Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:35
Afbeeldingslocatie: https://ubistatic19-a.akamaihd.net/ubicomstatic/en-gb/global/search-thumbnail/thumbnail_trials_rising_750x422_mobile_326396.jpg

Het grote Trials Rising topic!

Welkom riders! Hier even een eerste opzet voor het Trials Rising topic! (Tips en aanvullingen zijn welkom!)

Trials Rising is beschikbaar vanaf 26 februari op: Xbox One, Playstation 4, Nintendo Switch en PC.

Inhoud

Omschrijving

DE MEEST AMBITIEUZE TRIALS
Trials Rising is een prachtige comeback van de geprezen gameplay met gloednieuwe opties, meer rivaliteit en een frisse look. Met meer tracks dan ooit rijden beginners soepel naar de overwinning, terwijl de vaardigheden en zenuwen van ervaren spelers op de proef worden gesteld in de meest geavanceerde uitdagingen. Dit is Trials op zijn best.

COMPETITIE IS OVERAL
Overal ter wereld word je uitgedaagd, met leuke en ingewikkelde tracks op verschillende continenten. Of je nu de perfecte lijn zoekt in een smeulende krater in de natuur van Yellowstone Park, driedubbele backflips uitvoert vanaf de Eiffeltoren in Parijs, of je weg zoekt tussen gigantische afgronden op de Mount Everest terwijl sneeuwstormen opdoemen: het spektakel is eindeloos.

BEGIN KLEIN, DROOM GROOTS
Van kleine wedstrijdjes in de achtertuin tot de grootste stadions op het wereldtoneel: je strijdt tegen andere spelers als volledig gevisualiseerde ghosts of in real-time lokale en online multiplayer. Je begint bescheiden, maar al gauw groeien je vaardigheden en je roem en stijg je in de klassementen terwijl je de tegenstanders verslaat. Sponsoren zoals Fox Racing Gear, KTM en zelfs RedLynx zoeken altijd naar nieuw talent en bieden je contracten aan om speciale uitdagingen te voltooien.

MOGELIJKHEDEN GEVOED DOOR DE COMMUNITY
Spelers kunnen nu elke outfit of motorskin die ze willen aanpassen en delen, waardoor er oneindig veel mogelijkheden ontstaan. Naast het aanpassen van outfits en motoren keert de legendarische Trials Track Editor terug, groter dan ooit.

TANDEMMOTOR - TWEE WORDEN ÉÉN
Trials Rising voegt een spannende multiplayermodus toe met de Tandemmotor. Twee bestuurders die elk vijftig procent van de kracht en balans voor hun rekening nemen, samen op één motor. Bereid je voor op onverwachte hilariteit!

Gold Edition / Season pass
Upgrade je Trials Rising-ervaring met de GOLD EDITION, bestaande uit de game, de uitbreidingspas en een stickerboek van 16 pagina's.

Zie de post launch trailer voor meer info over de season pass. Hierin zitten 2 uitbreidingen en wat items om je rider te customizen.

Trailer

Post Launch Trailer

Cross platform leaderboards, ghosts en rivals

Je leest het goed. De leaderboards, ghosts en rivals zijn cross platform.

Helaas is het geen crossplay :(

World release schedule

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D0A32fJX0AAlQbr.jpg:small

Spelers

Wil je jezelf aanmelden als speler? Stuur mij (of 1 van de nog toe te kennen mede mods) dan even een PB.

Tweakers -> Xbox One
JSchut -> Jschut82
steefje -> Binloading
uchiha tijntje -> VAS taijyn
exactor it -> exactor it
blindsight -> JamesNL

Tweakers -> Playstation 4

Tweakers -> PC
Beakzz -> Bambeakz

Tweakers -> Nintendo Switch
C0nscious -> SW5481-2422-8527

P.S: Wil je mod worden pm me dan even :)

[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 18-04-2019 15:11 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:35
Super, heb er al weer zin in. Ben geen top speler, maar in alle voorgaande delen telkens wel gelukt alles op Goud of hoger te krijgen, behalve de extreme maps..dat werd meestal bronze en af en toe zilver of goud.

Dit is zo een spel wat ik maanden kan spelen, links kan leggen en dan weer helemaal verslaafd aan ben.

Voeg mij maar toe:
Binloading - Xbox One

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
steefje schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 10:38:
Super, heb er al weer zin in. Ben geen top speler, maar in alle voorgaande delen telkens wel gelukt alles op Goud of hoger te krijgen, behalve de extreme maps..dat werd meestal bronze en af en toe zilver of goud.

Dit is zo een spel wat ik maanden kan spelen, links kan leggen en dan weer helemaal verslaafd aan ben.

Voeg mij maar toe:
Binloading - Xbox One
Iedereen is welkom natuurlijk! Er is altijd iemand beter dan iemand anders. Behalve dan de nummer 1 van de wereld maar die zit waarschijnlijk niet op Tweakers :)

Heb je toegevoegd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JSchut
Open beta 21-25 februari:
During the Open Beta, riders will have access to a special set of features and progression flow, along with Global Multiplayer. This includes:

18 tracks from easy to extreme, including four University of Trials onboarding tracks

Five bikes (Squid, Rhino, Mantis, Helium and the hilarious two-player Tandem bike)

The exclusive Turbo Bike Exhaust for the Helium Bike, which makes it roar like a real motorbike. All players who unlock
the in-game Trials Turbo Bike item during Open Beta will be able to keep it once they purchase the game.

25 Contracts, Challengers game mode and 8 tracks playable in Online Multiplayer

Customization editor with over 2000 stickers.
Zoals ik het nu lees lijkt het erop dat je de Turbo Bike Exhaust alleen kunt unlocken in de beta. Of het betekend dat dat de enige progressie is die mee gaat naar de full game.

Als ik tijd heb iig even spelen. Alvast tracks oefenen kan sowieso geen kwaad :)

[ Voor 52% gewijzigd door JSchut op 15-02-2019 06:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Wilde het net posten, mooi vooruitzicht!

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Net even nagevraagd. De Turbo Bike Exhaust is ook verkrijgbaar in de store in de full game. Dus je hoeft deze niet persee in de beta te unlocken. Geen idee of het ingame currency of een microtransactie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 19:16
Na 2 beta's heb ik goede hoop op deze game en ik ga zeker nog even naar de open beta kijken. @JSchut Laat ik dan maar de eerste pc speler zijn die zich meld (en waarschijnlijk koop ik ook de Switch versie)

Tijden gaan niet crossplatform zeker?

[ Voor 14% gewijzigd door Beakzz op 20-02-2019 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Beakzz schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 20:23:
Na 2 beta's heb ik goede hoop op deze game en ik ga zeker nog even naar de open beta kijken. @JSchut Laat ik dan maar de eerste pc speler zijn die zich meld (en waarschijnlijk koop ik ook de Switch versie)

Leaderboards en ghosts zijn cross platform als het goed is.

Username pc en switch beide zelfde als got naam?

[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 20-02-2019 20:46 ]

• steefje
Beakzz schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 20:23:

Lijkt je dit lekker spelen op de Switch? Met de Pro controller kan het wel, maar in handheld mode lijkt het me vrij lastig.

Zou idd vet zijn als de tijden cross-platform zijn. Vriend van mij koopt hem op de PS4 en ik op de Xbox.
Als het goed is kunnen we vanaf vandaag los met de open Beta..ben benieuwd vanaf hoe laat.

Ps. gaan jullie voor de standaard of Deluxe versie?

[ Voor 3% gewijzigd door steefje op 21-02-2019 09:34 ]

PSN ID Binloading_nl

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb tijd geleden nog een closed gespeeld, maar kon nog steeds niet vinden, heeft deze nu wel de 4 man online modus? 4 banen waar je gelijktijdig een baan overvliegt, enige wat ik steeds kon vinden was ghosts inladen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Beakzz
JSchut schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 20:44:
[...]

Leaderboards en ghosts zijn cross platform als het goed is.

Username pc en switch beide zelfde als got naam?
Oh sorry. Dat is Bambeakz op Uplay en volgens mij op de Switch ook. ,maar eerst even kijken hoe de beta daar op speelt.
steefje schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:33:
[...]

Lijkt je dit lekker spelen op de Switch? Met de Pro controller kan het wel, maar in handheld mode lijkt het me vrij lastig.
De beta zal het uitwijzen. Als het maar een beetje lekker speelt dan is het beter in het vliegtuig dan geen Trials :+

• JSchut
steefje schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:33:
[...]

Zou idd vet zijn als de tijden cross-platform zijn. Vriend van mij koopt hem op de PS4 en ik op de Xbox.
Als het goed is kunnen we vanaf vandaag los met de open Beta..ben benieuwd vanaf hoe laat.

