Steam Winter Sale 2018

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:15
Index

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CKMn0nl.png

Wat is dit topic

De beste (package) deals, grootse kortingen en het grootste aanbod. Kortom het moment om van de piraterij af te stappen ;)

De Steam Winter sale 2018 loopt van donderdag 20 december tot en met donderdag 3 januari 2019.

Belangrijk
Om topicvervuiling te voorkomen zijn er alternatieven beschikbaar voor verschillende onderwerpen:
FAQ

Ik heb de game betaald maar het spel verschijnt niet in mijn Steam Library?
Als de nieuwe ronde net is uitgekomen, bestellen heel veel mensen tegelijkertijd (lees tienduizenden) een spel/software, dus de servers moeten elke bestelling stuk voor stuk behandelen. Daarom kan het wat langer duren als je net na een nieuwe ronde hebt besteld. Als je hem na een aantal uur nog niet hebt, zal je even contact op moeten nemen met de Steam Helpdesk https://support.steampowered.com/.

Help, mijn downloads gaan traag
Mochten je downloads heel traag gaan, dan kun je je download settings wijzigen en deze bijvoorbeeld naar Rusland (Steam->Settings->Downloads+Cloud->Download region) zetten om toch hoge download snelheden te halen en vanavond nog dat ene spel kunnen spelen ;)

Zijn er weer daily's, flash en community choice deals?
Nee. Gedurende de gehele sale hebben games dan een vast kortingspercentage. Een flink lager fun-gehalte, maar wel overzichtelijker en beter bij te houden.

Is deze game echt goedkoop? :?
Bekijk de game op de volgende site om te controleren of het écht om een goede deal gaat: Is there any Deal of installeer de plugin Enhanced Steam.

Wat zijn tradingcards? Waarom heb ik ze? Wat kan ik ermee? :?
Kijk voor uitleg en informatie over tradingcards in het daarvoor bestemde topic: Steam Trading Cards. Je krijgt elke dag 3 kaarten door 3 keer per dag de "Discovery Queue" door te klikken. Ook krijg je 8 kaarten door de steam vote in te vullen.

Vette achtergrond heeft steam elk jaar.
Achergrond van steam is hier te vinden in hoge resolutie:

Steam holiday background: https://i.imgur.com/BLkJTeP.jpg

Is er weer een Monster-game net zoals vorig jaar? :?
Nee, je kan wel dagelijks de Discovery Queue doen om kaarten te verdienen om die vervolgens om te zetten naar badges. Verder nada, niks, nop om deze sale memorabel te maken

Blegh, weer een sale waar je niks aan hebt. Is er nu niks bijzonders?
Jazeker, dit jaar krijg je gratis "kado's". Wanneer je op de storepage op het huisje klikt kom je bij een adventskalender. Hier kun je elke dag deurtjes openen en krijg je gratis verrassingen.

Ontbreekt er iets aan deze post of heb je een aanvulling? Laat het weten in dit topic of stuur een PM naar een van de auteurs.

[ Voor 13% gewijzigd door grote_oever op 21-12-2018 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Nieuw jaar, nieuw topic :) Eens kijken of we dit jaar mooie goedkope games kunnen vinden!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:34
94% korting op The Handsome collection van Borderlands 2!
https://store.steampowere..._The_Handsome_Collection/

Dat zijn pas aanbiedingen :)

------------------------------------------------

Het zal overigens wel druk zijn nu. Ik kom niet eens ingelogd op steam :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:51

Geen issues hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Nog andere tips om aan te schaffen? In de trend van Borderlands 2 bijvoorbeeld? Dus FPS/RPG's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedgy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:41
Sunset overdrive en a hat in time gekocht. Die wilde ik toch wel erg graag spelen. :)
Denk dat ik het daarbij hou met deze sale. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:56

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WalnootX
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Gisteren Brother in Arms pack voor €3,74 gekocht.

