[PART 2] Postbank M-bankieren actie !!

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 2.260 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 01 september 2001 21:31 schreef Bobbert het volgende:

[..]

AAA kut postbank :(, heb medelei met jullie :{
post 700 8-)

ik heb ook medelijden met de mensen die zoveel problemen met hun phone hebben dan ging t bij mij toch nog redelijk soepel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 08:13

Reley

Zoom Zoom

Op zaterdag 01 september 2001 09:26 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Je simkaart is blijkbaar niet goed. Je kunt gratis een nieuwe aanvragen bij Telfort.
Ik heb het vandaag weer een keer geprobeerd, en nu doet hij het! *D

Status hier:
ontvangen: 3/3
aangemeld 3/3 8-)
unlocked: 0/3 :'( (Ik weet niet hoe dit moet |:( )

Als iemand mij ff kan helpen hoor ik het graag ;)

btw: Post 701 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 september 2001 13:42 schreef Reley het volgende:

[..]

Als iemand mij ff kan helpen hoor ik het graag ;)

btw: Post 701 >:)
heb je icq /msn ?? :)
kunnen we ff gezellig babbelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley

Reley

Zoom Zoom

Op zondag 02 september 2001 13:53 schreef mafiasven het volgende:

[..]

heb je icq /msn ?? :)
kunnen we ff gezellig babbelen :+
Geef je MSN adres maar, is makkelijker >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 september 2001 14:00 schreef Reley het volgende:

[..]

Geef je MSN adres maar, is makkelijker >:)
zie profile :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley

Reley

Zoom Zoom

Op zondag 02 september 2001 14:01 schreef mafiasven het volgende:

[..]

zie profile :+
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:22
Zijn er meer mensen die bij het activeren 'Geen verbinding met postbank mogelijk. Probeer het later nogmaals.' te zien krijgen? Ik zie dit nu al enige dagen :(

Daarvoor had ik er geen last van maar kreeg ik 'Nummber onbekend.' waarvoor ik al de helpdesk heb gebeld.

Wat een gezeik met die phone |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 september 2001 14:36 schreef Rukapul het volgende:
Zijn er meer mensen die bij het activeren 'Geen verbinding met postbank mogelijk. Probeer het later nogmaals.' te zien krijgen? Ik zie dit nu al enige dagen :(

Daarvoor had ik er geen last van maar kreeg ik 'Nummber onbekend.' waarvoor ik al de helpdesk heb gebeld.

ff 's nachts proberen :+ dan lukt het meestal wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 september 2001 14:36 schreef Rukapul het volgende:

Check je beltegoed eens. Bij mij werkte het niet toen er geen beltegoed op stond. Heb moeten opwaarderen via de girofoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Op zondag 02 september 2001 19:57 schreef Ruuud het volgende:

[..]

Check je beltegoed eens. Bij mij werkte het niet toen er geen beltegoed op stond. Heb moeten opwaarderen via de girofoon.
Hey. Ipv 1 heb ik nu nog maar 0 gulden beltegoed :? Ik heb er niets mee gedaan behalve geprobeerd te activeren...

En bij een poging tot opwaarderen verschijnt 'm-code geblokkeerd'. Hoe kan een code nu geblokkeerd zijn als je uberhaupt je m-code nog nooit hebt kunnen invoeren, want dat gebeurt bij het activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 september 2001 20:40 schreef Rukapul het volgende:

[..]

En bij een poging tot opwaarderen verschijnt 'm-code geblokkeerd'. Hoe kan een code nu geblokkeerd zijn als je uberhaupt je m-code nog nooit hebt kunnen invoeren, want dat gebeurt bij het activeren.
Die melding krijg je als je je telefoon nog niet geactiveerd hebt. De enige manier om te activeren is opwaarderen via de girofoon en dan activeren. Je krijgt dan hoogstwaarschijnlijk wel weer die melding dat het telefoonnummer niet bekend is, maar dat is een probleem in de database van de postbank (activeringscode niet gekoppeld aan telefoonnummer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geprobeerd met mijn P :( stbank M35i vanuit het buitenland (lees:Belgie) te SMS'en, maar blijkbaar lukt dit niet... Gaat dat zowieso nooit met Prepaid, of is dit weer een Postbank trucje??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 19:16
Op maandag 03 september 2001 13:51 schreef Jarown-TM- het volgende:
Ik heb geprobeerd met mijn P :( stbank M35i vanuit het buitenland (lees:Belgie) te SMS'en, maar blijkbaar lukt dit niet... Gaat dat zowieso nooit met Prepaid, of is dit weer een Postbank trucje??
Kan niet met Pre Paid.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grootw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 15:00

grootw

groot, groter, grootw

ik wacht nog steeds op het telefoontje :( :'(

Hij zou tussen 13 augustus en 31 augustus bezorgd worden, girofooncode en activeringscode zijn binnen...

Nu de telefoon nog

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 14:23 schreef grootw het volgende:
ik wacht nog steeds op het telefoontje :( :'(

Hij zou tussen 13 augustus en 31 augustus bezorgd worden, girofooncode en activeringscode zijn binnen...

Nu de telefoon nog
moet je toch ecyht ff contact opnemen dit is weer lekker van de pbank dat ze zow laat zijn :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ook problemen bij het aanmelden: "Telefoonnummer niet bekend bij de Postbank"?

