Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierten
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-12-2024
In de Benelux kost de Nokia 8.1 €399 en de Nokia X7 (Chinese uitvoering die exact hetzelfde is, uiteraard ook in het nederlands) kost ongeveer €240.
Ik vroeg me af of er mensen zijn die al eens een gelijkaardige Chinese uitvoering gekocht hadden om in Nederland of België te gebruiken?

Mvg,
Bart

Beste antwoord (via Bierten op 16-01-2019 16:44)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Bierten je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om zelf eerst wat eigen onderzoek te doen, voordat je een topic opent.

Ik kan momenteel niet zien dat je dit al gedaan hebt. Kan je dit dus toevoegen aan de openingspost?

Daarnaast betreft dit geen aankoopadvies, maar gaat het meer over leveringen, dus schopje naar TPL.

Dat gezegd hebbende. De Chinese 'X' versies van de Nokia toestellen draaien geen Android One en zijn daarmee niet verzekerd van updates. Daarnaast missen er een aantal belangrijke banden, als ik de specs op bijv. Banggood moet geloven, zo ontbreekt bijv. band 20.

Als laatste mis je natuurlijk de EU garantie van twee jaar. De meeste China shops geven maximaal een jaar garantie en het toestel moet dan ook (op jouw kosten) terug naar China gestuurd worden voor reparatie.

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 16-01-2019 11:38 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Ik zou als eerste in het ervaringen/leveringen topic van beide toestellen kijken/vragen of die ervaring er is, en of het inderdaad exact hetzelfde toestel is (met dezelfde software en dezelfde netwerkbanden voor NL 4G bijvoorbeeld).
[Nokia 8.1] Ervaringen & Discussie
[Nokia 8.1] Levertijden & Prijzen

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Bierten je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om zelf eerst wat eigen onderzoek te doen, voordat je een topic opent.

Ik kan momenteel niet zien dat je dit al gedaan hebt. Kan je dit dus toevoegen aan de openingspost?

Daarnaast betreft dit geen aankoopadvies, maar gaat het meer over leveringen, dus schopje naar TPL.

Dat gezegd hebbende. De Chinese 'X' versies van de Nokia toestellen draaien geen Android One en zijn daarmee niet verzekerd van updates. Daarnaast missen er een aantal belangrijke banden, als ik de specs op bijv. Banggood moet geloven, zo ontbreekt bijv. band 20.

Als laatste mis je natuurlijk de EU garantie van twee jaar. De meeste China shops geven maximaal een jaar garantie en het toestel moet dan ook (op jouw kosten) terug naar China gestuurd worden voor reparatie.

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 16-01-2019 11:38 ]