Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:29
JSchut schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:36:
[...]

Dat gaan ze deze patch iig niet fixen lijkt het. Main focus ligt op de foute ghosts in de stadium finals. Hopelijk fixen ze wel een hoop meer dingen. Maar als ik het goed lees worden de dingen in hu opsomming dus nog niet gefixed.
Ja dit zet de hele game voor mij op een laag pitje. Gekker nog...ik ben Trials Evolution op de Xbox 360 weer aan het spelen omdat die ghost puntjes van vrienden voor mij de grootste drijfveer zijn om mij te blijven verbeteren. De nieuwe trials voelt voor mij een beetje leeg (geen idee hoe ik het beter kan omschrijven) en veel te grindy (ook al ben ik daar nu voorbij).

En dat ik nog steeds geen tijden zie van de Xbox spelers ondanks dat we vrienden zijn op Xbox live en Uplay slaat ook nergens op.

[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 12-03-2019 11:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:26
Totaal mee eens hoor. Hopelijk fixen ze die ghosts. Moet niet heel moeilijk zijn.

De patchnotes komen later deze week zeggen ze. Dus het is even afwachten wat er gefixed gaat worden.

Ik vermaak me wel met de game. Moet nog 2 skill games op goud maar die voelen veel harder dan andere skillgames.

- Hill climb
Het wordt echt ineens veel moeilijker, Gaat een beetje van beginner naar hard en direct extreme. En dan zit je pas op randje zilver. volgens mij niet echt goed bedacht.

- Loose screw
Genoeg over gezegd. Wat een kut skill game. Nog nooit bij zilver geweest :D

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

JSchut schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:07:
Totaal mee eens hoor. Hopelijk fixen ze die ghosts. Moet niet heel moeilijk zijn.

De patchnotes komen later deze week zeggen ze. Dus het is even afwachten wat er gefixed gaat worden.

Ik vermaak me wel met de game. Moet nog 2 skill games op goud maar die voelen veel harder dan andere skillgames.

- Hill climb
Het wordt echt ineens veel moeilijker, Gaat een beetje van beginner naar hard en direct extreme. En dan zit je pas op randje zilver. volgens mij niet echt goed bedacht.

- Loose screw
Genoeg over gezegd. Wat een kut skill game. Nog nooit bij zilver geweest :D
Hill Climb doen met de fiets scheelt al een hele hoop. De laatste 30 meter is gewoon even stressen, maar ik heb te vaak meegemaakt dat ik juist te voorzichtig reed en daardoor de fout inging, in plaats van gewoon met tempo over de obstakels crossen.

Daarna Loose Screw, tja inderdaad genoeg over gezegd, maar hier merkte ik juist het tegenovergestelde… Gewoon heel rustig een wheelie starten en de obstakels zijn daarna vrij eenvoudig te nemen. Mijn probleem was dat ik juist altijd te snel wilde en daardoor vaak jumpte en verkeerd terecht kwam, waarna ik het weer overnieuw kon proberen met de volledige countdown (dat was nog het meest irritante aan de hele skillgame). Dus mijn tip, lekker rustig wheelien met 5 kilometer per uur op de mantis. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:12
Niemand last van duplicaat items en verdwenen items? Soms heb ik ineens 5x hetzelfde item en sommige items zijn er ineens niet meer. Ook kan ik nergens die pakjes van stuntman en samurai vinden, mogelijk komen die dan nog bij de release van de expansion?

Al met al vind ik de game beter dan Fusion maar vind ik het echt behoorlijk buggy qua items en een grindfestival. Dat zijn toch wel behoorlijke minpunten. Jammer dat ze bij de eerste update niets vermelden over het item gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Cyrax0508 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 15:13:
Niemand last van duplicaat items en verdwenen items? Soms heb ik ineens 5x hetzelfde item en sommige items zijn er ineens niet meer. Ook kan ik nergens die pakjes van stuntman en samurai vinden, mogelijk komen die dan nog bij de release van de expansion?

Al met al vind ik de game beter dan Fusion maar vind ik het echt behoorlijk buggy qua items en een grindfestival. Dat zijn toch wel behoorlijke minpunten. Jammer dat ze bij de eerste update niets vermelden over het item gedoe.
Doe stuntman en samurai moet je los downloaden. Heel stupid. Ik meeste ze ook en heb ze handmatig geïnstalleerd. Is een soort van dlc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
JSchut schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 15:48:
[...]

