Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Utp kabels

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views

• Dyckie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20:47
Beste mede forumleden,

Nu wil ik graag een topic starten over het gebruik van utp kabels.

Ten eerste wil ik zeggen dat het gebruik van utp CAT6 de beste keuze is om in huis te leggen omdat:
Cat 6A een snelheid van 10 Gbps kan halen maar modems, routers en switchen hebben nog geen 10 Gbps poorten, enkel switchen hebben SFP+ poorten die 10 Gbps kunnen halen en deze poorten dienen om switchen met elkaar te verbinden zodat u geen snelheidsverliezen krijgt als er veel gebruikers op u switchen zitten die aan elkaar gelinkt zijn.
Wil ook melden dat CAT7 en CAT7A ook geen nut hebben want CAT 7 kabels ondersteunen geen rj45 connectoren en zijn ook nooit ISO of TIA classified.
CAT7 en CAT7A gebruiken de GG45 en de TERA connectoren om optimaal te werken.

Nu wil ik hier ook nog eens aankaarten dat u niet elke webshop moet geloven dat ze patchkabels van CAT7 met rj45 verkopen want dat bestaat niet, kan maximaal CAT6A zijn of CAT8 maar nooit CAT7 of 7A.

Voor hulp en meer info zie: https://drive.google.com/drive/folders/1sALkX5QBVEc8xm4wqLEiJzcDmiaJJ_X8?usp=sharing en https://sites.google.com/view/eendraadschema Met vriendelijke groeten, Björn

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:16

lier

MikroTik nerd

Er zijn al de nodige kabeltopics, in hoeverre staat jouw mening nog niet in bijvoorbeeld?:
Pas op voor slechte/inferieure Cat5e/6 netwerkkabels of Het grote topic voor nette lan afwerking deel 4

Eerst het probleem, dan de oplossing

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Dyckie bedankt voor de informatie, maar een los topic voor het melden van deze informatie is niet echt nodig.

Je kan dit soort informatie beter kwijt in: Pas op voor slechte/inferieure Cat5e/6 netwerkkabels.

Hier komt dus een slotje op.

Dit topic is gesloten.