Half uur gewacht (a 22 ct/min) en dan "probeert u het aanmelden over 3 weken nog maar eens, misschien is het tegen die tijd wel opgelost" :P

Bellen lukt wel, hoor! Gewoon opwaarderen via de Girofoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:55
Op maandag 03 september 2001 11:49 schreef Ruuud het volgende:

[..]

Die melding krijg je als je je telefoon nog niet geactiveerd hebt. De enige manier om te activeren is opwaarderen via de girofoon en dan activeren. Je krijgt dan hoogstwaarschijnlijk wel weer die melding dat het telefoonnummer niet bekend is, maar dat is een probleem in de database van de postbank (activeringscode niet gekoppeld aan telefoonnummer).
ik krijg ook telkens de melding dat er geen verbinding met de postbank mogelijk is, hij is geactiveerd maar er staat nul gulden beltegoed op, als ik nu de telefoon wil opwaarderen met de postbank, toets ik mijn mcode in, maar dan staat er ALTIJD geen verbding met postbank mogelijk enz enz :(
is dit een probleem van de postbank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe als we zo requests gaan doen: ik zoek eigenlijk ook wel kabeltje in de buurt van Zaltbommel, Den Bosch.... (mail zie profile)
He Bob, ik heb hier wel een kabel liggen
en heel dicht in de buurt :)

mail me maar, k zie je nooit op msn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 15:48 schreef kieskes het volgende:

[..]

ik krijg ook telkens de melding dat er geen verbinding met de postbank mogelijk is, hij is geactiveerd maar er staat nul gulden beltegoed op, als ik nu de telefoon wil opwaarderen met de postbank, toets ik mijn mcode in, maar dan staat er ALTIJD geen verbding met postbank mogelijk enz enz :(
is dit een probleem van de postbank?
Bel met 888 en je kunt opwaarderen via de girofooncode. Die code kan je daar ook aanvragen. Daarna zou het moeten werken via het normale opwaardeergebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKING
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 23:50
"Het telefoonnummer is niet bekend"
Jaja, bovenstaande melding krijg ik nu al 4 weken :(
Al 2 x gebeld en 1 x mail gestuurd. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om ff een telefoonnummer toe te voegen?!?

Iemand nog tips om het te versnellen? Is 4 weken normaal of zijn er mensen bij wie het sneller is opgelost? (en zoja mag ik dan een kopietje van je dreigmail ;) )

Groeten,

Erwin

PS: Weet iemand of het mogelijk is om je toestel te activeren nadat je 'm eerst unlocked hebt? Dan kan ik in de tussentijd beter m'n oude sim nog gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn hier trouwens mensen die hun postbank telefoon nog steeds niet gekregen hebben??

Ik heb em nl. ook nog niet, alleen vorige week een activatiecode gekregen. Vind het nu wel erg lang duren zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley

Reley

Zoom Zoom

Op maandag 03 september 2001 21:27 schreef _mark_ het volgende:
zijn hier trouwens mensen die hun postbank telefoon nog steeds niet gekregen hebben??
Als je ff het draadje doorleest merk je dat er een heleboel zijn die nog niks hebben ontvangen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Weet iemand wat er 50 cent kost? Het beltegoed neemt namelijk af terwijl ik niets anders met het toestel doe dan het proberen te activeren. Dus geen sms, geen bellen.

De fl. 1,= was op en daarom heb ik er via de girofoon 25,= opgezet, maar nu is het nog maar 24,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedyb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
het activeren is een SMS-je dat verstuurt word dus.....
Ja eigenlijk best logisch dat je beltegoed afneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Laatst online: 09:50
Nee, dat lijkt me niet te kloppen. Ik heb uit frustratie dat mijn activeringscode is geblokkeerd (omdat nummer.postbank != nummer.telfort) tientallen keren lopen typen (o.a. om te kijken hoeveel smsjes er in een Siemens M35i passen ;) ) en dat heeft me geen beltegoed gekost.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedyb
De telefoon van de postbank komt met 50 ct beltegoed. Dit is om te activeren, indien er geen beltegoed is moet je de telefoon eerst opwaarderen en daarna kun je pas activeren.

Dit is de informatie van een van de medewerkers bij de postbank, had namelijk hetzelfde probleem. opwaarderen en verder geen problemen meer gehad, wel 50ct xtra kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Op dinsdag 04 september 2001 22:50 schreef Speedyb het volgende:
het activeren is een SMS-je dat verstuurt word dus.....
Ja eigenlijk best logisch dat je beltegoed afneemt.
Nee. Het activeren behoort gratis te zijn.

Het vreemde is ook dat van de tientallen pogingen ("nummer onbekend") er in totaal maar 3x 50ct is afgeschreven.

Het enige dat ik me kan bedenken is dat de keren dat hij automatisch het Libertel netwerk selecteert dat het dan wat kost.

Overigens heb ik geen 25,= beltegoed van Telfort gehad nadat ik 25,= opgewaardeerd had via de girofoon. Misschien dat dat pas kan op het moment dat hij geactiveerd is, maar dan ga ik er toch vanuit dat ik niet nogmaals 25,= moet opwaarderen. Die telefoon is bedoeld om niet gebruikt te worden en nu kost ie gewoon geld :r

Maargoed, we schrijven wel een brief naar de postbank/telfort om te zien of er nog wat uit te halen is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedyb
Op woensdag 05 september 2001 11:05 schreef Rukapul het volgende:

[..]

