Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Battlefield 5 een game voor mij?

Pagina: 1
Acties:
  • 362 views

• dvgemerden80
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 07-05 12:10
Kan Battlefield 5 voor 18 euro kopen voor de xbox one x. Ziet de game er mooi uit, en is de campaign goed? Verder twijfel ik ook om Spiderman voor de ps4 pro te kopen en Assasins creed Odessey. Welke is een dikke aanrader? Lees graag jullie ervaringen en meningen met deze games.

• Nat-Water
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 23:57

Naar verhalen over Van Gogh luister ik maar met een half oor.
Rum, beer, quests, and mead. These are things that a pirate needs!

• Nilltris
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 22:58
En verschillende fora hier op tweakers:
Voor Battlefield 5 ervaringen
[XBO/PS4] Battlefield V

Voor Spiderman:
[PS4] Marvel's Spider-Man

Voor Assassins Creed:
[Multi] Assassin's Creed: Odyssey

• dvgemerden80
Thanks, maar een review is van een persoon. Graag liever persoonlijke ervaringen van veel verschillende mensen;-)

• Flimovic
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 00:08

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

dvgemerden80 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:13:
Thanks, maar een review is van een persoon. Graag liever persoonlijke ervaringen van veel verschillende mensen;-)
Dan google je toch even op meerdere reviews? Dan heb je de mening van meerdere personen. Beetje eigen inzet mag wel!

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

• Mu.siQ
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21:07

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Zie daarvoor de genoemde topics. Beetje eigen inzet kan wel hé ;)

• dvgemerden80
@Flimovic Vraag jullie ervaring niet van de reviews. Daarbij zijn Reviews vaak ook niet betrouwbaar, aangezien ze geld krijgen ervoor om een goede review te geven! En niet zomaar wat zeggen, heb alle reviews al bekeken. Ik vraag gewoon wat jullie ervaring is als gamer. Want wat mij tegen staat is dat je de volle pond betaald voor een Spiderman game, en je deze in 7 uur uitgespeeld hebt. Daarbij komen ze ook nog eens met 3 dlc waar je 30 euro nog eens voor kwijt bent. Dit is erg jammer!

• Flimovic
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 00:08

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

dvgemerden80 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:19:
@Flimovic Vraag jullie ervaring niet van de reviews. Daarbij zijn Reviews vaak ook niet betrouwbaar, aangezien ze geld krijgen ervoor om een goede review te geven! En niet zomaar wat zeggen, heb alle reviews al bekeken. Ik vraag gewoon wat jullie ervaring is als gamer. Want wat mij tegen staat is dat je de volle pond betaald voor een Spiderman game, en je deze in 7 uur uitgespeeld hebt. Daarbij komen ze ook nog eens met 3 dlc waar je 30 euro nog eens voor kwijt bent. Dit is erg jammer!
Bespreek dit dan in de desbetreffende topics. Daar zijn tal van mensen die je graag hun persoonlijke mening geven. Nieuw topic openen is compleet overbodig en uit je start post blijkt geen enkele eigen inzet. Tja... dan wordt er ook niet heel behulpzaam gereageerd.

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

• dvgemerden80
@Flimovic Weet niet hoor, ben een gamer in hart en nieren. Ik vraag hier gewoon netjes wat jullie meningen zijn. Kom op zeg. En btw bij games en shooters stond er nog geen topic over de ervaringen met Battlefield 5. Dus wie doet er hier nou weinig onderzoek?! Jij dan toch wel! We zijn er hier om de mensen te helpen, niet om irritant te gaan doen!

dvgemerden80 wijzigde deze reactie 15-01-2019 12:31 (46%)

• Mel33
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 19:27
kort antwoord, speel de game voor 18eu
dvgemerden80 schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 12:26:
@Flimovic Weet niet hoor, ben een gamer in hart en nieren. Ik vraag hier gewoon netjes wat jullie meningen zijn. Kom op zeg.
this de manier waarop je vraagt en je comeback's

Mel33 wijzigde deze reactie 15-01-2019 12:30 (79%)

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• dvgemerden80
@Mel33 Niks mis met deze vragen: Kan Battlefield 5 voor 18 euro kopen voor de xbox one x. Ziet de game er mooi uit, en is de campaign goed? Verder twijfel ik ook om Spiderman voor de ps4 pro te kopen en Assasins creed Odessey. Welke is een dikke aanrader? Lees graag jullie ervaringen en meningen met deze games. De manier hoe jij antwoord slaat nergens op, speel de game voor 18 euro. Ik vraag wat jullie er van vonden. Blijkbaar is begrijpend lezen moeilijk. Wat een verkankering van de mensen zeg. Te bedonderd om gewoon normaal te reageren tegenwoordig!

