamertag = exactor it
Ik ben even gestopt met spelen. Er is een bug dat je na level 83 geen kisten meer krijgt. Hij zegt van wel maar je krijgt ze niet.
Heb zo al 17 kisten gemist. (Ben nu level 100)
Ik was juist blij dat ik niet meer allemaal van die kisten kreegJSchut schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:56:
[...]
Toegevoegd!
Ik ben even gestopt met spelen. Er is een bug dat je na level 83 geen kisten meer krijgt. Hij zegt van wel maar je krijgt ze niet.
Heb zo al 17 kisten gemist. (Ben nu level 100)
Als je nu eens gewoon de optie had om alle kisten in 1 keer open te maken binnen 1 sec... Maar nee, je moet elke kist afzonderlijk openen. Echt een debiel systeem. Heb echt een hekel aan dat soort loot systemen in games
Ik loop nu echt wel een beetje vast op de laatste skillgame... Een soort "the ground is lava" waarbij je je voorwiel maar op selecte plekken de grond mag laten raken. Heb ik me echt gisteren 2 uur op stuk lopen bijten... Vanavond maar eens kijken of ik gewoon lekker eerste alle squirrels kan verzamelen en me daarna als mijn vriendin te bed ligt maar weer chagrijnig laten lopen maken om die skillgame en de laatste 2 stadium finals te halen. Dat zijn de enige die ik nog op gold moet voor de twee gold related achievements.Verwijderd schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 20:51:
Ik wil ook wel graag Trials vriendjes. Ghosts en meer tijden zijn alleen maar leuk. Mijn Xbox gamertag = exactor it
[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-03-2019 08:44 ]
Eens over het 1 voor 1 open maken. Echt te debiel.uchiha tijntje schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 08:27:
[...]
Ik was juist blij dat ik niet meer allemaal van die kisten kreegHeb er heel even naar gekeken en wat mooie velgen geselecteerd en een Praise The Sun hoodie, maar dat was het ook.
Nu ik er over nadenk waren dit community items dus niet eens de items die ik uit de kisten kreeg.
Als je nu eens gewoon de optie had om alle kisten in 1 keer open te maken binnen 1 sec... Maar nee, je moet elke kist afzonderlijk openen. Echt een debiel systeem. Heb echt een hekel aan dat soort loot systemen in games
[...]
Ik loop nu echt wel een beetje vast op de laatste skillgame... Een soort "the ground is lava" waarbij je je voorwiel maar op selecte plekken de grond mag laten raken. Heb ik me echt gisteren 2 uur op stuk lopen bijten... Vanavond maar eens kijken of ik gewoon lekker eerste alle squirrels kan verzamelen en me daarna als mijn vriendin te bed ligt maar weer chagrijnig laten lopen maken om die skillgame en de laatste 2 stadium finals te halen. Dat zijn de enige die ik nog op gold moet voor de twee gold related achievements.
Ik heb nu iets van 50 kisten in de wachtrij. Kijken of er nog leuke dingen in de toekomstige pool komen. Anders is het inkomsten door het verkopen van de troep. Zou ook fijn om een sell all duplicates button te hebben
Die skill game vervloek ik ook. Weet ook niet of ik die uberhaupt op zilver krijg. Ik vindt het namelijk ook gewoon niet leuk om te doen.
[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 07-03-2019 09:22 ]
Ja die duplicates zijn ook irritant. Had op een gegeven moment 6 van die "beerhats"JSchut schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:21:
[...]
Eens over het 1 voor 1 open maken. Echt te debiel.
Ik heb nu iets van 50 kisten in de wachtrij. Kijken of er nog leuke dingen in de toekomstige pool komen. Anders is het inkomsten door het verkopen van de troep. Zou ook fijn om een sell all duplicates button te hebben
Die skill game vervloek ik ook. Weet ook niet of ik die uberhaupt op zilver krijg. Ik vindt het namelijk ook gewoon niet leuk om te doen.
Die skillgame en stadiums vind ik ook frustrerend om te doen, maar wat ik nog frustrerender vind is om de handdoek in de ring te gooien. Dus ook al kost het me 5 uur, ik wil en zal het voor elkaar krijgen om hem op gold te halen. :
Extremes kunnen frustrerend zijn maar daar heb ik wel veel lol aan. Skill games en dan bijvoorbeeld de random rodeo daar heb ik echt geen zin in. En die zal ik waarschijnlijk ook nooit meer hoger halen.
Komt ook omdat ik relatief wienig tijd heb om te gamen. Dus als ik game dan doe ik iets wat ik leuk vindt
[ Voor 17% gewijzigd door JSchut op 07-03-2019 10:03 ]
Sommige zijn wel grappig en vrij eenvoudig...andere juist precies niet.JSchut schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:21:
[...]
Eens over het 1 voor 1 open maken. Echt te debiel.
Ik heb nu iets van 50 kisten in de wachtrij. Kijken of er nog leuke dingen in de toekomstige pool komen. Anders is het inkomsten door het verkopen van de troep. Zou ook fijn om een sell all ge button te hebben
Ik ben gisteren even bezig geweest met de skill game dat je motor al in brand staat. De eerste keer haal ik echt net geen goud. Vervolgens anderhalf uur bezig geweest en ik kom niet eens meer in de buurt

Die skill game met die basketbal vind ik dan weer oerzaai en ga ik ook niet meer doen.
PSN ID Binloading_nl
Gold? Plat or nothing is mijn instelling dus ik ben nog wel een jaar zoetuchiha tijntje schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:37:
[...]
Ja die duplicates zijn ook irritant. Had op een gegeven moment 6 van die "beerhats"
Die skillgame en stadiums vind ik ook frustrerend om te doen, maar wat ik nog frustrerender vind is om de handdoek in de ring te gooien. Dus ook al kost het me 5 uur, ik wil en zal het voor elkaar krijgen om hem op gold te halen. :
@JSchut Helaas ik zie jouw tijden nog steeds niet verschijnen. Werkt lekker die cross platform tijden

Heb ik jou wel als friend op de Xbox? Dat is volgens mij de vereiste voor vrienden in game.Beakzz schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:08:
[...]