Nee. Het activeren behoort gratis te zijn.

Het vreemde is ook dat van de tientallen pogingen ("nummer onbekend") er in totaal maar 3x 50ct is afgeschreven.

Het enige dat ik me kan bedenken is dat de keren dat hij automatisch het Libertel netwerk selecteert dat het dan wat kost.
Nee het activeren kost echt 50 ct maar het kan zijn dat er iets fout ius gegaan.
Libtel netwerk kan trouwens niet meer gekozen worden. De roaming is stopgezet :( Maar natuurlijk heeft Telfort de klanten dit laten weten NOT!!! |:(
Overigens heb ik geen 25,= beltegoed van Telfort gehad nadat ik 25,= opgewaardeerd had via de girofoon. Misschien dat dat pas kan op het moment dat hij geactiveerd is, maar dan ga ik er toch vanuit dat ik niet nogmaals 25,= moet opwaarderen. Die telefoon is bedoeld om niet gebruikt te worden en nu kost ie gewoon geld :r

[..]
Die 25 gulden krijg je pas als je opwaardeert vanuit het menu postbank / diensten. Je moet daarvoor eerst geactiveerd hebben en daarna gaat dat pas. voor opwaarderen met girofoon geen 25,=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Op woensdag 05 september 2001 11:09 schreef Speedyb het volgende:

[..]

Nee het activeren kost echt 50 ct maar het kan zijn dat er iets fout ius gegaan.
Libtel netwerk kan trouwens niet meer gekozen worden. De roaming is stopgezet :( Maar natuurlijk heeft Telfort de klanten dit laten weten NOT!!! |:(
[..]
Natuurlijk gaat het fout. De volgende meldingen heb ik inmiddels al gezien "nummber onbekend", "kan postbank niet bereiken", "dienst tijdelijk niet beschikbaar".

Libertel roaming is overigens nog wel beschikbaar waar ik zit Twente/Enschede.
Die 25 gulden krijg je pas als je opwaardeert vanuit het menu postbank / diensten. Je moet daarvoor eerst geactiveerd hebben en daarna gaat dat pas. voor opwaarderen met girofoon geen 25,=
Mooi. Dat levert de postbank een ingebrekestelling op ter waarde van:
- fl. 25,50 (wellicht meer als activeren nog vaker mislukt)
- fl. 10,= (kosten helpdesk bellen a fl. 0.22/min)

Ik heb er tenslotte niet vrijwillig voor gekozen om hem met 25,= op te waarderen, want anders kan ik niet meer proberen hem te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedyb
Op woensdag 05 september 2001 14:41 schreef Rukapul het volgende:

Mooi. Dat levert de postbank een ingebrekestelling op ter waarde van:
- fl. 25,50 (wellicht meer als activeren nog vaker mislukt)
- fl. 10,= (kosten helpdesk bellen a fl. 0.22/min)

Ik heb er tenslotte niet vrijwillig voor gekozen om hem met 25,= op te waarderen, want anders kan ik niet meer proberen hem te activeren.
Die 10 gulden ben ik het mee eens, maar die 25 gulden staat duidelijk in de faq die bij je telefoon zat.

Maar als jij die fl 10 niet betaald zou hebben (de doelstelling van de postbank is volgens mij dat iedereen gem. 3 uur belt met de helpdesk) zou de actie zichzelf niet terug verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
Op woensdag 05 september 2001 14:54 schreef Speedyb het volgende:

[..]

Die 10 gulden ben ik het mee eens, maar die 25 gulden staat duidelijk in de faq die bij je telefoon zat.
Klopt, maar ik moet dus nogmaals fl 25,= erop zetten om m'n gratis fl 25,= beltegoed te krijgen. Als ik dit doe heb ik in totaal dus 25,= besteed en als ik het niet doe dan loop ik 25,= mis. En nee, fl. 75,= beltegoed gebruik ik niet in een jaar.
Maar als jij die fl 10 niet betaald zou hebben (de doelstelling van de postbank is volgens mij dat iedereen gem. 3 uur belt met de helpdesk) zou de actie zichzelf niet terug verdienen.
Ik dacht anders dat dat bedoeld was om studenten met teveel vrije tijd van domme antwoorden te voorzien aan geirriterde deelnemers >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedyb
Op woensdag 05 september 2001 14:58 schreef Rukapul het volgende:

Ik dacht anders dat dat bedoeld was om studenten met teveel vrije tijd van domme antwoorden te voorzien aan geirriterde deelnemers >:)
een waar woord. Maar nog beter is het als je er iets aan verdient >:)

• LeonT
  • Niet online
Op donderdag 30 augustus 2001 16:17 schreef LeonT het volgende:
Vandaag dan de activeringscode ontvangen nadat ik het toestel al had :)

Guess what!