Dit zijn:

Brothers in Arms: Road to Hill 30 - €1,24
Brothers in Arms: Earned in Blood - €2,49
Brothers in Arms: Hell's Highway - €1,24

Kan je niet laten liggen. Geweldige games! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Ik zie overigens dat Planet Coaster ook steeds goedkoper wordt: https://store.steampowered.com/app/493340/Planet_Coaster/

€9,11 is niet een slechte deal. Had wel begrepen dat je later in de game best een goede pc moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:50
PdeBie schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 09:36:

ook maar even mee genomen , mijn eerste koop van deze sale :-) ik had deel 1 en 2 al (2 zonder DLC dus nu heb ik alles voor nog geen 10 euro

trouwens voor wie nog een goede RPG zoekt en hem nog niet heeft
Neverwinter Nights: Enhanced Edition Digital Deluxe kopen 12,51

https://store.steampowere...d_Edition_Digital_Deluxe/

Dragon Age: Origins - Ultimate Edition kopen 4,98

https://store.steampowere...hlist_4__wishlist-capsule

[ Voor 25% gewijzigd door ravw op 22-12-2018 18:14 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:33
PdeBie schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 09:36:

Ik probeer deze bundel te kopen wat prima lukt voor mij zelf maar hoe kan ik de bundel nog een keer kopen om als gift aan iemand te geven ?

Because the contents of Borderlands: The Handsome Collection are personalized for your account, it cannot be purchased as a gift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
knoffy schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 18:24:
[...]

Ik probeer deze bundel te kopen wat prima lukt voor mij zelf maar hoe kan ik de bundel nog een keer kopen om als gift aan iemand te geven ?

Because the contents of Borderlands: The Handsome Collection are personalized for your account, it cannot be purchased as a gift.
oef, geen idee. Misschien even een tweede steam account aanmaken en kijken of je hem dan als gift kan versturen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Wilde Tomb Raider 2012en Tomb Raider 2015 halen, maar ik lees dat er microtransacties in zitten dus maar niet gedaan. Jammer de bammer voor ze. Hartstikke mooi afgeprijsd dat wel. 80%

[ Voor 12% gewijzigd door Ivysaur op 22-12-2018 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:54
Ivysaur schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 20:22:
Wilde Tomb Raider 2012en Tomb Raider 2015 halen, maar ik lees dat er microtransacties in zitten dus maar niet gedaan. Jammer de bammer voor ze. Hartstikke mooi afgeprijsd dat wel. 80%
Vertrouw je jezelf niet, lol.
Wat een vreemde reden om twee geweldige games NIET te kopen. *shrug*

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Ik heb beide tomb Raiders gespeeld, maar kan me niet herinneringen dat er microtransacties inzitten. Misschien zit het erin, maar je kan de game wel prima spelen zonder iets te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik heb beide spellen en ben op geen enkel moment met micro transacties in het spel in aanraking gekomen.
Geen idee waar ze moeten zitten eigenlijk.

Je mist 2 hele goede spellen als je ze niet koopt :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D3F
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 11:18

D3F

Had een paar jaar terug de eerste twee delen van Monkey Island op de kop getikt. Laatst kwam ik erachter dat deel drie en vier er ook op staan.

Volledige pakket is nu te krijgen voor 10,66!

Leuke is dat je de eerste twee games met zowel de originele als opgepoetste graphic kunt spelen. Mij heeft het weer uren aan vermaak opgeleverd, met drie en vier nog in het vooruitzicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
https://store.steampowered.com/app/399810/Call_of_Cthulhu/
Ik ga denk ik alleen dit halen als horror liefhebber. En misschien warhammer total war 2 dlc.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
New Yorker schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 23:25:
https://store.steampowered.com/app/399810/Call_of_Cthulhu/
Ik ga denk ik alleen dit halen als horror liefhebber. En misschien warhammer total war 2 dlc.
Ik vind persoonlijk dat bedrag nog wel behoorlijk hoog om hem op te pakken bij een sale. Maar game is ook net uit natuurlijk.

https://isthereanydeal.com/game/callofcthulhu/info/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
grote_oever schreef op zondag 23 december 2018 @ 08:39:
[...]

Ik vind persoonlijk dat bedrag nog wel behoorlijk hoog om hem op te pakken bij een sale. Maar game is ook net uit natuurlijk.

https://isthereanydeal.com/game/callofcthulhu/info/
Humble Store
on 2018-11-21 75% off 11,24
Nooit van gehoord. 8)7

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
New Yorker schreef op zondag 23 december 2018 @ 08:43:
[...]