Doe stuntman en samurai moet je los downloaden. Heel stupid. Ik meeste ze ook en heb ze handmatig geïnstalleerd. Is een soort van dlc.
Serieus? Ik heb ze wel gedownload volgens mij, maar hoe installeer ik ze dan ingame of waar kan ik ze vinden. Want de game zag ze wel na het installeren en downloaden en gaf er een melding van. Maar ik zie nergens staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Cyrax0508 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 16:05:
[...]

Serieus? Ik heb ze wel gedownload volgens mij, maar hoe installeer ik ze dan ingame of waar kan ik ze vinden. Want de game zag ze wel na het installeren en downloaden en gaf er een melding van. Maar ik zie nergens staan?
O dan zouden ze er wel moeten staan. Het zijn losse onderdelen. Dus de Helm, Jas etc.

De patch notes van de maart update zijn bekend:
https://forums.ubi.com/sh...-Patch-Notes-March-Update

Echt heel terleurstellend.....

Edit: Patch komt overigens volgende week uit.

[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 14-03-2019 16:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
@JSchut Op welk platform heb jij Trails Fusion gespeeld? Want deze heb ik gisteren uit de ubisale op de pc getrokken en daar zie ik je wel vrolijk als ghost (voor mij uit) rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
Beakzz schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 19:16:
@JSchut Op welk platform heb jij Trails Fusion gespeeld? Want deze heb ik gisteren uit de ubisale op de pc getrokken en daar zie ik je wel vrolijk als ghost (voor mij uit) rijden.
Op alle platformen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:08
Van het weekend even bezig geweest met Inferno V, weer een traditioneel pittig level. Sommige stukken gaan me prima af, maar dat stuk met die banden wil me niet goed lukken. Ik heb uiteindelijk brons gehaald waarbij ik op een of andere manier in twee pogingen over de banden heen ging. Helaas liep ik verderop in de game al lekker te kutten waardoor ik er weinig profijt van heb.

Hoe doe je de zogenaamde Front Flip Fender Grab nu. Ik krijg deze niet echt consequent voor elkaar. Soms lukt deze direct, soms 20 pogingen verder.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
steefje schreef op maandag 1 april 2019 @ 08:54:
Van het weekend even bezig geweest met Inferno V, weer een traditioneel pittig level. Sommige stukken gaan me prima af, maar dat stuk met die banden wil me niet goed lukken. Ik heb uiteindelijk brons gehaald waarbij ik op een of andere manier in twee pogingen over de banden heen ging. Helaas liep ik verderop in de game al lekker te kutten waardoor ik er weinig profijt van heb.

Hoe doe je de zogenaamde Front Flip Fender Grab nu. Ik krijg deze niet echt consequent voor elkaar. Soms lukt deze direct, soms 20 pogingen verder.
Even een hele luie vraag: wanneer unlock je Inferno V? Ik ben nu uit mijn hoofd ergens rond de level 52 en ik zie nu tracks met de 'normaal' moeilijkheidsgraad. Zit zelf echter vooral te wachten op de 'moeilijk' en 'extreme' levels. Trials Fusion heb ik echt helemaal afgemaakt met alle DLC, maar ik hoopte dat ze het grinden eruit haalden in Rising.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Casual_T schreef op maandag 1 april 2019 @ 09:57:
[...]

Even een hele luie vraag: wanneer unlock je Inferno V? Ik ben nu uit mijn hoofd ergens rond de level 52 en ik zie nu tracks met de 'normaal' moeilijkheidsgraad. Zit zelf echter vooral te wachten op de 'moeilijk' en 'extreme' levels. Trials Fusion heb ik echt helemaal afgemaakt met alle DLC, maar ik hoopte dat ze het grinden eruit haalden in Rising.
Te lang :+ Volgens mij ergens in de 80. Je krijgt nog gevorderd, hard en nog wat harder en dan pas extreme. The grind is for real zeg maar 8)7

Het heeft bij mij bijna al mijn plezier voor het spel opgezogen en toen ik eenmaal de extremes had ben ik wat anders gaan spelen zodra ik ze op brons had staan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Hier ook heel even een pauze genomen. Had ook echt te weinig tijd.

Nu langzaam begonnen wat tracks op platinum te zetten. Vermaak me daar wel weer mee. Af en toe een contractje tussendoor al zijn sommige echt wel heel erg lastig. Soms zelf zo lastig dat ik ze niet eens meer leuk vind haha.

