[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste
Acties:
  • 17.247 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-06 13:39

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Net nog weer even wat tijden neergezet op Daytona. Hoewel ik een snellere tijd neerzet in de Audi R8, heb ik het idee dat ik met de Z4 consequenter kan rijden, maar dat wil ik dit weekend nog eens even verder uitzoeken.

HENG HENG

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr Nielsson
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-06 09:17
Misschien leuk om ook hier even te delen :) :)

Ik heb net het rubbertje in de rem van mijn Logitech G920 vervangen voor iets anders, omdat deze heel erg stug is. (ik duwde óf mijn stoel achteruit, of de wheelstand vooruit als ik 100% force op de rem wilde krijgen).

Ik heb m vervangen voor een stukje stressbal, omdat deze een stuk minder stug is, maar ook weer niet tè los.

Zie foto's hier beneden:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vL3AAYm.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/x2ugS4i.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jHNkBOC.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Mr Nielsson op 19-01-2019 20:25 ]

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Disarmed070
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 18-06 14:55
Mr Nielsson schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 17:29:
Misschien leuk om ook hier even te delen :) :)

Ik heb net het rubbertje in de rem van mijn Logitech G920 vervangen voor iets anders, omdat deze heel erg stug is. (ik duwde óf mijn stoel achteruit, of de wheelstand vooruit).

Ik heb m vervangen voor een stukje stressbal, omdat deze een stuk minder stug is, maar ook weer niet tè los.
Dat is wel grapig. Ik heb juist de verenset vervangen voor een zwaardere set en het stukje rubber laten zitten.
Moet wel zeggen dat mijn stoel vast zit (Playseat)

https://www.mardomedia.nl...nl&___from_store=mardo_en

@Mr Nielsson Verder nog bedankt voor de G920 instellingen. Deze werkt goed. Op de rem setting na :P

[ Voor 6% gewijzigd door Disarmed070 op 19-01-2019 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-06 22:13
Ik was nog aan het twijfelen over een wheel stand, maar als dat ding al naar voren gaat met een te stug rubbertje dan hoef ik het niet te proberen met mijn loadcell pedalen :+

XBL: Plank268

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Jordy8 schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 19:04:
Ik was nog aan het twijfelen over een wheel stand, maar als dat ding al naar voren gaat met een te stug rubbertje dan hoef ik het niet te proberen met mijn loadcell pedalen :+
Nja niet zozeer schuiven, maar vooral dat ik bijna moest gaan staan om 100% force op de rem te krijgen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spacecowboy schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 17:12:
Net nog weer even wat tijden neergezet op Daytona. Hoewel ik een snellere tijd neerzet in de Audi R8, heb ik het idee dat ik met de Z4 consequenter kan rijden, maar dat wil ik dit weekend nog eens even verder uitzoeken.
Denk dat het zal gaan om de audi, maserati en de lambo. Je hebt teveel lange rechte stukken en zal het dus aardig van topspeed moeten gaan hebben.

Met de audi in ieder geval een 1:45,985 gereden (bijna @Jordy8 :p ) en daarbij valt nog wel wat tijd te winnen.
Met de lambo een 1:46,3 en de maserati een 1:46,1, beide kunnen nog wel iets beter maar glijden best snel. Met de chevy zr1 een 1:47,2 gereden, die verliest het op de rechte stukken maar kan nog wel prima meekomen in de paar bochten die er zijn :p

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jordy8 schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 19:04:
Bij mijn G920 @ vaste playseat moet ik echt HEEL veel kracht zetten om de rem op 100% te krijgen.
Dan bedoel ik dus ook zoveel kracht dat ik de stang waaraan de pedalen vastzitten voel knikken 8)7 .

Heb vaker met een G25 of G27 gereden, deze hebben er totaal geen last van.
Binnenkort ook maar eens uit elkaar schroeven en kijken of ik wat moois kan beunen :P

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
NLRev0lution schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 23:22:
[...]

Denk dat het zal gaan om de audi, maserati en de lambo. Je hebt teveel lange rechte stukken en zal het dus aardig van topspeed moeten gaan hebben.

Met de audi in ieder geval een 1:45,985 gereden (bijna @Jordy8 :p ) en daarbij valt nog wel wat tijd te winnen.
Met de lambo een 1:46,3 en de maserati een 1:46,1, beide kunnen nog wel iets beter maar glijden best snel. Met de chevy zr1 een 1:47,2 gereden, die verliest het op de rechte stukken maar kan nog wel prima meekomen in de paar bochten die er zijn :p
Dat is iets te dichtbij, vandaag maar even een snellere tijd neerzetten :+
Stoksbrood schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 23:40:
[...]

Bij mijn G920 @ vaste playseat moet ik echt HEEL veel kracht zetten om de rem op 100% te krijgen.
Dan bedoel ik dus ook zoveel kracht dat ik de stang waaraan de pedalen vastzitten voel knikken 8)7 .