Humble Store
on 2018-11-21 75% off 11,24
Nooit van gehoord. 8)7
Zag ik ook. Lijkt me een foutje..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:02

Theo

moederbord

Ik ben pas weer begonnen aan het spelen van Half Life 2 (die verrassend genoeg op 1440p gespeeld kan worden op een ultrabook met Intel graphics). Vroeger haalde ik regelmatig de HL games op cdrom, maar vandaag toch maar met 80% korting de EP1 en EP2 gehaald voor samen nog geen 2 euro. :)

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Alle Final Fantasy games ook met 40%-50% korting, wel de moeite waard als je fan bent :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:51
[...]

Ik kan hem zo bestellen €15. Was wel iets met leeftijden, en je wel oud genoeg :+

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Blegh, weer een sale waar je niks aan hebt. Is er nu niks bijzonders?
Jazeker, dit jaar krijg je gratis "kado's". Wanneer je op de storepage op het huisje klikt kom je bij een adventskalender. Hier kun je elke dag deurtjes openen en krijg je gratis verrassingen.
Trouwens; niet vergeten de luikjes open te maken. Heb namelijk gevoel dat we morgen een andere achtergrond krijgen. Want vandaag heb ik het laatste luikje geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
grote_oever schreef op zondag 23 december 2018 @ 23:52:
[...]

Trouwens; niet vergeten de luikjes open te maken. Heb namelijk gevoel dat we morgen een andere achtergrond krijgen. Want vandaag heb ik het laatste luikje geopend.
Staat ook onderaan de pagina: Dit is niet alles ... Kom terug op 24 dec om 19:00 CET Dus vandaag is er zo te zien iets extra's gepland, maar zoals ik het verder lees, krijg je tot het eind van de sale iedere dag een luikje die je ook achteraf (wel voor einde sale) kan openenen.

Voorlopig nog niet veel uitgegeven, alleen Cat Quest wat tot nu toe erg vermakelijk is. Heb net m'n HB Monthly weer voor een jaar verlengd en ben toch een beetje bang dat als ik nu teveel koop ik mijn aankopen daar het komende jaar nogmaals ga tegenkomen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Wat kan je eigenlijk met die spullen achter de luikjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:03

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Patsen. :P Of gewoon verkopen op de market.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:12

marapuru

db.

offtopic:
Ik begrijp niet dat mensen daar echt geld voor betalen. Onlangs wat achievements te koop gezet. Die werden dus echt verkocht. Voor echt geld. Bizar.

AoE2 HD edition was trouwens 4 euries nu. Toch maar aangeschaft.

[ Voor 16% gewijzigd door marapuru op 24-12-2018 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
marapuru schreef op maandag 24 december 2018 @ 11:49:
offtopic:
Ik begrijp niet dat mensen daar echt geld voor betalen. Onlangs wat achievements te koop gezet. Die werden dus echt verkocht. Voor echt geld. Bizar.
Nee, maar de mensen die mijn spullen kopen zijn vaak geen Jan, Klaas of Piet. Ik vermoed dat we te zuinig zijn hiervoor.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik iemand in mijn friendslist heb met een hoog profile level. Als je hoog profile level hebt kun je je profile page wel heel mooi pimpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WalnootX
  • Niet online
Nog eentje dan voor de liefhebbers:

Portal Bundle (Valve) met Portal 1 en 2 voor een gekke €2,44,-

Beide zijn ook los verkrijgbaar voor €1,63,-
marapuru schreef op maandag 24 december 2018 @ 11:49:
offtopic:
Zijn niet voor niets verzamelitems he ;) Er zijn users die dat soort dingen verzamelen.
Je moet voor de gein even op de Steam marketplace kijken en sorteren op prijs. Items die voor €1800,- te koop staan 8)7 De meeste items worden geruild.
Ik vind zelf de ruilkaarten wel leuk. Bij een complete set kan je er een badge van maken. Heb er overigens zelf nog geen geld aan uitgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
WalnootX schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 07:31:
Nog eentje dan voor de liefhebbers:

Portal Bundle (Valve) met Portal 1 en 2 voor een gekke €2,44,-

Beide zijn ook los verkrijgbaar voor €1,63,-

[...]