Gold? Plat or nothing is mijn instelling dus ik ben nog wel een jaar zoet![]()
@JSchut Helaas ik zie jouw tijden nog steeds niet verschijnen. Werkt lekker die cross platform tijden
Op Xboxlive heb ik je ook toegevoegd (iedereen hier trouwens) dus ja ligt er aan of je me geaccept hebtJSchut schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:14:
[...]
Heb ik jou wel als friend op de Xbox? Dat is volgens mij de vereiste voor vrienden in game.
Nu wel (Heb jou ook toegevoegd als vriend)Beakzz schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:39:
[...]
Op Xboxlive heb ik je ook toegevoegd (iedereen hier trouwens) dus ja ligt er aan of je me geaccept hebt
[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 07-03-2019 13:04 ]
PSN ID Binloading_nl
I see what you did theresteefje schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:25:
Volgens mij is niemand nog echt serieus bezig geweest met de tijden. Op een aantal tracks na, heb ik de meeste pas een keer gespeeld of voor de contracts met 400 backflips.
Ja is ook zo.
Nee het is al een freakin grind om bij de extremes te komen dus ik heb alleen per ongeluk af en toe een platinum gereden en wat skillgames die ik samen met een vriend om de beurt probeer hoger te zetten.steefje schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:25:
Volgens mij is niemand nog echt serieus bezig geweest met de tijden. Op een aantal tracks na, heb ik de meeste pas een keer gespeeld of voor de contracts met 400 backflips.
Heb op zich wel lol met de contracts. Sommige zijn echt een uitdaging (zeker de hard levels met de donkey), maar er zit teveel makkelijke troep tussen die je allemaal moet rijden om te levelen. Als die grind er niet was zou ik er nog meer uur in stoppen. Nu merk ik af en toe dat de verveling optreed en ik dan maar weer een paar potjes Apex of Rocket League doe voor de afwissleing. Ben nu vlak bij de extremes en die had ik graag wat eerder gehad.
Zoooveel tijd kwijt geraakt aan die laatste skillgame. Terwijl die eigenlijk zo ontzettend easy is. Ik zat gewoon compleet verkeerd met mijn moveset. In plaats van heel rustig gewoon te wheelien dacht ik.. SPEED EN JUMPS ARE GOOD! Dus not...
Ik moet er nog 1, maar die is zo bloedje irritant. De Trials Trophy stadium, maar ik kap er even mee. Ik vind extreme tracks en ninja tracks erg tof om te proberen, maar die stadiums tracks zijn gewoon inspiratieloos en cheap.
[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-03-2019 12:05 ]
Serieus...jij hebt bijna alle achievments? Respect man. Dat ga ik nooit redden haha. Alles op gold en hoger, dat ga ik op extreme niet redden. Maar er zijn altijd betere goden. Ik ben heel goed om consequent dezelfde fouten te makenuchiha tijntje schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 02:27:
Nog drie stadiums en alle achievements zijn binnen! Daarna eens kijken of ik nog zin heb om de banen te perfectioneren of dat ik wacht op de DLC.
Zoooveel tijd kwijt geraakt aan die laatste skillgame. Terwijl die eigenlijk zo ontzettend easy is. Ik zat gewoon compleet verkeerd met mijn moveset. In plaats van heel rustig gewoon te wheelien dacht ik.. SPEED EN JUMPS ARE GOOD! Dus not...
PSN ID Binloading_nl

Ga langzaam af en toe wat tracks proberen te verbeteren. Bewaar de contracten voorlopig even.
Correctiesteefje schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:05:
[...]
Serieus...jij hebt bijna alle achievments? Respect man. Dat ga ik nooit redden haha. Alles op gold en hoger, dat ga ik op extreme niet redden. Maar er zijn altijd betere goden. Ik ben heel goed om consequent dezelfde fouten te makenen krijg het niet voor elkaar om sommige skills echt te masteren.
Net de laatste gehaald. De final stage die je unlocked na die 9 stadiums is echt heel erg leuk. Alleen jammer dat je daarvoor al die andere stadiums moet winnen. Ik wacht nu wel totdat de 1e DLC uitkomt
Mijn korte conclusie:
Positief
-Zoals altijd heeft Trials geweldige controls.
-Geen 1 game heeft kan mij zo frustreren zonder dat ik het spel afsluit. Gisteren 2 uur achter elkaar een skill game geprobeerd. "Ooooh bijna!! Nog een keer!"
-De hard en extreme tracks waren weer erg fun om te doen. Zelfs de ninja tracks, maar die zijn echt te lastig voor mij.
-Sommige tracks zijn echt briljant gemaakt met de achtergronden en de 'interactieve' omgeving.
-Leuke opties om je bike en player te pimpen
Negatief
-Het progressiesysteem. Levelen om moeilijkere tracks te spelen is onnodig. De vorige trials games hadden een uitstekend systeem om de moeilijkheidsgraad goed op te bouwen. Er waren ook wel heel veel easy en medium tracks.
-De stadium finals (genoeg over gezegd
-De ghosts. Ik wil mijn eigen ghost zien, zodat ik weet waar ik ooit tijd heb verloren/gewonnen. Ik hoef niet een of andere random player te zien. Ik wil van "mezelf winnen".
-Onnodig lootcrate systeem.
Al met al, een prima Trials game! Hopelijk is de DLC vooral gefocust op hard en extreme tracks.
Dat doen ze meestal niet...helaas.uchiha tijntje schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:16:
[...]
Al met al, een prima Trials game! Hopelijk is de DLC vooral gefocust op hard en extreme tracks.
PSN ID Binloading_nl
De laatste (naast de finals) is echt moeilijk. De eerste twee easy maar bij de laatste gaat die gast zo hard. Misschien die laatste track maar eens oefenen.
Ook begonnen met de extremes. Volgens mij nu 3 op goud. Ging redelijk snel. Maar inferno dat duurt nog wel even. Die is echt wel een ander niveau. Ook die laatste helling krijg ik maar niet onder de knie.
Maar er zit progressie in
PSN ID Binloading_nl
Volgens mij unlocken er alleen contracten door de helium en donkey. Geen levels. Misschien net geluk met levelen en unlocken van die twee?steefje schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 09:25:
Snap nu ook waarom het levelen bij mij zo traag ging. Ik had die helium niet unlocked. nu gedaan en krijg er direct een shitload aan nieuwe levels bij. zal ook wel voor Donky gelden🤔
Toen ik ze kocht had ik alles al unlocked tot en met extremes. Kan mij niet herinneren dat er nieuwe levels bijkwamen.