Heb vaker met een G25 of G27 gereden, deze hebben er totaal geen last van.
Binnenkort ook maar eens uit elkaar schroeven en kijken of ik wat moois kan beunen :P
Heb je een foto van de playseat? Ben altijd wel nieuwsgierig naar de setup :P

Maar ik lees dus vaker dat stangetjes e.d. beginnen te buigen. Denk dat ik dan toch maar wat langer moet wachten en sparen voor een 80/20 rig o.i.d. Had gehoopt dat een wheelstand ofzo misschien al voldoende zou zijn, maar durf het niet aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Godvergriebus wat zijn jullie weer snel... Vandaag nog maar wat uurtjes er in stoppen, anders sta ik weer op +5 laps :P

HENG HENG

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jordy8 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 09:25:
Heb je een foto van de playseat? Ben altijd wel nieuwsgierig naar de setup :P

Maar ik lees dus vaker dat stangetjes e.d. beginnen te buigen. Denk dat ik dan toch maar wat langer moet wachten en sparen voor een 80/20 rig o.i.d. Had gehoopt dat een wheelstand ofzo misschien al voldoende zou zijn, maar durf het niet aan.
Ik heb deze Playseat ooit op de kop getikt op Marktplaats.
Was een gast die hem had bestelt, de doos een maand niet aan had geraakt en 'm toen weer online had gezet, splinternieuw!

Even uit mijn hoofd heb ik er toen 225eu voor betaald, een koopjes dus 8) !

Naar mijn weten buigen mijn stangen niet echt maar is het puur de stang van de pedalen waar deze wordt vergrendeld. Omdat dit een "los" punt is, kan deze minimaal naar boven en beneden bewegen.
Op de 1e foto, vanuit de as van het stuur recht naar de grond. Daar zie je een aluminium haak. Daarmee vergrendel ik de pedalen als het ware.

Ruimte waar ik foto's kon maken is een beetje gelimiteerd, dus je moet 't hiermee doen :>
WRCPS1
WRCPS3

De bedoeling zal ooit zijn om een DirectDrive setup te bouwen, eerst flink sparen!!!
Ps. glazen bureau's zijn kut, ziet er 2 minuten na het schoonmaken weer ranzig uit 7(8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Stoksbrood op 20-01-2019 11:10 ]

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
Stoksbrood schreef op zondag 20 januari 2019 @ 11:03:
[...]

Ik heb deze Playseat ooit op de kop getikt op Marktplaats.
Was een gast die hem had bestelt, de doos een maand niet aan had geraakt en 'm toen weer online had gezet, splinternieuw!

Even uit mijn hoofd heb ik er toen 225eu voor betaald, een koopjes dus 8) !

Naar mijn weten buigen mijn stangen niet echt maar is het puur de stang van de pedalen waar deze wordt vergrendeld. Omdat dit een "los" punt is, kan deze minimaal naar boven en beneden bewegen.
Op de 1e foto, vanuit de as van het stuur recht naar de grond. Daar zie je een aluminium haak. Daarmee vergrendel ik de pedalen als het ware.

Ruimte waar ik foto's kon maken is een beetje gelimiteerd, dus je moet 't hiermee doen :>
[Afbeelding: WRCPS1]
[Afbeelding: WRCPS3]

De bedoeling zal ooit zijn om een DirectDrive setup te bouwen, eerst flink sparen!!!
Ps. glazen bureau's zijn kut, ziet er 2 minuten na het schoonmaken weer ranzig uit 7(8)7
toon volledige bericht
Nice. Misschien toch maar eens zoiets proberen.

Voor een direct drive heb je inderdaad wel iets meer stevigheid nodig :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-05 11:14
MAX3400 schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 20:13:

Endurance-races - de 2.4 uur van ???

Bij toevalligheid is er al 2x een endurance gereden; eerst op LeMans, Nordschleife en Suzika. Elke race duurde 2.4 uur (144 minuten dus) maar de opkomst was zeker niet slecht. Ook de niveau van de rijders was goed te noemen waardoor een aantal mensen toch redelijk continu op de baan goed aan het vechten was door banden te sparen, andere auto's / snelheden te nemen en dergelijke.

Om de endurance enigszins interessant te houden, rijden we in principe met "Forza GT" klasse en elke auto moet verplicht voorzien zijn van de tune die je in het spel kan downloaden van creator "OctagonQontrol" met als datum 12 mei 2018. Deze wagens zijn stabiel genoeg om 2.4 uur niet al te inspannend in het spel te moeten zitten. Maar wel snel/interessant genoeg om een goede auto te kiezen waar je je comfortabel in voelt.

Geen van de endurance-races telt mee voor het normale seizoens-kampioenschap dus ook als je alleen de endurance wil meerijden, ben je zeker welkom maar hou dan wel het topic in de gaten voor de aankondiging of & wanneer de volgende race plaatsvindt. Sowieso moet er nog even gekeken worden hoeveel rijders we dit seizoen hebben en hoeveel animo er is om langdurig / vaak te gaan rijden.