Zijn niet voor niets verzamelitems he ;) Er zijn users die dat soort dingen verzamelen.
Je moet voor de gein even op de Steam marketplace kijken en sorteren op prijs. Items die voor €1800,- te koop staan 8)7 De meeste items worden geruild.
Ik vind zelf de ruilkaarten wel leuk. Bij een complete set kan je er een badge van maken. Heb er overigens zelf nog geen geld aan uitgegeven
Zat die toen niet als extra bij HL2 ? The Orange Box want ik weet nog wel dat het de eerste steam game waar Steam voor nodig was, HL2

maar HL2 Spelen kwam er niet van toen mijn toenmalige vriendin had Portal ontdekte 8) O+

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:38
Nog wat geteste tips die ik heb gekocht en gespeeld in deze sale :

* Pummel Party - online en local Mario Party kloon.
* Regular Human Basketball - Gewoon (local) mp lol en cheap.
* Breathedge - Game als Subnautica, maar dan in space en het "enge" is vervangen door humor. Game is nog niet af, maar het speelbare gedeelte is goed.

Verder nog Slime Rancher (Kiddy :+) en Kartkraft (kartsim) en daar ga ik het denk ik maar bij laten. Heel misschien nog Rfactor 2 en Frostpunk.

Voor de simrace liefhebber. Raceroom heeft ook een sale op zijn VR Points en op die manier kan je alle content tot nu toe voor €50 kopen. Vanaf het begin had dit je €250 gekost.

https://www.raceroomstore.com/shop_en/list_page?cat=24

Premium pack :

http://game.raceroom.com/store/pack/premium-pack

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:54
ravw schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 16:48:
[...]

Zat die toen niet als extra bij HL2 ? The Orange Box want ik weet nog wel dat het de eerste steam game waar Steam voor nodig was, HL2

maar HL2 Spelen kwam er niet van toen mijn toenmalige vriendin had Portal ontdekte 8) O+
The Orange Box kwam pas veel later in 2007, Steam was gereleased in 2003 om Counterstrike meer gelijk te trekken en een beter anticheat systeem toe te passen Wikipedia: Steam (software)

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Turismo schreef op woensdag 26 december 2018 @ 00:51:
[...]

The Orange Box kwam pas veel later in 2007, Steam was gereleased in 2003 om Counterstrike meer gelijk te trekken en een beter anticheat systeem toe te passen Wikipedia: Steam (software)
die heb ik nooit gespeeld ben niet zo van multyplay games , , beetje RPG online oke maar verder niets
maar Ik heb HL 1 wel vanaf het begin gespeeld , maar HL2 was voor mij de eerste game die je moest spelen op Steam ook de eerste die online zijn nodig had. ( single play dan ) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:02

g0tanks

Moderator CSA
[...]

De korting wordt berekend op basis van games die je al hebt. Ik vermoed dat het daarom niet mogelijk is de bundel te giften.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Heb met kerst de volgende spellen als gift gekregen voor PC (mijn Steam heeft de prijs in Thb dus EUR is een schatting):
Men of War: Assault Squad 2 - Gold Edition (+- 5 Euro)
Sniper Elite 4 Deluxe Edition (+- 15 euro)
Fallout 4 GOTY (+- 35 euro)

Alleen nog even wat puzzelen met de settings van Fallout 4 want mijn laptop GPU is niet geweldig. Ik heb al wel wat mods en instellingen gevonden om het soepeler te laten lopen. Aangezien alle versies DLCs bevatten ben ik de komende tijd wel weer even zoet :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:33
Bad Brains schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 20:26:
[...]

Vertrouw je jezelf niet, lol.
Wat een vreemde reden om twee geweldige games NIET te kopen. *shrug*
Voor 10 euro laat ik deze 2 Tomb Raiders in elk geval niet (meer) liggen :)
Samen met Wolfenstein 2 The New Collossus met DLC voor 39 euro totaal ben ik tevreden!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:54
ravw schreef op woensdag 26 december 2018 @ 01:32:
[...]

die heb ik nooit gespeeld ben niet zo van multyplay games , , beetje RPG online oke maar verder niets
maar Ik heb HL 1 wel vanaf het begin gespeeld , maar HL2 was voor mij de eerste game die je moest spelen op Steam ook de eerste die online zijn nodig had. ( single play dan ) :o
Volgens mij had zelfds de originele HL2 geen Steam nodig om offline te kunnen spelen, al waren volgens mij de Silver en Gold versie wel perse via Steam. .
Enkel wanneer je online wilde spelen of CS:Source of Day of defeat wilde spelen moest je echt Steam op.