Klopt idee. Alleen contacten. Maar die had ik niet meer overJSchut schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 09:53:
[...]
Volgens mij unlocken er alleen contracten door de helium en donkey. Geen levels. Misschien net geluk met levelen en unlocken van die twee?
Toen ik ze kocht had ik alles al unlocked tot en met extremes. Kan mij niet herinneren dat er nieuwe levels bijkwamen.
PSN ID Binloading_nl
PSN ID Binloading_nl
Design flaw?
Edit: net een snellere tijd gereden dan @uchiha tijntje maar verloren van top canine. Respect dat je hem verslagen hebt. Er zitten zoveel rempunten in die laatste track dat ik het niet constant voor elkaar krijg.
Hij is gewoon te snel in die laatste track. Ook te zien aan de hoeveelheid mensen dat hem verslagen heeft. Hopelijk fixen ze dit want dit is gewoon niet leuk tbh.
[ Voor 41% gewijzigd door JSchut op 10-03-2019 08:46 ]
Is dat de trials trophy final stadium? Die is idd erg lastig. Ik denk dat je een snellere tijd hebt gereden overall doordat je sneller bent op track 1 en 2. Daar werd ik in mijn gold lap 4e en 2e.JSchut schreef op zondag 10 maart 2019 @ 07:44:
Die laatste stadium finals is dikke onzin. De eerste twee kan ik nu constant winnend rijden. Maar de derde moet je platinum rijden om te kunnen winnen. Op de individuele track lukt me dat. Maar als derde race zonder restarts is dat natuurlijk een stuk lastiger.
Design flaw?
Edit: net een snellere tijd gereden dan @uchiha tijntje maar verloren van top canine. Respect dat je hem verslagen hebt. Er zitten zoveel rempunten in die laatste track dat ik het niet constant voor elkaar krijg.
Hij is gewoon te snel in die laatste track. Ook te zien aan de hoeveelheid mensen dat hem verslagen heeft. Hopelijk fixen ze dit want dit is gewoon niet leuk tbh.
Klopt ik werd 1e en 1e. En verloor toen de laatste.uchiha tijntje schreef op zondag 10 maart 2019 @ 09:11:
[...]
Is dat de trials trophy final stadium? Die is idd erg lastig. Ik denk dat je een snellere tijd hebt gereden overall doordat je sneller bent op track 1 en 2. Daar werd ik in mijn gold lap 4e en 2e.
Hell yes! Eindelijk! Gelijk de finale even 1 keer gedaan. Die ga ik nog een paar keer doen. Die koet ook op platinum te krijgen zijn.
Nu nog inferno op goud. Hill Climber en die klote wheelies skill game.
Netjes! Die finale die je unlocked na die 9 stadiums is echt een hele toffe hard track. Ik ga nog wel eens voor alle platinums maar dat komt nog wel als de DLC er is (en er een achievement voor isJSchut schreef op zondag 10 maart 2019 @ 12:20:
Nu gingen de eerste twee slecht maar de laatste goed!
Hell yes! Eindelijk! Gelijk de finale even 1 keer gedaan. Die ga ik nog een paar keer doen. Die koet ook op platinum te krijgen zijn.
Nu nog inferno op goud. Hill Climber en die klote wheelies skill game.
Idd 1 van de betere tracks. Pas 1 keer even snel gedaan ivm tijdgebrek. Maar die ga ik zeker binnenkort even verbeteren.uchiha tijntje schreef op zondag 10 maart 2019 @ 13:17:
[...]
Netjes! Die finale die je unlocked na die 9 stadiums is echt een hele toffe hard track. Ik ga nog wel eens voor alle platinums maar dat komt nog wel als de DLC er is (en er een achievement voor is)
Jammer dat je niet nu voor betere tijden gaat. Meer leaderbord competitie is altijd leuk.
Edit: Dit stukje
[ Voor 15% gewijzigd door steefje op 11-03-2019 10:27 ]
PSN ID Binloading_nl
Goed bezig! Moet ook nog even bezig met de extremes. Nu was mijn instelling goud is genoeg. Maar dat is op de meeste (behalve inferno redelijk makkelijk)steefje schreef op maandag 11 maart 2019 @ 10:26:
Gisteren begonnen aan eerste extreme track. Die in Noord Amerika.. Eerste keer 60 fout, daarna 25. Die moet wel foutloos kunnen. Zit een stukje in die ik lastig vind, koste me ook 20 pogingen.
Edit: Dit stukje
Inmiddels Inferno op goud met 24 fout geloof ik. Alle tracks op goud

Verder ook bijna alle tutorials op A+. Moet er nog 1 met die wheel bounces. Maar dat gaat ook wel lukken. Was vorige keer op A gestopt.
Dan nog twee skill games. Vooral die met die wheelie zie ik op tegen.
Kan je die wheelie niet doen met de fiets. Daar lukt het mij iig iets beter meeJSchut schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:19:
[...]
Goed bezig! Moet ook nog even bezig met de extremes. Nu was mijn instelling goud is genoeg. Maar dat is op de meeste (behalve inferno redelijk makkelijk)
Inmiddels Inferno op goud met 24 fout geloof ik. Alle tracks op gouden de eerste ninja even geprobeerd. Net geen 100 fout geloof ik.
Verder ook bijna alle tutorials op A+. Moet er nog 1 met die wheel bounces. Maar dat gaat ook wel lukken. Was vorige keer op A gestopt.
Dan nog twee skill games. Vooral die met die wheelie zie ik op tegen.
PSN ID Binloading_nl
Ja dat kan. Maar ik haat het haha. Dus al zou ik het op een 1-Wieler moeten dan nog haha.steefje schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:33:
[...]
Kan je die wheelie niet doen met de fiets. Daar lukt het mij iig iets beter mee
Moet me er maar een keer toe zetten
Alle stadiums waren goed te doen behalve die laatste. Die ligt idd ver ver boven goud op de extremes. Ik durf zelfs te zeggen dat ik goud op inferno makkerlijker vonduchiha tijntje schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:55:
Overall is de game niet al te moeilijkEnkel die twee latere stadiums zijn wel erg lastig om te winnen. De stadiums zijn hard, maar de difficulty om 1e te worden voor gold ligt wat mij betreft ver boven de difficulty voor gold op extreme tracks.