Ps. gaan jullie voor de standaard of Deluxe versie?
We kunnen los!

Al ben ik nu aan het werk haha. Vanavond even kijken.
Beakzz schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 10:36:
[...]

Oh sorry. Dat is Bambeakz op Uplay en volgens mij op de Switch ook. ,maar eerst even kijken hoe de beta daar op speelt.
Toegevoegd!

Trials HD (Was alleen Xbox) + Trials Evolution + Trials Fusion had ik op elk platform gekocht. (inclusief alle DLC) Deze keer ga ik het bij 1 platform proberen te houden. :D

[ Voor 27% gewijzigd door JSchut op 21-02-2019 11:03 ]

• steefje
Ik kom er nog niet op helaas. Zelfde foutmelding als gisteren bij het verbinden met de ubi severs

Edit; tijdelijke downtime. Nu spele

[ Voor 16% gewijzigd door steefje op 21-02-2019 17:44 ]

PSN ID Binloading_nl

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Waar kan ik de open beta vinden voor Xbox?!

/edit: gevonden

[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 21-02-2019 20:21 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Alweer klaar met de beta. Alles uitgespeeld en gold behalve de extreme en de stadium finals. Maar dat laat ik voor de full game.

Speelt erg lekker moet ik zeggen. Kan niet wachten tot volgende week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
JSchut schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 07:06:
Alweer klaar met de beta. Alles uitgespeeld en gold behalve de extreme en de stadium finals. Maar dat laat ik voor de full game.

Speelt erg lekker moet ik zeggen. Kan niet wachten tot volgende week!
Die stadium races vind ik wel erg suf, vond ik in het vorige deel ook al. Laadtijden zijn daar ook wel vervelend.
Ik heb ook alles op goud, extreme track wel eind gekomen maar toen moest ik weg. Pak ik vanavond wel ff op.
Ik zie overigens nog niet wat de tijden per track zijn voor Platinum. Normaal zag je die zodra je goud hebt.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
steefje schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:55:
[...]

Die stadium races vind ik wel erg suf, vond ik in het vorige deel ook al. Laadtijden zijn daar ook wel vervelend.
Ik heb ook alles op goud, extreme track wel eind gekomen maar toen moest ik weg. Pak ik vanavond wel ff op.
Ik zie overigens nog niet wat de tijden per track zijn voor Platinum. Normaal zag je die zodra je goud hebt.
Laadtijden zijn best lang idd bij die finale.
Platinum en Diamand zag ik inderdaad ook nergens atm. Wellicht zit dat niet in de beta.

Edit:
Platinum en Diamond zitten er wel in. Maar je moet dan eerst ergens een platinum of diamond halen. Daarna zie je ze bij elke track.

Edit 2:
Getest en platinum unlocked.

[ Voor 12% gewijzigd door JSchut op 23-02-2019 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Morgen is het zover! In de store staat dat hij 26 feb om 0:00 released. Ben benieuwd of dat echt zo is.

Ik kan nergens iets vinden over een release tijd. Hopelijk niet net als de beta pas 10 uur 's ochtends. Dan kan ik niet voor het werk even snel wat spelen :D

Edit:
Als ik dit goed lees dan is het middernacht.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D0A32fJX0AAlQbr.jpg:small
Toegevoegd aan startpost.

[ Voor 26% gewijzigd door JSchut op 25-02-2019 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
JSchut schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:55:
[...]

Laadtijden zijn best lang idd bij die finale.
Platinum en Diamand zag ik inderdaad ook nergens atm. Wellicht zit dat niet in de beta.

Edit:
Platinum en Diamond zitten er wel in. Maar je moet dan eerst ergens een platinum of diamond halen. Daarna zie je ze bij elke track.

Edit 2:
Getest en platinum unlocked.
Argh..zelfs diamond..is dat nieuw🤔. Nooit eerder gezien

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
steefje schreef op maandag 25 februari 2019 @ 19:36:
[...]

Argh..zelfs diamond..is dat nieuw🤔. Nooit eerder gezien
Jup. Dat is belachelijk snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Zo inmiddels al weer paar uurtjes erop zitten. Helaas zit je nu nog vast aan de beginner levels en heb ik net pas medium unlocked. Levels bevallen me wel zo far.. nog niet heel erg mijn best gedaan voor platinum en pas 1 gehaald.

Laadtijden zijn wat lang en vind het jammer dat je die ghost ridders niet uit kan zetten.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:21
Ik was helemaal hyped. Speel al jaren met vrienden trials. Zit Private Multiplayer er niet in, komt pas in de lente. Dus ergens van 1 tot 3 maanden. Gelijk maar weer een refund aangevraagd, ongelofelijke bullshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ben nu net bij semi pro aangekomen, Allemaal nog veel te makkelijk om goud te halen, maar de levels zijn wel leuk om te rijden met veel afwisseling.

Baal alleen dat ik maar 1 vriend heb met het spel op de pc dus weinig tijden om tegen te rijden. Vind ook dat er veel te veel focus op randoms ligt. Die vriend ziet mijn tijden nooit terwijl hij wel de tracks later dan mij rijdt. Alleen als hij in de friends leaderboard kijkt, maar bij Evolution was hij vaak de ghost.

Heb @binloading wel gevonden op Uplay, maar dat zal wel zijn pc account zijn aangezien hij pas level 2 is. Dacht dat die crossplay tijden ook cross friendlist mee zouden brengen en dat je alleen niet echt tegen elkaar kon rijden. Bummer...

Als je dit leest zou het toch wel mogelijk moeten zijn :

https://www.psu.com/news/...latform-support-detailed/

Maar ik kan @JSchut bijvoorbeeld al helemaal niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Beakzz schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 01:48:
Ben nu net bij semi pro aangekomen, Allemaal nog veel te makkelijk om goud te halen, maar de levels zijn wel leuk om te rijden met veel afwisseling.

Baal alleen dat ik maar 1 vriend heb met het spel op de pc dus weinig tijden om tegen te rijden. Vind ook dat er veel te veel focus op randoms ligt. Die vriend ziet mijn tijden nooit terwijl hij wel de tracks later dan mij rijdt. Alleen als hij in de friends leaderboard kijkt, maar bij Evolution was hij vaak de ghost.

Heb @binloading wel gevonden op Uplay, maar dat zal wel zijn pc account zijn aangezien hij pas level 2 is. Dacht dat die crossplay tijden ook cross friendlist mee zouden brengen en dat je alleen niet echt tegen elkaar kon rijden. Bummer...

Dat is idd mijn Uplay PC account, kennelijk ooit eens opgezet:)
Maar ik zal jullie wel een friend invite sturen, dan zou je het moeten kunnen zien.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Beakzz schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 01:48:

Klopt idd. Ik zat ook al te zoeken. Binloading heb ik zelfs als vriend op Xbox One en zelfs hem zie ik niet. Als ik in de Xbox app kijk dan zie ik hem wel en ook wat stats. Maar op de ingame leaderboards nergens te vinden. Zal wel een bug zijn.

Een andere bug waar ik tegenaan liep was dat als je een stadium track gehaald heb en hem dan opnieuw doet dat je dan tegen een ghost van een speler rijdt die ik iig onmogelijk kan verslaan. Ookal reed ik een seconde van mijn tijd af. Deze werd niet opgeslagen omdat ik verloor van de ghost.

Verder ben ik nog niet zo heel ver. (Net medium unlocked) Heb ook nog niet mijn best gedaan qua tijden. Meer bezig met contracts doen zodat ik de mantis kan unlocken. Nog 5 levels geloof ik.

Deze week elke dag even wat spelen en alles unlocken. Daarna ga ik mij focussen op de tijden. De tracks zijn tot nu toe erg vet. Deze Trials is wat mij betreft zoveel beter dan Fusion.
Terranova schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 21:29:
Ik was helemaal hyped. Speel al jaren met vrienden trials. Zit Private Multiplayer er niet in, komt pas in de lente. Dus ergens van 1 tot 3 maanden. Gelijk maar weer een refund aangevraagd, ongelofelijke bullshit
Ondanks dat ik het niet erg vindt ben ik het zeker met je eens. Bij Fusion leverde ze op zonder multiplayer. En nu zonder local multiplayer. Wederom zonder dit vooraf te melden. Niet netjes en wat mij betreft ook niet te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 16:12
JSchut schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:00:
[...]

Klopt idd. Ik zat ook al te zoeken. Binloading heb ik zelfs als vriend op Xbox One en zelfs hem zie ik niet. Als ik in de Xbox app kijk dan zie ik hem wel en ook wat stats. Maar op de ingame leaderboards nergens te vinden. Zal wel een bug zijn.

