Dan nog... Ik vind het een zeer onverstandige en onvolwassen keuze van je. Maarruh... ga je nou procederen voor die 177 euro of niet? Je lijkt nogal op meerdere gedachten te hinken.AltTabKeys schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:35:
[...]
Don't worry. Ik leen van familie. Ik zou never nooit geld lenen van een bank o.d voor m'n PC
FOUT!NotSoSteady schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 00:01:
Ze bieden jou een kaart aan met exact dezelfde chip, maar die is volgens jou veel minder. Sorry, maar overdrijven is ook een vak. Het lijkt er in mijn ogen voornamelijk op dat je er simpelweg beter van wilt worden dan dat je zoekt naar iets gelijkwaardigs. Als die kaart onmisbaar voor je is, dan laat je hem toch nog een keer repareren of pak het geld en schaf een RTX 2080 of GTX 1080 Ti (die beter dan jouw kaart is) aan.
[Afbeelding]
Jij vergelijkt de Gaming X!
Alternate bied mij de Gaming aan. Niet de Gaming X!
Ik zal sowieso niet procederen via een rechter. Ik zal zoveel mogelijk in eigen handen nemen. En als het niet goed verloopt. Moet ik het maar slikken.Icephase schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:36:
[...]
Dan nog... Ik vind het een zeer onverstandige en onvolwassen keuze van je. Maarruh... ga je nou procederen voor die 177 euro of niet? Je lijkt nogal op meerdere gedachten te hinken.
[ Voor 24% gewijzigd door AltTabKeys op 13-11-2018 15:38 ]
What a terrible day to have eyes!
En jij lijkt ervan overtuigd te zijn dat je GPU broken beyond repair is. Terwijl dat maar zeer de vraag is, een kapot LEDje en een fan die een beetje geluid maakt doet niets af aan de werking van de GPU. Je gaat er totaal aan voorbij dat de alternatieven die je geboden worden heel acceptabel zijn.AltTabKeys schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:37:
[...]
FOUT!
Jij vergelijkt de Gaming X!
Alternate bied mij de Gaming aan. Niet de Gaming X!
Wat bedoel je daar nou weer mee?AltTabKeys schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:37:
Ik zal sowieso niet procederen via een rechter. Ik zal zoveel mogelijk in eigen handen nemen. En als het niet goed verloopt. Moet ik het maar slikken.
[ Voor 23% gewijzigd door Icephase op 13-11-2018 15:40 ]
Het komt nog wel eens voor dat daar juist meer shit uit voortkomt dan lenen van de bank. Als je problemen hebt met de bank kan je altijd nog terugvallen op familie, als je problemen hebt met je familie is er echt geen bank die je gaat helpenAltTabKeys schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:35:
[...]
Don't worry. Ik leen van familie. Ik zou never nooit geld lenen van een bank o.d voor m'n PC
@AltTabKeys Met wie heb je gebeld, en heb je de situatie duidelijk uitgelegd ?
Vind het maar een rare wending krijgen hier. Stuur je kaart zelf RMA naar Asus of onderhandel om een RTX2080 ipv 2080Ti. Hoef je ook geen geld te lenen. gebruikersvergoeding in mindering brengen geloof ik ook niet in, in deze situatie.
Vind het maar een rare wending krijgen hier. Stuur je kaart zelf RMA naar Asus of onderhandel om een RTX2080 ipv 2080Ti. Hoef je ook geen geld te lenen. gebruikersvergoeding in mindering brengen geloof ik ook niet in, in deze situatie.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Geen cent te makken blijkbaar, maar zit wel met een 1k GPU welke je niet wilt laten repareren en waarvan je geen (redelijk vergelijkbaar) alternatief wilt...
Stuur gewoon nog een maal op ter reperatie en basta. Dat is toch jouw wens? Heb je precies de prestaties die je verlangt.
Stuur gewoon nog een maal op ter reperatie en basta. Dat is toch jouw wens? Heb je precies de prestaties die je verlangt.