Eerstvolgende Endurance

Vrijdag 25 januari 2019 - lobby open om 19:15, race-start om 19:30, race-einde om 21:54 (of dichtsbijzijnde volledige lap)

Track-layout: Daytona :)
[Afbeelding]
Met dank aan @mannetje19
toon volledige bericht
Klopt de layout in bijgevoegde plaatje? zo ja, dan zit die niet in Forza. Forza heeft of de lange variant met bus-stop, of de korte zonder bus-stop.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

job115 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 11:57:
[...]

Klopt de layout in bijgevoegde plaatje? zo ja, dan zit die niet in Forza. Forza heeft of de lange variant met bus-stop, of de korte zonder bus-stop.
Nee, het plaatje klopt niet met wat we gaan rijden. We gaan de 24H sportscar layout rijden uit m'n hoofd (de lange variant met bus stop als ik het goed heb).

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
job115 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 11:57:
[...]

Layout plaatje klopt inderdaad niet; als je ergens een correct plaatje weet te vinden, be my guest.

Er is trouwens een kans dat ik vrijdag niet mee kan doen helaas. Dat kan gebeuren met afspraken en dergelijke. Ik zal in ieder geval nog tijdig posten of ik er wel/niet bij ben.

Sowieso weinig inschrijvingen voor vrijdag op de sheet? Of zit ik weer naar een oudere versie te kijken, @NLRev0lution ?

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 20-01-2019 17:15 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:05:
[...]

Layout plaatje klopt inderdaad niet; als je ergens een correct plaatje weet te vinden, be my guest.

Er is trouwens een kans dat ik vrijdag niet mee kan doen helaas. Dat kan gebeuren met afspraken en dergelijke. Ik zal in ieder geval nog tijdig posten of ik er wel/niet bij ben.

Sowieso weinig inschrijvingen voor vrijdag op de sheet? Of zit ik weer naar een oudere versie te kijken, @NLRev0lution ?
Hoe bedoel je weer een oudere versie? Denk niet dat veel mensen er zin in hebben ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

NLRev0lution schreef op zondag 20 januari 2019 @ 19:12:
[...]

Hoe bedoel je weer een oudere versie? Denk niet dat veel mensen er zin in hebben ofzo?
7 man, minus misschien @MAX3400, 6 man dus. Kleine lobby misschien, maar mijn idee is niet zeiken maar rijden...

HENG HENG

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@NLRev0lution @Spacecowboy yup, zat verkeerd te kijken namelijk het kolommetje Endurance 2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

MAX3400 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 20:07:
@NLRev0lution @Spacecowboy yup, zat verkeerd te kijken namelijk het kolommetje Endurance 2 :+
O-) >:)

HENG HENG

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordy8
NLRev0lution schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 23:22:
[...]

Met de audi in ieder geval een 1:45,985 gereden (bijna @Jordy8 :p )
Ahum O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vertel :p

F*ck, dacht ik je tijd verbeterd te hebben, kom ik er achter dat ik met een verkeerde tune rij |:(

[ Voor 59% gewijzigd door NLRev0lution op 22-01-2019 17:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
NLRev0lution schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 14:56:
[...]

Vertel :p

F*ck, dacht ik je tijd verbeterd te hebben, kom ik er achter dat ik met een verkeerde tune rij |:(
Goed bezig :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ach, alsnog Kuch :P
1:45.255

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
*kuck*Uitslover*kuch*

@NLRev0lution Tikkie. Jij bent hem :+

[ Voor 11% gewijzigd door Jordy8 op 22-01-2019 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Ik ga even op inactief wegens defecte hardware aka stuur 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr Nielsson schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 22:27:
Ik ga even op inactief wegens defecte hardware aka stuur 8)7
Je hebt toch een controller? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Ik zie geen tijden van jullie in ghosts? Rijd ik de verkeerde layout, of jullie?

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 22:43:
[...]

Je hebt toch een controller? :p
Dit ^
@Mr Nielsson

@Spacecowboy, volgens mij hebben een aantal de tijden in free play neergezet, vandaar dat je ze niet in Rivals ziet.

[ Voor 25% gewijzigd door Stoksbrood op 23-01-2019 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Spacecowboy schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 06:33:
Ik zie geen tijden van jullie in ghosts? Rijd ik de verkeerde layout, of jullie?
Bedoel je de Forza GT op daytona? Volgens mij staan er 4 in de rivals.
Je hebt volgens mij maar 1 layout met de busstop in Forza, dus kan niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Zou ook kunnen dat ik niet iedereen op XBL heb. Vanavond thuis even checken.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat de endurance morgen nog door? Ik twijfel zelf een beetje of ik mee doe, grote kans dat ik in slaap val tijdens het rijden :+ Daarnaast ook maar 4 man tot nu toe, en 2 twijfelaars.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-06 13:43
NLRev0lution schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 15:53:
Gaat de endurance morgen nog door? Ik twijfel zelf een beetje of ik mee doe, grote kans dat ik in slaap val tijdens het rijden :+ Daarnaast ook maar 4 man tot nu toe, en 2 twijfelaars.
Geen grote opkomst idd...
Misschien een idee om 20:00 te beginnen en voor 90 min te gaan?
Niet dat ik verwacht dat er dan veel meer mensen mee zullen doen, maar het is wat meer haalbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 15:53:
Als 'ie doorgaat, weet ik nog steeds niet of ik morgen mee kan doen. Dan nog, lijkt idd een vrij mager startveld.

