beetje in lijn met Etiquette voor modjes "klacht"
het gaat over KPN: Merknamen Telfort en Xs4all gaan verdwijnen
Het ging mij om xs4all als primaire focus, dat libira,hi en telfort erbij horen tja .. hmm mij betreft secundair.
KPN: Merknamen Telfort en Xs4all gaan verdwijnen
had van mij mogen zijn
KPN: Merknaam Xs4all gaan verdwijnen (en Telfort,hi enzv)
Oke streep eronder gezet .. ik vind het gewoon niet tof, dader(s) liggen mij betreft in de bithemel en misschien heb ik ook nog wel een aandeel. vandaar dat ik het gewoon neerzet hier en niet in het topic zelf .. even mijn "punt" maken maar het hoeft niet uitgebreid uitgemeten te worden
het gaat over KPN: Merknamen Telfort en Xs4all gaan verdwijnen
& @rens-br ik weet niet wie telfort in de titel erbij gezet heeft maar vind het niet tof dat een topic gekaapt word op deze wijze ... Een titel fix (duidelijker maken) vind ik niet erg.Equator schreef op vrijdag 11 januari 2019 @ 07:25:
minor titlefix.
verder, zie ook: nieuws: Petitie voor behoud Xs4all-merknaam krijgt duizenden ondertekeningen
Ondertekenen dus
Het ging mij om xs4all als primaire focus, dat libira,hi en telfort erbij horen tja .. hmm mij betreft secundair.
KPN: Merknamen Telfort en Xs4all gaan verdwijnen
had van mij mogen zijn
KPN: Merknaam Xs4all gaan verdwijnen (en Telfort,hi enzv)
Oke streep eronder gezet .. ik vind het gewoon niet tof, dader(s) liggen mij betreft in de bithemel en misschien heb ik ook nog wel een aandeel. vandaar dat ik het gewoon neerzet hier en niet in het topic zelf .. even mijn "punt" maken maar het hoeft niet uitgebreid uitgemeten te worden
[ Voor 9% gewijzigd door vso op 28-01-2019 14:01 ]
Tja vanalles