[ Voor 9% gewijzigd door eric.1 op 13-11-2018 15:47 ]
Verwijderd
Het defect trad binnen 6 maanden op waardoor vermoed wordt dat het defect af fabriek aanwezig was. Ik zie een gebruiksvergoeding bij een defect binnen 6 maanden als erg onwaarschijnlijk.GlowMouse schreef op maandag 12 november 2018 @ 23:41:
[...]
De blogpost gaat niet over Quelle maar over een uitspraak van een gerechtshof (die inderdaad wel over een gebruiksvergoeding gaat). Binnen de uitspraak van het gerechtshof zie ik hier wel ruimte voor een gebruiksvergoeding.
Het defect was gering, maar is blijkbaar na reparatie verergerd waardoor de originele kleine afwijking ook niet de referentie meer is.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2018 15:49 ]
Ik heb gebeld met Alternate en de Consuwijzer, en gemailed met Asus.Hackus schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:41:
@AltTabKeys Met wie heb je gebeld, en heb je de situatie duidelijk uitgelegd ?
Asus zegt: Wij vervangen dit onderdeel, en dan zouden ze weer moeten werken.
Asus heeft dat onderdeel vervangen, kosten: 107,- (Lang leven de garantie)
Probleem opgelost: Nee.
Vervolgens even gaan rondneuzen naar soort gelijke problemen in de EU. Oeps! Asus maakt deze fout vaker en weet het na 4 of 5 keer pas op te lossen (Hell no dat ik dat proces ga mee maken)
Alternate hiervan op de hoogte gesteld. Alternate bied een vrijwel onbekende GPU aan ter ruiling. Of een geldbedrag terug.
Alternate wil eerst de GPU weer testen voor ze zeggen of ze een vriendendeal willen maken of niet (Groot gelijk).
Eeh nee? Ik koop een product van 1000,- niet om vervolgens potverpielekes dat ding 3 keer op te sturen en te laten repareren. Beetje service voor 1000,- mag toch?eric.1 schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:45:
Geen cent te makken blijkbaar, maar zit wel met een 1k GPU waar je geen (redelijk vergelijkbaar) alternatief van wilt...
@AltTabKeys Opsturen kost je niets en nu kun je het ook niet gebruiken.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Alles kan kapot gaan - hoe duur het product ook is....dan moet je ze wel de mogelijkheid geven het op te lossen. Na 1 keer opsturen (voor iets anders als ik het goed lees) zeggen: geen vertrouwen meer in...lijkt me best rapAltTabKeys schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:48:
Eeh nee? Ik koop een product van 1000,- niet om vervolgens potverpielekes dat ding 3 keer op te sturen en te laten repareren. Beetje service voor 1000,- mag toch?
Ligt het nou aan mij, of heeft TS niet al een prima aanbod van Alternate gehad? Zij bieden een bedrag aan waarvoor je een RTX 2080 kan kopen die gelijkwaardig en/of sneller is dan je `defecte 'GTX 1080 TI' die niet meer te repareren en niet meer leverbaar is.
Ik begrijp niet dat je daar zo moeilijk over doet. Of gaat het je om het principe dat je het exacte aankoopbedrag van je GTX 1080 TI terug te krijgen?
Ik begrijp niet dat je daar zo moeilijk over doet. Of gaat het je om het principe dat je het exacte aankoopbedrag van je GTX 1080 TI terug te krijgen?
Verwijderd
@AltTabKeys Wat wil je nu precies eigenlijk? door alle posts van jou is dat niet echt duidelijker geworden. Daarbij ben ik benieuwd op mijn andere vraag. Ben je afhankelijk van je GPU betreft inkomen?
Daarbij wat wil je horen van ons? Zoals je ziet zijn er genoeg die reageren en je krijgt verschillende antwoorden. 1 ding doe geen acties vanuit gevoel maar vanuit verstand.