De game is verder idd niet al te moeilijk om uit te spelen. De moeilijkheid zit hem in de platinums halen. Of de 0 fault runs op de extremes.
Hoeplijk starten ze het eerste multiplayer seizoen snel.
Greetings Riders,
Thank you to all the players who have shared their experiences with Trials Rising. We’ve seen a lot of amazing creations, memorable moments and personal victories and we’re very happy that so many players are enjoying their time with the game. We’d also like to thank you all for letting us know when you’ve encountered issues. These reports are very helpful and the team has been hard at work investigating the bug reports we have received and working on fixes.
Our first post-launch patch should be available on all platforms within the next 2 weeks. One frequently discussed issue that will be fixed in this patch is the Stadium Finals bug that prevents players from improving scores by matching them against top scores from the leaderboards. Full patch notes for this first patch will release on these forums later this week.
This first patch will not address everything so we’d like to also share some insights about a few of the top issues we are working on for later patches.
Progression – Players have let us know that they’d like to progress more quickly through the game and we are looking at ways we can address this. Our focus has been on providing more opportunities for players to earn fame as well as ways that skilled players could unlock tracks faster.
Inventory – We’ve heard from some players that their inventory is duplicating items and some have already maxed out the space available in the inventory. The team is hard at work to get to the bottom of this issue.
Leaderboards – There’s been a few issues reported about leaderboards and fixing these are also a high priority for the team. Removing cheaters and investigating glitched scores is an ongoing process that is already underway. We’re also investigating some rare cases where scores fail to save to the leaderboards.
Gear Crates – We are aware that some players have stopped receiving Gear Crates for Level Ups and the team is investigating this issue. We will also soon begin rotating the contents of Gear Crates to provide more variety to the rewards players receive from them.
Track Editor Saves & Track Central – We’ve heard reports of track editor save files going missing and the team is working to identify why. We’re also looking at the feedback we’ve received regarding Track Central and are prioritizing fixes and improvements for our track sharing platform.
As always for the Trials team, the feedback and bug reports we get from the community play a big role in how we prioritize bug fixes and feature improvements for future updates. Thank you once again for all the feedback you have shared with us so far. Stay tuned to these forums and our social media for the latest news about Trials Rising.
Vroeg me gisteren nog af wanneer we de eerste patch zouden krijgen. Nu ervaar ik geen zware bugs, maar meer een paar irritaties/verbetering, die ik graag zou zien opgelost.
- Snel overzicht per track naar de tijden van je Friends.
- Keuze om ghosts uit te zetten of alleen die van friends te zien,.
- Bij stadium finals niet telkens het hele level opnieuw laden, erg irritant en daarom speel ik ze ook niet.
Overigens vind ik de Extreme tracks tot nu toe relatief makkelijk. Bij eerdere Trials heb ik echt flink moeten ploeteren om ze überhaupt te halen. Nu haal ik ze in een keer met max 30 fouten. (pas 3 gedaan, dus misschien zijn de andere moeilijker).
Voordeel is dat ik nu wel eindelijk voor platina kan gaan bij Extreme.
PSN ID Binloading_nl
Dat gaan ze deze patch iig niet fixen lijkt het. Main focus ligt op de foute ghosts in de stadium finals. Hopelijk fixen ze wel een hoop meer dingen. Maar als ik het goed lees worden de dingen in hu opsomming dus nog niet gefixed.steefje schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:32:
[...]
Vroeg me gisteren nog af wanneer we de eerste patch zouden krijgen. Nu ervaar ik geen zware bugs, maar meer een paar irritaties/verbetering, die ik graag zou zien opgelost.
- Snel overzicht per track naar de tijden van je Friends.
- Keuze om ghosts uit te zetten of alleen die van friends te zien,.
- Bij stadium finals niet telkens het hele level opnieuw laden, erg irritant en daarom speel ik ze ook niet.
Overigens vind ik de Extreme tracks tot nu toe relatief makkelijk. Bij eerdere Trials heb ik echt flink moeten ploeteren om ze überhaupt te halen. Nu haal ik ze in een keer met max 30 fouten. (pas 3 gedaan, dus misschien zijn de andere moeilijker).
Voordeel is dat ik nu wel eindelijk voor platina kan gaan bij Extreme.
Wacth maar tot inferno
En als je die dan allemaal op goud hebt. Dan krijg je ninja. Al vond ik de eerste ninja makkerlijker dan inferno. De tweede ninja heb ik nog niet geprobeerd.
Heb wel eens wat beelden gezien van Ninja, maar dat is denk iets to much voor mij. Al ga ik het ongetwijfeld proberen:)JSchut schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:36:
[...]
Dat gaan ze deze patch iig niet fixen lijkt het. Main focus ligt op de foute ghosts in de stadium finals. Hopelijk fixen ze wel een hoop meer dingen. Maar als ik het goed lees worden de dingen in hu opsomming dus nog niet gefixed.
Wacth maar tot infernoAlle extremes zijn idd erg makkelijk. En dan heb je inferno
En als je die dan allemaal op goud hebt. Dan krijg je ninja. Al vond ik de eerste ninja makkerlijker dan inferno. De tweede ninja heb ik nog niet geprobeerd.
PSN ID Binloading_nl
De eerste ninja is minder moeilijk dan inferno. Zou het niet echt een ninja noemen. Daarna schijnt het wel heel snel heel veel moeilijker te worden.steefje schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:43:
[...]
Heb wel eens wat beelden gezien van Ninja, maar dat is denk iets to much voor mij. Al ga ik het ongetwijfeld proberen:)
Ja dit zet de hele game voor mij op een laag pitje. Gekker nog...ik ben Trials Evolution op de Xbox 360 weer aan het spelen omdat die ghost puntjes van vrienden voor mij de grootste drijfveer zijn om mij te blijven verbeteren. De nieuwe trials voelt voor mij een beetje leeg (geen idee hoe ik het beter kan omschrijven) en veel te grindy (ook al ben ik daar nu voorbij).JSchut schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:36:
[...]
Dat gaan ze deze patch iig niet fixen lijkt het. Main focus ligt op de foute ghosts in de stadium finals. Hopelijk fixen ze wel een hoop meer dingen. Maar als ik het goed lees worden de dingen in hu opsomming dus nog niet gefixed.
