topic radicaal gewijzigd ?

Pagina: 1
Acties:
  • 522 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
beetje in lijn met Etiquette voor modjes "klacht"

het gaat over KPN: Merknamen Telfort en Xs4all gaan verdwijnen
& @rens-br ik weet niet wie telfort in de titel erbij gezet heeft maar vind het niet tof dat een topic gekaapt word op deze wijze ... Een titel fix (duidelijker maken) vind ik niet erg.

Het ging mij om xs4all als primaire focus, dat libira,hi en telfort erbij horen tja .. hmm mij betreft secundair.

KPN: Merknamen Telfort en Xs4all gaan verdwijnen
had van mij mogen zijn
KPN: Merknaam Xs4all gaan verdwijnen (en Telfort,hi enzv)

Oke streep eronder gezet .. ik vind het gewoon niet tof, dader(s) liggen mij betreft in de bithemel en misschien heb ik ook nog wel een aandeel. vandaar dat ik het gewoon neerzet hier en niet in het topic zelf .. even mijn "punt" maken maar het hoeft niet uitgebreid uitgemeten te worden

[ Voor 9% gewijzigd door vso op 28-01-2019 14:01 ]

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Goed dat je dit niet in het topic zelf zet, maar dit hoort ook niet thuis in Lieve Adjes, want individuele moderaties worden hier niet besproken.

Je kunt het wel kwijt in I&N Feedback-topic, of gewoon in een bericht naar @Equator. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Beste vso,

De titelwijziging is uitgevoerd door mij, naar aanleiding van Dennis-L in "KPN: Merknamen Telfort en Xs4all gaan verdwijnen"

Als jij als topicstarter een beter alternatief weet, mag je dat natuurlijk aangeven, via een topic report of door mij of @rens-br even te DM'en of te taggen. En dan is inderdaad I&N Feedback-topic de betere plaats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ik heb de title van het topic overigens voor je gewijzigd :)

Dit topic is gesloten.