Komt dit door de datum? Tijdstip? Track? Zegt U het maar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
Of 2,4 uur is te lang.

Geen idee. Ik vind zelf langere races wel leuker dan korte. Vooral met de GT klasse. Maar met 4 of 6 man is het wel karig en is de kans nog groter dat je een hele tijd alleen rijd zonder iemand te zien. Dat is dan ook weer niet leuk.

Ik hou het topic morgen wel in de gaten of er gereden gaat worden. Maar met 5 man of misschien 6 man waarvan er 1 in slaap valt is het rijden denk ik de moeite niet waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MariusV
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05:25
Als ik voor mezelf spreek; 2,5 uur is voor mij te lang. Ik krijg dat zelden naast werk en 'gezins'leven gepland. Daarnaast ben ik op vrijdagen (te) laat thuis ivm afspraken, eet ik laat en ben ik doodmoe.

Misschien dat dit voor meer mensen een probleem is?

Edit; ipv moest zijn ivm😏

Wil wel zeggen dat het ontzettend leuk is om met een leuk adrem gezelschap respectvol te racen. Ik lach me regelmatig ziek om alle (on)zin. Dus; thanks daarvoor allemaal!

[ Voor 28% gewijzigd door MariusV op 24-01-2019 19:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik kan me best voorstellen dat de meeste niet even 2,5 uur achtereenvolgend kunnen racen/gamen. De endurance staat los van het seizoen, als in, er zijn geen punten te behalen. Misschien om de opkomst te bevorderen en toch een soort endurance race te hebben kunnen we de lengte terugschroeven naar 90 minuten zoals door @mannetje19 al geopperd.

Hoe denken anderen er over? Als de race korter is zouden mensen zich dan sneller aangemoedigd voelen om mee te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Disarmed070
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 18-06 14:55
Ik denk dat de punten zijn:
19:15 uur is voor veel mensen te vroeg (file/eten/werk)
2.4 uur vinden veel mensen te lang (misschien iets van een kleine set er van maken, Sprint race en Main race of zo)
Deze keer de track (Het is geen leuke baan om 2.4 uur op rond te rijden (mijn mening))
De auto's. de beste auto's zijn heel snel maar heel lastig te besturen. Denk dat 1 soort auto het beter doet (werkt ook leuk in de normale competitie)

P.S. doe zelf niet mee i.v.m. werkzaamheden :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:09
Ik zou graag meedoen. Vind het endurance-concept eigenlijk het leukste deel van de Racing League hier, maar:
- 19:15 is voor mij te vroeg.
- dit is 1 van m'n minst favoriete banen. Helaas zijn Suzuka, Nordschleife en Le Mans al geweest, maar die zou ik dan wel weer urenlang kunnen rijden. Deze versie van Daytona zet ik in de verhaalmodus op short en easy... :+

De duur zou ik niet verkorten. Het is endurance! :P De eerste deed ik mee en nam ik gewoon even pauze wanneer ik zin had, maar tijden/standen maken mij dan ook niet zo veel uit.

De klasse auto's is misschien wel een discussie waard. Die GT's zijn eigenlijk boven mijn niveau, maar persoonlijk vind ik dat wel erg leuk voor endurance, omdat je dan niet de halve baan op de automatische piloot kan blijven rijden en je je dus echt die volle 2.4 uur moet concentreren.

Het is dat ik een beetje overwerk deze periode, maar als er binnenkort mensen om 20:00 uur of later op 1 van de genoemde 3 banen een endurance willen rijden hoor ik het graag. Ik heb de voorkeur voor Suzuka of de Nordschleife. Andere voorstellen hoor ik ook graag, zolang het maar niet deze Daytona is :+

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannetje19
De keuze op deze track is gevallen vanwege de 24h van daytona die dit weekend wordt gereden ;)
Kan me overigens wel voorstellen dat et niet je track kan zijn hoor ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

In mijn beleving is het wel een gave track, maar dat kan natuurlijk persoonlijk zijn. GT3 is daarnaast mijn absolute favoriete tak van autosport, maar ik kan mij goed voorstellen met werk/gezin/andere hobbies, dat mensen deze laten schieten. Ik zou het wel jammer vinden als het niet doorgaat.

Ik heb alleen een vrouw en geen gezin, en ik werk niet op vrijdag, misschien is dat mijn mazzel.

HENG HENG

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik ben er morgen definitief niet bij dus als er al wordt gereden, helaas mis is ik dan de eerste race sinds de start van de FM7 League ;(

Qua endurance kan er zeker wel wat besproken worden maar dat mag best wat assertiever vanuit de rijders die willen meedoen.

Sowieso de starttijd: als "we" gaan vinden dat het later moet, of vroeger, of op een zondag; het is mij om het even. Ik ben alleen niet altijd even wakker om 6:30AM als iedereen daarvoor zou stemmen. Tot op heden is er amper/geen commentaar geweest op de starttijden.

