ik heb het op een gegeven moment verkocht, ik was echt klaar met levelen. het verhaal is weer top, maar stond ergens bij chapter 7 tegen een eindbaas (level22) te vechten (ik level18). daar kom je dus niet doorheen. dus mag je je savegame van 3 kwartier geleden opnieuw laden om te levelen. maar ik wil het toch een keer de kans geven ergens in de toekomst.Michael_1980 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 22:40:
Ik merk dat hier Yakuza Like A Dragon niet zo populair is en dat is een gemiste kans. Ik ben nu ongeveer 15 uur onderweg en man man man wat een heerlijke game. Ik heb de Series X en haalde bij release AC Valhalla en Yakuza Like A Dragon. Eerst begonnen met Valhalla, maar meer dan “okay” gevoel heb ik nooit gehad in de 50 uur die ik de game gestopt heb en ben er inmiddels mee gestopt. Sinds gisteren begonnen aan Yakuza en zit regelmatig met een smile op m’n bek te genieten van deze game. Voordeel op de Series X is ook nog eens dat hierop de “next-gen” patch beschikbaar is en dus speel je de game op 60fps. Dit is zomaar ineens een contenter voor mij voor GOTY.
[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 20-12-2020 16:12 ]