Ze maken helaas weer dezelfde fout als met Fusion. Een incomplete buggy game lanceren.

Online is ook echt kut. Win je 3 keer van een stel laag geplaatste gasten verlies e alsnog rating..... Zelfde kut systeem als Fusion. Vraag me ook af waarom dit later gelanceerd is. In ieder geval niet om het goed werkend te maken lijkt het. Iedereen zit ook in de goud league. Niemand in platinum. Erg vreemd.

Ben een enorme Trials fan maar dit is wel echt slecht allemaal.

[ Voor 13% gewijzigd door JSchut op 01-04-2019 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Beakzz schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:05:
[...]

Te lang :+ Volgens mij ergens in de 80. Je krijgt nog gevorderd, hard en nog wat harder en dan pas extreme. The grind is for real zeg maar 8)7

Het heeft bij mij bijna al mijn plezier voor het spel opgezogen en toen ik eenmaal de extremes had ben ik wat anders gaan spelen zodra ik ze op brons had staan :o
Jezus, dat is wel heel lame. Ik merk dat het levelen al vrij langzaam begint te gaan. Volgens mij las ik dat ze in een update het grinden minder erg gaan maken? Dan vermaak ik mij wel met andere games, tot er een betere oplossing is gevonden :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Het grinden is idd wat karig en dat ging bij mij enorm langzaam. Bij mij ging het sneller toe ik eenmaal de Helium en Dony had unlocked. Als je die challanges doet stijg je vrij snel.

ff een avondje doorbijten en je bent er..

Trials is voor mij een game die ik helemaal grijs kan spelen, maanden niet aanraken en dan weer volle bak spelen. Ik wil Inferno V nog op goud zetten en dan neem ik weer even een tijdje pauze.
Heb nog geen zin om allerlei levels op platinum te zetten. Zitten wat mij betreft ook vrij veel gare levels tussen (beginner en medium) ik haat die levels met grote sprongen...en dat zijn er best veel.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
Heeft iemand deze op de Switch? IK heb hem op de PS4 Pro gehad maar die heb ik verkocht (de console). Ik vond het een top game, maar ik denk dat de Switch versie echt zwaar slecht is in vergelijking met de PS4/One/PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Cyrax0508 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:06:
Heeft iemand deze op de Switch? IK heb hem op de PS4 Pro gehad maar die heb ik verkocht (de console). Ik vond het een top game, maar ik denk dat de Switch versie echt zwaar slecht is in vergelijking met de PS4/One/PC versie.
Ik heb hem niet op de switch gespeeld, maar wel een Digital Foundry video erover gezien. Dat het grafisch wat minder is, maakt niet zoveel uit bij deze game. Echter is de game ook 30fps en dat wordt niet altijd gehaald. Dat lijkt mij juist bij deze game wel vervelend.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
steefje schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:57:
[...]

Ik heb hem niet op de switch gespeeld, maar wel een Digital Foundry video erover gezien. Dat het grafisch wat minder is, maakt niet zoveel uit bij deze game. Echter is de game ook 30fps en dat wordt niet altijd gehaald. Dat lijkt mij juist bij deze game wel vervelend.
Dat is inderdaad heel hinderlijk. Zeker als je voor platinum tijden gaat. Elk haperingetje is killing.

Zit inmiddles op zo'n 30 platinums. Ben nog geen tracks tegengekomen waar ik de platinum voor mij onmogelijk acht. Wel al een paar die pittig waren. Doe alles door elkaar qua moelijkheid dus het is wachten op de eerste hard track waar het niet gaat lukken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
JSchut schreef op donderdag 4 april 2019 @ 17:03:
[...]

Dat is inderdaad heel hinderlijk. Zeker als je voor platinum tijden gaat. Elk haperingetje is killing.

Zit inmiddles op zo'n 30 platinums. Ben nog geen tracks tegengekomen waar ik de platinum voor mij onmogelijk acht. Wel al een paar die pittig waren. Doe alles door elkaar qua moelijkheid dus het is wachten op de eerste hard track waar het niet gaat lukken :D
Nice, heb me er nog niet echt mee bezig gehouden. Misschien wel een idee, want InfernoV ben ik wel even klaar mee. Ik kom tot aan de ronddraaiende wielen tot max 5 fout...en dan gaat het mis. Op een gegeven moment kap ik dan maar, want dan komt de frustratie omhoog.
Ik vind de platinums op de beginner tracks meestal het lastigst, die moet je echt perfect aanrijden anders red je het net niet.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Er komt volgende week een patch!