Een andere bug waar ik tegenaan liep was dat als je een stadium track gehaald heb en hem dan opnieuw doet dat je dan tegen een ghost van een speler rijdt die ik iig onmogelijk kan verslaan. Ookal reed ik een seconde van mijn tijd af. Deze werd niet opgeslagen omdat ik verloor van de ghost.

Verder ben ik nog niet zo heel ver. (Net medium unlocked) Heb ook nog niet mijn best gedaan qua tijden. Meer bezig met contracts doen zodat ik de mantis kan unlocken. Nog 5 levels geloof ik.

Deze week elke dag even wat spelen en alles unlocken. Daarna ga ik mij focussen op de tijden. De tracks zijn tot nu toe erg vet. Deze Trials is wat mij betreft zoveel beter dan Fusion.

[...]

Ondanks dat ik het niet erg vindt ben ik het zeker met je eens. Bij Fusion leverde ze op zonder multiplayer. En nu zonder local multiplayer. Wederom zonder dit vooraf te melden. Niet netjes en wat mij betreft ook niet te verkopen.
Lokale multiplayer zit er wel in, alleen niet online multiplayer met vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
PeevdTee schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:28:
[...]

Lokale multiplayer zit er wel in, alleen niet online multiplayer met vrienden.
Weet je het zeker? Ik zag gister local multiplayer grayed out staan namelijk.

Vanavond nog maar eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 16:12
JSchut schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 10:34:
[...]

Weet je het zeker? Ik zag gister local multiplayer grayed out staan namelijk.

Vanavond nog maar eens kijken.
Ik bedoel dat je wel samen op de bank (local dus) kunt spelen in de party modus, maar niet online met vrienden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
PeevdTee schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 15:26:
[...]

Ik bedoel dat je wel samen op de bank (local dus) kunt spelen in de party modus, maar niet online met vrienden.
Sorry! Je hebt gelijk er stond private multiplayer. Super stupid dat dat er niet inzit nog. Zelfde fout als ze met Fusion hebben gemaakt.

Gelukkig is Rising verder een betere en grotere game.

• JSchut
Inmiddels ook aangekomen bij de Semi Pro. Nog steeds medium.... Wat zitten er veel tracks in deze game :D

Tot nu toe vermaakt ik mij prima met de "grind". Al begin ik wel te merken dat ik de simpelere contracts wel zat begin te worden. Dingen als doe 15 backflips en een wheelie van 20 meter. Zodra ze dat combineren met een ghost die je moet beaten dan wordt het wel al wat leuker.

Ik blijf gewoon rustig aan doorgaan met de contracts en zo alle tracks spelen. Het snelle tijden rijden komt later wel.

Weet iemand hoe het zit met de multiplayer? Bij mij staat er iig dat het afloopt over -2175422757436782 dagen :D. Heb 1 race gedaan en zie nergens iets gebeuren. Moet het seizoen nog beginnen?

[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 28-02-2019 08:59 ]

• steefje
Dat grinden schijnt later iets meer te worden. Als je bijvoorbeeld 8 levels moet stijgen om nieuwe tracks te unlocken. Dat betekent dat je verplicht wordt allerlei challanges te voldoen. zoals die backflips. Ik heb daar niets mee. Zelfde geld voor de lagere moeilijkheidsgraad. Ik haal daar weinig voldoening uit om perse platina te willen. Dat heb ik bij hard juist wel.

Die Trials University is wel gaaf gedaan. Ik heb in het verleden vaker op Youtube gekeken naar die gast en had best wat goede tips. Ook de challanges zelf vind ik wel vermakelijk.

PSN ID Binloading_nl

• Beakzz
steefje schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 09:46:
Dat grinden schijnt later iets meer te worden. Als je bijvoorbeeld 8 levels moet stijgen om nieuwe tracks te unlocken. Dat betekent dat je verplicht wordt allerlei challanges te voldoen. zoals die backflips. Ik heb daar niets mee. Zelfde geld voor de lagere moeilijkheidsgraad. Ik haal daar weinig voldoening uit om perse platina te willen. Dat heb ik bij hard juist wel.
Toch is daar wel een uitdaging in te vinden om easy levels in de top 100/1000 te rijden. Voor mij was dat in vorige delen een mooie afwisseling naast de frustratie die een extreme track af en toe kan meebrengen. Maar dan moeten ze wel wat meer ghost opties geven zoals vrienden, personal en target ghost en dat je die opties kan veranderen met RB of zo . Maar op het forum kreeg ik te horen dat de devs op de hoogte zijn van de ghost "problemen" dus hopelijk fixen ze het snel.

• JSchut
Er is inderdaad een hoop mis met de ghosts. Bugs uit de beta waarvan ze aangeven dat dit in de full release al gefixed was zitten er toch nog in.

Hopelijk wordt het de komende dagen allemaal gefixed met een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
JSchut schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 11:30:
Er is inderdaad een hoop mis met de ghosts. Bugs uit de beta waarvan ze aangeven dat dit in de full release al gefixed was zitten er toch nog in.

Hopelijk wordt het de komende dagen allemaal gefixed met een update.
Ik zoek vooral de optie om ze of uit te zetten of alleen mensen uit mijn vriendenlijst.
- Het stoort mij eerlijk gezegd tijdens het rijden en mij persoonlijk boeit het niet dat een of andere onbekende gast beter/slechter rijd dan ik.

Gisteren een platinum medaille gehaald op ons vaderland. Dat level met die windmolens. Niet heel boeiend overigens,want er zitten twee shortcuts in.

Ben al wel een aantal toffe levels tegen gekomen, vergeet alleen telkens welke dat zijn:) Wat dat betreft vond het ik het vorige tracksysteem wat overzichtelijker.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
steefje schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:18:
[...]

Ik zoek vooral de optie om ze of uit te zetten of alleen mensen uit mijn vriendenlijst.
- Het stoort mij eerlijk gezegd tijdens het rijden en mij persoonlijk boeit het niet dat een of andere onbekende gast beter/slechter rijd dan ik.

Gisteren een platinum medaille gehaald op ons vaderland. Dat level met die windmolens. Niet heel boeiend overigens,want er zitten twee shortcuts in.

Ben al wel een aantal toffe levels tegen gekomen, vergeet alleen telkens welke dat zijn:) Wat dat betreft vond het ik het vorige tracksysteem wat overzichtelijker.
Zag het inderdaad. Kreeg een melding op m'n map. Ik zag je toen ook rijden als ghost. Ben iets sneller dan jou gegaan inmiddels :) Valt een hoop winst nog te behalen. Maar ik ben weer terug anar levelen en crontracten doen. Daarom heb ik ook belabberde tijden op een hoop tracks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Die contract zijn af en toe nog erger dan een extreme level. Man de frustratie! Alleen dan op de goede manier zeg maar :)

Ben ook best wel onder de indruk van de tutorials van Professor FatShady. De eerste zijn natuurlijk heel basic, maar het wordt al snel goed bruikbaar. Ik haalde de extreme levels altijd wel, maar vaak deed ik maar wat dus het kan geen kwaad de techniek even goed uitgevoerd te zien worden.

Zonde dat er zo weinig liefhebbers zijn hier op Tweakers, want het spel is echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Beakzz schreef op maandag 4 maart 2019 @ 02:56:
Die contract zijn af en toe nog erger dan een extreme level. Man de frustratie! Alleen dan op de goede manier zeg maar :)

Ben ook best wel onder de indruk van de tutorials van Professor FatShady. De eerste zijn natuurlijk heel basic, maar het wordt al snel goed bruikbaar. Ik haalde de extreme levels altijd wel, maar vaak deed ik maar wat dus het kan geen kwaad de techniek even goed uitgevoerd te zien worden.

Zonde dat er zo weinig liefhebbers zijn hier op Tweakers, want het spel is echt goed.
Ja ze zijn echt goed idd. Heb ze allemaal A+ behalve de laatte 3 die heb ik op A. Die zijn echt serieus moeilijk. Moet nog proberen om ze beter te rijden allemaal. Volgens mij tellen ze ook voor het leaderboard.

Er zijn sowieso ook mensen in die niet in dit topic komen maar het wel spelen zoals: @uchiha tijntje (Kom er gezellig bij :P)

Heb inmiddels alle tracks uit behalve Inferno V. Heb wel een poging gedaan maar na 150 fout was ik er even klaar mee. Hier moet ik maar eens goed voor gaan zitten. Ben bezig met alle contracts. Die worden soms ook erg lastig. Gister had ik er 1 gedaan: 22 backflips en 26 sec airtime en een gold ghost beaten. Maar goed als ze allemaal simpel zijn dan is er ook niks aan. Ik hou er wel van!

