Beste tweakers,
Mijn huidige pc componenten werken zeker niet optimaal en ik wil er meer uithalen.
Mijn cpu draait in rust stand op 50 a 60 graden celcius en op 70 a 80 tijdens gamen. Dit is de reden waarom ik een nieuwe CPU koler wil. En ik heb een B moederbord met een K processor. Dit werkt zeker niet optimaal vandaar het nieuwe mb. Ik wil met de nieuwe componenten een mooiere maar vooral snellere en koelere pc maken.
Mijn budget ligt rond de 150 a 180 euro. eigenlijk max 150 maar als ik voor net iets meer iets veel beter kan krijgen zou dat natuurlijk kunnen.
Mijn voorkeur licht bij een MSI moederbord. Koeler maakt niet zoveel uit
Dit zijn de componenten van mijn huidige setup:
Ik heb zelf ook al gezocht naar nieuwe componenten en ben met deze keuze gekomen: (graag jullie mening over mijn keuze)
Mvgr:
Bart
Mijn huidige pc componenten werken zeker niet optimaal en ik wil er meer uithalen.
Mijn cpu draait in rust stand op 50 a 60 graden celcius en op 70 a 80 tijdens gamen. Dit is de reden waarom ik een nieuwe CPU koler wil. En ik heb een B moederbord met een K processor. Dit werkt zeker niet optimaal vandaar het nieuwe mb. Ik wil met de nieuwe componenten een mooiere maar vooral snellere en koelere pc maken.
Mijn budget ligt rond de 150 a 180 euro. eigenlijk max 150 maar als ik voor net iets meer iets veel beter kan krijgen zou dat natuurlijk kunnen.
Mijn voorkeur licht bij een MSI moederbord. Koeler maakt niet zoveel uit
Dit zijn de componenten van mijn huidige setup:
Moederbord: | MSI B150 Gaming M3 |
Processor: | Intel Core i5-7600k boxed |
Ram: | 2x Crucial - DDR4-2133 - 8GB. |
Videokaart: | MSI geforce gtx 1060 6gb gaming X |
HDD: | Western digital Blue - 2TB |
Behuizing: | NZXT S340 - Zwart / Rood |
SSD: | Samsung 750 EVO - 250GB |
Voeding: | Corsair CX550M |
CPU koeler: | be quiet! Pure Rock Slim |
Ik heb zelf ook al gezocht naar nieuwe componenten en ben met deze keuze gekomen: (graag jullie mening over mijn keuze)
Moederbord: | MSI Z270 Gaming Plus |
CPU koeler: | Cooler Master MasterLiquid ML120L RGB |
Mvgr:
Bart