Daarbij wat wil je horen van ons? Zoals je ziet zijn er genoeg die reageren en je krijgt verschillende antwoorden. 1 ding doe geen acties vanuit gevoel maar vanuit verstand.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2018 16:20 ]
Geloof dat de fabrikant zelfs tot 3 een poging mag doen om een product te repararen. Ik had hem in jouwn geval eerst voor een 2de keer weg gestuurd, en dan had dit prima gefixt kunnen zijn. Tuurlijk kan een beetje service voor 1000 euro wel, Alternate bied ook direct een bedrag of alternatief aan, of je kan hem natuurlijk nog een keer laten maken. Alternate kan er zelf ook weinig aan doen dat er iets aan die kaart stuk gaat...AltTabKeys schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:48:
[...]
Asus zegt: Wij vervangen dit onderdeel, en dan zouden ze weer moeten werken.
Asus heeft dat onderdeel vervangen, kosten: 107,- (Lang leven de garantie)
Probleem opgelost: Nee.
[...]
Eeh nee? Ik koop een product van 1000,- niet om vervolgens potverpielekes dat ding 3 keer op te sturen en te laten repareren. Beetje service voor 1000,- mag toch?
Of het aanbod kwa geld netjes is, geen idee. Ja je kan er een degelijk alternatief voor kopen, maar omdat het zo rap al stuk is zou ik ook ergens de volle pond terug verwachten. Maar in mijn ogen (topic snel doorgelezen) kom je een beetje witheet over, dreig je met advocaten enz, terwijl dit helemaal nergens voor nodig is.
Je kan beter een goed tegen voorstel doen, dan direct dwars te gaan liggen. Alternate eens netjes vragen of ze een kaart hebben die je zolang kan lenen terwijl je jouwn kaart weer naar Asus stuurt omdat weer 5 weken zonder kaart zitten wel erg zuur is. Misschien kunnen ze dat en ben je dan van het gezeur af, maar dit is echt problemen blijven zoeken en blijven schreeuwen, en daar schiet Alternate niks mee op, maar jij zelf ook helemaal niet
En door alle reacties raak ik juist de kluts kwijt :-D .Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 16:19:
@AltTabKeys Wat wil je nu precies eigenlijk? door alle posts van jou is dat niet echt duidelijker geworden. Daarbij ben ik benieuwd op mijn andere vraag. Ben je afhankelijk van je GPU betreft inkomen?
Anyway.
Ik ben voor plezier afhankelijk van mijn GPU.
Wat ik wil: Geldbedrag terug, of korting op een nieuwe GPU.
Wat ik gedaan heb: 15 oktober de GPU naar Alternate gestuurd.
18 Oktober is deze naar Asus gegaan.
12-11-2018 arriveerde de GPU bij mij, vanuit Asus. Niet getest door Alternate.
12-11-2018 direcht Alternate opgebeld en uitgelegd. Oplossing: We compenseren je en geven je een 'nieuwe' GPU. (1 Nadeel. Ze willen mij een GPU leveren waarvan niet het bestaan weet. Namelijk de MSI 1080 Ti Gaming Trio. *Niet de bekende Trio X*! )
Doordat er niks bekend is van de Trio zonder X, neem ik het risico niet. Aangezien het lijkt als of de kaart nooit heeft bestaan (wtf)
Dit ook uitgelegd aan Alternate. Dit begrepen ze ook.
Wat ik ga doen: Donderdag de GPU terug sturen naar Alternate. Alternate kijkt hoeveel of ze geld terug geven, mij willen matsen en/of zelfs een nieuwe kaart willen leveren van de RTX serie. Desnoods ben ik bereid om mee te betalen als ik mag kiezen welke RTX het wordt.
Mijn problemen met Alternate: In eerste instantie wouden ze maar 875,- terug geven. Iets wat ik niet waardoor, aangezien het een ondeugdelijk product is (inmiddels zo benoemd door de Consuwijzer).
En wettelijk heb je dan recht op een volledig terugbetaling van het aankoopbedrag.
Ik ben niet van plan om naar de rechter te stappen. Dat win ik toch niet. (Gezien de kosten)
Het was juist de bedoeling om niet over te komen als de dude die naar de rechter gaatGoldenBatt schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 16:23:
[...]