Nu nog 4 of 5 stadium finals. Die 3 op een rij zijn soms ook pittig. Ben nu met de hard versie bezig en die is toch erg lastig voor me. Paar keer bijna gehaald maar dan verkloot ik het 1 a 2 checkpoints voor het einde. Mede ook door kinderen die aan mijn been hangen :D (Daarom game ik vaak alleen 's avonds)

Ben momenteel mijn kisten aan het opsparen. De content die er nu inzit is of niet boeiend of heb ik al. De content veranderd eens in de zoveel tijd dus ik spaar ze even op.

Bijna level 100 nu. Heb zo'n 15 uur in de game zitten dus dat valt nog alles mee. Had verwacht er langer over te doen.

[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 04-03-2019 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:01

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

JSchut schreef op maandag 4 maart 2019 @ 08:48:
[...]

Ja ze zijn echt goed idd. Heb ze allemaal A+ behalve de laatte 3 die heb ik op A. Die zijn echt serieus moeilijk. Moet nog proberen om ze beter te rijden allemaal. Volgens mij tellen ze ook voor het leaderboard.

Er zijn sowieso ook mensen in die niet in dit topic komen maar het wel spelen zoals: @uchiha tijntje (Kom er gezellig bij :P)

Heb inmiddels alle tracks uit behalve Inferno V. Heb wel een poging gedaan maar na 150 fout was ik er even klaar mee. Hier moet ik maar eens goed voor gaan zitten. Ben bezig met alle contracts. Die worden soms ook erg lastig. Gister had ik er 1 gedaan: 22 backflips en 26 sec airtime en een gold ghost beaten. Maar goed als ze allemaal simpel zijn dan is er ook niks aan. Ik hou er wel van!

Nu nog 4 of 5 stadium finals. Die 3 op een rij zijn soms ook pittig. Ben nu met de hard versie bezig en die is toch erg lastig voor me. Paar keer bijna gehaald maar dan verkloot ik het 1 a 2 checkpoints voor het einde. Mede ook door kinderen die aan mijn been hangen :D (Daarom game ik vaak alleen 's avonds)

Ben momenteel mijn kisten aan het opsparen. De content die er nu inzit is of niet boeiend of heb ik al. De content veranderd eens in de zoveel tijd dus ik spaar ze even op.

Bijna level 100 nu. Heb zo'n 15 uur in de game zitten dus dat valt nog alles mee. Had verwacht er langer over te doen.
Hey, er is een topic! :)

Ik heb alle tracks behalve Inferno V op gold of hoger. Meestal als ik gold had behaald ging ik door naar de volgende track, dus heb nog niet zo veel op platinum. Ik neem aan dat de DLC het zuidelijk halfrond gaat beslaan :P.

Enige wat ik wel echt frustrerend vind zijn die stadiums. Je kunt je medailles / tijden op die banen ook niet echt verbeteren omdat je dan bijvoorbeeld moeten winnen van een ghost die ergens in de top 10 van de wereld staat ofzo voordat die je tijd telt… Slaat helemaal nergens op. Daarnaast slaat het nergens op dat je drie banen achter elkaar foutloos moet rijden met al die laadschermen. Als ze nu gewoon die drie banen achter elkaar plakken en je meteen door kunt naar de volgende race. Soms zit je langer tegen laadschermen te kijken dan dat je aan het rijden bent. En zeker omdat sommige stadium finals zo lastig zijn gebeurd mij dat best vaak. :+

Verder wil ik inderdaad mijn eigen ghost zien of ghost van friends. Een random speler waar ik niets mee heb boeit me niet. Snap niet dat ze dat niet hebben overgenomen van Trials Fusion. Dat was echt prima.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-03-2019 09:04 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
uchiha tijntje schreef op maandag 4 maart 2019 @ 09:01:
[...]

Hey, er is een topic! :)

Ik heb alle tracks behalve Inferno V op gold of hoger. Meestal als ik gold had behaald ging ik door naar de volgende track, dus heb nog niet zo veel op platinum. Ik neem aan dat de DLC het zuidelijk halfrond gaat beslaan :P.

Enige wat ik wel echt frustrerend vind zijn die stadiums. Je kunt je medailles / tijden op die banen ook niet echt verbeteren omdat je dan bijvoorbeeld moeten winnen van een ghost die ergens in de top 10 van de wereld staat ofzo voordat die je tijd telt… Slaat helemaal nergens op. Daarnaast slaat het nergens op dat je drie banen achter elkaar foutloos moet rijden met al die laadschermen. Als ze nu gewoon die drie banen achter elkaar plakken en je meteen door kunt naar de volgende race. Soms zit je langer tegen laadschermen te kijken dan dat je aan het rijden bent. En zeker omdat sommige stadium finals zo lastig zijn gebeurd mij dat best vaak. :+
Ik heb nog niet alles op gold. Veel tracks wel in 1 keer op gold maar sommige tracks heb ik enkel 1 keer gedaan voor het contract.

De extremes heb ik allemaal 1 keer gedaan. 1 keer brons 1 keer goud rest zilver en dan inferno nog niet.

Eens met de stadium finals. Al ligt het wel aan welke. Want sommige laden wel snel(ler). Heel apart en mijn inziens ook niet echt verklaarbaar waarom het laden zolang moet duren. Als het net zolang is als een normale track dan snap ik dat. Maar dit duurt (soms veel) langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
JSchut schreef op maandag 4 maart 2019 @ 08:48:
[...]
Zo dat doe je snel...hoe krijg je dat voor elkaar?

Ik ben nu level 63 meen ik en heb er ongeveer 16 uur op zitten. Ik heb pas net de hard levels bereikt.
Wel alles op goud gehaald en enkele op platina.

Ik ben vooral aan het grinden om die contracten te halen en zo in level te stijgen. Sommige heb ik redelijk snel, maar een aantal willen nog niet lukken. Doe x backflipt en versla je tegenstander gaan niet altijd samen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
JSchut schreef op maandag 4 maart 2019 @ 09:06:
[...]

Ik heb nog niet alles op gold. Veel tracks wel in 1 keer op gold maar sommige tracks heb ik enkel 1 keer gedaan voor het contract.

De extremes heb ik allemaal 1 keer gedaan. 1 keer brons 1 keer goud rest zilver en dan inferno nog niet.

Eens met de stadium finals. Al ligt het wel aan welke. Want sommige laden wel snel(ler). Heel apart en mijn inziens ook niet echt verklaarbaar waarom het laden zolang moet duren. Als het net zolang is als een normale track dan snap ik dat. Maar dit duurt (soms veel) langer.
Ik vermoed dat dit komt door het inladen van de ghosts. Je laad soort van andermans race. Dat zie je ook als je in de leaderboards iemands race wilt terugzien.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
steefje schreef op maandag 4 maart 2019 @ 09:10:
[...]

Zo dat doe je snel...hoe krijg je dat voor elkaar?
Wat ik gedaan heb is alle levels die ik nog niet gedaan had spelen maar alleen als ze een contract hebben.
Meeste contracts lukte me wel in 1 keer. De eerste zijn vaak niet de moeilijkste. De moeilijkere doe ik wel langer over natuurlijk. Maar prio was eerst alle tracks uitrijden.

Ben wel bewust bezig gegaan met het redbull contract. Wel lachen om deze te doen. (Gas niet los laten, geen fouten of niet leunen en max 4 fouten). Ben er alleen na een stuk of 10 mee gestopt omdat ik extremes wilde unlocken. Toen dus weer verder gegaan met de contracts.

[ Voor 7% gewijzigd door JSchut op 04-03-2019 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
JSchut schreef op maandag 4 maart 2019 @ 09:13:
[...]

Wat ik gedaan heb is alle levels die ik nog niet gedaan had spelen maar alleen als ze een contract hebben.
Meeste contracts lukken me we in 1 keer. De moeilijkere doe ik wel langer over.

Ben wel bewust bezig gegaan met het redbull contract. Wel lachen om deze te doen. (Gas niet los laten, geen fouten of niet leunen en max 4 fouten). Ben er alleen na een stuk of 10 mee gestopt omdat ik extremes wilde unlocken. Toen dus weer verder gegaan met de contracts.
Ik deed gisteren voor het eerst zo'n contract: 12 achterwaarste salto's en 8 voorwaarste salto's en geen fouten. Het lukte me gewoon niet! Terwijl ik extreme tracks in Fusion toch altijd wel haalde. Heel frustrerend. Was het level waar je eerst door een soort 'bloedbad' van een ramp moet. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Casual_T schreef op maandag 4 maart 2019 @ 09:15:
[...]