Maandag komen de patch notes.

Wat ik net begrepen heb zit er naast de bugfixes (waaronder duplicate items en editor save bugfixes) het volgende iig in:
- Private multiplayer
- Start van het Easter event (Kun je een leuk paashaas outfitje scoren 8)7 )

[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 05-04-2019 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Cyrax0508 schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:06:
Speelt heerlijk op Switch, ook al vaker uit de kast gehaald voor de party mode met een paar mensen. De 30fps lock hindert mij niet in ieder geval, maar heb nog geen extreme tracks gedaan waarbij het misschien wel wennen is.

Weet iemand hoe je meer tracks unlocked voor party mode? En donkey en die fiets krijg je dan ook in party modus als je ze single player unlocked?

Voor mensen die Trials ook op Switch spelen, voeg me maar toe voor highscores
(SW5481-2422-8527), ook al zijn die van mij bijster slecht ;)

[ Voor 11% gewijzigd door C0nscious op 08-04-2019 15:44 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Die update is net binnen gekomen hier. Ik heb nu ook iets van route 66, als ik die probeer te openen dan ga ik naar de store. Aangezien ik deluxe versie hebt neem ik aan dat ik eventuele extra's gewoon kan spelen. Of wordt het pas later gelanceerd

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Uitbreiding komt later.

Nu alweer een bug. Eerste easter crate unlocked. En direct verdwenen. Begint wel vervelend te worden ondertussen.

Ook hebben ze een soort van delay op de iconen op de map gezet. Irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Ik vind het storrender dat ze de leaserbords nog niet hebben gefixt. Top 10 klopt niets van

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
steefje schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 16:05:
Ik vind het storrender dat ze de leaserbords nog niet hebben gefixt. Top 10 klopt niets van
Klopt! Ik heb cross platform uitgezet om die reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ook nog geen privat multiplayer zeker? Geen vriend meer over die nog naar dit spel omkijkt als dat er eindelijk eens in gepatcht wordt. De grind, leaderboards, slechte implantatie van friend ghosts en de incomplete release hebben mijn gevoel voor deze game echt verziekt. Beetje jammer hoe ze met dit soort zaken omspringen en ik zal de volgende ook niet meer met release kopen als die nog komt.

[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 12-04-2019 18:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
Beakzz schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 18:03:
Ook nog geen privat multiplayer zeker? Geen vriend meer over die nog naar dit spel omkijkt als dat er eindelijk eens in gepatcht wordt. De grind, leaderboards, slechte implantatie van friend ghosts en de incomplete release hebben mijn gevoel voor deze game echt verziekt. Beetje jammer hoe ze met dit soort zaken omspringen en ik zal de volgende ook niet meer met release kopen als die nog komt.
Private multiplayer zit er nu wel in. Geen idee of het goed werkt maar het zit erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

C0nscious schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:38:
[...]
Weet iemand hoe je meer tracks unlocked voor party mode? En donkey en die fiets krijg je dan ook in party modus als je ze single player unlocked?
Wat betreft de helium fiets en donkey mini-motor: inmiddels weet ik dat je ze inderdaad eerst single player moet unlocken, daarna zijn ze beschikbaar voor party mode. Wel jammer dat er geen paard of 4-wheel quad meer inzit voor de minder bedreven gamer in local party mode.

Wat betreft de 9 tracks in party mode, dit zijn geloof ik alle stadium tracks waar plek is voor 4+ man, dus waarschijnlijk pas meer banen bij de release van de 2 content DLC's.

[ Voor 8% gewijzigd door C0nscious op 15-04-2019 13:37 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
C0nscious schreef op maandag 15 april 2019 @ 13:36:
[...]

Wat betreft de helium fiets en donkey mini-motor: inmiddels weet ik dat je ze inderdaad eerst single player moet unlocken, daarna zijn ze beschikbaar voor party mode. Wel jammer dat er geen paard of 4-wheel quad meer inzit voor de minder bedreven gamer in local party mode.