Ik heb hier de originele "Bronze" versie nog liggen ;)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QH1LRI1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AqmoPLg.jpg

Nergens een vermelding van Steam, moet zeggen dat het in het begin van Steam wel een nogal rare tijd was, een deel ging nog op de tradionele manier en andere games moesten dan weer perse via Steam.

Toendertijd waren de voordelen nog niet direct zichtbaar, met maar een handjevol games en een vorm van geforceerd gesloten ecosysteem.

Nu weten we wel beter :) introductie van Steam is echt een mijlpaal geweest (maar mede hierdoor is de focus wel geshifted voor Valve en hebben we geen HL3 :'( ).

[ Voor 7% gewijzigd door Turismo op 26-12-2018 12:57 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:00
Half-Life 2 is uit 2004 en Steam begon in 2003, wat sowieso een tijd was waarin heel veel mensen nog geen geweldige internetverbinding hadden. Dus het lijkt me niet heel gek dat Steam (nog) niet vereist was, en ik weet vrij zeker dat je geen actieve internetverbinding nodig had om singleplayer te spelen :P

Er zijn nu wel een paar mooie aanbiedingen, zoals Doom VFR voor €15 en eindelijk eens Homeworld Remastered voor onder de €10 (€6,39 om precies te zijn) :D

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybermage
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WalnootX
  • Niet online
Hoewel de Commandos serie ook in de aanbieding is, heb ik zelf toch een ander soortgelijk spel gekocht:
Shadow Tactics: Blades of the Shogun (€15,99)

Commando's maar dan in een Japan/Shogun jasje.
Ga er zelf dit weekend aan beginnen. Ben heel benieuwd. Het internet en enkele vrienden van me zijn in ieder geval lovend :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:38
WalnootX schreef op woensdag 26 december 2018 @ 22:29:
Hoewel de Commandos serie ook in de aanbieding is, heb ik zelf toch een ander soortgelijk spel gekocht:
Shadow Tactics: Blades of the Shogun (€15,99)

Commando's maar dan in een Japan/Shogun jasje.
Ga er zelf dit weekend aan beginnen. Ben heel benieuwd. Het internet en enkele vrienden van me zijn in ieder geval lovend :)
Toppertje inderdaad :*) En komend jaar Desperados 3 en hopelijk ooit nog eens een nieuwe Commandos. Dat type games verveelt mij niet snel.

• ravw
:9

die was ik al een tijdje kwijt .. voor die prijs kan je hem niet laten liggen _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Iemand enig idee waar die items voor zijn die je krijgt? Ik heb lippenbalsum, schoenen en een taart. Je kan er je Knick-Knack Collector badge mee upgraden, maar volgens mij doet deze bij mij niks. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froooooom
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06:15
Je krijgt er XP voor waarmee je jouw Steam-level kunt verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Owh, grappig.. Ik zie het nu pas. Nah, mooi meegenomen. 2 levels up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybermage
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:07
Hier weer een aantal (vr) games gehaald

Psychonauts in the Rhombus of Ruin
https://store.steampowere...4_4__12&term=pshychonauts

Tom Clancy's Splinter Cell®
https://store.steampowere..._4_4__12&term=splintercel

Aantal programma's gehaald:

OVRdrop
https://store.steampowere...nr=1_4_4__12&term=OVRDROP

3DMark + PCMark 10 + VRMark bundle
https://store.steampowere...151_12&term=bundle+3dmark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

De sale eindigt vanavond om 19:00u. Staat nog niet bij de topicinformatie vermeld, dus daarom meld ik het hier nog maar even. Heb daar in het verleden ook wel eens bij misgekleund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:02

g0tanks

Moderator CSA
choogen schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 13:34:
De sale eindigt vanavond om 19:00u. Staat nog niet bij de topicinformatie vermeld, dus daarom meld ik het hier nog maar even. Heb daar in het verleden ook wel eens bij misgekleund.
Jawel hoor, heel stiekem in het plaatje staat de eindtijd. ;)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
choogen schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 13:34:
Inderdaad, nog snel even je overtallige kaarten verkopen voor 0,02!
Pagina: 1