• Renzzie
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 22:02
Ik vind BF5 er mooi uit zien. Helpt dit antwoord je? Denk het niet... Nuttiger is om zelf even op youtube te zoeken naar BF5 Xbox one filmpjes.
Is de campaign goed? Als ik 'battlefield 5 campaign review' google zijn ongeveer alle reviewers het er over eens dat deze matig is.

Spiderman is iedereen lyrisch over en AC wordt ook wel ok ontvangen.
Veel plezier!

• Izamito
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 09:52
Alsjeblieft, een lijstje topics met meningen over de games:
[XBO/PS4] Battlefield V - Battlefield 5
[Multi] Assassin's Creed: Odyssey - Assasins creed Odessey
[PS4] Marvel's Spider-Man - Spiderman

Zoeken op het forum met de titel van de game helpt meestal wel.

"Tja, als je Lego niet meer leuk vindt, dan ben je pas echt oud."

• Mu.siQ
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21:07

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Het antwoord op die vragen kun je allemaal vinden in de reeds genoemde forumtopics. Daar staat uiteengezette meningen over hoe de spellen er uit zien, hoe ze spelen, hoe de campaign is en what not (zoekfunctie). Of jij het dan een x bedrag waard vind zul je zelf moeten vormgeven, ten tijde van reviews / meningen kan de prijs anders liggen dan jij er nu voor kunt betalen.

Je kunt in elk gametopic gaan vragen wat je specifieke vragen zijn voor die game als je geen (bevredigend) antwoord kunt vinden in het topic. Maar om nu reeds gegeven meningen in één topic weer te verzamelen, nee, dat gaat hier op tweakers niet zo snel gebeuren ;) Dan kan iedereen hier wel een lijstje games gaan posten en vragen wat men er van vind. JUIST voor het hebben van een discussie over een bepaalde game zijn de individuele game topics aangemaakt.

Dus, genoeg te lezen zou ik zeggen, uiteindelijk beslissing zul je zelf moeten nemen. :)

Mu.siQ wijzigde deze reactie 15-01-2019 12:44 (1%)
Reden: Spelling

• dvgemerden80
@Renzzie Dank je wel. Campaign is juist zeer vet gedaan las ik van vele mensen. Geen Premium/Season-poespas
Originele omgevingen, missies en War Stories
Teamspel wordt nog meer bevorderd
Grand Operations geven meer zin aan potjes
Geluid gaat door merg en been
Beste Battlefield uit de serie is het. Haal ik deze wel, samen met Assasins creed Odessey. Wordt genieten op mijn xbox one x met mijn oled c8!

• DrumandBass
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 11-10 15:41

DrumandBass

Less is more!

Imo de slechtste Battlefield die ze hebben gemaakt. Geluid is vergeleken met Battlefield 1 gewoon slecht plaatsing van vijanden is niet te horen...
Hopelijk brengt de patch vandaag iets verbetering maar heb spijt dat ik de game heb gekocht voor 30 euro want dat is deze Alpha niet eens waard.

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 00:58

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

Dit topic gaat zo nergens heen. Een beetje inzet word wel een beetje van je verwacht @dvgemerden80, dat helpt iedereen. Niet alleen krijg je dan geen antwoorden waar je niets aan hebt, maar dan verspillen andere hun tijd ook niet aan reactie's waar je niets aan hebt. De vragen die je stelt zijn weinig concreet en je kunt zelf een redelijk beeld krijgen door reviews (van users of reviewers) of topics te lezen. Daarnaast is je houding (en taalgebruik) ook niet constructief.

Anyways, dit topic gaat dicht

Gropah wijzigde deze reactie 15-01-2019 14:10 (6%)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True