Sms terug van de postbank: "De activeringscode is niet correct" |:( dus ik bellen.
Hebben ze het nummer van me gsm niet eens dus konden ze de activeringscode niet koppelen aan me nummer.

|:( , |:( en nog eens |:(

:( weer 4-5 dagen wachten :(
Status update, pas weer proberen te activeren: "De functionaliteit is geblokkeerd neem contact op met de Postbank. Nu zoeken zij contact met mij op wanneer het probleem is opgelost. Het was een bekend probleem, maar of ik een nieuwe activeringscode kreeg wist ie niet :?

Kortom ik ben afhankelijk van wanneer ze een keer zin hebben om contact met me op te nemen :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 13:02

freddifish

schnappi !

[quote]Op woensdag 05 september 2001 14:58 schreef Rukapul het volgende:

[..]

Klopt, maar ik moet dus nogmaals fl 25,= erop zetten om m'n gratis fl 25,= beltegoed te krijgen. Als ik dit doe heb ik in totaal dus 25,= besteed en als ik het niet doe dan loop ik 25,= mis. En nee, fl. 75,= beltegoed gebruik ik niet in een jaar.
[..]

met 95 ct/minuut gaat het echt wel snel >:)

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben blij dat de postbank die termijn tot december verlengt heeft met al die problemen met het activeren enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 11:48 schreef mafiasven het volgende:
ik ben blij dat de postbank die termijn tot december verlengt heeft met al die problemen met het activeren enz.
Daar hoef je helemaal niet blij om te zijn. Dat is wel het minste wat de Postbank kan doen als zo'n actie door hun schuld in de soep loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 13:22 schreef horrabin het volgende:

[..]

Daar hoef je helemaal niet blij om te zijn. Dat is wel het minste wat de Postbank kan doen als zo'n actie door hun schuld in de soep loopt.
tuurlijk wel :+
wat zou jij willen dat ze gewoon die 8 weken houden ondanks alle problemen :?
dis dan toch mooi meegenomen voor de mensen want iedereen heeft zijn tel nu wel hebben ze zelfs meer dan 8 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Alleen het nadeel is nu dat de heren bij de Postbank nu ook geen haast hoeven te maken voor de mensen die problemen hebben met activeren.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cansu
  • Laatst online: 30-05 21:10

Cansu

Cirus the Virus

Op zaterdag 08 september 2001 15:33 schreef budi het volgende:
Alleen het nadeel is nu dat de heren bij de Postbank nu ook geen haast hoeven te maken voor de mensen die problemen hebben met activeren.
Nou volgens mij wel een beetje. Omdat deze hele actie nu in het nieuws geweest is zal het wel in de kijker blijven en zeker als het mis gaat t/m december en veel deelnemers naar de consumentenbond of Radar schrijven.

Viva la Netherlands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 15:35 schreef Cansu het volgende:

[..]

Nou volgens mij wel een beetje. Omdat deze hele actie nu in het nieuws geweest is zal het wel in de kijker blijven en zeker als het mis gaat t/m december en veel deelnemers naar de consumentenbond of Radar schrijven.
die kunnen toch amper iets doen.. postbank beetje slecht maken in de media maar voor de rest niks :+
net zo met upc die komen wel met acties om het wat klantvriendelijker te maken maar de helpdesk is toch ook nog steeds :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
  • Laatst online: 14-09 11:20
Mensen die problemen hebben met activeren moeten (naast wachten ;) ) slechts een ding doen en dat is de Postbank in gebreke stellen zo rond begin november. Anders kunnen ze die 300 gulden gewoon afschrijven. Ik bel niet meer met de helpdesk om mijn activeringsprobleem op te lossen. Dat heeft me al 20 gulden gekost en het lukt nog steeds niet :( Het probleem is bekend bij ze, dus ik stuur zo nu en dan eens een meeltje om de aandacht er nog eens op te vestigen.
Mijn telefoon kreeg ik met fl.31 gulden beltegoed, dus dat is voorlopig nog wel ff voldoende :)

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Nou na precies 2 weken (na gebeld te hebben over het probleem dat nummer onbekend was) heb ik de laatste telefoon ook kunnen activeren :), aankomende dinsdag ff met mafiasven dingen unlocken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 september 2001 02:03 schreef Bobbert het volgende:
Nou na precies 2 weken (na gebeld te hebben over het probleem dat nummer onbekend was) heb ik de laatste telefoon ook kunnen activeren :), aankomende dinsdag ff met mafiasven dingen unlocken >:)
met mij ik weet van niks >:) ;)
pssssssttt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zondag 09 september 2001 02:24 schreef mafiasven het volgende:

[..]

met mij ik weet van niks >:) ;)
pssssssttt :+
Haha niet jo? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

die 95ct /min is me ook wat te gortig. welk abbo raden jullie aan (na unlocken uiteraard) ik ben een gsm newbie en zie door de aanbiedingen het bos niet meer

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 september 2001 20:18 schreef freddifish het volgende:
die 95ct /min is me ook wat te gortig. welk abbo raden jullie aan (na unlocken uiteraard) ik ben een gsm newbie en zie door de aanbiedingen het bos niet meer
hmmz wat wil je :) kwaliteit of veel belminuten moet je ff hje voorkeuren geven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yess, heb ook eindelijk mijn telefoon. Na veel gezeur, maar ok... Nu wil ik hem graag laten unlocken. Iemand in de buurt van Middelburg misschien die iets weet ?? Alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 september 2001 21:05 schreef Xray het volgende:
Yess, heb ook eindelijk mijn telefoon. Na veel gezeur, maar ok... Nu wil ik hem graag laten unlocken. Iemand in de buurt van Middelburg misschien die iets weet ?? Alvast bedankt...
koop een kabeltje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

Op zondag 09 september 2001 20:57 schreef mafiasven het volgende:

[..]

hmmz wat wil je :) kwaliteit of veel belminuten moet je ff hje voorkeuren geven :+
lage kosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 00:21 schreef freddifish het volgende:

[..]

lage kosten!
dan moet je telfort abonnement nemen of dutchtone dan heb je belminuten maar geen kwaliteit of minder :+ kijk ook eens op :
goedkope abonnementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 20:40
Ok iets anders als aanmelden en unlocken.