Ik deed gisteren voor het eerst zo'n contract: 12 achterwaarste salto's en 8 voorwaarste salto's en geen fouten. Het lukte me gewoon niet! Terwijl ik extreme tracks in Fusion toch altijd wel haalde. Heel frustrerend. Was het level waar je eerst door een soort 'bloedbad' van een ramp moet. |:(
Ah ja die Tomato nogwates. Die heb ik volgens mij ook gedaan. Soms als je het level afsluit kan je een andere ghost krijgen. Mijn eerste ghost was zo snel dat ik die al zou ik mijn beste speedrun neerzetten ik hem nog niet kon verslaan. Level afgesloten en nog een keer conrtact gestart en toen had ik een andere ghost.

Ghosts zijn nog erg buggy. (Net zoals hierboven beschreven is met de statium finals.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik hoop vanavond alles op Gold te krijgen :). Alleen Inferno V wordt nog wel erg pittig, alsmede de skill game waar je naar 200 meter moet klimmen… Die skillgame vervloek ik in elke trials versie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
uchiha tijntje schreef op maandag 4 maart 2019 @ 10:56:
Ik hoop vanavond alles op Gold te krijgen :). Alleen Inferno V wordt nog wel erg pittig, alsmede de skill game waar je naar 200 meter moet klimmen… Die skillgame vervloek ik in elke trials versie :P
Haha ja skill games.... Die rodeo.... Wat the fuck is dat. Ik trek dat niet skill games. Gelukkig hebben ze die domme FMX er uitgehaald.

Ik rij vrij gemakkelijk door alles tot en met hard heen. Maar een afstand op m'n achterwiel rijden dat is echt iets wat ik niet kan. Misschien moet ik er eens de tijd voor nemen, maar dat lukt mij gewoon echt niet. Die skill game lukt mij dus ook niet. Heb door vol gas te geven brons gehaald :D

PS: Zal ik je toevoegen aan de players list in de openingspost?

[ Voor 31% gewijzigd door JSchut op 04-03-2019 11:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

JSchut schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:10:
[...]
PS: Zal ik je toevoegen aan de players list in de openingspost?
Prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Gister inferno V uitgereden. Brons nog. Heb hem uitgereden met de fiets :)

Alle tracks nu gecomplete. Nu rest nog de staium finals. Misschien van het weekend wat tijd voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Potverdikkeme. Gisteren Inferno V geprobeerd. Uiteindelijk heb ik de track wel goed door. Maar uiteindelijk nog net niet op Gold kunnen rijden. Gewoon net niet! Ik zag in de laatste klim die klote ghost me voorbij rijden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
uchiha tijntje schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:32:
Potverdikkeme. Gisteren Inferno V geprobeerd. Uiteindelijk heb ik de track wel goed door. Maar uiteindelijk nog net niet op Gold kunnen rijden. Gewoon net niet! Ik zag in de laatste klim die klote ghost me voorbij rijden :P
Haha, frustrerend is dat...al ben ik al blij om dat level überhaupt te halen. In de voorgaande delen koste me dat enorm veel moeite. Het lukt mij niet om consequent die obstakels te masteren..zit wat meer geluk bij van mijn kant.
@JSchut Op de fiets....netjes.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Vond de extreme uit de beta ook het makkelijkst op de fiets dus soms geeft het juist voordeel.

Heb nu ook wat vrienden aan het spelen gekregen, maar wat een kl*testreek dat je nog niet online met elkaar kan rijden zeg. Niet eens samen een race joinen.

En de grind ben ik ook nog niet uit wat ik er van vind. De weg naar de extremes is mij echt te lang. Geef mij gewoon die contracts achteraf of zo en laat mij gewoon rijden waar ik zin in heb. Sommige contract zijn misschien nog wel frustrerender dan de extremes :+

17 seconds inverted airtime 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 05-03-2019 12:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
Op de fiets is serieus makkerlijker dan met de mantis. Zo veel meer grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

JSchut schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:06:
[...]

Op de fiets is serieus makkerlijker dan met de mantis. Zo veel meer grip.
Klopt. Is inderdaad een stuk betere keuze. Met name voor de stijle hellingen. Als je echt power nodig hebt wat minder maar overall is het een stuk betere keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Aaargh, heb ik alle extremes op gold. Zelfs een ninja track gecomplete, maar de achievement Golden Hero " Get a Gold medal or better in all the career tracks from World Map, including R.A.C.E league" unlocked niet.. Iemand anders daar ook last van?

Of moet je daarvoor ook alle final stadiums hebben gecomplete?

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-03-2019 23:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 23:03:
Aaargh, heb ik alle extremes op gold. Zelfs een ninja track gecomplete, maar de achievement Golden Hero " Get a Gold medal or better in all the career tracks from World Map, including R.A.C.E league" unlocked niet.. Iemand anders daar ook last van?

Of moet je daarvoor ook alle final stadiums hebben gecomplete?
Medalcount gaat omhoog door die stadium challenges dus ik gok van wel.

____

Ben nu bij hard aangekomen. Nou ja, heb ze allemaal in max 2 pogingen goud incl contracten. EN ik ben een enorme prutser wat trials betreft. :) Ik vind de afwisseling in tracks wel fenomenaal. In Fusion verveelde ik me (en vond ik de soundtrack rete irritant). Bij deze heb ik vaak een glimlach op mijn gezicht.

En trials university is briljant. Ik snap eindelijk hoe bunny hoppen en omhoog rijden werken! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:37:
[...]

Medalcount gaat omhoog door die stadium challenges dus ik gok van wel.

____

Ben nu bij hard aangekomen. Nou ja, heb ze allemaal in max 2 pogingen goud incl contracten. EN ik ben een enorme prutser wat trials betreft. :) Ik vind de afwisseling in tracks wel fenomenaal. In Fusion verveelde ik me (en vond ik de soundtrack rete irritant). Bij deze heb ik vaak een glimlach op mijn gezicht.

En trials university is briljant. Ik snap eindelijk hoe bunny hoppen en omhoog rijden werken! :+
Gaat het dan om alle losse tracks of ook echt de final waar je drie tracks achter elkaar moet rijden? :) Ach dat weet jij natuurlijk nog niet want je hebt nog niet alles compleet O-)

Trials University is inderdaad echt een aanrader. Leer je op een grappige manier toch wel echt de basics om de extreme tracks te kunnen clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Nou ik heb het eindelijk voor elkaar om mijn Xbox en PSN accounts aan (de juiste) Uplay te linken dus als het goed is heeft iedereen uit de startpost een invite op XBox live en Uplay gekregen. Denk wel dat jullie mij ook via uplay moeten accepten wil het werken. Dus laat even weten als je dat doet, want ben benieuwd of dit (goed) gaat werken.

@JSchut Haal mij maar weg bij de Switch versie hoor. Misschien nog eens in een sale, maar ik hoor er weinig goeds over :)

[ Voor 16% gewijzigd door Beakzz op 06-03-2019 15:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
Beakzz schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:07:
Nou ik heb het eindelijk voor elkaar om mijn Xbox en PSN accounts aan (de juiste) Uplay te linken dus als het goed is heeft iedereen uit de startpost een invite op XBox live en Uplay gekregen. Denk wel dat jullie mij ook via uplay moeten accepten wil het werken. Dus laat even weten als je dat doet, want ben benieuwd of dit (goed) gaat werken.

@JSchut Haal mij maar weg bij de Switch versie hoor. Misschien nog eens in een sale, maar ik hoor er weinig goeds over :)
Done en done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook wel graag Trials vriendjes. Ghosts en meer tijden zijn alleen maar leuk. Mijn Xbox gamertag = exactor it

De tweede lichting Hard is plotseling, echt hard. Yay!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
Verwijderd schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 20:51:
Ik wil ook wel graag Trials vriendjes. Ghosts en meer tijden zijn alleen maar leuk. Mijn Xbox gamertag = exactor it

Toegevoegd!

Ik ben even gestopt met spelen. Er is een bug dat je na level 83 geen kisten meer krijgt. Hij zegt van wel maar je krijgt ze niet.

Heb zo al 17 kisten gemist. (Ben nu level 100)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

JSchut schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:56:
[...]

Toegevoegd!

Ik ben even gestopt met spelen. Er is een bug dat je na level 83 geen kisten meer krijgt. Hij zegt van wel maar je krijgt ze niet.

Heb zo al 17 kisten gemist. (Ben nu level 100)
Ik was juist blij dat ik niet meer allemaal van die kisten kreeg :P Heb er heel even naar gekeken en wat mooie velgen geselecteerd en een Praise The Sun hoodie, maar dat was het ook. :) Nu ik er over nadenk waren dit community items dus niet eens de items die ik uit de kisten kreeg.