Wat betreft de 9 tracks in party mode, dit zijn geloof ik alle stadium tracks waar plek is voor 4+ man, dus waarschijnlijk pas meer banen bij de release van de 2 content DLC's.
Het paard wordt hier niet gemist :+

Zijn er nog niet veel custom maps voor mp tracks? In Trials Evolution deed ik niks anders dan mp tracks bouwen en mijn vrienden haten mij er nog steeds om _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Ik wacht nog steeds op een patch die het grinden vermindert! Pas dan pak ik de game weer op. Heb nota bene ook de content pass erbij, dus wel de intentie om hem nog verder te gaan spelen. Trials Fusion toen echt kapot gespeeld met alle extreme tracks, toch erg vermakelijk de serie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
Eindelijk inferno 5 op goud. Ik kwam maar niet voorbij die wielen. Op een gegeven moment kwam ik zelfs niet eens meer op de eerste wiel. Nu heb ik m aardig door. Alleen jammer dat ik eerder wat liep te kloten, maar voor nu wel ff genoeg zo.
Ga ik die stadion tracks maar eens doen..

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blindsight
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-03 21:59
Ik wil ook wel worden toegevoegd!
XboxOne JamesNL, leuk een beetje competitie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Route 66 DLC was ik snel doorheen. Alle trials tracks helaas in de eerste try op goud :( (Behalve de extremes)
De eerste extreme ook op goud. De tweede extreme heb ik slechts 1 keer gedaan maar die is een stuk pittiger.

Skill games heb ik ook even snel een keer gedaan.

Leuke DLC maar wel erg kort. Hopelijk is de volgende wat groter.

Wel heel hinderlijk dat er een easter event gestart is terwijl het duidelijk is dat er heel veel mensen geen kisten meer krijgen. Nu hoef ik dat paashaas pak niet maar mocht je die wel willen dan forceren ze je bijna het te kopen omdat je geen kisten krijgt.
steefje schreef op maandag 15 april 2019 @ 18:56:
Eindelijk inferno 5 op goud. Ik kwam maar niet voorbij die wielen. Op een gegeven moment kwam ik zelfs niet eens meer op de eerste wiel. Nu heb ik m aardig door. Alleen jammer dat ik eerder wat liep te kloten, maar voor nu wel ff genoeg zo.
Ga ik die stadion tracks maar eens doen..
Lekker bezig!
blindsight schreef op donderdag 18 april 2019 @ 14:35:
Ik wil ook wel worden toegevoegd!
XboxOne JamesNL, leuk een beetje competitie!
Heb je toegevoegd aan de start post en een vriendschapsverzoek gestuurd.
C0nscious schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:38:
[...]
Voor mensen die Trials ook op Switch spelen, voeg me maar toe voor highscores
(SW5481-2422-8527), ook al zijn die van mij bijster slecht ;)
Helemaal overheen gelezen. Heb je toegevoegd aan de startpost!

[ Voor 12% gewijzigd door JSchut op 18-04-2019 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

JSchut schreef op donderdag 18 april 2019 @ 15:08:
Route 66 DLC was ik snel doorheen. Alle trials tracks helaas in de eerste try op goud :( (Behalve de extremes)
De eerste extreme ook op goud. De tweede extreme heb ik slechts 1 keer gedaan maar die is een stuk pittiger.

Skill games heb ik ook even snel een keer gedaan.

Leuke DLC maar wel erg kort. Hopelijk is de volgende wat groter.
Net alle tracks op gold gekregen. Ik denk dat ik weet welke extreme je pittig vond. :) Heb er echt wel lang over gedaan, maar uiteindelijk van 30 minuten, naar 20 minuten, naar 10 minuten naar 5 minuten en naar 3 minuten weten te krijgen :). Dat was de laatste achievement van de DLC, dus weer wachten op de volgende :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
uchiha tijntje schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 18:16:
[...]

Net alle tracks op gold gekregen. Ik denk dat ik weet welke extreme je pittig vond. :) Heb er echt wel lang over gedaan, maar uiteindelijk van 30 minuten, naar 20 minuten, naar 10 minuten naar 5 minuten en naar 3 minuten weten te krijgen :). Dat was de laatste achievement van de DLC, dus weer wachten op de volgende :P
Had hem pas 1 keer gedaan. Heb hem inmiddels ook op goud. 2:48 En dat komt grotendeels door de laatste checkpoint. Die kreeg ik nog even niet constant.

Heb nog helemaal niet naar de achievements gekeken haha. Heb de main game ook niet alle achievements. Ben daar niet zo mee bezig mede door tijdgebrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Inmiddels ergens rond de 60 platinum medals :) Alle mediums van de DLC ook op platinum. Ben nu begonnen aan de DLC hards. Deze had ik in de meeste gevallen even snel op goud gezet. Maar de platinums zijn op sommige toch wel erg pittig.

Tijdens het hele easter event geen krat gekregen. En het event is over en ineens krijg ik eer kratten. Buggy bende :D Ben benieuwd naar de volgende update. Hopelijk fixen ze dit soort dingen dan eindelijk.

Multiplayer nog even geprobeerd gister. Dit is wel beter geworden. Er zitten nu ook medium en hard tracks in de roulatie. Dat maakt het echt een stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

JSchut schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 09:16:
Inmiddels ergens rond de 60 platinum medals :) Alle mediums van de DLC ook op platinum. Ben nu begonnen aan de DLC hards. Deze had ik in de meeste gevallen even snel op goud gezet. Maar de platinums zijn op sommige toch wel erg pittig.

Tijdens het hele easter event geen krat gekregen. En het event is over en ineens krijg ik eer kratten. Buggy bende :D Ben benieuwd naar de volgende update. Hopelijk fixen ze dit soort dingen dan eindelijk.

Multiplayer nog even geprobeerd gister. Dit is wel beter geworden. Er zitten nu ook medium en hard tracks in de roulatie. Dat maakt het echt een stuk leuker.
60 platinum medals... Netjes! Zelf ben ik er niet zo van als er geen achievement aan vast zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
uchiha tijntje schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 09:34:
[...]

60 platinum medals... Netjes! Zelf ben ik er niet zo van als er geen achievement aan vast zit :+
Haha ik moet nog een aantal achievements. DLC heb ik ze wel alemaal nu dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
60 platinums...nice. Heb er niet zoveel vermoed ik, denk een stuk of 10. Heb er ook nog niet onwijs mijn best voor gedaan.
Ik heb in de DLC echt moeten zoeken naar de tracks. Op een of andere manier werden deze niet getoond.
Die extremes zijn pittig zeg. Ik krijg die warehouse gewoon niet voor elkaar. Heb hem nu wel twee keer uitgereden met een schaamteloze tijd...niet eens goed voor een medaille.
Deze YouTube: Trials Rising Route 66 DLC - Warehouse HD [Extreme] - 0 faults en deze is irritant YouTube: Trials Rising Route 66 DLC - Warehouse HD [Extreme] - 0 faults

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
steefje schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 11:40:
60 platinums...nice. Heb er niet zoveel vermoed ik, denk een stuk of 10. Heb er ook nog niet onwijs mijn best voor gedaan.
Ik heb in de DLC echt moeten zoeken naar de tracks. Op een of andere manier werden deze niet getoond.
Die extremes zijn pittig zeg. Ik krijg die warehouse gewoon niet voor elkaar. Heb hem nu wel twee keer uitgereden met een schaamteloze tijd...niet eens goed voor een medaille.
Deze YouTube: Trials Rising Route 66 DLC - Warehouse HD [Extreme] - 0 faults en deze is irritant YouTube: Trials Rising Route 66 DLC - Warehouse HD [Extreme] - 0 faults
Die tweede had ik in het begin ook moeite mee. Truc was uiteindelijk een hopje doen en zorgen dat je rider al naar voren leunt voordat je land op het schuine stuk. Als je mijn replay kijkt dan kun je dat zien. Al denk ik dat ik deze met de fiets heb gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
White belt ninja op 35 fout. Maar goud gaat me daar nog wel lukken (25 fout max)

Ook yellow belt uit. Brons maar goed. Veel lastiger dat white. Orange even geprobeerd maar mij te moeilijk voor nu.

Zag dat ik ookal 400 contracten op complete heb ofzo haha.

Voorlopig weer opnieuw bezig met de borderlands games. Af en toe trials tussendoor :)

Hopelijk komt er snel een update. Krijg nog steeds geen kistjes.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:52

Oxigeon

En zo is dat!

Deze game is inmiddels in de aanbieding in de store en bij de MM/Bol €17,-(Gold Edition). Ben zwaar aan het twijfelen hem aan te schaffen.

Zit er ook een Local multiplayer in?
EDIT: Heb weer niet uit mijn doppen gekenen (staat groot in de start post)

Inmiddels de game (gold) gekocht. Vanavond wordt hij me in de brievenbus gegooit. Kan ik mooi morgen weer wat gaan moto-crossen :).