Ten eerste: wie krijgt er een ë (e met puntjes) op z'n M35i *zonder* kabel? Ik wil die letter (als in Mariëtte) gebruiken als start-up logo (ipv Telfort Welkom).
bij de 3 zit alleen de efg3ee (2x streepjes). Ik heb Siemens hierover ge-mailed, maar natuurlijk mag ik hun 0900 nummer bellen, waar ik geen zin in hebt.

Tweede vraagje: Als met V110 (ISDN met linux, maar windows zou ook moeten werken) naar m'n mobiel toebel krijg je te zijn "Datagesprek", welke je kan accepteren. Dat doe ik, maar dan? In de terminal niks te zien, en op 't toestel kan je ook niet echt iets doen. Iemand daar een nuttige toepassing voor?

PS: 750e bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op maandag 10 september 2001 10:43 schreef Theswitch het volgende:
Ok iets anders als aanmelden en unlocken.

Ten eerste: wie krijgt er een ë (e met puntjes) op z'n M35i *zonder* kabel? Ik wil die letter (als in Mariëtte) gebruiken als start-up logo (ipv Telfort Welkom).
bij de 3 zit alleen de efg3ee (2x streepjes). Ik heb Siemens hierover ge-mailed, maar natuurlijk mag ik hun 0900 nummer bellen, waar ik geen zin in hebt.

..

PS: 750e bericht.
Ik heb die ë niet gevonden op Siemens toestellen. Nederland is ook "maar" het enige land waar dit gebruikt wordt geloof ik.

Misschien is Nederland gewoon niet belangrijk genoeg ofzo :P.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ten eerste: wie krijgt er een ë (e met puntjes) op z'n M35i *zonder* kabel?
Volgens mij krijg je die er met kabel ook niet op. Alleen als je een bitmap stuurt met een operator logo, natuurlijk. Maar dat is een 'plaatje' en geen welkomst tekst.
Tweede vraagje: Als met V110 (ISDN met linux, maar windows zou ook moeten werken) naar m'n mobiel toebel krijg je te zijn "Datagesprek", welke je kan accepteren. Dat doe ik, maar dan? In de terminal niks te zien, en op 't toestel kan je ook niet echt iets doen. Iemand daar een nuttige toepassing voor?
Volgens mij moet je voor een datagesprek je mobiel met een kabeltje aan je computer hebben gekoppeld. Ik weet ook niet precies wat je had gedacht om met je toestel te gaan doen? Ik bedoel, het is niet alsof je er iets naar toe kan downloaden oid. Nouja, wel operator logo's natuurlijk ;) Maar dan is een kabeltje veel handiger, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish

freddifish

schnappi !

Op maandag 10 september 2001 09:56 schreef mafiasven het volgende:

[..]

dan moet je telfort abonnement nemen of dutchtone dan heb je belminuten maar geen kwaliteit of minder :+ kijk ook eens op :
goedkope abonnementen
He bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 19:41 schreef freddifish het volgende:

[..]

He bedankt! :)
graag gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuck zeg, een heleboel gesodemieter gehad omtrent het activeren en dat de handel geblokkeerd was, hebben ze eindelijk iets veranderd. Als ik mij nu wil aanmelden krijg ik geen sms'je meer terug met de melding " de functionaliteit is geblokkeerd" , maar een sms'je met "het telefoonnummer is niet bekend" |:( |:(

Weet iemand wat ik nu weer moet doen, heb namelijk geen zin om weer met die eikels te bellen, daar ben ik namelijk na al die keren niet veel wijzer geworden dan "ik verander iets en wacht jij maar 2 weken" :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
Ik heb die 1000,-- op 4 juni overgeboekt naar m'n Plusrekening. Nu is het al 3 maanden geweest. Geldt deze termijn nog, zodat je niet 300 gulden moet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 september 2001 21:41 schreef LL Koelkast het volgende:
Ik heb die 1000,-- op 4 juni overgeboekt naar m'n Plusrekening. Nu is het al 3 maanden geweest. Geldt deze termijn nog, zodat je niet 300 gulden moet betalen?
eraf halen :+ termijn van 3 maanden is om :)
kheb t ook 2 weken geleden eraf gehaald 3 dagen na de 3 maanden :)
Op maandag 10 september 2001 20:44 schreef Whoppa het volgende:
Fuck zeg, een heleboel gesodemieter gehad omtrent het activeren en dat de handel geblokkeerd was, hebben ze eindelijk iets veranderd. Als ik mij nu wil aanmelden krijg ik geen sms'je meer terug met de melding " de functionaliteit is geblokkeerd" , maar een sms'je met "het telefoonnummer is niet bekend" |:( |:(

