[Neostrada] Prijsverhoging januari 2019

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:02
Zojuist een e-mail ontvangen van Neostrada dat ze een prijsverhoging gaan doorvoeren. Een verhoging van meer dan 100%.

Voorbeeldje oude prijzen
- Starter: € 1,- excl. BTW per maand bij een jaar contract
- Business: € 4,95,- excl. BTW per maand bij een jaar contract
- Professional: € 7,95,- excl. BTW per maand bij een jaar contract

Voorbeeldje nieuwe prijzen
- Starter: € 2,99,- excl. BTW per maand bij een jaar contract
- Business: € 9,99,- excl. BTW per maand bij een jaar contract
- Professional: € 14,99,- excl. BTW per maand bij een jaar contract

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-04 15:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Belangrijk; geldt dit ook voor bestaande klanten en hun aankomende verlengingen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobRapati
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 26-04 10:27
MAX3400 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 14:09:
Belangrijk; geldt dit ook voor bestaande klanten en hun aankomende verlengingen?
Ja, in mijn mail stond dat mijn pakket automatisch is omgezet naar een vergelijkbaar nieuw pakket.
Verandert mijn pakket nu?
Indien je nog gebruik maakt van een ouder pakket hebben wij deze automatisch omgezet naar een van onze nieuwe overeenkomende pakketten. Hiermee kunnen wij de snelheid en veiligheid van je website blijven garanderen. In ons klantenpanel vind je een overzicht van de (nieuwe) afgenomen pakketten.

[ Voor 37% gewijzigd door JobRapati op 07-01-2019 14:14 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-02 20:18
Mail heb ik ook, gaat ook flink omhoog.
Betaalde 10 euro per maand, gaat bij verlenging 25 euro worden. Pffff.

Wie volgt, naast Versio en Neostrada?

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-04 18:18
Vergeet niet dat de pakketten ook aangepast zijn.

Bijvoorbeeld oude situatie basic:
3gb webruimte

Nieuwe Situatie
15GB webruimte.

om maar even wat op te noemen dat er ook dingen aangepast zijn

PSN: McMillan0984

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McOrmick
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Versio en Neostrada zijn van dezelfde club; TWS. Zelfde tactiek, zo lijkt het; verrassing je gaat 2,5 x zoveel betalen!

edit:
Weet iemand een andere club met cPanel reseller hosting?

[ Voor 38% gewijzigd door McOrmick op 07-01-2019 14:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:17

Marc H

- - Is wakker - -

Weet iemand een leuke hosting partij die op het oude prijsniveau zit?

* Marc H stemt met zijn voeten ;)

Edit: Zo, opgezegd. Kan ik dat ook niet meer vergeten.

[ Voor 19% gewijzigd door Marc H op 07-01-2019 14:47 ]

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lithondri
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
Klopt, hier ook dezelfde mail gehad. Ter volledigheid, hier de gehele mail:
Beste klant,

Wij zijn continu bezig met het verbeteren van ons webhostingplatform om ervoor te zorgen dat jouw website probleemloos werkt. We hebben recentelijk een aantal belangrijke verbeteringen doorgevoerd en daarbij ingezet op snelheid, veiligheid en nieuwe features.

Meer snelheid
Zo zijn wij momenteel druk bezig met het migreren van onze shared-hostingomgeving naar een nieuw platform. Dit nieuwe platform zal uitgerust zijn met NVMe SSD's, deze zijn veel sneller dan onze huidige SSD-schijven.

Verder is de nieuwste PHP 7.3 op alle servers beschikbaar waardoor jouw website sneller zal werken.

Meer veiligheid en minder storingen
Daarnaast maakt ons nieuwe platform gebruik van high availability, wat inhoudt dat er drie replica's van jouw bestanden beschikbaar zijn. In geval van een hardware-gerelateerde storing zal de server van jouw website dus automatisch, binnen enkele minuten, overgenomen worden door een andere server. Met dit nieuwe platform kunnen wij de veiligheid van je bestanden nog beter garanderen.

Langere back-ups
Wij hebben het backupsysteem R1Soft vervangen voor de door ons ontwikkelde AutoBackup module. Hiermee heb je tot 30 dagen beschikking over een volledige back-up van jouw website, database en e-mail.

Nieuwe features
Ook hebben wij afgelopen jaar een aantal nieuwe features ontwikkelt die voor jou beschikbaar zijn. We hebben een directe koppeling vanuit cPanel naar Cloudflare gemaakt en wij hebben onze API volledig vernieuwd.

Veranderd mijn pakket nu?
Indien je nog gebruik maakt van een ouder pakket hebben wij deze automatisch omgezet naar een van onze nieuwe overeenkomende pakketten. Hiermee kunnen wij de snelheid en veiligheid van je website blijven garanderen. In ons klantenpanel vind je een overzicht van de (nieuwe) afgenomen pakketten.

Nieuwe tarieven
Websites zijn de afgelopen jaren flink veranderd en vragen steeds meer van een webhostingpakket. Daarom passen wij voor het eerst onze tarieven voor bestaande klanten aan. Dat betekent voor jou dat je per verlengdatum een nieuw tarief voor je huidige pakket betaald.

Mocht je naar aanleiding van deze mail vragen en/of opmerkingen hebben laat dat ons gerust weten. Onze support-afdeling is 7 dagen per week beschikbaar via LiveChat en mail.

Met vriendelijke groet,

Neostrada
Ik beheer enkel een website bij Neostrada voor een kleinschalige club met enkel website en forum. Kostprijs hier zal ook verdubbelen op jaarbasis waardoor ik ook eens ga kijken wat voor andere opties er zijn op de markt. Jammer, over de service was ik tevreden maar een verdubbeling gaat er over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167912

Hier zelfde verhaal, echter hebben ze mijn starterpakket (30 euro) ook nog overgezet naar een business premium (120 euro/jaar). Dat is maal 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Marc H schreef op maandag 7 januari 2019 @ 14:31:
Weet iemand een leuke hosting partij die op het oude prijsniveau zit?

* Marc H stemt met zijn voeten ;)

Edit: Zo, opgezegd. Kan ik dat ook niet meer vergeten.
Wat voor pakket neem je af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McOrmick
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hier Reseller Plus; met cPanel/WHM i.v.m. backups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:04
Tsja wel jammer, maar ik ben zo tevreden met hun service dat ik gewoon blijf zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satoer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 12:39
Even serieus... ik ga van €120 (ex btw) per jaar naar €300(ex btw)... een verhoging van maar liefst 150%... Dit is echt een belachelijke prijsverhoging. Heb ze gemaild hierover, maar het lijkt er op dat deze verhoging klopt.
Deze verhoging klopt inderdaad, we gaan over naar ons nieuw platform en als bedrijf is er ook veel gewijzigd in positieve zin de afgelopen jaren. Dit brengt helaas een verhoging mee van onze tarieven, dit is ook de eerste verhoging in 15 jaar die we moeten doen op onze hosting pakketten. Je gaat profiteren van ons nieuwe platform met nieuwe SSD's welke nog sneller zijn dan de huidige, we hebben 30 dagen backup retentie ingevoerd, high availibility waardoor je sites op 3 locaties staan, bij een hardware storing op een locatie zal je automatisch switchen naar een andere locatie.
Toevallig is net mijn contract voor een jaar verlengd met het oude tarief. Dus ik heb nog een jaar om over te stappen. Ik ga echt geen 300 euro betalen voor wat webhosting.

[ Voor 9% gewijzigd door satoer op 07-01-2019 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Ik ben sinds mei klant. En inmiddels hebben ze me al verplaatst naar een andere server ivm performance issues. Daarnaast ook nog last van spam dus kan niet zeggen dat ik heel tevreden ben. Heb nog een maandje of 5 om te beslissen..Maar ga wel om mij heen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robb3rt
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-04 11:36
Ik zit nu zelf zeer tevreden een aantal jaar bij SoHosted, heb hier zelf dan een VPS maar zij bieden ook wel hosting pakketten aan. Dit is 1 van de snellere hostingaanbieders van Nederland.