En dat ik nog steeds geen tijden zie van de Xbox spelers ondanks dat we vrienden zijn op Xbox live en Uplay slaat ook nergens op.
[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 12-03-2019 11:59 ]
De patchnotes komen later deze week zeggen ze. Dus het is even afwachten wat er gefixed gaat worden.
Ik vermaak me wel met de game. Moet nog 2 skill games op goud maar die voelen veel harder dan andere skillgames.
- Hill climb
Het wordt echt ineens veel moeilijker, Gaat een beetje van beginner naar hard en direct extreme. En dan zit je pas op randje zilver. volgens mij niet echt goed bedacht.
- Loose screw
Genoeg over gezegd. Wat een kut skill game. Nog nooit bij zilver geweest
Hill Climb doen met de fiets scheelt al een hele hoop. De laatste 30 meter is gewoon even stressen, maar ik heb te vaak meegemaakt dat ik juist te voorzichtig reed en daardoor de fout inging, in plaats van gewoon met tempo over de obstakels crossen.JSchut schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:07:
Totaal mee eens hoor. Hopelijk fixen ze die ghosts. Moet niet heel moeilijk zijn.
De patchnotes komen later deze week zeggen ze. Dus het is even afwachten wat er gefixed gaat worden.
Ik vermaak me wel met de game. Moet nog 2 skill games op goud maar die voelen veel harder dan andere skillgames.
- Hill climb
Het wordt echt ineens veel moeilijker, Gaat een beetje van beginner naar hard en direct extreme. En dan zit je pas op randje zilver. volgens mij niet echt goed bedacht.
- Loose screw
Genoeg over gezegd. Wat een kut skill game. Nog nooit bij zilver geweest
Daarna Loose Screw, tja inderdaad genoeg over gezegd, maar hier merkte ik juist het tegenovergestelde… Gewoon heel rustig een wheelie starten en de obstakels zijn daarna vrij eenvoudig te nemen. Mijn probleem was dat ik juist altijd te snel wilde en daardoor vaak jumpte en verkeerd terecht kwam, waarna ik het weer overnieuw kon proberen met de volledige countdown (dat was nog het meest irritante aan de hele skillgame). Dus mijn tip, lekker rustig wheelien met 5 kilometer per uur op de mantis.
Al met al vind ik de game beter dan Fusion maar vind ik het echt behoorlijk buggy qua items en een grindfestival. Dat zijn toch wel behoorlijke minpunten. Jammer dat ze bij de eerste update niets vermelden over het item gedoe.
Doe stuntman en samurai moet je los downloaden. Heel stupid. Ik meeste ze ook en heb ze handmatig geïnstalleerd. Is een soort van dlc.Cyrax0508 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 15:13:
Niemand last van duplicaat items en verdwenen items? Soms heb ik ineens 5x hetzelfde item en sommige items zijn er ineens niet meer. Ook kan ik nergens die pakjes van stuntman en samurai vinden, mogelijk komen die dan nog bij de release van de expansion?
Al met al vind ik de game beter dan Fusion maar vind ik het echt behoorlijk buggy qua items en een grindfestival. Dat zijn toch wel behoorlijke minpunten. Jammer dat ze bij de eerste update niets vermelden over het item gedoe.
Serieus? Ik heb ze wel gedownload volgens mij, maar hoe installeer ik ze dan ingame of waar kan ik ze vinden. Want de game zag ze wel na het installeren en downloaden en gaf er een melding van. Maar ik zie nergens staan?JSchut schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 15:48:
[...]
Doe stuntman en samurai moet je los downloaden. Heel stupid. Ik meeste ze ook en heb ze handmatig geïnstalleerd. Is een soort van dlc.
O dan zouden ze er wel moeten staan. Het zijn losse onderdelen. Dus de Helm, Jas etc.Cyrax0508 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 16:05:
[...]
Serieus? Ik heb ze wel gedownload volgens mij, maar hoe installeer ik ze dan ingame of waar kan ik ze vinden. Want de game zag ze wel na het installeren en downloaden en gaf er een melding van. Maar ik zie nergens staan?
De patch notes van de maart update zijn bekend:
https://forums.ubi.com/sh...-Patch-Notes-March-Update
Echt heel terleurstellend.....
Edit: Patch komt overigens volgende week uit.
[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 14-03-2019 16:41 ]
Op alle platformenBeakzz schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 19:16:
@JSchut Op welk platform heb jij Trails Fusion gespeeld? Want deze heb ik gisteren uit de ubisale op de pc getrokken en daar zie ik je wel vrolijk als ghost (voor mij uit) rijden.
Hoe doe je de zogenaamde Front Flip Fender Grab nu. Ik krijg deze niet echt consequent voor elkaar. Soms lukt deze direct, soms 20 pogingen verder.
PSN ID Binloading_nl
Even een hele luie vraag: wanneer unlock je Inferno V? Ik ben nu uit mijn hoofd ergens rond de level 52 en ik zie nu tracks met de 'normaal' moeilijkheidsgraad. Zit zelf echter vooral te wachten op de 'moeilijk' en 'extreme' levels. Trials Fusion heb ik echt helemaal afgemaakt met alle DLC, maar ik hoopte dat ze het grinden eruit haalden in Rising.steefje schreef op maandag 1 april 2019 @ 08:54:
Van het weekend even bezig geweest met Inferno V, weer een traditioneel pittig level. Sommige stukken gaan me prima af, maar dat stuk met die banden wil me niet goed lukken. Ik heb uiteindelijk brons gehaald waarbij ik op een of andere manier in twee pogingen over de banden heen ging. Helaas liep ik verderop in de game al lekker te kutten waardoor ik er weinig profijt van heb.
Hoe doe je de zogenaamde Front Flip Fender Grab nu. Ik krijg deze niet echt consequent voor elkaar. Soms lukt deze direct, soms 20 pogingen verder.
Te langCasual_T schreef op maandag 1 april 2019 @ 09:57:
[...]
Even een hele luie vraag: wanneer unlock je Inferno V? Ik ben nu uit mijn hoofd ergens rond de level 52 en ik zie nu tracks met de 'normaal' moeilijkheidsgraad. Zit zelf echter vooral te wachten op de 'moeilijk' en 'extreme' levels. Trials Fusion heb ik echt helemaal afgemaakt met alle DLC, maar ik hoopte dat ze het grinden eruit haalden in Rising.