Geloof dat de fabrikant zelfs tot 3 een poging mag doen om een product te repararen. Ik had hem in jouwn geval eerst voor een 2de keer weg gestuurd, en dan had dit prima gefixt kunnen zijn. Tuurlijk kan een beetje service voor 1000 euro wel, Alternate bied ook direct een bedrag of alternatief aan, of je kan hem natuurlijk nog een keer laten maken. Alternate kan er zelf ook weinig aan doen dat er iets aan die kaart stuk gaat...
Of het aanbod kwa geld netjes is, geen idee. Ja je kan er een degelijk alternatief voor kopen, maar omdat het zo rap al stuk is zou ik ook ergens de volle pond terug verwachten. Maar in mijn ogen (topic snel doorgelezen) kom je een beetje witheet over, dreig je met advocaten enz, terwijl dit helemaal nergens voor nodig is.
Je kan beter een goed tegen voorstel doen, dan direct dwars te gaan liggen. Alternate eens netjes vragen of ze een kaart hebben die je zolang kan lenen terwijl je jouwn kaart weer naar Asus stuurt omdat weer 5 weken zonder kaart zitten wel erg zuur is. Misschien kunnen ze dat en ben je dan van het gezeur af, maar dit is echt problemen blijven zoeken en blijven schreeuwen, en daar schiet Alternate niks mee op, maar jij zelf ook helemaal niet
En ik ga Alternate idd een tegenbod doen. Zodra hun de GPU hebben getest, willen ze met me onderhandelen. (Dit was niet duidelijk voordat ik dit topic startte)
[ Voor 28% gewijzigd door AltTabKeys op 13-11-2018 16:50 ]
"Advies nodig over gerechtelijke stappen s.v.p" helpt dan niet als topictitel...AltTabKeys schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 16:45:
[...]
Het was juist de bedoeling om niet over te komen als de dude die naar de rechter gaat.
De 'gewone' Gaming Trio staat anders netjes op de site van Msi hoor, dus hoezo zou die niet bestaan hebben? De X is dezelfde kaart, maar dan nét even wat hoger geclockt (1620 vs 1683 Mhz op OC mode), een verschil van een paar procent die je waarschijnlijk toch niet gaat merken.AltTabKeys schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 16:45:
[...]
En door alle reacties raak ik juist de kluts kwijt :-D .
Anyway.
Ik ben voor plezier afhankelijk van mijn GPU.
Wat ik wil: Geldbedrag terug, of korting op een nieuwe GPU.
Wat ik gedaan heb: 15 oktober de GPU naar Alternate gestuurd.
18 Oktober is deze naar Asus gegaan.
12-11-2018 arriveerde de GPU bij mij, vanuit Asus. Niet getest door Alternate.
12-11-2018 direcht Alternate opgebeld en uitgelegd. Oplossing: We compenseren je en geven je een 'nieuwe' GPU. (1 Nadeel. Ze willen mij een GPU leveren waarvan niet het bestaan weet. Namelijk de MSI 1080 Ti Gaming Trio. *Niet de bekende Trio X*! )
Doordat er niks bekend is van de Trio zonder X, neem ik het risico niet. Aangezien het lijkt als of de kaart nooit heeft bestaan (wtf)
Dit ook uitgelegd aan Alternate. Dit begrepen ze ook.
Wat ik ga doen: Donderdag de GPU terug sturen naar Alternate. Alternate kijkt hoeveel of ze geld terug geven, mij willen matsen en/of zelfs een nieuwe kaart willen leveren van de RTX serie. Desnoods ben ik bereid om mee te betalen als ik mag kiezen welke RTX het wordt.
Mijn problemen met Alternate: In eerste instantie wouden ze maar 875,- terug geven. Iets wat ik niet waardoor, aangezien het een ondeugdelijk product is (inmiddels zo benoemd door de Consuwijzer).
