Hoi allemaal,
Ik heb gisteren een nieuwe processor (Intel I5-7600k) voor in mijn moederbord gekocht, vandaag geïnstalleerd alles weer terug gedaan zoals het zat en nu geeft de monitor geen beeld meer. Dus heb ik mijn videokaart er uitgehaald en het beeldscherm op het moederbord aangesloten. Steeds geen beeld
Dus heb ik het batterijtje op het moederbord er ongeveer 15 minuten uitgehaald. En geeft de computer nog steeds geen beeld. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Weet iemand waar dit aan ligt?
Specs:
Moederbord: MSI B150 Gaming M3
HDD schijf: Western digital Blue - 2TB
Processor: Intel Core i5-6400 - Boxed
Behuizing: NZXT S340 - Zwart / Rood
Videokaart: MSI geforce gtx 1060 6gb gaming X
SSD schijf: Samsung 750 EVO - Retail - 250GB
Voeding: Corsair CX550M
Ram (werkgeheugen): 2x Crucial - DDR4-2133 - 8GB.
Alvast bedankt voor het reageren
Met vriendelijke groet,
Bart
Edit:
Ik heb trouwens na het bouwen van de pc ook problemen gehad met mijn beeld. Heb ik uiteindelijk op gelost met CMOS reset en daarna opstarten met 1 ram stick (i.p.v. 2)
Ik heb gisteren een nieuwe processor (Intel I5-7600k) voor in mijn moederbord gekocht, vandaag geïnstalleerd alles weer terug gedaan zoals het zat en nu geeft de monitor geen beeld meer. Dus heb ik mijn videokaart er uitgehaald en het beeldscherm op het moederbord aangesloten. Steeds geen beeld
Specs:
Moederbord: MSI B150 Gaming M3
HDD schijf: Western digital Blue - 2TB
Processor: Intel Core i5-6400 - Boxed
Behuizing: NZXT S340 - Zwart / Rood
Videokaart: MSI geforce gtx 1060 6gb gaming X
SSD schijf: Samsung 750 EVO - Retail - 250GB
Voeding: Corsair CX550M
Ram (werkgeheugen): 2x Crucial - DDR4-2133 - 8GB.
Alvast bedankt voor het reageren
Met vriendelijke groet,
Bart
Edit:
Ik heb trouwens na het bouwen van de pc ook problemen gehad met mijn beeld. Heb ik uiteindelijk op gelost met CMOS reset en daarna opstarten met 1 ram stick (i.p.v. 2)
[ Voor 8% gewijzigd door IamBartjuuh op 03-08-2018 20:23 . Reden: Ik was iets vergeten ]