Als je nu eens gewoon de optie had om alle kisten in 1 keer open te maken binnen 1 sec... Maar nee, je moet elke kist afzonderlijk openen. Echt een debiel systeem. Heb echt een hekel aan dat soort loot systemen in games :)
Verwijderd schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 20:51:

Ik loop nu echt wel een beetje vast op de laatste skillgame... Een soort "the ground is lava" waarbij je je voorwiel maar op selecte plekken de grond mag laten raken. Heb ik me echt gisteren 2 uur op stuk lopen bijten... Vanavond maar eens kijken of ik gewoon lekker eerste alle squirrels kan verzamelen en me daarna als mijn vriendin te bed ligt maar weer chagrijnig laten lopen maken om die skillgame en de laatste 2 stadium finals te halen. Dat zijn de enige die ik nog op gold moet voor de twee gold related achievements.

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-03-2019 08:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
uchiha tijntje schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 08:27:
[...]

Ik was juist blij dat ik niet meer allemaal van die kisten kreeg :P Heb er heel even naar gekeken en wat mooie velgen geselecteerd en een Praise The Sun hoodie, maar dat was het ook. :) Nu ik er over nadenk waren dit community items dus niet eens de items die ik uit de kisten kreeg.

Als je nu eens gewoon de optie had om alle kisten in 1 keer open te maken binnen 1 sec... Maar nee, je moet elke kist afzonderlijk openen. Echt een debiel systeem. Heb echt een hekel aan dat soort loot systemen in games :)

[...]

Ik loop nu echt wel een beetje vast op de laatste skillgame... Een soort "the ground is lava" waarbij je je voorwiel maar op selecte plekken de grond mag laten raken. Heb ik me echt gisteren 2 uur op stuk lopen bijten... Vanavond maar eens kijken of ik gewoon lekker eerste alle squirrels kan verzamelen en me daarna als mijn vriendin te bed ligt maar weer chagrijnig laten lopen maken om die skillgame en de laatste 2 stadium finals te halen. Dat zijn de enige die ik nog op gold moet voor de twee gold related achievements.
Eens over het 1 voor 1 open maken. Echt te debiel.
Ik heb nu iets van 50 kisten in de wachtrij. Kijken of er nog leuke dingen in de toekomstige pool komen. Anders is het inkomsten door het verkopen van de troep. Zou ook fijn om een sell all duplicates button te hebben :P

Die skill game vervloek ik ook. Weet ook niet of ik die uberhaupt op zilver krijg. Ik vindt het namelijk ook gewoon niet leuk om te doen.

[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 07-03-2019 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

JSchut schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:21:
[...]

Ik heb nu iets van 50 kisten in de wachtrij. Kijken of er nog leuke dingen in de toekomstige pool komen. Anders is het inkomsten door het verkopen van de troep. Zou ook fijn om een sell all duplicates button te hebben :P

Die skill game vervloek ik ook. Weet ook niet of ik die uberhaupt op zilver krijg. Ik vindt het namelijk ook gewoon niet leuk om te doen.
Ja die duplicates zijn ook irritant. Had op een gegeven moment 6 van die "beerhats" :P

Die skillgame en stadiums vind ik ook frustrerend om te doen, maar wat ik nog frustrerender vind is om de handdoek in de ring te gooien. Dus ook al kost het me 5 uur, ik wil en zal het voor elkaar krijgen om hem op gold te halen. : :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Haha. Ik wieger iets te doen waar ik echt geen plezier aan beleef.

Extremes kunnen frustrerend zijn maar daar heb ik wel veel lol aan. Skill games en dan bijvoorbeeld de random rodeo daar heb ik echt geen zin in. En die zal ik waarschijnlijk ook nooit meer hoger halen.

Komt ook omdat ik relatief wienig tijd heb om te gamen. Dus als ik game dan doe ik iets wat ik leuk vindt :)

[ Voor 17% gewijzigd door JSchut op 07-03-2019 10:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• steefje
JSchut schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:21:
[...]

Ik heb nu iets van 50 kisten in de wachtrij. Kijken of er nog leuke dingen in de toekomstige pool komen. Anders is het inkomsten door het verkopen van de troep. Zou ook fijn om een sell all ge button te hebben :P

Sommige zijn wel grappig en vrij eenvoudig...andere juist precies niet.
Ik ben gisteren even bezig geweest met de skill game dat je motor al in brand staat. De eerste keer haal ik echt net geen goud. Vervolgens anderhalf uur bezig geweest en ik kom niet eens meer in de buurt 8)7

Die skill game met die basketbal vind ik dan weer oerzaai en ga ik ook niet meer doen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
uchiha tijntje schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:37:
[...]

Ja die duplicates zijn ook irritant. Had op een gegeven moment 6 van die "beerhats" :P

Die skillgame en stadiums vind ik ook frustrerend om te doen, maar wat ik nog frustrerender vind is om de handdoek in de ring te gooien. Dus ook al kost het me 5 uur, ik wil en zal het voor elkaar krijgen om hem op gold te halen. : :+
Gold? Plat or nothing is mijn instelling dus ik ben nog wel een jaar zoet :+

@JSchut Helaas ik zie jouw tijden nog steeds niet verschijnen. Werkt lekker die cross platform tijden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Beakzz schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:08:
[...]

Gold? Plat or nothing is mijn instelling dus ik ben nog wel een jaar zoet :+

@JSchut Helaas ik zie jouw tijden nog steeds niet verschijnen. Werkt lekker die cross platform tijden 8)7
Heb ik jou wel als friend op de Xbox? Dat is volgens mij de vereiste voor vrienden in game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
JSchut schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:14:
[...]

Heb ik jou wel als friend op de Xbox? Dat is volgens mij de vereiste voor vrienden in game.
Op Xboxlive heb ik je ook toegevoegd (iedereen hier trouwens) dus ja ligt er aan of je me geaccept hebt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
Beakzz schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:39:
[...]

Op Xboxlive heb ik je ook toegevoegd (iedereen hier trouwens) dus ja ligt er aan of je me geaccept hebt :+
Nu wel (Heb jou ook toegevoegd als vriend) :) Kijk eens of je mijn (nu nog bagger) tijden nu wel ziet :P

[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 07-03-2019 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Volgens mij is niemand nog echt serieus bezig geweest met de tijden. Op een aantal tracks na, heb ik de meeste pas een keer gespeeld of voor de contracts met 400 backflips.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
steefje schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:25:
Volgens mij is niemand nog echt serieus bezig geweest met de tijden. Op een aantal tracks na, heb ik de meeste pas een keer gespeeld of voor de contracts met 400 backflips.
I see what you did there :P

Ja is ook zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
steefje schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:25:
Nee het is al een freakin grind om bij de extremes te komen dus ik heb alleen per ongeluk af en toe een platinum gereden en wat skillgames die ik samen met een vriend om de beurt probeer hoger te zetten.

Heb op zich wel lol met de contracts. Sommige zijn echt een uitdaging (zeker de hard levels met de donkey), maar er zit teveel makkelijke troep tussen die je allemaal moet rijden om te levelen. Als die grind er niet was zou ik er nog meer uur in stoppen. Nu merk ik af en toe dat de verveling optreed en ik dan maar weer een paar potjes Apex of Rocket League doe voor de afwissleing. Ben nu vlak bij de extremes en die had ik graag wat eerder gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Nog drie stadiums en alle achievements zijn binnen! Daarna eens kijken of ik nog zin heb om de banen te perfectioneren of dat ik wacht op de DLC. :)

Zoooveel tijd kwijt geraakt aan die laatste skillgame. Terwijl die eigenlijk zo ontzettend easy is. Ik zat gewoon compleet verkeerd met mijn moveset. In plaats van heel rustig gewoon te wheelien dacht ik.. SPEED EN JUMPS ARE GOOD! Dus not...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Pfff dat principe van stadium finals is echt slecht gamedesign. Ongelooflijk dat dit in het final product is beland. Om gold te halen moet je 3 runs op ongeveer platinum speed doen. An sich is dat geen probleem want dat is een uitdaging, maar om dat elke minuut tegen een minuut laadschermen aan te kijken. Echt irritant.