Het heeft bij mij bijna al mijn plezier voor het spel opgezogen en toen ik eenmaal de extremes had ben ik wat anders gaan spelen zodra ik ze op brons had staan
Nu langzaam begonnen wat tracks op platinum te zetten. Vermaak me daar wel weer mee. Af en toe een contractje tussendoor al zijn sommige echt wel heel erg lastig. Soms zelf zo lastig dat ik ze niet eens meer leuk vind haha.
Ze maken helaas weer dezelfde fout als met Fusion. Een incomplete buggy game lanceren.
Online is ook echt kut. Win je 3 keer van een stel laag geplaatste gasten verlies e alsnog rating..... Zelfde kut systeem als Fusion. Vraag me ook af waarom dit later gelanceerd is. In ieder geval niet om het goed werkend te maken lijkt het. Iedereen zit ook in de goud league. Niemand in platinum. Erg vreemd.
Ben een enorme Trials fan maar dit is wel echt slecht allemaal.
[ Voor 13% gewijzigd door JSchut op 01-04-2019 10:15 ]
Jezus, dat is wel heel lame. Ik merk dat het levelen al vrij langzaam begint te gaan. Volgens mij las ik dat ze in een update het grinden minder erg gaan maken? Dan vermaak ik mij wel met andere games, tot er een betere oplossing is gevondenBeakzz schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:05:
[...]
Te langVolgens mij ergens in de 80. Je krijgt nog gevorderd, hard en nog wat harder en dan pas extreme. The grind is for real zeg maar
![]()
Het heeft bij mij bijna al mijn plezier voor het spel opgezogen en toen ik eenmaal de extremes had ben ik wat anders gaan spelen zodra ik ze op brons had staan
ff een avondje doorbijten en je bent er..
Trials is voor mij een game die ik helemaal grijs kan spelen, maanden niet aanraken en dan weer volle bak spelen. Ik wil Inferno V nog op goud zetten en dan neem ik weer even een tijdje pauze.
Heb nog geen zin om allerlei levels op platinum te zetten. Zitten wat mij betreft ook vrij veel gare levels tussen (beginner en medium) ik haat die levels met grote sprongen...en dat zijn er best veel.
PSN ID Binloading_nl
Ik heb hem niet op de switch gespeeld, maar wel een Digital Foundry video erover gezien. Dat het grafisch wat minder is, maakt niet zoveel uit bij deze game. Echter is de game ook 30fps en dat wordt niet altijd gehaald. Dat lijkt mij juist bij deze game wel vervelend.Cyrax0508 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:06:
Heeft iemand deze op de Switch? IK heb hem op de PS4 Pro gehad maar die heb ik verkocht (de console). Ik vond het een top game, maar ik denk dat de Switch versie echt zwaar slecht is in vergelijking met de PS4/One/PC versie.
PSN ID Binloading_nl
Dat is inderdaad heel hinderlijk. Zeker als je voor platinum tijden gaat. Elk haperingetje is killing.steefje schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:57:
[...]
Ik heb hem niet op de switch gespeeld, maar wel een Digital Foundry video erover gezien. Dat het grafisch wat minder is, maakt niet zoveel uit bij deze game. Echter is de game ook 30fps en dat wordt niet altijd gehaald. Dat lijkt mij juist bij deze game wel vervelend.
Zit inmiddles op zo'n 30 platinums. Ben nog geen tracks tegengekomen waar ik de platinum voor mij onmogelijk acht. Wel al een paar die pittig waren. Doe alles door elkaar qua moelijkheid dus het is wachten op de eerste hard track waar het niet gaat lukken
Nice, heb me er nog niet echt mee bezig gehouden. Misschien wel een idee, want InfernoV ben ik wel even klaar mee. Ik kom tot aan de ronddraaiende wielen tot max 5 fout...en dan gaat het mis. Op een gegeven moment kap ik dan maar, want dan komt de frustratie omhoog.JSchut schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:03:
[...]
Dat is inderdaad heel hinderlijk. Zeker als je voor platinum tijden gaat. Elk haperingetje is killing.
Zit inmiddles op zo'n 30 platinums. Ben nog geen tracks tegengekomen waar ik de platinum voor mij onmogelijk acht. Wel al een paar die pittig waren. Doe alles door elkaar qua moelijkheid dus het is wachten op de eerste hard track waar het niet gaat lukken
Ik vind de platinums op de beginner tracks meestal het lastigst, die moet je echt perfect aanrijden anders red je het net niet.
PSN ID Binloading_nl
Maandag komen de patch notes.
Wat ik net begrepen heb zit er naast de bugfixes (waaronder duplicate items en editor save bugfixes) het volgende iig in:
- Private multiplayer
- Start van het Easter event (Kun je een leuk paashaas outfitje scoren

[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 05-04-2019 16:43 ]
Speelt heerlijk op Switch, ook al vaker uit de kast gehaald voor de party mode met een paar mensen. De 30fps lock hindert mij niet in ieder geval, maar heb nog geen extreme tracks gedaan waarbij het misschien wel wennen is.Cyrax0508 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:06:
Heeft iemand deze op de Switch? IK heb hem op de PS4 Pro gehad maar die heb ik verkocht (de console). Ik vond het een top game, maar ik denk dat de Switch versie echt zwaar slecht is in vergelijking met de PS4/One/PC versie.
Weet iemand hoe je meer tracks unlocked voor party mode? En donkey en die fiets krijg je dan ook in party modus als je ze single player unlocked?
Voor mensen die Trials ook op Switch spelen, voeg me maar toe voor highscores
(SW5481-2422-8527), ook al zijn die van mij bijster slecht
[ Voor 11% gewijzigd door C0nscious op 08-04-2019 15:44 ]
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
PSN ID Binloading_nl
Nu alweer een bug. Eerste easter crate unlocked. En direct verdwenen. Begint wel vervelend te worden ondertussen.
Ook hebben ze een soort van delay op de iconen op de map gezet. Irritant.