Dan de auto: tot op heden is elke Endurance met dezelfde klasse gereden. Ja, daar zitten wat verschillende auto's tussen maar uiteindelijk zijn er altijd wel 3 of 4 verschillende merken op de baan omdat mensen hun eigen voorkeuren hebben. De GT's geven juist het gevoel van "je kan net niet relaxt rijden" want dan verlies je tijd op de anderen of je mist net de volgende bocht. Ik ken trouwens weinig IRL endurance-races waar iedereen dezelfde auto heeft; weet dus ook niet of ik persoonlijk voorstander ben van langzamere klassen en/of iedereen dezelfde auto in die klasse.

Tja, de track; daar is dik drie weken over gesproken en gepost. Ook daar kwam weinig / geen kritiek op. Voor de endurance alsmede de reguliere races: het is ondertussen wel duidelijk welke 11 banen jullie zo veel & vaak mogelijk willen rijden. Maar worden we daar altijd vrolijk van? Of uitgedaagd? Ikzelf heb er een beetje hard hoofd in om elke 5 of 6 weken weeeeer op baan X te rijden; ondertussen weet je wel hoe een bocht gaat of welke lijn je tegenstander rijdt.

Endurances zijn inderdaad lang. Ik kan me zeker voorstellen dat niet iedereen het "zomaar" kan inplannen in eigen tijd of ook die tijd kan blijven zitten voor een game. Allicht kan het iets worden teruggeschroefd maar 90 minuten ofzo, vind ik te kort. Ongetwijfeld heb ik persoonlijk andere mogelijkheden / tijden maar voor hotlapping of training zit ik soms al langer dan anderhalf uur achter elkaar te gamen.

Of gaan we een andere tijd instellen? 2 uur + 1 ronde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theAlchemist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-06 18:33
Ik heb me wel ingeschreven voor de endurance race, maar of ik het de hele 2.4 uur ga volhouden... Zeker als de opkomst laag is, lijkt het me erg lang.

De auto keuze vind ik eigenlijk wel fijn en de baan is zeker niet mijn favoriet, maar ik heb net als Max wel het gevoel dat "even" een andere track wel fijn is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

MAX3400 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 20:39:
Ik ben er morgen definitief niet bij dus als er al wordt gereden, helaas mis is ik dan de eerste race sinds de start van de FM7 League ;(

Qua endurance kan er zeker wel wat besproken worden maar dat mag best wat assertiever vanuit de rijders die willen meedoen.
Heb je een valide punt. Ik zal mijn ideeen eens wat concreter neerzetten, met in het achterhoofd het geleverde commentaar
Sowieso de starttijd: als "we" gaan vinden dat het later moet, of vroeger, of op een zondag; het is mij om het even. Ik ben alleen niet altijd even wakker om 6:30AM als iedereen daarvoor zou stemmen. Tot op heden is er amper/geen commentaar geweest op de starttijden.
Voor mij persoonlijk maakt de starttijd niet zo heel veel uit. Ik kan er altijd wel omheen plannen. Enkele noodsituaties op werk of prive daargelaten.
Dan de auto: tot op heden is elke Endurance met dezelfde klasse gereden. Ja, daar zitten wat verschillende auto's tussen maar uiteindelijk zijn er altijd wel 3 of 4 verschillende merken op de baan omdat mensen hun eigen voorkeuren hebben. De GT's geven juist het gevoel van "je kan net niet relaxt rijden" want dan verlies je tijd op de anderen of je mist net de volgende bocht. Ik ken trouwens weinig IRL endurance-races waar iedereen dezelfde auto heeft; weet dus ook niet of ik persoonlijk voorstander ben van langzamere klassen en/of iedereen dezelfde auto in die klasse.
Misschien is LMP1/LMP2 een optie, maar dat vraag t nog veel meer training van de coureurs. De GT3 kan ik persoonlijk net baas. Heel veel andere interessante 24hrs raceklasses zijn er niet in mijn optiek
Tja, de track; daar is dik drie weken over gesproken en gepost. Ook daar kwam weinig / geen kritiek op. Voor de endurance alsmede de reguliere races: het is ondertussen wel duidelijk welke 11 banen jullie zo veel & vaak mogelijk willen rijden. Maar worden we daar altijd vrolijk van? Of uitgedaagd? Ikzelf heb er een beetje hard hoofd in om elke 5 of 6 weken weeeeer op baan X te rijden; ondertussen weet je wel hoe een bocht gaat of welke lijn je tegenstander rijdt.
Het is juist leuk om banen te rijden die je zelf juist niet zou kiezen. Als het aan mij zo uliggen zou ik alleen rondknarren op Le Mans en Spa. Tot de laatste Endurance had ik een hekel aan Suzuka. Nu niet meer.

Endurances zijn inderdaad lang. Ik kan me zeker voorstellen dat niet iedereen het "zomaar" kan inplannen in eigen tijd of ook die tijd kan blijven zitten voor een game. Allicht kan het iets worden teruggeschroefd maar 90 minuten ofzo, vind ik te kort. Ongetwijfeld heb ik persoonlijk andere mogelijkheden / tijden maar voor hotlapping of training zit ik soms al langer dan anderhalf uur achter elkaar te gamen.

Wat mij betreft: It's in the name. Een endurance duurt lang. Anders had het wel sprint geheten. En ja, dat kost tijd, maar wat mij betreft: Hobbies mogen tijd kosten. Mischien makkelijker gezegd als je geen kinderen/gezin/etc hebt, maar zo zit het voor mij gewoon in elkaar.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
MAX3400 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 20:39:

toon volledige bericht
Uh, ja dit dus, mee eens :+

Denk alleen niet dat het morgen iets wordt met zo weinig man. Er zijn nu 4 mensen met een V'tje.

Op welke dagen werden de vorige endurances gehouden? Misschien dat een zondag avond ofzo beter is. Het is geen avond om uit te gaan, meeste hoeven die dag niet te werken etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jordy8 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 21:27:
[...]

Uh, ja dit dus, mee eens :+

Denk alleen niet dat het morgen iets wordt met zo weinig man. Er zijn nu 4 mensen met een V'tje.

Op welke dagen werden de vorige endurances gehouden? Misschien dat een zondag avond ofzo beter is. Het is geen avond om uit te gaan, meeste hoeven die dag niet te werken etc. etc.
1 op zondag en 1 op vrijdag op dezelfde tijden met een gelijke opkomst. Ik haak vanavond sowieso af voor Endurance. Ik ga nog wel even wat hoppers doen en misschien wat oefenen voor maandag. Geef maar een gil via xbl als er mensen mee willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Vanavond gaat dus definitief niet door?

Dan ga ik namelijk andere dingen plannen. :)

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Spacecowboy schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:56:
Vanavond gaat dus definitief niet door?

Dan ga ik namelijk andere dingen plannen. :)
Gaat niet door nee. Te weinig mensen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
2.4h met 4 man wordt hem voor mij ook niet.
Mogelijke opties:
- Geheel annuleren
- Endurance naar een andere datum en tijd verplaatsen?
- Ipv 2.4h vanavond bijvoorbeeld 60 minuten rijden?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Breaking news

Zullen we de Endurance maar gewoon herplannen? Vooralsnog wel de GT-wagens op het voorgestelde circuit maar laten we even kijken wie & wanneer kan zodat we een soort majority vote hebben om wat te organiseren:

Kies hier je beschikbare data
datumprikker agenda voor 7 tot 10 februari endurance race

[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 25-01-2019 15:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Ingevuld. Goeie actie.

HENG HENG

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik ga zeker proberen aan te schuiven bij de volgende enduro!

Vandaag wel 1e geworden met karten oOo
CR

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Stoksbrood had je wel force feedback & headset bij je? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MAX3400 schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 00:35:
@Stoksbrood had je wel force feedback & headset bij je? ;)
Force feedback niet natuurlijk, mijn headset wel maar ze klaagden dat het geluid stotterde :z
Ik heb me ingeschreven voor de enduro en kan sowieso iedere dag van 7 t/m 10 feb >:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Final call voor race 2 - 28 januari 2019 @ 20:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0815XJLTpRAlDylEjckK59W3/full.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qY59vvLVZ25slAOwKobC9ykj/full.jpg

We rijden: 22 ronden op Nurburgring GP Circuit met de 2013 Ford Formula Ecoboost 200
Lobby: open om 20:15, waarschijnlijk 1 lobby gehost door OctagonQontrol
Inschrijven verplicht op OneDrive sheet

Alle inschrijf/race-posts zijn te vinden via
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/u3xOdSWZpHwyVorf00g5bIVx/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-05 22:39
Is er ook een misschien optie?
Heb dan eerst een andere afspraak en denk dat ik het wel ga redden, maar ben niet helemaal zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
darkkingll schreef op zondag 27 januari 2019 @ 16:27:
Is er ook een misschien optie?
Heb dan eerst een andere afspraak en denk dat ik het wel ga redden, maar ben niet helemaal zeker
Tik gewoon "misschien" in :) Je bent trouwens wel meteen dan wel/niet nummer 17 en "dus" splitsbaar voor lobbies..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Ingeschreven.:)

HENG HENG

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Stoksbrood tientjeswerk achter je ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Morgen weer racen! Check je aanwezigheid in de excelsheet zodat we tijdig lobby’s kunnen maken en posten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op zondag 27 januari 2019 @ 18:08:
...zodat @NLRev0lution tijdig lobby’s kan maken en posten!
Fixed :>

En wel op alfebetische volgorder plz.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46
Datumprikker ingevuld. Morgen maar eens oefenen voor de avond :p

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Iedereen z'n controllers opgeladen, TV uit de eco stand en z'n vrouw ondergebracht? :P

HENG HENG

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spacecowboy schreef op zondag 27 januari 2019 @ 19:00:
Iedereen z'n controllers opgeladen, TV uit de eco stand en z'n vrouw ondergebracht? :P
Mijn schreeuwvrouwtje zit altijd op stok aan te moedigen!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
Sinds de laatste race (en m'n controller die uitviel wegens lege accu) is de controller niet meer van de kabel afgegaan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jordy8 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 19:40:
[...]

Sinds de laatste race (en m'n controller die uitviel wegens lege accu) is de controller niet meer van de kabel afgegaan :+
Zit je nog steeds in de lobby dan?? Want die 1200 uur finishtijd is 50 dagen, dus je hebt nog ff te gaan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:03

Davidson

Porsche fan

Ben er morgen helaas niet bij, is wat tussendoor gekomen op de agenda :-(

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
Voor morgen bedoel je? Of heb ik de agenda verkeerd?
Nvm :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Davidson schreef op zondag 27 januari 2019 @ 20:19:
Ben er morgen helaas niet bij, is wat tussendoor gekomen op de agenda :-(
Hoe kan dat nou, er stond al een item in je agenda... :P

HENG HENG

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik mis nog aan/afmeldingen van: @mr.DJ95, @Ample Energy, @lappiehero, @SawaFish, @SinergyX en @Unigo.

Zoals eerder aangegeven: Inschrijven verplicht op OneDrive sheet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:03

Davidson

Porsche fan

Ziet er trouwens toch naar uit dat ik wel mee kan gaan doen! Zal straks even bijwerken als ik de mogelijkheid heb.

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-06 17:34

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Was ik helemaal vergeten, maar we zijn erbij.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• darkkingll
Top!
99% zeker dat ik erbij ben..
In de toekomst wordt het wel een uitdaging though, ik mag straks met een beetje pech/mazzel elke dag Groningen -> Apeldoorn en terug doen i.v.m. een opdracht aldaar..

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Als ik thuis kom straks nog even wat rondjes oefenen. In de 2:03.5XX moet nog te halen zijn.
Heb nog niet heel veel kunnen oefenen (max 1 á 1,5 uurtje :( )

[ Voor 11% gewijzigd door Stoksbrood op 28-01-2019 10:36 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Lobby indeling Nurburgring GP Circuit

We rijden: 22 ronden op Nurburgring GP Circuit met de 2013 Ford Formula Ecoboost 200
Lobby's: open om 20:15

Lobby-host: OctagonQontrol
  • Bevestigd: Baloutje07 / Intrepid NL / M en B / MusiQ2 / NLRev0lution / Plank268 / rhwerkman / Stoksbrood / Superlucky Luke
  • Mogelijk: -
Lobby-host: timmie271
  • Bevestigd: Alchemist V / Biggmans / Davidson NL / Disarmed070 / Epskampie / gamebifi / Generationq87 / mrpaaj / SinergyXL
  • Mogelijk: Dutch B0nes
Even @timmie271 taggen gewoon omdat het kan en @darkkingll misschien aanwezig is

Lobby indeling geschied op basis van de punten in de totaalstand. Zorg dat je auto voorzien is van op zijn minst je eigen startnummer, overige kleurtjes enzo moet je zelf weten :)

Gezien het aantal deelnemers lijkt het me niet verstandig om het in 1 lobby te proberen.. Check even goed of je je naam terugziet wanneer je je aangemeld hebt.. stuur anders even een berichtje :)

[ Voor 5% gewijzigd door NLRev0lution op 28-01-2019 12:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
*kuch* er is geen tune meer... Auto mag/moet je zelf naar Stock zetten voor je training; in onze races zetten we verplicht de auto op Stock.

@timmie271 kwalificatie 7 ronden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik weet niet waar je het over hebt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
Hockenheim? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gecorrigeerd.. er onder stond het wel goed..

[ Voor 9% gewijzigd door NLRev0lution op 28-01-2019 13:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
So, heb even een wegtrekker. Wie appt me wakker vanavond?? ;)

Zin in; zometeen nog even trainen als ik thuis ben, dan eten, dan race!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MAX3400 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:02:

Invitespam incoming!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekker nuttig als ik lobby-host ben... :+ En ik heb geen invites op mijn smartphone dus FU. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 15:07:
[...]

Lekker nuttig als ik lobby-host ben... :+ En ik heb geen invites op mijn smartphone dus FU. :>
Dan niet! Heb je nr toch niet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op maandag 28 januari 2019 @ 15:50:
[...]

Je bent toch echt "Favourite" op Grindr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 15:51:
[...]

Je bent toch echt "Favourite" op Grindr?
O+ _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

NLRev0lution schreef op maandag 28 januari 2019 @ 12:53:

Lobby indeling Nurburgring GP Circuit

Lobby's: open om 20:15

Lobby-host: OctagonQontrol
  • Bevestigd: Baloutje07 / Intrepid NL / M en B / MusiQ2 / NLRev0lution / Plank268 / rhwerkman / Stoksbrood / Superlucky Luke
  • Mogelijk: -
Lobby-host: timmie271
  • Bevestigd: Alchemist V / Biggmans / Davidson NL / Disarmed070 / Epskampie / gamebifi / Generationq87 / mrpaaj / SinergyXL
  • Mogelijk: Dutch B0nes
Even @timmie271 taggen gewoon omdat het kan en @darkkingll misschien aanwezig is

Lobby indeling geschied op basis van de punten in de totaalstand. Zorg dat je auto voorzien is van op zijn minst je eigen startnummer, overige kleurtjes enzo moet je zelf weten :)

Gezien het aantal deelnemers lijkt het me niet verstandig om het in 1 lobby te proberen.. Check even goed of je je naam terugziet wanneer je je aangemeld hebt.. stuur anders even een berichtje :)
toon volledige bericht
Nice, leuk dat er twee lobbies zijn. Ik heb er zin in.

