Voor wat het waard is, ik heb een Mera classic, en zou die echt niemand aan raden, ik heb daarvoor een goedkope chinese opzetbril van ongeveer 300 euro gekocht om te proberen, en was daar eigenlijk zeer tevreden over, hij maakte redelijk goed schoon, en had dan maar een beetje wc papier nodig, al was het maar om het laatste beetje water af te drogen.
Ik vond hem alleen niet zo mooi en je zit ook een beetje naarvoren omdat hij schuin omhoog loopt, dat vond ik nooit prettig, dus zat steeds te twijfelen om dan eens een echte mooie wc te kopen, kwam steeds bij de Mera uit alleen die prijs....
Na een paar jaar uiteindelijk toch maar besloten om de Geberit Mera classic aan te schaffen, maar heb daar eigenlijk behoorlijk spijt van, hij maakt echt totaal niet schoon, hoe hard je hem ook zet, hij maakt enkel je kont nat, uiteindelijk gebruik ik hem totaal niet meer, zelfs als je aan de dunne bent maakt hij nog niet schoon en dat zou toch het makkelijkste moeten zijn lijkt me.
Verder komt er een brandgeur uit als je de afzuiging aan zet wat ook niet echt prettig is, dit was al meteen vanaf dag 1, maar ook met een nieuw duur koolstof filter(tje) blijft dit.
De afstandsbediening is echt ruk, die reageert meestal totaal niet, en het mini lcd display op de achterkant verkleurt direct als je op 1 van de knopjes drukt, niet echt goed gemaakt.
Ook is het water de eerste seconde ijskoud, dus je schrikt je wezenloos in de winter.
[
Voor 3% gewijzigd door
xyntec op 11-04-2026 22:00
. Reden: iets toegevoegd ]