Ligt eraan wat je als Pro ziet, de 5G-variant gaat misschien rond die prijs kosten, de non 5G vast niet.
Vooralsnog wordt Oneplus niet via providers aangeboden en is toestelkorting bij het afsluiten of verlengen van je abbonement dan ook uitgesloten. Ook bij zaken zoals Mobiel.nl of Belsimpel is de korting een tientjes-kwestie. Ter vergelijking, kan ik een P30 Pro i.c.m. verlenging voor rond de 650 euro krijgen i.p.v. 1000 euro los.
Dat laatste komt natuurlijk gewoon omdat er veel funding in die abboprijzen zit van de verkopers, fabrikanten en providers. Als OnePlus geen deal heeft gesloten met een telecomprovider, dan is het voor die partijen natuurlijk nog steeds erg interessant om er wat (extra) funding in te stoppen, dit omdat ze het toestel zelf niet aanbieden, maar het wel populaire toestellen zijn. Dan moet een provider dat laatste echter wel zien natuurlijk.
Dat zul je 14 mei pas te weten komen
Dan is upgraden voor mij geen optie of ik moet de veel duurdere pro kopen.
Of er komt nog een ander model van de 7 uit met meer RAM/ROM, iets wat we ook bij de 6T zagen.
Vraagje aan OP: waarom zou ik upgraden naar de OP7?
Ik heb nu ook een OnePlus 6, maar ik zie weinig meerwaarde in (alle leks) van de 7 ten opzichte van dat toestel. Lijkt een vermeende OnePlus 6T-variant te worden qua uiterlijk, waarbij je dus een nieuwere processor krijgt, een andere camera-opzet en waarschijnlijk de keuze heb uit wat andere kleuren. Keuze is dan aan jou.