Weet iemand wat ik nu weer moet doen, heb namelijk geen zin om weer met die eikels te bellen, daar ben ik namelijk na al die keren niet veel wijzer geworden dan "ik verander iets en wacht jij maar 2 weken" :(
je zult toch weer moeten bellen , er is iets fout, en hun kunnen je alleen helpen door er notities van te maken, dus weer bellen hoe shit t ook klinkt :r

Verwijderd

Al 3 keer gebeld naar de helpdesk voor een nieuwe activeringscode, en nog steeds niets binnen, ben al 5 weken bezig. Heb ook al 5 keer gemaild naar de postbank, deze beantwoorden je mail noggeeneens.
Ik heb dus al ruim 5 weken zo'n toestel en nog steeds niet kunnen activeren.

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Yes, Yes, Al m'n gsm's geunlockt :D (txs 2 mafiasven)

Kheb der nu al 2 verkocht voor 150 piek per stuk, txs Postbank :D

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:59
Op woensdag 12 september 2001 12:37 schreef Bobbert het volgende:
Yes, Yes, Al m'n gsm's geunlockt :D (txs 2 mafiasven)

Kheb der nu al 2 verkocht voor 150 piek per stuk, txs Postbank :D
Leuk om te horen voor de 100.000 mensen die er geen gekregen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Dus na 1319+760 posts en 3,5 maand heeft iedereen nu zijn mobiel? Geactiveerd en wel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 september 2001 01:45 schreef budi het volgende:
Dus na 1319+760 posts en 3,5 maand heeft iedereen nu zijn mobiel? Geactiveerd en wel? :)
Nee, nog steeds niet kunnen activeren omdat in mijn ogen de communicatie daar en bij telfort echt RUK is. Mijn telefoon is al sinds ik hem heb, en geprobeerd heb om te activeren, geblokkeerd, het is ze overigens wel gelukt om na 6 (ZES) weken mijn telefoonnummer goed in hun database te proppen :O . Als ze er net zolang over doen om een nieuwe activeringscode te sturen, dan kan ik nog wel ff wachten, maar ik wordt wel een beetje moe :z :z :z van die knuppels daarzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor!!

Nummer 4 is nog steeds NIET afgeleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowgli
  • Niet online
Ik heb ff een vraagje(na een maand en 5 keer bellen is dat ding eindelijk geactiveerd :P ).

Het kan zijn dat dit al gevraagd is maar dit topic is 30 pagina's lang....

Me simlock moet van dat postbank ding af(vanwege me abbo). Maar als ik die eraf laat of zelf haal blijft dat m-bankieren met die m-code danwel werken?? Voor het geval ik ooit me abbo opzeg en die ouwe kaart er weer in moet...

Of is er anders een manier waarmee ik de oude configuratie opsla? Zodat ik die dan ooit weer terug kan zetten als ik me abbo opzeg bijvoorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Laatst online: 22-02-2023
Ik heb mijn mobieltje ook nog niet, ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren :(

:(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op vrijdag 14 september 2001 11:01 schreef mowgli het volgende:
Me simlock moet van dat postbank ding af(vanwege me abbo). Maar als ik die eraf laat of zelf haal blijft dat m-bankieren met die m-code danwel werken?? Voor het geval ik ooit me abbo opzeg en die ouwe kaart er weer in moet...
M bankieren blijft gewoon werken, al je instellingen staan volgens mij op de SIM, niet in de telefoon, dus dan maakt het niks uit als je hem unlockt. Ik kan iig zelf nog gewoon m-bankieren als ik dat wil (en dat wil ik helemaal niet, maar da's een ander verhaal :P ) , kortom, werkt gewoon, ook na unlocken :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowgli
  • Niet online
owk thnx :) En dan nog een vraag. Zo'n datakabel kost 79 piek :( Is het goedkoper om em zelf temaken??

en hoeduur is dat dan ongeveer?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist weer (5 de keer) gebeld naar de helpdesk van de Postbank, hoe het nu zit met die nieuwe-activeringscode. Want deze heb ik na 5 weken nog steeds niet mogen ontvangen.
Nu zei ze tegen mij dat ik géén nieuwe activeringscode zou ontvangen, alleen heeft ze mijn gegevens nod een keer opnieuw ingevoerd en zal ik bericht ontvangen wanneer ik het activeren weer eens kan gaan proberen.
Leuk hé,

Hoe krijg ik een smilie in de tekst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
Op vrijdag 14 september 2001 15:07 schreef mowgli het volgende:
owk thnx :) En dan nog een vraag. Zo'n datakabel kost 79 piek :( Is het goedkoper om em zelf temaken??

en hoeduur is dat dan ongeveer?? :)
Datakabel is o.a. te koop op www.salesplaza.nl voor 35,-- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op vrijdag 14 september 2001 18:17 schreef fulton het volgende:
Hoe krijg ik een smilie in de tekst?
Lees de algemene FAQ eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• topper
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-01-2023
Ik zit al 3.5 maanden te wachten en nog steeds geen telefoon, die k*t activeringscode heb ik al 2 maanden thuis liggen, niet te geloven toch?? KPN :r

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op vrijdag 14 september 2001 22:52 schreef topper het volgende:

[..]