Is een zeer welwillend bedrijf, lekker persoonlijk, technische kennis in huis. Hier word je achteraf niet genaaid met prijsverhogingen van 150% of meer

Qua prijs misschien niet het zelfde niveau, maar prijs \ kwaliteit verhouding gewoon super.

Tevens word hier standaard gebruik gemaakt van Plesk

Echt een aanrader :)

[ Voor 5% gewijzigd door Robb3rt op 08-01-2019 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:00
Ik heb vandaag ook de mail gehad. Dus ik ga rondkijken naar alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCP cloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-04 12:19

MCP cloud

Op het web sinds 1998

inTIMidate schreef op maandag 7 januari 2019 @ 17:13:
Ik heb vandaag ook de mail gehad. Dus ik ga rondkijken naar alternatieven.
Heb hem ook net binnen ik ging Automaties naar Premium Business pakket

Over 5maanden ga ik verhuizen :w

Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5c3381f3e5673/5c3381f3d5d1e-2019-01-07_174357.jpg

Powered by KPN | Experia Box V10 + TP-link switch LS1005G + 2 Superwifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cebby
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Ik wist niet eens dat Neostrada was overgenomen door TWS. Het enige wat ik kan vinden is dit artikel:
https://www.webhosters.nl...jf-neostrada-overgenomen/

Lijkt er inderdaad wel op dat dit de TWS tactiek is. Versio en Neostrada waren waarschijnlijk (en misschien nog steeds) de goedkoopsten in het rijtje dus waarschijnlijk trekken ze zich iets meer richting de andere takken van de groep qua prijs.

Binnenkort maar eens op zoek naar een goedkopere aanbieder. De volleybalvereniging zal ook geen 145 euro op de begroting onder het kopje 'website' willen plaatsen :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MCP cloud

MCP cloud

Op het web sinds 1998

se_bastiaan schreef op maandag 7 januari 2019 @ 17:47:
Ik wist niet eens dat Neostrada was overgenomen door TWS. Het enige wat ik kan vinden is dit artikel:

Lijkt er inderdaad wel op dat dit de TWS tactiek is. Versio en Neostrada waren waarschijnlijk (en misschien nog steeds) de goedkoopsten in het rijtje dus waarschijnlijk trekken ze zich iets meer richting de andere takken van de groep qua prijs.

Binnenkort maar eens op zoek naar een goedkopere aanbieder. De volleybalvereniging zal ook geen 145 euro op de begroting onder het kopje 'website' willen plaatsen :p
dit is https://www.vimexx.nl heb hier al mijn domeinnamen lopen <DNS > Neostrada

Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5c3383be6967d/5c3383be45fc3-2019-01-07_175118.jpg

Powered by KPN | Experia Box V10 + TP-link switch LS1005G + 2 Superwifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:17

Marc H

- - Is wakker - -

Robbie T schreef op maandag 7 januari 2019 @ 16:02:
[...]

Wat voor pakket neem je af?
Starter, een euro per maand. Gebruik het toch maar voornamelijk voor mail domeintjes, dus dat was meer dan voldoende.

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Marc H schreef op maandag 7 januari 2019 @ 17:54:
[...]

Starter, een euro per maand. Gebruik het toch maar voornamelijk voor mail domeintjes, dus dat was meer dan voldoende.
Wellicht is Strato een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:38
Ook een mail ontvangen. Ik ga 88% meer betalen. Heb tot maand 7 met beslissen. Ze geven echter telkens aan dat deze prijsstijging moet omdat ze al 15 jaar geen prijsstijging hebben gedaan. Heb zojuist de vraag gesteld of ik dan ervan uit mag gaan dat ze de komende 15 jaar weer geen stijging gaan doen. Hier kreeg ik het volgende antwoord op:
Ik kan geen 15 jaar vooruit kijken en ben ook niet diegene die daar over gaat, maar ik kan wel verzekeren dat er geen verhogingen gepland zijn in ieder geval de komende tijd.

Op de vraag wat een komende tijd is krijg ik jammer genoeg geen duidelijk antwoord. Heb ook gevraagd of in elk geval de komende 5 jaar dan de prijs vast staat. Ook dit is niet duidelijk.

Ik ben bang als ik bij Neostrada blijf ik volgend jaar of het jaar erop weer een behoorlijke stijging krijg. Velen kennen Versio nog wel.

Strato kom ik juist vandaan omdat die veel problemen had op enkele servers waar ik ook last van had. Omdat ik een kleine klant ben heeft dat een lange tijd geduurd voordat er echt actie gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cebby
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
MCP cloud schreef op maandag 7 januari 2019 @ 17:54:
[...]

dit is https://www.vimexx.nl heb hier al mijn domeinnamen lopen <DNS > Neostrada
Dat is inderdaad een van de opties die ik aan het overwegen was, vooral vanwege de prijs. Daar kwamen we als vereniging echter vandaan, maar zo te zien hebben ze wel nieuwe servers (de specs zijn in ieder geval anders) en een nieuwe website waar tijd in gestoken is. Dus wie weet gaan we daar wel weer heen.

Mogelijk probeer ik eerst het startpakket uit voor wat andere websites :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Vimexx spreekt mij opzich ook aan..Ben alleen niet zo'n fan van Directadmin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:24

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Toevallig afgelopen vrijdag het "Business Premium"-pakket nog verlengd voor een jaar. Op zich ben ik wel tevreden over de service maar van €5,40/maand naar €9,99/maand is wel een forse prijsverhoging en zo te zien blijft het pakket verder hetzelfde..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/eIUsPUBhJXg6EwRgR2YW0wYw/medium.png Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0gVoaRp32Zl6aOugytvV8Ebc/medium.png

Maar eens kijken hoeveel ruimte ik echt nodig heb en ik betwijfel dat het meer dan 15GB zal zijn. 3GB vond ik te weinig vandaar dat ik toen gekozen heb voor het middelste pakket. Als ze nu nog een pakket tussen 3GB en 100GB in hadden (en ook de prijs) dan zou dat misschien interessant zijn.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• satoer
McOrmick schreef op maandag 7 januari 2019 @ 14:28:
Versio en Neostrada zijn van dezelfde club; TWS. Zelfde tactiek, zo lijkt het; verrassing je gaat 2,5 x zoveel betalen!
Nou niet verhuizen naar een van deze andere providers dan. Voordat ze dezelfde grap uithalen:
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/66RQ7q1C/Webhosting-TWS.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquiss
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-03 21:43
Ik baal hier ook best wel van vooral omdat je niet weet wat het volgend jaar gaat worden. Deze prijsstijging vind ik namelijk zelf ook flink, als dat volgend jaar weer is ben ik voor jan joker verhuisd.

Weet iemand toevallig hoe dat met Reseller Start zat, ik dacht dat ik daar 25 accounts met 25 VCPU's had, dat zijn er nu nog maar 10. Ik kan namelijk nergens terugzien wat het oude pakket had qua inhoud.
Als ik dat namelijk meeneem in de prijsstijging scheelt het nog veel meer namelijk.

[ Voor 0% gewijzigd door marquiss op 08-01-2019 09:17 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satoer
marquiss schreef op maandag 7 januari 2019 @ 20:38:
Weet iemand toevallig hoe dat met Reseller Start zat, ik dacht dat ik daar 25 accounts met 25 VCPU's had, dat zijn er nu nog maar 10. Ik kan namelijk nergens terugzien wat het oude pakket had qua inhoud.
Als ik dat namelijk meeneem in de prijsstijging scheelt het nog veel meer namelijk.
Dit was het, en je bent inderdaad meer dan dubbel de sjaak.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/15WR2jC3/neostrada.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-04 18:18
Ik ga weer bij black friday dit jaar shoppen voor een andere hoster.
Dacht er goed aan gedaan te hebben om naar hun over te stappen. Helaas.. ga ook meer dan 150% meer betalen.