PSN ID Binloading_nl
Klopt! Ik heb cross platform uitgezet om die reden.steefje schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 16:05:
Ik vind het storrender dat ze de leaserbords nog niet hebben gefixt. Top 10 klopt niets van
[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 12-04-2019 18:05 ]
Private multiplayer zit er nu wel in. Geen idee of het goed werkt maar het zit erin.Beakzz schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 18:03:
Ook nog geen privat multiplayer zeker? Geen vriend meer over die nog naar dit spel omkijkt als dat er eindelijk eens in gepatcht wordt. De grind, leaderboards, slechte implantatie van friend ghosts en de incomplete release hebben mijn gevoel voor deze game echt verziekt. Beetje jammer hoe ze met dit soort zaken omspringen en ik zal de volgende ook niet meer met release kopen als die nog komt.
Wat betreft de helium fiets en donkey mini-motor: inmiddels weet ik dat je ze inderdaad eerst single player moet unlocken, daarna zijn ze beschikbaar voor party mode. Wel jammer dat er geen paard of 4-wheel quad meer inzit voor de minder bedreven gamer in local party mode.C0nscious schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:38:
[...]
Weet iemand hoe je meer tracks unlocked voor party mode? En donkey en die fiets krijg je dan ook in party modus als je ze single player unlocked?
Wat betreft de 9 tracks in party mode, dit zijn geloof ik alle stadium tracks waar plek is voor 4+ man, dus waarschijnlijk pas meer banen bij de release van de 2 content DLC's.
[ Voor 8% gewijzigd door C0nscious op 15-04-2019 13:37 ]
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Het paard wordt hier niet gemistC0nscious schreef op maandag 15 april 2019 @ 13:36:
[...]
Wat betreft de helium fiets en donkey mini-motor: inmiddels weet ik dat je ze inderdaad eerst single player moet unlocken, daarna zijn ze beschikbaar voor party mode. Wel jammer dat er geen paard of 4-wheel quad meer inzit voor de minder bedreven gamer in local party mode.
Wat betreft de 9 tracks in party mode, dit zijn geloof ik alle stadium tracks waar plek is voor 4+ man, dus waarschijnlijk pas meer banen bij de release van de 2 content DLC's.
Zijn er nog niet veel custom maps voor mp tracks? In Trials Evolution deed ik niks anders dan mp tracks bouwen en mijn vrienden haten mij er nog steeds om
Ga ik die stadion tracks maar eens doen..
PSN ID Binloading_nl
XboxOne JamesNL, leuk een beetje competitie!
De eerste extreme ook op goud. De tweede extreme heb ik slechts 1 keer gedaan maar die is een stuk pittiger.
Skill games heb ik ook even snel een keer gedaan.
Leuke DLC maar wel erg kort. Hopelijk is de volgende wat groter.
Wel heel hinderlijk dat er een easter event gestart is terwijl het duidelijk is dat er heel veel mensen geen kisten meer krijgen. Nu hoef ik dat paashaas pak niet maar mocht je die wel willen dan forceren ze je bijna het te kopen omdat je geen kisten krijgt.
Lekker bezig!steefje schreef op maandag 15 april 2019 @ 18:56:
Eindelijk inferno 5 op goud. Ik kwam maar niet voorbij die wielen. Op een gegeven moment kwam ik zelfs niet eens meer op de eerste wiel. Nu heb ik m aardig door. Alleen jammer dat ik eerder wat liep te kloten, maar voor nu wel ff genoeg zo.
Ga ik die stadion tracks maar eens doen..
Heb je toegevoegd aan de start post en een vriendschapsverzoek gestuurd.blindsight schreef op donderdag 18 april 2019 @ 14:35:
Ik wil ook wel worden toegevoegd!
XboxOne JamesNL, leuk een beetje competitie!
Helemaal overheen gelezen. Heb je toegevoegd aan de startpost!C0nscious schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:38:
[...]
Voor mensen die Trials ook op Switch spelen, voeg me maar toe voor highscores
(SW5481-2422-8527), ook al zijn die van mij bijster slecht
[ Voor 12% gewijzigd door JSchut op 18-04-2019 15:12 ]
Net alle tracks op gold gekregen. Ik denk dat ik weet welke extreme je pittig vond.JSchut schreef op donderdag 18 april 2019 @ 15:08:
Route 66 DLC was ik snel doorheen. Alle trials tracks helaas in de eerste try op goud(Behalve de extremes)
De eerste extreme ook op goud. De tweede extreme heb ik slechts 1 keer gedaan maar die is een stuk pittiger.
Skill games heb ik ook even snel een keer gedaan.
Leuke DLC maar wel erg kort. Hopelijk is de volgende wat groter.
Had hem pas 1 keer gedaan. Heb hem inmiddels ook op goud. 2:48 En dat komt grotendeels door de laatste checkpoint. Die kreeg ik nog even niet constant.uchiha tijntje schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 18:16:
[...]
Net alle tracks op gold gekregen. Ik denk dat ik weet welke extreme je pittig vond.Heb er echt wel lang over gedaan, maar uiteindelijk van 30 minuten, naar 20 minuten, naar 10 minuten naar 5 minuten en naar 3 minuten weten te krijgen
. Dat was de laatste achievement van de DLC, dus weer wachten op de volgende
Heb nog helemaal niet naar de achievements gekeken haha. Heb de main game ook niet alle achievements. Ben daar niet zo mee bezig mede door tijdgebrek.
Tijdens het hele easter event geen krat gekregen. En het event is over en ineens krijg ik eer kratten. Buggy bende
Multiplayer nog even geprobeerd gister. Dit is wel beter geworden. Er zitten nu ook medium en hard tracks in de roulatie. Dat maakt het echt een stuk leuker.
60 platinum medals... Netjes! Zelf ben ik er niet zo van als er geen achievement aan vast zitJSchut schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 09:16:
Inmiddels ergens rond de 60 platinum medalsAlle mediums van de DLC ook op platinum. Ben nu begonnen aan de DLC hards. Deze had ik in de meeste gevallen even snel op goud gezet. Maar de platinums zijn op sommige toch wel erg pittig.
Tijdens het hele easter event geen krat gekregen. En het event is over en ineens krijg ik eer kratten. Buggy bendeBen benieuwd naar de volgende update. Hopelijk fixen ze dit soort dingen dan eindelijk.
Multiplayer nog even geprobeerd gister. Dit is wel beter geworden. Er zitten nu ook medium en hard tracks in de roulatie. Dat maakt het echt een stuk leuker.
Haha ik moet nog een aantal achievements. DLC heb ik ze wel alemaal nu dacht ik.uchiha tijntje schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 09:34:
[...]
