Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8
Vraag
Alle reacties
- Wat zegt de logging van de firewall?
- Wat gebeurt er als je de server een ping geeft?
- Wat gebeurt er als je de servernaam ingeeft (zoals gevraagd)?
[ Voor 8% gewijzigd door Wish op 24-01-2019 08:58 ]
No drama
En geef idd de servernaam op, best kans dat de connectie naar SQL via SSL loopt.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Het lijkt mij dat deze persoon je eerste aanspreekpunt is bij deze problemen (de beheerder die de connection string en credentials verstrekt is doorgaans ook de verantwoordelijke persoon voor zulke zaken).
Tevens heeft de beheerder een beter inzicht mbt de huidige infrastructuur als wij (wij weten immers niet of je SQL instance lokaal of in de cloud draait, of er eventuele IP filters actief zijn etc).
[ Voor 88% gewijzigd door Killah_Priest op 24-01-2019 14:31 . Reden: Zie modbreak ]
Killah_Priest schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:21:
En wat zei de systeembeheer hierover?
Als ik de servernaam ingeef krijg ik een andere fout, letterlijke tekst vergeten maar het komt er op neer dat het adres niet geldig is. Mss nog wel even onze systeem beheerder vragen of dat wel klopt.
[ Voor 42% gewijzigd door HanslH op 24-01-2019 23:56 ]
Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8
Kijk anders ook nog even of er een SQL alias wordt gebruikt,HanslH schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 23:53:
Thanks guys, ik heb weer wat dingen te proberen. Onze systeem berheerder is niet on premise en hiermee net zo onbekend als ik denk ik.
Als ik de servernaam ingeef krijg ik een andere fout, letterlijke tekst vergeten maar het komt er op neer dat het adres niet geldig is. Mss nog wel even onze systeem beheerder vragen of dat wel klopt.