Dat gaat het niet worden

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satoer
Clavat schreef op maandag 7 januari 2019 @ 20:53:
Ik ga weer bij black friday dit jaar shoppen voor een andere hoster.
Dacht er goed aan gedaan te hebben om naar hun over te stappen. Helaas.. ga ook meer dan 150% meer betalen.
Ik zou niet voor een kortstondige black friday aanbieding gaan. Dan moet je het jaar daarop wederom verhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1164834

Helemaal nieuw op dit forum, maar ook (nog) klant van Neostrada, met verschillende start-pakketten. En ik ben geenszins van plan de nieuwe tarieven te gaan betalen. Ook al niet omdat ik bij YourHosting wegging vanwege de praktijken aldaar. Maar na wat zoekwerk kwam ik bHosted tegen. Is er toevallig iemand hier die daar ervaring mee heeft? De reviews zijn overwegend goed, maar uit ervaring weet ik dat dit ook niet alles zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:38
Anoniem: 1164834 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 20:59:
Helemaal nieuw op dit forum, maar ook (nog) klant van Neostrada, met verschillende start-pakketten. En ik ben geenszins van plan de nieuwe tarieven te gaan betalen. Ook al niet omdat ik bij YourHosting wegging vanwege de praktijken aldaar. Maar na wat zoekwerk kwam ik bHosted tegen. Is er toevallig iemand hier die daar ervaring mee heeft? De reviews zijn overwegend goed, maar uit ervaring weet ik dat dit ook niet alles zegt.
Vroeger met een klein pakket ooit ervaring mee gehad. Administratief was het niet heel netjes en secuur. Rekeningen die allang betaald waren (automatisch) werden dubbel in rekening gebracht. Dit kan bij elk bedrijf maar persoonlijk heb ik een nare smaak bij hun doordat het een half jaar heeft gekost om het recht te zetten.
Toen de verbinding zelf ook op een gegeven moment ging haperen en mijn contract afliep ben ik weggegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1164834

Cave_Boy schreef op maandag 7 januari 2019 @ 21:03:
[...]

Vroeger met een klein pakket ooit ervaring mee gehad. Administratief was het niet heel netjes en secuur. Rekeningen die allang betaald waren (automatisch) werden dubbel in rekening gebracht. Dit kan bij elk bedrijf maar persoonlijk heb ik een nare smaak bij hun doordat het een half jaar heeft gekost om het recht te zetten.
Toen de verbinding zelf ook op een gegeven moment ging haperen en mijn contract afliep ben ik weggegaan.
Kwam her en der nog een paar van dergelijke ervaringen tegen. Desalniettemin zouden ze weleens kunnen scoren met dat kleine pakketje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:12
satoer schreef op maandag 7 januari 2019 @ 20:16:
[...]

Nou niet verhuizen naar een van deze andere providers dan. Voordat ze dezelfde grap uithalen:
[Afbeelding]
Bij PCextreme zijn de prijzen ook flink aangepast. Als voorbeeld: tot voor kort had je het Dynamic hostingpakket van €1.95 p/m ex. btw en dan had je 25GB opslag, 100 e-mailaccounts, 10 db's, SSH-toegang, Varnish Caching, SSL certificaat. Met een .nl-domein er bij voor €9 was je dan voor pak hem beet €37 per jaar inclusief btw klaar voor een niet al te ingewikkelde site met CMS.

Hun goedkoopste webhostingpakket nu, Webhosting Standaard, is naar €4,95 gegaan (ex. btw). De opslagruimte is teruggebracht van 25GB naar 10GB, het aantal e-mailaccounts is van 100 naar 5 gegaan en het aantal databases 10 naar 1 en voor de rest lijkt het allemaal redelijk hetzelfde gebleven. Je krijgt nu minder voor praktische het dubbele van het geld.

Het gaat hier niet om astronomische bedragen maar dit soort prijsstijgingen gaat geen enkele klant blij van worden. Vraag mij ook af wat er nog meer voor veranderingen te wachten staan. Voorlopig kijk ik het nog even aan maar ga wel rondkijken of het de moeite waard is om sites over te zetten naar een partij die niet van TWS is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kelly.hipolito
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-03 02:42
Ik heb een klein pakketje bij Neostrada en test daarmee voornamelijk lay-outs.
Ik heb de Neostrada mail uiteraard ook ontvangen.
Als ik de mail lees zou deze verandering alleen maar in voordeel zijn, van mij als klant.
Ik neem de punten vluchtig even door.

Meer prijs
400% meer betalen is geen uitzondering.

Wat zou ik daar voor terug krijgen.

Meer snelheid
"Dit nieuwe platform zal uitgerust zijn met NVMe SSD's".
Theoretisch kan dit voor meer snelheid zorgen.
Echter maakt men gebruik van CloudLinux (Zie nieuwe Versio en huidige Neostrada).

CloudLinux knijpt de harde schijf behoorlijk strak af.
De snelheidswinst t.o.v. de oude SSD’s lijkt nihil.

Of het nu druk of rustig is op de server. SSD of NVMe SSD.
De snelheid zal nooit sneller zijn dan dit knijppunt.

Meer veiligheid en minder storingen
“Daarnaast maakt ons nieuwe platform gebruik van high availability”
voor mij als consument is het niet relevant dat Neostrada 3x repliceert.
Eventueel hogere uptime is leuk voor zakelijk gebruik maar voor mij als consument is het minder belangrijk.

Wat dit met de veiligheid van mijn bestanden doet is mij niet duidelijk.

Wellicht bedoelt Neostrada beschikbaarheid? High Availability (HA) veranderd immers met het bovenstaande niet de veiligheid.Daarnaast kan meer techniek en meer software (HA) ook zorgen voor meer storingen. Het is maar hoe je het implementeert.

Sterker nog. Ik heb al bijna een jaar geen storing gehad bij Neostrada.
Laat Neostrada eerst maar eens een jaar uptime behalen met het nieuwe systeem.

Langere back-ups
R1Soft bacl-up is vervangen door een eigen ontwikkelde BETA AutoBackup module.
R1Soft werkte naar behoren en wat betreft back-up termijnen.

Ik kon voorheen weken terug met R1Soft.
Ik zie dit eerder als achteruitgang dan vooruitgang.

Nieuwe features
“We hebben een directe koppeling vanuit cPanel naar Cloudflare gemaakt ”.
Dit betreft de Cloudflare-CPanel plu-gin van Cloudflare. Op haast elke shared server te vinden.
Een API vernieuwen heeft voor een consument geen meerwaarde.

Wanneer ik de IP blokken opvraag bij RIPE zie ik dat Versio (AXC BV en Bashir Group BV), Yourhosting (Your Holding B.V.) sinds kort allemaal zijn ondergebracht bij PCextreme.
Het lijkt erop alsof men aan het saneren is en hetzelfde Versio spelletje herhaalt.

Bedrijf aankopen, saneren en herbouwen, managen op een enkele centrale plaats bij Pcextreme.
Vervolgens het oude personeel eruit. Schaalvoordeel nemen en de klant betaalt daarvoor de rekening via de oude vertrouwde site die dan fungeert als lege huls.

Het heeft er alle schijn van dat “Meer snelheid, veiligheid en nieuwe features – nieuwe tarieven” alleen in het ‘meer’ voordeel is van moederbedrijf TWS.

Om het vervolgens krampachtig in een mail te proppen, en het met een leuk sausje te presenteren als het voordeel van de klant.

400 % de prijs verhogen, het bovenstaande leveren en dan mailen dat je daar als klant beter van wordt. Gaat mij ver. Ik vind de prijs/functionaliteit niet meer passen voor wat Neostrada levert, voor het geen ik het gebruik. Ik heb het opgezegd en zoek momenteel naar een alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:34
marquiss schreef op maandag 7 januari 2019 @ 20:38:
Ik baal hier ook best wel van vooral omdat je niet weet wat het volgend jaar gaat worden. Deze prijsstijging vind ik namelijk zelf ook flink, als dat volgend jaar weer is ben ik vaan jan joker verhuisd.

Volgens toezegging van Neostrada behoud je het aantal pakketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
Ook ik (reseller-plus) ben niet blij met de verhoging, maar ik moet wel zeggen dat de oude tarieven erg laag waren. Zo laag dat je je moet afvragen hoe het zit met de kwaliteit en levensvatbaarheid.

De tariefstijging is meer dan fors, maar de nieuwe tarieven zijn in vergelijk met andere aanbieders nog steeds heel scherp en ik hoop dat de extra inkomsten inderdaad ten goede gaan komen aan de kwaliteit en niet in de zakken van TWS verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Wellicht interessant voor sommigen. Krysal Hosting. Bedrijf zit in Engeland
https://krystal.co.uk/

Komen er uitstekend af op Trustpilot: (672 reviews, 5 sterren).
https://uk.trustpilot.com/review/krystal.co.uk.

Geen gekke prijzen volgens mij gezien de opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marquiss
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-03 21:43
raven22 schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 08:41:
[...]

Volgens toezegging van Neostrada behoud je het aantal pakketten.
Het viel me op in cPanel dat ik inderdaad nog 25 accounts kan aanmaken maar neem aan dat als ik met de verlenging hetzelfde pakket verleng dat ik dan terug ga naar 10, gezien 25 nu is ondergebracht bij 'Beginner'. Mijn pakket is nu overgezet naar 'Small' ofwel ik heb nog steeds het goedkoopste pakket binnen reseller. Ik heb ook gevallen hier voorbij zien komen die in een ander pakket zijn overgezet wellicht doordat het aantal aan te maken accounts nu is aangepast onder de verschillende nieuwe pakketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:46
Robbie T schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 08:53:
Wellicht interessant voor sommigen. Krysal Hosting. Bedrijf zit in Engeland
https://krystal.co.uk/

Komen er uitstekend af op Trustpilot: (672 reviews, 5 sterren).
https://uk.trustpilot.com/review/krystal.co.uk.

Geen gekke prijzen volgens mij gezien de opties.
ivm met Vimexx niet veel bijzonders. Duur zelfs:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/H3jIv3vMUbZRfGbMZy5d6xPY/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HpLzThUm2a4uYWMg1vHDTdwp/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Ryan_ schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 09:42:
[...]

ivm met Vimexx niet veel bijzonders. Duur zelfs:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik kijk meer naar Reseller. Had ik even moet vermelden :-). Daarnaast niet zo'n fan van directadmin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 30-04 14:52
Ik neem het Business pakket bij Neostrada af, maar de mail welke ze hebben rondgestuurd is toch wel misleidend in mijn optiek. Er worden functies in benoemd (back-ups, CloudFlare) welke allang ondersteund waren in de huidige pakketten. Ik ben daarnaast benieuwd of het voordeel van Nvme opslag ook echt zo significant is als dat ze het laten voordoen.

Net zoals @kelly.hipolito heb ik het gevoel dat ze alles gewoon op dezelfde infrastructuur zetten en op deze manier schaalvoordeel willen behalen. Het IP-adres van de server waar ik op sta gaat namelijk, zoals @kelly.hipolito aangeeft naar PCExtreme.

Het is mij allemaal wat onduidelijk...

[ Voor 12% gewijzigd door Mundatin op 28-02-2019 09:08 ]

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edwin
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:10
Hier ook een reseller small. Ik zou dan over 6 maanden van 30,- naar 60,- gaan.

De punten die ze noemen zijn voor mij niet van belang, het gaat om simpele pagina's. Voornamelijk plaatshouders met een mailbox/catch-all.

Op mijn mail dat ik een verhoging van 100% wel erg fors vind komt het onderstaande (op het oog) copy-paste verhaal;
We hebben de afgelopen 15 jaar onze prijzen nog nooit moeten verhogen, enkel altijd zijn wij goedkoper geworden en meer geboden voor de zelfde prijzen. Om klaar te zijn voor de toekomst gaan we onze hele infrastructuur veranderen en vernieuwen, hierbij komt dan high availibility waardoor je sites op 3 locaties staan, bij een hardware storing zal je automatisch overschakelen. Dit is dus naast een compleet nieuw platform ook het platform x 3 in aanschaf. We zijn naar 30 dagen backup retentie gegaan, dit in plaats van 5 dagen eerst. Uiteraard kost zoiets, vooral met de nieuwe opslag limiet van Starter veel meer storage aan onze kant. Als bedrijf zijn we de afgelopen jaren ook veel veranderd, zo zijn we naar 7 dagen per week open gegaan en ook in de avond, dit om onze dienstverlening steeds maar te verbeteren. Ook vervangen we dus alles met nieuwe SSD's, welke nog veel sneller zijn (maar ook heel veel kostbaarder).
Het klinkt meer alsof ze op een andere doelgroep willen springen en hopen dat bestaande klanten het slikken.

Kort gezegd komt het er dus op neer dat ik een paar maanden de tijd heb om een alternatief te zoeken. Dit soort grappen heb ik in elk geval een flinke allergie voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-04 09:52

The_Worst

Unox

satoer schreef op maandag 7 januari 2019 @ 20:16:
[...]

[Afbeelding]
Ah, bedankt voor dit overzicht. Heb zelf meerdere websites bij PcExtreme en tot nu toe tevreden. Ik zie dat ze inderdaad andere hostingpakketten aanbieden dan die ik zelf afneem dus waarschijnlijk voeg of laat gaan ze de oudere pakketten ook uitfaseren.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Speedboot
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-07-2024
Ik heb alleen een paar domeinnamen geregistreerd bij Neostada.
Voor de doorverwijzing van domein-email naar Gmail heb ik toch ook het webhosting pakket nodig?
Hoe regelen jullie dat anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kelly.hipolito
Speedboot schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 19:11:
Ik heb alleen een paar domeinnamen geregistreerd bij Neostada.
Voor de doorverwijzing van domein-email naar Gmail heb ik toch ook het webhosting pakket nodig?
Hoe regelen jullie dat anders?
Je hebt geen webhosting nodig.
Een DNS verwijzing naar Google mail servers is afdoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
Ben ook eventueel zoekende, Cpanel is persoonlijk erg fijn. Hoewel ik met DirectAdmin ook in het verleden heb gewerkt, maar oogt wat minder professioneel dan Cpanel. De meeste resellershosting, lowbudget, zijn op basis van DirectAdmin. Maar wellicht heeft iemand nog een resellerhosting gezien die Cpanel heeft?

Update.
Hmmm, ik denk dat ik een combinatie ga doen.
1: een reseller account ergens met DirectAdmin of Cpanel.
Dit pakket als DNS etc laten gebruiken.
Kost +/- 4 euro per maand.

2: een losse vps nemen.
Hierop de websites laten draaien.
OK, je hebt hier dan eventueel geen controle paneel, maar kan dmv scripts wel installaties uitvoeren zoals Wordpress etc.
VPS heb je voor +/- 15 euro per maand.

Voordeel is dat je dan meer CPU kracht hebt.

Ziet iemand hier nog nadelen van?

[ Voor 44% gewijzigd door WeHoDo op 09-01-2019 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelly.hipolito
WeHoDo schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 22:55:
De meeste resellershosting, lowbudget, zijn op basis van DirectAdmin. Maar wellicht heeft iemand nog een resellerhosting gezien die Cpanel heeft?
Ik ken naast (het oude) Neostrada geen Nederlandse lowend aanbieder van reseller hosting op basis van cPanel. Dit is ook vrij logisch. cPanel is ontzettend prijzig t.o.v. Directadmin.

Met een beetje zoekwerk heb je een Directadmin licentie voor een 5 tal tientjes (lifetime).
Dat weegt niet op tegen de $ 45 die cPanel ellke maand van je verlangt.

Oakley Capita heeft vrij recent Plesk alsmede cPanel opgekocht.
Plesk prijzen zijn al explosief gegroeid en het zal mij niets verbazen als cPanel volgt.
Ook deze prijsstijging zal worden doorberekend.

Naast TWS en haar club zijn de meeste andere consumenten hosters de laatste tijd ook explosief gegroeid in prijs.

Als voorbeeld bijvoorbeeld Antagonist.

Een paar jaar geleden een enkel pakket in de verkoop onder de noemer: "alles-in-een pakket" voor 24 euro per jaar. Alles wat je nodig had paste immers op een bierviltje zo luide de slogan.

Nu is het door Antagonist aan te bevelen pakket zonder de korting van de eerste nota:
30,23 per maand of te wel 362,85 per jaar. Dat is serieus veel geld voor een consumenten host pakketje.
En ook een serieus grootte prijs stijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
[quote]kelly.hipolito schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 00:13:
[...]

Heb net mn post geupdate, wat denk jij hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
Iemand bekend met deze?

host4geeks.com

Ziet er ook wel goed uit, jammer geen NL DC, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelly.hipolito
WeHoDo schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 00:14:
[quote]kelly.hipolito schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 00:13:
1: een reseller account ergens met DirectAdmin of Cpanel.
Dit pakket als DNS etc laten gebruiken.
2: een losse vps nemen.
Hierop de websites laten draaien.
OK, je hebt hier dan eventueel geen controle paneel, maar kan dmv scripts wel installaties uitvoeren zoals Wordpress etc.
[...]
Heb net mn post geupdate, wat denk jij hiervan?
Zorg dat voor jezelf duidelijk is wat je wilt.
Wat voor type websites ga ik hosten en wat heb ik daar vervolgens voor nodig.

De website van de plaatselijke carnavalsvereniging heeft andere eisen dan een webshop.
Of om in mijn voorbeeld te spreken. Ik test enkel de lay-out.

(HA), NVMe SSD en 3x replicatie zoals het nieuwe Neostrada biedt, heb ik totaal niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
kelly.hipolito schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 00:47:
[...]

Zorg dat voor jezelf duidelijk is wat je wilt.
Wat voor type websites ga ik hosten en wat heb ik daar vervolgens voor nodig.

De website van de plaatselijke carnavalsvereniging heeft andere eisen dan een webshop.
Of om in mijn voorbeeld te spreken. Ik test enkel de lay-out.

(HA), NVMe SSD en 3x replicatie zoals het nieuwe Neostrada biedt, heb ik totaal niet nodig.
Stuk of 10 WordPress en 1 klein webshopje, niks spannend opzich.
Probleem is opzich de websites niet, maar meer de hoeveelheid aan data in mailboxen.
Totaal gaat het al richting de 50 GB.

Nog maar even Googlen etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelly.hipolito
WeHoDo schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 00:51:
[...]

Stuk of 10 WordPress en 1 klein webshopje, niks spannend opzich.
Probleem is opzich de websites niet, maar meer de hoeveelheid aan data in mailboxen.
Totaal gaat het al richting de 50 GB.

Nog maar even Googlen etc. :)
Wat is jouw definitie van klein?
Aangezien de meeste shared hosters met CloudLinux werken, worden de verbinding, het geheugen, de CPU e.d. geknepen. Heb je bij Neostrada ooit wel eens tegen de CloudLinux limit aangezeten?

Daarnaast is het zonde om 50 gb webhost te gebruiken voor mail.
Dit brengt de prijs al snel omhoog. Helemaal bij lowend.
Probeer offline te archieven indien mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
kelly.hipolito schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 00:57:
[...]

Aangezien de meeste shared hosters met CloudLinux werken, worden de verbinding, het geheugen, de CPU e.d. geknepen. Heb je bij Neostrada ooit wel eens tegen de CloudLinux limit aangezeten?

Webshop van een bakkertje in een dorpje, gemiddelde bestellingen online per week 10.
Rest van de sites zijn ook klein, max 8 pagina's met wat fotojes.

Heb bij Neostrada nooit problemen gehad, behalve dat de mail soms 30 minuten later werd bezorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelly.hipolito
WeHoDo schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 01:01:
[...]

Webshop van een bakkertje in een dorpje, gemiddelde bestellingen online per week 10.
Rest van de sites zijn ook klein, max 8 pagina's met wat fotojes.

Heb bij Neostrada nooit problemen gehad, behalve dat de mail soms 30 minuten later werd bezorgt.
Dan lijkt mij op het eerste gezicht een resellers pakket tezamen met een VPS server overbodig.
Maar uiteraard ken ik de specifieke casus niet.

Neostrada publiceert een aantal van haar CloudLinux limieten waaronder werkgeheugen op haar website.
Je zou deze kunnen vergelijken met een potentiële nieuwe reseller hosting leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
@WeHoDo houdt er ook rekening mee dat als je een VPS neemt voor +/- € 15,- euro per maand het ook gaat om een unmanaged VPS waarbij je zelf volledig verantwoordelijk bent voor updates, en beveiliging. Ook tegen bruce force aanvallen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
Als reseller betaal je bij Antagonist 10€ per jaar per account (1 webadres) met 1GB opslag. Met name de opslag is vaak een bottleneck door de emailopslag.
Bij Neostrada wordt het nu met een reseller-beginner pakket €4,80 maar wel 2GB opslag en de optie tot meerdere domeinnamen op 1 pakket. Dus beduidend goedkoper en meer opties.
Bij reseller-plus zijn de verschillen nog veel groter.
Dus ja de prijsstijging is fors, maar de tarieven zijn voor nu nog best redelijk. En ik verwacht helaas nog wel verdere prijsstijgingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelly.hipolito
raven22 schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 11:03:
Als reseller betaal je bij Antagonist 10€ per jaar per account (1 webadres) met 1GB opslag.

Bij Neostrada wordt het nu met een reseller-beginner pakket €4,80 maar wel 2GB opslag en de optie tot meerdere domeinnamen op 1 pakket. Dus beduidend goedkoper en meer opties.
Dank voor de Antagonist suggestie.
Wist niet dat Antagonist reseller pakketten verkocht.

Antagonist vraagt 70,44 per jaar inclusief BTW voor 5 GB opslagruimte met 50GB dataverkeer (per maand).
Maximaal 5 websites = 5 accounts.

CloudLinux limiet kan ik wel terug vinden bij webhosting maar niet bij de reseller afdeling.
Weet iemand iets van de CloudLinux limiet van het resellers pakket? (geheugen e.d.)

In het buitenland zijn er veel lowend-aanbieders met shared host servers in Nederland.
Aangezien ik enkel lay-outs test heb ik weinig eisen.
Ik ben daar nu e.e.a. aan het bekijken.

wordt vervolgd

[ Voor 3% gewijzigd door kelly.hipolito op 09-01-2019 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
1 GB vind ik toch wel erg mager moet ik zeggen. Zeker als je kijkt naar e-mail via IMAP en een beetje website(shop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-11-2024
kelly.hipolito schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 22:29:
[...]

Je hebt geen webhosting nodig.
Een DNS verwijzing naar Google mail servers is afdoende.
Hoe doe je dat dan? Je kan je mail van je eigen domein toch niet zomaar in gmail afleveren? Deze weet toch niet bij welk account hij de mail kan afleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelly.hipolito
Andor schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 17:37:
[...]

Hoe doe je dat dan? Je kan je mail van je eigen domein toch niet zomaar in gmail afleveren? Deze weet toch niet bij welk account hij de mail kan afleveren?
Jawel je kunt Google mail koppelen aan je domein. Je verwijst in de DNS records naar de Google mail servers.

Wat ik vermoed is dat je mail van het domein wilt doorsturen naar een bestaand 'gratis' Gmail account.

Ik raad je aan eens bij Google te kijken. Wellicht ben je goedkoper uit om een pakket te nemen bij Google IPV een webhosting pakket en dit doorsturen naar Gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedboot
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-07-2024
Dit lijkt een oplossing.
Maar...we hebben het over een duurdere webhosting van Neostrada.
Maar wat kun je allemaal met de starter webhosting?
Was eerst 0,85 en nu 2,54 euro.
Meerdere maildomeinen forwarden naar Gmail of andere mail adressen.
Handig voor mij.

G Suite is duurder.
Met G Suite Kun je 1 domein DNS forwarden naar G Suite. Kosten vanaf 5 euro per maand. Leuker is de 8 euro P.m. In G Suite kun je filters voor dat ene domein instellen zodat pietje@domein en puk@domein naar een ander privé Gmail gestuurd worden.
Heb ik ook ingesteld voor mijn G Suite vandaag en het werkt.

Ook nadeel van Google domein registratie ( domains.google.com )is dat ze geen .nl registreren.
Wel een .net of .com.
Dan zal het waarschijnlijk wel kunnen om hier een privé Gmail voor te gebruiken.

Al met al is het starters webhosting pakket nog zo gek niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-11-2024
Inderdaad dat is wat ik nu doe. Wat jij bedoeld is de G-suite producten van google. Deze zijn nog duurder. (vanaf 4,- p/m).

Ga dus naar een andere hoster overstappen om hetzelfde te realiseren. Zit te kijken naar vimexx of strato...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ha, ik heb afgelopen week direct contact gezocht met Neostrada vanwege deze e-mail. Ik vind dat je niet zo'n dergelijke e-mail kan versturen zonder ook maar te vermelden hoeveel procent of euro je nou effectief meer betalen gaat. Daar heb ik ze dus ook op aangesproken, maar ik wou het ook gewoon even weten.

Voor Reseller Small -zoals hier al reeds gemeld is- betreft de prijsverhoging 100%. Ik vind dit absurd. De vorige prijzen waren natuurlijk heel erg laag, maar dan nog praat je een dergelijke prijsverhoging naar mijn inzien niet goed. Mijn huidige contract loopt nog tot november dit jaar, dus ik ga even rustig kijken of er nog alternatieven zijn die goedkoper zijn.

Leuk om te zien dat ik in ieder geval niet de enige ben die dit nogal een forse prijsverhoging vind.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbie T
De prijzen zijn, als ik een beetje vergelijk, marktconform. Veel webhosters hebben een prijsverhoging doorgevoerd. Hopelijk komt dit de markt (kwaliteit) dan ook ten goede. Waar ik mij meer aan stoor is de wijze waarop deze verhoging wordt gecommuniceerd en de redenen die ze aanhalen. Zoals in dit topic ook aangegeven waren veel van de functies allang geïmplementeerd.

Voor mij speelt daarnaast dat ik in Mei klant ben geworden, 5 maanden lang heb moeten lopen klagen voordat mijn pakket naar een andere server werd verplaatst. Op de eerste server had mijn website (volledig geoptimaliseerd (A+ / A+ bij GTmetrix) een laaddtijd van meer dan 15! seconden.

Daarnaast vindt ik je prijzen verhogen met 100% ook echt not done. Kan je als reden opgeven dat je de afgelopen jaar geen verhoging hebt doorgevoerd, maar dat is hun eigen tekortkoming. Stapsgewijs de komende 3 jaar had ik een begripvollere keuze gevonden.

Ik hoor mensen iets zeggen over de beperkingen van CloudLinux waardoor de NVME ssd'wellicht niet eens zoveel toevoegen. Kan iemand aangeven wat precies die limitaties zijn?

[ Voor 8% gewijzigd door Robbie T op 09-01-2019 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelly.hipolito
Robbie T schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 19:41:

Ik hoor mensen iets zeggen over de beperkingen van CloudLinux waardoor de NVME ssd'wellicht niet eens zoveel toevoegen. Kan iemand aangeven wat precies die limitaties zijn?
Standaard ligt de limit op 1024KB/s per gebruikersaccount zoals te zien op:

https://docs.cloudlinux.com/entry_processes_limit.html

Het voordeel van NVME ssd is hierbij nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
De reactie van Neostrada hierop:
Beste Rob

Wij limiteren niet op IO en IOPS met CloudLinux, dat is onbeperkt bij ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robb3rt
  • Laatst online: 18-04 11:36
Robbie T schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 09:09:
De reactie van Neostrada hierop:

[...]
Er zijn natuurlijk wel meerdere factoren wat de snelheid van hosting onder andere kan beïnvloeden, word ook aangegeven hoeveel gegarandeerde resources je krijgt (CPU, RAM & hoeveelheid IOPS etc?)

Mijn ervaring bij zulke hosters is ook altijd dat gigantisch veel klanten op 1 server drukken, waardoor de laadtijden gigantisch omhoog schieten omdat ze niks kunnen garanderen aan resources per hosting pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
Robb3rt schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 09:45:
[...]

Er zijn natuurlijk wel meerdere factoren wat de snelheid van hosting onder andere kan beïnvloeden, word ook aangegeven hoeveel gegarandeerde resources je krijgt (CPU, RAM & hoeveelheid IOPS etc?)

Mijn ervaring bij zulke hosters is ook altijd dat gigantisch veel klanten op 1 server drukken, waardoor de laadtijden gigantisch omhoog schieten omdat ze niks kunnen garanderen aan resources per hosting pakket.
1 vCPU
1 GB werkgeheugen

Ik heb ruim 80 sites bij ze gehost en merk nooit lange laadtijden. In GTMetrix halen de meeste sites ruim boven de 90. Misschien heel soms op 1 bepaald account waar dmv subdomeinen 12-15 wordpress sites draaien ;) merk ik een kleine vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
Ik zit zelf naast Neostrada ook nog bij andere providers. Ik denk wel dat er andere providers zijn die niet voor de persoon/bedrijf zijn welke voor zo goedkoop mogelijk een website wil hebben draaien. Maar anders vist ook iedereen in dezelfde vijver.

Je hebt meerdere providers waar ze gebruik van NVMe SSD's (volgens mij), alleen benoemen ze dat nog niet zo op de website, zoals Neostrada dat op dit moment doet.

[ Voor 24% gewijzigd door Mundatin op 28-02-2019 09:18 . Reden: Privacy omtrent diensten welke ik afneem. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-04 07:07
Ik heb daar naast een aantal VPS en ook 1 reseller pakket, en die is nu ook het dubbele. Ga nu maar naar een alternatief zoeken.

Kan alleen niet terugvinden of VPS prijzen ook zijn verhoogd. Zal mijn facturen eens raadplegen.

[ Voor 28% gewijzigd door bones op 10-01-2019 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-04 12:49
Ik heb de mail ook gekregen. Automatisch van Webhosting Extra (30 euro per jaar) naar Business Premium (120 euro per jaar) gezet. Gewoon letterlijk 4x zo duur geworden.

Ik heb natuurlijk meteen opheldering gevraagd en het 25 GB (Webhosting Extra) pakket bestaat niet meer dus was dit de beste optie kreeg ik te horen.

Dat ga ik dus niet doen. Nu kan ik wel kiezen voor Starter Webhosting (15 GB) voor 36 euro per jaar. Eens zien of ik daar genoeg aan heb (het zal erom hangen) en anders maar zoeken naar een andere hoster.
Ik wist ook niet dat het bedrijf is overgenomen (ook geen bericht over ontvangen, best wel slecht eigenlijk).
Echt jammer dit!

[ Voor 28% gewijzigd door knorde op 10-01-2019 15:05 ]

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
bones schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 13:28:
Ik heb daar naast een aantal VPS en ook 1 reseller pakket, en die is nu ook het dubbele. Ga nu maar naar een alternatief zoeken.

Kan alleen niet terugvinden of VPS prijzen ook zijn verhoogd. Zal mijn facturen eens raadplegen.
Prijzen van de VPS servers zijn vooralsnog niet verhoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
knorde schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 15:03:
Ik heb de mail ook gekregen. Automatisch van Webhosting Extra (30 euro per jaar) naar Business Premium (120 euro per jaar) gezet. Gewoon letterlijk 4x zo duur geworden.

Ik heb natuurlijk meteen opheldering gevraagd en het 25 GB (Webhosting Extra) pakket bestaat niet meer dus was dit de beste optie kreeg ik te horen.

Dat ga ik dus niet doen. Nu kan ik wel kiezen voor Starter Webhosting (15 GB) voor 36 euro per jaar. Eens zien of ik daar genoeg aan heb (het zal erom hangen) en anders maar zoeken naar een andere hoster.

[...]

Ik wist ook niet dat het bedrijf is overgenomen (ook geen bericht over ontvangen, best wel slecht eigenlijk).
Echt jammer dit!
Klopt, ik houd dit dan nog wel een beetje in de gaten en mij viel op dat Neostrada opeens overgenomen was door TWS. TWS gaat voor nog wel voor wat meer opschudding zorgen in de markt vermoed ik, helemaal als ze straks bijvoorbeeld een budgethoster als Vimexx gaan overnemen en daar de prijzen omhoog gooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021

Dat is de contributie van één lid voor een half jaar sporten bij een vereniging (en laten we niet vergeten dat contributie voor 12 maanden wordt betaald). Mag het lid drie keer per week sporten, maar na vier maanden wordt het nog maar twee keer per week, daarna één keer per week en na een poosje wordt er helemaal niet meer gesport. Dat is lekker verdiend. Maar je website waarvan je wil dat die 24/7 365 dagen per jaar functioneert, dat mag geen drol kosten. Het liefst ook nog elke week een nieuwsbrief willen verzenden naar 1000 mensen, want hey je betaalt daar verdomme toch € 1,70 per week voor.
Robbie T schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 19:41:

Daarnaast vindt ik je prijzen verhogen met 100% ook echt not done. Kan je als reden opgeven dat je de afgelopen jaar geen verhoging hebt doorgevoerd, maar dat is hun eigen tekortkoming. Stapsgewijs de komende 3 jaar had ik een begripvollere keuze gevonden.
Nee hoor, dat had je niet begripvoller gevonden, want dan was het nu janken dat prijzen maar liefst 30%(!!) hoger zijn geworden. En volgend jaar verhogen ze het nóg een keer. En daarop verhogen ze het nóg een keer. Ik snap best dat ze dan liever voor één keer flink verhogen en dit jaar een hoop gezeik krijgen, dan elk jaar een kleine verhoging en elk jaar gezeik krijgen. Neemt niet weg dat 100% verhogen in kéér keer vrij fors is.
Jannick schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 16:50:

[...]

Klopt, ik houd dit dan nog wel een beetje in de gaten en mij viel op dat Neostrada opeens overgenomen was door TWS. TWS gaat voor nog wel voor wat meer opschudding zorgen in de markt vermoed ik, helemaal als ze straks bijvoorbeeld een budgethoster als Vimexx gaan overnemen en daar de prijzen omhoog gooien ;)
Ik verwacht ook niet dat Vimexx hun huidige prijzen eeuwig zullen aanhouden. Ik snap sowieso niet hoe ze 50 cent per maand kunnen vragen voor hosting. Maar goed, lekker gebruik van maken nu het nog kan en zodra ze realistische prijzen gaan vragen verontwaardigd zijn en verhuizen.

Hosting is spotgoedkoop, maar dat realiseren mensen zich niet. Zeker als prijzen vergelijkt met vroegâh. Ik kom nog uit de tijd dat een hostingpakket 500 gulden per jaar kostte, kreeg je maar liefst 50MB opslag. Voor de .nl-domeinnaam tikte je dan nog eens 75 gulden af.
Lievelingetje XS4ALL vroeg in die tijd 150 gulden per jaar voor je domeinnaam, en dan kwam er eenmalig 100 gulden administratiekosten bij. Gelukkig was de prijs al gedaald naar 50 euro per jaar tegen de tijd dat consumenten .nl-domeinnamen mochten aanvragen. Tja en nu is het schande als je meer dan 7 euro voor je domeinnaam zou moeten betalen. En hosting moet ook voor een prikkie, want je moet toch ergens compenseren als je een telefoon van 800 euro koopt en 60 euro per maand betaald voor je internetaansluiting thuis.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kelly.hipolito
Droefsnoet schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 21:09:
[...]

Dat is de contributie van één lid voor een half jaar sporten bij een vereniging (en laten we niet vergeten dat contributie voor 12 maanden wordt betaald). Mag het lid drie keer per week sporten, maar na vier maanden wordt het nog maar twee keer per week, daarna één keer per week en na een poosje wordt er helemaal niet meer gesport. Dat is lekker verdiend. Maar je website waarvan je wil dat die 24/7 365 dagen per jaar functioneert, dat mag geen drol kosten. Het liefst ook nog elke week een nieuwsbrief willen verzenden naar 1000 mensen, want hey je betaalt daar verdomme toch € 1,70 per week voor.

[...]
Je vergelijking klopt mijns inziens niet.

Immers na het betalen van de contributie is het aan het lid om er het maximale uit te halen.
Of je nu niet gaat sporten of weinig tijd aan de website zal besteden c.q. een weinig bezochte website bezit (dus weinig gebruik maakt van). Dat is helemaal aan het lid zelf.

Wat je niet in de hand hebt is de hoogte van de prijsverhoging van bijna 400% (in mijn situatie), zonder logische verklaring. Of het nu gaat om een sportkaart of webhost abonnement. Of het nu gaat om E 1,70 of E 200. Voor mij is het, het percentage van de verhoging van bijna 400% zonder logische verklaring in de mail.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbie T
Droefsnoet schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 21:09:
[...]

Nee hoor, dat had je niet begripvoller gevonden, want dan was het nu janken dat prijzen maar liefst 30%(!!) hoger zijn geworden. En volgend jaar verhogen ze het nóg een keer. En daarop verhogen ze het nóg een keer. Ik snap best dat ze dan liever voor één keer flink verhogen en dit jaar een hoop gezeik krijgen, dan elk jaar een kleine verhoging en elk jaar gezeik krijgen. Neemt niet weg dat 100% verhogen in kéér keer vrij fors is.
Tjah, geloof me of niet maar dat had ik wel zeker als dat gewoon met een fatsoenlijke uitleg komt.

[ Voor 4% gewijzigd door Robbie T op 11-01-2019 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boxing
  • Laatst online: 15-12-2021
Dag Mannen...

Ook wij hebben de mail gehad en SMH... wat een verhoging zeg omg..

Wij hadden de Reseller Plus pakket - (duurste destijdst 10. pm) Omdat wij sites hosten van klanten etc..
NU is dat pakket naar 24,99 PM gegaan.. > terwijl het aantal Cpanel accounts ( wat voorheen 250 was) > naar 100 is gegaan.
Dus voorheen 10 x 12 = 120 per jaar.
Nu 24,99 x 12 = 300 perjaar.. = Verhoging van zo'n 150%!

HOE DAN!?

Je verhoogt de prijs met wat lamme excuusjes, en vervolgens druk je de cpanel capaciteiten omlaag..

Niet te geloven.

-----------
Anyways, hebben jullie nog goede alternatieven voor Reseller hostings vergelijkbaar met de oude 'neostrada' pakketten of iets dergelijks?

PS. van dat bedrijfsovername wist ik trouwens ook niet.. totdat ik het las in de topic.. voelt wel beetje als genaaid worden :/

T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

kelly.hipolito schreef op woensdag 9 januari 2019 @ 00:57:
[...]

Elke dag, Draait best plompe wordpress. Op neostrada pakket met 6 cores, TTFB is meer dan 3 seconden, dan gaat het redelijk, maar elke klikt duurt.

Knal dezelfde wordpress installatie (gewoon copy paste) op 2 core vps geeft een TTFB van 100ms ofso en is heel wat aangenamer om te browsen.

Binnenkort maar es op zoek naar wat anders...

Marstek 5.12kw v148, CT003 v107, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
boxing schreef op zondag 13 januari 2019 @ 22:46:
Dag Mannen...

Ook wij hebben de mail gehad en SMH... wat een verhoging zeg omg..

Wij hadden de Reseller Plus pakket - (duurste destijdst 10. pm) Omdat wij sites hosten van klanten etc..
NU is dat pakket naar 24,99 PM gegaan.. > terwijl het aantal Cpanel accounts ( wat voorheen 250 was) > naar 100 is gegaan.
Dus voorheen 10 x 12 = 120 per jaar.
Nu 24,99 x 12 = 300 perjaar.. = Verhoging van zo'n 150%!

HOE DAN!?

Je verhoogt de prijs met wat lamme excuusjes, en vervolgens druk je de cpanel capaciteiten omlaag..

Niet te geloven.

-----------
Anyways, hebben jullie nog goede alternatieven voor Reseller hostings vergelijkbaar met de oude 'neostrada' pakketten of iets dergelijks?

PS. van dat bedrijfsovername wist ik trouwens ook niet.. totdat ik het las in de topic.. voelt wel beetje als genaaid worden :/

T.
Wellicht kan je wat bij host4geeks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boxing
Robbie T schreef op maandag 14 januari 2019 @ 08:48:
[...]