En wettelijk heb je dan recht op een volledig terugbetaling van het aankoopbedrag.
Ik ben niet van plan om naar de rechter te stappen. Dat win ik toch niet. (Gezien de kosten)
[...]
Het was juist de bedoeling om niet over te komen als de dude die naar de rechter gaat.
En ik ga Alternate idd een tegenbod doen. Zodra hun de GPU hebben getest, willen ze met me onderhandelen. (Dit was niet duidelijk voordat ik dit topic startte)
Ik zou zeggen pak dat aanbod gewoon aan en doe niet zo moeilijk.
Daarvoor moet je bij de mods zijn :-) . Die hebben een en ander samengevoegd.Pyramiden schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 16:55:
[...]
"Advies nodig over gerechtelijke stappen s.v.p" helpt dan niet als topictitel...
Deze titel was bedoeld als vraag van. Wat sta ik in mijn recht? Wat mag ik eisen en wat niet?
Waar zie jij hem? Want als ik het interwebz af struim, kom ik niks tegen.Icephase schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 16:57:
[...]
De 'gewone' Gaming Trio staat anders netjes op de site van Msi hoor, dus hoezo zou die niet bestaan hebben? De X is dezelfde kaart, maar dan nét even wat hoger geclockt (1620 vs 1683 Mhz op OC mode), een verschil van een paar procent die je waarschijnlijk toch niet gaat merken.
Ik zou zeggen pak dat aanbod gewoon aan en doe niet zo moeilijk.
Enige wat ik tegenkom: pricewatch: MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming Trio
En geen enkele review. Wat mij doet denken is dat het toch niet zo'n goede GPU is :-) . Snap je mijn twijfels?
Dit ga je ook niet van elke specifieke GPU tegenkomen. Elke fabrikant komt met een aantal kaarten met de zelfde gpu, allemaal net anders geclocked, soms andere fan, en vooral andere prijzen. EVGA heeft alleen al 6 verschillende versies van de RTX2080TI op de website staan...AltTabKeys schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 17:01:
Waar zie jij hem? Want als ik het interwebz af struim, kom ik niks tegen.
En geen enkele review. Wat mij doet denken is dat het toch niet zo'n goede GPU is :-) . Snap je mijn twijfels?
Natuurlijk ga je alleen de "X" versie tegen komen in reviews. MSI zal juist hun snelste versie geven om in vergelijkingen iets hoger uit te komen. Het verschil met de "normale" versie is minimaal, maar dat is natuurlijk minder goede reclame
De kaart zelf zal echt niet slecht zijn, doorgaans zijn het precies de zelfde kaarten, maar dan net iets opgevoerd of iets minder. Misschien dat die "normale" kaart dan juist wel weer minder last heeft van oververhitting, fan herrie of wat dan ook
[ Voor 11% gewijzigd door GoldenBatt op 13-11-2018 17:06 ]
Verwijderd
En toch zul je de verkoper de gelegenheid moeten geven het te repareren. Hoe vaak dat is, is moeilijk te zeggen, maar ik kan me voorstellen dat na 3 reparaties (en een probleem dat nog steeds niet is opgelost) het vertrouwen wel weg is. Maar voor zover ik weet heb je gewoon recht op het volledige aankoopbedrag terug. Aangezien het euvel zich binnen de eerste 6 maanden heeft voorgedaan mag je er van uitgaan dat het product in eerste instantie al non-conform was. Je laat dan de volledige koop ontbinden. Maar geef de verkoper dan wel de mogelijkheid te repareren.AltTabKeys schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 15:48:
Een derde optie is onderhandelen. Zij hebben jou nu een voorstel gedaan waar je, zo te lezen, niet mee akkoord wil gaan. Stel ze zelf een bijbetaling voor van x-bedrag zodat je een nieuwe betere videokaart kunt uitzoeken.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2018 17:08 ]
Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn 2 dingen. In dit geval ben je met die vergoeding prima uit aangezien je gelijk de nieuwste generatie kaart van Nvidia aan kan schaffen die niet onder doet voor prestaties. En iemand die een 1080 TI koopt wilt graag de beste kaart, dat kan ik weten, die heb ik ook. Als ik op dit moment voor een habbekrats kon upgraden van een 1080 TI naar een 2080 zou ik dat zo doen.AltTabKeys schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 17:01:
[...]