Nog even trainen en eten en dan slinger ik de Xbox aan.
MAX3400 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 14:02:

Zolang je die wegtrekker op kantoor hebt is er niks aan de hand. :P

[ Voor 10% gewijzigd door Spacecowboy op 28-01-2019 16:47 ]

HENG HENG

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spacecowboy schreef op maandag 28 januari 2019 @ 16:46:
[...]

Nice, leuk dat er twee lobbies zijn. Ik heb er zin in.

Nog even trainen en eten en dan slinger ik de Xbox aan.

[...]

Zolang je die wegtrekker op kantoor hebt is er niks aan de hand. :P
Het liefst heb ik gewoon 1 grote lobby.. Maar in eerdere seizoenen is gebleken dat de Forza servertjes zoveel geweld niet aan kan..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mu.siQ
Nou, niets geoefend. Dit wordt wat :9

Toch 2 lobbys. Jammer. Drukte is leuk :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:34
NLRev0lution schreef op maandag 28 januari 2019 @ 15:50:
[...]

Ik kan wel spammen via de app als ik niet ook al in slaap ben gevallen :z :z

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ben wakker hoor, stelletje *$%$&^#... ;)

Moet alleen wagen nog ff verven zometeen maar dat komt ook wel goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 18:45:

Ik moet die hele wagen nog aanschaffen waarvan ik nog niet eens weet welke het is :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

MAX3400 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 18:45:

Zat jij al niet in de leeftijd dat je je haar moet verven? :P

* Spacecowboy rent

HENG HENG

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Spacecowboy schreef op maandag 28 januari 2019 @ 18:59:
[...]

Zat jij al niet in de leeftijd dat je je haar moet verven? :P

* Spacecowboy rent
Jij blij dat je in de andere lobby zit :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

NLRev0lution schreef op maandag 28 januari 2019 @ 19:13:
[...]

Jij blij dat je in de andere lobby zit :p
Enige reden dat ik durf hoor. :P

HENG HENG

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• timmie271
Ik duik m'n bed maar in.... Ben gewoon een uur te vroeg met het versturen van de invites :Z :Z

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• darkkingll
Ik ben erbij, net zelfs nog kunnen sporten dus ben benieuwd hoe scherp ik ben ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

timmie271 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 19:24:
Ik duik m'n bed maar in.... Ben gewoon een uur te vroeg met het versturen van de invites :Z :Z
Ik denk al. Wat moet die vreemde kerel van me.

Net m'n oefentijd nog wat verbeterd. Denk als ik er even voor ga zitten daar nog wel een halve tot een seconde af kan halen (met een lege tank). Ik zie dat @Splash en ik ongeveer dezelfde tijden rijden. Kan weer mooi gevecht worden. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Spacecowboy op 28-01-2019 19:51 ]

HENG HENG

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Stoksbrood schreef op maandag 28 januari 2019 @ 10:29:
[...]

Als ik thuis kom straks nog even wat rondjes oefenen. In de 2:03.5XX moet nog te halen zijn.
Heb nog niet heel veel kunnen oefenen (max 1 á 1,5 uurtje :( )
@MAX3400: 02:03,167 O+
Nog even snel de witte troon bezoeken

[ Voor 7% gewijzigd door Stoksbrood op 28-01-2019 20:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SawaFish
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-03 23:08
Hoi, omdat bijna alle races op maandagen zijn kan ik dit seizoen niet mee doen helaas :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-06 17:34

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gaat nog een twijfel worden, kom er net achter dat m'n stuur niet meer werkt, gok op kapotte kabel. Hopelijk kan ik er nog eentje vinden, maar met controller racen gaat het sowieso niet worden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SawaFish schreef op maandag 28 januari 2019 @ 20:04:
Hoi, omdat bijna alle races op maandagen zijn kan ik dit seizoen niet mee doen helaas :/

[...]
Jammer, een aantal zijn ook op de dinsdag.. aanhaken kan altijd voor de gezelligheid :)
SinergyX schreef op maandag 28 januari 2019 @ 20:05:
Gaat nog een twijfel worden, kom er net achter dat m'n stuur niet meer werkt, gok op kapotte kabel. Hopelijk kan ik er nog eentje vinden, maar met controller racen gaat het sowieso niet worden.
Winkels zijn nog open ;)

Zoals gewoonlijk zal ik voor de thuisblijvers/liefhebbers ook weer een stream aanslingeren: https://www.twitch.tv/nlrev0lution

[ Voor 28% gewijzigd door NLRev0lution op 28-01-2019 20:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

SinergyX schreef op maandag 28 januari 2019 @ 20:05:
Het gepeupel racet ook gewoon met controller. O-)

HENG HENG

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.