Ik moet er nog 1, maar die is zo bloedje irritant. De Trials Trophy stadium, maar ik kap er even mee. Ik vind extreme tracks en ninja tracks erg tof om te proberen, maar die stadiums tracks zijn gewoon inspiratieloos en cheap. :)

[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-03-2019 12:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
uchiha tijntje schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 02:27:
Nog drie stadiums en alle achievements zijn binnen! Daarna eens kijken of ik nog zin heb om de banen te perfectioneren of dat ik wacht op de DLC. :)

Zoooveel tijd kwijt geraakt aan die laatste skillgame. Terwijl die eigenlijk zo ontzettend easy is. Ik zat gewoon compleet verkeerd met mijn moveset. In plaats van heel rustig gewoon te wheelien dacht ik.. SPEED EN JUMPS ARE GOOD! Dus not...
Serieus...jij hebt bijna alle achievments? Respect man. Dat ga ik nooit redden haha. Alles op gold en hoger, dat ga ik op extreme niet redden. Maar er zijn altijd betere goden. Ik ben heel goed om consequent dezelfde fouten te maken :) en krijg het niet voor elkaar om sommige skills echt te masteren.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
Haha ik was gister bezig om een track op platinum te zetten. Telkens als ik een goede run had dan verklote ik het laatste checkpoint weer grrrr. Uiteindelijk wel gelukt *O*

Ga langzaam af en toe wat tracks proberen te verbeteren. Bewaar de contracten voorlopig even.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

steefje schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 14:05:
[...]

Serieus...jij hebt bijna alle achievments? Respect man. Dat ga ik nooit redden haha. Alles op gold en hoger, dat ga ik op extreme niet redden. Maar er zijn altijd betere goden. Ik ben heel goed om consequent dezelfde fouten te maken :) en krijg het niet voor elkaar om sommige skills echt te masteren.
Correctie :P

Net de laatste gehaald. De final stage die je unlocked na die 9 stadiums is echt heel erg leuk. Alleen jammer dat je daarvoor al die andere stadiums moet winnen. Ik wacht nu wel totdat de 1e DLC uitkomt :)

Mijn korte conclusie:

Positief
-Zoals altijd heeft Trials geweldige controls.
-Geen 1 game heeft kan mij zo frustreren zonder dat ik het spel afsluit. Gisteren 2 uur achter elkaar een skill game geprobeerd. "Ooooh bijna!! Nog een keer!"
-De hard en extreme tracks waren weer erg fun om te doen. Zelfs de ninja tracks, maar die zijn echt te lastig voor mij.
-Sommige tracks zijn echt briljant gemaakt met de achtergronden en de 'interactieve' omgeving.
-Leuke opties om je bike en player te pimpen

Negatief
-Het progressiesysteem. Levelen om moeilijkere tracks te spelen is onnodig. De vorige trials games hadden een uitstekend systeem om de moeilijkheidsgraad goed op te bouwen. Er waren ook wel heel veel easy en medium tracks.
-De stadium finals (genoeg over gezegd :P)
-De ghosts. Ik wil mijn eigen ghost zien, zodat ik weet waar ik ooit tijd heb verloren/gewonnen. Ik hoef niet een of andere random player te zien. Ik wil van "mezelf winnen".
-Onnodig lootcrate systeem.

Al met al, een prima Trials game! Hopelijk is de DLC vooral gefocust op hard en extreme tracks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
uchiha tijntje schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:16:
[...]

Al met al, een prima Trials game! Hopelijk is de DLC vooral gefocust op hard en extreme tracks.
Dat doen ze meestal niet...helaas.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Lol 4 stadium finals op rij uitgespeeld. Zelfs 1 platinum.

De laatste (naast de finals) is echt moeilijk. De eerste twee easy maar bij de laatste gaat die gast zo hard. Misschien die laatste track maar eens oefenen.

Ook begonnen met de extremes. Volgens mij nu 3 op goud. Ging redelijk snel. Maar inferno dat duurt nog wel even. Die is echt wel een ander niveau. Ook die laatste helling krijg ik maar niet onder de knie.

Maar er zit progressie in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Snap nu ook waarom het levelen bij mij zo traag ging. Ik had die helium niet unlocked. nu gedaan en krijg er direct een shitload aan nieuwe levels bij. zal ook wel voor Donky gelden🤔

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
steefje schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 09:25:
Snap nu ook waarom het levelen bij mij zo traag ging. Ik had die helium niet unlocked. nu gedaan en krijg er direct een shitload aan nieuwe levels bij. zal ook wel voor Donky gelden🤔
Volgens mij unlocken er alleen contracten door de helium en donkey. Geen levels. Misschien net geluk met levelen en unlocken van die twee?

Toen ik ze kocht had ik alles al unlocked tot en met extremes. Kan mij niet herinneren dat er nieuwe levels bijkwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
JSchut schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 09:53:
[...]

Volgens mij unlocken er alleen contracten door de helium en donkey. Geen levels. Misschien net geluk met levelen en unlocken van die twee?

Toen ik ze kocht had ik alles al unlocked tot en met extremes. Kan mij niet herinneren dat er nieuwe levels bijkwamen.
Klopt idee. Alleen contacten. Maar die had ik niet meer over

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
Zo doe laatste hardlevels zijn nog best pittig. Moet nog echt mijn best doen. Schaam mezelf voor mijn eerste pogingen haha

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
Die laatste stadium finals is dikke onzin. De eerste twee kan ik nu constant winnend rijden. Maar de derde moet je platinum rijden om te kunnen winnen. Op de individuele track lukt me dat. Maar als derde race zonder restarts is dat natuurlijk een stuk lastiger.

Design flaw?

Edit: net een snellere tijd gereden dan @uchiha tijntje maar verloren van top canine. Respect dat je hem verslagen hebt. Er zitten zoveel rempunten in die laatste track dat ik het niet constant voor elkaar krijg.

Hij is gewoon te snel in die laatste track. Ook te zien aan de hoeveelheid mensen dat hem verslagen heeft. Hopelijk fixen ze dit want dit is gewoon niet leuk tbh.

[ Voor 41% gewijzigd door JSchut op 10-03-2019 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

JSchut schreef op zondag 10 maart 2019 @ 07:44:
Die laatste stadium finals is dikke onzin. De eerste twee kan ik nu constant winnend rijden. Maar de derde moet je platinum rijden om te kunnen winnen. Op de individuele track lukt me dat. Maar als derde race zonder restarts is dat natuurlijk een stuk lastiger.

Design flaw?

Edit: net een snellere tijd gereden dan @uchiha tijntje maar verloren van top canine. Respect dat je hem verslagen hebt. Er zitten zoveel rempunten in die laatste track dat ik het niet constant voor elkaar krijg.

Hij is gewoon te snel in die laatste track. Ook te zien aan de hoeveelheid mensen dat hem verslagen heeft. Hopelijk fixen ze dit want dit is gewoon niet leuk tbh.
Is dat de trials trophy final stadium? Die is idd erg lastig. Ik denk dat je een snellere tijd hebt gereden overall doordat je sneller bent op track 1 en 2. Daar werd ik in mijn gold lap 4e en 2e.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
uchiha tijntje schreef op zondag 10 maart 2019 @ 09:11:
[...]

Is dat de trials trophy final stadium? Die is idd erg lastig. Ik denk dat je een snellere tijd hebt gereden overall doordat je sneller bent op track 1 en 2. Daar werd ik in mijn gold lap 4e en 2e.
Klopt ik werd 1e en 1e. En verloor toen de laatste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
Nu gingen de eerste twee slecht maar de laatste goed!

Hell yes! Eindelijk! Gelijk de finale even 1 keer gedaan. Die ga ik nog een paar keer doen. Die koet ook op platinum te krijgen zijn.

Nu nog inferno op goud. Hill Climber en die klote wheelies skill game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

JSchut schreef op zondag 10 maart 2019 @ 12:20:
Nu gingen de eerste twee slecht maar de laatste goed!

Hell yes! Eindelijk! Gelijk de finale even 1 keer gedaan. Die ga ik nog een paar keer doen. Die koet ook op platinum te krijgen zijn.

Nu nog inferno op goud. Hill Climber en die klote wheelies skill game.
Netjes! Die finale die je unlocked na die 9 stadiums is echt een hele toffe hard track. Ik ga nog wel eens voor alle platinums maar dat komt nog wel als de DLC er is (en er een achievement voor is :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
uchiha tijntje schreef op zondag 10 maart 2019 @ 13:17:
[...]

Netjes! Die finale die je unlocked na die 9 stadiums is echt een hele toffe hard track. Ik ga nog wel eens voor alle platinums maar dat komt nog wel als de DLC er is (en er een achievement voor is :P)
Idd 1 van de betere tracks. Pas 1 keer even snel gedaan ivm tijdgebrek. Maar die ga ik zeker binnenkort even verbeteren.