60 platinum medals... Netjes! Zelf ben ik er niet zo van als er geen achievement aan vast zit
Ik heb in de DLC echt moeten zoeken naar de tracks. Op een of andere manier werden deze niet getoond.
Die extremes zijn pittig zeg. Ik krijg die warehouse gewoon niet voor elkaar. Heb hem nu wel twee keer uitgereden met een schaamteloze tijd...niet eens goed voor een medaille.
Deze YouTube: Trials Rising Route 66 DLC - Warehouse HD [Extreme] - 0 faults en deze is irritant YouTube: Trials Rising Route 66 DLC - Warehouse HD [Extreme] - 0 faults
PSN ID Binloading_nl
Die tweede had ik in het begin ook moeite mee. Truc was uiteindelijk een hopje doen en zorgen dat je rider al naar voren leunt voordat je land op het schuine stuk. Als je mijn replay kijkt dan kun je dat zien. Al denk ik dat ik deze met de fiets heb gedaan.steefje schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 11:40:
60 platinums...nice. Heb er niet zoveel vermoed ik, denk een stuk of 10. Heb er ook nog niet onwijs mijn best voor gedaan.
Ik heb in de DLC echt moeten zoeken naar de tracks. Op een of andere manier werden deze niet getoond.
Die extremes zijn pittig zeg. Ik krijg die warehouse gewoon niet voor elkaar. Heb hem nu wel twee keer uitgereden met een schaamteloze tijd...niet eens goed voor een medaille.
Deze YouTube: Trials Rising Route 66 DLC - Warehouse HD [Extreme] - 0 faults en deze is irritant YouTube: Trials Rising Route 66 DLC - Warehouse HD [Extreme] - 0 faults
Ook yellow belt uit. Brons maar goed. Veel lastiger dat white. Orange even geprobeerd maar mij te moeilijk voor nu.
Zag dat ik ookal 400 contracten op complete heb ofzo haha.
Voorlopig weer opnieuw bezig met de borderlands games. Af en toe trials tussendoor
Hopelijk komt er snel een update. Krijg nog steeds geen kistjes.....
Zit er ook een Local multiplayer in?
EDIT: Heb weer niet uit mijn doppen gekenen (staat groot in de start post)
Inmiddels de game (gold) gekocht. Vanavond wordt hij me in de brievenbus gegooit. Kan ik mooi morgen weer wat gaan moto-crossen
[ Voor 38% gewijzigd door Oxigeon op 11-07-2019 11:55 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Klopt! En vandaag een patch. Helaas patchen ze weer niet wat al lang gepatched had moeten worden. Was echt altijd een mega Trials fan maar ik begin het wel een beetje zat te worden tbh.uchiha tijntje schreef op maandag 9 september 2019 @ 08:04:
Volgens mij komt de nieuwe DLC morgen uit
Highlights
- Fixed an issue where players’ gear was frequently resetting after restarting the game
- Trending feed now correctly displays the most recent popular tracks
- Favorited TC tracks now automatically download
Inventory
- Fixed missing items when local save data is restored from online storage
Bike & Rider Stores
- Fixed “Find in Store” redirects for bike parts that redirected players to the Squid
Stability
- Fixed various crashes that could occur when network connection is lost during specific actions
UI
- Fixed incorrect creator name that could display under various conditions in the Store
- Included missing information in Custom Filers menu if there are no Custom Filters
- Fixed missing menu elements that could occur in the Gear Crates menu
- Fixed missing HUD that occur when restarting a skill game
- Fixed missing item previews that could occur when accessing Player Profile
Track Central
- Players no longer incorrectly redirected after exiting Creator Profile or Leaderboard screens several times on the same TC track
- Previously selected or highlighted tracks now correctly remain selected when returning to TC main or feed page
Track Editor
- Fixed custom material and collision settings that would reset when an object is copied
Misc.
- Fixed notifications for various activates that were not appearing the notifications tab
- Fixed an incorrect ghost that could appear when attempting the “Scrapped Potential” Contract on Grave of Giants
- Fixed accessories that were not displaying on rider preview in the Garage & Store
Na Trials Evolution is het gewoon bergafwaarts gegaan naar mijn mening. Fusion is ook niet perse slecht, maar niet mijn setting en bij Rising was de grind naar extremes gewoon absurd. Heb echt moeten volhouden om er te komen en dat gevoel heb ik nooit gehad bij een Trials game. Misschien had ik gewoon moeten accepteren dat het goed was na Evolution. Die game kan ik nu nog steeds spelen zonder dat ik het gevoel heb dat ik wat mis. (ghost bolletjes waren hoe dan ook veel beterJSchut schreef op maandag 9 september 2019 @ 08:39:
[...]
Klopt! En vandaag een patch. Helaas patchen ze weer niet wat al lang gepatched had moeten worden. Was echt altijd een mega Trials fan maar ik begin het wel een beetje zat te worden tbh.
[...]
Het is niet dat ik geen lol heb gehad met Rising, maar zeker niet het verslavende gevoel gehad van eerdere delen.
Exact dat! Het is dat ik een ander xbox account heb. Op dit account heb ik Evolution dus nooit gekocht. Anders zou ik die waarschijnlijk nu weer spelen nu hij backcompat is.Beakzz schreef op maandag 9 september 2019 @ 11:03:
[...]
Na Trials Evolution is het gewoon bergafwaarts gegaan naar mijn mening. Fusion is ook niet perse slecht, maar niet mijn setting en bij Rising was de grind naar extremes gewoon absurd. Heb echt moeten volhouden om er te komen en dat gevoel heb ik nooit gehad bij een Trials game. Misschien had ik gewoon moeten accepteren dat het goed was na Evolution. Die game kan ik nu nog steeds spelen zonder dat ik het gevoel heb dat ik wat mis. (ghost bolletjes waren hoe dan ook veel beter)
Het is niet dat ik geen lol heb gehad met Rising, maar zeker niet het verslavende gevoel gehad van eerdere delen.
Evolution was echt een top game.
Fusion was okish maar niet mijn stijl.
Rising is meer mijn stijl maar een groot bugfest.
Heb nog wat platinums te halen in Rising maar kan mij er niet toe zetten. Zal morgen wel even de DLC doorspelen aangezien ik de Gold editie heb. Als ik die niet had dan had ik de DLC niet gekocht denk ik.
Ben dan ook benieuwd naar de moeilijkste achievement
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe