Ik heb een paar maanden geleden een CPU gekocht die niet op mijn MB hoort. En ben na aankoop er achter gekomen dat het eigenlijk niet zo handig is.... Ik heb dit al eerder gevraagd maar heb hier nog geen duidelijk beeld van gekregen en ik wil graag weten wat vandaag de dag het simpelst (gunstig en goedkoopst) is (PC start maar geen beeld... na upgrade van de processor)
Ik zoek een?
Ik wil kijken of het mogelijk is om performance te verbeteren (voor net iets meer fps en kracht in mijn pc) met het vervangen van de CPU of het MB. MB leek me geen optie want dit geeft maar 5% performance inprovement. CPU kan mischien van de i5 7600k naar de i7 7700 (non K)
Wat is je budget?
max 400 euro...
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Moederbord het liefst van MSI en processor van intel.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Wat zijn mijn beste opties/mogelijkheden? Of raden jullie aan het te laten zoals het is??
Groetjes IamBartjuuh
Ik zoek een?
Ik wil kijken of het mogelijk is om performance te verbeteren (voor net iets meer fps en kracht in mijn pc) met het vervangen van de CPU of het MB. MB leek me geen optie want dit geeft maar 5% performance inprovement. CPU kan mischien van de i5 7600k naar de i7 7700 (non K)
Wat is je budget?
max 400 euro...
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Moederbord het liefst van MSI en processor van intel.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| Moederbord: | MSI B150 Gaming M3 |
| Processor: | Intel Core i5-7600k boxed |
| Ram: | 2x Crucial - DDR4-2133 - 8GB. |
| Videokaart: | MSI geforce gtx 1060 6gb gaming X |
| HDD: | Western digital Blue - 2TB |
| Behuizing: | NZXT S340 - Zwart / Rood |
| SSD: | Samsung 750 EVO - 250GB |
| Voeding: | Corsair CX550M |
| CPU koeler: | be quiet! Pure Rock Slim |
Wat zijn mijn beste opties/mogelijkheden? Of raden jullie aan het te laten zoals het is??
Groetjes IamBartjuuh
[ Voor 3% gewijzigd door IamBartjuuh op 24-12-2018 12:56 ]