Jammer dat je niet nu voor betere tijden gaat. Meer leaderbord competitie is altijd leuk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• steefje
Gisteren begonnen aan eerste extreme track. Die in Noord Amerika.. Eerste keer 60 fout, daarna 25. Die moet wel foutloos kunnen. Zit een stukje in die ik lastig vind, koste me ook 20 pogingen.

Edit: Dit stukje

[ Voor 15% gewijzigd door steefje op 11-03-2019 10:27 ]

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JSchut
steefje schreef op maandag 11 maart 2019 @ 10:26:
Gisteren begonnen aan eerste extreme track. Die in Noord Amerika.. Eerste keer 60 fout, daarna 25. Die moet wel foutloos kunnen. Zit een stukje in die ik lastig vind, koste me ook 20 pogingen.

Edit: Dit stukje
Goed bezig! Moet ook nog even bezig met de extremes. Nu was mijn instelling goud is genoeg. Maar dat is op de meeste (behalve inferno redelijk makkelijk)

Inmiddels Inferno op goud met 24 fout geloof ik. Alle tracks op goud *O* en de eerste ninja even geprobeerd. Net geen 100 fout geloof ik.

Verder ook bijna alle tutorials op A+. Moet er nog 1 met die wheel bounces. Maar dat gaat ook wel lukken. Was vorige keer op A gestopt.

Dan nog twee skill games. Vooral die met die wheelie zie ik op tegen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
JSchut schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:19:
[...]

Goed bezig! Moet ook nog even bezig met de extremes. Nu was mijn instelling goud is genoeg. Maar dat is op de meeste (behalve inferno redelijk makkelijk)

Inmiddels Inferno op goud met 24 fout geloof ik. Alle tracks op goud *O* en de eerste ninja even geprobeerd. Net geen 100 fout geloof ik.

Verder ook bijna alle tutorials op A+. Moet er nog 1 met die wheel bounces. Maar dat gaat ook wel lukken. Was vorige keer op A gestopt.

Dan nog twee skill games. Vooral die met die wheelie zie ik op tegen. :(
Kan je die wheelie niet doen met de fiets. Daar lukt het mij iig iets beter mee

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
steefje schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:33:
[...]

Kan je die wheelie niet doen met de fiets. Daar lukt het mij iig iets beter mee
Ja dat kan. Maar ik haat het haha. Dus al zou ik het op een 1-Wieler moeten dan nog haha.

Moet me er maar een keer toe zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Overall is de game niet al te moeilijk :) Enkel die twee latere stadiums zijn wel erg lastig om te winnen. De stadiums zijn hard, maar de difficulty om 1e te worden voor gold ligt wat mij betreft ver boven de difficulty voor gold op extreme tracks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
uchiha tijntje schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:55:
Overall is de game niet al te moeilijk :) Enkel die twee latere stadiums zijn wel erg lastig om te winnen. De stadiums zijn hard, maar de difficulty om 1e te worden voor gold ligt wat mij betreft ver boven de difficulty voor gold op extreme tracks. :)
Alle stadiums waren goed te doen behalve die laatste. Die ligt idd ver ver boven goud op de extremes. Ik durf zelfs te zeggen dat ik goud op inferno makkerlijker vond :D

De game is verder idd niet al te moeilijk om uit te spelen. De moeilijkheid zit hem in de platinums halen. Of de 0 fault runs op de extremes.

Hoeplijk starten ze het eerste multiplayer seizoen snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Eerste update incomming:
Greetings Riders,

Thank you to all the players who have shared their experiences with Trials Rising. We’ve seen a lot of amazing creations, memorable moments and personal victories and we’re very happy that so many players are enjoying their time with the game. We’d also like to thank you all for letting us know when you’ve encountered issues. These reports are very helpful and the team has been hard at work investigating the bug reports we have received and working on fixes.

Our first post-launch patch should be available on all platforms within the next 2 weeks. One frequently discussed issue that will be fixed in this patch is the Stadium Finals bug that prevents players from improving scores by matching them against top scores from the leaderboards. Full patch notes for this first patch will release on these forums later this week.

This first patch will not address everything so we’d like to also share some insights about a few of the top issues we are working on for later patches.

Progression – Players have let us know that they’d like to progress more quickly through the game and we are looking at ways we can address this. Our focus has been on providing more opportunities for players to earn fame as well as ways that skilled players could unlock tracks faster.

Inventory – We’ve heard from some players that their inventory is duplicating items and some have already maxed out the space available in the inventory. The team is hard at work to get to the bottom of this issue.

Leaderboards – There’s been a few issues reported about leaderboards and fixing these are also a high priority for the team. Removing cheaters and investigating glitched scores is an ongoing process that is already underway. We’re also investigating some rare cases where scores fail to save to the leaderboards.

Gear Crates – We are aware that some players have stopped receiving Gear Crates for Level Ups and the team is investigating this issue. We will also soon begin rotating the contents of Gear Crates to provide more variety to the rewards players receive from them.

Track Editor Saves & Track Central – We’ve heard reports of track editor save files going missing and the team is working to identify why. We’re also looking at the feedback we’ve received regarding Track Central and are prioritizing fixes and improvements for our track sharing platform.

As always for the Trials team, the feedback and bug reports we get from the community play a big role in how we prioritize bug fixes and feature improvements for future updates. Thank you once again for all the feedback you have shared with us so far. Stay tuned to these forums and our social media for the latest news about Trials Rising.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
JSchut schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 09:08:
Eerste update incomming:

[...]
Vroeg me gisteren nog af wanneer we de eerste patch zouden krijgen. Nu ervaar ik geen zware bugs, maar meer een paar irritaties/verbetering, die ik graag zou zien opgelost.

- Snel overzicht per track naar de tijden van je Friends.
- Keuze om ghosts uit te zetten of alleen die van friends te zien,.
- Bij stadium finals niet telkens het hele level opnieuw laden, erg irritant en daarom speel ik ze ook niet.

Overigens vind ik de Extreme tracks tot nu toe relatief makkelijk. Bij eerdere Trials heb ik echt flink moeten ploeteren om ze überhaupt te halen. Nu haal ik ze in een keer met max 30 fouten. (pas 3 gedaan, dus misschien zijn de andere moeilijker).
Voordeel is dat ik nu wel eindelijk voor platina kan gaan bij Extreme.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
steefje schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 10:32:
[...]

Vroeg me gisteren nog af wanneer we de eerste patch zouden krijgen. Nu ervaar ik geen zware bugs, maar meer een paar irritaties/verbetering, die ik graag zou zien opgelost.

- Snel overzicht per track naar de tijden van je Friends.
- Keuze om ghosts uit te zetten of alleen die van friends te zien,.
- Bij stadium finals niet telkens het hele level opnieuw laden, erg irritant en daarom speel ik ze ook niet.

Overigens vind ik de Extreme tracks tot nu toe relatief makkelijk. Bij eerdere Trials heb ik echt flink moeten ploeteren om ze überhaupt te halen. Nu haal ik ze in een keer met max 30 fouten. (pas 3 gedaan, dus misschien zijn de andere moeilijker).
Voordeel is dat ik nu wel eindelijk voor platina kan gaan bij Extreme.
Dat gaan ze deze patch iig niet fixen lijkt het. Main focus ligt op de foute ghosts in de stadium finals. Hopelijk fixen ze wel een hoop meer dingen. Maar als ik het goed lees worden de dingen in hu opsomming dus nog niet gefixed.

Wacth maar tot inferno :) Alle extremes zijn idd erg makkelijk. En dan heb je inferno :P
En als je die dan allemaal op goud hebt. Dan krijg je ninja. Al vond ik de eerste ninja makkerlijker dan inferno. De tweede ninja heb ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
JSchut schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:36:
[...]

Dat gaan ze deze patch iig niet fixen lijkt het. Main focus ligt op de foute ghosts in de stadium finals. Hopelijk fixen ze wel een hoop meer dingen. Maar als ik het goed lees worden de dingen in hu opsomming dus nog niet gefixed.

Wacth maar tot inferno :) Alle extremes zijn idd erg makkelijk. En dan heb je inferno :P
En als je die dan allemaal op goud hebt. Dan krijg je ninja. Al vond ik de eerste ninja makkerlijker dan inferno. De tweede ninja heb ik nog niet geprobeerd.
Heb wel eens wat beelden gezien van Ninja, maar dat is denk iets to much voor mij. Al ga ik het ongetwijfeld proberen:)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
steefje schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:43:
[...]

Heb wel eens wat beelden gezien van Ninja, maar dat is denk iets to much voor mij. Al ga ik het ongetwijfeld proberen:)
De eerste ninja is minder moeilijk dan inferno. Zou het niet echt een ninja noemen. Daarna schijnt het wel heel snel heel veel moeilijker te worden.

Pagina: 1 2 Laatste