Wellicht kan je wat bij host4geeks?
meh, heb het bekeken. bieden maar 512MB aan en super slow/beperkte capaciteiten per cpanel. Dat wordt nix, niet scalable ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-04 22:42
Ook op zoek naar alternatieven nu; jammer Neostrada, want ik was erg tevreden klant..
Domeinwinkel schijnt snelle hosting te bieden voor een acceptabele prijs, maar er zijn ook flink wat negatieve reviews over uptime en bereikbaarheid.. Moeilijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

@Torrentus Als je niet zozeer gebonden bent aan cPanel, dan is er nog volop te kiezen in hosting land, zie bijvoorbeeld https://www.ispgids.com/webhosting

Wil je echter perse cPanel (reseller) hosting, dan is Neostrada een van de weinige partijen in Nederland die deze nog aanbied. Eventuele alternatieven (geen ervaring mee):

https://cloudwebservices.nl/webhosting/
https://www.robohost.nl/dutch/index.html
https://www.weservit.nl/hosting/webhosting/
https://www.budgetwebhosting.nl/site/?page=subscriptions
https://www.hostingkey.nl/webhosting

Alle bovenstaande hosts bieden cPanel hosting aan

[ Voor 21% gewijzigd door Freekers op 17-01-2019 15:50 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-03 05:49

Falastine

Think about my signature...

Torrentus schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 21:40:
Ook op zoek naar alternatieven nu; jammer Neostrada, want ik was erg tevreden klant..
Domeinwinkel schijnt snelle hosting te bieden voor een acceptabele prijs, maar er zijn ook flink wat negatieve reviews over uptime en bereikbaarheid.. Moeilijk!
TIP: niet doen! extreem slechte ervaringen mee!

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Torrentus schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 21:40:
Ik weet niet precies wat je zoekt en hoe handig je bent enzo, maar wellicht is een unmanaged vps wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boxing
Robbie T schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 15:47:
[...]

Ik weet niet precies wat je zoekt en hoe handig je bent enzo, maar wellicht is een unmanaged vps wat?
Dat is weer teveel gedoe/teveel tijd om alles zelf te regelen.., het is ook nooit goed he :P i said it first.

andere oplossing: Meer klanten werven + tarieven verhoging om de overige kosten te dekken en bij Neo te blijven.. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Als cPanel geen vereiste is en je DirectAdmin ook prima vindt, kan je ook kijken naar Vimexx. Deze kwam ik via een andere discussie over de Neostrada prijsverhoging tegen. Ziet er op zich wel prima uit, maar ik ken ze verder totaal niet.

Zelf heb ik nog even, dus ik kan ook nog even goed uitvogelen wat ik nou precies nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Neostrada heeft overigens haar DNS servers nog niet op orde voor 'DNSFlagDay' die op 1 Februari plaatsvind. Zie ook: https://www.sidn.nl/a/vei...testen-op-edns-compliance

Had een ticket aangemaakt en ze geven aan 'zo spoedig mogelijk' EDNS te implementeren.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Pokey
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-07-2024
Hier hetzelfde verhaal.

Ik heb 2 "webhosting starter" pakketten van 12 euro (ex. BTW) per jaar en dat wordt nu bijna 36 euro (ex. BTW) per jaar.

Ik heb 1 "webhosting extra" pakket van 30 euro (ex. BTW) per jaar en dat wordt nu Premium Business van bijna 96 euro (ex. BTW) per jaar.

Daarnaast heb ik 6 domeinnamen (4 x nl, 1 x eu en 1x com).

Het nieuwe Webhosting starter pakket bied meer GB's opslag dan vroeger, dus ik probeerde via de website het Premium Business pakket te downgraden. Echter dan volgt een foutmelding dat ivm technische werkzaamheden upgraden??? nu niet mogelijk is.

Ik heb Neostrada gemaild dat ik een verdriedubbeling niet normaal vindt. Ik vond pas na mijn mail dit topic op Tweakers.... Ik vrees dat ik ook een bla bla antwoord krijg. Dat wordt veranderen van hoster dus....

Weet iemand nog een goedkopere webhoster die Opencart aanbiedt?

Atari collector and preservationist since 1985 ■ Atarimuseum.nl ■ Atari Netherlands Archive ■ Atarimuseum.nl Facebook ■ Pokey.nl ■

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Fred_Pokey schreef op maandag 21 januari 2019 @ 21:17:[...]

OpenCart kan je overal op installeren. Bedoel je via Installatron o.i.d.? Het is niet eens heel lastig om het zelf te doen, en dan kan je ook minder veeleisend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Pokey
Ik had bij Neostrada Opencart via het cpanel geïnstalleerd. Ik weet dat je het ook zelf kan installeren, maar (luiheid he ;) ) met 1 druk op de knop is dat zoveel makkelijker ;)

Ik heb inmiddels van een andere gebruiker begrepen dat je bij Vimexx ook Opencart kan installeren via Installatron. Ik denk dat Vimexx wel eens een serieuze kandidaat kan zijn om naar over te stappen.

Atari collector and preservationist since 1985 ■ Atarimuseum.nl ■ Atari Netherlands Archive ■ Atarimuseum.nl Facebook ■ Pokey.nl ■

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
Freekers schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 19:57:
Neostrada heeft overigens haar DNS servers nog niet op orde voor 'DNSFlagDay' die op 1 Februari plaatsvind. Zie ook: https://www.sidn.nl/a/vei...testen-op-edns-compliance

Had een ticket aangemaakt en ze geven aan 'zo spoedig mogelijk' EDNS te implementeren.
Kun je de resultaten hier in linken? Kan er hier ook gekeken worden wat er precies fout gaat bij Neostrada. Ik zit op dit moment ook nog bij Neostrada met een 'Business' pakket, maar heb alle DNS via Cloudflare lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Fred_Pokey schreef op maandag 21 januari 2019 @ 21:17:
Scroll eens omhoog naar mijn post ;) Opencart zit idd gewoon in Softaculous dus vrijwel elke cPanel hoster ondersteund dat vandaag de dag.
Fred_Pokey schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 10:42:
Ik denk dat Vimexx wel eens een serieuze kandidaat kan zijn om naar over te stappen.
Ikzelf heb een slecht gevoel bij Vimexx. Krijg bijna een beetje het idee dat het een honeypot is. Snel een groot klantenbestand opbouwen met prijzen onder kostprijs, om daarna weer door te verkopen aan een investeerder en de prijzen te verhogen (beetje ala Versio en Neostrada). Tevens is de manier waarop Vimexx gestart is, is erg schady. Eerst als stichting, daarna als hoppend brievenbus bedrijfje waar niemand scheen te werken. Zie ook het Vimexx topic voor meer info. En oja, ze bieden geen cPanel aan.
Jannick schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 11:59:
Kun je de resultaten hier in linken? Kan er hier ook gekeken worden wat er precies fout gaat bij Neostrada. Ik zit op dit moment ook nog bij Neostrada met een 'Business' pakket, maar heb alle DNS via Cloudflare lopen.
Astu: https://ednscomp.isc.org/ednscomp/7cec75fd1b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Pokey
Dank je wel Freekers :)

Ik had je lijstje met cpanel aanbieders al bekeken, maar volgens mij waren die aanbieders niet of nauwelijks goedkoper dan Neostrada.

Ook ik heb trouwens het antwoord van Neostrada gekregen dat dit de eerste keer in 15 jaar is dat de prijzen verhoogd worden en op mijn opmerkingen dat een prijsverhoging van ruim 300% voor mij nogal absurd is, wordt geen enkele reactie gegeven.

Ik heb inmidels Vimexx om meer informatie gevraagd, maar ik ga zeker eerst vergelijken. Al zie ik er wel als een berg tegenop om mijn opencartwebshop te verhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCP cloud

MCP cloud

Op het web sinds 1998

Het is ook bevestigd door vimexx support :)

Beste,

Zoals wordt aangegeven is deze mogelijkheid standaard gedeactiveerd. Dit om problemen omtrent SPAM en de web-server te voorkomen, zoals aangegeven kan dit op verzoek echter alsnog worden ingeschakeld waarna het instellen van een forward naar Gmail-account wel mogelijk zal zijn!

Hopend hiermee je vraag beantwoord te hebben. Mochten er nog vragen zijn dan verneem ik die graag!

Met vriendelijke groet,

Bas Denkers