Ik zit al 3.5 maanden te wachten en nog steeds geen telefoon, die k*t activeringscode heb ik al 2 maanden thuis liggen, niet te geloven toch?? KPN :r
KPN :? :? (je bedoeld de PTT?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowgli
  • Niet online
Op vrijdag 14 september 2001 20:52 schreef LL Koelkast het volgende:

[..]

Datakabel is o.a. te koop op www.salesplaza.nl voor 35,-- :)
Owk thnx ga ik em denk ik daar bestellen.

TENZIJ.... het goedkoper is om er zelf 1 tebouwen. wat kosten die onderdelen ongeveer in totaal bij een elektroshop??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Op vrijdag 14 september 2001 22:54 schreef Bobbert het volgende:

[..]

Typisch geval van macht der gewoonte, zeuren op de KPN ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 14 september 2001 23:16 schreef mowgli het volgende:

[..]

Owk thnx ga ik em denk ik daar bestellen.

TENZIJ.... het goedkoper is om er zelf 1 tebouwen. wat kosten die onderdelen ongeveer in totaal bij een elektroshop??
www.comtronics.nl :+
25 gulden d8 ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 11:38
Heej, mensen die 'm geunlocked hebben, is het nog mogelijk om met je Telfort kaartje te M-Bankieren ?? Dat wil ik wel ff weten voordat ik 'm ga unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 september 2001 10:42 schreef Toewan het volgende:
Heej, mensen die 'm geunlocked hebben, is het nog mogelijk om met je Telfort kaartje te M-Bankieren ?? Dat wil ik wel ff weten voordat ik 'm ga unlocken.
jepz kan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• topper
  • Laatst online: 24-01-2023
Op vrijdag 14 september 2001 22:54 schreef Bobbert het volgende:

[..]

Klopt, maar ik heb ook grote problemen met KPN ivm ADSL aanvraag, vandaar de vergissing...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
en ik heb m'n telefoontjes nog steeds niet :'(
ze zeggen dat ie onderweg is.
volgens mij legt dat ding de zelfde weg af als de routing van chello een jaar geleden
en dat terwijl ik een van de eerste was die meedeed aan de actie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
De mijne is nog steeds niet geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 02:45 schreef budi het volgende:
De mijne is nog steeds niet geactiveerd.
hoe komt het?
lukt de activeringscode niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Hij is nog steeds geblokkeerd. Ik heb twee keer gebeld en ze zouden contact met me opnemen, maar nog steeds gehoord/gekregen.
Mijn telefoonnummer bij de Postbank is anders dan wat er bij de Telford in de database staat.
Gelukkig heb ik er geen haast bij, ik heb hem alleen maar genomen omdat ik een Hollander ben en ik al een telefoon heb en omdat ik het me wel leuk leek te zien wat M-bankieren inhoudt en hoe WAP eruit ziet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 14:10 schreef budi het volgende:
Hij is nog steeds geblokkeerd. Ik heb twee keer gebeld en ze zouden contact met me opnemen, maar nog steeds gehoord/gekregen.
Mijn telefoonnummer bij de Postbank is anders dan wat er bij de Telford in de database staat.
Gelukkig heb ik er geen haast bij, ik heb hem alleen maar genomen omdat ik een Hollander ben en ik al een telefoon heb en omdat ik het me wel leuk leek te zien wat M-bankieren inhoudt en hoe WAP eruit ziet. :)
wat denk je waarom 500.000 andere mensen de telefoon wilden hebben :+
maar ze kunnen je niks maken de fout ligt duidelijk bij hun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 14:12 schreef mafiasven het volgende:

[..]

wat denk je waarom 500.000 andere mensen de telefoon wilden hebben :+
maar ze kunnen je niks maken de fout ligt duidelijk bij hun ;)
Klopt, maar het is wel irritant, heb net weer gebeld en ze zeggen voor de zoveelste keer dat ik een nieuwe code zou krijgen, maar ik heb nog steeds niets gehad. Mijn nummer stond eerst ook verkeerd in hun database, maar dat is nu tenminste rechtgezet. Maar nu nog kunnen activeren |:(
Echt een ongelofelijk zooitje daarzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op dinsdag 25 september 2001 14:50 schreef Whoppa het volgende:

[..]

Echt een ongelofelijk zooitje daarzo :(
Ik heb er gelukkig niets meer mee te maken, ben al m'n telefoons kwijt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 11:38
Op maandag 17 september 2001 12:44 schreef mafiasven het volgende:

[..]

jepz kan :+
Euhm, kan dus niet, m-bankieren na unlocken. Ik krijg nu namelijk een melding: Beveiligingsfout: sleutel-uitwisseling niet mogelijk. Mja, nou ja, het was best handig, om ff te kijken of bepaalde dingen gestort zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 september 2001 13:53 schreef Toewan het volgende:

[..]