Daarvoor moet je bij de mods zijn :-) . Die hebben een en ander samengevoegd.
Deze titel was bedoeld als vraag van. Wat sta ik in mijn recht? Wat mag ik eisen en wat niet?
[...]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom je een topic opent. Er worden talloze goede adviezen gegeven, maar je lijkt er niet naar te willen luisteren.
IANAL, de winkel heeft 3 opties.
1: Het product alsnog repareren.
2: Een vervangend / gelijkwaardig product leveren. Je kan zeggen wat je wilt, maar dat doen ze. De MSI is praktisch net zo snel als je oude kaart. Dat is de algemene consensus in dit topic. Ben het er mee eens of niet, maar de algemene consensus zegt meer dan jouw visie.
3: Het aankoopbedrag vergoeden. Ook dit is discutabel. Het aankoopbedrag destijds was hoger, maar inmiddels krijg je gewoon de gelijke marktwaarde retour. Je kan er een gelijkwaardig product mee kopen. En dan is ook wetgeving niet 100% duidelijk, want er is sprake van een initieel klein defect waardoor een "gebruikersvergoeding" ook al niet direct uitgesloten is.
Conclusie: De vergoeding in euro's van alternate is discutabel, maar mogelijkerwijs te verdedigen. De andere opties die alternate bied zijn gewoon goed. Verder discussieren zal weinig zin hebben. Je kan als alternatief een RTX2080 vragen ipv de 1080ti.
En alsjeblief, leen geen geld voor hardware, van niemand. Pak dan die 1080ti van MSI. Met een dergelijke instelling kom je niet ver in het leven. Alsof je minder gameplezier hebt van die 2fps...
IANAL, de winkel heeft 3 opties.
1: Het product alsnog repareren.
2: Een vervangend / gelijkwaardig product leveren. Je kan zeggen wat je wilt, maar dat doen ze. De MSI is praktisch net zo snel als je oude kaart. Dat is de algemene consensus in dit topic. Ben het er mee eens of niet, maar de algemene consensus zegt meer dan jouw visie.
3: Het aankoopbedrag vergoeden. Ook dit is discutabel. Het aankoopbedrag destijds was hoger, maar inmiddels krijg je gewoon de gelijke marktwaarde retour. Je kan er een gelijkwaardig product mee kopen. En dan is ook wetgeving niet 100% duidelijk, want er is sprake van een initieel klein defect waardoor een "gebruikersvergoeding" ook al niet direct uitgesloten is.
Conclusie: De vergoeding in euro's van alternate is discutabel, maar mogelijkerwijs te verdedigen. De andere opties die alternate bied zijn gewoon goed. Verder discussieren zal weinig zin hebben. Je kan als alternatief een RTX2080 vragen ipv de 1080ti.
En alsjeblief, leen geen geld voor hardware, van niemand. Pak dan die 1080ti van MSI. Met een dergelijke instelling kom je niet ver in het leven. Alsof je minder gameplezier hebt van die 2fps...
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Dit noemen we populisme. Gelukkig kunnen we reacties individueel op waarde schatten en heeft de consensus niet per definitie gelijk.Mojo schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 17:10:
[...] maar de algemene consensus zegt meer dan jouw visie.
Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer
(update) was je 2e topic, hier is niets verandert. als je het bij één topic houd, blijft het overzichtelijkAltTabKeys schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 17:01:
[...]Daarvoor moet je bij de mods zijn :-) . Die hebben een en ander samengevoegd.
[...]
de X versie is geschikt voor SLI de non X niet. X Gaming klinkt ook stoer. trio is de aanduiding voor 3 Fans
https://www.msi.com/search/1080%20gaming%20trio/product/1AltTabKeys schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 17:01:
[...]
Daarvoor moet je bij de mods zijn :-) . Die hebben een en ander samengevoegd.
[...]
Hiero. Op de site van MSI zelf nota bene. Dat er geen reviews zijn, ligt waarschijnlijk meer aan het feit dat MSI alleen de top-of-the-line exemplaren (dus de X) heeft gestuurd naar de review sites. Maakt de non-X niet meteen slecht. MSI is een gerenommeerde kaartenbakker, dus daar val je je echt geen buil aan.
Ja de X is op papier sneller maar het verschil is miniem. En als je dus de non-X kunt krijgen als alternatief voor je 9 maanden oude Asus is dat imho een prima deal.
Verwijderd
Ik ga nergens van uit. Jij doet hier een aanname. Ik citeer iemand waarvan ik weet dat mensen hier hem kennen en een zekere waarde aan zijn kennis / mening / uitspraken toekennen. En merk daar - notabene - bij op dat op de webpagina waaruit ik citeer dezelfde kanttekeningen genoemd worden als in dit draadje.hmr schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 10:34:
[...]
Dan ga je er voor het gemak maar even vanuit dat Arnoud de waarheid in pacht heeft...
Kritisch genoeg?
Ik begrijp niet goed wat je daar mee wilt stellen. Natuurlijk kunnen individuele reacties op waarde geschat worden, dat zeg ik helemaal niet. Want de algemene consensus is namelijk meetbaar.CurlyMo schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 17:46:
[...]
Dit noemen we populisme. Gelukkig kunnen we reacties individueel op waarde schatten en heeft de consensus niet per definitie gelijk.
In de algemene wetenschap gaat het niet anders. Als er genoeg onderzoeken zijn, welke allemaal in een zelfde richting concluderen (=meten) mag je er vanuit gaan dat de algemene consensus dus ook de juiste is.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Dat er zat huiskamer juristen in zulke topics rondhangen. @Verwijderd reageert er vaak genoeg verbolgen op. Daarom kan je niet zeggen dat de consensus gelijk staat aan 'het gelijk'Mojo schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:32:
[...]
Ik begrijp niet goed wat je daar mee wilt stellen.
Ook dat, maar we hebben het hier over de specificatie van de grafische kaart. Ik ga er vanuit dat de meeste mensen hier wat dat betreft echt wel weten waar ze het over hebben als ze stellen dat het vervangende product echt wel gelijkwaardig is.CurlyMo schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:36:
[...]
Dat er zat huiskamer juristen in zulke topics rondhangen. @Verwijderd reageert er vaak genoeg verbolgen op. Daarom kan je niet zeggen dat de consensus gelijk staat aan 'het gelijk'Dat is het verschil met de wetenschap in jouw voorbeeld. Daarin is er een consensus iets wat bereikt worden tussen experts.
Over de andere zaken ben ik net zo goed een huiskamerjurist
Dan heb ik wellicht je reactie verkeerd geïnterpreteerdMojo schreef op woensdag 14 november 2018 @ 10:09:
[...]
Ook dat, maar we hebben het hier over de specificatie van de grafische kaart. Ik ga er vanuit dat de meeste mensen hier wat dat betreft echt wel weten waar ze het over hebben als ze stellen dat het vervangende product echt wel gelijkwaardig is.En daar is dus wel een consensus!
Ik zal mijn reactie ietwat verduidelijken. Want het is niet evident dat het om de specs gaat.CurlyMo schreef op woensdag 14 november 2018 @ 10:11:
[...]
Dan heb ik wellicht je reactie verkeerd geïnterpreteerdIk dacht dat je het had over de juridische consensus, maar jij had het dus over de technische consensus. Wat betreft dat laatste heb je gelijk. Genoeg experts hier om daar een uitspraak over te doen.
Verder ontopic, ik ben benieuwd wat de verkoper als opties gaat aanbieden. Er lijkt wel wat ruimte te zitten in de financiele vergoeding te zitten op basis van wat ze de TS hebben aangeboden.