[ Voor 38% gewijzigd door Oxigeon op 11-07-2019 11:55 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Volgens mij komt de nieuwe DLC morgen uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
uchiha tijntje schreef op maandag 9 september 2019 @ 08:04:
Volgens mij komt de nieuwe DLC morgen uit :)
Klopt! En vandaag een patch. Helaas patchen ze weer niet wat al lang gepatched had moeten worden. Was echt altijd een mega Trials fan maar ik begin het wel een beetje zat te worden tbh.
Highlights
- Fixed an issue where players’ gear was frequently resetting after restarting the game
- Trending feed now correctly displays the most recent popular tracks
- Favorited TC tracks now automatically download

Inventory
- Fixed missing items when local save data is restored from online storage

Bike & Rider Stores
- Fixed “Find in Store” redirects for bike parts that redirected players to the Squid

Stability
- Fixed various crashes that could occur when network connection is lost during specific actions

UI
- Fixed incorrect creator name that could display under various conditions in the Store
- Included missing information in Custom Filers menu if there are no Custom Filters
- Fixed missing menu elements that could occur in the Gear Crates menu
- Fixed missing HUD that occur when restarting a skill game
- Fixed missing item previews that could occur when accessing Player Profile

Track Central
- Players no longer incorrectly redirected after exiting Creator Profile or Leaderboard screens several times on the same TC track
- Previously selected or highlighted tracks now correctly remain selected when returning to TC main or feed page

Track Editor
- Fixed custom material and collision settings that would reset when an object is copied

Misc.
- Fixed notifications for various activates that were not appearing the notifications tab
- Fixed an incorrect ghost that could appear when attempting the “Scrapped Potential” Contract on Grave of Giants
- Fixed accessories that were not displaying on rider preview in the Garage & Store

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
JSchut schreef op maandag 9 september 2019 @ 08:39:
[...]

Klopt! En vandaag een patch. Helaas patchen ze weer niet wat al lang gepatched had moeten worden. Was echt altijd een mega Trials fan maar ik begin het wel een beetje zat te worden tbh.

[...]
Na Trials Evolution is het gewoon bergafwaarts gegaan naar mijn mening. Fusion is ook niet perse slecht, maar niet mijn setting en bij Rising was de grind naar extremes gewoon absurd. Heb echt moeten volhouden om er te komen en dat gevoel heb ik nooit gehad bij een Trials game. Misschien had ik gewoon moeten accepteren dat het goed was na Evolution. Die game kan ik nu nog steeds spelen zonder dat ik het gevoel heb dat ik wat mis. (ghost bolletjes waren hoe dan ook veel beter :+)

Het is niet dat ik geen lol heb gehad met Rising, maar zeker niet het verslavende gevoel gehad van eerdere delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Beakzz schreef op maandag 9 september 2019 @ 11:03:
[...]

Na Trials Evolution is het gewoon bergafwaarts gegaan naar mijn mening. Fusion is ook niet perse slecht, maar niet mijn setting en bij Rising was de grind naar extremes gewoon absurd. Heb echt moeten volhouden om er te komen en dat gevoel heb ik nooit gehad bij een Trials game. Misschien had ik gewoon moeten accepteren dat het goed was na Evolution. Die game kan ik nu nog steeds spelen zonder dat ik het gevoel heb dat ik wat mis. (ghost bolletjes waren hoe dan ook veel beter :+)

Het is niet dat ik geen lol heb gehad met Rising, maar zeker niet het verslavende gevoel gehad van eerdere delen.
Exact dat! Het is dat ik een ander xbox account heb. Op dit account heb ik Evolution dus nooit gekocht. Anders zou ik die waarschijnlijk nu weer spelen nu hij backcompat is.

Evolution was echt een top game.
Fusion was okish maar niet mijn stijl.
Rising is meer mijn stijl maar een groot bugfest.

Heb nog wat platinums te halen in Rising maar kan mij er niet toe zetten. Zal morgen wel even de DLC doorspelen aangezien ik de Gold editie heb. Als ik die niet had dan had ik de DLC niet gekocht denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Hmm, ik ben een stukje positiever, maar speel het eigenlijk altijd totdat ik alle achievements heb :+

Ben dan ook benieuwd naar de moeilijkste achievement :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:54
Wauw dit topic is dood maar deze game is moddervet. Eergister opgepikt in de sale op Xbox. Op Steam is ie zelfs maar 4 euro

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Pagina: 1 2 Laatste