Euhm, kan dus niet, m-bankieren na unlocken. Ik krijg nu namelijk een melding: Beveiligingsfout: sleutel-uitwisseling niet mogelijk. Mja, nou ja, het was best handig, om ff te kijken of bepaalde dingen gestort zouden zijn.
tja bij sommige telefoons niet ;)
bij de mijne iig wel..
ligt er denk ik ook aan met welk programmatje je unlockt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 september 2001 14:16 schreef mafiasven het volgende:

[..]

tja bij sommige telefoons niet ;)
bij de mijne iig wel..
ligt er denk ik ook aan met welk programmatje je unlockt..
m-bankieren sucks :)
blij dat ik ervan af ben.
ik heb nog STEEDS geen blauw ledje |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus ook voor de 8ste keer gebeld naar de Postbank gebeld hoe het nu zit met die activerigscode van de mobiel van mijn zoon.
Ze hebben heel veronwaardigd gereageerd en weer alle gegevens genoteerd.
Maar dit gaat om een toestel van mijn zoon, daar staat niet zoveel op, op zijn rekening.
Zou het het soms daarom gaan?
Er is niet zoveel te halen bij dit soort figuren?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Niet online
In de consumentengids van deze maand staat de directeur van de Postbank in een interview; als je thuis geen bereik hebt, dan activeer je je telefoon toch even een eindje verderop, 3 minuten fietsen?
Consumentenbond: en als je wilt m-bankieren ook steeds 3 minuten fietsen??
Directeur: ....

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op vrijdag 28 september 2001 22:11 schreef LL Koelkast het volgende:
In de consumentengids van deze maand staat de directeur van de Postbank in een interview; als je thuis geen bereik hebt, dan activeer je je telefoon toch even een eindje verderop, 3 minuten fietsen?
Consumentenbond: en als je wilt m-bankieren ook steeds 3 minuten fietsen??
Directeur: ....
Haha LoL :+

• tjAb
  • Laatst online: 15:57
hmm als ik dit zo lees ben ik blij dat ik geen problemen heb gehad...
alle telefoons unlocked en wel...
ben er zeer tevreden mee :)

(vind het alleen lastig dat we nu 4 dezelfde telefoontjes hebben...moeilijk uit elkaar te houden...maar ja die frontjes zijn niet te krijgen :( )

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zaterdag 29 september 2001 16:34 schreef tjAb82 het volgende:
hmm als ik dit zo lees ben ik blij dat ik geen problemen heb gehad...
alle telefoons unlocked en wel...
ben er zeer tevreden mee :)

(vind het alleen lastig dat we nu 4 dezelfde telefoontjes hebben...moeilijk uit elkaar te houden...maar ja die frontjes zijn niet te krijgen :( )
Oplossen door stikertje der op te plakken :? , hebben ze bij mijn oom en tante ook gedaan, werkt perfect :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Ik heb gezegd in het vorige draadje.. dat ik wel terug zou komen als ik dat ding up and running had... nou het is nu pas zo ver...(ik was er 2e dag met de actie erbij) activeringscode krijgen was een crime.. ik probeer nu te m-bankieren (vanavond geprobeerd) krijg ik server error...(Na sleutel uitwisseling)... ja hallo...handig hoor...
btw.. ik zei dat ik voor 25 piek wou opwaarderen... nu heb ik een beltegoed van 50.... als deze piekies op zijn.. dan zie ik wel weer verder.. en ik heb de datakabel.. xsi nog wel of ik dat ding unlock.. (nog geen problemen gehad met telfort)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op dinsdag 02 oktober 2001 23:29 schreef henkleerssen het volgende:
Ik heb gezegd in het vorige draadje.. dat ik wel terug zou komen als ik dat ding up and running had... nou het is nu pas zo ver...(ik was er 2e dag met de actie erbij) activeringscode krijgen was een crime.. ik probeer nu te m-bankieren (vanavond geprobeerd) krijg ik server error...(Na sleutel uitwisseling)... ja hallo...handig hoor...
btw.. ik zei dat ik voor 25 piek wou opwaarderen... nu heb ik een beltegoed van 50.... als deze piekies op zijn.. dan zie ik wel weer verder.. en ik heb de datakabel.. xsi nog wel of ik dat ding unlock.. (nog geen problemen gehad met telfort)..
oftewel MAANDEN verder dankzij de postbank..... shit man wat heeft dat lang geduurd..... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Ach, beter laat dan ......
... nou ja liever niet laat eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Op dinsdag 02 oktober 2001 23:31 schreef Bobbert het volgende:

[..]

oftewel MAANDEN verder dankzij de postbank..... shit man wat heeft dat lang geduurd..... :Z
erg shit.... Ik heb dat ding al een maand...Het heeft tot vandaag geduurd dat ik de activeringscode had.. na 4 maal gebeld te hebben... kn*ppels...
maar je moet een gegeven paard niet in de bek scheiten .. is toch het bekende gezegde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aah wat een geinige brief kwam er net door de bus :+
van telfort of ik me 25 gulden enz al nuttig besteed had blablabla :+
wat hun niet weten dak die phone allang niet meer heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op woensdag 03 oktober 2001 16:18 schreef mafiasven het volgende:
aah wat een geinige brief kwam er net door de bus :+
van telfort of ik me 25 gulden enz al nuttig besteed had blablabla :+
wat hun niet weten dak die phone allang niet meer heb :+
Die kreeg ik ook net, heb het antwoordformulier opgestuurd. Nu blijf ik op de hoogte van acties etc. :). Altijd interessant. Bij Libertel prepaid krijg ik ook zo af en toe zo'n klein vierkant foldertje.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste